Deze score is berekend op basis van 2227 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Patje de buschauffeur 29-05-2018 Via de website gekocht

Voortreffelijke ervaring

Coolblue was mij aanbevolen en dat heeft mij zeker geen spijt bezorgd. Van bij de bestelling , tijdens en tot na de levering was er een duidelijke opvolging en informatiebezorging. Mijn volgende aankoop zal vast en zeker weer bij Coolblue plaatshebben.

Teun 29-05-2018 Via de website gekocht

goede prijs en vriendelijke medewerker

door de persoonlijke benadering van het personeel in de winkel en de geschikte prijzen werd de aanschaf van mijn Cardo freecom 2 nog leuker. bedankt!!

Bert 29-05-2018 Via de website gekocht

En weer niet de volgende dag geleverd

Lekker zwemmen is er vandaag niet bij. Volgende dag levering wederom loze belofte. Volgende keer toch maar ander bedrijf die wel zijn belofte nakomt.

esther 29-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Duidelijke website, snelle levering, vriendelijke bezorgers, duidelijke afspraken over levering en prima prijs/kwaliteitverhouding.

marinus 28-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

goede levering en prijs, de website is overzichtelijk en de mensen geven een goede advies.
zal het zeker aanbevelen voor anderen

Margriet 28-05-2018 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De apparaten zijn scherp geprijsd. En de productomschrijving klopt precies.

Ro Van 28-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Groot online aanbod. Gemakkelijke bestel en leverprocedure. Vriendelijk onthaal bij de klantenservice. Snel afhandelen van vragen of eventuele problemen.

Geke van denBerg 28-05-2018 Via de website gekocht

De chauffeurs hebben de vrieskast netjes geplaatst

Had al meer gehoord over coolbleu . Goede service . En dat is belangrijk. En dat ze het thuis bezorgen en netjes afleveren een aansluiten

Marco 28-05-2018 Via de website gekocht

Prima webshop!

Uitgebreid assortiment. Redelijke prijzen. Zeer snelle levering. Gratis verzending en gratis retourneren. Bezorgopties.

Bart 28-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon prima!

Makkelijk en simpel. Snelle service en levering. Duidelijke website met heel veel recensies. Gewoon prima.

Wim 28-05-2018 Via de website gekocht

Coolblue, what's in a name: cool!

Gemakkelijk zoeken op producten en het vergelijken. Ik kijk ook altijd bij de reviews omdat deze vaak een persoonlijk tintje hebben. Verder gaat het bestellen en daarna de bezorging gesmeerd.

Rob 28-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige, super snelle service

Een kennis had zeer snel een cadeau nodig (diezelfde dag dus!). Een Samsung Gear S3 besteld om 11.30 uur en dezelfde avond om 19.20 geleverd. Fantastisch.

tinus pater 28-05-2018 Via de website gekocht

vanaf het begin was het top

je kijkt op de site , je zoekt , je besteld , je betaald en de volgende dag wordt het keurig bezorgd , keurig en stevig ingepakt verpakt , gewoon in een woord top .

MvK 28-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Wasmachine besteld zou de dag erna gebeld worden voor een afspraak omdat hij op een trekschakelaar aangesloten moest worden. Word de volgende dag niet gebeld. Nog een dag gewacht, weer niet gebeld. Zelf maar gebeld. Klantenservice zegt wat raar dat u niet gebeld bent. Ik zoek het uit en bel u binnen een half uur terug. Geen belletje! Na 3/4 dag maar post.nl gebeld. Blijkt dat ze nog geen order binnen hebben. Klantenservice belt coolblue en krijgt een order en maakt met mij een afspraak,tig dagen later. Op de afgesproken dag komt er een monteur en vraagt waar is de wasmachine? Wasmachine? ik dacht dat u die meenam. Nee zegt die monteur. Coolblue had de wasmachine moeten brengen zodat ik hem kan sluiten. Gelijk coolblue gebeld. Zegt de klantenservice e u kan beter annuleren en uw geld terugkrijgen dat gaat sneller dan een nieuwe wasmachine. Heb dus geannuleerd nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg. Wat een zooitje!!!!!

Beste,

Bedankt voor je reactie. Langs deze weg wil we graag reageren op jouw bericht.

Wat apart en vervelend om dit terug te moeten lezen. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je zolang dient te wachten voor contact.

Helaas is het zo dat onze installatie partner een achterstand heeft opgelopen en hierdoor zijn er helaas meerdere klanten niet tijdig of volgens afspraak benaderd voor het maken van een afspraak. Hiervoor natuurlijke onze gemeende excuses. Op het moment zijn we druk bezig met het verbeteren van deze communicatie.

Is er op het moment iets dat ik voor je kan uitzoeken ? We horen het graag.

Beste,

Bedankt voor je reactie. Langs deze weg wil we graag reageren op jouw bericht.

Is er op het moment iets dat ik voor je kan uitzoeken ? We horen het graag.

rob 28-05-2018 Via de website gekocht

Waardeloos.

Niks morgen in huis, maandag besteld, zou vrijdag komen. 2x gebeld niks meer gehoord en geen wasmachine. Terugbellen lukt ze ook al niet

Beste Rob,

Bedankt voor je reactie maar wat apart en vervelend om te moeten lezen dat je je bestelling niet of niet volgens de afspraak hebt ontvangen. Het is aan ons om ervoor te zorgen dat er duidelijkheid komt in deze situatie. Mogen we je vragen ons te voorzien van een ordernummer zodat we dit voor je kunnen uitzoeken ?

Je kan je ordernummer mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. We horen graag meer van je!

Hub Lemmens 28-05-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, perfecte levering, uitstekende service

De prijs bij coolblue is altijd de laagste, en er zijn altijd aanbiedingen. De levering is altijd binnen een dag na de bestelling. De service is ook uitstekend met snelle reactie bij klachten die prima worden opgelost.

Froukje Zwijnenburg 28-05-2018 Via de website gekocht

goede service , waardevolle informatie en bezorging

Site is gebruiksvriendelijk en personeel dat komt installeren is beleefd. Alles is keurig netjes verpakt.

Linda Wouters 28-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon de beste

Zoals altijd weer supersnel geleverd nadat we een weloverwogen keuze hebben kunnen maken op de duidelijke en overzichtelijke website. Als je door de bomen het bos niet meer ziet, gewoon even bij Coolblue kijken, daar kun je alle producten heel eenvoudig met elkaar vergelijken en alle reviews lezen om te kijken wat voor jou van belang is.

A. vd Plaats 28-05-2018 Via de website gekocht

Snelle prima bezorging

Al eerder naar volle tevredenheid wat bij Coolblue besteld. Nu was de prijs voor hometrainer ook weer uitermate gunstig en met het feit dat het uitermate snel bezorgd wordt gaf de doorslag.

Seven 28-05-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Geweldige service!

Ik ben super geholpen door een deskundige medewerker. Ik ben voorzien van alle accessoires en verzekeringen die ik nodig heb

Barkey,P.M.C 28-05-2018 Via de website gekocht

het koele blauw,past absoluut ook bij jou

Overzichtelijk ingedeelde site,met goede mogelijkheid tot vergelijken van meerdere product-specificaties naast elkaar zodat je de,voor jouw juiste keus eruit kan pikken
Vlotte bestel en betaalmogelijkheid en prima aflevering: vlot,vriendelijk,kundig en duidelijke berichtgeving over leveringsdag en tijd via mail en een telefoontje en sms vlak voor de daadwerkelijke levering;rappe afvoer van oude apparaten
Producten ook nog eens altijd nét iets lager geprijsd dan andere leveranciers en eventuele 2e kans keuze met hele mooie kortingen ...
Ik hoef er niet meer over na te denken,waar ik aankopen doe;CoolBlue heeft mij klandizie en loyaliteit absoluut voor zich gewonnen !

Jolanda 28-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en aardige mensen

Ik was als eerste heel nieuwsgierig, dus ging ik online kijken. Alles was heel overzichtelijk. De betaling was ook heel snel geregeld.

Elidia85 28-05-2018 Via de website gekocht

Tevreden service en afhandeling

Zowel op internet (goed overzicht) als in de winkel (Amsterdam) goede informatie, geduldig,
bij mij klantvriendelijke ervaring, en levering is snel en met eigen voorkeuze levering.

PJHB 28-05-2018 Via de website gekocht

Valse beloftes

Wasmachine, droger, tussenstuk wasmachine/droger, wasrek, stofzuiger, stofzuigerzakken besteld (volgende dag in huis was de belofte). De volgende dag 3 smsjes gekregen dat de spullen onderweg waren met een geschatte bezorgtijd, het werd in drie pakketjes bezorgd. wasmachine en droger waren netjes geleverd, de duurste dingen. De rest heb ik een hele avond op zitten wachten, maar niets...
Bel ik vandaag, blijken enkele dingen op. En de stofzuiger is verdwaald in het magazijn. Ik moest maar een paar dagen wachten. Ik zit midden in een verhuizing en bestel juist omdat het de volgende dag geleverd kon worden. De rest boeide me niet, als ik maar een stofzuiger kreeg. Zelf nog voorgesteld, aangezien ik voor 2k+ heb besteld om een koerier te bellen en iets van een stofzuiger te brengen, zo zou ik het tenminste oplossen. Maar er was niets mogelijk.

Beste ...,

Bedankt voor je reactie maar wat apart en vervelend om te moeten lezen dat je je bestelling niet compleet geleverd is. Na het lezen van jouw bericht begrijp ik dat je hebt moeten wachten op alles behalve de wasmachine en droger. Het is aan ons om ervoor te zorgen dat er duidelijkheid komt in deze situatie. Mogen we je vragen ons te voorzien van een ordernummer zodat we dit voor je kunnen uitzoeken ?

Je kan jouw ordernummer mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. We horen graag meer van je!

Carlijn 28-05-2018 Via de website gekocht

Sympathiek en prettig!

Met mijn hoofd volledig ergens anders had ik het juiste product op de verkeerde dag EN het verkeerde adres besteld.. 1 telefoontje later (10 min, geen eindeloos keuze menu) was het geregeld. Wat ook fijn is; je hoeft maar een uurtje thuis te zijn i.p.v. halve dag. En de bezorgers bellen 15min voor aankomst. Beter wordt het niet!

Moritz 28-05-2018 Via de website gekocht

Goede service Ze voldeden aan wat ze beloofden. Alles is in orde gekomen. Het kostte weinig tijd om aan te komen. Goede prijs Gebruik van humor

Robbert Verwaart 28-05-2018 Via de website gekocht

Goed apparaat, dramatische verzending...

Wij hadden de bestelling voor deze wasmachine online geplaatst. We wisten dat we de machine op een trekschakelaar aan moesten sluiten maar kwamen na betaling via de website erachter dat we dit eigenlijk vóór het afrekenen moesten aanvinken. Oeps! De volgende ochtend daarom via Facebook contact gehad met Cool Blue en dit was geen probleem; werd er gewoon bij gezet en als wij de betaling regelden, regelden zij de rest. Top! Dat horen we graag.
Maar helaas ging het daarna mis. Wij hadden de leverdatum op maandag gezet en op dinsdag zou iemand van een tweede bedrijf het komen aansluiten. Maandag; niemand gezien. Dinsdag ook niet. Toen zelf gebeld naar Cool Blue maar omdat de machine het pand al had verlaten kon de medewerker mij niet informeren over de status. Moesten we zelf maar even regelen met Post NL Extra @ Home. Dit kan in mijn ogen echt verbeterd worden; ik doe de bestelling bij Cool Blue, ik spreek een leverdatum af met... Cool Blue. Dan verwacht ik ook service en hulp bij problemen van... jawel; Cool Blue. Ik begrijp natuurlijk wel dat Cool Blue geen vinger in de pap heeft v.w.b. de planning bij Post NL, maar als klanten een leverdatum kiezen doen ze dat omdat ze op die dag thuis zijn of anderzijds rekening houden met de levering. In mijn optiek kun je er als bedrijf / leverancier niet vanuit gaan dat de klanten doorgaans thuis zijn op het moment dat je wilt leveren. Dit zou natuurlijk andersom moeten zijn; als bedrijf ga je leveren op het moment dat het de klant uit komt en kom je die afspraak ook na. Lukt dit niet dan informeer je de klant vóóraf.

Uiteindelijk kregen wij de machine vrijdag middag omstreeks half 4 's middags geleverd en draait hij nu keurig zijn wasjes. Dat dan weer wel ;). Op de machine hebben we niets aan te merken, die is zeker aan te bevelen!

Beste Robbert

Bedankt voor je reactie. Langs deze weg willen we graag reageren op jouw bericht.

Het moment dat je bij ons een bestelling plaatst is het inderdaad zo dat wij de service moeten/willen leveren die je mag verwachten.

Marjoleine 28-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

heb al veel producten gekocht bij Coolblue. Nog nooit een negatieve ervaring gehad. Coolblue doet wat hij belooft.

Rudi 28-05-2018 Via de website gekocht

Top produkten voor goede prijs en super bezorging aardig!

Ga de volgende keer weer bestellen bij cool blue!
Super bezorging hulpvaardig !
En goede prijs kwaliteit verhouding.

Rachel 28-05-2018 Via de website gekocht

Vlotte en snelle service

Groot assortiment en vlotte, snelle en super vriendelijke service, 2x een slechte ervaring gehad op een andere online shop, dus was ik wat sceptisch maar ik heb mijn volledig vertrouwen terug, super!

Xandra 27-05-2018 Via de website gekocht

Topbezorgers!!

Heldere website met goede vergelijkingen. Duidelijk aanbod. Wat fijn is, dat je een tijdsvak krijgt waarin het bestelde artikel geleverd wordt. Zo hoef je niet een hele dag thuis te blijven.
Erg klantvriendelijk dus.

Peterchan 27-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige tv

Super service. En super blij met onze mooie grote tv. Mooie goeie kwaliteit en zou deze tv zeker aanraden

Nico 27-05-2018 Via de website gekocht

Een aanrader, top bedrijf!

Miele warmte pomp droger uitgezocht bij de webshop van coolblue. Door de overzichtelijkheid van de webshop was dit zo gebeurd net zoals de bezorging de volgende morgen al! Bezorging was goed te volgen. De medewerkers waren zeer correct en waren heel prettig in de omgang. Er werd een korte uitleg gegeven en het apparaat werd gecontroleerd op schade. Natuurlijk niets aan de hand! Wat een top bedrijf, super!!

The HeadQuarters VFX 27-05-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk winkelen

Met een hele reeks bestellingen achter de rug kan ik me er geen enkele herinneren die niet compleet, niet tijdig, niet stevig ingepakt,... was. Kortom: winkelen bij Coolblue is recht voor z'n raap: je vindt snel wat je zoekt, alle eigenschappen mooi opgesomd, je leest reviews door échte gebruikers (dus geen verkoopspraatjes) en de afhandeling gebeurt snel en makkelijk.
MIjn ervaring is dat ze een persoonlijke aanpak verkiezen die werkt.

buckg 27-05-2018 Via de website gekocht

zonder problemen omruilen bij defect telefoontoestel

geweldige service bij defect toestel. Goede telefonische helpdesk met goede begeleiding bij retourneren defect toestel.

Josje 27-05-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf!

Ik heb al meerdere keren een groot huishoudelijk apparaat gekocht. Keer op keer dezelfde constante topservice. Afgelopen week kocht ik een koelvriescombi maar was over het apparaat niet volledig tevreden en binnen een dag is hij geruild voor een ander merk zonder gezeur. Voor mij blijft Coolblue mijn favoriete webshop! Ook word je als klant erg goed geinformeerd wanneer je aankoop bezorgt wordt. Gewoonweg top!

Ritzen 27-05-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven!
Goeie informatie, snelle levering klantvriendelijk.
Ook teruggave gaat echt zonder problemen.

Ingrid 27-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, de volgende dag al geleverd en vooral dat je niet heel de dag thuis hoeft te blijven maar een tijdsbestek van drie uur door krijgt en dan een half uur vantevoren een sms. Super. Bij mijn levering werkte ze zonder app want die deed het die dag niet dus ik kreeg geen sms en was niet thuis toen ze voor de deur stonden.
Ze hebben me netjes gebeld zodat ik kon zorgen dat er snel iemand thuis was zodat ze toch konden leveren. Goeie service!

Janneke Bruggeman 27-05-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Het hele bestelproces is prima verlopen. Duidelijke website, snel geleverd en tevreden met het aangekochte product.

Top 27-05-2018 Via de website gekocht

Top, een goede website, duidelijk, snelle levering.

Goede website duidelijk,begeleiding, uitstekende snelle services. En tot de volgende aankoop. Mvg l

Paul 27-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goeie klantenservice

Snelle levering en goeie klantenservice ook telefonisch goed geholpen met raad, prijs/kwaliteit dik oké

anoniem 27-05-2018 Via de website gekocht

Ruime keus in verschillende producten, waarbij de product informatie goed en duidelijk is.
Daarboven op nog een snelle levering, meestal de volgende dag.

George 27-05-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf.

De service is geweldig ook wanneer het product niet is wat je ervan verwachtte of eriets aan mankeert ,gewoon een eerlijk bedrijf.

Lieke56 27-05-2018 Via de website gekocht

Super stofzuiger

Weer voor een Nilfisck stofzuiger gekozen, nadat mijn oude het na meer dan 10 jaar heeft begeven. Ik ben er heel blij mee, het is weer een superstofzuiger. Prijs/kwaliteit kun je geen betere keus maken.

Frieda 27-05-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering aan zeer correcte prijzen

Supersnelle levering aan zeer correcte concurrentiële prijzen. Prima service na verkoop door zeer vriendelijke bekwame medewerkers.

Hendrik Roowaan 27-05-2018 Via de website gekocht

ze maken waar wat ze zeggen in de reclames

via kieskeurig kwam ik bij coolblue terecht. besteld voor 23 uur, de volgende dag geleverd. kreeg een sms over de levertijd. een uur tevoren nog een sms en 10 minuten voor levering een telefoonniche melding. mijn oude wasmachine werd mee genomen. top

Jeannien 27-05-2018 Via de website gekocht

Maken het online bestellen nóg leuker!

Ze maken de online bestelwereld nog een stukje mooier en zelfs aan het wachten hebben ze gedacht! Good job!

A. de Vries 27-05-2018 Via de website gekocht

perfecte service

Het gemak van bestellen en het installeren en afvoeren van de wasmachine. Daarnaast ook nog tips hoe je het beste kan wassen.

Martin 27-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige ervaring

Snelle levering en van te voren een bericht met een tijdsindicatie van 1 uur. Super! En de chauffeur neemt een kwartier voor levering contact met je op. Ze waren keurig op tijd binnen het afgegeven venster van 1 uur.

Harrie 26-05-2018 Via de website gekocht

Altijd goed.

Goeie voorlichting en specificaties over het product. Daarom is het gemakkelijk vergelijken en kiezen.