Eric 12-07-2021

Hulpvaardig en vriendelijk onthaal bij aankoop van nieuwe laptop en daarna nog eens een draadloze en oplaadbare muis.

Kathleen 11-07-2021

snelle info over online bestelling, vriendelijke en correcte afhandeling in de winkel

Rene 11-07-2021

Goed verzorgt en heel vriendelijke jongen zelden meegemaakt proficiat kan niet beter

AR 11-07-2021

Coolblue is een topper van een winkel. Netjes verzorgd, duidelijke web site, voor ieders wat wils volgens zijn eigen portemonnee.
Levering zéér vriendelijk en op tijd. Geen poespas. Dikke aanrader.

Alain 10-07-2021

Vlotte bestelling, vlotte betaling, perfecte en snelle levering, perfecte kwaliteit van het product.

Robbe 10-07-2021

Vlotte bestelling met duidelijke track and trace. De tijdstippen van een eventuele volgende mail met extra info over de verzending kloppen perfect. Dit geeft een nog beter overzicht over waar je pakketje zich bevindt. Dan krijg je ook nog een kwartier op voorhand bericht als ze onderweg zijn naar jouw huis. Op die manier kan je je eventueel klaarmaken voor als de bezorger er is. De bezorgers zijn ook altijd heel vriendelijk!

Annie Piens 10-07-2021

Vlug geleverd , maar ook bij niet tevreden met het product, onmiddellijk kosteloze terugzenden mogelijk !

Stan 10-07-2021

Goede communicatie, snelle levering en concurentiele prijzen. Zeker een aanrader.

xavier 10-07-2021

Vandaag besteld en morgen vroeg afhalen in de winkel, voor mij is dit simpel en effient!

J. LEV. 09-07-2021

Op de website krijg je uitgebreide informatie over het product. Er zijn voor vele producten ook filmpjes ter beschikking. De dag van levering kon ik zelf kiezen, wat ook mijn buren weten te appreciëren.
Topservice aan eerlijke prijs.

Gilles 09-07-2021

Zeer tevreden over mijn aankopen bij Coolblue. De website is overzichtelijk. Je krijgt ook bij elk product advies en je ontvangt snel je aankopen!

Yves 09-07-2021

Fijne schop met een gemak te door bladeren. Goede overzicht van de producten en een snelle levering zoals beloofd op de site.

E 09-07-2021

Correcte prijs. Snelle levering V. V. J

V 09-07-2021

Snelle levering - 1 dag later dan aangegeven bij bestelling maar nog steeds snel en ook per mail op de hoogte gebracht van "vertraging" , goede prijs, vlotte vergelijking te maken tussen gelijksoortige producten.

Jacques 09-07-2021

Zeer behulpzaam en heel geduldig met kritische klanten. Soepel retour beleid en correcte afhandeling.

Michele 09-07-2021

Ik deed in de avond mijn bestelling alles ging heel vlot en de volgende ochtend had ik al mijn bestelling.

Jonas VH 09-07-2021

Niet de goedkoopste, maar het prijsverschil met de concullega's wordt zeker en vast goedgemaakt door de punctuele levertijden, de geweldige dienst voor en na verkoop en de mooie, duidelijke website. Om nog maar te zwijgen over de geweldige acties die frequent worden gedaan.

Pieter 09-07-2021

Snelle levering en gemakkelijk om als bedrijf iets aan te kopen op factuur. Zeer tevreden!

Rikzwaenepoel 08-07-2021

Prima service én een buiten-gewone uitstraling van cool blue…dáárom!en de prijs zat óók goed

Julien Minnen 08-07-2021

alles is zoals Coolblue beloofd in zijn winkel, dit heb ik reeds vele malen bij al mijn aankopen ondervonden, houden zo !!!

C.b. 07-07-2021

Prima service. Levering op zondag en mail met installatie instructies... blij met mijn aankoop en de service...

Krista R 07-07-2021

De site is gebruiksvriendelijk, kunt gemakkelijk zaken terugvinden en vergelijken, etc. De levering is zoals CoolBlue beloofd, en als er een vertraging is (wat zelden voorkomt), dan brengen ze de klant op de hoogte.

Dirk 07-07-2021

Zowel online als in de winkel is het aangenaam shoppen. Online vind je wel altijd wat je nodig hebt. Indien je twijfelt, kan je in de winkel, samen met het deskundig personeel, het product vinden die bij jouw past. Eveneens de dienst na verkoop mag er zijn. Er wordt steeds een eerlijke oplossing gezocht, kortom, TOPWINKEL!!!

Roos 06-07-2021

Onze Senseo ging stuk....juist op vrijdag middag voor een druk weekend klussen. Een nieuwe Senseo besteld voor een correcte prijs en zaterdag om 11:00 was die er al.

Marie-Claire Lynen 06-07-2021

Veel keuze, veel recensies om te vergelijken.
Gemakkelijk bestellen en betalen.
Zaterdag besteld, zondag geleverd.
Heel tevreden!