Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C.p. 20-03-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik kocht een samsung s7 boesje wat snel tot 2 maal.toe kapot ging. Via whatsapp met coolblue kon ik ze retour sturen. 2 dagen later had ik al een nieuwe is huis. Geen gedoe geen gezeur gewoon een top service

supertevreden klant 20-03-2017 Via de website gekocht

Top Service!

Website duidelijk en gebruiksvriendelijk. Uitgebreide productinformatie. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle service. Artikel was netjes verpakt. Kortom, niks op aan te merken. Top!!!

Ellen 20-03-2017 Via de website gekocht

Top geregeld !

Keuze van bezorgdag.
Keurig op tijd, netjes aangesloten en oude wasmachine meegenomen, super bezorgers !!
Een top-team !

Niels 20-03-2017 Via de website gekocht

Fijne service, vriendelijke bezorgers

Drie sterke jongens tilden mijn oude Miele (erg zwaar) wasmachine zo naar beneden en brachten de nieuwe naar boven. Ze installeerden de nieuwe en legde uit hoe hij werkte. Vriendelijk, beleefd en net zo vrolijk als op de reclame :D

Ves4400 20-03-2017 Via de website gekocht

Super tevreden, zeer goede service

De nieuwe koelkast de volgende dag afgeleverd en de oude meegenomen. Je hoeft ook niet de hele dag thuis te blijven want een half uur van te voren krijg je een sms. Echt heel goed geregeld.

WM. Besseling 20-03-2017 Via de website gekocht

vervolg slechte service

In navolging van mijn vorige review wil ik graag nog kwijt dat je bij het kopen van een wasmachine bij coolbleu niet wordt voorzien van alle informatie. Bij de levering van de bestelde Miele wasmachine bleek dat deze niet rechtstreeks werd aangesloten op de trekschakelaar. De meeste mensen die hun machine op een trekschakelaar hebben aangesloten doen dit omdat ze geen stekkers in een badkamer willen. Bij kopen via coolbleu krijg je niet te horen dat ze voor een Miele aansluiting alleen een contrastekker aan de trekschakelaar maken en daarmee de machine aansluiten. Iedereen die een beetje handig is kan dit zelf ook, en daar betaal je dan €35 voor. Wanneer we dit op de site bij het bestellen hadden gelezen, was de keuze anders geweest. Doordat de levering al niet ging zoals coolbleu het je voorspiegeld is er zeker 4 keer door ons met coolbleu gebeld en de optie zelf aansluiten ook besproken. Zelfs dan geven zij niet aan dat het alleen om een contrastekker gaat. Van klantenservice hebben zij nooit gehoord want de machine functioneert dus is hij aangesloten door hun en is er van restitutie of een gedeeltelijke restitutie voor het aansluiten geen sprake. Het blijkt maar weer dat de reklames mooi zijn maar de werkelijkheid het tegenovergestelde is en het personeel totaal niet weten waarover zij het hebben.

Officiele reactie van Coolblue 21-03-2017

Beste meneer/mevrouw Besseling,

Wij vinden een het ontzettend vervelend dat u onze klantenservice op deze manier hebt ervaren. Het is absoluut niet de bedoeling de verkeerde informatie te presenteren op onze website. Wij willen u er wel op attenderen de informatie over het gratis aansluiten degelijk op onze website is te vinden. U kunt op de productpagina van een wasmachine een lijst van blauwe bolletjes vinden met een witte vinkje. Wanneer je op het bolletje klikt met de tekst "Gratis geplaatst en aangesloten. Je oude apparaat nemen we gratis mee." vind je meer informatie waarop de wasmachine gratis wordt aangesloten, namelijk op een bestaand stopcontact, waterleiding en afvoer. Daarnaast hebben wij ook een klantenservice pagina toegewijd aan alle extra diensten die wij uitvoeren en wat de kosten hiervan zijn. U kunt deze informatie op de volgende pagina vinden: https://www.wasmachinestore.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed-en-keukenapparatuur.html#extraservices. Mogelijk kunnen wij in de toekomst deze informatie beter op onze website presenteren om verwarring bij onze klanten te voorkomen. Daarom danken wij u ook voor het plaatsen van deze review.

Daarentegen verwachten wij wel dat u de juiste informatie kan verkrijgen van onze klantenservice collega's aan de telefoon. Bij deze willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de foutieve informatie die u heeft verkregen. U wenst een restitutie te ontvangen omdat de wasmachine uiteindelijk niet is aangesloten. Graag kijken wij voor u na wat wij nog meer kunnen betekenen. U kunt een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl en dan pakken we het daar verder op.

Groeten,

Coolblue.

Martijn 20-03-2017 Via de website gekocht

uitstekend totaalplaatje

Op zoek naar een nieuwe tv. Snel en gemakkelijk gevonden tegen een concurrerende prijs. De levering de volgende dag was uitstekend.

Ellen Bakker 20-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Vrijdagavond een laptop besteld, die zaterdag al om half 11 werd gebracht. Mooie aanbieding, dus ook nog goed voor mijn portemonnee. Had al veel goeds over Coolblue gehoord en nu ook zelf ervaren. Ik vertel het verder!

Natasja 20-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue had de wasmachine die ik zocht.
Mijn vragen werden goed beantwoord.
Snelle levering en een duidelijke levertijd zodat je niet de hele dag hoeft te wachten.
Vriendelijke bezorgers, de wasmachine werd op plek gezet (doen niet alle bedrijven als service, tenzij je ervoor betaald), oude meegenomen. Super!
Met als kers op de taart een kaartje een dag later in de brievenbus, lache!

Ronald 20-03-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en heel gemakkelijk!

Een goede website, veel en duidelijke informatie en gemakkelijk bestellen en betalen. Zelf het wachten op je product duurt niet lang. En dan nog lukt het ze om je ook die tijd 'nuttig' te besteden. Zeker een aanrader!

Muhiya 20-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Levering was in de gegeven tijdsblok bezorgd..nieuwe wasmachines is meteen aangesloten door de monteur en de oude kapotte wasmachine hebben zij kosteloos meegenomen. Kortom: ik ben een tevreden klant.

Theo van Kessel 20-03-2017 Via de website gekocht

Prima

De levering was prima in orde bij erg tevreden over de service van cool-blue.
Heb al vaker bij jullie iets besteld altijd naar aale tevredenheid.

Bryan c 20-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs en geweldige service

Erg goed geholpen bij de keuze en zeer tevreden over de wasmachine . Aflevering was mooi op tijd en verpakkingsmateriaal en oude wasmachine mooi meegenomen

Ad van Poppel 20-03-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd en mijn wasmachine aangesloten en mijn oude wasmachine weer netjes meegenomen. Alles met een glimlach klopt wel. Vriendelijke bezorgers.

Johan 20-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Voor de eerste keer op CoolBlue besteld. Ik ben erg blij met de snelle levering van mij product. Ook is de twee jaar garantie op mijn product een hele goede service die je bijna nergens anders krijgt. Ook is CoolBlue niks duurder als andere webshops. De site is erg makkelijk met duidelijke productbeschrijvingen. Ik vind CoolBlue een echte aanrader!.

J.C. Guijt 20-03-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach

Ik ben al een behoorlijk poosje vaste klant van Coolblue, en heb er al zeer veel producten gekocht, met tevredenheid, en stiekem een beetje fan van ze geworden, ik word gewoon blij van de gehele bedrijfs filosofie die zij hanteren "Alles voor een glimlach", en dat hebben ze zeker laten zien! De goedkoopste zijn ze zeker niet, maar kwa prijs / service verhouding, staat Coolblue bij mij in ieder geval boven aan.

Cees van Lier 20-03-2017 Via de website gekocht

Achteraf prima service.

Na problemen bij het plaatsen van de wasmachine ( mailen, bellen, etc. ),en een zeer
negatief gevoel over CoolBlue Zijn de problemen naar volle tevredenheid opgelost.
Hulde hiervoor!

conny 20-03-2017 Via de website gekocht

top levering

groot keuze in producten, goede betalingsmogelijkheden, prima prijs, snelle levering en tevens mogelijkheid pakketgemak (je hoeft dus niet meer thuis te blijven en je mist de aflevering niet), duidelijke website. Kortom zeer tevreden

Wim Blomsma 20-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, leuke klantbenadering

Uitstekend toegankelijke websites, leuke spontane klantbenadering, supersnelle levering, goede kwaliteit/prijs-verhouding

Anouska 20-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering!

Ik kon makkelijk via de website 3 producten tegerlijkertijd vergelijken waardoor ik een goede keus heb kunnen maken.
Levering de volgende dag dus zeer snel.

Etienne 20-03-2017 Via de website gekocht

Snel en wel

Over de hele lijn zeer tevreden, het ruime aanbod en de zeer snelle levering is top, vrijdag avond besteld en zaterdag om 10.00u in huis.

T. Stoelman 20-03-2017 Via de website gekocht

Echt super top!

Humor, snelle service en uitstekende producten. Zijn erg toegankelijk en benaderbaar, zeer betrouwbaar. Kortom, erg fijn samenwerken met Coolblue!

noordewitte 20-03-2017 Via de website gekocht

Goede service en duidelijk!

Laptop hoes besteld, duidelijke informatie over de betaling en wanneer mijn pakket aan zou komen. Toen ik het pakketje een maal had (al na 20 uur!) was het mooi en verzorgd verpakt en stonden er grappige teksten op. Heel erg tevreden dus!

Linda Ruurlo 20-03-2017 Via de website gekocht

Fijne website. Snelle levering. Producten die toch niet bevallen zijn heel gemakkelijk te retourneren. Ik hoefde na aanmelding een telefoonhoesje dat niet goed paste niet eens terug te sturen. Geld wordt gewoon overgemaakt.

tevreden koper 20-03-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het

Een webshop zoals het behoort: website met duidelijke informatie, orderbevestiging na bestelling, snelle aflevering en goede administratieve afhandeling

Bert van Bakel 20-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Na een Apple Mac een jaar te hebben gebruikt is hij ter reparatie opgestuurd. Toen deze terug werd gestuurd zat er een barst in het scherm. Gelijk Coolblue gebeld om dit door te geven. Er kwam een oprechte excuses en er werd gelijk een retourformulier opgestuurd. Toen de computer retour ging, werden we gemaild dat er een oplossing was gevonden voor ons probleem. We kregen de nieuw waarde van de Apple terug en mochten voor dat bedrag andere spullen in de webshop uitzoeken. Helemaal tevreden met deze uitstekende service!

Soraya Woudenberg 20-03-2017 Via de website gekocht

Wow wat een service het bestaat toch nog wel!

Mijn Steelstofzuiger was ineens na 16 maanden stuk. Opgestuurd en binnen één week alweer een nieuwe in huis. Zelfs nog een kaartje in de bus gehad met succes met de nieuwe en hopen dat deze het langer mee gaat dan de vorige.

anneke renier 19-03-2017 Via de website gekocht

niet twijfelen ! Bestellen , super service

goede overzicht op de site , heel gemakkelijk om te bestellen ,hele vriendelijke en behulpzame levering ,installatie en uitleg ter plaatse wat wil je nog meer!

Mariette 19-03-2017 Via de website gekocht

Leuk winkelen vanuit je zetel en de service mag er ook zijn!

Vriendelijk personeel, duidelijke info indien nodig, voldoende keuze aan artikelen.
Ik ben tevreden over alle aankopen die ik reeds gedaan heb, ze voldoen aan mijn eisen.

El 19-03-2017 Via de website gekocht

Super

Binnen een week was mijn bestelde tas in de aanbieding en coolbleu betaalde het bedrag direct terug!!

Marielle 19-03-2017 Via de website gekocht

Zo snel als ze beloven: top!

De site bevat veel info, heeft goede vergelijkingsmogelijkheden en is overzichtelijk. Bestellen gaat vrij gemakkelijk en snel. Bezorging is keurig volgens afspraak. Alles bij elkaar: top!

Roy Jeurissen 19-03-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Coolblue maakt en communiceert duidelijke afspraken welke ze vervolgens ook volledig nakomen. Ook de service van de bezorgers (bezorging koelkast) is naar wens. Beide heren zijn vrolijk en professioneel. Op basis van deze ervaring is er een grote kans dat ik een volgende aankoop bij Coolblue zal doen.

Ilona 19-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima service. Razendsnelle levering, zelfs de volgende dag al in huis. Leuke, persoonlijke, vrolijke toonzetting: "Doe de postbode de groeten van ons."

Erik 19-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Snelle levering, geweldige service, en niet geheel onbelangrijk vaak ook de goedkoopste. Sony camera lens ging stuk, gratis het hele pakket terug gestuurd naar Coolblue, lens werd door Coolblue opgestuurd voor reparatie toen dit niet lukte werd de lens vervangen, via de mail werd ik van elke stap op de hoogte gesteld, echt keurig en snel afgehandeld.

Henk Attema 19-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon zoals het hoort

Besteld, betaald, de volgende dag ontvangen. Allemaal keurig. Duidelijk communicatie. Wat je verwacht en Coolblue maakt het waar. In lijn met eerdere ervaringen met Coolblue.

Patrick 19-03-2017 In de winkel gekocht
Lochristi

Vriendelijk en competent personeel.

Mooie en aangename shop met vriendelijk personeel en een goede stock.
De verkoper gaf mij een goede uitleg over de producten die ik heb gekocht.

Joop 19-03-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijke service

Ja ik heb ook zo'n platte tv met ook een plat geluid zoals je zo vaak hoort be toe even rond gaan neuzen wat er allemaal zo te koop is en ben op de Sony HT-XT3 uit gekomen er zijn natuurlijk tal van soundbars maar deze had ook nog eens eisa award 2016 en dan koop je zeker niet de kat in de zak om het zo maar eens te zeggen ik vindt het prima klinken de stemmen mooi duidelijk en het hele gebeuren ook met een film prachtig de effecten zijn veel duidelijker als voor heen due een hele verbetering.

Lei 19-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop en fantastisch leveringsproces.

Een prima webshop met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Je kan verschillende opties met elkaar vergelijken: heel fijn. Zo kan ja een goede keuze maken. De levering is vervolgens perfect.

Roos 19-03-2017 Via de website gekocht

Positieve benadering, fantastisch

Via de chat een snel, positief en goed antwoord. Met positief bedoel ik de manier van praten, een verademing.

Erik 19-03-2017 Via de website gekocht

Webshop vol vertrouwen

Goed assortiment, redelijke prijs, perfecte website en betaalmodule, snelle levering, nette verpakking en een lach. Het lukt ze iedere keer weer

Marcel Peperzak 19-03-2017 Via de website gekocht

Tut tut da is snel

Levering is al na 15 uur op zondag bezorgd. Wel prettig als je geen geduld hebt. Dus raad ik dit aan als het van toepassing is. Cool he'.

Randy 18-03-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

Bestel niet zo heel vaak bij Coolblue, maar ben iedere keer dik tevreden met de snelle levertijd en de goede service. Een dikke 10!

Mitzy van Buul 18-03-2017 Via de website gekocht

Via website gekocht zeer duidelijke omschrijving van LG wasmachine.
Geruisloos toestel en makkelijke bediening
Levering van wasmachine werd duidelijk via SMS en mobiel doorgegeven aan ons
Max en Rocky stelden zich netjes voor en installeerde wasmachine oude wasmachine en verpakking meegenomen
Echt top service Coolblue

swanenberg 18-03-2017 Via de website gekocht

echt geweldige service

zeer snelle levering, ook op zondag. Ook als het product je niet bevalt en je wilt het terug sturen zijn er verschillende mogelijkheden, zelfs al heb je geen verpakking meer of het product al hebt gebruikt

Wesley 18-03-2017 Via de website gekocht

Top service, mooie producten en fijn bedrijf!

Snel geleverd volgens afspraak. Had een 2e kansje besteld maar kreeg gewoo. Een nieuw product in gesealde doos! Erg netjes!

Jean 18-03-2017 Via de website gekocht

7/5000 perfect

een geweldig webwinkel, als wat ze beloven is juist, meer kan ik niet zeg,In de toekomst, ga ik nog zeker bestelling doen bij coolblue, zo een service vind je niet overal

Goele 18-03-2017 Via de website gekocht

Zeer correcte service!

Het pakket liet op zich wachten door een fout bij b-post, coolblue heeft meteen een nieuw opgestuurd, dat was pas service!

Ann Taeymans 18-03-2017 Via de website gekocht

Snelle vriendelijke service

De bestelling is snel afgeleverd. Niettegenstaande de leveringsdatum een zondag was, was de pakket bezorger zeer vriendelijk.

Astrid 18-03-2017 Via de website gekocht

perfecte service

zeer gebruikersvriendelijke site en super snelle levering.
goed verpakt en mocht het artikel niet goed zijn of tegenvallen wordt het ook wee bij je opgehaald,
gewoon perfect.
Ik blijf altijd weer terug komen om te bestellen of ga naar de winkel.

M te adam 18-03-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Slechtste service ever

Speciaal naar de winkel gegaan om bestelling te plaatsen omdat ik zeker wilde zijn dat mijn product zaterdag geleverd zou worden. 3x gevraagd aan de verkoper, geen probleem mevrouw komt helemaal goed nou niet dus. Klantenservice gebeld nee alles is al ingepland en t gaat vandaag niet meer lukken. Ik ga weer naar de winkel nou totaal geen service, vandaag kon echt niet en een andere dag zou wel lukken ik moet dus gewoon weer een dag vrij nemen. Ze adverteren met problemen lossen we op nou echt totaal niet ze komen met niks wat een slecht bedrijf. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Nooit meer. Ze weten niet wat service betekent, onervaren personeel echt vreselijk bedrijf. Compensatievoorstel echt een belediging. Ze weten zeker niet wat een extra vrije dag je weer kost. Fouten kunnen altijd gemaakt worden maar kom met een fatsoenlijk voorstel. Order geannuleerd, krijgt je geld ook niet meteen terug duurt 3 werkdagen in deze tijd kan dat echt wel sneller.