Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maria 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig SERVICE

Ik ben uiterst tevreden met de vriendelijke uitleg en de vlugge levering,vrijdagnamiddag gebeld en de maandagochtend om 9.30 u lag het al in de winkel zoals ze het beloofd hadden .IK ben uiterst tevreden en koop nu in de toekomst altijd nu bij coolbleu ;Maria

Kubilay 23-03-2017 Via de website gekocht

Het perfecte verkoop bedrijf

vrienden hebben mij heel veel winkels aangeraden waar ik mijn spullen zou moeten kopen maar ze waren allemaal duur en heeft een lang bestelprocess, dus had ik ervoor gekozen om maar zelf een winkel te zoeken en toen kwam ik bij deze winkel terecht. je zou denken "ja het is weer een ander winkel" maar dat was het dus niet, ik heb alles wat ik wilde gewoon op dit site gevonden en ook nog eens voor de goedkoopste prijs. IK BEN TEVREDEN MET COOLBLUE :)

Top cover voor ipad 23-03-2017 Via de website gekocht

Cover voor iPad 2

Duidelijke site sympathieke uitstraling. Echt TOP service. Doen tenminste wat ze zeggen ipv alleen maar bla bla. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

LL 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Voor mij een hele betrouwbare, toegankelijke webshops waar een goede service centraal staat. Je wordt stap voor stap mee genomen in het bestel/bezorgproces waardoor je goed op de hoogte blijft.

Ron 23-03-2017 Via de website gekocht

computers

Prijs / kwaliteit uitstekend. Zocht naar een monitor en Cool Blue kwam er als goedkoopste uit.
Prettige overzichtelijke web-site.

ellen 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Door eerdere ervaringen wist ik dat de levering snel en snel zou zijn. En daarom weer gekozen voor coolbleu

Joop den Blanken 23-03-2017 Via de website gekocht

Klantgericht

Geweldige shop, goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb de indruk dat er goed gelet wordt op wat andere aanbieders aanbieden. Track en tracé ook heel goed op orde.

Fam. Weijermans 23-03-2017 Via de website gekocht

Super geregeld!

Gebruiksvriendelijke site. Goed aanbod. En geweldige service. Super geregeld, vriendelijke chauffeurs, helemaal tevreden!

Familie Pels 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service!

Stofzuiger defect dag voor groot feest. 'S avonds nieuwe besteld, om 11.00 al op te halen bij doorbons gekozen ophaalpunt.

Broekaert Eric 23-03-2017 Via de website gekocht

een zeer goede doet wat het zegt service

Ik heb al enkele zaken gekocht via Coolblue. Van kabels tot laptops. De gegeven service is geweldig. Ik had zelf een probleem met de laptop. Contact opgenomen met Coolblue via mail. Binnen een halve dag (had 's nachts gemaild) had ik een oplossing. Opsturen in de doos via BPost. Gratis natuurlijk en een 10-tal dagen had ik mijn laptop terug.

Nik de Lange 23-03-2017 Via de website gekocht

super snel en goed

snel geleverd en goede kwaliteit mooi en veilig in de doos.
en duidelijke website nog 5 euro korting ook nog.

Tineke 23-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

In de webshop is alles snel en gemakkelijk te vinden, daarnaast nog handige dingen die bij jou product aansluiten. Ik ben zeer te vreden!

M. 23-03-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!

Op zaterdag een tas besteld en werd keurig bezorgd op zondag! Coolblue doet echt alles voor een glimlach. De 'tip' voor zelfgemaakte confetti om de bezorger mee te verwelkomen was hilarisch.

Rosalie 23-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue geeft producten een tweede kans

Ik koop wel vaker bij Coolblue omdat de voorraad goed is en producten daadwerkelijk de volgende dag in huis of af te halen zijn.

Deze keer een "Tweedekans" stofzuiger. Geen originele doos, maar goed verpakt, een paar tientjes goedkoper en volledige garantie.

Merel 23-03-2017 Via de website gekocht

Veilig en vertrouwd

Hulp en assistentie bij elke stap, goede deals en duidelijkheid (website)! Heel fijn dat je met track and trace je bestelling kunt volgen en dat je op de hoogte wordt gehouden.

Marijk 23-03-2017 Via de website gekocht

beter kan het niet!

Le Creuset pan gekocht.
Ruime keuze.
Duidelijke website.
Eenvoudig te bestellen.
Zending gemakkelijk te volgen.
Zeer snelle levering.
Kortom: TOP!

Anita 23-03-2017 Via de website gekocht

Vlotte keurige levering.

Wij hadden een pelletstofzuiger nodig. Via Google kwam ik bij Coolblue terecht. Fijne stofzuiger en vlotte levering. Blij mee!

Carine 23-03-2017 Via de website gekocht

Vlugger dan vlug

Zondagavond vanuit onze luie zetel een nieuw keukentoestellen besteld, maandagmiddag al op ons aanrecht!

Dyon van Empelen 23-03-2017 Via de website gekocht

iPhone SE 64gb

Zeer krachtige telefoon. Ligt heerlijk in de hand en is razendsnel. Telefoon heeft alles wat ik nodig heb. Enige nadeel is de vingerscanner. Ik was de nieuwste scanner van de iPhone 6s gewend.

De scanner van de SE is wat trager. Irritant? Nee! Gewoon even wennen.

Petra 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!!

Ik heb een Samsung A5 2017 online gekocht bij cool blue en mijn bestelling was de volgende al thuis, geweldig toch!! Een snelle en correcte service, en bovendien zijn ze met sommige producten nog goedkoper. Een aanrader voor iedereen.

Benno 23-03-2017 Via de website gekocht

Klantenservice uit het boekje

Coolblue laat zien wat dienstverlening echt is; snelle levertijdeb, goed vereikbaar, alles verkrijgbaar, goede omruilaervice, etc. Kan zo niet bedenken wat er nog niet goed is bij Coolblue.

Saskia Brands 23-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal blij!

Na 15 jaar ging onze wasmachine stuk, binnen een paar dagen al een nieuwe in huis, kon de volgende dag al, maar toen was ik niet thuis. Super vriendelijke bezorgers, de nieuwe wasmachine stond snel aangesloten op zijn plek. Al met al, dik tevreden.

T. Schwarze 23-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en goede levering door vrolijke bezorgers!

Groot aanbod. Lage prijzen en goede service.
De website is duidelijk.
Bellen en 2 keer een SMS voor het tijdstip van levering is een beetje overdreven. Maar zo weet je wel dat je niet vergeten wordt en je niet lang thuis hoeft te wachten.

Leontien Veldwijk 23-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik vind Coolbleu geweldig! Geen lange wachttijden zoals bij overige winkels. Voor dat ik het wist liep mijn nieuwe printer volop te draaien. Terwijl ik bij een andere zaak nOg 4 dagen moest wachten voordat hij op voorraad was.

Frank K. 23-03-2017 Via de website gekocht

De service is heel OK!

Het is via de website prettig winkelen, overzichtelijk, duidelijke informatie, kennis nemen van top 10 lijstjes, keuze mogelijkheden over leveringsmogelijkheden, en ... de zeer ruime keuze van de producten!

TommyO 23-03-2017 Via de website gekocht

Topservice

Ik had niet goed opgelet bij het bestellen van een USB-kabel en belde voor informatie om te kunnen ruilen. Helaas was de gewenste stekkercombinatie niet in het assortiment, maar ik kreeg een hint hoe verder te zoeken. Retourneren was niet nodig en het geld wordt teruggestort. Geweldig!

RP van Oyen 23-03-2017 Via de website gekocht

Klant wordt in de watten gelegd.

Ik heb al meerdere malen bij Coolblue besteld en ben nog steeds dik tevreden.

WEBSITE
De gebruiksvriendelijkheid van de website spat er bijna vanaf: het design oogt heel prettig, het artikel is snel gevonden, de informatie is compleet.

ONLINE KLANTENSERVICE
Is van dezelfde kwaliteit als winkelpersoneel, heb je een vraag dan wordt die ook snel en goed beantwoord. Weet men niet meteen het antwoord, dan krijg je dat ook te horen en komt men er op terug. Gewoon eerlijk en open. Zoals het hoort.

WINKELS
Ik heb alleen ervaring met lokatie Utrecht, maar zo hoort een winkel er uit te zien: ruim, overzichtelijk, fijn verlicht, sfeervol. Hier stap je als klant graag naar binnen.

PERSONEEL
Ik ken slechts enkele winkels waar je je als klant direct thuis voelt. Bij binnenkomst een gemeend vriendelijke begroeting, ook wanneer het druk is. Geeft de klant al meteen een behaaglijk gevoel, hij/zij is echt welkom. Ben je aan de beurt, dan is het contact vriendelijk en interactief (luisteren, meedenken, gericht advies).

COMMUNICATIE en LEVERING
Tijdens het online bestellen of het fysiek kopen in de winkel, wordt je als klant uitstekend geïnformeerd over je aankoop, bijvoorbeeld als het artikel toch niet bevalt en garanties. Bij online kopen wordt periodiek de status van je bestelling gemeld en wanneer de bezorging zal plaatsvinden. Precies genoeg en duidelijk.

PRIJSSTELLING
In de detailhandelbranche is veel concurrentie en het is lastig om steeds weer tot de top te kunnen behoren. Coolblue is niet met alles de goedkoopste en dat hoeft en kan ook niet. Maar qua klantvriendelijkheid, serviceniveau en een aantal fysieke winkels is het voor de concurrentie een lastige partij om te verslaan.

KORTOM... Coolblue staat in mijn Top 5.

JH Lamers 22-03-2017 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

na drie fysieke winkels afgesjouwd te hebben ( ja ik gun die nog steeds een kans ) maar bij de een niet op voorraad, bij de ander alleen op bestelling, toch maar weer naar Coolblue gegaan. En de volgende dag al in huis.

Ruben 22-03-2017 Via de website gekocht

Weer dik in orde

Een nieuwe telefoon besteld, opgehaald in Rotterdam. Ik werd vriendelijk welkom geheten en kreeg een oproep bonnetje. Duurde hooguit 2 minuten en was aan de beurt. Netjes geholpen, nog even gekeken naar opties. Prima service, correct, snel en vriendelijk.

Lisa 22-03-2017 Via de website gekocht

Verrast dat zelfs op zondag mijn bestelling werd bezorgd

Duidelijke en overzichtelijke site. Alle informatie die nodig is snel te vinden. Veel verschillende betaalmogelijkheden. Snelle en nette bezorging!!

Leon 22-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service jammer van verpakking

Monitor besteld. Volgende dag in huis. Alleen erg slecht verpakt want we weten allemaal hoe postnl met de pakketjes omgaat. En aan 1 kant luchtzakjes gaat echt niet helpen. Stickers met breekbaar of voorzichtig op de doos zou geen overbodige luxe zijn.
Gelukkig heel aangekomen. Volgende keer zoiets toch maar ophalen in de winkel.
Coolblue, misschien overstappen naar andere bezorger of eigen bezorgservice beginnen!!?? Zeker voor de duurdere breekbare dingen.
Verder prima ervaring met coolblue.

PdV 22-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue en ExchangeNL komen drie werkdagen levering niet na

Voor mijn oudtante van 82 jaar welke zelf lastig uit huis kan komen haar kennis laten maken met het gemak en de snelheid van een levering van een nieuwe wasmachine via coolblue. Ook vanuit mijn bedrijf bestellen we wel vaker bij Coolblue tot op heden naar tevredenheid. Voor de wasmachine heb ik inclusief monteur service voor het aansluiten op een trekschakelaar bijbesteld voor 35 euro. Dinsdag besteld en woensdag gebeld met ExchangeNL voor het laten installeren binnen 3 werkdagen na bestelling wat dus uiterlijk vrijdag zou zijn. Oudtante al geregeld dat ze vrijdag thuis zou. Nu blijkt dat men toch pas maandag kan komen door onvoorziene drukte. Ik heb haar zojuist gebeld en ik ga haar was morgen maar zelf even ophalen en wassen.

Kortom na diverse goede leveringen van coolblue nu toch een misser. als ik had geweten dat ze de 3 dagen niet gingen halen had ik elders besteld. Coolblue biedt nu aan de levering te cancellen en het geld terug te storten. Probleem is dat we dan nog geen wasmachine hebben en nu bij een andere shop bestellen betekend twee maal vooruitbetalen en waarschijnlijk ook niet voor het weekend meer geinstalleerd krijgen.

Een slechte beurt van Coolblue en ExchangeNL.
Voor een wasmachine moet je wellicht naar een leverancier toe die wel doet wat op de website beloofd wordt.

Officiele reactie van Coolblue 25-03-2017

Beste PvD,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een review over ons achter te laten. Wat ontzettend naar dat uw oudtante niet haar nieuwe wasmachine voor het weekend heeft kunnen ontvangen. Dit is uiteraard nooit de bedoeling geweest. De onvoorziene drukte heeft voor een aardige teleurstelling bij u en uw oudtante gezorgd en hiervoor willen wij u ons dan ook onze excuses aanbieden. Wanneer u een e-mail stuurt naar geenglimlach@coolblue.nl met daarbij een toelichting, gaan wij voor u aan de slag om te kijken wat we in dit geval nog voor u kunnen betekenen. Alvast bedankt!

Wim 22-03-2017 Via de website gekocht

prima

Mega simpel bestellen met ruime keuze in diverse kleuren en maten en zeer vlotte aflevering. Filmpje over het instellen van het cijferslot was top.

Jos de R. 22-03-2017 Via de website gekocht

Alles klopt hier van bestelling tot levering!

Gebruiksvriendelijke site in alle opzichten. Van informatie ook via reviews tot bestelling en de betaling alles gaat zoals het moet. TOP!

EH 22-03-2017 Via de website gekocht

Top!

Er is vast nog wat te verbeteren, maar wat?? Heldere site, goed advies, prima producten, niet te duur en supersnel thuisbezorgd.

Marjolein 22-03-2017 Via de website gekocht

Lekker snel en gemakkelijk

Voor de verjaardag van mijn vriend was ik op zoek naar een mooie cadeau. Ik vond het product op de site van Coolblue voor een scherpe prijs. Het cadeau was de volgende dag in huis.

Raoul Wijnands 22-03-2017 Via de website gekocht

Erg fijn dat men je op de website helpt bij het kiezen van een bepaald merk of model. Snelle levering. Men deed ook absoluut niet moeilijk over het retourneren van een defect product.

Tevreden klant 22-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Zeer snelle levering. Zondag besteld, maandag in huis. Duidelijke website, ook eenvoudig voor 65 +. Makkelijke betaal methodes.

Patrick 22-03-2017 Via de website gekocht

Super

Kopen bij coolblue vind ik gewoon een mooie ervaring, uitstekende service, doen nooit moeilijk met een retour en leveren zeer snel, zelfs op zondag.

Arie van den Dool 22-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!!

Bij Coolblue wasmachine gekocht.
Snel en op de afgesproken tijd geleverd, netjes zoals beloofd de trap op, aangesloten, en oude afgevoerd. Koffie wilden ze niet eens. Administratieve afhandeling ook prima. Helemaal prima dus !!

Willem en Astrid en de drie kinderen. 22-03-2017 Via de website gekocht

Prima, alles goed geregeld,klein minpuntje.

Snel,gemakkelijk besteld en betaald.
super snel geleverd ,echt de volgende dag.
wasmachine van 12 jaar stuk, een nieuw besteld en draaide de volgende dag alweer, super.
Maaaar bij levering klein min puntje, het volgende, de boys stonden inderdaad de volgende dag op de stoep. Hup oude machine van 2 trappen in de woning naar beneden gesjouwd ,petje af voor de boys. Nieuw wasmachine naar boven, ging moeilijk geen houw vast met verpakking er om heen dus uitgepakt beneden, prima maar vervolgens ook de draaitrommel borg er uit gehaald. Ik dacht echt dat dit moest op de plek waar die komt te staan. Vervolgens ff aangesloten, prima draaien ,maaaar ik zag vervolgens dat ze mijn oude waterstop op de kraan hadden laten zitten,dus zaten er twee onder elkaar heb ik er vervolgens maar even zelf weer 1 tussen uit gehaald ,geen probleem.
s,Avonds laat stond de machine in de andere hoek van plaatsing, beetje overdreven natuurlijk,maar ze hadden de machine niet waterpas gezet. Dus ook nog maar even zelf gedaan . Nu niet te veel klagen. Alles bij elkaar zeer tevreden. Was het allemaal waard enkel alleen al dat je zelf niet hoefde te tillen ,zware krengen die machines, echt nogmaals petje af voor de boys die dat ding naar boven droegen. het was overigens al de zoveelste die dag.

Harro 22-03-2017 Via de website gekocht

Ontlokt elke keer weer een echte glimlach

De productkennis van de medewerkers, de verhouding prijs/kwaliteit, de perfecte service en het meedenken. De levering volgens afspraak in een verpakking waar zelfs grondig en origineel over nagedacht is. Ik kan geen enkel schaduwkantje ontdekken. Prima en zeer proffesionel onderneming!

jjv 22-03-2017 Via de website gekocht

geheel volgens afspraak

Duidelijke, goed opgezette site; heel snelle levering (oude tv gaf de geest om 23 u, half uur later nieuwe besteld, eind van de morgen werd hij afgeleverd); ruim assortiment met goede prijs

Ludo 22-03-2017 Via de website gekocht

Super!

Een superwinkel, snel gezocht en een goede aanbieding gevonden. Ik koop hier met regelmaat en loopt altijd perfect. Aanrader!

Hilda 22-03-2017 Via de website gekocht

tevreden klant!

Amerikaanse koelkast Exquisit besteld bij CoolBleu. Om 23.00 uur nog iemand aan de telefoon gehad vanwege informatie en werd vriendelijk geholpen! Toen de bestelling geplaatst en kon zelf de afleverdag bepalen. En het werd keurig afgeleverd en geplaatst. Alle verpakkingsmaterialen werden weer mee genomen. Dus keurig gedaan. Mijn complimenten!

Ruudterwild 22-03-2017 Via de website gekocht

Echt geweldig op tijd vriendelijke personeel uitstekend

Geweldig aanbod uitstekende keuze mogelijkheden, goede informatie. Een duidelijke en goed leesbare site. Het zoeken naar producten is als een kind kan de was doen. Eenvoudig makkelijk door te bladeren. Een goed geheel

Renate 22-03-2017 Via de website gekocht

Alles was gemakkelijk te vinden en eenvoudig te bestellen. Ook qua prijs zeer aantrekkelijk. Coolblue.nl heeft een zeer ruim assortiment.

Adri 22-03-2017 Via de website gekocht

Op Cool Blue kun je rekenen

Ik heb de afgelopen jaren verschillende artikelen besteld.
De afwikkeling en bezorging waren altijd prima in orde.
Een keer een probleempje gehad en in de winkel keurig geholpen en euvel snel hersteld. Chapeau! De website is zeer overzichtelijk. Jammer dat bij de tv een handleiding op cd bijgesloten was. Niet erg handig.

Cocky van den Berg 22-03-2017 Via de website gekocht

Ze maken waar wat ze beloven

Overzichtelijke website met koophulp die helpt met het kiezen van het juiste product. Prima communicatie. Vlotte levering. Vriendelijke bezorgers 👍🏻

Roy 22-03-2017 Via de website gekocht

Prima service, heb het pakketje lekker snel ontvangen

Het zoekproces ging snel en heb ik wat ik zocht gelijk gevonden. Daarna heb ik 's middags het product besteld en minder dan 24 uur later was het al bij mij thuis. Ik dacht dat ik nu weer in America woon :-) Kortom, top service!