Deze score is berekend op basis van 2735 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J. Zittema 25-01-2018 Via de website gekocht

Alles klopte

goede website, lage prijs, alle afspraken nagekomen. Ik kan iedereen aanbevelen om een keer op de website van coolblue.nl te kijken.

Jeff 25-01-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Gemakkelijk te bestellen. En snel gratis thuis geleverd! Levering goed te volgen via track and tracé

Angelique 25-01-2018 Via de website gekocht

Super goede service!

Op maandagavond ging de wasmachine kapot. Stress alom want met een gezin als dat van ons is dat het laatste wat je missen kan! Laat op de avond na wat zoeken welke we graag wilden hebben nog besteld bij Coolblue en de volgende ochtend om kwart voor elf stond de nieuwe al te draaien! Enorm vriendelijke jongens kwamen hem brengen, hebben hem voor me naar boven getild (langs mijn traplift want ik ben invalide en dat viel niet mee maar zonder mopperen) en ook aangesloten. De oude hebben ze meegenomen. Fijne service zeker een aanrader!!

LAR_CO 25-01-2018 Via de website gekocht

betrouwbare kwaliteitsshop

nooit geen gezever bij eventuele klachten er wordt direct een oplossing voorgesteld,daarom en ook voor de heel snelle service kies ik regelmatig voor Coolblue.

Desirée 25-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestelproces, supersnelle levering

Coolblue werkt in mijn ervaring altijd heel goed: het bestellen is makkelijk, en de levering is zonder problemen en heel snel. Aanrader!

Eric Coppens 25-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service , top gewoon.

Prachtige en goede producten voor een heel goede prijs. Top service. Inderdaad alles met de glimlach. En is er eventueel een probleempje is dit in de kortste keren opgelost.

Emilio 25-01-2018 Via de website gekocht

Super service en snel geleverd. Fijne bezorgers

Makkelijk zoeken en vergelijken, duidelijke omschrijvingen, overzichtelijk... eenvoudig om te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je product er is... gewoon fijn

Aukje 25-01-2018 Via de website gekocht

Webshop met gunfactor!

'Offline' vind ik 't leuk om bij retailers te kopen die ik iets gun. Winkels met een mooi assortiment of superlieve dame achter de kassa. Als ik dan toch iets nodig heb wat online veel makkelijker verkrijgbaar is (zoals een kruimeldief, in mijn geval) dan ga ik graag naar Coolblue. Het bestelproces, de mails en de verpakking maken het online winkelen gewoon nét iets leuker. Echt waar! Als Coolblue er nu ook nog voor zorgt dat de avondbezorgservice ook in het buitengebied van Nederland beschikbaar is, dan ben ik helemaal blij.

Fam. de Vries 25-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige en zeker snelle service!

De oude 3e hands pc was gewoon niet meer te doen. Ik bekeek de site nadat ik andere mensen erover hoorde. En de keus was al snel gemaakt. Super desktop, snel en stil. En binnen 24 uur in huis en geinstalleerd.

Jeroen 25-01-2018 Via de website gekocht

Dit is een voorbeeld voor alle webshops

Niet altijd de goedkoopste, maar wel altijd ook echt de volgende dag in huis en bij iets terugsturen nooit gedoe: topservice!

Patries75 25-01-2018 Via de website gekocht

iphone 6s zo goed als nieuw is ook als nieuw!

Voor onze dochter een 2e kans telefoon gekozen ( iphone 6s), voorwaarden waren duidelijk en toch fijn dat er gewoon de normale garantie is. Prijs was aanzienlijk voordeliger dan een nieuw toestel. Bij uitpakken geen krasje kunnen ontdekken dus als nieuw is ook echt als nieuw. In de winkel direct hoesje en screenprotector er op. Nog wat fijne tips gekregen hier gaan we veel plezier aan beleven.

Koos 25-01-2018 Via de website gekocht

Een perfect bedrijf

Mooie website en uitstekende service vanaf de bestelling tot en met de snelle levering; een aanrader dus

Peter 25-01-2018 Via de website gekocht

Lekker oude wetse service

Op Vrijdag na 1800 uur besteld en toch op Zaterdag in huis door post nl dus ik zou Coolblue zeker aanbevelen en ik ga bij mijn volgende aankoop zeker op zoek in de web winkel van Coolblue

Timvdlinden 25-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service! Klantenservice on point.

Ik had een paar bluetooth oordopjes besteld, welke na 1,5 jaar helaas kapot gingen. Opgestuurd, en zonder gedoe had ik een week later alweer nieuwe in de brievenbus!
Ook deze oordopjes hadden problemen, en ik kon ze weer zonder gedoe opsturen.
Omdat het waarschijnlijk aan het product lag kreeg ik deze oordopjes gewoon vergoed als shoptegoed, en mocht ik een nieuw paar uitzoeken.
Een klantenservice om U tegen te zeggen, en waar vele andere winkels een voorbeeld aan mogen nemen!

Ga zo door! :)

Ellen 25-01-2018 Via de website gekocht

Snelle zondagse levering was top!

Onze wasmachine ging stuk, eerder ooit via wehkamp wasmachine gekocht, daar was deze uitverkocht en belandde ik bij cool blue. Snelle vriendelijke levering, zelfs op zondag, heel fijn!

J. 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Altijd duidelijk uitleg en omschrijving van product. Site is overzichtelijk, ook al je contact wil met de winkel. Bezorging is ook top!

Nick 25-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service en vriendelijk personeel

De shop heeft een ruime keuze, bestellen van producten gaat eenvoudig zo ook het afleveren van producten. Duidelijke omschrijving van producten en door ' Cool blue, beste keuze' wordt het kiezen van iets vereenvoudigd. Klantvriendelijk.
Levering van producten gaat op een zeer vriendelijk en correcte manier. Een genot om iets bij Cool blue te bestellen.

Petra 25-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Lekker snel bezorgen, bellen van te voren, nemen oude apparaat mee, vriendelijke jongens, installeren netjes.

Peggy V 24-01-2018 Via de website gekocht

Bestelgemak en goede service

Vanaf de bestelling tot en met de installatie van mijn wasmachine, werd ik erg goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en tips voor het gebruik hiervan. Snelle levering (in 1 dag) en prima installatie (op zolder) en service door vriendelijke Cool Blue medewerkers

Bert v wagensveld 24-01-2018 Via de website gekocht

Totaal geen afspraken na komen

Op zondag avond hebben we een tv besteld,zou maandag avond worden geleverd maar helaas niemand kwam er ,gebeld werden. keurig geholpen dinsdag avond zouden ze komen maar kregen mail dat we niet thuis waren, weer gebeld weer keurig geholpen krijgen een voucher als service, woensdag morgen zouden.ze komen, weer niet, weer gebeld nou kwamen ze s'avonds weer thuis zitten wachten, maar weer niets heb toen de order geannuleerd was prima maakt hen niets uit moet wel 3 dagen wachten op je geld, nou ik ben benieuwd want tot nu toe komen ze niets na haal die reclame maar van de tv ,iedere bezorging is een feestje, SORRY MAAR NIET BIJ ONS NOOIT WEER.

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2018

Beste meneer van Wagensveld,

Wat verschrikkelijk om te vernemen dat jij jouw bestelling nooit in ontvangst heb mogen nemen. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten! Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je de volgende dag al de bezorgers voor de deur verwachten. Helaas is dit in jouw geval niet gebeurd en daar balen wij enorm van.

Uiteraard zullen wij hiervan een melding maken ter verbetering van onze service. Dit neemt niet weg dat wij een nare ervaring bij jou hebben achtergelaten. Natuurlijk is het jou volledige recht of jij in de toekomst weer een bestelling bij ons wilt plaatsen. Wij hopen dat de levering van alle toekomstige bestellingen wel naar verwachting worden geleverd.

Mocht je nog andere vragen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Familie v B 24-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Gebruiksvriendelijke site, product voldoet aan eisen. Levering prima, helaas is het niet gelukt met installeren. Na telefonisch contact goede en snelle afhandeling mbt retour kosten .

bert 24-01-2018 Via de website gekocht

Goedkope prijzen en snelle levering

De meeste artikelen zijn te bestellen tegen een scherpe prijs, de betaling gaat eenvoudig en de bestelling is snel in huis.
Je kunt zelf een afhaalpunt bepalen.

Jan masolijn 24-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en ook nog eens een goede prijs

Makkelijk te vinden in zoekprogramma’s
En snelle levering
Goede prijs
Mooi op tijd geleverd volgens de afspraak
En netjes ingepakt zodat er niets kon gebeuren tijdens de verzending

Richard 24-01-2018 Via de website gekocht

Alles tot in de puntjes geregeld en volgens afspraak !!

Cool Blue is een top bedrijf, waar je alles keurig netjes, en volgens afspraak thuis bezorgd krijgt, en de levering is écht met een glimlach!!! Waar anderen van alles beloven, komt Cool Blue alle beloftes na !!
Niets dan lof... ga zo door !! Superrr

Megazzouz 24-01-2018 Via de website gekocht

J’adore!

Le service client via téléphone est extraordinaire, trop sympa! La livraison n'est pas toujours correcte, mais cela est plus due aux sociétés externes.Mais Coolblue fait tout pour toujours trouver une solution adéquate. Le servie en magasin est excellent, on t’accueille avec une petite tasse de café et l'on se sent vraiment roi. Cela me fais très plaisir!
Au magasin aussi très agréable!

J.L.Schreuders 24-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en goede prijs

Goed assortiment met goede merken. Gemakkelijk en accuraat. Dat zijn dingen die ik erg belangrijk vind

Tom 24-01-2018 Via de website gekocht

Een goede service en een hele snelle levering

De prijs en snelle levering gaf de doorslag. Het retourneren liep gesmeerd en zonder moeilijkheden. Ook de tweede levering was weer verrassend snel.

C.v.Vuuren 24-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

artikel niet geleverd , moet zelf aangifte gaan doen van diefstal bij de politie, anders kan de klacht niet afgehandeld worden, heb nergens voor getekend en krijg geld niet terug

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2018

Beste meneer/mevrouw v. Vuuren,

Wat onwijs jammer om te vernemen dat de bestelde producten niet zijn geleverd. Zodra een aankoop is gedaan en het pakket aan de koerier is overhandigd, zijn wij afhankelijk van de informatie dat via de Track & Trace code vanuit de koerier wordt doorgegeven.

In het geval van producten met een hoge verkoopwaarde, dien je inderdaad aangifte te doen bij de politie of een ander vorm van bewijs dat er contact is gelegd met de politie voor een aangifte. Dan kunnen wij het pakketonderzoek voortzetten en jou eventueel voorzien van een nieuw exemplaar of het aankoopbedrag.

Graag zien wij alsnog een reactie tegemoet per e-mail met het bewijs. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Kim 24-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige mannen, snel gewerkt!

Ik ben meer dan tevreden. Zeer verrast dat de aankoop van een wasmachine zo snel is gepiept. Overtreft al mijn verwachtingen. De jongens waren erg aardig en servicegericht. Mijn dag kon niet meer stuk!

Inez.bartels 24-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Het bestellen en betalen is gemakkelijk en gaat heel soepel. Vanaf het moment dat je de bestelling hebt gedaan wordt je steeds goed op de hoogte gehouden hoe het staat met je bestelling en waar die is.

clarys jean - luc 24-01-2018 Via de website gekocht

uitstekende leveringstermijn

de levering was in orde en op tijd en deze was ook nog in de prijs inbegrepen wat je niet veel vind op andere online shops + de uitleg over wat juist word aangekocht

Ernst 24-01-2018 Via de website gekocht

snelle service

genoeg productinformatie, duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk besteld, zeer vlot en goed geleverd!

Denise 24-01-2018 Via de website gekocht

Prima service !

Overzichtelijke website, zeer snelle en nette levering, correcte en vlotte communicatie via email met de medewerkers van Coolblue zelf. Dankjewel!

F&J 24-01-2018 Via de website gekocht

Geen bezorging, maar beleving!

Super leuke ervaring gehad met coolblue. Al vaker van ze gehoord dus toen er een nieuwe wasmachine en droger moest komen dacht ik waarom ook niet laten we coolblue proberen. De bezorgers hadden er een waar feestje van gemaakt. Het was een verrassing voor mijn vriendin en ze hebben hier leuk in meegedacht! Wasmachine en droger hadden ze voor de deur gezet aangebeld en zijn om het hoekje gaan staan. Ook installatie en uitleg waren super. Bij ons heeft coolblue 100 punten gescoord. Beveel het iedereen aan.

Marcel 24-01-2018 Via de website gekocht

super makkelijk

Simpel alles te vinden en te bestellen, goeie prijzen, service en de snelle levering is ook een pluspunt.
Ook de aandacht tijdens en na de levering is leuk.

P. Dienaar 24-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Zeer gebruiksvriendelijke site. Goede produkten met mogelijkheid tot vergelijken en een zeer vlotte levering. Duidelijke communicatie tussen Cool Blue en klant. Netjes op tijd geleverd volgens afspraak en apparatuur prima aangesloten. Oudere apparaten worden zonder problemen en zonder extra kosten meegenomen. Vriendelijke bezorgers die netjes en zorgvuldig hun werk doen. Complimenten !

Philippe Decruynaere 24-01-2018 Via de website gekocht

Uiterst snelle en correcte levering

Heel ruim aanbod en uiterst correcte en snelle levering (zelfs bij een bestelling op zondag...). Betaling verloopt probleemloos.

Peer P. Tiberias 24-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende retourservice & communicatie

Thuis je product zorgvuldig uitpakken, en op je gemak testen. Als het onverhoopt toch niet is wat je wil, kun je het gemakkelijk in de netjes geopende originele verpakking retour zenden. Krijgt 't gewoon een 2e kans.

Eline 24-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en duidelijke informatie

Met behulp van de informatie op de site kon ik makkelijk het juiste product kiezen. Het werd ook nog netjes precies zo snel bezorgd als ze hadden beloofd - en ik kreeg een mail met handige extra informatie. Top!

van der Vlist 24-01-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit en snelheid

Een bijzonder duidelijke website. Prettig is ook, dat met 1 handeling inzage is te verkrijgen van recente aankopen. Afhandeling binnen 1 werkdag. Er wordt duidelijk gekozen voor kwaliteitsartikelen. En er wordt niet moeilijk gedaan over eventuele retouren. Zonder meer aan te bevelen !

D 24-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

De site was erg gebruiksvriendelijk en zag er aantrekkelijk uit. Na de bestelling te hebben gedaan werd je goed op de hoogte gehouden van de status en je kreeg zelfs leuke wachttherapie :)
Ik ben erg tevreden!

Vincent 24-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Uitstekende levering: snel, degelijk, goede service,...
Een zeer tevreden klant die er graag dingen besteld!

E. Versteegt 24-01-2018 Via de website gekocht

Schoolvoorbeeld van een goede webwinkel, en meer dan dat.

Ja, Coolblue durf ik wel een 10 te geven. En dat doe ik niet heel snel. Ik bestel aardig wat online en bij grotere, kleinere, bekendere en minder bekende webwinkels. In mijn ervaring scoort het gros van de webwinkels tegenwoordig een 7 of een 8 (voor een 8 moet de webwinkel bij mij accurate voorraadindicatie hebben, levertijd nakomen, goede betaal- en verzendopties hebben en het product ook in een verzenddoos verpakken, dus niet verzendlabel op de productverpakking en 'over de schutting gooien' zoals sommige webshops ook nog steeds doen).

Ik bestel al sinds 2010 bij Coolblue en wat mij betreft doet Coolblue het nog veel beter dan een 8! Ik heb ook wel eens een aankoop gedaan waar ik later spijt van had of waar ik een beroep moest doen op garantie. En ook in die gevallen helpt Coolblue snel, adequaat en zonder gezeur. In 1 geval waren ze zelfs coulanter dan waar ik strict volgens het consumentenrecht recht op had.

Nina 24-01-2018 Via de website gekocht

Fantastisch !

Altijd de dag nadien geleverd ! Goede producten, goede prijs ! Super ! Het is ook super handig dat je online kan bestellen !

Niels 24-01-2018 Via de website gekocht

Prima klantenservice

Had problemen met een NAS (QNAP) en heb deze uiteindelijk opgestuurd voor reparatie. Omdat deze niet meer gerepareerd werd heb ik een aantal maal telefonisch contact gehad met klantenservice. Die zijn gaan echt op zoek zijn naar een oplossing en hebben goed niveau van kennis. Draagt bij aan een gevoel van veilig shoppen.

Rob 24-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Prima shop met snelle levering. Ook in de avond! Netjes verpakt! Ook de overzichtelijkheid van de website is goed en ziet er prima uit!

Godzilla 23-01-2018 Via de website gekocht

De bezorger lacht altijd!

De producten zijn prima, de service is snel en betrouwbaar. De bezorger is er altijd op de afgesproken tijd, vriendelijk en met een glimlach. Ik word er altijd blij van als Coolblue iets bezorgt. Nooit problemen gehad. De ene keer dat een product een technische fout had, werd het direct en zonder gedoe verruild voor een nieuwe, werkende. Goed bedrijf!

Maria Wevers 23-01-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Een overzichtelijke site. Snelle reactie op een vraag. Snelle afhandeling van bestelling. Gewoon GOED

Eddo 23-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare internet winkel

In het verleden heb ik vaker bij coolblue besteld en ook dat was mooi volgens afspraak en super snel afgeleverd. Voor mij een prettig en betrouwbaar bedrijf.

Karine 23-01-2018 Via de website gekocht

Alles met de glimlach.

De duidelijkheid op de webshop en de keuze mogelijkheden zijn toppie. Ik koos voor een tweedekeus toestel met een schrammetje, ook dit wordt geleverd met de glimlach. Ben zeer tevreden.