Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jean-Paul 23-07-2017 Via de website gekocht

slogan klopt wel niet voor 23 uur besteld moren geleverd

Had ik geweten dat B post mijn pak moest afleveren, had ik mijn expresso machine zelf gaan afhalen dan had ik ze al thuis gehad. Heb in het verleden al slechte ervaringen gehad met B post en dat bevestigd zich nu weer. Donderdag besteld, en waarschijnlijk niet bij mij geleverd voor maandag. Op zondag levert B post niet. Ben diep ontgoocheld, dacht nog andere zaken te bestellen, maar dat doet mij nu twijfelen of ik nog zal bestellen. De reclame op TV klopt ook helemaal niet, klant blijft gewoon in de kou staan, en moet maar gewoon ondergaan, zeer teleuurgesteld

Lucky 23-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en levering. Communicatie top!

Communcatie via sms en mail werkt geweldig. Snelheid levering is subliem. 22.35 uur besteld en product om 11 uur in huis.

Marion Bainbridge 23-07-2017 Via de website gekocht

Ik was erg blij verrast.

De hele manier waarop ik werd geholpen zowel aan de telefoon als bij het afleveren van mijn wasmachine is een dikke pluim waard.

C.de Bruin 23-07-2017 Via de website gekocht

Het gemak, klantvriendelijkheid en snelle levering! De site gaf duidelijke informatie en kon goede vergelijking maken met andere produkten en aanverwante artikelen. Het traject van verzending was ook duidelijk te volgen. Kortom zeer tevreden klant

Monique 23-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue verleent echte service met een glimlach

Coolblue verleent service op hoog niveau en met een lach van oor tot oor. En ze "dwingen" hun concurrenten hen te volgen.

Gerda Schots 23-07-2017 Via de website gekocht

Service is heel goed

Ik heb weer voor coolblue gekozen, omdat ik daar vorig jaar een laptop heb gekocht en de bezorging was prima en nu heb ik een koelkast gekocht en ben nog steeds erg tevreden over coolblue en het is gemakkelijk om via de website iets te kopen.

50+ 23-07-2017 Via de website gekocht

wat een verademing!!

van bestellen tot aflevering: petje af! Zo heb ik het nog nooit meegemaakt, wat een vriendelijke bezorgers en wat een snelheid, Coolblue doet ECHT wat beloofd wordt.

Justin 23-07-2017 Via de website gekocht

Dramatische levering

23u besteld. Volgende dag geen levering van postnl. Doorgezet door coolblue naar dynalogic voor avondlevering. Deze chauffeur had er om half 11 geen zin meer in en heeft de laatste adressen laten vallen (waaronder mijn adres) tot 23 u gewacht alvorens de annulering ontvangen te hebben.

Volgende dag dynalogic zou het worden. Ook de volgende dag was er geen afspraak bekend. Niet juist doorgezet.

Al met a 3 dagen moeten wachten op een product die er de volgende dag had moeten liggen.

Wet van murphy...?

Hoi Justin,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend naar dat jouw bestelling constant uitgesteld werd en uiteindelijk drie dagen later binnen is gekomen. We snappen goed dat je daar erg van baalt. Heb je inmiddels wel de bestelling binnen? Zo niet, laat het ons gelijk weten via geenglimlach@coolblue.nl. We helpen je graag. Hopen dat je alsnog enorm kunt genieten van jouw nieuwe product.

Warme groet,

Tim 23-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Super snelle service! Daarnaast scheelde het erg veel door een een tweedekans aanbieding. Zo had ik een top tv en soundbar voor een stuk minder dan elders.

LNijenhuis 23-07-2017 Via de website gekocht

Snel in huis, wat een service.

Nog geen tien minuten na mijn bestelling kreeg ik al een track and trace link. Zo kon ik perfect rekening houden met de levering de volgende dag! Ondanks het feit dat de Nijmeegse Vierdaagse intocht werd gehouden op deze dag, was het product perfect op tijd.

Rob 23-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Bijna alles kan je vinden voor een gunstige prijs. Fijne overzichtelijke website met meer dan genoeg info.

M.v.H. 23-07-2017 Via de website gekocht

helaas is mijn trap wel wat beschadigd.

Kleine maar wat smalle trap . Ging wat geforceerd door de bocht. De Machine is een plaatje en functioneerd erg goed. Is van alle gemak voorzien en is makkelijk te bedienen.

Hilarius 23-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Nadat ik voor mijn dochter deze wasdroogcombinatie had besteld, wisten we nog niet precies welke tijd hij precies zou aankomen. Ik had hem 3 weken geleden al besteld. Nadat mijn dochter zelf met coolblue contact opnam, en vertelde dat ze een nieuw huisje kreeg, lag er de volgende dag namens Coolblue een kaartje in de bus....Gefeliciteerd met je nieuwe woning? Hoezo attent !!!

J.J. Blok 23-07-2017 Via de website gekocht

Weer verkeerd geleverd

Dacht een goede shop te hebben maar helaas weer verkeerd geleverd. Dus met het weer terug sturen helaas. Dus we zijn gewoon weer bij af.

Beste J. Blok,

We vinden het enorm balen dat je een verkeerd product hebt ontvangen en daardoor meer tijd kwijt bent om je uiteindelijke bestelling binnen te krijgen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Graag kijken we met mee wat we voor je kunnen doen. Zou je jouw verhaal en ordernummer willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Gaan we gelijk voor je aan de slag.

Warme groet,

Frank Hellendoorn 23-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

'S avonds besteld en de volgende morgen stonden twee man met mijn wasmachine al voor de deur. Twee uiterst nette en beleefde mannen die het oude wasmasine verwijderde en de nieuwe plaatsten. Tevens werd ik voorzien van allerlij goede tips over hoe het product het beste te gebruiken. Top service dus...!

ja, het is goed 23-07-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf (jammer van het populaire taalgebruik)

Cool Blue doet wat ze beloven. Alleen jammer dat ze zich in hun tekstuitingen als 'blije eikels' gedragen.

Sam 23-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering en weer de goedkoopste

Volgende dag in huis is ook echt volgende dag in huis. De bestelstatus wordt goed gedeeld. Alles is duidelijk en makkelijk.

Bosch wasmachine 23-07-2017 Via de website gekocht

Nog steeds niet binnen

Aan alle kanten reclame voor de snelle service, vandaag besteld morgen in huis... Woensdag besteld, nog steeds niks in huis en ook nog steeds geen bericht ontvangen over wanneer mijn wasmachine geleverd zou worden.. Jammer!

Hoi,

Wat onwijs vervelend dat jouw bestelling nog steeds niet binnen is. Dit is zeker niet wat je van ons mag verwachten. Zou je misschien jouw ordernummer en verhaal willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan gaan we direct kijken wat we voor je kunnen doen.

Met warme groet,

Ria cara 23-07-2017 Via de website gekocht

lekker vroeg bezorgd en aangesloten en niets achtergelaten

Al begrijp je niet zoveel van thuis winkelen het is goed tedoen alles op een rij zetten om te vergelijken je durft dan toch de stap te maken en de garantie tot 30 dagen retour is ook een zekerheid dus erg tevreden

Jos 23-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Prima web shop met een ruime keuze en duidelijke uitleg over de details van de producten die wilt kopen.

Eva 23-07-2017 Via de website gekocht

Goed contact

Er werd duidelijk gecommuniceerd over de levering. Degenen die kwamen bezorgen waren vlot en vriendelijk. Ik moest uiteindelijk mn wasmachine zelf in een stroomkastje aansluiten (stekker paste niet). Voor dat werk waren de bezorgers niet verzekerd en dat vind ik begrijpelijk.

Sander 23-07-2017 Via de website gekocht

Goed als altijd

Grote keuze, veel gebruikersmeningen, overzichr van de plussen en minnen en tot dlot, een zeer snelle afhandeling en bezorging.

MW 23-07-2017 Via de website gekocht

S avonds laat besteld, volgende middag in huis! Geweldig!

Goede spullen, goede service., snelle levering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !

Jsmisch 23-07-2017 Via de website gekocht

Prachtige service!

Heb ondertussen al enkele dingen besteld via coolblue en ik heb enkel lof over de winkel al men pakketjes zijn al mooi op tijd geleved en ze zijn altijd erg klantvriendelijk.
Zo zijn ze onlangs nog een wasmachine en droogkast komen leveren en stond ikecht versteld van de service. Men heeft alles op de plaats gezet waar ik het wou en aangesloten en het personeel was zeer beleefd en vriendelijk. Voor mij persoonlijk is dit één van de beste online shops die er is.

Otto Koene 22-07-2017 Via de website gekocht

constructief omgaan met terechte en onterechte klachten

mijn belang als lastige consument en koper werd steeds voorop gesteld en op zo'n manier dat ik in een millieu verkeerde, mijn vertrouwen waardig

Florent 22-07-2017 Via de website gekocht

supersnelle afhandeling

site zeer goed en snel toegankelijk. Vlotte betaling en snelle levering van de goederen.
Diverse koophulpen zeer goed. Uitgebreid gamma van toestellen en zaken.

Daniel 22-07-2017 Via de website gekocht

Simpel, to the point en snel.

Simpelweg erg goede service. Ik heb een tweedekansje, en dat is gewoon perfect. Ik kreeg gewoon het product dat ik wilde en alles wat nodig was.

Hugo De Maere 22-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals in reclame op TV

Machine voldoet aan de info van de website van Coolblue. Aflevering en plaatsing is een copy van de TV reclame, alsmede de nuttige uitleg. En de vriendelijkheid van de afleveraars hadden we er gratis bij.

Marianne Meeuwisse 22-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Prettige site met goede uitleg en beschrijving van hun producten. Goede service over de snelle levering en de tijdsaanduiding van de levering zen dat ook zelfs op zondag.

Riet Kramer 22-07-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Ik zocht een stofzuiger en kwam zo op jullie site terecht. Volgens mij de goedkoopste, want daar kijk ik altijd naar. En natuurlijk dat de stofzuiger de volgende dag geleverd kon worden. En ik vond het mailcontact ontzettend grappig met die tips om te wachten. En ik vond het ook grappige verpakking. Kortom: dikke pluim!

Ingrid van ruiten 22-07-2017 Via de website gekocht

Super

Ze komen hun beloftes na 's avonds om 20.30 besteld en om 9 uur stond de wasmachine weer te draaien!!!!!!
Heel fijn als je de volgende dag op vakantie gaat!!!

Krijn 22-07-2017 Via de website gekocht

Deze shop is ontzettend handig je kunt ook prima vergelijken tussen de merken en de filmpjes die op de site staan zijn ook super handig.
Ook is het personeel heel desku dit en vriendelijk.
Ondanks dat het erg warm was toen de wasmachine bezorgd werd en 2 hoog zonder lift naar boven moest bleven ze vriendelijk
Prima service

Arne Van Beveren 22-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue is mega vet!

Ik vind altijd exact wat ik zoek op coolblue, en als ik het bestel wordt dat altijd zonder problemen de dag nadien geleverd. Meer moet je toch niet hebben?!

Jan, Lunteren 22-07-2017 Via de website gekocht

Echt snel geleverd en netjes verpakt

Goede shop , makkelijk zoeken en bestellen. En dan de snele levertijd en zonder verzendkosten. Prima tevreden.

Jolanda 22-07-2017 Via de website gekocht

Had een koffer gekocht die na 5 mnd kapot ging. Na terugsturen binnen een week een nieuwe ontvangen. Super service!

Hendrik 22-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en perfecte levering!

Coolblue is een site van zijn woord! Voor 23:59 besteld volgende dag 100% zeker in huis! Ben er echt blij om. Snelle en verzorgde levering van pakjes. Enigste site tot nu toe die zich eraan houd en nket afkomt met excuses. Bravo!

H.Peeters 22-07-2017 Via de website gekocht

Heel "coole" service

werd door klantenservice snel en goed geholpen terwijl ik 'n fout e-mailadres had opgegeven. Snelle levering (18 uur) en alles werkt perfect.

Simon 22-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goedkoop

Vooral de filters om iets te selecteren waren erg handig. Volgende dag geleverd en ook scherp geprijsd.

Brian 22-07-2017 Via de website gekocht

Altijd service bij Coolblue

Altijd goede service bij Coolblue. Medewerkers communiceren top en bestellingen komen altijd goed aan. Alleen jammer dat PostNL een zooitje maakt van de verzending. Vandaag besteld, morgen in huis betekent niet altijd: morgen in huis en kan gerust overmorgen zijn. Maar hier kan Coolblue helaas niks aan doen.

Henny Schultz 22-07-2017 Via de website gekocht

Prima bevallen, we zouden er zo weer wat bestellen:-)

Levering prima en snel! Product was precies, wat ik ervan had verwacht, duidelijke uitleg op de site, al met al TOP!

Frans 22-07-2017 Via de website gekocht

Top Combi: Site & Winkel

supersnel, om 22:00 besteld, volgende dag om 09:00 in de winkel van mijn keus (R'dam) , waar ik ook nog geweldig aardig en goed geholpen werd door iemand met kennis !!

coen 22-07-2017 Via de website gekocht

goede snelle levering en service

Goede site zeer makkelijk te vinden welk product je wil hebben en ook de reviews zijn handig maar vooral een fijne levering van de mannen met een snel en correcte afhandeling

Mariosa 22-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Goede kwaliteit voor normale prijs. Coolblue maakt waar wat ze beloven; vandaag besteld, morgen levering. Uitstekend !

Ine 22-07-2017 Via de website gekocht

Eerste ervaring zeer positief.

Ik had al van een aantal vrienden gehoord dat coolblue een goede dienstverlening heeft en dit heb ik zelf kunnen ervaren. Ik had eerst wat zaken opgezocht op de website maar wilde nog wat extra informatie dus ben ik naar de winkel geweest. Daar kreeg ik een zeer goede en eerlijke uitleg over het product, er werd mij ook niets opgedrongen, de keuze bleef aan mij. Het personeel was ook zeer vriendelijk en duidelijk. Ik heb mijn bestelling uiteindelijk via de site gedaan. Dit was zeer gemakkelijk en ook duidelijk en het was een zeer snelle dienstverlening.
Ik ben zeer tevreden na deze eerste ervaring en zal in de toekomst zeker teruggaan naar coolblue.

Ro 22-07-2017 Via de website gekocht

Keuze en levering van producten top

Ruime keuze, gebruiksvriendelijke website! Accuraatheid van levering is top, vooral manier waarop je het traject van je levering kan opvolgen, is een pluspunt.

Rita Groen 22-07-2017 Via de website gekocht

De juiste keuze.

We waren op zoek naar een stevig hoesje, zowel voor de iPad als de iPhone van onze zoon, omdat die nog wel eens in contact komen met de grond. We hebben deze gevonden in de shop en meteen besteld. We hebben de optie genomen om dezelfde dag nog te leveren en dat is zo een goede service. Je krijgt een mail tussen welke uren ze komen en je kan je pakje volgen. Een half uurtje vooraf krijg je een sms'je dat ze op weg zijn naar jou. Uitstekende service!!! In de mail staat zelfs een foto van wie er komt en dat is toch wel leuk dat je weet wie er voor je deur komt te staan. Daarom dus, DE JUISTE KEUZE!!!

Leny 22-07-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Zeer makkelijk om : de site te bekijken; te bestellen; te betalen; de levering te volgen. Prima manier om iets in huis te krijgen.

s.y.veen 22-07-2017 Via de website gekocht

Snel

Snelle levering..betrouwbaar....duidelijke website..alles makkelijk te vinden en te filteren........

carla 22-07-2017 Via de website gekocht

Het was allemaal heel vriendelijk Een 10 met een griffel!

Vanaf de bestelling tot de bezorging voelde het heel goed. De bezorgers, de klantenservice, TOT! Ik kan het iedereen aanraden.

Idzenga 22-07-2017 Via de website gekocht

super service

Heb voor de shop gekozen omdat het de volgende dag meteen geleverd werd. Het oude mee genomen wordt. Super dat het meteen aangesloten werdt en ik de nieuwe wasmachine meteen kon gebruiken. Cool bleu een echte aanrader