Sander 01-07-2022

Zondag besteld en maandag in huis, je kan niet beter hebben. Al altijd een goede service gehad bij Coolblue. Van mij mogen de producten als ze in een stevige doos zitten ook zonder extra doos bezorgd worden. Dat scheelt weer karton

Sally 30-06-2022

Snelle en veilige service! Doet wat het beloofd zowel voor de producten als over de leveringen 👍 TOP!

Christian Norree 30-06-2022

Snelle en correcte levering. De keuze van de leverancier was correct op tijd, binnen de tijdsfourche die was aangegeven.

Louis 30-06-2022

Alround shop waar je een enorme aanbieding hebt van producten en merken. Dat gekoppeld aan een prima service met duidelijke afspraken maat Coolblue interessant voor iedereen.

kadegroo 30-06-2022

Bij de aanschaf van mijn nieuws Iphone, koost ik zonder twijfel voor Coolblue omdat er ruime keuze was, duidelijke en gedetailleerde website met veel opties. Ook wat de levering betreft, weet ik dat er op Coolblue niets aan te merken is.
Het was bovendien fietskoerier, milieuvriendelijk dus en een heel vriendelijke persoon.
Dus top !!! Niets anders dan goeds over Coolblue.

rob 29-06-2022

ik heb een aankoop niet toegestuurd gekregen en ze willen mij niet terug betalen of een andere sturen

Robbe Schelfhout 29-06-2022

Mijn pakket werd achter het hek verstopt op de oprit toen er niemand thuis was zonder verwittiging. Hierdoor is het pakketje overreden door mijn auto toen ik thuis kwam.

Pierre 29-06-2022

Coolblue heeft kwaliteit aan producten te koop en online overzichtelijk te vinden.
Biedt snelle levering waar mogelijk.
En online betaling gaat makkelijk en snel.

Lie 29-06-2022

Gsm besteld en de dag nadien reeds geleverd thuis. Op zondag!! heel vlotte bestelling en levering.

Yves de Vooght 28-06-2022

Besteld om 22.30u en ontvangen de volgende dag s'morgens om 09.45 !
Materiaal correct geleverd
Wie kan nog sneller ?

Pierre Di Nanno 28-06-2022

In het verlden had ik al gekocht met Coolblue (Coyote) en het was goed verlopen. Nu ik een buitencamera nodig had dacht ik dus op de site te gaan kijken om te vergelijken.
De levering gebeurde de dag erop. En weeral een perfecte service!

Thijs Seys 28-06-2022

Voor het vlot verrichten van mijn bureauwerk had ik dringend een pc-monitor nodig. De zaterdagnamiddag besteld, zondagochtend al in huis! De hele zondag kon ik al op mijn nieuwe monitor werken! Zeker een aanrader!

Wouters Willy 28-06-2022

Het pakket moest zondag geleverd worden. Het is teruggestuurd aan afzender door B-Post. Ik heb gechat met de diensten van Coolblue en ze gingen een ander toestel leveren en dat zou later wel verrekent worden. Intussen zijn we dinsdagavond en ik hoor er niets meer van. Ik verjaar kortelings en weet al wat ik ga krijgen van mijn vrouwtje. Ne Samsung 2022 S Pro met pennetje. Ik ga toch nog eens goed nadenken waar ik die ga kopen.

Chris 27-06-2022

Duidelijke communicatie via the cool blue website alsook hun delivery partners.
Snelle levering.

Stijn 27-06-2022

Uitstekende klantenservice en uitgebreid aanbod zowel online als in de winkel.
Goede prijs/kwaliteit verhouding met snelle levering.

Cel 27-06-2022

communiecatie met medewerkers top !
aflevering ook dik inorde
geen enkel minpunten

An 27-06-2022

Ik maak gebruik via de chatbox in Facebook, al mijn vragen worden steeds snel beantwoord en er wordt echt heel gericht geholpen.
Voor de rest verloopt de levering snel en is er een goede communicatie over wanneer en waar geleverd gaat worden.
Enkel spijtig dat niet alles aangekocht kan worden met EC cheques maar daar kan de winkel volgens mij niet veel aan veranderen daar die regels opgelegd werden door onze staat.

Kim 27-06-2022

Altijd een mooi verzorgde winkel en vriendelijk personeel. Je wordt snel en goed geholpen en als je op voorhand besteld bespaar je ook nog eens tijd en ben je op een mum van tijd weer buiten.

Rutger 26-06-2022

Zeer goede service, veel keuze aan toestellen, vriendelijke klantendienst, snelle levering. Top

serbruyns jean 26-06-2022

Correcte en stipte levering door de koerierdienst van COOLBLUE.
Voorafgaandelijk per mail bericht verwittigt van de levering.

Bart 26-06-2022

Voor mij onderscheidt Coolblue zich van andere sites op deze vlakken:
- het was veel makkelijker het juiste product te vinden dankzij de uitgebreide filters. Tal van criteria (meer dan concurrenten) waarmee je tot het juiste product komt. Het geeft mij ook een beter gevoel doordat ik goed weet waarom deze keuze. Minder een ‘gok’ dan anders
- de klantendienst was redelijk vlug en ook gericht. Na de aankoop had ik bedenkingen. De medewerker is concreet op zoek gegaan naar het antwoord. Het was geen vlug ‘kluitje in het riet’. Er werd gevraagd naar foto’s waarover ik het had, de referentie naar de info van elders…
Bovendien werd mij gewezen op het feit dat ik -ondanks de juiste antwoorden- alsnog het product kon terugsturen (wat niet nodig is)

Bruno 26-06-2022

:-) Goede webshop, ruime keuze, makkelijk te bestellen, en snelle levering op 2de verdieping in appartementsgebouw. Goede communicatie ook over het geplande tijdstip van levering, inclusief het op voorhand verwittigen dat de levering wat vertraging opliep.
:-( De wasmachine/droogkast combi met tussenstuk werd bij levering NIET aangesloten, NIET op de definitieve plaats gezet en NIET vastgezet met de spanband, alhoewel dit mee besteld was en uitdrukkelijk gevraagd werd op het moment van de levering.

marc 26-06-2022

makkelijk om iets te bestellen en zeer vlugge levering.
zeer tevreden over bestelde product, zeker aan te bevelen

BigPapa 25-06-2022

Snelle levering, goeie service, vriendelijkheid. Tv toestel was tijdens de garantie kapot gegaan en ik heb vrij snel een nieuwe tv mogen kiezen omdat de oude niet te herstellen was. Vanaf nu koop ik al mijn toestellen bij coolblue:).

Eddy joly 24-06-2022

Ik bestelde een tweedekans product en dit zou de volgende dag geleverd worden. Ik kreeg de volgende dag een melding dat het niet zou geleverd worden wegens een probleem in het magazijn, het was niet meer te vinden. Prompt volgden nog wat mails en kon ik een dag later een nieuw toestel afhalen in de winkel. Ondanks het logistiek probleem werd alles prima medegedeeld en werd de oplossing , heel klantvriendelijk, uitgewerkt. Proficiat, dit was een moeilijke maar zeer professioneel uitgevoerd.