Deze score is berekend op basis van 2202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Aad 28-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue.nl is altijd snel

Al jaren koop ik bij Coolblue vanwege ruime keuze en snelle levering. Meestal de volgende dag al, gewoon via PostNL. Top!

Pluspunten

• Enorm assortiment
  • Duidelijke informatie
  • Gebruikersreviews direct beschikbaar

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Renate 28-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Aanschaf laptop in de winkel. Zeer tevreden

We zijn erg vriendelijk geholpen in de winkel. De medewerkers kon ons goede uitleg geven. Hij wist waar hij over sprak. Wel was de winkel wat kleiner dan verwacht. Dit was uiteindelijk geen probleem, omdat er veel producten op voorraad waren. De laptop die wij wilden stond niet in de winkel, maar werd uit het magazijn gehaald en zo konden we het alsnog gewoon bekijken voor we het kochten.

Pluspunten

• Deskundigheid medewerker
  • De winkel is erg ruim
  • Veel keuze

Minpunten

• Weinig producten uitgestald in de winkel

Cees Hofman 28-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vriezer

Een overzichtelijke site. Makkelijk om diverse producten te vergelijken. Vriendelijk personeel. Een aanrader.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Vriendelijke bezorgers
  • Betrouwbaar

svdm 28-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Een geweldige service! Je weet precies hoe laat ze aankomen (via track en trace en telefonisch) en ze bleven netjes 10 minuten wachten omdat we nog niet thuis waren.

roos 28-01-2017 Via de website gekocht

past goed, geluid lekker

fijne headset voor een vrouwen hoofd. Die grote 'mannelijke' varianten zakken te ver over mijn oren. Geluid is lekker.

Pluspunten

• gevoel op hoofd
  • geluid

Minpunten

• korte kabel

Sander 28-01-2017 Via de website gekocht

super service

beeldscherm woensdag besteld, donderdag avond geleverd .Gewoon TOP!!!
Op deze manier word online shoppen een stuk gemakkelijker

Ingrid 28-01-2017 Via de website gekocht

The best

Betrouwbaar, behulpzaam indien nodig, vriendelijk zowel aan telefoon als per mail, grappig... gewoonweg the best :)

Pluspunten

• betrouwbaar
  • behulpzaam

Tooske Tiemissen-Cremers 28-01-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!

Niet moeilijk! Zeer betrouwbaar, beste koopjes en een prima,snelle afhandeling van de bestelling.
We zijn erg blij met coolblue!

JayVee 28-01-2017 Via de website gekocht

Nooit problemen, altijd snel!

De website is goed onderverdeeld in categorieën en goed afgestemd.

De website is goed overzichtelijk, als je iets aan het bekijken bent dan zie je ook meestal een bundel voordeel voor als je eventueel een hele set van iets wil kopen. De vergelijkingen zijn ook altijd handig die op de site staan aangegeven.

Ik heb nog nooit een probleem met betaling gehad, leveringen zijn altijd snel (Met de voor 23:59u besteld morgen in huis regel).

De Tweedekansjes afdeling is ook leuk om te zien, vooral omdat het mij niet uitmaakt als ik nou een 2dehands of nieuw heb, zolang het maar in fatsoenlijke status geleverd word.

Over het geheel vind ik het een hele goede webshop en raad ik deze heel erg aan. Ik haal hier vrijwel alles wat betreft elektronica vandaan en blijf dit ook zeker doen!

Pluspunten

• Website Layout
  • Leveringen
  • Betalingen
  • Akties

Minpunten

• Nog geen enkele gevonden

Ed 28-01-2017 Via de website gekocht

Logitech MX Master

De Logitech MX Master is hier tegen de laagste prijs aangeboden en dat was voor mij de reden om hem bij Coolblue te bestellen. Indrukwekkend hoe snel hier wordt gewerkt! 'sAvonds besteld en inderdaad (zoals beloofd) de volgende dag geleverd. CHAPEAU!!

tiny 28-01-2017 Via de website gekocht

mvr

heel goede winkel heel veel vooraad en de klandizie is uitstekend en je heb vandaag besteld morgen in huis

J Haak 28-01-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden over deze web winkel

Ik heb hier nu een aantal keren besteld en alles is makkelijk overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Kreeg zelfs mijn pakket op Zondag zonder extra kosten.
De levering is ook zeer snel en ze houden je goed op de hoogte.
Ik kan niks anders dan super tevreden zijn over dit bedrijf

geert 28-01-2017 Via de website gekocht

geert

Coolblue is voor mij de winkel naar mijn wensen , perfecte site , snelle service en zit steeds correct met de prijzen !
Zelfs een dag na mijn bestelling ( die ondertussen was geleverd) heb ik nog een extra bestelling gedaan in de winkel persoonlijk, en heb deze ook met de korting gekregen zoals ik het in pakket had gekocht.

Pluspunten

• snelle service
  • correcte afhandeling
  • juiste informatie

Jan 28-01-2017 Via de website gekocht

Blij

Snelle service, afspraken worden stipt nagekomen. Beste webwinkel van Nederland? Snap ik helemaal!!!

Marcel 28-01-2017 Via de website gekocht

Snelle, betrouwbare, niet te dure webshop

Ik bestelde een laptopje en dat werd keurig netjes en volgens afspraak binnen 24 uur bezorgd. Er is ook een track en trace service zodat je steeds op de hoogte blijft van de vorderingen.

Marcels 28-01-2017 Via de website gekocht

Voetenbad

De shop bevalt goed en er is veel keus in artikelen. De gebruiksvriendelijkheid is helemaal in orde. Produkt wordt snel geleverd.

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Goede service

Anita Put 28-01-2017 Via de website gekocht

aankoop 2de kanstoestel

Alles perfect in orde. Eerst gechat, onmiddellijk perfecte antwoord en ZEER vriendelijk !!!
127 euro korting voor een te verwaarlozen beschadiging, evenzeer recht van retourneren binnen 14 dagen en ook 2 jaar garantie. Levering zoals afgesproken. Voor 150 % tevreden !!!!!!!! Ik kom hier ZEKER terug.

Suzanne 28-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue=top!

Bestellen bij coolblue is super makkelijk, ze doen echt hun best om de beleving van de klant zo goed mogelijk te maken! En dat lukt ze !'

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Leuke en handige tips
  • Grappige verpakkingen, 'tijddoders'

Eward 28-01-2017 Via de website gekocht

Goede service en levering

Ik heb deze shop gekozen, omdat deze door Coolblue werd aangeraden.
De service was goed en het product werd netjes op de afgesproken tijd geleverd.

Jeroen 28-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Goed op tijd bezorgd, voldoet aan verwachting door voldoende informatie op de site. Ik kan niet genieten van een lekker bakkie!

Pluspunten

• Op tijd geleverd.
  • Duidelijke informatie op de site

KP 28-01-2017 Via de website gekocht

web en winkel

Tientallen uiteenlopende zaken reeds gekocht bij Coolblue. Het loopt alles foutloos. Vier keer uitstekende vervangingservice ondervonden, zonder dat er om gevraagd moest worden.

Pluspunten

• hoge servicegraad
  • vakkundig personeel
  • behulpzaam personeel

mevr v.d. Deijl 28-01-2017 Via de website gekocht

snelkookpan

Ik zou deze winkel aan iedereen aan willen raden. De prijs in mijn geval lag lager als in de winkel . De volgende dag had ik hem al in huis . Bij andere moest ik 2 dagen wachten . Zeer snelle services. Daarom geef ik Coolblue een 10

Pluspunten

• 10punten voor de snelle services en prijs

Jiri 28-01-2017 Via de website gekocht

Best online shop ever

Ik heb deze shop gekozen omdat ten eerste ze zijn zeer snel in leveren dat een pluspunt is ten tweede ze geven goeie kortingen wat altijd tof is.de shop is ook heel klantvriendelijk en je kan ook zeer veel leveringsmogelijkheden kiezen en dat is ook leuk voor mensen die het op een ander adres willen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Toffe kortingen
  • Altijd de beste prijs

fransman 28-01-2017 Via de website gekocht

waterkoker bosch compactclass rood

Erg tevreden. Coolblue bood voor deze waterkoker de laagste prijs (via Kieskeurig.nl). Het hele proces vanaf het uitkiezen en besluiten te kopen tot en met het thuis ontvangen en geïnformeerd worden over retour-mogelijkheden is ontzettend prettig verlopen. Erg duidelijk, overzichtelijk en nuttige informatie (via email).
Ik heb gebruik gemaakt van de tweedehands-optie en ben er onwijs blij mee. Artikel was in prima staat, precies in overeenstemming met de omschrijving van de staat op de website. Nauwkeurig!

Pluspunten

• snelle levering
  • goed geïnformeerd
  • laagste prijs
  • tweedekans optie

Lucien 28-01-2017 Via de website gekocht

Mijn eerste ervaring met Coolblue

Ik ben kieskeurig en vergelijk en zoek.
Voormijn eerste bestelling is alles verlopen zoals het moet. Naast 'klant' word je ook als ' vriend' verzorgd, wat ook belangrijk is bij problemen.
Heel zeker een aanrader!

Benno 28-01-2017 Via de website gekocht

Printen maar

Ik heb hier inkt besteld omdat ik goede ervaringen heb met Coolblue je krijgt je spullen snel en ze zijn niet duur en als je bestelling niet bevalt zijn ze niet mogelijk met retour sturen gewoon een geweldige (web)winkel

Pluspunten

• Snel
  • Niet duur
  • Vriendelijk

Minpunten

• ???

CoolblOege 28-01-2017 Via de website gekocht

Coolbblue bespaart je winkel-, praatjes en parkeerellende

Ze zijn snel (heerlijk, dat bezorgen op zondag), je krijgt er een goed klantgevoel bij (filmpjes, beetje humor en advies), het voelt jong en eigentijds aan en ze hebben prima prijsstelling.

Natalia 28-01-2017 Via de website gekocht

superblij met de bezorging op zondag!

Zaterdag nog alle winkels in de stad afgelopen om een privacy scherm voor mijn laptop te halen voor mijn reis van maandag, en niks kunnen vinden. En dan zaterdag gewoon via CoolBlue bestellen en zondag thuis krijgen - petje af! Hier word ik vrolijk van.

Pluspunten

• snelheid
  • bezorging op zondag

Vael Ludwig 28-01-2017 Via de website gekocht

Fritel friteuse-fondeu 1400 1.5 l

goede en snelle service.
optimale kwaliteit van producten.
levering optimaal daar deze laatste bestelling zelf op zondag geleverd is geworden.

Karel 28-01-2017 Via de website gekocht

Op tijd, zoals gebruikelijk.

Levering vindt altijd plaats volgens afspraak. Retourneren is nooit een probleem, soms zelfs na de zichttermijn. Ook leveren en plaatsen van grote apparaten zoals wasmachines gaat goed en door vriendelijke mensen. Oude wasmachine retour hoort ook bij de service.

Pluspunten

• Afspraak is afspraak
  • Goede retour service

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Laurence 28-01-2017 Via de website gekocht

Superservice zelfs tot aan de waterkraan!

De website van Coolblue was ideaal om een vergelijking te maken tussen verschillende wasmachines. Daarnaast super duidelijk over de manier van leveren. Een concurrent waar ik eerst wilde kopen was niet duidelijk over de manier van leveren en rekende allerlei leverings- en recyclekosten. Daarop bij de concurrent direct afgehaakt.
De bezorgers van Coolblue waren erg vriendelijk en correct en sloten de nieuwe wasmachine op gratis op zolder aan en namen oude machine mee. Ideaal zo'n webwinkel als Coolblue! Heeft echt een meerwaarde ten opzichte van de fysieke winkel om de hoek waar babbelende verkopers je toch vaak met iets anders naar huis willen laten gaan.
Lang leve Coolblue!

Pluspunten

• Goede vergelijking mogelijk van producten
  • Gratis snelle levering
  • Gratis aansluiten op 2e verdieping
  • Scherpe prijzen

Tom 28-01-2017 Via de website gekocht

Samsung wasmachine

Snelle levering, goede prijs, netjes geinstalleerd, aardige bezorgers. Verder niets aan toe te voegen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Maico 28-01-2017 Via de website gekocht

service

Ik kies voor deze shop omdat het vaak de goedkoopste producten heeft, bovendien is de levering erg snel en hebben jullie altijd een goede service.

Tomas 28-01-2017 Via de website gekocht

Top service, ruim aanbod en kwaliteit

Hele snelle service (reacties op mail enkele uurtjes), hele snelle levering (echt volgende dag), enorm aanbod aan producten (mede door sub-sites als koffiecenter, blenderstore etc.).
Ook echt heel fijn hoe de communicatie is, geen gezeur en moeilijk doen. Gewoon de klant helpen. Top.

Pluspunten

• Snelle service en reacties
  • Snelle levering
  • Groot aanbod

Minpunten

• Website is redelijk, maar kan gedetailleerder

Jessica 28-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over coolbleu je word goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is en hoe laat je pakketje aan komt ook vind ik het fijn dat je tot laat kunt. Bestellen maar toch de volgende dag al in huis hebt!!!

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Goeie informatie
  • Tot laat bestellen
  • Netjes en goed bezorgd

Irma 28-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue rocks!

Supersnelle levering van een SD kaart, niet te overzien die blauwe envelop wat ook heel handig is! En grappig, goed voor een glimlach. Top!
Er ging iets mis met de plus en minpunten; het is 3 pluspunten en geen minpunten.

Dekker 28-01-2017 Via de website gekocht

Wacht nog op zoekgeraakte koffer

Prijs en levertijd waren voor mij doorslaggevend. Daarnaast was de produktinformatie helder en uitgebreid genoeg. Jammer genoeg is 1 van de 2 bestelde koffers zoekgeraakt. Deze is echter nog steeds niet nageleverd.

Officiele reactie van Coolblue 29-01-2017

Beste meneer/mevrouw Dekker,

Bedankt voor uw feedback. We vinden het ontzettend vervelend dat de zending niet compleet is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen het graag voor u nakijken. Wilt u zo vriendelijk zijn om het ordernummer van uw bestelling en een kleine toelichting per mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Vincent 28-01-2017 Via de website gekocht

Trust GXT 152 illuminated

Een prima muis! lekkere DPI alleen er was geen software meegeleverd ( staat ook niet op trust.com)
Dus ik kon de 2 extra knoppen niet veranderen, tip: : download x mouse button control(free),
* levertijd 1 dag
* nette verpakking ( geen deuken ect )
9/10

Pluspunten

• Snel
  • Goed verpakt
  • Duidelijke beschrijving

Minpunten

• Geen software of hulp

Wasmachine 27-01-2017 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

Duidelijke, gebruiksvriendelijke site.
Bezorging: uitstekend!
Zaterdag besteld en maandagochtend vroeg al geleverd.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Snel

Renee 27-01-2017 Via de website gekocht

Coolblue the best for you

Prima web shop, mooi aanbod van producten, goede prijs- kwaliteitverhouding en prima klantenservice. Ik ben blij met deze web shop en slaag er altijd goed.

Pluspunten

• ruim aanbod van producten
  • goede prijs- kwaliteitverhouding
  • uitstekende klantenservice

Minpunten

• n.v.t.

DyDy 27-01-2017 Via de website gekocht

Wileyfox Swift 2

Telefoon ziet er mooi uit. levering is snel (zelfs op zondag) Helaas zit er geen Nederlandse beschrijving bij. Vandaag met de klantenservice gebeld maar er is geen Nederlandse beschrijving beschikbaar, ook niet op internet. Ik mag wel altijd contact met hun opnemen als ik er niet uitkom.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Behulpzaam aan de telefoon

Minpunten

• Geen Nederlandse beschrijving erbij.

Wouter 27-01-2017 Via de website gekocht

Nog nooit zo'n soepele bestelling en levering.

Binnen 12 uur na bestelling staat de wasmachine helemaal waterpas, op de juiste plek al te draaien. De rommel wordt afgevoerd en heb een gezellig gesprek gehad. Zeer fijne ervaring! Complimenten aan bezorgens Jordy en Ignatius,

Pluspunten

• Snelle berzorging na bestelling
  • bezorgers.

Martien Old. 27-01-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Altijd alles correct. Top 🖒
Levering op tijd zoals beloofd 🖒
Voor iedereen aan te raden 🖒
Niets is teveel 🖒..................

Daan WK 27-01-2017 Via de website gekocht

Alles voor die glimlach!

Bij cool blue snappen ze het gewoon; alles draait om de klant! Kies je voor cool blue, dan kies je voor snelheid, gemak en KLANTENSERVICE (met hoofdletters, ja).

Pluspunten

• KLANTENSERVICE
  • Snelheid
  • Gemak

Matthijs 27-01-2017 Via de website gekocht

Alles top

Ik ben kort. Elke keer als ik bij coolblue bestel is t top. Goedkoper. Snel geleverd. Niet bescahdigd. Goede site info over product. Goede klantenservice. Goede producten. Bestellen tot 23.59 uur en volgende dag in huis lijkt wel een sprookje maar dat maakt t zo geweldig. Ik had per direct spullen nodig namelijk. Super. Veel beter en goedkoper dan bol.com en mediamarkt, maar dat mag ik zeker niet zegg . Groetjes matthijs uit amersfoort. Teveden klant . Al 4 jaar.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Snelheid
  • Voorraad

Wierenga 27-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Bosch koelkast

Snelle levering, lage prijs en super manier van plaatsen en aansluiten. Zelfs het verpakkingsmateriaal wordt weer meegenomen!

Pluspunten

• prijs
  • aflevering

Frank V 27-01-2017 Via de website gekocht

goede snelle levering en prima prijs incl. bezorging.

Stuk goedkoper als Bol.com in mijn geval.
Goede philips huistelefoonset. Prima snelle levering in prijs inbegrepen.

Pluspunten

• goedkoper
  • snelle levering
  • op ander adres leveren mogelijk

Niek Delfgou 27-01-2017 Via de website gekocht

Tweede kans product

Prima shop, bied ook tweede kans producten aan. Duidelijke uitleg hierover. Ik twijfelde eerst if ik dit wel zou doen, maar kan het iedereen aanbevelen. Scheelt vaak al snel een paar tientjes voor in mijn geval een niet van nieuw te onderscheiden product. Snelle levering. Super service.

Lies 27-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Senseo apparaat

Ik heb een Senseo apparaat gekocht. Goede informatie op de site en supersnelle levering. Apparaat ziet er goed uit. Cool blue doet wat ze zeggen!!!

Nic 27-01-2017 Via de website gekocht

Besteld de Nokia 113, ontvangen de Nokia 130

Gebeld met Coolblue, het is me teveel rompslomp om het te retouneren, als ik product A bestel wil ik dat ook ontvangen en niet zomaar wat anders sturen wat er op lijkt. slechte zaak.

Officiele reactie van Coolblue 27-01-2017

Hi Nic,

Wat naar dat u niet het product hebt ontvangen dat u wilde! Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Helaas is het wel echt noodzakelijk dat u het product dat u nu hebt op te sturen om een omruiling plaats te kunnen vinden. We hopen dat u hier toch nog aan mee zou willen werken zodat we dit helemaal naar tevredenheid voor u kunnen oplossen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, kunt u ze sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.