Deze score is berekend op basis van 1148 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bob 29-03-2017 Via de website gekocht

aardige en behulpzame bezorgers..

Snelle levering en ik weet geen ander webshop, die zo (nauw-)keurig weet aan te geven hoe laat ze voor je deur staan. Op de minuut nauwkeurig, dat bespaart een hoop onnodig wachten. Wat opviel is het plezier en de gedrevenheid van de bezorgers, dat geeft meteen al veel vertrouwen in zake de levering. Over de prijs en kwaliteit hoef ik het niet te hebben, die spreek voor zichzelf.

PP 29-03-2017 Via de website gekocht

Een nieuwe iPhone gekocht voor een mooie prijs. Oké, hij is nog iets goedkoper te krijgen als je goed zoekt, maar bij Coolblue weet je zeker dat je geen baksteen geleverd krijgt en dat het goed zit met garantie.

B.Gomes 29-03-2017 Via de website gekocht

goede service

snelle levering ,goede informatie, kundig en vriendelijk personeel hebben onze wasmachine gelijk aangesloten en gingen niet eerder weg voordat hij draaide.
En hij draait als een zonnetje lekker schoon en droog.

Ilonka 29-03-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Zeer goede service.
Fijn contact met klanten service.
Product wat wij besteld hadden was er niet meer.
Klantenservice nam contact met ons op over vervangend product. Zeer goed afgehandeld.
Kan iedereen Coolbleu aanraden.

J.C.M 29-03-2017 Via de website gekocht

Snel besteld en bezorgt

De artikelen die ik nodig had waren snel besteld en de dag erop al bezorgt. Doordat ik 5 minuten later nog een bestelling deed van onder de 10 euro verbaasden het mij dat de bezorgkosten ook gratis waren. Helemaal top.

Jan 29-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Zaterdagavond besteld. Zondag in huis

Zaterdag avond ging het apparaat defect. Direct op internet een andere gezocht en besteld. Zondag werd het al geleverd dus nog geen dag zonder hoeven zitten

Lucy Noorlander 29-03-2017 Via de website gekocht

Blij

Alles is zo geweldig gegaan, zondagavond besteld maandagmorgen twee hele lieve gezellige jongens, machine op zijn plaats gezet, aangesloten, laten draaien, oude machine mee Top. Een paar maanden geleden heb ik een droger voor mijn zus gekocht en daar was het net zo TOP. al met al als ik weer iets nodig heb, ik ben al wel 75, dan weet ik heel snel Coolblue te vinden! Ik heb al een paar wassen gedraaid en ben heel tevreden.Met vriendelijke groeten, Lucy Noorlander

T. Coert 29-03-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering!

Duidelijke webshop! Overzichtelijk, ruime keuze! Regelmatig een bestelling geplaatst en altijd goed gegaan. Daar waar het 3 van de 5 keer altijd wel wat is, heb ik dit met Coolblue nog niet meegemaakt.

Meli 29-03-2017 Via de website gekocht

Woww..op zondag bezorgen!!!!!TOP??

Overzichtelijke webshop, een en al duidelijkheid bij bestellen!Kon het niet geloven toen ik op zaterdag avond een stofzuiger bestelde dat deze op de zondang bezorgd zou worden. Leuke tv en radio reclames.

Henk 29-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs - techniek verhouding en snelle levering

Leuke prijs (tgv korting) voor een technisch goed toestel. Daarnaast werd de aankoop zeer snel geleverd.

Rogier 29-03-2017 Via de website gekocht

Fijne snelle service

Ik plaatste op een zondagavond een bestelling en zag bij de bevestiging dat ik een fout had gemaakt. Een reply op de bevestiging met uitleg over wat ik verkeerd besteld had en hoe ik het graag wilde hebben was voldoende om binnen een half uur de zaak op orde te hebben. Maandag begin middag had ik de juiste bestelling in huis!

Kelly 29-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

De website is overzichtelijk, veel keuze en verloop van winkelwagentje naar betaling is snel en makkelijk.

Roeland 29-03-2017 Via de website gekocht

Top apparaat en snelle levering

Goed overzicht van de producten, duidelijke omschrijving en scherp geprijsd! Heel blij met deze t.v. Ik heb een krappe beurs en m'n oude tv begaf het. Ramp voor een tv verslaafde. Deze tv is goed! Eenvoudige installatie. Beeld prima, geluid okay.

Kitty 29-03-2017 Via de website gekocht

In 1 woord: TOP

Bestelling via de website van cool blue ging gemakkelijk en snel. Ik heb een stofzuiger aangeschaft met extra korting omdat hij al eens besteld maar direct teruggestuurd was door een ander. Alles zat er keurig in, in originele verpakkingen en hoesjes in de doos, geen enkele gebruikerssporen zichtbaar. Via de mail en track en trace kon ik de snelle levering volgen, had hem de volgende ochtend al in huis.
Ik ben heel blij met mijn aankoop, de stofzuiger werkt fantastisch.

BARAK 29-03-2017 Via de website gekocht

happy

easy to locate on the web, easy money handling ,quick service, quick delivery , i would defiantly recommend to use the shop.

Sjors 29-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Prettige webshop! Duidelijk en goede vergelijking. Ik zal er zeker nog eens een order gaan plaatsen! Bedankt voor de prettige samenwerking!

Karin 29-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

Via de site van Coolblue een wasmachine uitgezocht. Deze in de avond besteld en de machine werd de volgende ochtend bezorgd. De reclame op tv klopt dus :)
2 Heren kwamen de machine keurig bezorgen op onze tweede verdieping. Ze hebben de machine uitgepakt en aangesloten. Mijn oude machine hebben ze weer mee teruggenomen. Ook het verpakkingsmateriaal van de nieuwe machine namen zij ook weer mee. Ik kan iedereen deze service van Coolblue van harte aanbevelen!!!

Annelore 29-03-2017 Via de website gekocht

Altijd Coolblue

Bij coolblue is alles gemakkelijk, snel en goed van prijs. Hun klantendienst is ook heel vriendelijk. Na verschillende positieve aankopen, is coolblue de eerste plaats waar ik zoek voor electronica.

Kevin nijenhuis 29-03-2017 Via de website gekocht

Snel levering en goede service

Ik ben heel blij met coolblue en hun levertijd en dagen (ook zaterdag En zondag) producten zijn goed en geniet ervan ...alleen postnl is meer het probleem dan coolblue

Fokkie 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede afhandeling

Daadwerkelijk voor 2359 besteld, 16uur later in huis. Directe Informatie per mail over de status van de bestelling. Producten zoals omschreven.

Paul 28-03-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Snelle levering, aflevertijd tot op uur nauwkeurig, dus geen halve dag thuis wachten, smsje en belletje half uur respectievelijk kwartier vooraf , wasmachine geïnstalleerd, oude meegenomen. Perfect.

Ger 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede informatie op de website, overzichtelijk en compleet. Zaterdagavond laat besteld en zondagmiddag al gratis geleverd. Prima service

Harry Bulten 28-03-2017 Via de website gekocht

TOP

Zeer vlotte, correcte afhandeling en levering van gekocht product.
Kan niet beter! Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Marielle 28-03-2017 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering, goed ingepakt, niets negatiefs te melden. Laptop is een mooi ding, goede prijs. Ik ben tevreden.

André 28-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Overzichtelijke shop, snelle levering en concurrerende prijzen. Artikel voldoet aan alle verwachtingen en de levering was via track and trace goed te volgen. Levering keurig op tijd.

remco 28-03-2017 Via de website gekocht

snel, netjes en gedegen

Coolblue heeft een groter assortiment op voorraad en kan daarom ook sneller en goedkoper leveren dan andere leveranciers. Mijn bestelling en de plaatsing ervan was binnen 2 dagen geregeld!
Super service!

SjoerdO 28-03-2017 Via de website gekocht

Goeie service, berichtgeving over bezorging kan helderder

Nadat ik niet thuis was, laten bezorgen bij Primera. Op de PostNL link las ik: vanaf 15h, maar uiteindelijk is het pakket daar pas om 17h30 bezorgd. Ik begrijp denk ik dat "vanaf" betekent dat het pakket vanaf die tijd (in elk geval niet eerder) bij Primera kán zijn (maar het hoeft niet). Ik had "vanaf" begrepen als: het pakket kan vanaf 15h door mij opgehaald worden. Daarvoor één keer voor niks naar de Primera, maar verder goeie service. Misschien verwoording herzien?

Kathleen 28-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Coolblue is een hele handige webshop.
Heel overzichtelijk op alle producten per categorie te vinden.
Super snelle verzending.
Nette verpakking.
Wat ook gemakkelijk is,je kan je pakket naar een postpunt laten verzenden en zelf ophalen.
Zo moet je niet onnodig op de postbode wachten,als je wat minder tijd hebt.

Mais 28-03-2017 Via de website gekocht

Top service!

The website is very informative, organized in a perfect way. Delivery is always on time and as soon as possible. Specifications and description of all products are always enough, and the cool-blue choice feature helps in deciding in so many cases, along with the top-10 products also suggested by the store specialists.

Mi 28-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website snelle levering

Producten zijn goed beschreven en dat maakt de keuzen makkelijker
Dan de snelle en goede levering
Top

Anne Epse 28-03-2017 Via de website gekocht

Super website met veel info, snelle en makkelijke levering

Super goede website met allerlei info over de producten alsmede de accessoires. Supersnelle levering . Bovendien hoef je niet de hele dag thuis te blijven : je krijgt de dag er voor de tijd .ze nemen de oude wasmachine mee, sluiten de nieuwe aan ...
Werkelijk alles perfect ... het loopt op rolletjes ...

Erik 28-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het beloofd.

Coolblue : Shop is overzichtelijk, snel in communicatie en maakt waar wat ze zeggen.
Retourneren doen ze niet moeilijk en het is gratis.

Danielle 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service zonder verzendkosten!

Het product is van goede kwaliteit, maar ik had dankzij de goede reviews niet anders verwacht. Het pakketje lag de volgende dag al in de brievenbus waardoor mijn telefoon snel weer goed beschermd was! Pluspunt: geen verzendkosten.

Ben 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en nog betere track en trace.

Fijne webwinkel, snelle levering en super track en trace functie. Op de dag van de levering kun je via internet precies zien waar je levering is en om hoe laat ze ongeveer bij je zijn, top!

Kurt 28-03-2017 Via de website gekocht

inktpatroon

snelle service (zaterdag besteld, zondag geleverd). handige website door gebruik te maken van een filter

lei horsch 28-03-2017 Via de website gekocht

supersnelle levering

goede informatie van het product en goede prijs.veel keuze uit het artikel wat men wilt kopenen mooie afbeelding

Marco 28-03-2017 Via de website gekocht

Te cool voor woorden

's avonds laat nog wat besteld voor de beste prijs, en de volgende ochtend werd t al bezorgd! En t werkte ook nog eens.

PB 28-03-2017 Via de website gekocht

Waardeloos! Leveren wat je niet besteld hebt en niet werkt

Verkeerde product geleverd én het product is niet geschikt voor het toestel waarvoo ze het verkopen. een melding op mijn toestel waarschuuwt dat het product niet geschikt is. Tevens bleek dat de telefoon ook inderdaad niet werd opgeladen.

Officiele reactie van Coolblue 28-03-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te moeten zien dat u het verkeerde product in ontvangst moet nemen. Daarnaast onze oprechte excuses voor het verstrekken van de verkeerde informatie via de website. We hopen dan ook dat u dit ondertussen ook heeft laten weten door contact op te nemen met onze klantenservice. Mocht u toch nog vragen hebben dan horen we dat graag.

JC holleman 28-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, geweldige producten met n geweldige prijs

Geen betere site gevonden qua prijs/product en service ook de klantvriendelijkheid is geweldig. Bij Mn wasmachine zelfs n kaartje gekregen en ze brachten hem ook met al de trappen gewoon kosteloos boven ook t aansluiten en afvoeren van de oude geen probleem. Voor deze echte Nederlander sprak t gratis erg aan maar werd echt verrast door de service

Chris 28-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf. Hier ga ik vaker bestellen.

Ik zou eerst bij een concurrent bestellen omdat ik daar normaal altijd mijn spullen bestel. Maar omdat het zaterdag was en ik mijn nieuwe laptop direct op maandag nodig had, heb ik gekozen voor Coolblue. Zij bezorgen ook op zondag. Alles is perfect afgehandeld en verzorgd. Zondagmiddag werd hij bezorgd en zondagavond had ik mijn hele laptop ingericht waarna ik op maandag met mijn nieuwe aanwinst op pad kon. Zeer tevreden! Ik ga hier vaker bestellen.

prevut48 28-03-2017 Via de website gekocht

Zorgvuldig en snel

Uiterst correcte afhandeling en snelle bezorging.Vlak voor mijn vakantie nog even een mini sd kaart besteld.
Mijn verwachtingen worden steeds meer naar boven bijgesteld. Gelukkig blijft er nog wat te wensen over de manier waarop zeer kleine items bijv. mini sd kaarten worden verzonden. Iets kleinere verpakking past ook in de brievenbus.

Debora 28-03-2017 Via de website gekocht

goeie service. zeer vriendelijk

kwaliteit en prijs zeer tevreden.
de twee zeer vriendelijk en zeer nette bezorgers hadden een klein deukje opgemerkt en boden de service aan of morgen (vandaag dus) een nieuwe koelkast te brengen of tien procent korting. dus heb voor het laatste gekozen. ze waren zeer behulpzaam en ik ben zeer tevreden.

Ad 28-03-2017 Via de website gekocht

Snel en vriendelijk

De wasmachine die we bestelden is zeer snel bezorgd door vriendelijke, attente en behulpzame mannen. Ook goed dat we steeds berichtjes ontvingen met vrij precies aangegeven hoe laat de machine zou wordenbezorgd.

Tim 28-03-2017 Via de website gekocht

Beste klantenservice van Nederland

Per ongeluk 2 tv's besteld, zonder rompslomp via Whatsapp geld terug gekregen en zelfs nog een kaartje in de bus gekregen. Te gek.

Anneke 28-03-2017 Via de website gekocht

Optimale service bij Coolblue

Ik werd goed geïnformeerd over het moment van levering. Snelle levering. Verzorgd ingepakt. Na levering nog een mail met tips over het aangeschafte product. Kortom Coolblue levert een optimale service waar ik als klant erg blij van word. Chapeau!

Theo Bosch 28-03-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service!

Perfecte service van A-Z. Klantgericht en professioneel personeel. Prima ondersteuning bij de juiste keuze van mijn TOM TOM navigatiesysteem.
T/m de levering en gebruik van het apparaat ben ik uiterst tevreden. Complimenten voor alles!

Dheeradj 28-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige oordopjes

De oordopjes die ik had besteld zijn geweldig en zijn origineel van apple. De service is geweldig en is zeker te vertrouwen.

Minpunten

Iets gedetailleerdere levering had prettig geweest 28-03-2017 Via de website gekocht

Track & trace was niet goed

Het bestellen etc ging goed, overzichtelijke website, duudelijk, etc. Ik zou de stofzuiger de volgende dag ontvangen. Ook fijn! Ik ontving een track en trace nummer, maar er werd nooit een tijd aangegeven. Dat vond ik jammer omdat ik nu de gehele dag thuis moest blijven.

Robert Kuster 28-03-2017 Via de website gekocht

Levering op zondag, super!

Bestellen op zaterdag en zondag leveren, blije gezichten bij levering op zondag. Prima dat je impuls aankoop ook zo snel mogelijk wordt geleverd. Levering ook binnen de tijden van track&trace.

Purmer 28-03-2017 Via de website gekocht

Terecht alles voor een glimlach!

Zeer betrouwbaar en direct word je op de hoogte gebracht van de route bestelling. Levering keurig en snel. Dit geldt ook voor de bezorger! Heel correct.
Wij doen alles met coolblue want alles kan enzo niet dan denken ze mee! De heb je niet overal is onze ervaring. Van ons krijgt coolblue een glimlach van oor tot oor!