Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maurice 05-08-2017 Via de website gekocht

enorm goede hulp!!

Bij twijfel over de aanschaf van een nieuwe TV enorm goed geholpen door I** bij CoolBlue!
Volgende keer zeker weer naar hen terug wanneer ik iets nieuws wil aanschaffen.

Lauren H. 05-08-2017 Via de website gekocht

Eerste ervaring meteen super!

Ik was op zoek naar een specifieke waterfles die meteen de volgende dag bezorgd zou kunnen worden, en op alle sites die ik via Google vond was het zeker 2 dagen. Toen raadde een vriendin mij CoolBlue aan. Ik bestelde op mijn telefoon heel makkelijk en de volgende ochtend was het pakketje binnen! Super makkelijk en snel, en vooral de humor van CoolBlue maakt mij een nieuwe vaste klant!

Het enige nadeel vind ik dat CoolBlue tegenwoordig dingen vaker in plastic 'enveloppen' verstuurt en denkt dat dit groener is dan kartonnen dozen. Dat vind ik jammer. Ik zie CoolBlue graag in de toekomst minder plastic gebruiken bij hun verzendingen, vooral als dit niet nodig is.

Liduina 05-08-2017 Via de website gekocht

Precies zoals op tv!

Onvoorstelbaar! Op de seconde af geleverd. In enkele minuten als twee tornados de oude machine naar beneden gesjouwd en de nieuw naar boven getoverd! Een hele dikke pluim voor het bestel systeem en levering.

G. 05-08-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

De volgende dag geleverd, goed verpakt in een (grote) doos, het apparaat dat we besteld hadden en die doet het ook nog goed. Bestelling en betaling verliepen ook prima. Lijkt misschien niet bijzonder, maar ze doen wat ze beloven en dat is snelle en betrouwbare levering tegen de beste prijs op dat moment. Inmiddels is het apparaat alweer duurder, ook bij coolblue.

Mike 05-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, goede klantenservice

De levering ging in mijn situatie verkeerd maar dit lag aan Dynalogic.
Vervolgens heeft Dennis van de klantenservice mijn klacht aangehoord en dit prima opgelost.

Marishka 05-08-2017 Via de website gekocht

Inderdaad met een glimlach.

Duidelijke en snelle grappige communicatie.
Supersnelle levering, sávonds besteld en s'morgens 08.15 u netjes bezorgd.

Ruud 05-08-2017 Via de website gekocht

Een hele fijne webwinkel

Een duidelijke webwinkel .
Ook de mail s over de verwerking tot en met de aflevering heb ik als zeer plezierig ervaren.
Ik zal hier zeker vaker wat kopen.

Patje 05-08-2017 Via de website gekocht

Ongelooflijk snelle levering

Ongelooflijk snelle levering en dit voor de tweede maal (geleverd op minder dan 20 uur) ; zaterdagnamiddag besteld en zondag voor de middag reeds geleverd. Geen duidelijke productomschrijving.

Anna 05-08-2017 Via de website gekocht

Van bestelling tot nazorg TOP!!

Snelle levering. Rugzak is als op de website. De kleur(Frost Green) is in het echt nóg mooier. En deze wordt met gebruik alleen maar meer prachtig. Fjallräven is een topmerk. De Kånken is een klassieker'

Maria 05-08-2017 Via de website gekocht

Goede product- en verzendinfo. Snelle levering

Bijna alles krijgt een 10. Puntje voor verbetering is misschien de hoeveelheid verpakkingsmateriaal.

A. van Tilburg 05-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal TOP !

Duidelijke website, alles overzichtelijk en gedetailleerd.
Makkelijk bestellen en afrekenen.
Snelle levering en duidelijke afspraak.

Tiim 05-08-2017 Via de website gekocht

Hoe het zou moeten zijn!!

Vlotte en uiterst vriendelijke levering. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. De prijs van de producten was bij de goedkoopste.

Daphne 05-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, zelfs op zondag

Stofzuiger besteld op zaterdag en werd de zondag middag al afgeleverd, lekker snel. Tijd van leverig wordt ook netjes vermeld, zodat je er niet de hele dag op zit te wachten

hans 05-08-2017 Via de website gekocht

om 21u en de volgende dag geleverd om 8u

Het artikel is snel geleverd volgens afspraak. Goed verpakt met duidelijke beschrijvingen van plaatsing, installeren en instellen. Binnen en buitenunit zijn in zeer korte tijd met elkaar verbonden waardoor snel de juiste gegevens op het display afleesbaar zijn.snelle levering en correcte prijs

Deltoulo 05-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

Ze komen hun belofte na ... voor dat uur besteld levering volgende dag bij je ... . Snelle en correcte service. Heel mooie overzichtelijke website met de productinformatie.

peter schoor 05-08-2017 In de winkel gekocht
Aalsterweg te Eindhoven

Aankoop Advies, Installatie en Service Center

Zakelijk gebruik ik een laptop voor alles: contracten, calculaties en presentaties. Het installeren van nieuwe Software applicaties is niet mijn sterkte. CoolBlue heeft een perfect advies gegeven en ook conform afspraak geïnstalleerd bij de CoolBlue shop.
Vervolgens op professionele wijze uitleg gekregen, waardoor ook thuis het eea in één keer was aangesloten.

Nicolette 05-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Omdat de prijzen goed zijn en heel duidelijke website met mooie artikelen en snelle service en goede afhandeling.

trudy 05-08-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

uitstekend. Levering en plaatsing van wasmachine . Oude apparaat meegenomen. Heel goed op de hoogte gehouden over de tijd van de levering. Bijzonder prettig allemaal

wil 05-08-2017 Via de website gekocht

goeie service

al vaker besteld
we zijn tevreden anders had ik niets meer besteld we zouden het zeker doorgeven aan andere mensen

Merlijn 05-08-2017 Via de website gekocht

Erg betrouwbaar!

Deze winkel winkel bood als enige zo'n snelle levering aan dat ik het de volgende dag om half 9 af kon halen. Ik kreeg een sms'je als het product af te halen was. Erg fijn en snel geregeld!

mieke 05-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Via Internet gemakkelijk zoeken naar het product dat ik nodig had.
De bezorging van Wasmachine naar de tweede verdieping. Via twee vaste trappen met een draai erin. Binnen nog geen kwartier tijd stond de nieuwe wasmachine zijn doorspoel programma te draaien en was de oude al afgevoerd.

Gesink 05-08-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Inmiddels een aantal keren via Coolblue besteld, omdat de levering gratis en snel is. Gaat altijd zoals gepland.

Franka 05-08-2017 Via de website gekocht

Echt top!

Heel snelle levering en ontzettend vriendelijke jongens die de wasmachine bij ons op de eerste verdieping hebben neergezet en aangesloten.

wegvanhara 05-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, fantastische service!

Ik heb 's avonds laat nog een nespresso apparaat besteld en die werd de volgende dag al bezorgd. Echt fantastisch dat het zo snel geleverd is. Daarnaast optimale informatie via de mail over bezorging en digitaal de factuur. Kortom: erg tevreden.

Rob 05-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snelle levering

Verhoeven 05-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue werkt supersnel en correct!

Het is steeds een plezier om met Coolblue te werken. Alles verloopt steeds vlekkeloos en supersnel, niettegenstaande het grote assortiment.

Astrid 05-08-2017 Via de website gekocht

duidelijk en snel

Coolblue via webshop: duidelijke info en snelle levering. Top klantenservice-lijn: ca niet wachten, niet door tig-keuzemenu's worstelen, en ze weten gelijk wie je bent (obv je 06) en wat je besteld hebt; je kan gewoon gelijk je vraag stellen en je hebt direct vriendelijk een bruikbaar antwoord.

Pacque Peter 04-08-2017 Via de website gekocht

Kopen met een gerust hart.

Een shop waar je koopt met een gerust hart. Je koopt goede, kwaliteitsvolle producten.
Goede en correcte service.
Eerlijke prijzen.
Stipte en correcte levering.
Een echt aanspreekpunt indien er in het bestelproces toch iets fout loopt, geen gedoe met eindeloos telefoneren, mailen,...
Kiezen, kopen, betalen en genieten van het geleverde product.
TOP.

Coolblue is top! 04-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue is top!

Uitstekende service, erg klantvriendelijk en duidelijke communicatie! Ik zou het iedereen aanbevelen

Anja jansen 04-08-2017 Via de website gekocht

Super ,precies zoals belooft en meer

Gezien op tv-reclame ,en het is echt zoals ze beloven. Brengen het naar boven etage sluiten wasmachiene aan nemen oude mee ,de eigen droger zetten ze er ook nog op!

Jos Pasmans 04-08-2017 Via de website gekocht

super goede service

Ik vind dat je goed geholpen word en dat alles vlug werd geleverd blijf zo door gaan Ik ga in de toekomst vaker kijken

Yancey 04-08-2017 Via de website gekocht

Bovengemiddelde service

Er is altijd ruimte voor verbetering. Daarom een 9. Maar ik heb niks aan te merken op coolblue. En is er iets fout met je product? (meestal omdat jij het verkeerde besteld) lossen ze het buitengewoon netjes met je op.

BP 04-08-2017 Via de website gekocht

Te vrolijk

Irritant veel mailtjes na 1 bestelling. Verder mag het wel iets zakelijker ipv iedereen als 4-jarige aan te spreken. Snel geleverd, goede prijs.

Groenendijk 04-08-2017 Via de website gekocht

slechte garantie en service

Ongebruikte tent na n jaar alle elastiek in stokken stuk. Vlak voor we het jaar erop weg zouden gaan met deze tent komen we daar achter.
Contact opgenomen moeten we terug sturen. Maar geen geld terug dus moesten we een nieuwe tent kopen( niet bij coolblue). Omdat we op vakantie gingen.
Na verschillende mails en de tent naar de reparateur zijn de stokken stuk door " gebruikersschade" ...hoe kan dat ...de tent is niet gebruikt. En al hadden we hem wel gebruikt dan ik t niet raar dat de stokken na 1 jaar stuk zijn ???
Maar...voor 60 euro krijg ik n nieuwe tent...

Ik dacht het niet...waardeloos en elke keer iemand anders die op je mail reageer.

Ik ben dus vreselijk niet tevreden en ga z.s.m na mijn vakantie verhaal halen. Belachelijke service!

Heb n nieuwe tent moeten kopen en voor 60 euro krijg ik de kapotte weer " heel" terug.
Dus naast de coolblue kapotte tent 225 heb ik n nieuwe tent moeten kopen 200 euro en voor 60 krijg ik de kapotte weer heel terug. 485 euro ....nou coolblue bedankt

Officiele reactie van Coolblue 05-08-2017

Beste,

Bedankt voor je review. We vinden het erg vervelend om te lezen dat jouw tent kapot is gegaan vlak voor jouw vakantie. Dat is natuurlijk niet prettig. We willen dan ook onze excuses aanbieden voor het nare gevoel wat je hebt gekregen van deze situatie. Zou je zo vriendelijk willen zin om jouw adresgegevens en ordernummer van de bestelling naar ons toe te e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw bericht graag tegemoed.

Groeten,

henk 04-08-2017 Via de website gekocht

super snel en correct

door div. sites te bekijken en te vergelijken betreffende mijn aankoop. (een senseoapparaat)
heb ik puur op gevoel gekozen voor cool bleu.
Dit gevoel is mij niet beschaamt moet ik zeggen.
ze vertelden op de site vandaag besteld, morgen in huis.
Dit is ook volledig gebeurd.
Ik ben dus zeer tevreden met de bestelling en de afhandeling hiervan.

GF 04-08-2017 Via de website gekocht

lastige site

Je koopt een product, althans dat voornemen heb je, maar dan krijg je eerst nog accessoires voorgeschoteld met kortingen. Ik had er nog twee nodig, maar dan begint het ondoorzichtige gegoochel. Volgens mij heb ik zonder pakketkorting nu toch een accessoire die goedkoper is dan mét de voorgeschotelde korting. Telefonisch contact gezocht. Er werd niet opgenomen

Esmée Kurvers 04-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Geweldige service!

Staan op ieder moment voor je klaar en alles wordt direct voor je geregeld. Super snelle bezorging (mits Post NL een beetje meewerkt). De kleine dingetjes maken het verschil.

Lou Janssen 04-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.??

Om 23.00 uur besteldt en de volgende dag om 13.30 uur in huis en in goede conditie zonder schade bravo.

Geert van der Velden 04-08-2017 Via de website gekocht

Prima service; komen afspraken na!

Duidelijke website waar alle producten goed te vinden zijn. De levering is snel. Ik bestel graag bij Cool Blue; het bedrijf komt zijn afspraken altijd na en is erg betrouwbaar wat ik belangrijk vind.

Eveline 04-08-2017 Via de website gekocht

Goede site - klantvriendelijk - goede service

Geweldig! Zelf kunnen aangeven de dag van levering, betrouwbaar,
Snelle levering en goede aankondiging voor de levering,
gratis bezorgen!

Tevreden klant! 04-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en supersnel!

Makkelijke website, duidelijk en overzichtelijk waar je moet zoeken! Zeer snelle levering, je ziet bij je account al dat binnen 5 minuten jouw bestelling wordt ingepakt! Ik had 's avonds 3 verschillende bestellingen gedaan, zelfs nog net voor 24.00 uur. De volgende dag 's middags om 13.30 uur alles in huis! Keurig netjes ingepakt, niets mis mee!

Bob Janson 04-08-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd geweldige service vanuit Coolblue!

Volgende dag om 08:30 op kunnen halen bij de Primera om de hoek, heerlijke service! Valt altijd te rekenen op Coolblue!

Robert 04-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

S avonds laat besteld, volgende morgen stonden ze al op de stoep met de wasmachine en droger! We hadden het niet beter kunnen wensen

Jenny 04-08-2017 Via de website gekocht

goede snelle levering

Kwam deze site tegen op internet.
Ben heel tevreden over het product.
Bestel weer wel via deze site.

Michelle 04-08-2017 Via de website gekocht

Al mijn vragen werden meteen beantwoordt. Telefoniste was zeer vriendelijk en dienstverlend. Ben Naar tevredenheid geholpen.

W.A.Mostert 04-08-2017 Via de website gekocht

Tweede kans product werkte niet dus terug gestuurd.

Gelukkig kon product gratis worden teruggestuurd. Wel heel veel rompslomp (en voorbereidende kosten) met teleurstelling als resultaat.

Wil 04-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige sevice en snelle levering.

De site van Coolblue is prettig, de bezorging is Top door vriendelijke bezorgers en op tijd en je wordt netjes op de hoogte gehouden van de levertijd.

Martin 04-08-2017 Via de website gekocht

Te late levering

Vanwege defecte machine hadden we snel een nieuwe nodig. Zondagavond besteld, zou maandag komen. Maandag tot 22 uur gewacht, kwam niet. Dinsdag gebeld. Werd woensdag. Woensdag werd geannuleerd. Uiteindelijk pas donderdag in huis. Ergernis.

Officiele reactie van Coolblue 04-08-2017

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen om ons te voorzien van feedback. Wat ontzettend naar dat jouw bestelling zo laat is bezorgd. We kunnen heel goed begrijpen dat je hiervan baalt en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het nare gevoel wat je hebt gekregen in deze situatie. We willen dit graag nakijken zodat we onze processen voor in de toekomst kunnen verbeteren. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw adresgegevens en ordernummer van de bestelling naar ons toe te willen e-mailen? Je kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: geenglimlach@coolblue.nl. We zien jouw bericht graag tegemoet.

Groeten,

Sander 04-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige monitor

Monitor is goed. Ik ben heel blij met het en de service. En voor €140 is het een koopje. Ik zal zeker nog iets kopen bij hun.

Anja Ligtvoet 04-08-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Netjes afgeleverd de volgende dag al.De chauffeur belt van te voren of er iemand thuis is.En het ouwe apparaat wordt mee terug genomen!!