Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jaspar 28-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en gemeende klantvriendelijkheid!

Een geweldige webshop. Ik sta iedere keer weer versteld van de gebruiksgemak van de site, de prijs/kwaliteit-verhouding, de zorgvuldige bezorging, de klantgerichtheid en kundigheid van het personeel. Ik blijf van hen kopen en raad het iedereen ook aan.

A.ME 28-02-2018 Via de website gekocht

Adviseren verkeerde dingen, lossen niets op, fouten herhalen

Op 24 november een printer bij Coolblue aangeschaft. Ook huismerk cartridges erbij aangeschaft, zoals door Coolblue zelf geadviseerd bij dit product (zelfs nu nog adviseren ze het). Zowel bij de printer staat deze inkt aanbevolen, als bij de cartridges zelf staat dat deze compatibel zijn met de printer.
De bijgeleverde originele cartridges zijn niet volledig gevuld. Op 28 februari moesten wij de zwarte vervangen (dus 3 maanden en 4 dagen na aankoop). Maar toen bleek de nieuwe huismerk cartridges geblokkeerd te zijn!
Inmiddels (vanaf december) zijn er bij het huismerk cartridges ook reviews te lezen dat deze niet werken in de printer, maar desondanks adviseert Coolblue ze nog steeds. Coolblue gebeld ze lossen het niet op. Het product is ouder dan 3 maanden (ja, precies 4 dagen welgeteld), dan hadden we de inkt maar eerder moeten vervangen dan waren we er eerder achter gekomen (waarom zou ik inkt vervangen terwijl deze nog niet op is). En waarom moeten we er zelf achter komen, terwijl Coolblue het nog steeds op hun site adviseert. Sterker nog, ze adviseren zelfs om eerst de meegeleverde halfvolle originele te gebruiken, en vervolgens pas de huismerk cartridges te instaleren.
Hun oplossing; we konden de cartridges terug sturen, als die retour ontvangen waren dan wordt het geld terug gestort en dan tegen bijbetaling konden we de originele cartridges krijgen (dan zijn we 62 euro duurder uit!), dat zou ongeveer een week duren.
Wanneer je vraagt om een leidinggevende te spreken, kan dat ook niet. Deze oplossing slaat echt nergens op. Of je maar even flink wilt bijbetalen, wij hebben deze printer gekozen oa vanwege de kosten door huismerk cartridges. Zij adviseren verkeerde producten, en dan zeggen dat ja sorry maar de 3 maanden zijn voorbij nu kunnen we niks meer voor u doen (welgeteld 4 dagen over de termijn). Door de schuld van Coolblue zitten wij dus met een printer en cartridges waar we niks mee kunnen! En die fout maken ze tot op de dag van vandaag nog steeds, want ze adviseren het nog steeds!
Je kunt niet vertrouwen op het advies van Coolblue en al zeker niet op hun service als je ze op hun fout aanspreekt!  Ze blijven gewoon dezelfde fout maken, want ze adviseren het nog steeds, ondanks alle reviews die inmiddels aangeven dat het niet kan. Ze denken niet oplossingsgericht, je wordt gewoon met een formeel praatje afgescheept.

Officiele reactie van Coolblue 01-03-2018

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat enorm naar om te lezen dat de destijds aangeschafte cartridges niet goed werken. Wij kunnen goed gebruiken dat je hier flink van baalt en willen jou onze excuses aanbieden voor het ongemak. Graag willen wij nog eens met jou kijken naar deze situatie om na te gaan wat wij voor jou kunnen betekenen. Zou je ons hiervoor een e-mail willen sturen met het ordernummer van de bestelling op geenglimlach@coolblue.nl? We zien je bericht graag tegemoet.

Groeten,

Emil 28-02-2018 Via de website gekocht

Altijd goed

Altijd betrouwbaar. Nette, snelle service. Vooruitlopend op het gebied van levering. Bijvoorbeeld bezorging op zondag en dergelijke.

Saskia 28-02-2018 Via de website gekocht

Goed artikel en heel snel geleverd

De informatie op de website klopt. De levering was heel snel, volgende dag al. Goed verpakt.
Ze hebben mooie aanbiedingen, zeker vergeleken met andere winkels.

Pieter 28-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel

De apparatuur die ik had besteld werd de volgende morgen afgeleverd door twee enthousiaste medewerkers van Coolblue. Deze gaven mij ook nog goede tips over gebruik en onderhoud. TOP!

Karin 28-02-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Heel aardige en beleefde monteurs die alles goed uitlegden en het huis netjes achterlieten: dat was heel fijn. Zondagavond acht uur besteld, maandagmiddag drie uur stond de wasmachine te draaien. Coolblues beste keus gekozen.

Anita 28-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Fijn om te kunnen bestellen wanneer je wil gelijk de volgende dag in huis geweldig dat het zondag kon in een word prima

Vroegop 28-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Duidelijke site waar je met gemak alles kan vinden waar je naar op zoek bent! Scherpe prijzen en een duidelijke communicatie zorgen voor een onbezorgd en vertrouwd gevoel! Supersnelle levering zodat je meteen met je product aan de slag kunt!

Thasdan 28-02-2018 Via de website gekocht

Top klantenvriendelijkheid

Voor die ene keer dat ik zelf een computer in elkaar wilde steken, liep het fout. Ik bestelde een fout moederbord, en wilde hem meteen retouren. Heb coolblue aangesproken via social media en ze hebben het meteen voor me recht getrokken. Heb de nieuwe besteld, en zonder problemen was alles direct in orde.

Pam 28-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering & afhandeling en goede service!

Duidelijke website met alle informatie snel binnen handbereik. Een koelkast 's avonds besteld, de volgende dag geleverd. Van te voren een sms'je ontvangen zodat je weet wanneer je de bezorgers kunt verwachten. Aardige bezorgers, oude koelkast meteen meegenomen. Makkelijk & snel. top!

Ruud van Os 27-02-2018 Via de website gekocht

toptent

Op zaterdag middag vlogen de lagers van mijn bijna bejaarde wasmachine mij om de oren, gauw de stekker eruit getrokken en een nieuwe besteld via de makkelijke website van Coolbleu. Zondag werd er een nieuwe bezorgt en geplaatst door 3 vriendelijke vakbekwame heren.
2 waren er in opleiding en de 3e keek of het naar de maatstaven van de zaak goed ging. Perfect, de nodige tekst en uitleg gehad en wassen maar, bedankt

Tevreden klant 27-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon lekker snel en voordelig!

Tis gewoon heerlijk spul, man. De bestelling was vroeger dan verwacht zelfs, de dag nadat ik het had besteld. Ik bestelde mn producten rond 10 uur savonds op een zaterdag, kreeg het zondag middag rond 2 uur binnen.

Gert 27-02-2018 Via de website gekocht

lekker vlot geleverd

Spullen die je zoekt makkelijk te vinden. Spullen worden snel geleverd. Fijne webshop met ruime keuze

Ben 27-02-2018 Via de website gekocht

ze doen wat ze beloven

Prijs,service en gemak en niet vergeten snel.was de eerste keer dat ik er wat kocht,maar zeker niet de laatste.

Manfred 27-02-2018 Via de website gekocht

Belofte maakt schuld.....

Een betrouwbare winkel die z’n beloftes wat betreft levertijd netjes nakomt. Ik hoef niet persé een levering binnen 24 uur. Maar als een winkel ermee adverteerd, moet je de beloofde levertijd ook respecteren. En dat valt bij veel winkels vies tegen.
Informatievoorziening betreffende levering, factuur etc. prima in orde.

Edwin 27-02-2018 Via de website gekocht

Beter kan niet!!

Al meerdere aankopen hier gedaan, inktpatronen tot een vaatwasser. Alles binnen 24uur geleverd zonder verzendkosten. Hele goede service. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Marco 27-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Winkelen met een glimlach inclusief goede service

De prijzen zijn gelijk aan de concurrentie. Maar het aankopen van een artikel gaat altijd met een glimlach en humor. Waarbij de service op nr 1 blijft staan!

Marlies 27-02-2018 In de winkel gekocht
Aalsterweg

Snel hulp

Ik werd snel en goed geholpen.
Er werd goed naar mijn vraag geluisterd.
De medewerker liet me de mogelijkheden zien op zijn computer.

Paul 27-02-2018 Via de website gekocht

Super service weer!

Duidelijke productomschrijvingen, bestelgemak, snelle levering en dat ook nog in een doos met ‘ritssluiting’

Daniel 27-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service , grandioos en aardige bezorgers die alles perfect uitleggen , de volgende bestelling doe ik zeker weer bij coolblue

nick 27-02-2018 Via de website gekocht

slechte service

Bestelling gewoon niet geleverd. Valse reclame bestelde zaterdag een webcam en usb stick ging zondag ge leverd worden. Niks gezien en nu nog altijd niet. Ik raad deze winkel dan ook af.

Marvin 27-02-2018 Via de website gekocht

SUPER!!!! service

Super snelle en goede service. Echt geweldig op zondag gelevrd goede en duidelijke uitlleg.
Een dikke 10+

DJM Bakker 27-02-2018 Via de website gekocht

prima rvice

prima service, snel bezorgd, jammer van de beperkte technische kennis van de bezorgers( ze wisten niet hoe ze de deur van de koelkast moesten omdraaien )

PW Broeders 27-02-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden dank hier voor

Mijn tv begaf het en toen heb ik savonds om 11.30 uur bij Coolblue een nieuwe besteld en de andere morgen om 11.10 uur was de tv in huis geweldig zo snel had ik het niet verwacht super hoor

Roel 27-02-2018 Via de website gekocht

Prima

Snelle correcte levering
Goede prijs kwaliteit verhouding
De mogelijkheid voor bezorging op zondag is perfect

Floris 27-02-2018 Via de website gekocht

Snel,duidelijk, makkelijk, goodkoopste

op telefoon in 2 minuutjes bestelling gedaan, volgende dag in huis (op zondag). Goede duidelijke e-mails over facturen en levering en tijdstip chauffeur.
Zeer prettig zaken doen.
Floris

Denise 27-02-2018 Via de website gekocht

Handige website, snel in huis

Website is overzichtelijk, kan bestellen zonder per se een account te hoeven maken. Producten zijn snel in huis.

T 27-02-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Coolblue is een top winkel!

Ik zou iedereen aanraden hier te bestellen. Alles komt netjes en op tijd binnen.

Hans van Maurik 27-02-2018 Via de website gekocht

zeer attent

uitgebreide keuze met prima toelichting en achtergrondinformatie. Verzending perfect geregeld! leuk dat mailtje vooraf, de bezorger doet de groeten terug!

Dolf 27-02-2018 Via de website gekocht

Zij komen de afspraak na van levering andere site s niet is mijn ervaring . En het product voldoet aan mijn wensen .

De Bu 27-02-2018 Via de website gekocht

Service Kampioen

CoolBlue: Waar de klant weer gewoon koning is. De virtuele winkel die volledig waarmaakt waar wij klanten van dromen. Verkoop zoals het hoort: helder assortiment, scherpe prijzen, goed vergelijkbare producten. Als de keuze is gemaakt volgt de service zoals het kan: aangeven waar en wanneer te ontvangen, even afrekenen en dan lekker snel ontvangen. Andersom geformuleerd: geen zakkenvullers, geen luchtfietsers, geen gedraai of gedraal. Groeten aan Sanne!

Eric 27-02-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging, goed verpakt en waar voor je geld

Bestel bijna altijd bij Cool Blue, garantie en probleemloos omruilen. Mooi apparaat , goede site , prijs / kwaliteitverhouding

Herm 27-02-2018 Via de website gekocht

Aankoop hoes smartfhone. Nokia 6

Zoals altijd snelle levering.Service top
Beloofd morgen in huis online besteld 10,15 uur geleverd dag erna 9,20 uur.
degelijk pruduct.

Christophe 27-02-2018 Via de website gekocht

Stipt, correct en gewoon super handig

Coolblue is gewoon weg superhandig voor al je elektro aankopen. In enkele clicks vindt je alles terug wat je zoekt en de dag erna heb je het al in huis

Nicole van der Toorn 26-02-2018 Via de website gekocht

Met recht service met een glimlach!

Werkelijk alles ging top. Vanaf het moment van bestellen tot de levering de volgende dag al in huis. Eerst een email met een tijdvak daarna nog iets specifieker. Een half uur van te voren een sms en een kwartier voor leveren nog een telefoontje. En de bezorgers waren top! Erg aardig, vriendelijk en behulpzaam en dat alles met plezier en een grapje. Wat een top service! Daar kan menig bedrijf nog iets van leren. Een dikke tien! Voor mij volgende keer zeker weer bij Coolblue.

Janneke 26-02-2018 Via de website gekocht

Goede website, informatie en vaak de goedkoopste

Coolblue is een winkel waar je veel informatie over producten vind, vaak uitgebreider dan vergelijkbare websites.
Ook zijn de prijzen vaak goed, ook de mogelijkheid tot het kopen van tweedekans producten is iets wat coolblue onderscheid van andere websites.
De bestelling wordt vaak de volgende dag al geleverd en is goed verpakt.

Freek slaats 26-02-2018 Via de website gekocht

Super top

Ze hebben een ruim assortiment. Ik vind de lijsjes van wat hun de beste vinden, daar hen ik ook mij aankoop door gekocht. De bezorging is super snel telkens als ik iets bestel hoef ik niet lang te wachten tot het binnen is.

Leon 26-02-2018 Via de website gekocht

simpel en doeltrefend

De winkel is overzichtelijk ingedeeld.
Je artikel kun je makkelijk vinden.
Het bestellen is eenvoudig.
Betalen een fluitje van een cent.
Je wordt op de hoogte gehouden waar je pakket zich bevind van winkel naar huis.
Pakket wordt bezorgd door vriendelijke chauffeur.
Artikel is netjes en verzorgd ingepakt.
Kortom het was werkelijk een feestje om bij Coolblue iets te bestellen.

Jolanda 26-02-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede prijs kwaliteit verhouding en de service is geweldig. Je wordt geregeld op de hoogte gehouden wanneer ze langskomen. Bij levering nog een paar handige tips. En inderdaad alles met een glimlach. Oude wasmachine mee zo ook het verpakkingsmateriaal.

Johanna de Brabander 26-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige informatie en service

De informatie op de website was heel duidelijk ik heb ook de reviews gelezen. Vond het geweldig dat dit product de volgende dag door vriendelijke, beleefde en helpvolle bezorgers werd gebracht

Hilde 26-02-2018 Via de website gekocht

heldere informatie, afhaalpunt van mijn keuze.

info duidelijk, snelle levering op afhaalpunt van mijn keuze dus ook savonds op te halen én een glimlach bij het zien van het vrolijke doosje...

Emma 26-02-2018 Via de website gekocht

Review service coolblue

Ik heb voor deze shop gekozen om een cadeaubon aan te kopen. Ik ben zeer tevreden over de snelle levering. Zelfs op zondag komen ze je pakketje brengen

Ingrid 26-02-2018 Via de website gekocht

Top service

Misschien niet de aller aller laagste prijs, maar voor een snelle correcte service wil ik best een klein beetje meer betalen.
Na een korte zoektocht op een overzichtelijke site van Coolbleu, het artikel net voor 24 uur besteld. En inderdaad de volgende ochtend al in huis. Ideaal als je wasmachine het niet meer doet.
Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de bezorgtijd en de vriendelijke bezorgers weten waar ze mee bezig zijn. Top!

Willemstooker 26-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Duidelijke webside met uitstekende info en de vele reviews. Zeer betrouwbare onderneming en winkels met deskundige medewerkers.
Daarnaast keurige bezorgers.

Hannie 26-02-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen. Snelle levering. Bezorgen correct en op tijd

Prijs, kwaliteit en service zijn geweldig. Website is duidelijk en overzichtelijk. Bezorging op tijd en goed geïnformeerd

Loes 26-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service en mooi product voor een goede prijs

De site is overzichtelijk en duidelijk , het product is er snel en wordt voor een mooie prijs thuis bezorgd

bart 26-02-2018 Via de website gekocht

coolblue

Snelle en zorgvuldige levering. Groot aanbod,goede prijzen en een goede service. Ook fijn dat ze echte winkels hebben, kan je ook met echte mensen praten en niet alleen via mail of telefoon. Een aanrader!

Johannes 26-02-2018 Via de website gekocht

prima installatie en uitleg, zeer vriendelijke crew

site is helder, de besliscriteria worden eenvoudig weer gegeven.
planningsinfo tav de levering is plezierig, geen tijd onnodig wachten en verpakkingen ed worden keurig meegenomen. direct operationeel, heel ontspannen gedachte !

Frans 26-02-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Geweldige winkel.

dit is wat de Consument graag wil een goede service
kundige medewerkers met goed advies.
en dan de after sales, perfect
CoolBlue is mijn winkel, ga hier zeker nog meer kopen.

Jan van den Enden 26-02-2018 Via de website gekocht

Prima aflevering kundig personeel en wat men zegt doet men ook op tijd geleverd en geïnstalleerd op verdieping oude wasmachine meegenomen.