Deze score is berekend op basis van 2233 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

keukenprins 30-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue maakt waar wat het belooft

Het zoeken ging makkelijk, het aanbod was ruim voldoende. De service was prima en de levering vlot. Daarbij was het artikel aantrekkelijk geprijsd.

Jacek B. 30-12-2016 Via de website gekocht

Super snel met uitstekende service

Om 23:30 besteld en volgende dag in huis.
Informatie over de levertijd continue bijgewerkt en info per sms.
Levering perfect op tijd, alles uitgepakt, afval meegenomen, alle uitleg ontvangen en zelfs onze droger naar de zolder gebracht om ruimte te maken voor onze nieuwe aankoop (vaatwasser). Wat mij betreft een perfect web shop!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Super bezorgers
  • Goede prijzen

W. Wols 30-12-2016 Via de website gekocht

Prima zaak met goede bezorging

Na eerdere goede ervaringen met Coolbleu opnieuw weer een positief gevoel over deze zaak, stipte en correcte bezorging, dus beslist een aanrader.

Pluspunten

• prijs / kwaliteit verhouding.
  • goed geregelde bezorging,
  • oude machine netjes meegenomen.

Bekkers 30-12-2016 Via de website gekocht

Super goede service

Ben erg tevreden. Goede site, volgende dag al thuisbezorgd. Vriendelijke mensen met aflevering. Bellen je op een half uur voor ze aanwezig zijn.Netjes de wasmachine aangesloten en oude meegenomen.

Pluspunten

• Vriendelijke
  • Goede levering

Marcel W. 30-12-2016 Via de website gekocht

Marcel W.

Ik ben zeer tevreden over het verloop van de bestelling. Het aanmaken van een opdracht is zo simpel en vanaf dat moment wordt je continue "bijgepraat" over het verloop van de verzending. Dat is niet alleen handig maar gebeurt ook op een leuke manier bv wachtmuziekjes of filmpjes om de wachttijd aangenaam te verkorten. Leuk marketing idee maar ook zo uitgevoerd dat het niet opdringerig wordt ervaren. Top!!!
Levering ruim binnen de afgesproken tijd.

Pluspunten

• Bestelproces
  • Spoedige correcte levering

Minpunten

• Nog niet gevonden

JP 30-12-2016 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Prijs gewoon goed, levering altijd goed. gewoon zoals je kunt verwachten bij Coolblue.
Volgende bestelling dus gewoon niet meer zoeken bij anderen, direct naar Coolblue

• Levering

L.J. Kraaijeveld 30-12-2016 Via de website gekocht

Siemens vaatwasser

Er is maar een woord nodig voor Cool Blue en dat is TOP. Wat was alles goed geregeld maandagmorgen besteld en ''s middags al een telefoontje voor de plaatsing op woensdag.
Snelle bevestiging van de bestelling en een half uur voor de levering een telefoontje dat de monteurs en de vaatwasser eraan komen. En keurig ingebouwd met de oude plaat er weer op. Helemaal blij dat we weer een vaatwasser hebben en zo snel!!

Pluspunten

• oude vaatwasser mee terug
  • vriendelijke en vakkundige monteurs
  • prijs ook goed
  • duidelijke website

Arno 30-12-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

IPhone 7 besteld met verlenging contract T mobile. Op 2e Kerstdag besteld binnen 2 dagen geleverd (omdat ik niet eerder kon). Keurige en tijdige aflevering en afhandeling van het verlengings contract door de koerier. Qua prijs was Coolblue goedkoper dan bij T Mobile zelf. Overall erg tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Afhandeling contractverlenging door koerier
  • Duidelijke website
  • Ook een winkel in de buurt

Aukje 30-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en duidelijke communicatie

Ik had een cadeaubon wat een van de redenen was om hier te shoppen maar de duidelijke revieuws, specificaties en foto's haalden me over. Daarnaast was de communicatie over de levering en het verzilveren van de cadeaubon ook top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke reviews
  • Goede foto's

Paul 30-12-2016 Via de website gekocht

Betreft Router Tplinkwifi.net c2600

Mijn wifi schoot te kort door een teveel aan aangesloten apparatuur. Ik heb toen de bovengenoemde router besteld en geïnstalleerd, dit ging buitengewoon soepel de snelstart gids gelezen en een half uur later werk alles perfect.

Pluspunten

• Mooi apparaat.
  • Gemakkelijk te installeren
  • Werkt naar volle tevredenheid

Jesse 30-12-2016 Via de website gekocht

Leuke mailtjes waar je vlinders van krijgt

Ik heb een laptop gekocht voor mijn studie bij coolblue. Ik ging voor de acer Swift 3 i5 in t zilver. Wanneer je besteld krijg je netjes een orderbevestiging, later een verzendbevestiging en een mailtje over wachttips. Ik bestelde om 7 uur savonds en had de volgende dag het pakketje om 2 uur binnen. De spullen waren netjes verpakt zodat het niet zou beschadigen. Ik ben erg tevreden over deze website

Pluspunten

• Snelle verzending
  • Leuke mailtjes
  • Veel eerlijke tips over keuze op de site

Yvonne 30-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Erg goede service

Telefoon gekocht in winkel Utrecht. Simkaart via internet besteld. Twee dagen later terug naar winkel met telefoon en simkaart. Van begin tot eind geholpen met het overzetten van de gegevens. Erg tevreden hierover.

Pluspunten

• Vriendelijk, behulpzaam personeel

ine1979 30-12-2016 Via de website gekocht

prima en snel

prima en snelle service, nette prijs. Overzichtelijke website, en duidelijk hoe een bestelling geplaatst kan worden.

Ruud valentijn 30-12-2016 Via de website gekocht

Dect telefoon ,koelkast,en wasmachine besteld bij coolblue

Coolblue maakt alles waar wat op de site staat 's avonds besteld en de volgende dag in huis Echt perfecte service Ook het tijdstip wanneer het product geleverd wordt klopt en het personeel is erg vriendelijk

Pluspunten

• Informatie omtrent levering is perfect
  • Klantenservice erg behulpzaam

Marco 30-12-2016 Via de website gekocht

No nonsence super fijne webwinkel

Sporthorloge besteld. Goede prijs en wat ik vooral belangrijk vind de volgende dag binnen zonder verzendkosten. Makkelijk bestellen op de website en je wordt prima geïnformeerd over het verloop van de bestelling. Netjes via email een link met track en trace code.

Pluspunten

• snelle levering
  • assortiment
  • gratis verzending
  • gratis retour

Messias 30-12-2016 Via de website gekocht

Een word: TOP

Op tijd geleverd en uitstekend informatie informatie gegeven over het product en de status levering. Ik ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• info
  • snelheid levering

Mireille 30-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling telefooon

Klantenservice snel en behulpzaam. Levering stipt op tijd! Zou direct weer bestellen bij Coolblue. Perfecte service!

Marion 30-12-2016 Via de website gekocht

Voor herhaling vatbaar

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht, en een dag van tevoren kreeg ik mail met instructies hoe ik alle data zelf over kon zetten. Heel klantgericht

Pluspunten

• Snelle service
  • Klantvriendelijk

de Vries 30-12-2016

Onze eerste ervaring met Coolblue , en direct een goeie .

Alles gemakkelijk te vinden op de site, ookde betaling gaat goed.En de bezorging ook prima verlopen , alles keurig op tijd. En dat tijdens de feestdagen

smitsie 30-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het belooft

Coolblue heeft bewezen een topper te zijn qua webwinkel!
Een zeer snelle levering hoewel de bestelling werkelijk een 1 minuut voor twaalf betrof!
Daarnaast is de prijs van het product zeer laag en zijn de voor waarden keurig!
Coolblue: bedankt!

Pluspunten

• snelle levering
  • makkelijk bestellen

Minpunten

• weet ik niet

Peet 30-12-2016 Via de website gekocht

Sporthorlogecentrum

Van de bestelling , betaling tot aan de aflevering uiterst keurig op de hoogte gehouden. Aflevering idd de volgende dag om 9.00 uur. Op deze manier iets bestellen is leuk en nog voor de laagste prijs ook !!! Hulde aan coolblue !!

• Levering
  • Aftersales

Minpunten

• Nvt

Marcel 30-12-2016 Via de website gekocht

Kewl Blue

Ik vind de websites van CoolBlue erg overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik en kan ze met harte aanbevelen aan een ieder die op zoek is naar een webwinkel met een uitgebreid assortiment.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Groot assortiment
  • Leuke prijzen

Daan 30-12-2016 Via de website gekocht

Prima, klantgerichte conmunicatie

Hebben grappige extra's, zoals gratis wachttherapie en brdankkssrtje als je buren t pakketje voor je aannemen.
Tuurlijk leverden ze volgens afspraak.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Gied gekeverd

pien 30-12-2016 Via de website gekocht

Coolblue samsonite koffer

Goede prijs (laagste die ik vond) maar de levering was niet zoals beloofd de volgende dag maar een dag later. Ik had wel vrij laat besteld (23.00u.) maar op de site wordt beloofd voor 23.59 u besteld morgen in huis. Ik geloof dat het probleem bij de bezorger lag (TNT bij Bruna).

Jolien 30-12-2016 Via de website gekocht

Niet nauwkeurig wel goed opgelost

Middels dit schrijven wil ik aangeven dat ik vaak heel tevreden ben over Coolblue.
Ze zetten zich leuk neer in de markt, snelle levering maar enkel deze keer een verkleurde kleur ontvangen. Gelijk gemeld bij de klantenservice en die namen mij erg serieus en boden oplossingen aan. Fijn, dat waardeer ik enorm!

Pluspunten

• Klantgericht
  • Snelle levering
  • Veel aanbod

Alfred Molendijk 30-12-2016 Via de website gekocht

Stofzuiger

Ruime keuze en goede review over de producten. Overzichtelijk site en alle relevante informatie is beschikbaar. De prijzen zijn scherp zonder verrassingen achteraf.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • scherpe prijzen

S.Otaredian 30-12-2016 Via de website gekocht

Je mag kieskeurig zijn! Een review van S. Otaredian

Beste Coolblue,

Ik ben dik tevreden over jullie. Uit de administratie van de facturen die ik als klant bij jullie heb achtergelaten, blijkt dat Coolblue mijn eerste keuze is. Hierbij geef ik als reviewer een aantal positieve punten aan, die ik tot nu toe als klant zeker bij jullie heb gemerkt:

1. Coolblue denkt mee met de klant om de beste keuze te maken. Medewerkers van Coolblue zijn gedreven technici die het leuk vinden om de specificaties van de apparaten samen met de klant door te nemen.

2. Snelle levering en herroepingsrecht is bij Coolblue als voorwaarden een belangrijke prioriteit.

3. Track & trace code is handig en helpt voor een betrouwbare sfeer bij de aankoop.

Wat Coolblue beter maakt dan andere webshops zijn de Youtube videos voor het tonen van de producten met de bijbehorende uitleg. Daarnaast helpen de makkelijk toegankelijke pagina’s vol met downloadbare handleidingen enorm om het toestel beter te begrijpen.

Beste wensen allemaal en heel veel succes in het komende jaar!

Groetjes,

S. Otaredian

Pluspunten

• Snelle levering
  • Herroepingsrecht

Minpunten

• Weinig technische videos
  • Geen downloadbare handleidingen

Lisa 30-12-2016 Via de website gekocht

Top service van Coolblue

Snelle levering en goede informatievoorziening mbt (het tijstip van) de levering. Super goede service van de twee vriendelijke jongemannen die mijn droger naar de tweede verdieping hebben getild.

Pluspunten

• Snelle Levering
  • Goede informatievoorziening
  • Vriendelijke, behulpzame bezorgers

Gerard Verhagen 30-12-2016 Via de website gekocht

Prima webshop, goede service

Coolblue heeft prima web-shops, overzichtelijk ingedeeld en een goede vergelijkingstool. Is erg prettig zoeken naar een gewenst product. Levering en service (mail-info) zijn uitstekend. Wordt vrolijk van het blauwe pakketje !

Pluspunten

• Keuze
  • Service
  • Prijs - kwaliteit

Remco Sterke 30-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Net na de kerst gaat de wasmachine kapot. Naar de winkel en helaas is de levertijd meerdere dagen. Dezelfde wasmachine in de middag bij Coolblue besteld en de volgende dag binnen. Je wordt volgens het bestel en leversysteem goed op de hoogte gehouden hoe laat men bij je op de stoep staat. We werden 10 minuten van tevoren ook nog opgebeld. Voor dat we het wisten stond de machine boven op de plek en aangesloten en ook nog met uitleg erbij. De oude machine werd meegenomen de vrachtauto in. Binnen 10 minuten klaar. Heb al vaker bij Coolblue besteld maar de service wordt alleen maar beter. TOP!!!

Pluspunten

• snelle levering
  • superservice

Z.Hord 30-12-2016 Via de website gekocht

Erg blij

CoolBlue komt zijn afspraken goed na. Echter vandaag besteld volgende dag thuis! Ben een tijdje al klant en nooit last ervan gehad. Producten terugsturen terugbetaling gaan ook makkelijk. Prima klantenservice ! Compliment!

Alisabel 30-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Overzichtelijke website met mooie aanbiedingen. Makkelijk en snel betalen en vervolgens wordt het ook afgeleverd zoals beloofd.

Pluspunten

• Informatief en overzichtelijk
  • Snelle levering
  • Betrouwbaar

Marc Kooistra 30-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig

Ik ben heel tevreden zowel over het product als over de surfers ik vind het echt dat ik goed en behandeld door de medewerkers ik zou het zeker aanbevelen aan vrienden en familie

Mariska 30-12-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

De site is erg gebruiksvriendelijk en ik vond al snel wat ik zocht (fitbit charge 2). Voor de levering kreeg ik een mailtje met tips voor m'n product, heel leuk! Het product werd snel geleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Tussendoor mailcontact

Huub 30-12-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel en betrouwbaar

Ik heb een afwasmachine gekocht en laten installeren (oude machine uitgebouwd en samen met verpakkingsmaterialen afgevoerd). Alles is buitengewoon vlot en prettig verlopen. En dat tussen kerst en oud en nieuw. Kudos.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Snel
  • Betrouwbaar

Piet 30-12-2016 Via de website gekocht

dhr van slooten

Het is een duidelijke site en als je hulp nodig hebt bij iets word je telefonisch perfect geholpen. Je word goed op de hoogte gehouden bij de status van aflevering.

Bert 30-12-2016 Via de website gekocht

Inventum airfryer met de snelheid van hete lucht

De dagen voor kerst een Inventum airfryer besteld bij CoolBlue. Op de site werd aangegeven voor 23.59 uur besteld morgen in huis. Ja, ja dat zal wel met deze feestdagen, dacht ik nog. Maar de volgende dag werd er keurig om 17.30 uur de airfryer bezorgd. Prima bestelservice dus!

John 30-12-2016 Via de website gekocht

Zelfs rond de kerst een top service

Op 1e kerstdag besteld, tweede kerstdag gebeld voor een bezorg afspraak, de 27e een bevestiging van het tijdslot en de 28e mooi op tijd bezorgd door een zeer correcte medewerker.
Al met al zou ik niet weten op welke punten het beter moet/kan.

Pluspunten

• zie motivatie

J. Holla 30-12-2016 Via de website gekocht

In één woord: voortreffelijk!

Sta iedere keer weer versteld van de service van cool bleu. Van bestellen tot leveren en van de info op de site tot de info van de levering. Echt voortreffelijk! Heb al een aantal keren besteld, maar sta iedere keer weer versteld er van.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Kunt zeer goed vergelijken
  • Goede info ver de leveringsstatus
  • Altijd geleverd op afgesproken tijdstip

Minpunten

• Geen minpunten!

Justine 30-12-2016 Via de website gekocht

coolblue doet wat hij belooft

Van veel artikelen staat een handige top 10 online, de prijzen zijn concurrerend en ze komen hun belofte; vandaag besteld, morgen in huis, ook echt na!

Pluspunten

• goede service
  • snelle levering

Nikita 30-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Super snelle service!!! Tis echt zo dat t product de volgende dag in huis is. Ook super dat ze producten een 2de kans geven voor een mooie prijs!

P. van Wijk 30-12-2016 Via de website gekocht

Top levering

In de avond besteld, volgende dag ophalen bij een Post NL afhaalpunt. Keurig verpakt, juiste artikel en belangrijk, laag geprijsd!

Pluspunten

• Snelle verzending

Rob 30-12-2016 Via de website gekocht

Makkelijk,snel, betrouwbaar en een goede prijs!

Makkelijke site, goede reviews en nog NOOIT teleurgesteld in de service van COOLBLUE.
En zelfs de klantenservice is goed en snel bereikbaar.

Pluspunten

• Makkelijk zoeken op de site
  • Duidelijke reviews
  • Zeer goede klantenservice

Jaspar 30-12-2016 Via de website gekocht

CoolBlue, een coole shore met geweldige capaciteiten.

Ik werd door een collega enthousiast op CoolBlue gewezen en deed zelf ook onmiddellijk geweldige ervaringen op. Bij vergelijk.nl bleek dat ze gesorteerd zijn in goederen van een prima kwaliteit, maar ook nog eens veelal de voordelingste zijn. Inmiddels heb ik diverse producten afgenomen en ik word er alleen maar blij van. ( ; )) Geweldige informatie, prima no-nonsens service, snelle betaling en een on-the-spot levering uit voorraad. Ik blijf hier voorlopig vaste klant met een glimlach.

Koos 30-12-2016 Via de website gekocht

Niet duurder wel beter en een eerlijke voorlichting

Niet duurder wel beter en een eerlijke voorlichting met nog de mededeling mocht het toch niet volgens de verwachting zijn mag u het gratis terugsturen.

Pluspunten

• Eerlijk
  • Niet duurder

Ans55 30-12-2016 Via de website gekocht

Altijd goed bij Coollbue.

Bij Coolblue wordt duidelijk gecommuniceerd: wanneer je het zult ontvangen, waar je dit wilt. Je krijgt de factuur digitaal en het wordt zeer snel verzonden en bezorgd. Kortom: een betrouwbare (web)winkel.

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • snel verzonden

Martin 30-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel

Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Levering is snel en correct. En uiteraard is de prijs en kwaliteitsverhouding uitstekend.

Raymond 30-12-2016 Via de website gekocht

Cool Blue

Gekozen voor Cool Blue omdat ze de spullen bij me thuis brengen, dit was mijn eerste aankoop. Van anderen vernam ik al dat de service er goed moest zijn. 'Alles voor een glimlach', die slogan doen jullie eer aan. In jullie heldere bevestigingen maar vooral de persoonlijke en informele benadering. En, niet onbelangrijk, zelfs humor...

Pluspunten

• Doen wat ze zeggen
  • Prettige communicatie

Bert Nak 30-12-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Alles is perfekt verlopen goede en duidelijke site bij het bestellen goed te zien of artikel op voorraad is. Snelle levering.

Pluspunten

• Alleen maar

Minpunten

• Nog niet gevonden

Dikky 30-12-2016 Via de website gekocht

prima kennismaking

Voor het eerst hebben we iets bij Cool Blue besteld. Het productaanbod wordt overzichtelijk gepresenteerd en tegen een redelijke prijs aangeboden. De bestelling werd snel bezorgd. Dus een uitstekende eerste kennismaking met Cool Blue.

Pluspunten

• productaanbod
  • prijs-kwaliteitverhouding
  • snelle bezorging

Minpunten

• te grote doos