Deze score is berekend op basis van 2192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mwvanginkel 20-06-2019

Goede presentatie op de website en snelle en nette levering, met de mogelijkheid om
voor avondbezorging te kiezen.

Tim 20-06-2019

"alles voor een glimlach" nou dat valt even anders uit.
Ik had een tv besteld bij Coolblue voor in mijn winkel en had hem de volgende dag nodig, nou dat was allemaal geen probleem. Ik kreeg die avond inderdaad de bevestiging dat hij verstuurd was en ik zou in de nacht een mail krijgen met een tijdstip. In de ochtend werd ik wakker gebeld dat ze er over een halfuur zouden zijn want in de nacht hadden ze een tijdstip van 8.15 gegeven. Bezorgen dus gemist omdat ik geen rekening kon houden de tv in ontvangst te nemen op dat tijdstip.
Vervolgens bel ik en krijg ik te horen dat alles netjes wat verlopen. Omdat de kans groot is dat de volgende dag hetzelfde gebeurt gingen ze kijken naar een specifiek bezorgmoment "oh dat gaat helemaal niet" hoor ik de medewerker zeggen.

Ook was ik in de avond aan het zoeken naar wat specificaties. Op Google shopping zie ik dat dezelfde tv standaard bij een ander €40,- goedkoper is. Terwijl Coolblue nu een aanbieding op de tv heeft dat deze €80,- goedkoper is. Voel mij een beetje belazerd dat Coolblue dus een tv voor €120 meer in de schappen neerzet.
Coolblue staat voor service en niet voor de laagste prijs. Nou van beide merk ik dus weinig...
De medewerkster vind ik ook heel direct en niet zo vriendelijk overkomen.

Riet 20-06-2019

Goede informatie, snelle levering, stevige verpakking die toch makkelijk is te openen.

Pasveer 20-06-2019

Zeer Goede en snelle levering je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer geleverd wordt Dus je hoeft niet de hele dag thuis te blijven en het wordt gelijk op de plaats gezet en aangesloten zo hoe jij dat wilt! TOP

Art 19-06-2019

Philips Stofzuiger gekocht. Coolblue had de op 1 na scherpste prijs, toch gekozen vanwege betrouwbaarheid van de site/winkel. Geleverd de volgende dag. Prima

snorretje 19-06-2019

Alles wat je bestelt is de volgende dag in huis. Gaat snel en gratis bezorgd. De levering en het product zijn als omschreven. Het product werkt prima.

Snijder 19-06-2019

Mooie producten, fijne website en zeer goede klantenservice, ze denken mee. Fijne leveringsopties.

Conny Veldt 19-06-2019

Duidelijke website, scherpe prijzen en keurige aflevering. Kortom niets mis mee, zeker een aanrader.

Rijsdijk 19-06-2019

Ik bestel al jaren zo nu en dan bij Cool Blue. Het aanbod is ruim en de levering snel, de spullen zijn goed en de prijzen zijn laag.
Bonus: Gister stopte er opeens een Cool Blue bezorger met een elektrische bakfiets voor m'n deur (ipv een dieselbus). Vooruitgang!

Didier Missiant 19-06-2019

Deze shop is heel goed georganiseerd. Ik heb niet 1 keer moeten bellen naar de service omdat alles in details uitgelegd was via mail. De levering is super snel en je kan zelf kiezen waar je het laat leveren, en je was niet verplicht een account aan te maken, alleen je naam, email en adres doorgeven, en je word hetzelfde behandelt als iemand die wel een account heeft

Megs1973 19-06-2019

Kwam hier terecht na vergelijking met andere sites. Kon goed filteren om het door mij gewenste product.

Joost 19-06-2019

Erg goede service, bij binnenkomt een dame die je koffie aanbied en een honden koekje geeft aan de kleine rakker 🐶.
Wat een service!!
De wachttijden zijn erg kort en het personeel is erg vriendelijk en helpen je graag.
Een dikke 9 verdient😎

veerle 19-06-2019

beste prijzen, supersnel geleverd, geplaatst door heel vriendelijke mensen , niks van afval, nemen alles mee, super gewoon

Harry 19-06-2019

Niemand weet waar mijn pakketje is. Coolblue niet en post.nl niet.
Het zou op zondag geleverd zijn om 23.30. War een onzin. Het is nu woensdag en ik heb nu nog niets. Iedereen belooft een "onderzoek" maar ik heb er niets aan en verder hoor ik niets.
Schande

Beste Harry,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling nog niet geleverd is. Helaas kunnen wij jouw order er niet bij pakken om te zien wat er aan de hand is. Heb je al contact gehad met onze klantenservice?

J Slaats 18-06-2019

ik heb al meer besteld en de levering was snel en goed.
en coolblue is goed koop ik dank jullie heir voor

Robbert Berger 18-06-2019

De service is fantastisch. De klantvriendelijkheid zoals coolblue levert is echt geweldig. En de producten zijn gunstig geprijsd.

JD 18-06-2019

Ik bestel altijd mijn producten bij Coolblue omdat ik tot op heden altijd heel erg tevreden ben over de service die zij bieden. Producten zijn altijd de dag erna in huis en werken altijd perfect.

mary fahrenfort 18-06-2019

Deze webshop heeft een goede echte winkel met echte mensen bij ons in de buurt. Als er een probleem is, word je daar voortreffelijk en aardig geholpen.
Kleine opmerking: wat er op de website staat, is dat het product de volgende dag bezorgd zou worden. Dat bleek niet waar.

D jansen 18-06-2019

Wat een vriendelijk contact en goede hulp op social media! En supersnelle levering!

Nicolaas van Daalen 18-06-2019

Ik kocht 3 producten via tweede kans. Bleek dat deze producten geïnstalleerd en gebruikt op een beurs. Om ze weer terug te krijgen naar fabrieksinstellingen koste een specialist uiteindelijk een paar uur werk en werden deze koopjes ineens heel duur.

Coolbue vindt dit helaas normaal....maar mijn inziens mogen ze dit er wel bij zetten....

Beste Nicolaas,

Dank je wel voor je review. Vervelend dat jouw Tweedekans aankoop niet secuur is gecontroleerd. Jouw product had inderdaad netjes naar fabrieksinstellingen moeten worden gezet.

Het spijt ons dat je hier extra werk aan gehad hebt.

Luc 17-06-2019

Goede prijs - kwaliteit , vriendelijke klantenservice (zowel via mail als telefonisch) , gratis retourneren indien nodig , goede website met veel keuze en zeer snelle levering .

Helma 17-06-2019

De service en de hele snelle levering.
Duidelijke website en niet duur.
Zeker een aanrader.is de 2de x dat ik besteld en ging keurig en snel.
Top

Jannette 17-06-2019

Fijne webwinkel. Goede service, snelle levering (ook s'avonds) en een gedegen klantenservice die je goed advies geeft. Ik bestel al enkele jaren bij Coolblue nooit spijt van gehad.

AnneMarieke 17-06-2019

Ik begrijp werkelijk niet waar het zogenoemde succes van Coolblue vandaan komt. Ik heb bijzonder slechte ervaringen en veel spijt dat ik voor een tweede keer een aankoop heb gedaan. Waarvan ik overigens al dagen wacht op de levering. Fijne klantbelofte, maar ik zie er niets van terug.

Beste AnneMarieke,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend dat je tot twee keer aan toe een slechte ervaring hebt met Coolblue. Daar zijn wij niet trost op.

Is jouw bestelling ondertussen al geleverd?

Onisumsi 17-06-2019

Het was makkelijk navigeren en vergelijken van producten op de website. Betalen en bezorging regelen was super simpel. Bezorging was op tijd en goed gecommuniceerd. Na de levering werd ik via de mail nogmaals op de cashback actie gewezen (ook op de website al vermeld) inclusief links waar ik zijn moest. Ook de productverzorgingstips over de mail waren meer dan welkom.

Riet 17-06-2019

Aa 17-06-2019

Alles was oké, jammer dat het niet aangesloten werd...en de verpakking, dat was dus heel veel, dus niet werd meegenomen.....

Carlo d 16-06-2019

Coolblue is heel bertrouwbaar met deze service vandaag bestellen voor 12 uur morgen in huis en goedkoper ook als ik vergelijk met bepaalde winkels waar ik zelf het nog moet gaan halen cool blue doet het voor u . Toekomst voor thuis winkelen moet er en zal er via coolblue blijven

Marjo 16-06-2019

Erg snelle levering, heel netjes en doen werkelijk wat ze beloven. Onze bestelling kwam op een feestdag en werd rustig geïnstalleerd, getest en uitgelegd. Precies zoals je het graag hebt.

Lonneke 16-06-2019

Coolblue heeft goede service, ruim aanbod aan producten en erg vriendelijk personeel. En ze staan je goed te woord als je vragen hebt of iets niet goed is. Zeer betrouwbaar ik raad iedereen deze online winkel aan!

Monique Beerens 16-06-2019

Ruime keuze in assortiment. Duidelijke productomschrijving. Uitstekende communicatie over de levering. Zeer snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Riet 16-06-2019

Overzichtelijk site, Snelle levering.
Als het product niet bevalt kun je het terug sturen zonder problemen, en dan snel je geld terug. Super service.

Shana 16-06-2019

Veilig en makkelijk online betalen, ook mogelijk om via overschrijving te betalen. Levering vlug en artikel in perfecte staat.

Bimla 16-06-2019

Zeer snelle levering
2de keus produkt, mogen meer winkels een vb nemen.
Goede product omschrijving
Cool topwinkel

Hendrik K. 15-06-2019

We zochten een grote combimagnetron en vonden deze bij coolblue. Prettige website en vanaf bestelling tot bezorging goed op de hoogte gehouden. Top!

Carla 15-06-2019

bij Coolblue is veel op voorraad, het bestellen gaat eenvoudig en de website overzichtelijk, nog nooit problemen gehad met dit bedrijf! Ga zo door Coolblue!

Nico 15-06-2019

Ik heb een paar keer wat gekocht bij Coolblue en dat werd op tijd en volgens afspraak geleverd. Niets mis mee. Onlangs gingen twee aankopen kapot en moesten beiden terug voor reparatie. Een van 4 maanden oud en een van 20 maanden oud. De service van Coolblue is hier erg goed! Nadat ik op basis van de aankoopbon een reply-mail met mijn klacht gestuurd heb, werd me precies uitgelegd wat ik moest doen. Wat Coolblue zelf al kon doen, hadden ze al gedaan op basis van mijn mailtje. Uiteindelijk heb ik voor beide producten een nieuw exemplaar gekregen, nadat ze het eerst hebben geprobeerd te repareren. Ik was de producten wel 3 weken kwijt en 2 weken wijt.

GVD 15-06-2019

Al verschillende malen iets besteld bij coolblue en telkens verloopt alles zeer correct en vlot.
Zeer duidelijke beschrijving op hun website, levering zoals gevraagd, niet de volgende dag maar een voor mij beter geschikt moment.

Mandy 15-06-2019

Super goede service, bij zowel bestelling als levering! Je wordt ten alle tijden op de hoogte gehouden waar je bestelling zich bevind en hoe laat deze bij je zal zijn.
Daarnaast ook nog eens super vriendelijke medewerkers.

Ckplas 14-06-2019

Geweldige winkel met een goeie service (ruilen geen probleem) en een beetje humor ik hou er van.
Zelfs wel eens een handgeschreven ansichtkaart gekregen naar aanleiding van een vraag over een product, dus zelfs met een webwinkel is het toch persoonlijk dat vind ik top
Ik ben fan

Han 14-06-2019

Coolblue is voor mij de online shop op gebied van elektro/electronische apparaten. Uitstekende service, snelle levering, breed assortiment. Een betrouwbaar adres. Niet altijd de goedkoopste maar het soms minimale verschil is me gezien de service meer dan waard.

blauw 14-06-2019

Als consument koop ik hier NOOIT meer, ze beloven veel en komen niets na , voor hetzelfde artikel kan je ergens anders goedkoper terecht, en daar krijg je wel de service met een glimlach ;).
want de service die deze webshop bied of zegt te bieden is ver beneden de maat en alleen voor hun eigen verrijking, en niet in het voordeel van de klant.
klachtafhandeling daar houden ze al helemaal niet van.

Kortom ik mijd deze webshop voorgoed.

Beste Blauw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je geen goede ervaring hebt met Coolblue. Dat doet zeer. Wij doen er echt alles aan om juist voor die glimlach te zorgen. Natuurlijk er kan altijd iets mis gaan.

Helaas vertel je niet wat en waar het precies is misgegaan.

blauw 27-06-2019

wat er is misgegaan?

U neemt alles op en gebruikt dit tegen de klant, u beloofd financiële compensatie en komt vervolgens met een compensatie waarvan u beter word en verdraait vervolgens, zodat er nooit een financiële compensatie zal hoeven te worden uitbetaald.
ik hoop dat u goed teert op de 2500€ die ik betaald heb voor de apparatuur, want dat zal het laatste zijn dat u ooit van mij zult ontvangen als kopende klant!

Julien 14-06-2019

Vlot bestellen, snelle levering, goede ruilmogelijkheid.
Prijs - kwaliteit verhouding naar mijn mening zeer goed.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Siem Simon 14-06-2019

Het is fijn om vanaf de tafel thuis om op een duidelijk site de productinformatie en reviews te bekijken en te lezen. Daarnaast is als je iets besteld dat het de volgende dag wordt afgeleverd.
Daarnaast is de service ook geweldig als iets niet goed is en dat zowel via de site als in de winkel.

Gerda 14-06-2019

Van aankoop tot levering en inbouw prima niets op aan te merken.ook nog super snel.

Christiane 14-06-2019

Uitgebreid aanbod, snelle levering, vlotte manier van betalen en geen problemen bij het inruilen van eventuele defecte producten.

Easy68 14-06-2019

Nette prijzen en bijzonder goede service (plaatsen nieuwe machines en afvoeren oude machines en verpakkingen). Totale ontzoeging.

Vicky 14-06-2019

Een goede en snelle service, en de prijs en de producten zijn ook goed! Vriendelijk personeel

Guy D B 14-06-2019

Zeer duidelijke website, overzichtelijk. Snelle levering én op het voorgestelde uur. Zeer vriendelijke heren die het toestel kwamen leveren. Wij hadden een toestel met caschback gekocht en werden op een zeer goede en eenvoudige manier door coolblue via mail geholpen om de caschback aan te vragen.

Oebele 13-06-2019

Goede prijs/kwaliteit, supersnel geleverd en geleverd wat je verwacht door de correcte omschrijving.