Heidi 29-03-2021

Zeer overzichtelijke site, voldoende uitleg over de producten, snel besteld en super snel geleverd.

Annette 29-03-2021

zeer overzichtelijke site en veel keus aan producten. Een groot assortiment waar je zeker je ding kan vinden.

Kelly 29-03-2021

Betrouwbaar, snelle levering, super vriendelijke bediening toen de website plat lag. Levering netjes ingepakt.

Jennifer Pauwels 29-03-2021

De levering is zeer vlot verlopen. Leveraars waren zeer klant vriendelijk en efficiënt
Zeker aan te raden

Anne F. 28-03-2021

Bijzonder goede productvergelijking/ klantenservice. Snelle correcte levering.

Nele 28-03-2021

Snel en correct geholpen, vriendelijk personeel, duidelijke uitleg op de website

Els74 28-03-2021

Coolblue heeft veel keuze en goede prijzen, website is duidelijk en makkelijk in gebruik. Snelle levering en goed product. Een aanrader!

Marnix Van Ghendt 28-03-2021

Gebruiksvriendelijke website, interessante reviews, komen afspraken na (levering, garantie...) Nog nooit problemen gehad met Coolblue!

Alain 28-03-2021

'Besteld voor 23:59,'s anderendaags geleverd' is geen loze slogan. Zo kon ik snel aan de slag met het aangekochte artikel.

Christiaan 28-03-2021

De bestelling was vlug en stipt en de levering per fiets is sympathieke ecologische oplossing. Ook de SMSjes, met de laatste een kwartier op voorhand maakt het handig om het pakket in ontvangst te nemen.

Van Maelsaeke Philippe 28-03-2021

De site is gebruiksvriendelijk.
De levering was stipt en in orde.
De leveranier was heel vriendelijk en gaf goede uitleg over het gebruik en plaatsen van het toestel.

René 27-03-2021

Bestelling was heel eenvoudig. Betaling idem.
Levering verliep snel en vlekkeloos.

flitser 27-03-2021

service is heel goed maar prijzen zijn hoger aan het worden dan vergelijkbare sites

Thomas Hottlet 27-03-2021

Goede SAV. Maw, telefonisch gemakkelijk berijkbaar. Duidelijke communicatie etc.

Stijn 27-03-2021

Zoals altijd topservice van coolblue ! 'S avonds besteld, de volgende ochtend al thuis!

Smets H 27-03-2021

goede uitleg van het product , vlotte bestelling snelle levering vriendelijkheid van leverancier

Van Rompuy J. 27-03-2021

Breed gamma, faire prijzen en leuke communicatie.
De levering is snel en wordt goed opgevolgd en gecommuniceerd.
Een keer een koppige weigering op mijn macbook gekregen bij het betalen, kost een ster.
En ik merk wel eens dat de accessoires ofwel niet worden aangeboden, ofwel maar beperkt in de tijd, dat is qua service ook een ster minder.
Ik bestel uitsluitend op de Belgische Coolblue om terdege van de garantie te kunnen genieten, maar tot op heden nog niet nodig gehad.

Ronny 27-03-2021

Makelijk besteld en super snel geleverd.
7uur savonds besteld en smorgens om 10 uur geleverd.
Alles op en top naar wens.

karin 27-03-2021

Duidelijke site ,snelle levering en vriendelijk. Reeds vele malen besteld en van plan dit nog te doen.

Gert 27-03-2021

Zeer duidelijke site met, vooral, een goede zoekfunctie. Er is ook voldoende keuze. verder was de extra info over het product een extra argument om tot aankoop over te gaan.

Andreas 26-03-2021

The shop is prompt and all that one can expect from an online reseller. I used them for this order due to a lower price than competitors. That is the only reason I use big brands like this. However, I normally do not order from CoolBlue due to the shipping. They use BPost to ship and our packages have a hard time arriving with BPost. Otherwise a good seller.

Marc 25-03-2021

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, competitieve prijzen en snelle levering

Anja 25-03-2021

Al meermaals bij Coolblue besteld. Steeds super tevreden! Groot aanbod, goede prijzen , geweldig vriendelijk en bekwaam personeel!
Zeer overzichtelijke online shop.
Ze leveren zelfs ook met de fiets en de pakketten in milieu -vriendelijke verpakking , dus ecologisch verantwoord.
Top winkel !

Arlette Roodhooft 25-03-2021

Ik kocht online een waterkoker van Russel &Hobbs
bij Coolblue. Prijs correct.
Was onmiddellijk beschikbaar , om 17.00u besteld en de dag daarop geleverd voor 11.00u.
Vriendelijk afgeleverd en gratis..

Pedra 25-03-2021

Laagste prijs!
Vandaag besteld is morgen in huis, het is echt super snel. Merci cool blue. Was de eerste keer dat ik bestelde en zal zeker niet de laatste keer zijn 👍