Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan17 30-08-2016 Via de website gekocht

Bijzonder snelle levering, zelfs op zondag

Coolblue belooft een bijzonder snelle levering zelfs op zondag, de levertijd werd nog nader gepreciseerd en Coolblue komt de belofte volledig na! Uitstekende service

Pluspunten

• snelle levering
  • levering volgens belofte

Barry 30-08-2016 Via de website gekocht

Koffie machine en melkschuimer

Erg handig het in de avond bestellen en alsnog de volgende dag in huis. Producten voldeden aan de verwachting en prijs was scherp.

• Duidelijke site

Fraukje 30-08-2016 Via de website gekocht

pakketje was een enveloppe.

Wat ik jammer vond is dat ik keurig om half een 's nachts een track en trace code kreeg, terwijl het gewoon een enveloppe was, ging gewoon door de brievenbus. Blijf daar dus voor niets voor thuis. Voor de rest is alles naar wens.

Henke 30-08-2016 Via de website gekocht

makkelijk en snelle levering.

Je krijgt een duidelijke terugkoppeling wat er besteld is en wanneer het geleverd wordt. Het betaalproces is ook in orde en je kunt betalen via je bank-app dm.m.v. de QR-code die je kunt scannen.

Pluspunten

• bestelproces
  • levering

Minpunten

• geen chat-mogelijkheid

Tina 30-08-2016 Via de website gekocht

TOP service :)

Ik heb nu al 2x besteld bij Coolblue en ben er echt hartstikke tevreden over: eerste keer had ik een klacht over de transporteur. Dit is adequaat en begripvol opgelost. Onlangs weer een bestelling geplaatst: snelle levering, voldoende keuze en humor hebben ze ook (verpakking en 'leesvoer'!) Coolblue heeft in ieder geval een top-marketing team!

Pluspunten

• Snel & adequaat
  • Vriendelijk & begripvol
  • Voldoende keuze

Klaas 30-08-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Perfect!

Via internet besteld maar afgehaald in winkel. Met klein kind op arm was sjouwen (grote doos) niet mogelijk dus liep medewerker mee naar mn auto. Service van een 'winkel' met onlineprijzen en -voorraad.

Pluspunten

• Assortiment
  • Service

Minpunten

• Prijs net iets hoger

Xenia 30-08-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar met een breed aanbod

Door het uitgebreide aanbod is het de ideale site als je meerdere producten besteld.
Qua prijs is CoolBlue wel iets minder voordelig, maar daar staat een goede en snelle service tegenover.

Pluspunten

• Breed aanbod
  • Goede en snelle service
  • Goede zoekfunctie
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Iets duurder

Michel 30-08-2016 Via de website gekocht

Afhandeling bestelling en retournering

Na mijn betaling kon ik het pakket de volgende -ochtend- al direct ophalen bij het afhaalpunt, zeer snel geregeld. Helaas werkte mijn bestelling niet naar behoren.

Direct nadat ze de retourbestelling weer hadden ontvangen stuurden ze een nieuwe. Deze was direct de volgende dag binnen. Al met al zeer goede service en snelle afhandeling. Uiteindelijk heb ik nu een topproduct in huis.

Pluspunten

• Zeer snelle service
  • Klantvriendelijke service

Mw van Dongen 30-08-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Het is zeer eenvoudig een keuze te maken. De selectietools zijn erg duidelijk. Overal is aan gedacht en alle gangbare merken zijn vertegenwoordigd. Ik vond zelf het overzicht van vergelijkbare modellen het handigst.

Pluspunten

• goede selectietools
  • overzichtelijk

Martin 30-08-2016 Via de website gekocht

PS4 Lego Star Wars pakket

Sneller geleverd dan gepland, gratis upgrade van het bestelde PS4 pakket (Lego Star Wars pakket gekregen, standaard PS4 besteld), helemaal top!!

Pluspunten

• snelheid
  • klantvriendelijk

Minpunten

• geen idee

Johnny 30-08-2016 Via de website gekocht

Snel en goede service

Geen ergernissen bij ons bekend, dus houden zo.
Kunnen vele andere webwinkels een voorbeeld aan nemen.
Het door ons gekochte is altijd goed bevonden.

Pieter 29-08-2016 Via de website gekocht

Super service

Altijd snelle en correcte service nooit problemen en in dien vragen kan je altijd de chat of telefonisch coolbleu benaderen

Pluspunten

• Snelle service
  • Correcte service
  • Overzichtelijke site

Ellen Janssen 29-08-2016 Via de website gekocht

Aanrader!

Super tevreden over service en ook na service van Coolblue toen een bestelling niet was aangekomen, werd er gelijk en zonder problemen een nieuwe zending verstuurd. Product helemaal in orde als ook de vriendelijke service!

Ch. 29-08-2016 Via de website gekocht

Goeie ervaring

Altijd goeie ervaring gehad. Goeie en snelle klantenservice. Maken nergens een probleem van, ook niet bij retouren. Snelle levertijden en goeie prijzen. De filmpjes op de site zijn ook altijd leuk. Topwinkel.

Pluspunten

• Snelle service
  • Breed assortiment
  • Goeie prijzen

Lub 29-08-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel

We hebben een stofzuiger besteld en deze werd al snel bezorgd. Bestellen was makkelijk. Na een review over het product zouden we een cadeaubon van €20 euro krijgen (actie). Eens kijken of dat ook goed zal gaan.
Wat ik erg fijn aan de website vind zijn de reviews en de vele opties om te filteren op eigenschappen van het product zodat je alleen de resultaten krijgt die je wilt.

Pluspunten

• Snelle levering

Raymond 29-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon altijd dik in orde

Snel, persoonlijk, vriendelijk en altijd dik in orde. Je kunt altijd gemakkelijk vinden wat je zoekt en je hebt het binnen no-time in huis.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Superkami 29-08-2016 Via de website gekocht

Top service

Vorige heb ik week een wasmachine gekocht. Deze is netjes 3 hoog zonder klachten naar boven getild. Tevens geplaatst en aangesloten en daarna de oude zonder problemen meegenomen.
Ze waren wat later door de file, maar wel netjes via een sms op de hoogte gebracht hoe laat hij uiteindelijk zou komen.

Pluspunten

• Goede service
  • Vriendelijk
  • Overzichtelijk

dirkenrosalie 29-08-2016 Via de website gekocht

Eenvoudige, betaalbare vaatwasser

Onvoldoende informatie verstrekt, waardoor we verkeerde vaatwasser geleverd kregen.
Er wordt reclame gemaakt voor: vandaag besteld, morgen in huis. Dit is dus niet zo, en zeker niet als er een weekend tussen zit! Je bent afhankelijk van wanneer de vaatwasser ingebouwd kan worden; dat duurt dus een aantal dagen en Coolblue zegt daar niets aan te kunnen doen en er ook niet verantwoordelijk voor te zijn... (wordt dus gewoon afgeschoven naar een ander terwijl zij wel deze belofte doen aan de klant).
Vervolgens werd de tweede keer wel de juiste vaatwasser geleverd, maar werd deze niet ingebouwd. In plaats daarvan lieten ze deze midden in de keuken staan en zijn vertrokken om pas na enkele boze telefoontjes een aantal dagen later! terug te komen om hem in te bouwen. Hier was ik zeer ontevreden over.
Je betaalt € 70,- inbouwkosten. Dat bestaat uit water en stroom loskoppelen, apparaat verwijderen en water en stroom weer aankoppelen. Alles bij elkaar nog geen 10 minuten werk. Dat vind ik erg veel geld!

Minpunten

• beloftes niet nakomen
  • vaatw. midden in keuken
  • slechte info gegeven
  • veel te hoge inbouwkosten

Officiele reactie van Coolblue 29-08-2016

Beste Dirk en Rosalie,

Wat balen om te lezen dat het zo is verlopen, waarvoor ook onze excuses! Graag kijken we toch nog even met u mee om te kijken wat er precies fout is gegaan.
We zouden u dan ook willen vragen om contact met ons op te nemen en dit als klacht door te geven aan onze klantenservice afdeling, wellicht kunnen we toch nog een glimlach op uw gezicht toveren!

Jan 29-08-2016 In de winkel gekocht
Groningen

geweldige service

Bij coolblue is sprake van een geweldige service, het klopt gewoon wat ze zeggen en wat ze doen. Niet alleen bij de verkoop, ook bij een reparatie of mankement.

Pluspunten

• kennis
  • service
  • wat ze zeggen doen ze

Debbie 29-08-2016 Via de website gekocht

Top

Zaterdagavond wasmachine besteld, maandagmorgen afgeleverd. Duidelijke berichtgeving over bezorging en vriendelijke en vrolijke bezorgers die de wasmachine plaatsen, aansluiten en de testwas voor je aanzetten. Top!

Pluspunten

• bezorginformatie
  • bezorging

Marian Ras 29-08-2016 Via de website gekocht

On line en in winkel

On line zeer snel, het kwam zelfs eerder dan gemeld.in de winkel was de hulp zeer vriendelijk en er werd alle tijd besteed en meegebracht. Compliment het was bijzonder prettig.

Pluspunten

• Stoelen zijn fijn
  • Veel ruimte

Minpunten

• Heb ik niet

Henk en Ria Smits 29-08-2016 Via de website gekocht

M'n nieuwe tablet

de service van Coolblue is fantastisch de snelheid waarmee geleverd wordt ook en je wordt uitgebreid op de hoogte gebracht van de voor en eventuele nadelen van een product. Dus wij zijn na verschillende aankopen fan van Coolblue

Pluspunten

• service
  • klantvriendelijkheid
  • eerlijke voorlichting
  • snelheid van handelen
  • humor in folder e.d.

Wil 29-08-2016 Via de website gekocht

smartfone

online besteld,correcte en snelle levering,keurig verpakt.
zelfs nog enkele euro's goedkoper als in een andere winkel, een echte aanrader.

Pluspunten

• correct
  • snel
  • niet te duur

M bogaart 29-08-2016 In de winkel gekocht
Coolbleu tilburg

Blij met coolbleu

Goede web winkel met veel koopjes ben er reuze blij mee😊😊dus raad ierdereen aan om bij coolbleu te gaan winkelen

floortje 29-08-2016 Via de website gekocht

transparant en goede prijs kwaliteit verhouding

Goede website. Overzichtelijk en klantvriendelijk. Ook vrijblijvend bestellen zonder account kan waardoor een inpulsaankoop sneller gedaan is. Chapeau

Anoniem 29-08-2016 Via de website gekocht

Snelle en top service!

Bezorging gaat precies volgens afspraak en de service is fantastisch. Zou ze zeker aanbevelen om je producten bij te bestellen.

Treegona 29-08-2016 Via de website gekocht

Gedegen winkel

Snelle bezorging, meestal op volgende dag, gratis en bij zware apparatuur is vlgs mij de installatie en afvoer van oude modellen inbegrepen.
Naar mijn idee duidelijk over de beschikbaarheid en gaat goed om met onverwachte vertraging van de fabrikant.
Zeer goed met retoeren in het algemeen, geen gezeur.

Pluspunten

• Retoeren is makkelijk
  • Goede bezorging

Leanne 29-08-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Ik vind coolblue een hele fijne en vertrouwde (online) winkel. Ik raad het zeker aan om hier je producten te kopen. Ikzelf koop ook het liefts mijn spullen bij coolblue. Als je iets wilt weten over een product kan je altijd contact opnemen met coolblue en krijg je snel antwoord. Ook bezorgen ze heel snel en dat vind ik persoonlijk een groot pluspunt. Ook staan er altijd plus- en minpunten onder het product dus ze geven eerlijk toe wat er minder is aan het prduct. Hierdoor voorkomen ze dat je iets koopt wat later tegen valt en het is heel gebruiks vriendelijk omdat je snel kan kijken wat de min punten zijn en je dus niet de hele beschrijving hoeft te lezen om er achter te komen dat dit niet het geschikte product voor je is. Dus ik raad een aankope doen bij coolblue zeer aan!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle leverig
  • Klantvriendelijk
  • Overzichtelijke site

Voogd 29-08-2016 Via de website gekocht

Stalking

Ja ik neem blij met mijn aankoop en ik ben het beu dat daar direct een mail komt met accessoires
En verzoek tot reviews net zolang reageer.
Als ik een compliment wil geven of een extra aanschaf wil doen,doe ik dat liever uit eigen initiatief.
Dit irriteerd mij mateloos, niet alleen van Coolblue

Pluspunten

• Vlotte afhandeling

Minpunten

• Zie motivatie

Officiele reactie van Coolblue 31-08-2016

Goedemorgen,

We vinden het vervelend te horen dat u zich gestalkt voelt door onze e-mails. Wellicht kunnen we hier iets aan doen door bepaalde e-mailopties uit te schakelen in uw account. Zou in een bericht naar geenglimlach@coolblue.nl alstublieft een ordernummer willen doorsturen of een postcode en huisnummer? We kijken het graag voor u na.

Vriendelijke groeten,

Leo 29-08-2016 Via de website gekocht

Sharp combimagnetron

Van mijn vorige combimagnetron werkte de oventhermostaat niet meer goed. Deze oven was keurig ingebouwd in mijn keuken. Het was dus belangrijk dat ik een vervangende oven kon vinden die qua afmeting overeen kwam met de oude. Het was dus heel fijn dat er een uitgebreide specificatie is opgenomen op de website van coolblue waarin ik al deze gegevens kon terugvinden. Bijkomend pluspunt is dat de aankoop door de postbode tot aan de voordeur gebracht wordt. Ik hoefde daardoor niet zelf te gaan sjouwen.

Pluspunten

• productspecificatie
  • Duidelijke zoekfunctie

Tevreden klant 29-08-2016 Via de website gekocht

Eerste aankoop positief!

Het was natuurlijk wel spannend, zo voor de eerste keer wat kopen bij een online winkel waar je dus geen ervaring mee hebt. Maar het begon al goed, ik kreeg meer extra's voor minder geld in vergelijking met andere winkels. Ook de combinatie aanbiedingen heb ik gebruik van gemaakt, zo kon ik een instax camera kopen met korting op de "fotorolletjes". Het werd optijd en netjes geleverd en maak er nu met erg veel plezier gebruik van! CoolBlue, Bedankt!

Pluspunten

• leuke extra's
  • goede prijzen
  • mooie combi aanbiedingen
  • gratis en optijd bezorgd
  • gratis retouneren

Dinoj 29-08-2016 Via de website gekocht

Top bedrijf

Makkelijke overzichtelijke site, bestelproces is heel goed en als je toch nog een vraag hebt is de klantenservice ook heel alert. Nette en goede bezorging. Je weet precies hoe laat ze komen en ze handelen alles netjes af. Niks op aan te merken.

Zegiknie 29-08-2016 Via de website gekocht

Goeie site met topservice

De site is overzichtelijk en biedt genoeg info over de producten die ze leveren. Ook klantinfo, een nuttige toevoeging op de specificaties etc die er altijd bij staan.

P. Posthouwer 29-08-2016 Via de website gekocht

Prima

Artikel voldoet aan de verwachtingen. Ik heb bewust gekozen voor een artikel wat door een andere klant is geretourneerd maar feitelijk nieuw is. Het product is vrij snel geïnstalleerd en werkt naar behoren.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Fouad 29-08-2016 Via de website gekocht

Rug zak

Ik bestel vaak bij jullie online,zeer tevreded met service!! Voor mij is niks anders dan coolbleu de beste!!.,

Pluspunten

• Snel levering
  • Goede Klanteservice

Arend 29-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijk, snel, genieten

Gisteren besteld.
Vandaag thuis ontvangen.
Wat wil een mens nog meer?
Blue all over.
Really cool!
Wat mij betreft nog meer Cool Blues!

Pluspunten

• handig
  • snel
  • goed spul
  • really cool that blue
  • cool blues

Ed P. 29-08-2016 Via de website gekocht

4-poorts PoE switch Linksys

Goed en divers aanbod, concurrerende prijs, zeer veilige betalingsmethode(s) en zeer snelle levering.

Pluspunten

• assortiment
  • prijzen

Thanee 29-08-2016 Via de website gekocht

Hier word ik blij van!

Perfecte service, gewoon niets op aan te merken. Super snel, duidelijk en correct. Een organisatie waar ik blij van word!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Correct

Colle 29-08-2016 Via de website gekocht

Fijne service

Super duidelijke site, makkelijk bestellen en gratis bezorgd. Lekker overzichtelijk. Ik zou dit zeker aanbevelen bij andere mensen.

Karin 29-08-2016 Via de website gekocht

Beko wasmachine

De machine is zoals jullie ze beschreven, stil, mooi, groot.
Ik ben zeker tevreden van deze aankoop. Jullie snelle "dag na bestelling levering" is zeker een groot pluspunt.

Nicole 29-08-2016 Via de website gekocht

Wat een topbedrijf is dit!

Wanneer je vakkundigheid, kwaliteit gebruiksgemak, en een super klantvriendelijke service ook nog weet te doorspekken met humor mag je met recht een topbedrijf genoemd worden!

Pluspunten

• Duidelijke snelle website
  • Humor !

Bella 29-08-2016 Via de website gekocht

Fijne, snelle webshop!

Coolblue schrijft duidelijke informatie over de producten op hun website, vaak zelfs met filmpjes erbij. Je kunt de producten ook gemakkelijk met elkaar vergelijken. Retourneren werkt ook heel gemakkelijk als je niet tevreden bent met een product en de levering is heel snel (voor 12 uur 's avonds besteld is volgende dag al in huis!). Ik ben fan!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke omschrijving
  • Gemakkelijke retournering
  • Productvergelijking
  • Gratis verzenden

CHVA 29-08-2016 Via de website gekocht

Etui Mi-pac gekocht bij Coolblue

De etui was dezelfde prijs als in andere winkels. Bezorgkosten gratis! Op zaterdag besteltd en op zondag bezorgd. Helemaal super want op die dag is er altijd iemand van ons thuis om aan te pakken.

Pluspunten

• Levering op zondag
  • Volgende dag in huis

Minpunten

• Zelfde prijs elders

DJvdMolen 29-08-2016 Via de website gekocht

leveren bosch stofzuiger

stofzuigers en voor welk type ondergrond zij goed zijn, zijn goed beschreven. Hierdoor was snel een goede keuze te maken. Levering conform afspraak: vandaag besteld, morgen in huis. Minpuntje: leverancier was een uur eerder dan het tijdsframe dat was afgesproken. Gelukkig was er iemand toevallig thuis! Hierdoor geen 10.

Pluspunten

• goede vergelijk te maken
  • helder proces

Erna en Ron 29-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

via de overzichtelijke website een wasmachine uitgezocht bij Coolblue. Door de reviews konden we de machine die bij ons huishouden past uitzoeken. het geheel proces verliep naar wens!

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • ruime keuze
  • voordelig geprijsd
  • vriendelijke medewerkers

Lydia 28-08-2016 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach, is hun credo. Mijn ervaring is dat men er inderdaad alle moeite voor doet.
Ik vind het een prettig bedrijf, qua klantenservice, hulp en info in de winkel en snelle en correcte levering via de online store.

Michael 28-08-2016 Via de website gekocht

goede snelle dienstverlening van Coolblue naar de klant

goede snelle klantvriendelijke dienstverlening,groot assortiment aan producten,snelle bezorging,duidelijke omschrijving van de website,daarom heb ik gekozen voor Coolblue,zij maken het verschil in dienstverlening om hun klantvriendelijkheid en snelle service.

Ries 28-08-2016 Via de website gekocht

Alleen maar tevreden

Enorm aanbod, redelijke prijzen, leuke tweedekansjes. De info op de site is duidelijk. De service is buitengewoon netjes, goede aftersales.

Wat mij wel een beetje stoort zijn de plus en minpunten bij een product. Ik snap de opmerking bijvoorbeeld niet dat een A+ koelkast minder zuinig is dan een A+++, de inhoud wel maar het is het vermelden niet waard.

Pluspunten

• Service
  • Prijs/productverhouding
  • Aftersales
  • Snelle bezorging

Minpunten

• Sommige plus/minpunten

Magali 28-08-2016 Via de website gekocht

Super prijs , service en levering!

Snel mijn artikel gevonden met een super prijs, klantenservice Is ook snel bij vragen, ik kreeg antwoord binnen de 30min en de dag nadien kon ok al geleverd worden!

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Snelle reactie op mail
  • Ruime assortiment
  • Super snelle levering
  • Blij van de site gevonden

Ferenc 28-08-2016 Via de website gekocht

Losse flitser aangeschaft

Aanbod, kiezen, betalen, levering; allemaal prima. Daarbovenop vonden we nog een cadeautje bij onze flitser, die al een goede prijs had (200 euro.)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede productinformatie
  • Fijne website