opa_johan 28-11-2021

eerlijk en goed ! Levering liep vlot, betaling eveneens. De adviezen en recensies zijn nuttig.

SabbeRubbish 28-11-2021

Prima vóór-verkoop service: reviews, professioneel advies en prima levering (

claudine 27-11-2021

altijd super service, goede prijs en snelle levering. Heel correct en de website heel gemakkelijk en goede info

Harry 27-11-2021

Professionele website met duidelijke hulp bij het zoeken naar de geschikte PC (coolblue's keuze / informatie / ....). En de mogelijkheid om naar een fysische winkel te gaan in geval van problemen. Dat laatste is voor mij hetgene me over de streep trekt om steeds voor Coolblue te kiezen.

Bruninx Michelle 26-11-2021

Zoals altijd : supervriendelijk personeel die zich inzet voor de klant. Goede service en doet wat het belooft.
Al een tijdje klant van jullie en altijd zeer tevreden.
Goe bezig !

Bruninx Michelle 26-11-2021

Al een tijdje klant van jullie en altijd zeer tevreden.
Goe bezig !

Serge 26-11-2021

Van zodra mijn keuze gevallen was op een nieuwe Macbook Pro Laptop wou ik die ook zo snel mogelijk in huis. Bij Coolblue was hij op voorraad. De dag na de bestelling werd die al geleverd door een Coolblue fietskoerier. Fijn om te zien dat Coolblue een nieuwe laptop levert met de fiets, zelfs als dat in een gemeente is die niet zo dicht bij een grote stad ligt.

Ann Steegmans 26-11-2021

Had 2x besteld omdat mijn 1ste betaling bij Coolblue zelf werd tegengehouden, ook de 2de betaling werd tegengehouden.
Was héééél snel in orde. Daar was ik heel blij mee. Had toch snel mijn pakje en het geld van de 2de betaling stond ook heel snel terug op mijn rekening. Super !!!

Linda 26-11-2021

duidelijke uitleg over de producten, interessante coolblue keuzes, stipte levering

D. Jamaer 26-11-2021

Een deel is vandaag 25/11 nog steeds niet geleverd niettegenstaande bij bestelling op zondag 21/11 op de coolblue-website vermeld was/is dat het de volgende dag (dus maandag) geleverd zou worden.

Dorien 25-11-2021

Het pakje was heel snel geleverd en goede communicatie over de levering. Het pakje was zelf toegekomen met de fiets dus ook nog eens goed voor het milieu.

Bram 25-11-2021

Artikel heel snel geleverd, ondanks dat er ongetwijfeld een hele boel bestellingen waren omwille van Black Friday!!

Karen 25-11-2021

ALs iets stuk is wordt het direct vervangen. En alles is vlug geleverd. Website is duidelijk en gemakkelijk.

Kurt Craeye 25-11-2021

Zeer snel het gezochte product gevonden.

Meteen beschikbaar en dag + 1 geleverd.

Produit netjes ingepakt.

Vriendelijke chauffeur.

Top service - mijn eerste bestelling meteen top !

Vermeylen 25-11-2021

hele snelle en coronaveilige levering
op voorhand uur van levering aangekondigd
proficiat!

Dagmar 25-11-2021

Ik ben zeer ontevreden over de reparatieservice
Ik ben zeer ontevreden over de reparatieservice die coolblue levert. Ik heb onlangs een smartwatch van apple binnengedaan wegens softwareprobleem voor reparatie. De provider aan de balie genaamd Jan vertelde mij driemaal dat het horloge volledig onder garantie valt en dat er geen gebruiksschade is en dat ik enkel twee weken moet wachten en een volledig nieuw horloge krijg. Nu twee weken later nogsteeds niets te horen van coolblue over mijn horloge, moest ik zelf contact opnemen met de firma om te vragen wanneer ik achter mijn nieuw horloge kon komen. Na even wachten krijg ik het antwoord dat mijn horloge niet meer onder garantie is door een scheur die er alvorens niet was. Ik ga naar de winkel zelf en daar krijg ik een andere persoon aan de ballie, ik wou de persoon Jan die mij alvorens had bevestigd dat er geen gebruikschade was spreken, maar het mocht niet. Hij stond namelijk gewoon achter het glas in de balie, maar we mochten hem niet spreken. Mijn toestel was in perfecte staat en maar 8 maand oud, 250 euro waar ik niets meer mee kan doen. Ik ben zeer ontevreden over de reparatieservice van coolblue, eerst de klanten de hoop geven dat hun toestel volledig onder garantie valt en vervolgens het opsturen en zeggen dat het niet meer onder garantie valt… zeer jammerlijke zaak…

GS 24-11-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat deze het dichts bij was. Proficiat voor de mensen ter plaatse: ze kennen hun job en zijn correct en geven de nodige uitleg. Ook een pluim voor degene die ik aan de telefoon had bij de bestelling. Omdat het via de website niet wilde lukken om alles op te geven en dan nog komen afhalen. De persoon in kwestie heeft mij door de bestelling geloodst en verder aangevuld voor levering in Zaventem, zoadat alles verlopen is volgens afspraken

Ellen 24-11-2021

Beste service voor en na verkoop. Verkopen kan iedereen maar nadien ook service blijven bieden, is één van jullie troeven. Vlotte en snelle levering.

Jeroen 24-11-2021

Makkelijk het juiste product terug te vinden op de duidelijke website. Daarna enorm snelle levering, zelfs tijdens een black friday periode. Top!

Evelien 24-11-2021

Goede website, gebruiksvriendelijk en mooie beschrijving van de producten. Ze hebben een groot assortiment en bieden ook tweedekansjes aan.
Ook de service na verkoop als klantendienst en leveringsdienst zijn top!

Bjorn 24-11-2021

Het was de voordeligste prijs, en het wordt heel rap geleverd. Door de duidelijke beschrijving weet je ook direct of het product dat je koopt wel is war je zoekt.

Xander Seyssens 24-11-2021

Als ik iets van elektronica nodig heb; direct Coolblue. Uitstekende website, uitstekende app, goede service, snelle bezorging, vriendelijke bezorgers en personeel in de winkel. Mijn schoolvoorbeeld van hoe een bedrijf moet draaien en hoe customer experience en service in elkaar zit. Keep up the great work!

Zaiko 23-11-2021

vlugger kan niet.
Item voldoet ook aan mijn verwachting.
Zeer tevreden.
Trouwe klant!

Stino 23-11-2021

Ik kies altijd deze shop omdat ze nog nooit te laat hebben geleverd bij mij of familie. Gratis verzending en morgen in huis is het grootste pluspunt. Natuurlijk was de laatste bestelling van mij een pre-order maar dit wordt ook perfect op release geleverd.

Philip 23-11-2021

De beschrijving van de artikelen kwamen overeen met wat er in de verpakking zat. De levering perfect verlopen en op zondag geleverd.