Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martin 30-10-2018 Via de website gekocht

Top service, snelle levering en voorwaarden

Heb gekozen voor Coolblue omdat ik het qua prijs en service een goede keuze vind. Er staat altijd genoeg productinformatie bij en na bestellen is het de volgende dag al in huis.

Hendrika 30-10-2018 Via de website gekocht

Vlotte service

Het artikel wat ik zocht was bij coolblue het goedkoopste, kon aangeven wanneer ik het bezorgt wilde hebben en kwam keurig op tijd.

Kimmetje 30-10-2018 Via de website gekocht

Alles perfect verlopen.

Duidelijke website. Duidelijke info wat betreft levering. Keurig op tijd.Niets misgegaan.
Complimenten!

Pajo 30-10-2018 Via de website gekocht

Echt wel

Ik kan Coolblue beschrijven in een woord : TOP
Hele proces van zoeken naar artikel , bestellen en betalen is verlopen super makkelijk .
Ze zijn vele € goedkoper dan concurrent , geen verzendkosten en apparaat wordt zelfs geïnstalleerd door bezorgers . Ze nemen oude apparaat kosteloos mee en verpakkingsmateriaal ook . Wat wil je nog meer .
Nog iets , ze bezorgen ook op zondag . WTF
Blijf maar zo, alles is top .

Frans 30-10-2018 Via de website gekocht

Correcte en vlotte dienstverlening

Zeer goede en correcte dienstverlening, voor zowel bestel- en betaling, alsook levering en installatie.

Ilse 30-10-2018 Via de website gekocht

Super service!

Mijn zoontje wilde graag helpen met het plaatsen van de wasmachine. De bezorgers van Cool Blue hebben dat super leuk opgepakt en zijn samen met hem aan de slag gegaan en namen daar alle tijd voor! Complimenten daarvoor!

MAikel 29-10-2018 Via de website gekocht

Altijd snel en correct, doen niet moeilijk als er wat is en ook de prijs is meestal scherp!
Kortom met vertrouwen kan je je aankopen doen bij Coolblue.....

magnetron62 29-10-2018 Via de website gekocht

Top service. [Acer Nitro VG270bmiix]

Acer Nitro VG270bmiix besteld en de volgende dag geleverd gekregen. Hartstikke goed verpakt zodat het product veilig en heel is aangekomen. De webshop is zeker aan te raden. Bestellen en betalen was heel makkelijk.

Seline 29-10-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Coolblue heeft een ruim assortiment en geweldige service met betrekking tot nieuwe producten. Snel in huis, goede prijzen. Ik bestelde mijn product om 10:00 en om 12:00 haalde ik het op bij een winkel.

Als een product gerepareerd moet worden, wordt het een iets ander verhaal. Mijn oude Macbook Pro ging kapot afgelopen zomer (2018) Ten eerste adverteert Coolblue dat ze mijn computer binnen drie weken weer terug zouden sturen na reparatie. Dit gebeurde niet, en het duurde in totaal een dikke maand. Tijdens het proces ben ik niet heel goed op de hoogte gehouden en heb ik van verschillende medewerkers verschillende verhalen gehoord over de status van mijn product. Uiteindelijk te horen gekregen dat mijn computer toch echt niet meer te repareren was.

Maar hier wint Coolblue weer punten: mijn Macbook Pro was drie weken over de 2 jarige fabrieksgarantie heen. Coolblue zou dus kunnen zeggen dat ze het product niet vergoeden en dat ik al mijn geld kwijt ben. Ondanks dit feit heeft Coolblue al mijn geld teruggegeven in de form van store credit en kon ik dus een nieuwe computer aanschaffen.

Karel 29-10-2018 Via de website gekocht

Super concept!

Gewoon makkelijk bestellen en snel geleverd.
Verschillende betaal mogelijkheden en lever mogelijkheden. Steeds correct.

Chiem 29-10-2018 Via de website gekocht

Mijn internet bestelvriend!

Prachtige webwinkel. Al mijn keukenapparatuur en andere technische snufjes komen hier vandaan. een snelle levertijd van 1 werkdag samen met een ruim aanbod en gedetailleerde productomschrijvingen zorgen ervoor dat ik altijd na veel zoeken toch weer bij deze winkel uitkom!

s.vermaas 29-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Het uitzoeken van de wasmachine was heel makkelijk op de site door de verschillende mogelijkheden (zoeken op meest stille wasmachine). Mogelijkheid om produkten met elkaar te vergelijken maakt makkelijker om te beslissen. Na bestellen super snelle levering en goede informatie omtrent bezorgtijden wat heel fijn is als je de wasmachine op een drukke zaterdag geleverd krijgt.

Bep Lotte 29-10-2018 Via de website gekocht

Fantaschtisch

hele goede service snelle levering en van te voren gebeld worden als zij onderweg zijn.

Ze hebben ook een mooie website

RuiterLeo 29-10-2018 Via de website gekocht

Coolblue doet altijd mee

Voor de artikelen die Coolblue kan leveren google ik altijd waar mogelijk. Coolblue kan altijd goed meekomen, exact zelfde artikel, merk en type e.d. vergeleken. Ja, helaas , is er altijd wel een voordeliger aanbieding elders, en ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee. Maar daar waar mogelijk, dus kwaliteit, prijs en service bestel ik bij Coolblue.

HenkS 29-10-2018 Via de website gekocht

Gewoon een goede webwinkel

Al erg veel zaken gekocht bij hun, onder andere een dvd speler en een giga dect telefoonset, nooit problemen gehad.

J. Wijdenbosch 29-10-2018 Via de website gekocht

ik leverde mijn telefoon ter reparatie van het glas in.
Ik kreeg te maken met Sjoerd. Hij bleef vriendelijk, gaf aan wanneer ik mijn telefoon weer kon ophalen. Toonde begrip toen ik zei dat ik de telefoon ook als navigatie gebruikte en deze absoluut niet lang kon missen. Hij stelde me gerust dat ik bij de ingang moest bekendmaken wie ik was en dat ik naar Sjoerd moest. Dit was een stukje service omdat ik echt in tijdnood verkeerde en niet bij het ophalen lang zou moeten wachten. Toen ik bij de ingang naar Sjoerd vroeg, wist die dame direct waar het om ging en kon ik snel geholpen worden. Sjoerd had nog een verrassing voor me.
Hij had mijn tas voor me bewaard die ik met allerlei belangrijke spullen daar had laten liggen. Ik dacht dat ik die tas per abuis thuis had laten liggen.
Ik ben vol lof over Cool bleu en in ieder geval over alle medewerkers die me de afgelopen tijd hielpen.
Kortom, ze leveren goede service en zijn allemaal echt vriendelijk.
Maar een extra pluimpje voor Sjoerd.

m302517m 28-10-2018 In de winkel gekocht
Oostplein Rotterdam

Heb deze shop gekozen,omdat hij het dichtst bij ons huis ligt, het maakt niet uit naar welke shop je gaat, de vriendelijkheid van het personeel is overal hetzelfde, de service is geweldig

Ingrid 28-10-2018 Via de website gekocht

Fijn, avondbezorging.

Fijn, dat het pakket, zonder kosten in de avond bezorgd kan worden.
Duidelijke omschrijving product en bezorgmogelijkheden.

Dodowvogel 28-10-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

De service hier is super!

Mijn 1080 TI grafische kaart was na 11 maanden, binnen de garantie, kapot gegaan. Coolblue bood de kaart aan bij een reparateur, wat maximaal 3 weken in beslag zou nemen. Exact na die 3 weken kreeg ik een mail dat zij het proces te lang vonden duren en boden me een retourgave van het volledige aankoopbedrag aan in de vorm van shoptegoed. Coolblue is niet altijd de goedkoopste, maar de service hier is super! In de toekomst kom ik hier vaker terug!

Thea 28-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Top service van Coolbleu, fijne site, super snelle levering (op zondag!) zonder extra kosten. Vriendelijk personeel die alles op de plek zetten en zelfs het papier en plastic weer meenemen, ze laten alles opgeruimd achter! En nogmaals super vriendelijk.

Hidde 28-10-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en behulpzame service

Goed en vriendelijk geholpen. Niet lang hoeven wachten en een goede uitleg gekregen. Helemaal prima!

Jean-marie 28-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige serice

Zoals altijd is alles perfect verlopen bij aankoop en levering , zeer vriendelijk en behulpzaam bij plaatsing

Martine Boone 28-10-2018 Via de website gekocht

Eerlijk en snel !

Eerlijk duidelijk voordelig en snel , voor die prijs kan je het zelf niet gaan halen !veel keuze aan concurrerende prijzen !

Wil 28-10-2018 Via de website gekocht

Ik ben wel fan van coolblue genoeg aanbod en goede prijs. Snelle levering en kundige en nette aardige mensen die het afleveren.

Sylkler 28-10-2018 Via de website gekocht

Service en klantvriendelijk helemaal top!

Als ik iets moet kopen, ga ik altijd eerst bij Coolblue kijken! Waarom? Omdat hun prijzen scherp zijn, de service top is!

Helena 28-10-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Zeer snelle + goede en duidelijke communicatie bij levering. Prijs-kwaliteit tevreden met de aankoop.

Malcolm 28-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

De bezorging werd de avond ervoor per SMS aangekondigd met daarin een verwachte aankomsttijd. In de ochten nogmaals een bevestiging gekregen per SMS dat de fietskoerier onderweg was. Exact op tijd werd het product geleverd door een zeer vriendelijke en voor de vroege ochtend toch al heel vrolijke koerier van Coolblue. Daarnaast binnen een minuut de factuur in de mail, met daarin de uitleg hoe ik het product kan retourneren mocht dat nodig zijn.
Ik was in de winkel om de game te bestellen, maar het is uiteindelijk via de website gedaan, aangezien het een pre-order betrof. De winkel ziet er prachtig uit, en het personeel zorgt voor een super sfeer daar. Ook de nieuwe koffiebar in de winkel is echt een tof idee!

Marja 28-10-2018 Via de website gekocht

Vanwege reclame, daarna kijken op de website, het gemak van zoeken en bestellen, weten dat ze het oude product meenemen, heb ik voor Cool Blue gekozen. Zeer aardige en beleefde bezorgers, die alles keurig hebben geregeld. Prima!

Monique Aubel 28-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare fijne webshop!

Uitgebreide productinformatie.
Veel informatie bij de specificaties.
24 uur bereikbaar via telefoon en Whatsapp.
Levering volgens afspraak.
Nog nooit één miskoop gedaan.
Humor voor degenen die dit weten te waarderen. (Ik!!!)

AgnesB 27-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede en complete informatie

Goede en complete informatie op de website, diverse producten zijn makkelijk te vergelijken, leuke cash back acties, de website geeft extra informatie en doet suggesties in diverse prijsklassen

R. Ytsma 27-10-2018 Via de website gekocht

snelle en efficiënte service

Mijn wasmachine moest vervangen worden. Binnen 15 uur na bestelling werd de wasmachine thuis bezorgd. Kort van tevoren kreeg ik een sms en ook een telefoontje dat ze in de buurt waren. Hierdoor geen wachttijd waarin je geen andere dingen kunt doen omdat je de bezorging niet wil missen. Oude wasmachine werd verwijderd en meegenomen en nieuwe wasmachine werd efficiënt geplaatst en aangesloten. Nog een korte uitleg over de wasmachine. Al met al een prima en snelle service.

Johanna 27-10-2018 Via de website gekocht

Jammer hoor, niet de volgende dag in huis...

Op vrijdag een bestelling gedaan en de bezorging hiervan zou zaterdag zijn. De gehele dag thuis gebleven omdat ik het pakket echt wilde hebben zaterdag.
Einde van de dag de track en tracé aan geklikt. Blijkt dat ze maandag komen bezorgen.
Beetje bedroevend. Kan niet zeggen of t aan coolblue ligt of postnl. Maar dan moet je het als bedrijf niet zo verkopen op de site.

Officiele reactie van Coolblue 02-11-2018

Beste Johanna,
Dank je wel voor je feedback. Balen zeg dat we niet volgens afspraak bij je zijn langs gekomen. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.
Wij hopen dat je ondanks de vertraging veel plezier hebt van je bestelling.

Blije klant 27-10-2018 Via de website gekocht

Snel op zondag bezorgd

Na aankoop van mijn IPad werd hij op zondag gratis thuis bezorgd. Toch fijn dat je thuis kan zijn bij de levering.

Jacobus Heemskerk 27-10-2018 Via de website gekocht

Snel,, goed, goeie prijs/kwaliteit verhouding

Omschrijving en weergave van product op website. is perfect. Bestellen is appeltje/eitje. En dan snel in huis. Perfect !

Lucienne Van der Stuyft 27-10-2018 In de winkel gekocht
In Lochristie

Vlug bediend te worden.

Voor mij persoonlijk valt er niets op aan te merken aan de service, vriendelijkheid en de bediening gaat vlug en precies.

Luuc 27-10-2018 Via de website gekocht

Klantenservice is bedroevend

Had horloge pulsar pz5031x1 besteld en daarbij zou ook een horlogeband inkorter bij zitten, niet dus. Klantenservice na 45 minuten in de wacht gestaan te hebben. Stuur maar email, nog steeds geen antwoord. Stond duidelijk bij de pz5031x1 dat ook bij tweedekans product een setje zat voor de horlogeband in te korten, service dus niks! Beveel deze winkel niet meer aan.

Officiele reactie van Coolblue 02-11-2018

Beste Luuc,
Dank je wel voor je feedback. Balen dat jouw Tweedekans bestelling niet compleet bleek te zijn. Dat hoort natuurlijk niet en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden.

De wachttijden zijn helaas langer dan verwacht en ook daar zijn wij niet trost op.

Graag willen wij het alsnog voor je oplossen. Mail je het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl?

Wilbert 27-10-2018 Via de website gekocht

Vrijdagmiddag besteld; snelle levering op zaterdag

Snelle levering.Een minpunt.Chauffeur Post.nl weigerde onze oude; versleten koffiemachine mee te nemen.Hij is dit wel verplicht.Kosten ervan zijn in de aankoopprijs begrepen.
Koffiemachine gekocht op basis van vele goede recensies.

C M L van Weerdenburg 26-10-2018 Via de website gekocht

Wat een super service.

beamer ter reparatie gebracht die buiten de garantie viel.
Ten eerste werd ik goed op de hoogte gehouden over status.
Vervolgens is de beamer gerepareerd zonder dat er kosten aan verbonden waren en dat terwijl de beamer langer dan twee jaar geleden gekocht is.
Een dikke duim voor coolblue

Everhard Hofland 26-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel. Alles wat ze beloven klopt

Prijs, service en installatie zeer goed! Op de afgesproken bezorg- en installatiedatum prachtig op tijd. Dat maak je wel anders mee.

Peter 26-10-2018 Via de website gekocht

Super webshop

Uitgebreide product info en levering wanneer jouw het uit komt, en er is veel aanbod zodat er genoeg keuze is eigenlijk teveel hahahah

Patrick 26-10-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk winkelen en top.

Zoals de bestellingen die ik reeds plaatste was het ook deze keer zoals het hoord..prima.
Wat ook belangrijk is, niet het juiste gekozen terugzenden géén probleem of dicussie.

LeoC 26-10-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle afhandeling

Overzichtelijke website met duidelijke informatie. Al vaker iets bij Coolblue besteld en iedere keer weer een perfecte afhandeling.

a.h. 26-10-2018 Via de website gekocht

geweldige bezorgers

duidelijke webshop zeer snelle levering, uitstekende bezorgers namen al het karton en overige weer mee.

Jan Kusters 26-10-2018 Via de website gekocht

prima service

duidelijke communicatie over levering, snel (volgende dag geleverd), oude apparaat werd meteen meegenomen, zeer tevreden over het geheel

Han 26-10-2018 Via de website gekocht

Goed, snel en betrouwbaar!

Een overzichtelijke website, met heel veel informatie. Wellicht is een bepaald product soms ergens anders een paar euro goedkoper te krijgen, maar het fijne aan bestellen bij Coolblue vind ik de betrouwbaarheid. Je weet wat je krijgt: je bestelling wordt goed verwerkt, het product wordt supersnel bezorgd en als er onverhoopt iets mee zou zijn (tuinslang ging te snel kapot), dan kun je erop vertrouwen dat het snel en vakkundig wordt opgelost. Kortom: het is bestellen zonder zorgen!

Henry 26-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede overzichtelijke webshop , goede prijs/kwaliteit , snelle goede nette levering , door vakkundige bezorgers.

Mark 26-10-2018 Via de website gekocht

Top webwinkel met top service!

Coolblue heeft de zaken echt op orde. Duidelijke en snelle communicate. Hele goede service. Mocht er onverhoopt toch iets mia gaan, dken W hun uiterste best om het naar tevredenheid op te lossen. Zeker een aanrader!

Sam 26-10-2018 Via de website gekocht

Uitermate goed!

De vlotte levering, en de goede kwaliteit van het geleverde product. Al vaker aankopen gedaan, waar ik geen spijt van heb gekregen. Helemaal top dus!

Cool blue 26-10-2018 Via de website gekocht

De service is geweldig

veel keuze, goede uitleg, goede producten, goede en snelle service, vandaag besteld en s'anderendaags al geleverd het kan niet beter

Ingrid 25-10-2018 In de winkel gekocht
Antwerpen

Heel vriendelijk en professioneel personeel.

Goede service. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Hebben veel kennis van zake. Nemen alle tijd voor jou.