Deze score is berekend op basis van 3448 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul 01-08-2017 Via de website gekocht

Savonds om 20:00 vaatwasserst stuk Next day om 10:00 nieuwe

Handig dat er mee gedacht wordt en zo veel op voorraad is. ook het uitzoeken was handig via de keuzen hulp

andre de werdt 31-07-2017 Via de website gekocht

koelkast niet uitgepakt waterbalet achtergelaten

de shop op de zuidas is bijzonder vriendelijk.en behulpzaam .ook online kreeg ik omdat ik 7 dagen per week tot 12 uur dialyseer een tijdsafspraak.maar de bezorgers waren binnen 10 seconden weer weg,wel met een glimlach.mij als tot mijn middel verlamde in de puinhoop achterlatend.

Beste Andre,

Wat tof om te zien dat je in de winkel en online goed bent geholpen! Dat de levering niet dat niveau haalt is jammer! We nemen dit uiteraard hoog op en willen dit verbeteren. Zou je daarom het ordernummer van de bestelling willen doorsturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Dan zoeken wij dit graag uit.

marc 31-07-2017 Via de website gekocht

fantastisch toestel

fantastisch toestel prijs/kwaliteit
zuigt geweldig
echt een aanrader!!
je zal geen spijt hebben van je aankoop met dit toestel
heel goede service van coolblue

diana 31-07-2017 Via de website gekocht

Koelkast goed !

De koelkast ben ik heel te vreden mee. De levering was jammer genoeg erg laat. Ze zouden tussen 14:30/17:30 bezorgen. We kregen om 17:45 een sms dat ze er om 18:15 zouden zijn. Helaas kwamen ze pas om 19:45 zonder verder bericht dat ze vertraagd waren. Erg spijtig. Ruim 5 uur wachten is best lang.

r j lamers 31-07-2017 Via de website gekocht

supersnelle service tijdens ruilen

Ik had helaas het verkeerde artikel besteld. Via de chat kreeg ik direct een link naar het juiste artikel en tevens mail hoe het kosteloos tetug te sturen. Op donderdag middag teruggestuurd, op vrijdag een ontvangstbevestiging en zaterdagochtend het juiste onderdeel in huis. Wat een service!

Fred 31-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering

Duidelijk en overzichtelijk, met voldoende afbeeldingen om een idee te krijgen wat je koopt.
Ook goede prijs prestatie verhouding.

Jannes 31-07-2017 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare levering met BlueSpoed

Prima producten, goede prijs, snelle en betrouwbare levering en gratis retourneren. En altijd in voor iets positiefs!

J. 31-07-2017 Via de website gekocht

Verzoek voor review ontvangen, maar wasmachine nog niet

Wasmachine kapot op zondag. Omdat overal staat: vandaag besteld, morgen in huis, heb ik gewacht tot vrijdagochtend met bestellen, omdat ik m graag zaterdag bezorgd wilde hebben. Toen kwam ik er helaas pas achter dat bezorgen niet binnen een dag gebeurt omdat ik voor de optie 'aansluiten op trekschakelaar' heb gekozen. Vrijdagmiddag gebeld of ik kon annuleren, en er een zonder die optie kon bestellen zodat hij snel binnen is. Maar omdat de order al in een 'ver gevorderd stadium' was en waarschijnlijk snel bezorgd zou worden heb ik daar maar op vertrouwd. Zeker ook omdat de 'bezorgpartij' ook gewoon op zaterdag/zondag werkt, dus er geen weekenddagen verloren gaan. Dus maar gewacht,en mn telefoon in de gaten gehouden omdat ik voor een afspraak gebeld zou worden (normaal leef ik zonder telefoon, dus dat is ook zeer irritant). Nu is het maandagavond, ik ben nog steeds niet gebeld, heb wel een automatische mail gekregen om te beoordelen, en daarom schrijf ik dit nu.
Ik heb nu spijt van 1) dat ik tot vrijdag heb gewacht met bestellen 2) voor het aansluiten op trekschakelaar heb gekozen (eigenlijk alleen maar omdat ik geen geschikte schroevendraaier in huis heb).
Ik heb dus nog niets ontvangen. Ik geef deze lage beoordeling puur omdat het syteem niet lijkt te kloppen (vraagt mij te reviewen terwijl ik niets heb gekregen) en omdat anderen wellicht na het lezen van mijn verhaal ook een betere keuze maken: Als je de machine snel wilt hebben, kies dan zeker niet voor die optie 'aansluiten op trekschakelaar' dat kun je beter zelf, of iemand uit je omgeving laten doen! Dat is het verschil tussen morgen in huis/ na meer dan 5 dagen in huis.
Verder wil ik graag sneller een bezorg moment inplannen (mocht ik morgenochtend gebeld worden dan is dat pas 4 dagen na mijn bestelling).
De reden waarom ik Cool Blue had gekozen was omdat ik dacht dat het dan snel geregeld kon worden.

Beste J.

Wat enorm vervelend dat je nu nog steeds geen toestel in huis hebt. We hebben het blijkbaar niet duidelijk vermeld op de website. Anders was het je natuurlijk duidelijk hoe dit in elkaar zit. Dit gaan we doorgeven, zodat het duidelijker op de website kan. Daarnaast willen met je meekijken voor een oplossing. Zou je het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen? Dan kijken we erg graag met je mee.

Marjon Melissen 31-07-2017 Via de website gekocht

Top top top

De uiteindelijke bezorging moest worden uitgesteld en dat was geen enkel probleem. 1 telefoontje en het was geregeld.
Bij levering hebben ze alles keurig naar boven getild, op de juiste plek gezet en volledig geïnstalleerd. En dan ook nog onderhoudstips meegeven, super! Ik ben erg tevreden over de service.

Angel 31-07-2017 Via de website gekocht

Goed contact, zowel klantenservice als bezorgservice

Consumentenbond beoordeling staat bij de producten en vergelijken is altijd fijn. Klantenservice was duidelijk en bereikbaar. Bezorgservice houd je goed op de hoogte van bezorgtijden.

Babs Jurien 31-07-2017 Via de website gekocht

SUPER SERVICE!!

snelle levering grote hoeveelheid aanwezig! vandaag besteld en zelfs in het weekend geleverd!
dus supersnel en niet goed meteen weer terug sturen

huub 31-07-2017 Via de website gekocht

Garantie afhandeling

Let op met de garantie afhandeling van Coolblue. Het is een pickup en return garantie wat 2 tot 3 weken kan duren. Je bent het apparaat dus al die tijd kwijt.

Beste Huub,

Het klopt inderdaad dat we op het gros van de artikelen een 'carry-in' garantie hebben. Als er dan een defect is, dan kun je het toestel opsturen zodat het kan worden gerepareerd. Dit neemt 2 - 3 weken in beslag. Bij grotere artikelen zit vaak een 'on-site' garantie. Dat betekent dat er een monteur aan huis kan komen. Je kunt dit vaak terugvinden op de productpagina.

Hans 31-07-2017 Via de website gekocht

Altijd een geweldige service!

Altijd goed geholpen en altijd keurig netjes thuis bezorgd. Goede vriendelijke medewerkers en wat belangrijk is,met kennis van zaken! Telefonisch contact altijd correct!

Willem 31-07-2017 Via de website gekocht

Wederom een 10

Het lijkt zo makkelijk maar het moet toch elke keer weer gebeuren;
Groot aanbod
Prijzen in lijn met de concurrent
Afhandeling en levering gewoon goed

Nina 31-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, overzichtelijk en super snelle levering!

Als ik iets wil bestellen, kijk ik altijd eerst bij kieskeurig.nl Soms vindt er niet voldoende info en dan kijk ik automatisch bij coolblue.nl. Vaak toch meer producten te vinden met veel en duidelijke recensies, wat het kiezen makkelijker maakt. Mooie en duidelijke site, heel fijn ook dat ik mag kiezen welke bezorgdag! Alles is keurig verzorgd, betrouwbaar en prima service! Coolblue weet wat klantenservice is en gaat graag nog een stapje verder dan andere webwinkels. Ik kom zeker vaker terug!

Henk 31-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Duidelijke en goede voorlichting. En een heel snelle levering.
Goed te volgen ook via internet. Keurige heren die kwamen installeren.

Ellen 31-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke website met vergelijkmogelijkheid. Bezorging verliep soepel, goed aangekondigd zowel per mail, sms en telefonisch en binnen een zeer redelijk tijdspanne.

Mb 31-07-2017 Via de website gekocht

Bezorger wassen zeer sacherijnig zit in rolstoel wat nog teveel moeite om even karton van de koelkast af te halen om te zien of er beschadigingen op zaten . Wat moe en bad om 18:00 uur nog een wagen vol om te bezorgen. Niet mijn schuld , waar ik die service waar ze reclame voor maken . Beetje jammer !

Hallo meneer/mevrouw,

Wat ontzettend teleurstellend om te lezen dat jij onze bezorgservice op deze manier hebt ervaren. We gaan er namelijk vanuit dat je de volledige Coolblue service ontvangt wanneer producten worden geleverd door bezorgers die welwillend zijn om het product voor jou uit te pakken.

Natuurlijk zijn wij onwijs benieuwd of je de koelkast in nieuwstaat hebt ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je ons het ordernummer versturen per e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl. Graag zien wij jouw reactie tegemoet.

Groetjes,

Lucinda de Vries 31-07-2017 Via de website gekocht

Erg enthousiaste bezorgers!

De website van Coolblue is overzichtelijk en erg klantvriendelijk ingericht. Ik vind persoonlijk ook de (standaard) e-mails die je ontvangt erg grappig! (Zeker het blad om zelf confetti te kunnen maken om de bezorgers enthousiast te onthalen). De bezorgers waren keurig op tijd, sterker nog iets te vroeg en hebben dan ook netjes gebeld en gevraagd of dat een probleem was. Erg vriendelijke en behulpzame jongens! Heel goed gedaan Coolblue!!

Danielle 31-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle levering, goede service

De website is duidelijk, je kunt artikelen met elkaar vergelijken. Levering is ook super snel. Als er iets is wordt het meteen goed opgelost.

Eric Daelman 31-07-2017 Via de website gekocht

coolblue de beste online site, geweldige service!!

een laptop aangekocht via coolblue omdat er een zeer volledige beschrijving bijstaat over het produckt en de juiste keuze kan maken!! en al wat er gezegd is op de site wordt ook ingevuld zoals op tijd leveren en correct afgeleverd, subliem!

Martin 31-07-2017 Via de website gekocht

"Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd"

"Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd" ......maar niet heus....
Op vrijdag besteld, zou zaterdagmiddag geleverd worden. Om 11.29 een mailtje gekregen dat het iets later werd maar dat ze wel zouden leveren en wanneer het echt niet ging lukken, ze mij zouden berichten.....geen levering en geen bericht natuurlijk... Mail gestuurd hierover naar CoolBlue, excuses en een waardebon van € 10,00 per mail, maar moest wel weer nieuwe afspraak maken...
Nieuwe afspraak gemaakt, leveren tussen 08.00 en 13.00....en natuurlijk...het is 13.00 en wederom nog geen levering....
Kan natuurlijk ook niet, 6 afleveradressen in Enschede tussen 10.00 en 13.00 maar pas om 09.27 uit Utrecht/Naarden vertrekken....
Nu afwachten of de bezorgen nog komt vandaag, de wasmachine netjes aansluit en de oude meeneemt..... Ik heb er weinig vertrouwen in.

Beste Martin,

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de vertraging. Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, mag je inderdaad de volgende dag de levering verwachten. Wij begrijpen dat je niet nog langer wilt wachten op de levering van jouw bestelde producten. Uiteraard hopen wij dat de levering vandaag wel zal plaatsvinden. We zouden het enorm waarderen als je ons kunt laten weten wanneer je de bestelling hebt ontvangen. Daarnaast willen wij de situatie ook bij de koerier aankaarten. Om dit te doen, hebben wij wel het ordernummer nodig.

Graag ontvangen wij het ordernummer in een e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Kees 31-07-2017 Via de website gekocht

snelle aflevering

ik heb nog niet zoveel gekocht, maar tot nu toe zeer tevreden met de snelle aflevering. Daarnaast vind ik de website ook heel klantvriendelijk. Al met al Coolblue is zeker een aanrader

Maartje 31-07-2017 Via de website gekocht

Snel, goed verpakt, top

Altijd heel erg tevreden over coolblue. Altijd de producten op voorraad, meestal goede prijzen en mooie overzichtelijke website. Snelle en goede service en levering.

Marianne 31-07-2017 Via de website gekocht

Top!

Website is overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk. Verder is de bestelling snel binnen ! Site van CoolBlue heeft flink wat humor net zoals de doos waarin de bestelling zit. Zelf een chagerijn als mij kan je daarmee laten lachen.

Christiane 31-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en vriendelijke service.

Heb voor de eerste maal besteld via de webshop van Coolblue en ben ze zeer tevreden over. Het bestellen en betalen ging zeer vlot en ik kon de prijzen goed vergelijken. Zeker voor herhaling vatbaar!

mieke 31-07-2017 Via de website gekocht

handige overzichtelijke site

even zoeken , even en dus geen vier uur zoals vaak voor komt bij anderen, duidelijke productomschrijving, en verdraaid snelle service !

Danielle 31-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Functionaliteit van de site is heel goed. Telefonisch snel geholpen ivm betaling via werk die iets langer duurde dan gehoopt. Laptop hebben ze toen een paar dagen langer voor me vastgehouden. Super.

Loren 31-07-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Mijn ervaring met CoolBlue is dat ik hier vertrouwd kan kopen. Als je dan toch iets moet hebben (wat ook in hun assortiment staat), dan koop ik het bij hen en niet bij een ander, ook al biedt die een lagere prijs.
De website vind ik overzichtelijk en de informatie over het product vind ik duidelijk. De recensies geven mij voldoende idee over hoe het bevalt en het levert ook wel eens een reden om naar een ander product te zoeken.
Na zo'n 8 aankopen door de jaren heen is mijn ervaring dat de bestelling netjes en snel wordt afgehandeld. Ze communiceren zorgvuldig met mailtjes over het verloop van de bestelling. Ik had het de volgende dag in huis, tot nu toe, maar ze zijn wel afhankelijk van de bezorgdienst natuurlijk.
Eenmaal heb ik iets moeten retourneren en dat ging ook soepel. De helpdesk heb ik een enkele maal moeten raadplegen voor nadere informatie en dat is me ook goed bekomen: er wordt geluisterd, goed ingegaan op mijn vragen (ook zijn ze er duidelijk over als ze het niet precies weten), en niet onbelangrijk: vriendelijk zonder formeel of overdreven te zijn.

Jos 31-07-2017 Via de website gekocht

Telefonisch contact over de bestelling maakte duidelijk dat echt de volgende dag geleverd moest worden (bol leverde een kapotte tv, een nieuwe kwam pas ná de terugbetaling).
De bezorging verliep z.s.m., via postnl in dit geval.

Ria 31-07-2017 Via de website gekocht

Goede servise

Ze hebben veel in het arsortiment je kan heerlijk op de site rondneuzen.
Ik zou het zeker aan mijn vrienden vertellen

Roelie 31-07-2017 Via de website gekocht

Soms iets duurder, maar service is het meer dan waard!

Niet eerder een webwinkel meegemaakt met zo'n goede service. Wordt netjes snel geleverd en telefonisch perfect bereikbaar. Als je apparaat stuk gaat lossen ze ook dat probleemloos voor je op!

Toch pas een keer laten verleiden voor een andere webwinkel te kiezen omdat een product daar iets goedkoper was, maar direct spijt van!

JTB 31-07-2017 Via de website gekocht

dramatische service

Wijnkoelkast besteld. 92+ kg vermeld op website en er wordt aangegeven dat de wijnkoelkast max 4 hoog kan worden gebracht en geinstalleerd (staat ook op website). Donderdag bezorgdag. Gehele dag vrijgenomen. Helaas 1 van de 2 bezorgers zegt dat de trappen te stijl zijn en dat de wijnkoelkast te zwaar is om te tillen (arbo technisch). Jammer maar men brengt niets omhoog. Geklaagd bij Coolblue en teammanager geeft aan dat aankomende zaterdag alsnog wordt geleverd.

Zaterdag is aangebroken. Wederom dezelfde vervoerder ingepland en die geeft bij voorbaat al aan dat hij de wijnkoelkast niet naar boven tilt. Daarbij geeft hij aan dat 4de etage trouwens te hoog is (Ook al staat dit wel op de website). Gevolg halve zaterdag ochtend gewacht en nog geen wijnkoelkast. Wederom geklaagd bij de servicedesk. Excuus na excuus maar men kon niets meer betekenen. Jammer maar helaas. Dit geintje heeft mij 1 dag vrij gekost!!! en wie moet dit betalen?? u raad het al.

Je weet van te voren dat het apparaat 90KG is en dat de trappen in Amsterdam wat steiler zijn dan ergens anders (ergo valt best mee). Kortom geen dan direct aan dat je de wijnkoelkast niet kan bezorgen. Service is dus uiterst belabberd mede omdat men voor de 2de bezorgging heeft aangegeven dat men daadwerkelijk de wijnkoelkast zou leveren. Bij deze bestel ik nooit meer bij coolblue.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend naar dat jouw wijnkoelkast niet naar boven werd getild tijdens de levering. Wanneer wij op de productpagina aangeven dat wij het product tot en met de vierde verdieping leveren, wordt dit voor jou op de juiste verdieping geleverd. Wij gaan ervan uit dat onze bezorgers zelf kunnen inschatten of de doorgang breed en veilig genoeg is om het product naar boven te dragen. Dit wordt ook op onze website aangegeven op de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed-en-keukenapparatuur.html#bezorgtijd.

Wij doen ons best om alle informatie zo duidelijk mogelijk op de website weer te geven zodat onze klanten niet voor verrassingen komen te staan. Uiteraard zijn wij heel benieuwd de juiste informatie ook op de productpagina heeft gestaan van de wijnkoelkast die je bij ons hebt besteld.

Graag zien wij een e-mail tegemoet met het ordernummer. Op deze manier kunnen wij controleren welk model je bij ons hebt besteld en hoe wij de informatie eventueel kunnen verduidelijken. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Seyma 31-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Info over product is overzichtelijk
Makkelijk te bestellen
Vergelijkoptie is geweldig
Nadien vraag gehad via Twitter, binnen het uur feedback gekregen

Mw.M.Smulders 31-07-2017 Via de website gekocht

Het was makkelijk op de site om een keuze te maken, erg overzichtelijk.Ook de prijs was acceptabel. De levering was snel en goed.

Dylan 31-07-2017 Via de website gekocht

Hele goeie service

Ik had een tas besteld bij Coolblue, toen is een paar weken geleden (anderhalf jaar na aankoop) de rits aan de voorkant kapot gegaan. Coolblue gewhatsappt en ik kon hem opsturen zodat ze zouden kijken wat ze konden doen. Een paar dagen kreeg ik een gloednieuwe tas toegestuurd! Heel erg blij mee.

omroep sudwest 31-07-2017 Via de website gekocht

betrouwbaar

Ik bestel per definitie bij Coolblue, zelfs als ze iets duurder zijn, omdat ze , a: altijd op tijd leveren b: nooit een probleem is als er iets geruild moet worden c: betrouwbaar zijn als leverancier met perfecte service

Gośka 31-07-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Alles klopt: advies, service en super snelle levering.

Al meerdere spullen gekocht en altijd had ik een vakkundige en enthousiaste medewerker die wist waar hij het over had.

Marco Donders 31-07-2017 Via de website gekocht

Service is top.

Snelle en correcte levering binnen de daarvoor aangegeven termijnen. Ook de berichtgeving via de mail was goed geregeld de levering was ook zoals afgesproken en op tijd.

Hatice 31-07-2017 Via de website gekocht

perfect kwaliteit

het is een hele goede kwaliteit, goede service is erg snel en op tijd geleverd.
de site is heel goed en makkelijk op te zoeken

Joep 31-07-2017 Via de website gekocht

vlotte service

Goede informatie, overzichtelijke website, makkelijk om producten te selecteren en te vergelijken. Vlotte levering, al wekt 'de volgende dag' wel verwachtingen die ze niet kunnen waarmaken, omdat de bank de betaling niet altijd meteen doorstuurt. Misschien ligt het aan mij en heb ik de iDeal-betaling over het hoofd gezien.
Goed after-sales aandacht, met links naar instructie.

Stephan 31-07-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Vrijdagavond besloten om een tablet aan te schaffen. Via de Coolblue site snel tot een keuze kunnen komen. Nette prijs. Besteld en de volgende ochtend om half 10 al in huis! Super.
Goed verpakt. Open gemaakt en hij deed het.
Prima product en goede service.

Bij deze Acer Iconia One 8 B1-850 Wit een rood hoesje aangeschaf ter bescherming.
Duurzaamheid is nog niet bekend.

Ronald 31-07-2017 Via de website gekocht

Binnen 12 uur in huis

's Avonds om half 12 een geheugenstick besteld die netjes de volgende ochtend in de bus lag. Goed verpakt en prima product.

Ellen 31-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige

Fijne winkel om te winkelen en goede prijzen
Je kan makkelijk de producten vergelijken wat je belangrijk vind om er op of er in te hebben
Ik hed de machine gevonden die ik wilde hebben wil

Nigel 31-07-2017 Via de website gekocht

Beter!

Wat ik voornamelijk bij coolblue fijn vindt, zijn de duidelijke beschrijvingen en voor en na delen van een product op de site!

Jo 31-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goede duidelijke site, goed kunnen kiezen van een.prima product tegen de laagste prijs, goede correspondentie en een supersnelle levering.

Mariskoh 31-07-2017 Via de website gekocht

Beste prijzen, snelke levering

Ik ga vast hier nog eens bestellen. Beste prijzen en zeer snelle levering. Coolblue.nl maakt waar wat ze beloven.

J. v Wettum 30-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue & Dynalogic wat een ergenis!

Coolblue heeft mijn wasmachine niet weten te leveren in 24 uur, nog in 48 uur. De vervoerder Dynalogic die voor Coolblue de gekochte artikelen aflevert, maakt er een potje van! tot twee keer aan toe is mij belooft en bevestigt op email dat ze de wasmachine komen afleveren, eerst op Vrijdag, maar kreeg email dat ze problemen met planning hadden, toen zou het Zaterdag worden, en kreeg email met het zelfde verhaal, planning problemen! Heb met beide partijen gebeld en beide doen net of ze gek zijn en kunnen je niet helpen, dus Coolblue wil geen geld verdienen neem ik aan, heb de bestelde wasmachine geannuleerd en heb hem bij een andere winkel gekocht! Zolang Coolblue met Dynalogic als vervoerder blijven werken zullen ze geld verliezen en klanten zullen ergens anders hun spullen bestellen die wel binnen 24 uur kunnen leveren. Clooblue krijgt van mij een hele grote koude Douche! om in Radar termen te blijven.
Internet staat vol van Dynalogic ergernis en klachten! dus bij Coolblue ben je als klant ook geen koning, Coolblue probeerde mij af te schepen met een 10,- euro bon, terwijl ik ze verteld had dat ik dezelfde wasmachine 50,- euro goedkoper kon krijgen, bied dan ter compensatie 50,- euro aan en geen 10,- Ik beveel Coolblue niet aan zolang ze met deze vervoerder blijven werken.

Beste meneer/mevrouw Wettum,

Wat ontzettend teleurstellend dat jouw wasmachine niet direct de volgende dag is geleverd! Daarna heeft de koerierdienst haar best gedaan om het bestelde product zo snel mogelijk te leveren. Echter hebben zij dit niet meteen de eerstvolgende dag op zaterdag kunnen leveren vanwege planning problemen.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de belofte die wij niet konden nakomen. De mislukte levering heeft voor veel ergernis heeft veroorzaakt. Begrijpelijk dat je de keuze hebt gemaakt de bestelling te annuleren. Elke levering dat niet volgens de standaard wordt geleverd, wordt bij de koerier aangekaart om de service te verbeteren. Wij willen absoluut niet dat onze klanten de dupe worden van een incomplete service.

Uiteraard is het verstandig om ook jouw ervaring bij de koerier aan te geven. Dit kunnen wij doen met behulp van het ordernummer. Graag zien wij jouw ordernummer in een e-mail tegemoet. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan pakken wij het daar verder op.

Mappie 30-07-2017 Via de website gekocht

Niet gekomen door planningsfout

Op zich kan het gebeuren, maar voor een bedrijf wat zoveel reclame maakt voor wasmachines "vandaag besteld, morgen geleverd" is het wel teleurstellend dat men niet gekomen is.
Ook de wijze van communiceren hieromheen is slecht. Ze hebben toch mn telefoonnummer, maar je krijgt slechts een mailtje om een nieuwe afspraak te maken. Nee, niet cool.

Beste meneer/mevrouw,

Ontzettend naar dat de levering niet de volgende dag heeft plaatsgevonden en de communicatie over de vertraging niet naar verwachting is geweest.

De bestelling die je bij ons plaatst, kun je naar verwachting de volgende dag verwachten. Wij doen ons best om de bestelde producten tijdig aan de koerier te overhandigen. Eventuele vertragingen kunnen door externe factoren ontstaan. De Track & Trace code geeft informatie door of de bestelling op de verwachte leverdatum wordt geleverd. Mocht dit niet gebeuren, dan plant de koerier een nieuw aflevermoment in. Jouw telefoonnummer wordt gebruikt wanneer de bezorgers bij jou in de buurt zijn voor de levering. Wanneer de levering wordt verplaatst naar een andere dag, ontvang je inderdaad een e-mail. Vandaar dat wij onze klanten adviseren hun telefoon en e-mail postvak goed in de gaten te houden.

Wij hopen dat jouw nieuwe wasmachine alsnog zo snel mogelijk wordt geleverd. Als je nog andere vragen/opmerkingen hebt, dan horen wij het graag.

Saul Jonk 30-07-2017 Via de website gekocht

Voordelig, snel en betrouwbaar

Betrouwbare winkel met veelal de beste prijzen die er te vinden zijn en 's avonds besteld is de volgende dag gratis binnen dus beter kan niet!