Deze score is berekend op basis van 1415 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Nico hermans 05-06-2019

Nespresso one gekocht.Zeer snelle levering en goedkoper als bij nespresso zelf en koffiekorting.

Gerard 05-06-2019

Coolblue heeft een zeer goed toegankelijke website waardoor spullen eenvoudig te vinden zijn. De betaling via de website gaat foutloos en betrouwbaar. Men levert supersnel (volgende dag) en eventueel naar een postNL locatie. De omdoos mag in sommige gevallen wel ietsje kleiner .

Dick S. 05-06-2019

Mooi produkt voor redelijke prijs.
Makkelijke installatie na enige aanpassing van de inbouw ruimte.
Stekker in het stopkontakt en klaar.

jan vervoort 05-06-2019

goede en prijs is goed en kwaliteit is goed met goede voorwaarde en uitleg van produkten

Kees 05-06-2019

De service is uitstekend. De wasmachine netjes op z'n plaats gezet en de oude meegenomen.

Groenendaal 05-06-2019

Duidelijk en overzichtelijk. Over het algemeen actuele producten met goede omschrijvingen. Ook de adviesvideo’s zijn een waardevolle aanvulling voor de consument. Zorg dat de prijzen concurrerend blijven!!

Fred 05-06-2019

Coolblue doet wat het beloofd en de website is heel overzichtelijk, de levering is snel en accuraat..

Roger 05-06-2019

Voor het eerst in mijn leven ben ik genoodzaakt een recensie te schrijven, dit zit helemaal niet in mijn aard echter is er zo veel mis gegaan dat dit het vermelden waard is.

Afgelopen vrijdag een LG door-in-door koelkast besteld. Dit kon op z'n vroegst dinsdag pas geleverd worden. Dit is 4 dagen later ipv het bekende "vandaag besteld, morgen in huis". Ik begrijp dat het druk is en dat Zuid-Limburg wellicht een andere dekking heeft maar dan nog.

Omdat we voor het huis 1 trede hebben en er specifiek is aangegeven dat een Amerikaanse koelkast niet getild kan worden heb ik Coolblue gebeld waar werd aangegeven dat dit geen probleem is.

Dinsdag krijg ik de melding dat tussen 19:30 en 20:30 uur de koelkast wordt afgeleverd. Om 21:00 uur had ik nog geen SMS gehad dus even gekeken in de track en trace wanneer ze verwachten te komen. Hier stond tussen 22:30 en 23:00 uur. Voor de zekerheid maar even gebeld naar Coolblue. "dit is heel vreemd, ik zoek het uit" 10 minuten in de wacht gestaan, bleek het te zijn uitgelopen. Geen probleem, dan wacht ik nog wel even (ben overigens eerder van mijn werk naar huis gekomen om op tijd te komen op het oorspronkelijke tijdstip, maar oke)

Direct daarna wordt ik gebeld door de bezorger, ze zouden er over een half uurtje zijn, prima. Na een uur waren ze aanwezig. Het opstapje bleek toch voor problemen te zorgen. Dit had ik nog netjes doorgegeven. Na een telefoontje door de bezorgen naar Coolblue blijkt het toch te mogen en gaan de mannen aan de slag. (overigens zeer correcte mannen)

Bij het naar binnen tillen wordt de koelkast helaas beschadigd. Hiervoor krijg ik het voorstel om 7,5% van de prijs af te doen. De koelkast kostte me meer dan € 1000,- dus dan wil je ook een onbeschadigd exemplaar. De bezorger gaf aan dat we zeer waarschijnlijk morgen een nieuwe konden krijgen.

Dus maar weer gebeld met Coolblue. Ze vonden het erg vervelend. Dat ik nu nog langer moest wachten was mijn schuld want in het begin had ik aangegeven dat ik de koelkast pas om dinsdag wilde (er kon geen eerdere dag door mij worden aangegeven dus is het natuurlijk niet mijn schuld!)

Er werd mij aangeboden om de koelkast donderdag te brengen en € 60,- aan tegoedbonnen. Nadat ik aangaf dat ik dit geen goede comppensatie vond ging de dame met een collega overleggen. (zeker 15 minuten in de wacht gestaan) Ze kwam terug met het voorstel om woensdag (vandaag) een spoedbezorging te doen maar dat de compensatie van € 60,- niet gedaan had mogen worden en dus niet meer van toepassing is. Tevens kreeg ik te horen van de cashback van € 50,- naar € 25,- is verlaagd. (lijkt mij toch de omgedraaide wereld) Uiteindelijk ben ik met de voorwaarden akkoord gegaan omdat ik mijn oude koelkast al had weggegeven.

Een uur later krijg ik de orderbevestiging dat de koelkast op zaterdag (!) wordt geleverd. Best bijzonder als ik een hele duidelijke mondelinge bevestiging heb dat dit op woensdag met spoed zou worden bezorgd.

Vanochtend voor de zoveelste keer gebeld met Coolblue. De telefoniste begreep ook niet waarom bezorging op woensdag is aangeboden, dat kon helemaal niet. Ze bood me aan om dit op donderdag te doen. Ook daar maar weer mee akkoord gegaan want bevel keuze heb ik niet.
Tijdens de afhandeling van het telefoongesprek geeft de telefoniste aan dat donderdag toch niet kan en de vroegste dag zaterdag is... opgebouwde frustratie maakt onderhand plaats voor cynisme. Uiteindelijk daar maar weer akkoord mee gegaan.

De geeft aan dat ik nu wel weer een compensatie krijg, Als ik vraag hoeveel dat dan is, omdat ik nu toch echt overweeg om mijn geld terug te vragen, geeft ze aan dat eerst de koelkast wordt bezorgd en daarna pas over compensatie gesproken kan worden, ook dit lijkt me erg onlogisch echter is dit de gebruikelijke gang van zaken, dus dat moet ik ook maar weer afwachten.

In de gehele gang van zaken ben ik zwaar teleurgesteld, voor een goede klant (zoals de telefonisten van Coolblue zelf ook aangeven) had ik toch wat meer service verwacht!

Beste Roger,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wij begrijpen goed datje baalt van de hele situatie. Dat doen wij ook. Dit is echt niet zoals het hoort te gaan. Daarvoor ons excuus.

Jouw situatie maken wij intern bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Helaas lost dat voor jou niets meer op.

Wat betreft de compensatie,dit doen we altijd achteraf. Onze eerste prioriteit moet een correcte levering zijn. Daarbij is een compensatie altijd een gebaar en vergoed nooit vrije dagen of andere kosten.

Nogmaals, het spijt ons dat jij zo de dupe bent geworden.

Caroline 05-06-2019

Heerlijke shop! Nu al over een periode van enkele jaren diverse spullen gekocht zoals tablet, laptop, tas en reiskoffer - allemaal met lange tussenpozen. Gaat altijd snel en perfect.
Overzichtelijke shop, vriendelijke uitstraling en reakties op vragen, snél in leveren en geen gezeur met retouren, snel antwoord op een vraag gekregen. Topwinkel!!

Joke van Zanten - Rademakers 05-06-2019

Keurig netjes ingepakt en snelle levering en zal zeker vaker iets bestellen bij Coolblue

Corine 05-06-2019

Coolblue is een erg goede webwinkel die doet wat hij beloofd. De communicatie wordt gevoerd op een erg leuke ontspannen en humorvolle manier waardoor het kopen op een webwinkel toch als persoonlijk aanvoelt. De levering is echt supersnel. Zelfs als je op zondag besteld is je product er de volgende dag al. Als je een groter product wordt geleverd door bezorgers van Coolblue zelf merk je dat ook deze bezorgers bovengemiddeld vriendelijk en behulpzaam zijn. Ik heb nog nooit iets moeten terug sturen of een probleem moeten oplossen maar ik ben er van overtuigd dat ook dit naar volle tevredenheid en probleemloos zal verlopen. Top webwinkel!

Bernard 05-06-2019

Compleet overzichtelijk programma met duidelijke omschrijving per product voor een scherpe prijsstelling. Super snelle levering met prima communicatie en aftersales service met tips die duidelijk zijn en verder rijken dan die van de fabrikant!

PascalH 05-06-2019

Wat een bijzonder teleurstellende ervaring heb ik onlangs gehad met dit waardeloze bedrijf. Ze pretenderen klantwaarde hoog in het vaandel te hebben maar als 't erop aankomt laten ze 't flink afweten. Mooie maar inhoudsloze beloften.

Je koopt een "tweedekans in nieuwstaat" iPad Pro van bijna € 1.000 (nieuwprijs ruim €1.200). Het gaat dus om een product wat niet meer verzegeld is, maar nog "in nieuwstaat" verkeert. Later die dag krijg je een bericht dat ze het product helaas niet in het magazijn kunnen vinden. Je biedt dus iets aan maar komt je leveringsverplichting vooralsnog niet na.
Maar dat moet toch op te lossen zijn, denk je dan. "Alles voor een glimlach" toch? Nou, dat belooft toch wat. Zeker omdat IK niet de veroorzaker ben van het probleem en IK er niet bewust voor kies om een product te bestellen en later teleurgesteld te worden omdat het onvindbaar is.
En dus het voorstel gedaan om mij dan maar het product in volledige nieuwstaat te leveren. Hoewel ik heel goed snap dat ik daarmee een onvoorzien voordeel heb (wat ik op voorhand niet had kunnen voorzien), ben IK nog steeds niet de veroorzaker van het probleem.

Maar dat ging toch echt niet werd aangegeven. Die "glimlach" op mijn gezicht toveren werd dan toch wel te duur, vonden ze. Het is natuurlijk maar wat 't je waard is om een klant tevreden te stellen.

Maar de welwillende medewerker aan de telefoon ging zijn best doen om te kijken of hij mij dan een volledig nieuw product (wat nadat ik het heb uitgepakt natuurlijk al direct in dezelfde staat verkeert als een "Tweedekans in nieuwstaat" product) met korting kon leveren. Tenslotte was het toch "deels" hun schuld wat hier gebeurde (nou Coolblue, zullen we dat "deels" maar weg laten?)
Na even wat intern overleg kwam het kortingsaanbod dan: een schamele € 50 korting kon ik krijgen op een bedrag van ruim € 1200. Beste Coolblue, als dit alles is wat jullie in deze situatie kunnen doen voor een klant, dan mag je je ronduit schamen. De slogan "Niets doen we voor een glimlach" zou jullie beter passen.

Beste Pascal,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen goed dat je baalt van deze situatie. Wij weten ook dat je ondertussen contact hebt gehad met onze klachtenafdeling.

Wij zijn voorstander van communicatie via één kanaal te laten verlopen.

Fientje 05-06-2019

Ik heb de eerste keer bij Cool Blue besteld en ben uiterst tevreden over de service. Vooral hun snelle levering vind ik een pluspunt. Alles is ook zeer goed verpakt en het product (britta filterkan) voldeed exact aan de omschrijving. Ik ben dus een zeer tevreden klant ik kan jullie Cool Blue zeker aanraden

Dave 05-06-2019

Product = top. Installatie slecht. Niet waterpas en net gelegde parketvloer onnodig beschadigd. Belofte dat ‘deze week contact met mij wordt opgenomen daarover’ niet nagekomen.

Beste Dave,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Fijn dat het product top is. Balen dat de installatie niet volgens wens is verlopen.

Is de nazorg ondertussen uitgevoerd?

willemsen gustaaf 05-06-2019

super vriendelijke en hulpvaardige verkopers,uitgebreid aanbod , ben echt content jullie winkel ontdekt te hebben

Michel 04-06-2019

Cool blue werkt niet samen met de aflever service. Dit geeft Veel frustratie bij klant en deze afleverservice. Bij mij is drie keer een afwasmachine afgeleverd die ik geannuleerd had. Ik wilde hem laten inbouwen, de mensen die dan langskwamen konden dit niet. Van te voren gebeld en dan wordt er ja gezegd. Ik vind het heel vervelend voor de bezorgers en mijzelf. Heb de afwasmachine maar ergens anders besteld, daar begrijpen ze het wel. Als je iets besteld wat klein is en met PostNL komt gaat het wel goed.

Beste Michel,

Dank je wel voor je review. Balen dat de levering en het inbouwen niet naar wens zijn verlopen. Dat hoort natuurlijk niet.

Wij begrijpen dat je het vertrouwen kwijt bent. Dit spijt ons.

Nancy 04-06-2019

Alles gaat gemakkelijk en in Jip en Janneke taal. Voor elke digibeet is deze website geweldig. De service, vriendelijkheid, snelheid en gemak alles is top.

Jan 04-06-2019

Winkel waarbij je van te voren op internet kunt bestellen en laten verzenden, of in de winkel ophalen. Is de voorraad van de winkel op, dan ligt het artikel (meestal) de volgende dag klaar om af te halen, danwel wordt het gratis bezorgt. Valt het product na thuiskomst toch tegen, of is het niet wat je er van verwacht had, dan mag je het weer terugbrengen, of sturen. En dat is mooi.

Petra Kemna 04-06-2019

Zaterdag avond een monitor besteld en zondag middag bezorgt, altijd goed bij Cool blue

Marnix 04-06-2019

Zoals altijd keurig op tijd geleverd en een goede service als je achteraf nog vragen hebt over het product :)

Joana 04-06-2019

Wat een slecht service van Coolblue.
Hiervoor altijd goede ervaringen gehad maar nu.....
tijdje terug, tv gekocht, helemaal compleet teruggestuurd voor reparatie, 3wkn later TV terug, helaas voetensteun en afstandbediening niet mee. Nu al 3-4 wkn bezig met onderdelen terug krijgen. Van kast naar de muur gestuurd, verkeerd informatie die gegeven wordt. Eerst word er gezegd dat de onderdelen gevonden zijn en binnen 2-3 werkdagen thuis bezorgd worden, na die termijn wordt er gezegd dat ze “nu echt onderweg zijn.” Nu blijkt dat ze helemaal niet gevonden zijn maar nu pas opnieuw besteld. Niemand kan aangeven hoelang dat nog gaat duren, en iedere x als we bellen dan moeten we geduldig afwachten, weer een taak sturen naar de backoffice, en weer afwachten. Inmiddels al 3 bijna 4 wkn met hetzelfde bezig.
Echt wel jammer van coolblue. We zijn al jaren trouw en tevreden klanten, maar dit slaat echt nergens op. klantenservice is telefonisch heel vriendelijk, alleen jammer dat we niet tot een oplossing kunnen komen.

Beste Joana,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam verloopt met de oplossing. Dit hoort natuurlijk niet.

Helaas kunnen wij op jouw e-mail adres geen order/reparatie terug vinden. Wij kunnen je niet vertellen wat de status is.

Henro de Witt 04-06-2019

Wat zijn we weer blij met jullie bezorgers.
Super afgeleverd. Kei beleefd.

Fijn Coolblue dat jullie goed personeel aan nemen.

Rina 03-06-2019

Op zoek naar een nieuwe telefoon na meerdere keren rond gekeken besloten om er een te kopen bij Cool Bleu. Het model kwam er nog het voordeligst uit ook. Besteld en dan super blij met de snelle en goede service. Ook thuis goede begeleiding hoe te gebruiken en dat s dan ook super gelukt allemaal. Blij met mijn samsung10e.

C. Bosschieter 03-06-2019

Ze hebben een duidelijk product omschrijving, en de levering is ook prima, 's avonds om 23.00 uur besteld en s'morgens om half 11 had ik het in huis.

M.D. 03-06-2019

Goede website en een fysieke winkel waar je eventueel de producten ook kan bekijken/kopen.
Snel en duidelijk leveringsproces. Aanbevelingen om passend product te kiezen. Duidelijkheid over alles.

Cover 03-06-2019

Fijne webshop. Doen wat ze beloven! Bestelling altijd de volgende dag in huis gehad. Fijn is dat ze bij een product waarin je veel keuze hebt, 'cool blues keuze' aangeven. Dat hielp ons een keuze te maken in het grote aanbod. Wij plaatsen hier met een gerust hart een grote bestelling!

Laurens 03-06-2019

Zondag 26 mei rond 22.30 uur een tv besteld bij Coolblue. Maandag 27 mei al geleverd. Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van het tijdvak wanneer je je bestelling kan verwachten en ontvangt daarnaast nog een sms en een belletje van de eigen bezorgdienst zodra ze er bijna zijn. Levering is netjes en correct.
Niets dan lof!

Jos 03-06-2019

Als vaste klant van Coolblue werd ik wederom niet teleurgesteld. Alles verliep op rolletjes en de bestelling kon correct verpakt op de afgesproken tijd afgehaald worden.

Corry 03-06-2019

Prima prijs/ kwaliteit. Snelle levering. Vriendelijk personeel . Ik raad iedereen Cool Bleu aan.

Ilse 03-06-2019

Snelle en correcte service/levering. Komen.afspraken zeer goed na. Kan mee met prijzen tov andere leveranciers. Ben ZÉÉR tevreden!

Maurits 03-06-2019

Na wat problemen op de website met het bestellen is Coolblue erg behulpzaam geweest met het oplossen van dit probleem. Het is dat ik zelf scherp ben anders had ik 2 keer betaald voor het product. Verder ook keurige servicemails ontvangen.

Arthur 03-06-2019

Opzoek naar een accu boormachine, Cool blue heeft een ruim assortiment. Kon dezelfde dag nog geleverd worden ondanks dat het hemelvaartsdag was.
Zeer tevreden over m'n aankoop en de webshop.

Charlotte 03-06-2019

Zojuist onderstaande review geschreven:

Zeer slechte service. Wasmachine zou zondag om 10:10 geleverd worden. Rond deze tijd krijgen wij een berichtje dat de bezorgers ons gemist hebben, dit is vrij sterk aangezien we thuis waren en ongeveer naast de bel zaten. Vervolgens ontvangen we een mail dat de wasmachine de volgende dag bezorgd zou worden en dat we ons tijdvak voor 02:00 toegestuurd krijgen.

Vanochtend worden we wakker, maar geen mail van cool blue met het tijdvak. Direct opgebeld en er werd ons verteld dat ze vergeten waren de wasmachine in te plannen en dat het bezorgen vandaag niet meer gaat lukken, maar dat het morgen wordt. Er kon niks aan gedaan worden en we moeten maar tot morgen wachten. Ook kunnen wij geen tijdvak kiezen waardoor we geen idee hebben of we morgen thuis kunnen zijn ivm werk.

Echt absoluut niet tevreden over de service!

Medewerker van de klantenservice belt net terug dat hij een fout gemaakt heeft en dat de wasmachine pas op donderdag geleverd kan worden, wel zouden we een kleine vergoeding krijgen. Aan het eind vraagt de medewerker: Dus wat is nou je keuze?? Medewerker toonde absoluut geen Respect, had een lachje tussendoor waarmee die ons een soort van uitlachte. Ik bestel nooit meer wat op cool blue
Officiele reactie van Coolblue 03-06-2019

Beste Charlotte,

Dank je wel voor je review. Ontzettend vervelend dat het zo mis is gegaan met jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet. Daarvoor ons excuus.

Met jouw casus gaan wij intern aan de slag om herhaling te voorkomen.

Voor het ongemak sturen wij jouw graag een aardigheidje op. Bel je even met onze klantenservice?

Murat 03-06-2019

- Snelle levering.
- Retouneren is in de meeste gevallen mogelijk, daar doen ze niet moeilijk over.
- Producten worden altijd in goede staat geleverd

Coolblue is the way to go!

Auke 03-06-2019

Zeer prettig om bij te bestellen. Kwamen op de aangegeven tijd aan de deur en hebben alles op de gewenste plek geïnstalleerd. Daarnaast hebben ze ook nog een korte uitleg gegeven over de apparaten en het vervoeren daarvan.

Anne 02-06-2019

Snelle levering, goede prijs, goede omschrijving van het product. Netjes ingepakt

Adem 02-06-2019

Gewoon goed net als al mijn vorige bestellingen bij Coolblue gewoon zoals het hoort goeie levering goeie prijs goeie site

Frans Graveth 02-06-2019

wij vinden deze schop geweldig,wij hebben lang lopen zoeken totdat wij bij kieskeurig terecht kwamen,dan wordt het zoeken een peuleschilletje.

Bert 02-06-2019

Duidelijke website met een ruime sortering aan producten. Bestellen en betalen erg eenvoudig. Levering was zoals afgesproken, artikel 100% in orde.

J.Blokker 02-06-2019

Snelle levering,redelijke prijzen.
Snelle antwoorden op vragen.
Gebrijks aanwijzingen op de site.

Nijman 02-06-2019

Coolblue levert op tijd, dmv een sms wordt de levertijd aangegeven. Heel fijn.

Manuel Donath 02-06-2019

Snel, overzichtelijk en eenvoudige bestelling. Ook de levering is prima geregeld. Of thuis, bij iemand anders of pakje gemak.

Helena 02-06-2019

Overzichtelijke site, met goede omschrijvingen. Snelle levering, zelfs mogelijk dezelfde dag. Goede uitleg, filmpjes over producten. Extra mail met tips voor aangeschafte product. Vriendelijke, behulpzame telefonische dienstverlening.

Martijn 02-06-2019

Snelle levering voor een scherpe prijs. Het is altijd een feestje om bij CoolBlue te bestellen.

Johny 02-06-2019

Altijd snelle levering .Als er een probleem is word dit snel en naar tevredenheid opgelost.

Hunter53 02-06-2019

Prima produkt ,prijs prima
Zeer snelle levering en prima verpakt.
Wij komen zeker trug

Heino Boer 02-06-2019

Goede prijs en service vriendelijke bezorgers. Alles wat je graag ziet als je een aankoop doet.

MhO 02-06-2019

Compleet assortiment. Bestellen is eenvoudig, overzichtelijk en duidelijk. Levering snel en verzorgd. Kortom top!

Richard 02-06-2019

De shop vind ik zeer goed overzichtelijk en de medewerkers zijn goed op de hoogte van de producten