Deze score is berekend op basis van 3448 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

anne.nl 03-08-2015 Via de website gekocht

De zoekfunctie voor de wasmachine was perfect, geen enkele andere site maakte het mogelijk om ook een selectie te maken op het gebied van energieverbuik, decibel, waterverbruik etc.

Geen contact gehad met de winkel, gewoon een goede behandeling van mijn product online. De levering was erg vroeg op zaterdagochtend (om 7.30u) en dat had ik wellicht graag van tevoren geweten (ipv de avond van tevoren)

Veel keuze

Absoluut, de zoekmogelijkheid is perfect en ook de levering kun je per dag kiezen (incl. op zaterdag)

Zie hierboven

LJ1987 03-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en volgende dag gelijk in huis

Niets op aan te merken. Snelle levering als altijd

Wat hebben ze niet?

Goede website, duidelijke uitleg van de producten. Goede levering

lg5152 03-08-2015 Via de website gekocht

Levering een ramp; wij waren thuis -om te wachten op de levering: zonder aanbellen heeft de leveringsdienst een briefje in de brievenbus gestoken, een levering de volgende dag ging enkel tegen extra betaling !!

Cfr. levering; deze week geen tijd, alles 1 week uitgesteld ! Géén reclame maken met "levering in het WE".

Valandil 03-08-2015 Via de website gekocht

Gebruik veel de zoekmachine, vind de informatie die je verwacht, snel te navigeren naar producten die je zoekt.
Duidelijk gestructureerde menu's en informatie op de pagina's

Goed als je vragen hebt staat er altijd iemand snel voor je klaar!

Bestel regelmatig via cool blue, als Polar hartslagmeter, Tv en beeldscherm. Erg tevreden over de service en informatie op de site.

Molen64 03-08-2015 Via de website gekocht

pfffff als het je op deze site niet lukt , lukt het je nergens.

Zeer hoge service,gebruiksvriendelijke site en zeer snel en gratis geleverd.

Prima assortiment.

Zeer aan te bevelen.Vooral de feedback die je van Coolblue krijgt is mij zeer bevallen.Je krijgt het gevoel dat er meteen werk wordt gemaakt van je bestelling en dat blijkt ook wel want de volgende dag heb je je bestelling in huis.

Gebruiksvriendelijk,goed assortiment, goede prijzen, snelle en gratis levering,prima feedback via je mail.

Nicovds 03-08-2015 Via de website gekocht

Goede lader. Eigenlijk beter en steviger als de originele. Super handig om deze online te bestellen. Ik had mijn bestelling in de namiddag doorgegeven en de volgende ochtend werd deze reeds geleverd!! Super handig! Vanuit mijn luie zetel en geen tijd verloren noch geld om naar de winkel te gaan.

Bas0275 03-08-2015 Via de website gekocht

Mijn ervaring met de winkels van coolblue heeft mij altijd versteld doen staan, bij elke stap die je moet nemen is er de mogelijkheid om op een uitleg te klikken meestal is dit geeneens nodig want alles gaat gewoon makkelijk op coolblue. Het betaalprocess gaat erg gemakkelijk je hebt ook de mogelijkheid tot meerdere betaalopties wat erg fijn is, voorafgaand aan het betalen krijg je de mogelijkheid om je gegevens in te vullen en er gelijk je email aan toe tevoegen zodat dat je een eigen account hebt de keuze om een account te maken is compleet aan jou zelf

Altijd als ik bij coolblue bestel weet ik van te voren dat ik de beste service zal krijgen, ik heb tot nu toe altijd mijn pakket bezorgt gekregen op de dag die stond aangegeven en ook als je een vraag over je product hebt staan ze altijd klaar om het zo spoedig mogelijk op te lossen, bij coolblue krijg je zelfs de optie om voor wat extra kosten het pakket dezelfde dag te laten bezorgen.

De winkels van coolblue lijken soms wel oneindig veel producten te hebben wat mij versteld doet staan, je kan alles vinden waar je naar zoekt en ook voor een goede prijs, er zijn bij coolblue ook altijd wel goede aanbiedingen te vinden en die worden ook om de tijd vernieuwt. Als ik een product zoek ga ik inmiddels automatisch naar coolblue omdat ik weet dat zij bijna altijd de laagste prijs hanteren

Coolblue is naar mijn mening de beste online store die er is in nederland en dat komt door verschillende punten:de goede service, snelle levering, goede staat van de producten, lage prijzen en de nieuwste producten. Dus ik zou coolblue zeker als beste online store aanraden aan anderen.

Het klinkt heel slijmerig maar er zijn letterlijk geen slechte punten aan deze winkel wat mij ook dus versteld doet staan, alles is op en top ik ken vele andere online winkels waar ik dit niet over kan zeggen. Coolblue is op het gebied van hulp bij vragen, service en de prijzen gewoon perfect.

heidig 03-08-2015 Via de website gekocht

bestellen vanuit je zetel en morgen in huis

levering door je eigen postman voor kleine pakjes. Grotere witgoed wordt ook de volgende dag geleverd en geplaatst.

je vindt er niet alles, maar wel ruime keuze

Een zalige luxe om niet meer te moeten rondrijden voor het juiste artikel. Het gemak om online te kunnen vergelijken en bestellen en de dag erna geleverd te worden is de max.

philippe60 03-08-2015 Via de website gekocht

vlotte website

kon het zelf niet vlugger halen

genoeg keuze aan produkten

van bestelling tot levering verliep alles perfect

van bestelling tot levering verliep alles perfec

verhaelv 03-08-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website en eenvoudig te bestellen. Productinfo is duidelijk.

Bij het bestellen kan je niet aangeven dat er een elektrisch apparaat retour moet worden genomen in het kader van de terugnameplicht. Bij de levering thuis doet men daar vrij moeilijk over (plaatsgebrek vrachtwagen/bestelwagen, enz...). Het defecte vervangen toestel (kleine tafeldiepvries) stond nochtans volledig uitgewassen en drooggewreven klaar aan de oprit).
Op de website wordt aangeven dat het toestel binnen geplaatst wordt , uitgepakt, aangesloten en verpakking terug werd meegenomen (gelijkvloers). Bij mijn aankoop (grote vrieskast) werd dit resoluut geweigerd. Deze "drop en go"-service vind ik ondermaats!

Ondanks de vlotte aankoopprocedure zou ik de levering - service aan niemand aanbevelen. Ik hoop dat de garantie/herstellingsregeling beter georganiseerd is

Eerlijk gezegd werd deze aankoop voor dezelfde prijs ook in andere winkelketens aangeboden. De vlotte omschrijving op de website van de service (levering, retour en herstelling) was voor mij het doorslaggevend argument om voor deze winkel te kiezen. Ik hoop dat indien er herstellingen moeten worden uitgevoerd, het allemaal wat vlotter verloopt.

geofrey 03-08-2015 Via de website gekocht

Een onverwachte breuk van ons wasmachine. Toen ik dezelfde dag naar enkele winkels gebeld en langs geweest ben bleek de type wasmachine niet voorradig en moest ik enkele dagen wachten. Dan maar via internet gezocht en ik kwam uit op coolbleu, de dag nadien aan huis geleverd zonder extra kosten en wasmachine aangesloten en oude wasmachine en verpakking van nieuwe terug meegenomen. Daar kunnen de andere winkels waar ik naartoe ben geweest nog van leren. Als je op zoek bent naar een wasmachine is het niet om daar 1tot 3 weken op te wachten, meestal is het dan wel dringend. Kortom goede site en service!!!!

periscope 03-08-2015 Via de website gekocht

Je hoeft niet urenlang te zoeken naar wat je wilt hebben. Alles is netjes gecategoriseerd. Je voegt het product toe aan je winkelmand, betalen en je bent klaar.

Het pakket is op de afgesproken dag bezorgd. En als er nog vragen zijn wordt je zeer snel geholpen. Zo zou elke klantenservice moeten zijn.

Ze hebben alles wat elektronica betreft. De prijzen zouden nog wat lager kunnen om te concurreren met bijv. Media Markt. Je hoeft niet verder te kijken dan Coolblue.

Alles is er. Wasmachines, Telefoons, Tablets of een BBQ. Je besteld het en de volgende dag is het er ook gewoon. En het mooie is, ze bezorgen zelfs op maandag!

De site is goed opgebouwd en per categorie is een aparte site gemaakt. Dit is handig, zonder dat het heel lastig is voor de klant. Het aanbod is divers en veel. Ze hebben alles wat apparatuur betreft. De klantenservice is goed en snel. Ik bestel hier graag, maar toch als ik het ergens anders veel goedkoper kan vinden, dan sla ik Coolblue over.

poetenbets 03-08-2015 Via de website gekocht

supersnel leveren.

wordt goed geholpen

heel ruim ass.

zie boven !!!!!

goede, snelle levering, goede service, en ruim assortiment.

PieterMeijer 03-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, makkelijk besteld.

Groot aanbod

Het is heel makkelijk en het is niet zo strak volgens het boekje, er worden ook wel dingen grappig neergezet op de site

Het lijkt allemaal heel persoonlijk en "jong". Dit spreekt me aan

gijshompes 03-08-2015 Via de website gekocht

Super makkelijk om iets te bestellen - steeds heldere uitleg / tekst

Bij eender welke vraag is Coolblue altijd snel, correct en misschien het belangrijkst e: nooit moeilijk.

Ik kan er vinden wat ik nodig heb

Bestel er al jaren - raad iedereen aan hetzelfde te doen.

Coolblue maakt homeshopping super makkelijk door zowel kwasi alle producten aan te bieden die nodig zijn als super eenvoudige en goede levercondities aan te bieden.

Cool-Bleu 03-08-2015 Via de website gekocht

klik, klik, klaar.

snel accuraat en betrouwbaar.

alles hebben ze.

snel en betrouwbaar

groot assortiment, betrouwbaar snel en accuraat, en bij mij reeds meerdere keren correct afgehandeld.

Kapu 03-08-2015 Via de website gekocht

Thuis afgeleverd

prima en vriendelijk afgehandeld

genoeg kuise

eerlijk en corect

tot nu toe geen slechte ervaring

Fosd 03-08-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijke beschrijving, geen supplementen of verrassingen aan de kassa

vrijdag besteld om 22u en dag erna al geleverd in Bpost punt vlakbij. Dat noem ik nog eens service terwijl ik bij Brico 2 weken moest wachten om uiteindelijk een telefoon te krijgen dat ze de promotie niet konden leveren.

Prima keuzemogelijkheden met duidelijke pro's en contra's

Geen verrassingen, vlotte levering, prima prijsvoordeel t.o.v. doe-het-zelf zaken

DChin69 03-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden!

snel en accuraat

precies wat ik zocht, op het moment dat ik het zocht!

ruime keuze, zeer snelle levering
wat wil je nog meer?

Makkelijk te vinden door de uitgebreide zoekopties, bestelprocedure is eenvoudig, levering is snel en passend! (geen mega grote lege doos met onderin ergens je spullen)

Chr.venema 03-08-2015 Via de website gekocht

Het is zeer gemakkelijk in een paar stappen via het keuzemenu het betreffende product te vinden en vervolgens te bestellen, en daarna te betalen.

Ik sta er versteld van zo'n goede service wordt verleend zonder extra kosten, accuraat en precies zoals wordt aangeven bij de verkoopvoorwaarden.

Het assortiment is ruim voldoende tegen m.i. een concurende prijs

Het gemak waarmee je iets junt bestelen, kunt afrekenen en vervolgens binnen 24 uur het bestelde in huis hebt, geeft mij aanleiding dit met een dikke 10 te beoordelen.

Zoals hiervoor aangegeven vind ik het ruime aanbod van het gezochte product en het bestelproces, niet alleen gemakkelijk, maar vooral de aflvering hiervan is zeer indrukwekkend.

virusje 03-08-2015 Via de website gekocht

Veel artikelen met uitgebreide informatie, daarbij ook vaak nog een coolblue review. De bezorging is prettig, tot laat bestellen volgende dag inhuis

De keren (2X) op 40? Bestellingen zijn goed behandeld. 1x garantie 1x product vraag

Groot en breed assortiment.
Super geprijsd, maar soms ook niet

Zie bovenstaand

Haloni 03-08-2015 Via de website gekocht

Prima service. Duidelijk en goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

ouwe opa 03-08-2015 Via de website gekocht

Gewoon erg betrouwbaar! Niet altijd de voordeligste.

mjn.verhoeven 03-08-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

goede communicatie.
diverse mails ter bevestiging en transport gekregen.

artikel wat ik zocht direct op voorraad

ik heb goede ervaring met CoolBleu

enige minpunt was dat het artikel tussen 11:00 uur en 17:30 uur bezorgd zou worden. de hele dag thuis gebleven en uiteindelijk kwam het om 18:25 uur binnen. bijna een uur na de beloofde tijd. dit zou wat mij betreft beter kunnen.

hedriet 03-08-2015 Via de website gekocht

online vergelijken en de voordeligste uit verschillende winkels en online stores

direct response s'middags besteld en om 7h45 daags erna gebracht dit is heel snel en degelijk verpakt.

snel gemakkelijk voordelig en zeer goede service

online zeer gemakkelijk, functioneel, duidelijke omschrijving en voordelig en snelle bezorging Heb geen ervaring met de fysieke winkel

E. Oude Alink 03-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke bestelsite.
Voldoende productinfo.

Geleverd zoals beloofd.
Snel en probleemloos.

Jerra 03-08-2015 Via de website gekocht

Betalen in 3 stappen , overzichtelijke webwinkel, snelle laadtijd webwinkel

Snelle levering en actuele status order

Breed en diep

Geen aanmerk punten

Oliver76 03-08-2015 Via de website gekocht

bestelling via mijn smartphone

op tijd geleverd en vriendelijke service

ruim assortiment

zeker aan te bevelen

zeer makkelijke om een bestelling te plaatsen, ruim aanbod en snelle levering

raschep 03-08-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle, overzichtelijke en toegankelijke informatie over de producten

100% service, ook bij telefonisch contact met de klantenservice.
Snelle levering en bezorging aan huis.

Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Alleen geen passende info gevonden voor een geluidskabeltje bij de Samsung Monitor.

Vanwege mijn eigen ervaring en grote tevredenheid.

N.v.t.

vdkmarijke 03-08-2015 Via de website gekocht

Vanaf je luie stoel aankopen doen

Schitterende nooit geziene service en supersnel

Ruim assortiment

Zeker aanbevelen

Supersnel, zelfs op zondag levering. Al enkele goederen aangekocht en tot nu geen enkel probleem ondervonden.

Sybren Roefs 03-08-2015 Via de website gekocht

Prima website met een goed overzicht van het totale kostenplaatje bij aanschaf van een telefoon met abonnement.

I.v.m. met de bezorging van mijn iPhone kreeg ik een vriendelijke medewerker aan de telefoon die mij goed heeft geholpen. Nadat ik er voor de zekerheid om vroeg verzekerde hij mij dat er een nieuwe simkaart bij mijn telefoon met abonnementsverlenging geleverd zou worden. Ik had namelijk een nieuwe nano simkaart nodig. Helaas werd deze niet bij het pakket geleverd en heb ik mijn oude sim risicovol moeten laten knippen in een fysieke winkel, waardoor ik de telefoon pas een dag later in gebruik kon nemen. Dit was wat teleurstellend.

Groter assortiment dan veel concurrenten. Naar tevredenheid.

Prettige plek om online te shoppen.

Met uitzondering van de niet meegeleverde simkaart heb ik een goede ervaring met deze winkel gekregen.

Nelsprout 03-08-2015 Via de website gekocht

Na op twitter te laten weten hoe blij ik was met m'n pakketje twitterden we wat heen en weer, waarop een uitnodiging voor een rondleiding op het hoofdkantoor volgde. Supergaaf en klantvriendelijk! Te gek!!

The Total Package van Coolblue is te gek. Supersnelle levering, duidelijke website, mooie vormgeving, en hele leuke extra's voor binding met de klant, zoals de fotowedstrijd en de workouts op de doos. De extra goeie online klantenservice die ook nog eens heel grappig is maakt Coolblue echt m'n favoriete webshop!

fabrice12 03-08-2015 Via de website gekocht

De onderverdeling van de verschillende product categorieën in elk zijn eigen winkel, maakt winkelen bij coolblue heel gemakkelijk.

Letterlijk volgende dag in huis, top service coolblue!

Van alle product categorieën, vind je steeds de nieuwste/beste producten terug.

Krisje87 03-08-2015 Via de website gekocht

Product zo gevonden via handige zoekbalk.

Snellr levering en fijne status updates!

Uitstekend en goedkoper dan elders.

Zoals eerder aangegeven, makkelijke website, groot assortiment en goedkoper dan de concurrent.

Hahaha2223 03-08-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden en alle details staan goed onder elkaar.
Alleen alle verschillende Websites is een beetje onhandig

Altijd bereikbaar en super grappig

Hebben bijna alles, van koelkast tot smartwatch

Ze zijn zo snel (volgende dag of zelfde dag al bezorgd)

Helemaal mooi :)

janjulbrew 03-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en zeer snel netjes bezorgd.

Diverse mails over het hoe wat en waar mijn bestelling is. Perfect geregeld.

Zeer uitgebreid assorti. Met goede eerlijke en duidelijke omschrijvingen.

Je vind en krijgt hier meer en betere informatie dan in de meeste winkels om de hoek.

Heb al vaker bij Coolblue besteld en heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen.

Ylone 03-08-2015 Via de website gekocht

afhalen bij dichtstbijzijnde postkantoor van uw keuze

levering zonder problemen

zoefie1402 03-08-2015 Via de website gekocht

handige website die alle gegevens weergeeft die men moet weten

snelle levering

mag en kan altijd beter, de perfectie bestaat niet

zeer handig indien men zich niet of moeilijk kan verplaatsten en iets dringend wenst aan te kopen

de snelle, betrouwbare en correcte afhandeling van je snelheid zijn gewoon top

Kuiltjes 03-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en een goede selectiehulp op de website. Voor het gros van de klanten dan toch. Echte techneuten zullen liever nog iets verder kijken. Maar als dan toch hier wordt besteld, werkt alles supermakkelijk en snel.

Zowel per mail als persoonlijk uitstekend behulpzaam en direct bereid om mijn probleem op te lossen.

Ze hebben werkelijk heul veul, maar uiteraard niet alles. Een groot assortiment is misschien zelfs nadelig, als je al gauw door de bomen het bos niet meer ziet.

paul5270 03-08-2015 Via de website gekocht

Supersnel gevonden wat ik zocht en makkelijk te bestellen (op zondag). De volgende dag al in huis. Helemaal top!

Supersnel geleverd en ze houden je exact op de hoogte van de voortgang van je bestelling.

Redenen om Coolblue aan te bevelen:
- Duidelijk
- Snel
- Voordelig

Redenen om Coolblue aan te bevelen: - Duidelijk - Snel - Voordelig

Corine1962 03-08-2015 Via de website gekocht

Heerlijk vanuit je stoel bestellen

Gewoonweg perfect met alles! Bestelling geplaatst, gelijk een bevestiging, bericht dat ze je artikel aan het inpakken zijn, bericht dat het de deur uitgaat en bericht wanneer de postbode er is, beter kan toch niet!! Gewoonweg super!!

Genoeg keuze in allerlei artikelen!

Wij promoten Coolblue al ;-)

Wij, mijn partner en ik worden gewoonweg blij van Coolblue hahaha

lincy1975 02-08-2015 Via de website gekocht

3 winkels bezocht op zoek naar identiek artikel en nergens te vinden. bestelbaar op coolblue en heel snel geleverd.

Snelle en gratis levering

zeer uitgebreid aangezien artikels en verschillende winkels niet te verkrijgen

zeker aan te raden, makkelijk van thuis leverbaar, gratis levering en groot assortiment

Marianne-mjo 02-08-2015 Via de website gekocht

Hele goede service. Ben vrouw alleen en ze hebben de droger van de oude wasmachine afgehaald en weer op de nieuwe gezet ondanks dat ze dat niet hoefde te doen.

Ik vond het makkelijk op internet en ik kon ook vragen stellen ondanks dat het zondag was. Ik vind het een hele goede service. Ik ben heel goed geholpen. Als ik weer iets nodig heb ga ik weer bij deze winkel bestellen.

Ronebald 02-08-2015 Via de website gekocht

Wellicht iets te gemakkelijk om snel een keuze te maken en het product zeer snel in huis te hebben. Bij voorkeur zelf afhalen want de post wacht niet te lang na het aanbellen. (Als ze al aanbellen en niet direct een kaartje in de bus steken.)

Gewoon goed

Veel keuze, snelle levering.

Zoals gezegd, goed aanbod, duidelijke uitleg en snelle levering

anitazuurbier 02-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site om iets te zoeken.

Super snel geleverd.

Assortiment is enorm, wel moeilijker om een keuze te maken hierdoor.

Super hoe snel dit ging.
Geen verzendkosten makkelijk met betalen en de volgende dag in huis. En nog goedkoper ook.

Ik vond het erg makkelijk om een artikel te zoeken van een bepaald merk. Ook een goeie omschrijving van het artikel en een duidelijke foto erbij. En duidelijk hoeveel er betaald moet worden en wanneer het gebracht wordt.

SikkeP 02-08-2015 Via de website gekocht

snel gevonden wat we zochten

beloofde volgende de dag in huis, alles correct en orgineel, en zo was het ook.

ruim voldoende, misschien te veel voor een leek als ons

zou zeker aanbevelen, wij zijn er erg tevreden over, dus waarom een ander er niet mee laten kennis maken?

Totaal te vreden, zonder klachten

schilden 02-08-2015 Via de website gekocht

Prima website

laat op de avond besteld, volgende dag in huis.

perfecte winkel, groot assortiment, snelle levering

LieselotteStienstra 02-08-2015 Via de website gekocht

perfecte service, nette vriendelijke mensen, groot assortiment

whaan 02-08-2015 Via de website gekocht

Het gemak is dat je vi internet maar visueel het product niet ziet, je hoort het niet en voelt het niet, maar als je weet wat je nodig heb is dit geen probleem.

er is geen enkele opmerking

de producten welke ik wil kopen bij jullie, kan ik vinden

aan eenieder welke mij vraagt voor huishoudelijke apparatuur of Pc's zal ik jullie doorgeven.

Nogmaals alleen maar lof van bestelling tot aflevering. Prijs en kwaliteit top.

bruce jones 02-08-2015 Via de website gekocht

Gewoon alles is gemak

Even een voorbeeld. Vanavond iets bestellen en morgen voor 10u s'morgens al geleverd. Als dat geen service is.

Veel

Reeds 2maal een bestelling geplaatst. En beiden heel vlot verlopen.

Alles is goed. Weet zelfs niet wat er nog beter kan.