Deze score is berekend op basis van 3457 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vof Josamsa 24-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en groot aanbod

Omdat ik weet dat Coolblue er alles voor doet om snel te leveren kies ik vrijwel altijd voor hen. Altijd netjes verpakt en transparante informatie en facturen. Concurrerende prijzen en op service gebied geen betere.

Pluspunten

• levering
  • aanbod

Hp laptop 24-12-2016 Via de website gekocht

HP laptop

Wederom werd mijn bestelling door Coolblue supersnel geleverd en het was prima verpakt. Ook werd ik prima op de hoogte gehouden over de verzending. Ook de prijs is prima in orde, de volgende keer dat ik weer iets nodig heb ga ik absoluut als 1e op de site van Coolblue kijken. Ik raad deze zaak absoluut aan.

Pluspunten

• service
  • snelheid
  • produkt

anoniem 24-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, mooie website. Ik vind vooral de blauwe kleur heel fris. Duidelijke verpakking. Ik bestel steeds vaker op Coolblue.

De Zwiertjes 24-12-2016 Via de website gekocht

TOP levering

Hoe eenvoudig kun je het maken. Wel nu, dat kunnen ze bij Coolblue.
Bestellen een eitje. Super snel en keurige aflevering. Heldere communicatie.
Beter kan bijna niet. Mijn betrouwbare online winkel bij uitstek!

Pluspunten

• snel
  • eenvoudig
  • betrouwbaar

Antoine 24-12-2016 Via de website gekocht

Kei goed

Meestal niet de goedkoopste, maar doen altijd wat ze beloven, en dat is de iets hogere prijs mij wel waard!

Pluspunten

• Doen wat ze beloven
  • Beetje humor kan ik wel waarderen

Guy de Laborie 24-12-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Aankoop via een uitstekende Website, bij een dito Webshop.

Het moet gezegd: Coolblue doet wat het 'zegt' op zijn website; 's avonds rond 22.30u een bestelling gedaan, prompt de volgende ochtend keurig bezorgd. Daarbij een heldere, zeer complete, gebruikersvriendelijke en logisch functionerende website met prima illustraties van het product van je keuze. Het is mijn tweede keer voor een best kostbaar product bij deze webshop, en het geeft je telkens weer een prettig en veilig gevoel op deze wijze een aankoop te doen.

Geerling 24-12-2016 Via de website gekocht

Gasfornuis laten aansluiten

De mensen van gasfornuisstore.nl kwamen het gasfornuis aansluiten, waren ten eerste een uur te laat!! Ze hadden daardoor heel erg haast, ze hadden ook geen tape meegenomen om de gasslang aan te sluiten!! Verder was 1 van de mannen gewoon erg onbeschoft!! Voor mij de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik wat heb besteld daar!!!!!

Minpunten

• slechte service
  • onbeschoft personeel

Officiele reactie van Coolblue 27-12-2016

Beste meneer/mevrouw Geerling,

Graag willen wij in dit verhaal duiken. We zijn het er namelijk, vanzelfsprekend, niet mee eens dat het werk wordt afgeraffeld of dat u onbeschoft wordt behandeld. We zouden daarom graag het complete verhaal en uw ordernummer ontvangen op: geenglimlach@coolblue.nl. We pakken dit dan meteen op. Excuses voor het ongemak en de behandeling.

Annette 24-12-2016 Via de website gekocht

Super snel

's Avonds om 23 uur een wasmachine en een droger besteld en de volgende ochtend om 10 uur stonden ze geïnstalleer in mijn keuken. Super vriendelijke en zorgvuldige bezorgers. Ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• efficient
  • snel
  • zorgvuldig
  • vriendelijke bezorgers

Minpunten

• kan niks verzinnen.

Henk D. 24-12-2016 Via de website gekocht

CoolBlue

Handige productorientatie, gemakkelijk bestel- en betaalproces, snelle levering. Tijdslo van levering wat aan de ruime kant.

Pluspunten

• Gemakkelijk bestel- en betaalproces
  • Snelle en correcte levering

Minpunten

• Tijdslot van levering wat aan de ruime kant

Henry 24-12-2016 Via de website gekocht

Dhr

Perfecte levering. Mijn bestelling was god ingepakt waardoor er geen beschadigen ontstaan. En Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en levering.

Manfred Puijk 24-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service

Tablet gekocht, laagste prijs, dag erna reeds bezorgd. Alleen had ik geen handige keuze gedaan, contact opgenomen. Geen probleem. Medewerker heeft retourprocedure gestart, nieuwe besteld, die was er alweer de volgende dag, en de voor de andere (prima op de hoogte gehouden van het gehele proces) volledige bedrag teruggestort gekregen, Top!

Jeroen Meijer 24-12-2016 Via de website gekocht

Hele goede winkel

Ik kan geen enkel slecht punt opnoemen van deze winkel. Echt niet. Ze leveren snel, hebben leuke mensen aan boord, willen altijd helpen en hebben een enorm assortiment voor goede prijzen.

Pluspunten

• Levering
  • Prijzen
  • Assortiment

P. Hermans 24-12-2016 Via de website gekocht

Klasse web shop

Top webshop, maken de slogan - alles voor een glimlach - echt waar:
- overzichtelijke site, veel reviews en snelle respons op vragen;
- snelle levering met goede info updates voor levering;
- meestal de laagste prijs;
- easy retouren.

Voor mij de referentie webshop.

Pluspunten

• hier wordt in alles echt vanuit de klant gedacht
  • overzichtelijke site met goed info
  • veel reviews
  • goed retourbeleid met simpele procedure
  • scherpe prijs

Internet 24-12-2016 Via de website gekocht

Online shop top

Hele fijne ervaring met cool blue goede service en zou het zeker aanbevelen stofzuiger kwam defect aan volgende dag gelijk een nieuwe was geen probleem echt top zoals het hoort!!!

labie 24-12-2016 Via de website gekocht

labie

je vind er alles dat je nodig hebt Goedkoop en perfecte service dank U wel,prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!!!!!

Nicole 24-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte levering

De scherpe lage prijs, snelle levering, goede informatie op de website. Ik ga zeker vaker bij coolblue kopen

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering
  • Tweedekans

Andyvdpol 24-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine

Coolblue is een fijne winkel om je witgoed te kopen. Strakke levering en vriendelijke mensen die het apparaat bij jouw installeren en zonder gemopper de oude mee nemen. Een aanrader voor iederen die op zoek is naar elektronika en witgoed.

John 24-12-2016 Via de website gekocht

CoolBlue

Prijzen zijn goed. Goede info en bezorging op tijd. Product kan altijd terug en je krijgt zondr probleem je geld terug.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede info

Rinus 24-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk te bestellen.

Uitgebreide keuze en de artikelen staan op een duidelijke manier omschreven. De bestelling is makkelijk te plaatsen. De klantenservice is tot 23.00 uur te bereiken en weten op een correcte manier te helpen

hans savonije 24-12-2016 Via de website gekocht

gewoon helemaal OK

snelle en vriendelijke levering, kan ook betalen en ophalen in de winkel, eerlijke prijs , groot aanbod , zo is wel genoeg anders gaan ze nog langs hun schoenen lopen,

Ab Schuurhuis 24-12-2016

TP-Link Gigabit ethernet switch

Levering van de switch zoals beloofd de dag na de bestelling. Duidelijke website.
Product voldoet uitstekend.

Ronaldo 23-12-2016 Via de website gekocht

persoonlijk en goede toelichting

Laptop nodig waarbij Cool Blue op twee manieren het een stuk makkelijker maakt: 1, ze tonen een Top-10. Niet echt gekeken waarop deze is gebaseerd. Dat had ik achteraf gezien nog even kunnen doen. Maar dit was wel zo makkelijk. 2. per product het persoonlijke filmpje is absoluut een aanvulling op de spes alleen. 's avonds om 22u besteld en conform toezegging om 15u de volgende dag in huis.

Pluspunten

• top-10 laptops
  • filmpjes

Jan 23-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Makkelijk zoeken, vlotte levering, keurig op tijd en op zolder neergezet en aangesloten. Oude wasmachine meegenomen. Top heren!

Hans Koning 23-12-2016 Via de website gekocht

De heer

Cool blue is een bekende online winkel en de reviews zijn positief. De product die ik kocht doet het gewoon goed, was goed geprijsd en gelijk de volgende dag geleverd !

Pluspunten

• goed geprijsd
  • snel geleverd

Tom 23-12-2016 Via de website gekocht

De verstandige keuze

Al meerdere malen iets besteld bij coolblue en elke keer krijg je waar voor je geld. Ok, sommige andere webshops zijn iets goedkoper, maar voor dat kleine beetje extra heb je bij coolblue super service en altijd de garantie dat je goed geholpen word. Ik bestel er altijd met plezier en ben nooit bang voor een miskoop!

Pluspunten

• service
  • snelle levering

Els 23-12-2016 Via de website gekocht

Onmiddellijk opgelost

Ik had een melkschuimer van Senseo besteld. De voet van het toestelletje had een andere kleur dan besteld was. Binnen de twee dagen had ik het goede toestel thuis.

J.H. Knubben 23-12-2016 Via de website gekocht

uitstekende web. winkel .

Mijn ervaring over Cool bleu is zeer positief.
Snelle en gratis levering. Goede verpakking en instructie bijgesloten. Mocht je niet tevreden zijn over je artikel, gratis ruilen of retour, er word niet moeilijk over gedaan. Kortom een webwinkel waar de klant als koning beschouwd.

Pluspunten

• snelheid levering
  • prijs bepalend
  • gratis levering
  • service zeer goed

Aliek 23-12-2016 Via de website gekocht

Beste service ever

Service niet met een hoofdletter S maar volledig in kapitalen. SERVICE hebben ze uitgevonden bij Cool Blue !

Pluspunten

• Service
  • Service
  • Service

Minpunten

• Niets

Jo Dolmans 23-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue, het beste

Coolblue, uitstekende uitleg of video over een product, Wanneer product niet in orde is, kan zonder meer omgeruild worden.

Ruud 23-12-2016 Via de website gekocht

SUPER online winkel: de scherpste prijzen en TOP service

Weer een aankoop gedaan bij Coolblue. Meestal de scherpste prijs en een zeer groot aanbod van artikelen. Wat mij sterk aan spreekt is dat het bestelde de volgend dag al bezorgd wordt, en nog gratis ook! De website is er een die bijzonder overzichtelijk is met de mogelijkheid om artikelen online te vergelijken. TOP.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • overzichtelijke website

Mirjam 23-12-2016 Via de website gekocht

prima service

Coolblue heeft een groot assortiment tegen redelijke prijzen. Niet de laagste prijzen, maar als je minder wilt betalen kom je op onbetrouwbare websites terecht of heb je hele lange levertijden. De volgende dag leveren is ook echt de volgende dag en het kiezen van het levermoment is prettig. Producten zijn zoals getoond op de website.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke website
  • makkelijk bestelproces

Irini 23-12-2016 Via de website gekocht

Mening

Vlug.goedkoop zeker aan te raden. Grote keuze. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik ga zeker nog eens bestellen

Rein 23-12-2016 Via de website gekocht

wat snel, lijkt coolbue wel

Moest snel kadootje kopen dat bijna nergens te vinden was. Coolblue had het in voorraad en om acht uur s'avonds besteld en volgende ochtend om half elf ontvangen. Bravo!

Pluspunten

• snelheid
  • assortiment

Minpunten

• nog niet ervaren

Pieter 23-12-2016 Via de website gekocht

Krups Nespresso

De bestelling van de Krups Nespresso verliep prima. Levering was al een dag later. Ondanks alle drukte van de kerstdagen.
Door berichtjes van Cool Blue correcte informatie rond de aflevering. Kortom goede service

EdwinB 23-12-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en vriendelijk

Recentelijk een aantal zaken bij Coolblue gekocht en zeer tevreden over de duidelijkheid van de productbeschrijvingen (en vergelijkingen) alsook de snelle levertijden.

Valentina 23-12-2016 Via de website gekocht

Very good service

I bought a samsung evo battery on the website and I'm very happy with the service. It was delivered the next day and I was informed about every step of the delivery by email.

Pluspunten

• fast delivery
  • good quality
  • reliable

Pierre 23-12-2016 Via de website gekocht

Geldigheidsduur van kadobon?

Bij een vorige aankoop kreeg ik een waardebon van 5 euro voor te gebruiken bij een volgende aankoop - deze verviel echter eind november! Dus bij mijn bestelling in december was deze niet meer geldig - spijtig - dit gebeurt niet bij "bol.com"!

Pluspunten

• Snel en correcte levering

Minpunten

• Zie motivatie/beoordeling

Daphne 23-12-2016 Via de website gekocht

Föhn

Goede föhn, waarbij je de mooie krul kan behouden met hulp van de diffuser. Daarnaast beschermt de föhn het haar en heeft deze verschillende warmtestanden.

Pluspunten

• Snel in huis
  • Verschillende leveringsmogelijkheden

Simonne 23-12-2016 Via de website gekocht

levering kerstkadootje voor mijn echtgenoot

Kerstkadootje op dinsdag besteld (een beetje last minute!!!), woensdag geleverd!
Top service en dus zeker voor herhaling vatbaar.

Mary 23-12-2016 Via de website gekocht

Mevr

Ik heb voor coolblue gekozen vanwege de klantvriendelijkheid. En omdat je er altijd een snelle reactie krijgt als je een vraag gesteld hebt. Ik ben maanden bezig geweest om een keuze te maken,maar ze hebben me al die tijd mrt veel enthousiasme geholpen zonder dat ze eigenlijk wisten of ik wel bij hun zou kopen.
De levering vind ik ook klasse,zelfs s'avonds nog.
Alle medewerkers verdienen een dikke zoen

Minpunten

• Dat je vooruit moet betalen

J. Stals 23-12-2016 Via de website gekocht

koffie bij de wasmachine

Veel ervaring heb ik nog niet gehad met COOLBLUE, maar ik kan alleen maar zeggen: "Perfect!" Met mijn dochter een wasmachine gekocht en voor mezelf een De Longhi. Onberispelijk afgeleverd en geïnstalleerd. De volgende keer weer, Bedankt!

Pluspunten

• vriendelijk en behulpzaam personeel
  • keurig verpakt en op tijd geleverd

Bouw 23-12-2016 Via de website gekocht

Snel gevonden en gekregen

Ik zocht een specifieke opzetborstel voor onze stofzuiger en die vond ik in no time bij Coolblue. Ook de betaling en de levering verliep naar wens. Kortom: prima!

Andre 23-12-2016 Via de website gekocht

Dit is een aanrader

Volop keus en supersnelle levering van de bestelde spullen. Ik ben zeer tevreden over de service en afhandeling van dit bedrijf.

Pluspunten

• Webwinkel
  • Snelheid levering

vander auwera 23-12-2016 Via de website gekocht

oke

Fantastisch. Ik heb hier mijn keuze gevonden. Gemakkelijk via internet te bestellen, betaling en de rest was zeer simpel en duidelijk. Je bestelling kon je goed volgen op de computer en de levering was zoals beloofd.

Raoul 23-12-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Gebruiksvriendelijke online shop voor al je elektronica. De Chromecast was keurig verpakt (niet in een veel te grote doos) en de volgende dag al in huis. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede webshop
  • Goed verpakt

willy schuurman 23-12-2016 Via de website gekocht

geweldig bedrijf, wist niet dat er nog zo,n bedrijf bestond

Ik was maandag met stomheid geslagen, heb zondag een wasmachine gekocht en tot mijn grote verbazing werd deze al maandag rond 10,30 bezorgt door geweldige medewerkers zulke nette vriendelijk jongens zo behulpzaam .
Ze zetten je spullen keurig op zijn plek sluiten hem aan geven advies , nou zoiets heb ik nog niet meegemaakt , en was dan ook met stomheid geslagen .
Ik en mijn buren hebben dan ook besloten , dat dit onze winkel voor alles is geweldig , netjes ,
Vanaf de bestelling zondag middag rond 12 ging mijn wasmachine kapot , maandag half elf stond de nieuwe die deze jonge mannen al aangesloten hadden en de machine hebben laten wassen zodat mijn wasgoed niet vies werd als ik hem ging gebruiken . Heb nog een paar vragen beantwoord en voor ze weg zouden gaan was hun vraag . MEVROUW KUNNEN WE NOG IETS VOOR U DOEN ???? top bedrijf , mijn bedrijf . geweldig

Frank 23-12-2016 Via de website gekocht

Service Coolblue

Veel besteld nog nooit iets mis gegaan.
En altijd de volgende dag in huis klasse alles pefect verpakt.

Pluspunten

• Veel in voorraad
  • Altijd alles snel in huis
  • Goed verpakt

FamJanssen3 23-12-2016 Via de website gekocht

Mijn één jarig jubileum!

Ik vier mijn eenjarige jubileum als koper bij Coolblue. En de taart mag komen, want qua service, keuze en bestelgemak is er geen enkele partij die in de buurt komt. Makkelijk bestel proces, je wordt prima op de hoogte gehouden en de klantenservice is top. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Eenvoudig bestelproces
  • Je wordt op de hoogte gehouden
  • Scherp geprijsde artikelen

Jasper van Naarden 23-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel, dat kan Coolblue wel!

Wat ik zocht was makkelijk te vinden, dag later bezorgd en helemaal tevreden!

Een 9 omdat ik een L Fitbit moest kopen omdat de S was uitverkocht. Er is daarnaast tenslotte altijd ruimte voor verbetering ;)

Voor de rest, zoals altijd geweldig!

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Goede beschrijving
  • Fijne korting
  • Goede services

Minpunten

• Kleinere maat niet op voorraad

Guilherme 23-12-2016 Via de website gekocht

Awesome!

Really great experience, super fast delivery, great product quality with a good price ! Plan to buy more times!

Pluspunten

• Fast delivery
  • Good price