Deze score is berekend op basis van 1181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,1

Stefanie 09-07-2019

Zeer goede service in de winkel. Personeel weet waar ze het over hebben en denken mee. Nemen de tijd ook als het om een product van een paar tientjes gaat (powerbank). Website ook erg fijn met zelfs infofilmpjes van veel producten. Makkelijk zoeken, filteren en vergelijken van producten.

Puck 09-07-2019

Betrouwbaar, komt afspraken na. Goede producten en informatie. Snelle levering, heldere communicatie over de levering en zelfs op zondag bezorging wat voor mij niet perse hoeft maar alles voor de klant is wel duidelijk.

Rj kugel 09-07-2019

Ik vind coolbleu echt super makelijk
Bestel een droger en binnen 24 draaid deze bij ons thuis en heb er niks aan gedaan komen drie personen twee zeten ff het aparaat op zijn plek de derde ruimt de oude ff op .
Nee ik kan iedereen het aanraden

Tycho 09-07-2019

Coolblue is de beste website om je nieuwe tech te kopen! Met de beste filter mogelijkheden, en super duidelijke website! Ik beveel iedereen aan om hier je tech te kopen!

Carmen 09-07-2019

De site is erg gebruiksvriendelijk
• filmpjes bij de producten
• filters die je kan instellen
• zoekfunctie is duidelijk
• fijn keuzemenu

goed aanbod, snelle levering, goede klantenservice, netjes in de doos verpakt.

Hennie 09-07-2019

Ik vind er altijd wat ik direct nodig heb en tegen een goede prijs.
Indien mogelijk kies ik voor "tweede kans" voordeliger maar gewoon nieuw !!
(beschadigde doos).

Peter 09-07-2019

Hele fijne service en snelle afhandeling. Goeie communicatie tussentijds, wordt zelfs bezorgd op zondag en ze komen ook nog wel eens op de fiets en geven ruim van tevoren een tijdsslot aan! Aanrader!

Frank 09-07-2019

Fijn dat op zondag geleverd wordt. Daarnaast gaf de website veel informatie over het product (Nintendo Switch); makkelijk betalen en info over bestelproces was top.

Mw. B 09-07-2019

Je aankoop bij Coolblue loopt super, van de eerste search op site tot afleveren pakket.

Niek 09-07-2019

Ontzettende fijne winkel, overzichtelijk aanbod, duidelijke beschrijvingen en goede producten. De service was erg goed, ten eerste de bezorgtijd (volgende dag in huis, maar ook makkelijk aan te passen naar een tijd dat je thuis bent, zoals ikzelf op de zaterdag).
Verder snelle, goede service: binnen 5 minuten was mijn oude wasmachine losgekoppeld en de nieuwe geïnstalleerd.

Kitty 09-07-2019

Op donderdag een tv besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Helaas de mooie woorden "vandaag besteld, morgen in huis" zijn te mooi om waar te zijn. De tv werd pas op maandag geleverd. Maar u krijgt een compensatie hoor........jaja een bon twv 15 euro te besteden bij cool blue. Nou daar koop ik never nooit meer!!!!!

Beste Kitty,

Dank je wel voor je feedback. Ondertussen hebben wij jouw al voorzien van een reactie via een andere review site.

Christa 08-07-2019

CoolBlue belooft levering binnen 24 uur en installatie van hetgeen je koopt.
En dat doen ze!
Geen weken wachttijd, geen gezeul met wasmachine of droger, geen gedoe met installeren en de oude machine nemen ze ook mee.
Absoluut een aanrader!

Koos 08-07-2019

Website is superduidelijk, bestel- en betaalproces is makkelijk, en de levering is perfect. Coolblue communiceert kort, op tijd, en doet wat wordt beloofd !

Janrein van Oostrum 08-07-2019

Magnetron gekocht. Te laat geleverd door de warmte. Begrijpelijk, maar de communicatie met de bezorger vond ik niet geweldig. Ik kon het bezorgtijdstip niet aangeven. De regeling van het meenemen van het oude toestel is moeizaam als je niet thuis bent als de bezorger komt (door de eerder genoemde) slechte communicatie.
Het apparaat doet het prima, dus ik ben wel blij met de koop, met Coolblue dus.

Rinus 08-07-2019

Totale pakket klopt vanaf oriënteren, kiezen, bestellen en bezorgen, Ook de betrouwbaarheid en after sales service is op orde. Voorbeeld voor anderen.

Hans 08-07-2019

Komen hun afspraken na, telefonisch goed bereikbaar en deskundig en oplossing gericht meedenkend.

Max 08-07-2019

Het is altijd een plezier om bij Coolblue te shoppen: goede kwaliteit, snelle bezorging, leuke grapjes en een vriendelijke en efficiënte klantenservice.

Luc Peersman 08-07-2019

Snelle bediening en alle beloften nagekomen. Oud toestel meegenomen en nieuw geplaatst met de nodige uitleg door de bezorgers.

R 08-07-2019

Uitgebreid assortiment tegen de vaak laagste prijs. Verzenden kan maar ophalen is gratis. Binnen 10 minuten weer buiten met het product. Ook na aankoop nog service en informatie.

Eliane 08-07-2019

Ik kende Coolblue van de reclame op TV en nu heb ik ondervonden dat het wel degelijk waar is wat er in de spot op TV beweerd wordt. Ik bestelde een wasautomaat om 14u op vrijdagnamiddag en zaterdagmiddag om 11:30 stonden er 2 vriendelijke jongens voor de deur met het bestelde product nadat men mij een half uur daarvoor gemaild had dat ze in aantocht waren en zij me zelf gebeld hebben 5 minuten voor aankomst dat ze er bijna waren! Alles tiptop in orde! Dikke duim!

Art 08-07-2019

Ik vind Coolblue een goede webshop, ze komen hun beloften na en helpen je als je vragen hebt. Een keer heb ik een negatiever ervaring gehad, maar het probleem werd weer keurig verholpen.

Roland Commandeur 08-07-2019

Als ik wat bestel is het supersnel binnen, zelfs in het weekend. Goede informatie bij telefonische ondersteuning. Goede service bij aflevering van b.v. van witgoed. De oude wordt weggehaald en meegenomen de nieuwe wordt geplaatst en aangesloten. Goede informatie op de webpagina. De hoofreden dat ik graag bij Coolblue bestel is dat er een telefonische klantenservice is. Dat communiceert vele malen beter dan een chatdienst.

Jos 08-07-2019

Zoeken en bestellen ging top. Er wordt ruimschoots reclame gemaakt met ' vandaag bestellen voor 23:59u, morgen in huis'. Echter bleek dat de dag erna 'vol' zat. Krijg je toch een
' belazerd' gevoel van. Ik had namelijk pas weer 4 dagen later tijd, dus dat was wachten geblazen op de was- en droogmachine. Vervolgens werd wel tijdig, vriendelijk en goed geleverd. Ook de oude apparaten alsmede de verpakkingen van de nieuwe apparaten werden opgeruimd en meegenomen. Ik kreeg voldoende uitleg en zelfs werd tijd gemaakt om ook de droogmachine op de vaste afvoer aan te sluiten: hulde. De bestelauto werd wat onhandig op straat geparkeerd waardoor de buurman, die over alles valt, overlast had met langsrijden. Hier heb ik vervolgens weer een week last van gehad. Maar daar kunnen de bezorgers verder niets aan doen. Prima winkel!

José 07-07-2019

Louter alleen maar goede ervaringen mee. Goede website met duidelijke informatie over de producten. Snelle levering en een zeldzaam goede klantenservice. Ik heb er al verschillende dingen besteld, maar echt nog nooit een slechte ervaring gehad. Betrouwbaar en heel erg klant- en servicegericht.

Ilse 07-07-2019

Zelden zo'n goede service meegemaakt. Coolblue doet wat wordt beloofd. Kreeg op de geplande dag van aflevering 2 x Een SMS What nzake de status van de aflevering. Een kwartier van te horen werd de aflevering telefonisch aangekondigd. Vriendelijke, nauwkeurige medewerkers. En de vaatwasser werkt ook naar tevredenheid. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Super!

elwin 07-07-2019

een klassieke paarse krokodilsituatie

De levering was incompleet (er miste een externe hard disc).
Na telefonisch contact, heb ik het bewijs (totale gewicht van de bestelling versus wat de bestelling had moeten wegen), direct dezelfde dag via e-mail geleverd (inclusief foto's). Opmerkelijk: men liet mij de volgende dag via een reply weten dat ik gelijk had, maar ... er moest desalniettemin eerst een zogenaamd "pakketonderzoek" gedaan worden wat doorgaans 3 dagen zou duren. Nog diverse mailtjes heen en weer gestuurd en na 9 dagen ontving ik een mail met de kille mededeling:
"Op basis van de uitkomst van het pakketonderzoek hebben wij besloten om het bedrag terug te storten". Dat is ook gebeurd en ik heb de hard disc vervolgens maar bij SWW besteld (ook nog goedkoper...)

Het meest storend is dat er geen enkel excuus is gemaakt voor de fout(en) die Coolblue heeft gemaakt waardoor ik een hoop tijd/energie in het geheel moest steken om mijn recht te halen (~4-5 uur bellen/mailen; meer uren slecht humeur).

Klantenservice: Samengevat: alles voor een grimlach

Facebook werkt niet. mededeling: vanwege grote drukte duurt het minimaal 24 uur voor je een response krijgt. Niet handig voor chat-service (...)
Voor telefonisch contact moet je geduld hebben: mijn kortste wachttijd was 35 min, de langste 52 min. En dan ben ik ook nog eens in de wacht gezet voor overleg met de chef. Na 40 minuten geloofde ik dat niet meer. Terecht: na opnieuw inbellen en vragen waarom ik niet meer uit de wacht kwam werd beweerd dat IK had opgehangen...
response-tijd qua mail was beter (1-2 dagen), maar je krijgt telkens een ander die antwoord. En die nemen niet de moeite om da hele mailwisseling te bekijken en dat is ook niet handig als je beweert alles voor een glimlach te doen

Beste Elwin,

Dank je wel voor je review. Via een andere review site hebben wij jouw ondertussen voorzien van een reactie.

Marlou 07-07-2019

Ontzettend goede service. Een ruim aanbod aan artikelen met veel beschikbare productinformatie. De levering is ontzettend snel en het bestelproces is makkelijk.

Math 07-07-2019

Snelle, betrouwbare en correcte levering. Bovendien heb ik (voor) informatie ontvangen over het product...prima

Mellabi 07-07-2019

super winkel online!
gericht zoeken met de juiste wensen en gebruik aanwijzing van je product.
reviews handig om voor/nadelen te bekijken online.
snelle levering en mogelijk heden voor vragen kan je op verschillende manieren contact op nemen, mail chat.
de juiste informatie over producten die je zoekt bij twijfel reviews lezen of contact zoeken met coolbleu.
op de hoogte worden gehouden bij verzending en aankomst van je product zowel via mail als bericht via mobiel je weet waar je aan toe bent.

Rieks Weerman 07-07-2019

systeem bij binnenkomst in de winkel vind ik super. Zeer tevreden over de nodige adviezen. uiteraard ook over mijn aankoop.

jverheul 07-07-2019

Heerlijke winkel om te kopen. Product wordt geplaatst en aangesloten door zeer vriendelijke medewerkers.

Ineke 07-07-2019

Snel, zeer klantgericht, betrouwbaar en Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vincent 07-07-2019

Heb al veel vaker hier besteld. De producten zijn vrijwel allemaal voor een prima prijs, snel geleverd, en heb nog nooit een kapot producten ontvangen tot nu toe. De website is erg overzichtelijk en zeer prettig om te navigeren. Ook helpt het flink dat er bij de producten plus en min punten door Coolblue gegeven worden.

In het kort prima webshop die zeker ik zeker aan kan raden aan andere

Simon 07-07-2019

Coolblue is de meest klantgerichte winkel die ik ken. Het personeel doet veel moeite en is deskundig. De site bevat enorm veel algemene en produktinformatie.
Het keuzesysteem op de site is zeer compleet en maakt vergelijken gemakkelijk.
we kochten laatst een wasmachine en die was €10 duurder dan de concurrentie, maar toen bleek dat de concurrent maar tot de voordeur aflevert en Coolblue tot de 4e verdieping en hem ook aansluit en test. Bovendien was de verlengde garantie €20 goedkoper èn ook nog completer.

Harm 07-07-2019

Ze maken reclame dat ze zelf TV's bezorgen, maar hij kwam gewoon met PostNL. Bleek de TV ook nog defect te gaan na slechts een paar uur aangestaan te hebben. En in plaats van de TV ophalen en omruilen, moeten we hem zelf terug sturen en krijgen dan pas een andere zodra deze bij CoolBlue ontvangen is. "Service with a smile"... Dus niet !

Beste Harm,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat het net even anders verloopt dan verwacht. Zodra je kiest voor de extra dienst: installatie, dan komen wij met onze eigen bezorgers. Kun je dit zelf, dan komt de bestelling met PostNL.

Natuurlijk ook balen als blijkt dat de tv defect is. Helaas kennen wij geen omruilservice aan de deur voor producten van dit formaat. Hier adverteren we ook niet mee.

Ondertussen zijn we een aantal dagen verder en is je tv netjes omgeruild.

LiBa 06-07-2019

Superservice! Zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden wanneer we onze wasmachine precies konden verwachten. Keurig geleverd en aangesloten door 2 vriendelijke mannen die niet te beroerd waren om ook nog even onze droger weer terug op zijn oude plek te tillen en aan te sluiten! Echt top!

Ingrid 06-07-2019

duidelijke website,kon aangeven wanneer je de bestelling wilde ontvangen,snelle levering

Gea 06-07-2019

Hele fijne betrouwbare winkel. Je betaalt iets meer maar daarvoor krijg je: diverse bezorgtijden, fijne site, veel revieuws ter vergelijking, goede service. Mooie stevige verpakking.

Prala en Sofia 06-07-2019

Wij hebben voor het eerst wat besteld ( wasmachine) en vonden het heel prettig dat het de volgende dag al geleverd werd, en de wasmachine door twee vriendelijke bezorgers gratis zonder te morren in de kelder werd geplaatst en aangesloten. En gratis bezorgend!
Ook werd de oude gratis meegenomen. Dus tot nu toe is het goed bevallen en kijken hoe de service in de toekomst is.

Carla 06-07-2019

Snelle levering . Goede snelle service toen bleek dat er een pootje ontbrak en beschadiging zat werd het gelijk mogelijk geboden om onderdeel te bestellen of het product om te ruilen met een nieuw product. Daar moesten we wel even dagl langer opwachten omdat het product was uitverkocht. Maar dit was een dag erna weer leverbaar dus dag erna geleverd. Super tevreden.

Ilja Berenbroek 06-07-2019

Coolblue begrijpt hoe klantenservice werkt!
Daarmee onderscheid zij zich voor mij BIG time!
Dank je wel Coolblue. Binnen 24 uur nadat mijn wasmachine het had begeven stond er een nieuwe, aangesloten en wel, oude meegenomen.
PERFECT!

Ilona 06-07-2019

Zeer snelle levering en een ruim aanbod op de website. Ook de service bij installatie van producten is iets dat je zou moeten overhalen om bij CoolBlue te winkelen

Y. Gilles 06-07-2019

Uitgebreid aanbod, snelle afhandeling van bestelling, betaling en bezorging. Gratis verzending, zelfs bij een aanschaf onder 20 euro!
En de aangeboden wachttherapie om je ongeduld te temperen.
Coolblue is cool.

Patrick van hoogstraten-van geemen 06-07-2019

Hier shop ik echt met een glimlach, keurig geregeld van uitzoeken tot levering.
Goede mail contact en service!
Betrouwbaar en als je niet zeker weet kan je altijd bellen of langs gaan in de winkel

Virginia 06-07-2019

Coolblue heeft hun zaken telkens goed op orde met mijn bestellingen. Alles is duidelijk, vlot en met veel focus op klantvriendelijkheid. En goede dosis humor. Product was super op tijd geleverd en je werd goed op de hoogte gehouden. Ik ben blij met mijn telefoon, goede prijs kwaliteit verhouding. Goed verpakt ook.

Koen V. 06-07-2019

Veel keus, duidelijke site, erg klantvriendelijk en duidelijk via telefonisch en mail contact.
Zwaar witgoed word door de bezorgers geplaatst en aan gesloten en waar nodig neemt men het oude mee.

Zeer tevreden klant 06-07-2019

Al geruime tijd bestel ik hier producten van allerlei aard. En elke keer weer een perfecte service. Ook als een product niet naar wens is is retourneren geen enkel probleem. Zelfs een ingebouwde koelkast die toch niet naar wens was is zonder problemen ingeruild voor een ander exemplaar.

Een echte Coolblue winkel heb ik nog niet bezocht, maar een gewone winkel im mijn buurt levert deze service niet met omruil of reparatieafhandeling. Hoop dat dit altijd zo blijft bij Coolblue.

Stan 06-07-2019

Extra betaald voor levering vandaag tussen 9:00 en 12:00 voor zending van meer dan euro 4.000. Alles keurig bevestigd en plots krijg je rond 11:00 uur een e-mail dat er maandag geleverd wordt.

Levering gaat gewoon retour en ik ga product kopen op een plek waar afspraken wel nagekomen worden!
Officiele reactie van Coolblue 16-07-2019

Beste Stan,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit hoort natuurlijk niet. Het spijt ons.

Manon 06-07-2019

Coolblue geeft aan de dag erna te leveren en doet dit ook. Dit in tegenstelling tot veel andere webshops.

Ing. W van der Heijden 06-07-2019

overzichtelijk , goede informatie , op tijd levering , niets te veel. prima.