Deze score is berekend op basis van 1818 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hannie 26-01-2018 Via de website gekocht

fantastische service keurig personeel

site is heel overzichtelijk, alles wat je wil weten staat er ook ,De levering is bijzonder snel, smiddags besteld de volgende ochtend stond de wasmachine al te draaien toppie

hannie 26-01-2018 Via de website gekocht

fantastische service keurig personeel

Tormentil14 26-01-2018 Via de website gekocht

Zeer breed assortment en super smells levering

Geen gezeur met omruilen vriendelijk te woord gestaan
Zonder probleem het juiste artikel in zeer korte tijd geleverd

Marcel 26-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en enthousiaste medewerkers bezorgdienst

Duidelijk website, nuttige informatie en reviews over producten. Zeer vriendelijke en enthousiaste medewerkers van de bezorgdienst.

Alie 26-01-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

de shop is duidelijk en het personeel is vriendelijk en werken keurig netjes, de wasmachine is geplaats, aangesloten en de oude machine is meegenomen.

D rovers 26-01-2018 Via de website gekocht

De online service is perfect altijd beleefd en vriendelijk.

Nou dat kan ik niet uitleggen.is een leuke winkel.aardig personeel. Is moeilijk om uit te leggen.goeie service

Petra 26-01-2018 Via de website gekocht

Jammer

Dit was de eerste slechte ervaring van mij, als Coolblue-fan.
Niet de levering zelf, die was zoals altijd goed en netjes op tijd maar een blijkbaar kleine klacht die op een aparte manier afgehandeld werd. Tendentie of eenmalige situatie?
Ik heb een roeiapparaat gekocht, samen met een Floor protection mat en een hartslagsensor in een set voor samen 1100,- euro. Na opbouw van het apparaat blijkt de mat een stuk te kort voor het roeiapparaat. Vanzelfsprekend ging ik van een klein foutje uit en belde om de mat te ruilen tegen de juiste. De manier waarop dit gesprek verliep leek eerder op een gesprek dat je van bol.com zou verwachten, maar zeker niet van Coolblue. De medewerker gaaf aan dat dit al de grootste mat was die ze hebben en dus geen passende konden aanbieden terwijl dit een complet set zou zijn. Hij gaaf mij twee mogelijkheden aan, hoe dit op te lossen was:
a. de mat door midden snijden en de ene helft onder de voorpoten en de andere onder de achterpoten schuiven of
b. de mat retourneren en op internet elders naar een passende mat gaan zoeken.
Dit is niet het Coolblue dat ik gewend ben.

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2018

Beste Petra,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het verloop van het gesprek en het advies die jij van onze klantenservice medewerker hebt ontvangen. Dit is absoluut niet de service en expertise die je van Coolblue mag verwachten. Wij willen direct met jou meekijken welke oplossingen wij in deze situatie kunnen aanbieden.

Daarnaast zijn wij ook erg benieuwd met welke medewerker je hebt gesproken en op welke dag en tijdstip het gesprek heeft plaats gevonden. Met behulp van deze gegevens kunnen wij namelijk het gesprek beluisteren en onze medewerker van feedback voorzien. Aan de hand van deze informatie kunnen wij onze service verbeteren.

Graag zien wij jouw ordernummer met een korte toelichting en de benodigde informatie in een e-mail tegemoet. Deze informatie kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan helpen wij jou graag verder. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Jac.B 26-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Ik heb nu enkele aankopen gedaan via deze web shop en ik heb daar zeker geen spijt van.
Service is prima, bij vragen staan ze je zelfs s avonds om10 uur nog vrolijk en deskundig te woord.

Joost 26-01-2018 Via de website gekocht

Geen gedoe. Gewoon de volgende dag in huis

Vorige week donderdag had ik een headset besteld bij de Media Markt, met de belofte dat ik hem de volgende dag in huis had. Zaterdag was hij er nog steeds niet, dus ben ik elke dag gaan bellen. Nadat ik hem dinsdag nog steeds niet had, heb ik hem geannuleerd. Hoop gedoe, maar gelukkig had ik niet van te voren betaald... Toen direct dezelfde headset bij Coolblue besteld en direct de volgende dag in huis. Ik houd van winkels die zich aan hun belofte houden.

Walter 26-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Geluk bij een ongeluk en super service.

Dinsdag bedacht dat we een I robot wilde rond een uur of 5. Gebeld met Coolblue om te vragen of het product op voorraad was. Dat was hij dus konden we hem dezelfde dag nog ophalen omdat de winkel tot 20:00 open is. Super gezellige mensen mooie winkel en geen wachttijden. Vandaag is helaas de I Robot stuk gegaan. Er brak een lipje af. Paniek. Gebeld en meteen weer goed geholpen. De robot mag retour en de nieuwe ligt alweer klaar. Top service !

m.h.k. verzijl 26-01-2018 Via de website gekocht

prima service snelle accurate levering

goede ervaring ,snelle accurate levering en zeer duidelijke richtlijnen,begrijpelijk en een duidelijke site,prima.Voelt prettig aan.

Timo 26-01-2018 Via de website gekocht

Fijne omgang, snelle en duidelijke service

Nog niet eerder gebruik gemaakt van coolblue, maar ga dat zeker doen. Snelle service en uitstekende communicatie over de levering, welke je ook gratis kan laten leveren in de avond op werkdagen!
Gooi hierbij nog wat hilarische teksten en linkjes. Ik ben niet eerder zo tevreden geweest over een online bestelling.

renata 26-01-2018 Via de website gekocht

Neem bij vragen contact op met de klantenservice

Als je vragen hebt, bel gerust de klantenservice. Je krijgt altijd een medewerker aan de lijn. Ze helpen je duidelijk met alle plezier net zolang totdat je tevreden bent. En als je moet wachten op een medewerker kun je kiezen of je naar een muziekje wilt luisteren. Heerlijk, wat een uitvinding.

HDV 26-01-2018 Via de website gekocht

gemak

onlangs heb ik een SSD gekocht, dit is natuurlijk al een snelle HD maar toch een duidelijk omschrijving is een must.
zeker met lees en schrijf snelheden is dit bij een SSD zeer van belang.
bij Coolblue is dit zeker het geval.

Frank Schram 26-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, klein foutje

Service is prima geweest; aardige mensen die de wasmachine vlot hebben geinstalleerd. Daarbij een klein foutje gemaakt, door de afwaterslang in het verkeerde afwateringskanaal te steken. Hierdoor kleine lekkage opgetreden.

Helga walter 25-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte, geweldige levering

Ik heb de wasmachine d avond voor de levering via de website besteld. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van het moment van de levering. Ben erg enthousiast over de snelheid en de levering. De bezorgers waren professioneel en correct en vriendelijk!

Martijn 25-01-2018 Via de website gekocht

Wederom super service!

Makkelijk uitzoeken van product op de website (Oakley Airbrake XL) en binnen een paar clicks besteld. Dag later thuis bezorgd!

Pim 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en heel attend, ballonnen voor de kids :-)

Prima selectie, prijs erg concurrerend en als beste de service!! Wasmachines naar binnen gebracht, aangesloten en oude machine weer mee terug

Daniela 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima

Ik heb coolblue gekozen omdat ik het al eerder gedaan heb! Geen klachten, de levering is goed, was niet thuis toen, maar het groot
pakket werd netjes bij de buren afgeleverd!

Vernooij 25-01-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke online shop met heldere uitleg en overzichtelijke gegevens met mogelijkheid om te vergelijken. De bestelling is zoals aan gegeven wordt de volgende geleverd.

Ashok 25-01-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden

Heden laat in de avond besteld en morgen ontvangen. Alles hoe ze op hun website aangeven. Ik ben heel blij mee

bianca 25-01-2018 In de winkel gekocht
denhaag bij station denhaag centraal

coolblue gaf ons zeker de glimlach super service gehad

voor ons geen media markt meer daar service nul.nul winkel denhaag geweest super goed geholpen , en ook de levering was hartstikke goed geregeld, gewoon naar boven gebracht zonder gezeur. Ook de tijd van levering goed aangegeven zodat je niet de hele tijd hoeft te wachten.

Els 25-01-2018 Via de website gekocht

alles volgens afspraak

alles keurig volgens afspraak. aardige medewerkers zowel de dame aan de klantenservice voor enkele vragen die ik nog had, als de 3 sterke heren die de wasmachine 3 trappen omhoog en de oude wasmachine , die een stuk zwaarder was, ook 3 trappen omlaag hebben gedragen.
Niks te klagen!

RMG 25-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende klantenservice!

Vriendelijk en deskundig personeel die behulpzaam is bij het vinden van het voor mij geschikt product. Alle vragen omtrent het product zijn ook beantwoord.
Uitstekende bereikbaarheid klantenservice: je krijgt altijd iemand aan de telefoon.
Snelle en gratis levering.
Mijn eerste aanschaf is al heel lang geleden. Als een zeer tevreden klant kom ik hier regelmatig terug.

Vladimir 25-01-2018 Via de website gekocht

Inderdaad, geweldige service! :)

Ben afgelopen dagen flink aan't inkopen, meeste dingen wat ik nodig had kon ik bij Coolblue vinden, prijzen vallen heel erg mee. Service is ideaal: een ding was niet op voorraad, er ontstond een kleine verwarring mbt is het er wel is het er niet, maar na contact met medewerkers was alles netjes opgelost. Bestellingen worden zeer snel geleverd, verpakkingmateriaal is geweldig, UX van de site ook. Kortom een toppertje! :)

Stephan Bos 25-01-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden niet nagekomen

In de maand augustus heb ik deze laptop aangeschaft. De levering was snel en de prijs was goed. Rond november begon ik problemen te krijgen met de laptop. Mijn laptop hapert om de zoveel tijd en functioneert dan niet goed voor een aantal seconden/minuten. Toentertijd heb ik mijn laptop opgestuurd en werd hij netjes gerepareerd. Op de pakbon stond dat alleen een software-update uitgevoerd was. Het probleem deed zich erna weer snel voor en daarom besloot ik om met mijn laptop naar de winkel te gaan. In de winkel werd tegen mij gezegd dat als de laptop terug kwam van de reparatie dat ik hem dan grondig moest testen, als de laptop dan nog steeds niet normaal functioneerde dan zou ik meteen die dag een oplossing krijgen. Dit werd opgeslagen in het systeem en mijn laptop werd weer gerepareerd. Na de reparatie was het probleem er nog steeds en toen ik weer naar de winkel ging om dit te melden werd mij verteld dat er niks in de computer stond over de gemaakte afspraak. Nu moet mijn laptop weer ter reparatie worden opgestuurd en zit ik weer een bepaalde tijd zonder laptop.

Officiele reactie van Coolblue 30-01-2018

Beste meneer Bos,

Het spijt ons dat jij na aanschaf van jouw laptop meerdere malen het product retour hebt gestuurd voor een reparatie. We hebben meteen alle retourmeldingen gecontroleerd.

Gelukkig hebben onze collega's van de backoffice-afdeling jou van een alternatieve oplossing voorzien naar aanleiding van de laatste reparatie. Je hebt het aankoopbedrag kunnen gebruiken voor het aanschaffen van een nieuw model. Wij hopen dat de splinternieuwe MSI laptop volledig naar wens is.

Mocht je nog andere vragen hebben, schroom niet om weer contact met ons op te nemen. Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

Frank S. 25-01-2018 Via de website gekocht

Snelle zeer correcte levering.

Snelle levering, groot aanbod vele betalings mogelijkheden.
Bestelde apparaten worden uitgepakt en uitgebreid getest en ingeregeld.
Tenslote wordt er nog een extra uitleg over het geleverde gegeven.

Annie Bouman 25-01-2018 Via de website gekocht

echt geweldige service

Gisteren een lovende review geschreven over de buitengewone service van hun.
Had een telefoon gekocht met een hoesje. Telefoon top, hoesje de verkeerde. Retour bon ingevuld en kreeg een bericht gelijk binnen een uur dat het geld van het hoesje wordt teruggestort en het hoesje niet hoef terug te sturen. De derde x voor mij echt TOPSERVICE

Carin 25-01-2018 Via de website gekocht

Echt top!

Nog nooit eerder bij coolblue besteld, maar via google een zoekopdracht ingevoerd en kwam bij coolblue uit. Laat in de avond besteld, volgende dag vroeg in de middag bezorgd! Super snelle service, bestelling compleet geleverd en niks beschadigd. Echt top 👌🏻.

R.Nagtgl 25-01-2018 Via de website gekocht

goede website met prima service

prima en betrouwbare website waar je makkelijk en verantwoord af kan rekenen. prima begeleiding via bericht op telefoon van de bezorgafspraak. tot slot 10 min voor de bezorging een telefoontje van de bezorger dat zij binnen de 5 minuten bij je zijn. ze brengen de wasmachine op de plaats die jij wilt en sluiten hem aan en laten hem proef draaien. daarna nemen zij de oude machine mee. dus een perfecte en goedkope manier voor jezelf. ik zou mijn volgende aankoop beslist bij Cool blue online weer gaan doen.

Lia 25-01-2018 Via de website gekocht

Fijne medewerkers en een geweldige service.

Ik kwam er niet uit en heb de telefoon gepakt.
Ik kreeg een hele aardige dame aan de telefoon die me heel goed advies heeft gegeven en de tijd er ook voor nam.
De keus die ik heb gemaakt was nu niet zo moeilijk meer.
Ik ben een zeer tevreden klant en ook heel blij met de snelle levering.
De mannen die het kwamen brengen waren ook heel voorzichtig en gaven een goede uitleg.

Walther Tempelaars 25-01-2018 Via de website gekocht

Loop warm voor koel blauw...

Ik zoek altijd op meerdere webshops. Bij gelijke prijzen kies ik voor Cool Blue. Betrouwbaar en altijd op tijd. De klantenservice is een verademing in vergelijking met andere webshops.

J. Zittema 25-01-2018 Via de website gekocht

Alles klopte

goede website, lage prijs, alle afspraken nagekomen. Ik kan iedereen aanbevelen om een keer op de website van coolblue.nl te kijken.

Jeff 25-01-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Gemakkelijk te bestellen. En snel gratis thuis geleverd! Levering goed te volgen via track and tracé

Angelique 25-01-2018 Via de website gekocht

Super goede service!

Op maandagavond ging de wasmachine kapot. Stress alom want met een gezin als dat van ons is dat het laatste wat je missen kan! Laat op de avond na wat zoeken welke we graag wilden hebben nog besteld bij Coolblue en de volgende ochtend om kwart voor elf stond de nieuwe al te draaien! Enorm vriendelijke jongens kwamen hem brengen, hebben hem voor me naar boven getild (langs mijn traplift want ik ben invalide en dat viel niet mee maar zonder mopperen) en ook aangesloten. De oude hebben ze meegenomen. Fijne service zeker een aanrader!!

LAR_CO 25-01-2018 Via de website gekocht

betrouwbare kwaliteitsshop

nooit geen gezever bij eventuele klachten er wordt direct een oplossing voorgesteld,daarom en ook voor de heel snelle service kies ik regelmatig voor Coolblue.

Desirée 25-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestelproces, supersnelle levering

Coolblue werkt in mijn ervaring altijd heel goed: het bestellen is makkelijk, en de levering is zonder problemen en heel snel. Aanrader!

Eric Coppens 25-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service , top gewoon.

Prachtige en goede producten voor een heel goede prijs. Top service. Inderdaad alles met de glimlach. En is er eventueel een probleempje is dit in de kortste keren opgelost.

Emilio 25-01-2018 Via de website gekocht

Super service en snel geleverd. Fijne bezorgers

Makkelijk zoeken en vergelijken, duidelijke omschrijvingen, overzichtelijk... eenvoudig om te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je product er is... gewoon fijn

Aukje 25-01-2018 Via de website gekocht

Webshop met gunfactor!

'Offline' vind ik 't leuk om bij retailers te kopen die ik iets gun. Winkels met een mooi assortiment of superlieve dame achter de kassa. Als ik dan toch iets nodig heb wat online veel makkelijker verkrijgbaar is (zoals een kruimeldief, in mijn geval) dan ga ik graag naar Coolblue. Het bestelproces, de mails en de verpakking maken het online winkelen gewoon nét iets leuker. Echt waar! Als Coolblue er nu ook nog voor zorgt dat de avondbezorgservice ook in het buitengebied van Nederland beschikbaar is, dan ben ik helemaal blij.

Fam. de Vries 25-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige en zeker snelle service!

De oude 3e hands pc was gewoon niet meer te doen. Ik bekeek de site nadat ik andere mensen erover hoorde. En de keus was al snel gemaakt. Super desktop, snel en stil. En binnen 24 uur in huis en geinstalleerd.

Jeroen 25-01-2018 Via de website gekocht

Dit is een voorbeeld voor alle webshops

Niet altijd de goedkoopste, maar wel altijd ook echt de volgende dag in huis en bij iets terugsturen nooit gedoe: topservice!

Patries75 25-01-2018 Via de website gekocht

iphone 6s zo goed als nieuw is ook als nieuw!

Voor onze dochter een 2e kans telefoon gekozen ( iphone 6s), voorwaarden waren duidelijk en toch fijn dat er gewoon de normale garantie is. Prijs was aanzienlijk voordeliger dan een nieuw toestel. Bij uitpakken geen krasje kunnen ontdekken dus als nieuw is ook echt als nieuw. In de winkel direct hoesje en screenprotector er op. Nog wat fijne tips gekregen hier gaan we veel plezier aan beleven.

Koos 25-01-2018 Via de website gekocht

Een perfect bedrijf

Mooie website en uitstekende service vanaf de bestelling tot en met de snelle levering; een aanrader dus

Peter 25-01-2018 Via de website gekocht

Lekker oude wetse service

Op Vrijdag na 1800 uur besteld en toch op Zaterdag in huis door post nl dus ik zou Coolblue zeker aanbevelen en ik ga bij mijn volgende aankoop zeker op zoek in de web winkel van Coolblue

Timvdlinden 25-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service! Klantenservice on point.

Ik had een paar bluetooth oordopjes besteld, welke na 1,5 jaar helaas kapot gingen. Opgestuurd, en zonder gedoe had ik een week later alweer nieuwe in de brievenbus!
Ook deze oordopjes hadden problemen, en ik kon ze weer zonder gedoe opsturen.
Omdat het waarschijnlijk aan het product lag kreeg ik deze oordopjes gewoon vergoed als shoptegoed, en mocht ik een nieuw paar uitzoeken.
Een klantenservice om U tegen te zeggen, en waar vele andere winkels een voorbeeld aan mogen nemen!

Ga zo door! :)

Ellen 25-01-2018 Via de website gekocht

Snelle zondagse levering was top!

Onze wasmachine ging stuk, eerder ooit via wehkamp wasmachine gekocht, daar was deze uitverkocht en belandde ik bij cool blue. Snelle vriendelijke levering, zelfs op zondag, heel fijn!

J. 25-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Altijd duidelijk uitleg en omschrijving van product. Site is overzichtelijk, ook al je contact wil met de winkel. Bezorging is ook top!

Nick 25-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service en vriendelijk personeel

De shop heeft een ruime keuze, bestellen van producten gaat eenvoudig zo ook het afleveren van producten. Duidelijke omschrijving van producten en door ' Cool blue, beste keuze' wordt het kiezen van iets vereenvoudigd. Klantvriendelijk.
Levering van producten gaat op een zeer vriendelijk en correcte manier. Een genot om iets bij Cool blue te bestellen.

Petra 25-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Lekker snel bezorgen, bellen van te voren, nemen oude apparaat mee, vriendelijke jongens, installeren netjes.