Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rinus den Ouden 22-04-2019

Ben al wat langer klant bij Coolblue om de dood eenvoudige reden dat ik in mijn hele leven, en ik ben nu 69 jaar nog nooit zo'n klantvriendelijkheid en service heb meegemaakt. Na menige teleurstellende ervaringen heb ik mijn favoriete winkel gevonden! En die prijs zal mij mijn .... roesten. Deze winkel heeft het begrepen dat service en vriendelijkheid voor de consument belangrijker zijn dan de prijs alleen. En ook daar doen jullie niet in onder! Proficiat ga zo vooral door!!!!

steeks 22-04-2019

Snelle levering en nette prijs, ook telefonisch prima ondersteuning om de juiste keuze te bepalen.

Gwen 22-04-2019

Altijd hele prettige en zeer persoonlijke benadering bij Coolblue. Veel producten op de site en altijd scherpe prijzen. Bestel- en leveringsproces ook top, vanaf het moment van bestellen tot je het product hebt ontvangen word je zeer goed op de hoogte gehouden.

Nico 22-04-2019

Snelle levering, goede prijs, jammer dat ze mijn oude magnetron niet meenamen, kan wel gratis opgestuurd worden maar is erg zwaar.

B 22-04-2019

Duidelijk bestelproces, duidelijke communicatie over de levering en aardige bezorgers die alles aansluiten en uitleg geven over het product.

Peter 22-04-2019

Goede overzichtelijke website. Snelle en betrouwbare levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Coolblue is echt betrouwbaar

Ingrid 22-04-2019

Coolblue is een prima organisatie met deskundige medewerkers. De bestelling wordt efficiënt verwerkt, voor zover nodig worden de producten deskundig aangesloten. Levering is snel en de producten zijn van goede kwaliteit.

Ludo 22-04-2019

Beste webwinkel op de markt wat betreft electrische apparaten en aanverwante electronica. Al vele toestellen gekocht en nog nooit een klacht gehad. Prima service.

Pasc25 21-04-2019

De 'Aloha' sfeer in de winkel past goed bij Coolblue..Winkelen verloopt vlotjes goed uitgewerkt bestel/afhaal concept.

Wendy 21-04-2019

Super snelle levering (binnen 24 uur), aardige en snelle bezorgers. Communiceerden van tevoren duidelijk wanneer ze zouden komen, tilden de (zware) wasmachine naar 2 hoog en namen de oude weer mee terug. En dat alles met een beetje humor.
De bezorgers zeiden dat als we het apparaat zouden registreren bij Miele, we extra garantie zouden krijgen. Dit vonden we niet zo snel terug, maar de klantenservice stuurde ons direct een link om dit te regelen. Allemaal top dus!

Lowiesa 21-04-2019

Uitstekende service! Smsje en telefoontjes vlak voor aankomst. Vriendelijk personeel. Machine aangesloten en getest. Fantastisch

Kaz 21-04-2019

Direct geleverd. Geen toestanden, dus.....zoals het hoort. Bovendien voldoet het aan alle hoge verwachtingen.

Ad 21-04-2019

Altijd alles top geregeld zowel produkt omschrijving en de communicatie over het te leveren produkt

Frans Simonides 21-04-2019

Mooie producten,prettig geprijsd in verhouding met andere winkels.Snelle levering.perfecte prettige bezorging.Al verschillende producten gekocht!!!

luc st 21-04-2019

Waarom nog langer zoeken als men op coolblue alles kan vinden,de informatie is correct prijzen zijn zeker niet te hoog en ik raad het iedereen aan.Ook de methoden van betalingen vind ik heel goed, en verdder niets op aan te merken in ieder geval gaan ze me hier nog zien.

Arno D 21-04-2019

Enorm klantvriendelijk, snel geleverd, gratis geleverd, op zondag geleverd, vriendelijk personeel, altijd en overal bereikbaar op social media, goede reviews van producten op hun Youtube kanaal.

Hans Sepers 21-04-2019

Een degelijke warenhuis maar dan online en van deze tijd. Degelijk qua service, garantie e,d.. Van deze tijd gezien bestelproces, snelheid, assortiment en goede prijs. Zowel ervaring met een wasmachine als kleine zaken. Prima. En ook als er iets mis is met het product, gewoon goede service zonder gezeur; geld terug of vervanging, geen probleem.

Nieuw 21-04-2019

Ijskast gekocht niet echt een goedkope

Ijskast gekocht niet echt een goedkope jammer dat communicatie een beetje stroef ging hier en daar maar toch hebben ze de ijskast vervangen!!! Echt een geweldig bedrijf !!! Wel een klein puntje ik denk wel dat coolblue tussen monteurs/ reparateurs moet communiceren en het niet aan de klant over te laten creëert namelijk irritatie terwijl het niet hoeft, maar desondanks dat : Coolblue is een super bedrijf die echt klant vriendelijkheid voorop heeft staan vooral zo doorgaan!!!!

Keyner 20-04-2019

Ik kwam op zondag avond op het idee om zo'n speaker te kopen
Blij verrast dat ik het kon bestellen en de volgende avond had ik het binnen!
Super product

Mathieu 20-04-2019

Goed product en snelle levering, goede website en duidelijke uitleg. TOPPIE….

Eveline 20-04-2019

Goede website, uitgebreide informatie (soms toelichting van een product dmv een video), snelle levering, leveringstijden goed geregeld, heldere communicatie (ook tijdens het leveringsproces) en aardige en beleefde jongens die het product afleveren en zonodig installeren. Een positieve ervaring.

Lowieken 20-04-2019

Vandaag kwam mijn zoon zijn beeldscherm aan. De bel ging en hij luisterde aan de parlofoon wie er was. (Hij wist dat zijn scherm zou geleverd worden vandaag, dus hij zat vertrekkensklaar, want wij wonen 14 hoog. Een norse stem zei " pakket ". Hij naar de lift. Ondertussen gaat de bel weer, een geïrriteerde man vraagt ," kom je nu naar beneden" ? Ik zeg , ja sorry , mijn zoon komt van 14 hoog dus das niet op 1,2,3, hé. Geen antwoord. Een aantal min later is mijn zoon terug boven met beeldscherm maar toch een beetje beduusd omdat de man zo onvriendelijk was en dat zijn we bij jullie echt niet gewoon. We hebben al redelijk wat besteld bij jullie en steeds extreem vriendelijke bezorgers. Echt jammer dat het dit keer zo is gegaan.

Mvg Van Camp Cindy

Omar 20-04-2019

ik heb een bestelling op zaterdag middag gemaakt en krijg het volgende dag thuis. goedkope dan andere winkels, snel en netjes opleveren.

René Verhoeff 20-04-2019

je wordt altijd netjes geholpen en te woord gestaan. En op de website kun je makkelijk alles vergelijken, met de reviews van de klanten over de producten kun je ook kijken of het is wat je zoekt.
mij zien ze zeker terug

Fons 19-04-2019

Correcte boys die kwamen leveren en aansluiten, snelle levering, prima service.
Dik tevreden !!!!

Duifje 19-04-2019

Ik kies voor Coolblue omdat de service toppie is en er altijd volgens afspraak op tijd geleverd wordt. Nooit gezeur altijd goed!!!

Frederik 19-04-2019

Deze shop heeft goede aanbiedingen en over het algemeen duidelijke omschrijving van de artikelen. Vooral de uitleg van sommige dingen zijn zeer goed. Ook als je het artikel in huis hebt krijg je nog adviezen.

Marie en Glenn 19-04-2019

Ik had op 25 maart een negatieve beoordeling geschreven over een bestelling (xxxxx) van 15 maart. De oven/magnetron en vaatwasser zijn uiteindelijk op 28 maart ingebouwd. Coolblue geeft aan dat de communicatie met de inbouwservice beter kan. Wij zijn blij met de geboden compensatie en de persoonlijke afwikkeling door Sandra vd klantenservice. Ondertussen is ook de koel/vriescombinatie geleverd. Deze hebben we zelf ingebouwd van een sleepdeur naar deur-op-deur. We hebben er weer vertrouwen in.

ziggy 19-04-2019

duidelijke beschrijving op de website, je kan de producten vergelijken uit de ruime keuze, snelle levering en winkel in de buurt.

Harry 19-04-2019

Zeer goede info over assortiment, extra info over artikelen, instructiefilmpjes, e.d. Snelle service, levering en afhandeling. gratis en gemakkelijk retourneren.

Consulent 19-04-2019

Een shop van deze tijd voor de consument met een mening van deze tijd. Luchtig en toch serieus. Oog voor detail. Goede prijs-kwaliteit en levering.
En inderdaad met een glimlach! Top shop!

R 19-04-2019

Het is een makkelijke website.. het juiste product is snel gevonden en besteld. Altijd snel, op tijd en goed bezorgd

Willem 19-04-2019

De webshop is duidelijk met goede informatie. Alleen jammer dat ze hun belofte niet waarmaken: voor 23.59 besteld, volgende dag binnen.

chefyvon 19-04-2019

goede service, snelle levering, goede kwaliteit, waarde voor je geld. Ruime keuze, makkelijk betalen

Wartodust 18-04-2019

Product beoordelingen zijn betrouwbaar en zeer handig om op te filteren. Bij levering van Coolblue zelf is het persooneel zeer vriendelijk

Suzan 18-04-2019

De bezorger was ruim op tijd, vriendelijk en bezorgde alles in goede staat. Er valt niks negatiefs over te zeggen al zou ik dat nog zo graag willen. Bezorging zoals het gewoon moet.

Egbert Jan 17-04-2019

Snelle en correcte levering. Levering was op tijd en de verpakking is door de vervoeder voor recycling weer meegenomen.

Jan 17-04-2019

De levering is super snel en de service is zeker in orde.
Voor mij de beste webwinkel.

Jan 17-04-2019

Prima spullen, snel besteld en bezorgd, kortom prima webshop !! Veel keus en voor een prima prijs

Christa 17-04-2019

De bestelling was snel gedaan en de bezorging was snel goed. De bezorging mooi optijd en van te voren nog even gebeld dat ze er zo waren. SUPER!!!!

Tonnie 16-04-2019

Goede prijs, goede reviews en gemakkelijk. Op de site kun je producten gemakkelijk vergelijken.

Kees 16-04-2019

Dit weekend een Nintendo switch gekocht voor mijn zoon. Omdat hij meebetaalde werd het er eentje met een tweede kans (vanwege de prijs). Geen probleem, want daarmee hebben wij hele goede ervaringen. Ik heb gezocht en het zal best een tweede kans systeem zijn geweest, maar dat was alleen te zien aan de sticker "tweede kans" op de doos.

Lekker om te weten dat een aankoop bij Coolblue, en dat zijn er in de loop der jaren toch al behoorlijk wat nooit problemen zijn!!

Jammer alleen dat PostNL aankondigde dat ze eerst tussen 12:05 en 14:05 zouden komen en daarna tussen 14:05 en 16:05 dat bleek gelukkig te kloppen

Jacobus D. 16-04-2019

Betrouwbare website met goede prijzen, snelle levering en zeer ruim aanbod. Top service

Walter 16-04-2019

Het pakket werd begeleid via mijn pc Keurig netjes hoor .Ik heb het pakket bij Bruna afgehaald zo was afgesproken .

EMJ 16-04-2019

Donderdags bestelling voor een oven en magnetron geplaatst, incl. Inbouwservice. Maandags afspraak voor inbouwen op dinsdag ingepland, dinsdagochtend tussen 7 en 8 (!) uur vergeefs gewacht op de oven en magnetron. Na een belletje met de inbouwservice en Coolblue blijkt dat de bestelling vrijdags al in z’n geheel door Coolblue was geannuleerd, omdat alleen de magnetron niet leverbaar was. Geen bericht daarover naar mij, sterker nog, maandags werd de afspraak voor inbouwen nog gewoon met mij gemaakt. Toen ik dit dinsdags naging bij de klantenservice werd ook geen enkele poging gedaan om deze fout te herstellen, dan wel om mij een alternatief te bieden. Van een bedrijf als Coolblue vind ik dit echt heel erg tegenvallen. Het gaat kennelijk goed genoeg met dit bedrijf, om zich mindere klantenservice te kunnen veroorloven. Ik zal er in ieder geval niets meer bestellen.
Officiele reactie van Coolblue 19-04-2019

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de bestelling niet volgens afspraak is verlopen. Dit hoort natuurlijk niet en daarvoor Sorry!

Helaas kan het voorkomen dat een product niet meer leverbaar is, natuurlijk dienen wij dit dan wel netjes met jouw te communiceren. Dat dit niet gebeurt is maken wij direct binnen de betreffende afdelingen bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Spijtig genoeg lost dit voor jou nu niets meer op.

Ondertussen is jouw order geannuleerd en heb je het aankoopbedrag terug.

Edward 15-04-2019

Qua tijdstip conform afspraak geleverd en geplaatst. Goede extra informatie v.w.b. gebruik en onderhoud.

Ellen 15-04-2019

Ruime keuze op de site. Voldoende informatie bij elk product. Wij hadden een wasmachine, droger en koelkast besteld en alles is prima afgeleverd en geïnstalleerd door zeer vriendelijke jongen. En de oude koelkast is meegenomen. Daarbij was het erg handig dat je zelf kunt aangeven wanneer en op welk dagdeel je het bezorgd wilt hebben en dan krijg je op de dag zelf nog een bericht om hoe laat het afgeleverd wordt, echt top. Prima service allemaal!

Karin 15-04-2019

Makkelijk verschillende types vergelijken, fijn dat er veel reviews van andere consumenten staan. Bezorging is snel en je kunt een tijdsvak uitkiezen voor je levering, zelfs 's avonds!

Lianne 15-04-2019

Heb al vaker producten via Coolblue gekocht. Laatste aankoop was een laptop.
Coolblue heeft een goede overzichtelijke website met een ruim aanbod. Fantastische service, producten snel in huis.
Ikzelf kocht een 'tweedekans' product, deze is helemaal prima, laptop werkt perfect, nog echt in nieuwstaat. En hierdoor zeer goed product, voor een nette prijs ;)! Coolblue is top.

Littelleedie 15-04-2019

deze winkel heeft een zeer goede service en zeer snelle levering. Ze doen effectief wat ze schrijven. Binnen de dag geleverd en mailings i.v.m. verzending en aflevermoment.

Mooi aanbod en juiste prijs zettting zorgen ervoor dat het zeker de moeite is om hier langs te komen voor het plaatsen van een bestelling.