Deze score is berekend op basis van 1148 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Coolblue 29-09-2016 Via de website gekocht

Aanbevolen !!

We hadden in eerste instantie een inbouw-koelkast gekocht met verkeerde deur, de afhandeling en het advies van wat wij nodig hadden was echt fantastisch, de volgende dag stond er al een nieuwe, (met goede draaideur) koelkast. Ook het terug sturen was echt zeer goed geregeld. Dus zo kan het echt ook, een aanrader: Coolblue!

LittleDriver 29-09-2016 Via de website gekocht

Kenwood DDX4016DAB autoradio

Zeer klantvriendelijke shop. Mensen nemen de tijd voor je en tonen ook interesse. Iets wat je niet bij alle andere webwinkels ziet.
Service is goed, contact is uitstekend. Bestellen gaat makkelijk en de volgende dag in huis.
Goed bezig CoolBlue.

Pluspunten

• Goede service
  • Vakmensen die weten wat ze verkopen

Canon Pixmania MG6800 series 29-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over mijn aankoop en snelle levering

Heel overzichtelijke site met een veelheid aan producten en merken en de bijhorende uitleg.
Klantvriendelijk en waarheidsgetrouw: de levering werd zoals beloofd de volgende morgen gratis aan mijn deur afgeleverd en vakkundig en met grote zorg verpakt

Peer 29-09-2016 Via de website gekocht

Perfect

Niet altijd de goedkoopste, maar wel perfecte service. Je weet dat het goedkomt en vertrouwen is ook belangrijk als het om webwinkelen gaat.

Willy P 29-09-2016 Via de website gekocht

Reiswekker

Ben reeds klant sinds een jaar of twee, telkens zeer tevreden geweest, zelfs bij een verkeerd besteld apparaat werd dit zonder dralen terug aangenpmen

Lil 29-09-2016 Via de website gekocht

Lil

Volop keuze voor elk budget wel iets passends , super overzichtelijke site duidelijke uitleg bij elk produkt erg snelle levering.

Pluspunten

• Levering
  • Overzichtelijk
  • Prijs/kwaliteit

Ludo 29-09-2016 Via de website gekocht

black line sttofzuiger

Handig te vergelijken , vlotte en correcte afhandeling complete productinformatie en ruim aanbod in ieders genre

Pluspunten

• stil
  • praktische hulpstukken
  • lang snoer

Lotje 29-09-2016 Via de website gekocht

Online en toch persoonlijk

Een online shop met een snelle levering en persoonlijke tint. Dat maakt coolblue een sterkte shop. Op de verpakking is bijvoorbeeld ruimte voor de postbode om iets persoonlijks op te schrijven wanneer het pakket bij de buren bezorgd wordt. Maar ook de website zelf straalt persoonlijkheid en aandacht voor de klant uit.

Folkert 29-09-2016 Via de website gekocht

Prima geholpen bij Coolblue

Na een korte zoektocht naar een nieuwe wasmachine uitgekomen bij Coolblue.nl
Goede uitleg en scherpe prijzen. Bestellen ging heel simpel en de volgende dag was de aankoop al binnen, geïnstalleerd en klaar voor de eerste was!

Pluspunten

• Goede website met heldere uitleg
  • Scherpe prijzen
  • Gratis bezorging en installatie
  • Oude wasmachine gratis meegenomen

Minpunten

• Nog geen minpunt ontdekt

Nrg50 29-09-2016 Via de website gekocht

Klantenservice is top!

Coolblue is een fijne en zeer betrouwbare webshop. Mocht er toch iets mis zijn is de klantenservice echt top. Reactie via Twitter binnen enkele minuten, en goede en snelle oplossingen.

• Fijne site

Minpunten

• Weinig kortingsacties

Marja 29-09-2016 Via de website gekocht

Super shop

Goede producten, goede service, makkelijk te bestellen en de bezorging is altijd op tijd zoals beloofd.

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Snel in huis
  • Ook in winkel te koop

StS 29-09-2016 Via de website gekocht

Super klantendienst!

Coolblue is een zeer fijne webwinkel waar ik graag aankopen doe. Ondanks het feit dat de bestelling online geplaatst wordt, is de telefonische klantendienst zeer snel met zijn feedback. Ook levering is natuurlijk accuraat en zeer snel.

Pluspunten

• Klantendienst
  • Snelheid van levering
  • Aanbod

Nathanya 29-09-2016 Via de website gekocht

Leuk bedrijf!

Al een paar keer besteld, snel en netjes geleverd (een paar pakjes en 1 witgoed apparaat). De track&trace is op orde, en de spullen zij wat ik ervan had verwacht.

Pluspunten

• De leuke berichten
  • Nette service
  • Snel

R.A. van E. 29-09-2016 Via de website gekocht

Wederom zeer tevreden over Coolblue.

Al diverse keren heb ik tot volle tevredenheid een aankoop gedaan via de webshop van Coolblue.
Alle aankopen voldoen aan mijn verwachtingen en zijn perfect en op tijd geleverd door Coolblue.
Niet alleen online koop ik bij Coolblue maar ook in de winkel in Rotterdam , zeer goede en eerlijke uitleg door het personeel die precies weten waar ze het over hebben.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Scherpe prijzen
  • Goede service
  • Artikel informatie

Elles of niets 29-09-2016 Via de website gekocht

De blije doos!

- Overzichtelijk: scheelt me uitzoekwerk en dus tijd, word ik blij van

- Goeie prijs: waar voor je geld

- Snel: had om 23.40 besteld en volgende dag in huis, Coolblue belooft en maakt, geeft me goed en betrouwbaar gevoel, ik ben fan

- Grappig: Die verpakking is geniaal. Goed groot (kids blij want nu als Cool-blue-robot door het leven) goeie teksten op de doos, echt van top tot teen, word ik echt heel blij van. Man en kinderen ook, Buren ook (bedankt voor bedankkaart Coolblue), mensen in supermarkt ook (robot was mee boodschappen doen in winkelwagentje, veel lachers, zalig toch)
Op social media ook erg grappig.
Grappig en je word evengoed serieus genomen!

Yep blije doos hier

Pluspunten

• snel
  • goeie prijs
  • duidelijk
  • grappig

Jeff 29-09-2016 Via de website gekocht

Simply the best

Toevallige keuze die ik me nog geen enkele keer beklaagde. Supersnelle GRATIS levering in een leuke verpakking vol simpele grapjes.

Pluspunten

• Beste prijsverhouding
  • Geen extra kosten
  • Humor

Helma 28-09-2016 Via de website gekocht

Senseo 8 kops vierkant

geweldig dat Senseo apparaat een vierkante groot waterinhoud
doet het geweldig en de service binnen een dag in huis ! en voordeliger dan wie ook. Cool Blue is the place to be !!!!

Monica 28-09-2016 Via de website gekocht

Beste webshop ooit!!

Het aanbod is ruim, een keuze maken gaat gemakkelijk door de filters toe te passen, bestellen is binnen een mum van tijd gebeurd en het bezorgen is gewoonweg op en top. Ik heb geen enkel slecht woord over dit bedrijf. Ze komen hun afspraken na en bezorgen ook écht de dag erna. Vriendelijke bezorgers en goede service. Een vraag per mail wordt heel snel beantwoord!!

Pluspunten

• Informatieverstrekking
  • Bezorgservice/bezorgtijd
  • Aanbod

Minpunten

• Coolblue is niet altijd de goedkoopste

Marieke 28-09-2016 Via de website gekocht

Bestelgemak en snelle service

Goede en overzichtelijke website, duidelijke product info en een gemakkelijk bestelproces. Ik hou van hun top-tienen van bepaalde producten (bijv wasmachines), zodat je tot een goede keuze kunt komen. Bovendien een super snelle en betrouwbare levering, die meestal de volgende dag al plaatsvindt!

Bea 28-09-2016 Via de website gekocht

Goede Prijs, snelle levering

Duidelijk overzicht aanbod, goede prijs en snelle levering zoals geadverteerd. Prima track&trace en sms tijdens leverdatum. Bezorgers sloten wasmachine aan en voerden wastest uit. Namen ook verpakking mee retour. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Snel
  • Tijdig
  • Leverinfo

J Spaninks 28-09-2016 Via de website gekocht

Super service

Goed aanbod producten en geweldige service. Heel snel geleverd en je kan zelfs aangeven in welk tijdvak op welke dag je het bezorgd wil hebben. Ik ben gebeld dat ze een uur voor lagen op schema en of ze het een uur eerder mochten komen bezorgen of toch in het geplande tijdvak. Super! Ze pakken witgoed voor je uit en sluiten het aan (indien van toepassing). Ze hebben zelfs het pakket van de Mediamarkt voor me uitgepakt.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • Geweldige service
  • Vriendelijk en behulpzaam
  • Makkelijk en duidelijk

Richard 28-09-2016 Via de website gekocht

Snel me een glimlach

Zondagmorgen onze oude Miele ter ziele, s'middags nieuwe wasmachine besteld en maandagmorgen om 9.30 uur brachten twee vriendelijke heren het apparaat. Klasse!

Debbie 28-09-2016 Via de website gekocht

Supersnel

Ik ben heel erg tevreden over coolblue.ik bestelde op zondagavond een nieuwe muis voor mijn laptop en deze kon ik de volgende middag al ophalen bij postnl....megasnel! Top!!

Mrmiele 28-09-2016 Via de website gekocht

Top Service

Coolblue heeft ons Op en Top service gegeven. Onze volgende aankoop maar ook daarna wordt gewoon Coolblue!

Pluspunten

• Snel
  • Top service
  • Klantvriendelijkste

W. Krijnen 28-09-2016 Via de website gekocht

Bestelling bij CoolBlue

Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij CoolBlue webshop. Alles liep heel vlot en de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis.

Pluspunten

• Gemakkelijk bestellen
  • Snelle afhandeling
  • Snelle levering

Freddiecat 28-09-2016 Via de website gekocht

binnen een da tv binnen

Had het de vorige dag om 22:00 besteld en had het de volgende dag op tijd binnen. Ook was er genoeg keus tussen de producten.

Pluspunten

• de volgende dag in huis
  • genoeg keus tussen de producten

Boris 28-09-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Gewoon goed. Alles wat je verwacht is er: alle info over het artikel, echte recensies, goede prijs en snelle levering, ook savonds zonder kosten. Dus gewoon goed, want een webshop die die niet heeft is gewoon niet goed.

Pluspunten

• Echte recensies
  • Goede prijs
  • Duidelijke info

Stefaan 27-09-2016 Via de website gekocht

Mijn koopervaring bij coolblue

Steeds een overzichtelijke website met keuzes uit meerdere merken , een eerlijke objectieve beschrijving van het produkt , Telkens een enorm snelle levering , keer op keer houdt men zich aan de volledige afspraak , zowel snelheid van levering als de beschrijvingen en de leveringen. What you see is what you get.

Pluspunten

• Snelheid
  • Eerlijke beschrijving

Ron 27-09-2016 Via de website gekocht

R. van Hardeveld

Goede en duidelijke website.
Snelle levering zelfs op zondag (Top)
Ook tussen 18:00 en 21:00 uur is levering mogelijk.
Bestelling netjes en goed verpakt.
Zeer tevreden over Coolblue

Pluspunten

• Snelle Levering
  • Ook op zondag Levering
  • Ook na 18:00 is levering mogelijk
  • Goede overzichtelijke website
  • Goed verpakt

Minpunten

• Niet gevonden

Rein 27-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle levering.
Goed assortiment.
Goede website.
Prima service.
Goede communicatie ovet de levering.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede communicatie

Bert 27-09-2016 Via de website gekocht

Vlotte online aankoop

De website geeft duidelijke informatie, en voor bijkomende info kan je zelfs chatten. De snelheid waarmee je pakje geleverd wordt is ongelooflijk, en dat kan zelfs op zondag!

Pluspunten

• Duidelijke info
  • Snelle levering

Patrick 27-09-2016 Via de website gekocht

Super snel

ik heb tot nog toe weinig ervaring gehad met deze webshop, maar van deze bestelling kan ik alvast zeggen dat het bestel proces super makkelijk en snel is verlopen. bevestiging per mail van het order, van de shipping en het afleveren. 's avonds besteld, 's morgens de postbode aan de deur. Items netjes verpakt in een doos... zo hoort het.

Pluspunten

• opvolging van de bestelling
  • snelheid
  • gratis geleverd

PAUL 27-09-2016 Via de website gekocht

TOPSHOP COOLBLUE

WEBWINKELSITE IS PRIMA TOEGANKELIJK EN OVERZICHTELIJK,PRODUKTEN ZIJN GOED TE VERGELIJKEN ÉN HET ASSORTIMENT IS UITGEBREID MÉT DE BESTE KEUZES,DE PRIJZEN ZIJN SCHERP EN ER IS EEN PRIJSGARANTIE WANNEER PRODUKT TIJDENS PROEFPERIODE
VAN 14 DAGEN IN DE AANBIEDING KOMT.WANNEER DYNALOGIC PRODUKT LEVERT IS DAT SNEL ÉN ZÉÉR GOED TRACEERBAAR.DE SERVICE IS STEEDS GOED BEREIKBAAR EN DOELTREFFEND.KORTOM IK KAN GÉÉN ÉNKEL PUNT OPNOEMEN WAAR IK NOG ZOU OP KUNNEN VERBETEREN...👍TOPPIE👍

Ad 27-09-2016 Via de website gekocht

keurig verpakt.

ja we hebben al een aantal dingen bij cool bleu en hebben bij alles een goed gevoel gehad. verder nog geen enkel probleem gehad.

Pluspunten

• nette en goed erpakt
  • komen na wat ze zeggen.

Mohamed 26-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop

Makkelijke website, order snel ontvangen en alles is duidelijk. Coolblue is ook makkelijk te bereiken via de website en telefonisch.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Order binnen dag ontvangen

Minpunten

• Levering via PostNL

Lieke 26-09-2016 Via de website gekocht

Jammerlijk

Een koelkast besteld via Coolblue. Erg fijn, volgende dag in huis. Drie kwartier voor levering een smsje dat ze eraan kwamen en ze waren er mooi op tijd. Helaas hadden ze de verkeerde koelkast geleverd. Retourformulier ingevuld en erbij vermeld dat ik mijn bestelde koelkast wilde hebben. Volgende dag werd ik gebeld dat de koelkast die ik wilde uitverkocht was en dat deze een aantal dagen later pas weer op voorraad zou zijn. Of ik daarop kon wachten. Geen probleem, wacht ik een paar dagen langer. Een week later kreeg ik een mailtje 'we hebben een oplossing voor uw probleem'. Mijn geld zou teruggestort worden omdat de koelkast er niet was.

Al met al voor werd de eerste koelkast netjes op tijd geleverd en weer opgehaald. Ze bellen netjes op dus echt service met een glimlach. Wel jammer dat ze de koelkast niet hebben kunnen leveren en dat ik dat dan uiteindelijk via een mailtje hoor. Eerste ervaring wordt daardoor toch minder.

Pluspunten

• Levering

Minpunten

• Klantenservice wanneer het misgaat

Erik 26-09-2016 Via de website gekocht

Bosch Koelkast diepvriezer

zeer correcte service van bestelling tot levering, je wordt goed op hoogte gehouden,zeer vriendelijke mannen wat komen leveren,je kunt er in vertrouwen bestellen

Robert 26-09-2016 Via de website gekocht

Waarmaken verwachtingen.

Coolblue maakt (iedere keer, nu voor de derde maal) waar wat ze zeggen. Op vrijdag wasmachine besteld en op zaterdag, op tijd, geleverd. Chauffeur heeft kwartier voor aankomst gebeld, de wasmachine geplaatst, aangesloten en het eerste programma gestart. Ook had hij nog enkele handige tips en is de oude machine meegenomen.

Pluspunten

• Assortiment
  • Informatievoorziening
  • Scherpe prijzen
  • Geen afleverkosten

Wim 26-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering (zoals gewoonlijk)

Overzichtelijke siten met ruime omschrijving van het product en informatie. Gewoon heel erg duidelijk.

Pluspunten

• snelle levering
  • geen verzendkosten

Anne Jan 26-09-2016 Via de website gekocht

Koelkast keurig op tijd geleverd binnen afgesproken tijd!

Prima bestelgemak en aangeven wanneer ik de koelkast geleverd wilde hebben. Keurig sms bericht naast track en trace dat chauffeur binnen gestelde levertijd tussen 15.00 - 18.00 om 15.30 voor de stoep zou staan! Top!

Pluspunten

• Nette ijskast voor in kleine keuken.
  • Maakt geen geluid.
  • Prima vriesvak welke goed afsluit

Marco 26-09-2016 Via de website gekocht

Coolblue is cool

Doen wat ze moeten doen en komen beloften na. Bestellen is eenvoudig; snelle afhandeling en levering is zoals afgesproken.

Kees 26-09-2016 Via de website gekocht

In één woord perfect.

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Cool Bleu. De voorlichting en voorwaarden vooraf zijn prima gedocumenteerd. De bestelling, betaling en bezorging verliep perfect. Cool Bleu is een aanrader.

F.P. 26-09-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Bij binnenkomst kreeg ik gelijk een kopje koffie aangeboden

Ben zelf rolstoelgebruiker, bij binnenkomst kreeg ik koffie aangeboden (vestiging Utrecht) Ruime winkel prima overzicht en vriendelijke mensen.

Voor rolstoel gebruiker goed toegankelijk

Gewoon goede service en vriendelijke mensen

prima assortiment, mooi verdeeld

Pluspunten

• Mooie ruime winkel
  • Aaedige mensen

Timmerrr 26-09-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Perfect/veel keuze

Op het internet is het een zeer uitgebreide winkel met veel keuzes. Als je een artikel wilt ophalen in de winkel dan kan dat zeer snel. Alleen zijn er weinig fysieke winkels waar dit echter mogelijk is.

Pluspunten

• Uiteraard zeer vriendelijk en helpen je uitstekend
  • Mooie winkels
  • Veel keuzes op het internet
  • Bestelling ophalen in fysieke winkels

Minpunten

• Weinig artikelen in de winkel

rob 26-09-2016 In de winkel gekocht
eindhoven

top winkel

had 14 maanden geleden een wonder core2 gekocht.
helaas ging de elastiek stuk en heb gewoon een splinter nieuwe wonder core 2 mee terug gekregen

Pluspunten

• kennis
  • vriendelijk
  • goede service
  • duidelijk site
  • goed assortiment

Minpunten

• niet bij ons in dorp

Anne-Marie 26-09-2016 Via de website gekocht

beetje jammer...

Zeer tevreden over de oven die ik via coolblue gekocht heb. Ik ben echter zeer teleurgesteld in de service. Mijn oude oven werd niet meegenomen terwijl dit wel in de voorwaarden staat. De servicedesk gebeld, hier een half uur in de wacht gehangen en toen maar opgehangen en zelf iets gaan regelen. Dag erna alsnog gechat met de servicedesk, deze boden aan de oven alsnog te halen. Dit was echter al geregeld door mijzelf, maar ik kreeg geen vergoeding voor de door mij gemaakte extra kosten hiervoor. Beetje jammer.. ik had altijd alleen maar positieve verhalen over coolblue gehoord..

Pluspunten

• eenvoudig besteld
  • dag erna in huis

Minpunten

• oude machine niet retour
  • geen compensatie

Officiele reactie van Coolblue 26-09-2016

Beste mevrouw,

Wat een vervelende situatie. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u dit zelf op moet lossen. Verder is het ook vervelend dat u niet direct iemand van ons te pakken kon krijgen. Kunt u het ordernummer per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan kijken we graag verder met u mee.

Groeten,

Danny 26-09-2016 Via de website gekocht

Keurig, snel en vriendelijk

Binnen 24 uur een nieuwe wasmachine op zolder laten plaatsten en geïnstalleerd. Geen verborgen kosten zoals andere aanbieder waar je uiteindelijk het zelfde kwijt bent........

Pluspunten

• Keurig op tijd geleverd
  • Duidelijk

HJSOUND 25-09-2016 Via de website gekocht

Samsung ssd 500 gb 850

Zo als het hoort. De juiste prijs, bestel gemak, duidelijke site en de volgende dag in huis. Om 23 uur besteld, om 9:30 was de bezorger bij mijn deur.

Pluspunten

• Goede service
  • Snel
  • Juiste prijs

Siepie 25-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden over Coolblue

Goede informatie dmv filmpjes van medewerkers op de website. Ook reviews van klanten helpen bij de keuze. Na bestelling meerdere infomails over bezorging. Tot 's avonds laat bestellen: de volgende dag in huis !

Pluspunten

• Goede website
  • Bestelproces eenvoudig
  • Goede info na bestelling
  • Volgende dag in huis

Richard 25-09-2016 Via de website gekocht

wasmachine levering

Fatastische snelle levering, zelfs tot op zolder. Nette en zorgvuldige bezorgers. Mooi tracking systeem, kon de zending volgen, en bij het laatste bericht reden ze bijna de straat in. Top!!

Pluspunten

• Levering
  • Snelheid van levering