Deze score is berekend op basis van 1719 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.A. Meier 12-10-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

geweldige shop

Zeer vriendelijk personeel. Advies klantgericht en er wordt alle tijd genomen om je vragen te beantwoorden. Onder het genot van een goede kop koffie is het een feestje om je aankoop mee te nemen.

Westenberg 11-10-2018 Via de website gekocht

Coolblue bezorgt een glimlach!

Contact met klantenservice is grandioos! Ik belde met de vraag of ze ook op zaterdag bezorgen. Vervolgens ruim 10 minuten gekletst, gelachen en intussen was de bestelling klaar. Hoefde alleen de betaling via de link te doen...zo super!
En de bezorgers idem dito! Twee vriendelijke goedlachse mannen die gezellig kletsen terwijl ze aansluiten en uitleggen. Keurig de rommel opgeruimd...
Coolblue is mijn toostore

John Versluis 11-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en snel ontvangen

Ik heb met een medewerker gesproken en die heeft mij naar het juiste artikel verwezen. Hij heeft zelfs een berichtje gestuurd hoe ik deze kan installeren. Dus top

Cindy 11-10-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webwinkel

Altijd een goede service, snelle levering en als er iets is kun je altijd bellen en zetten ze zich 100% in om je te helpen op een juiste en vriendelijke manier.

Patrick 11-10-2018 Via de website gekocht

Is de eerste keer dat ik bij Coolblue iets besteld heb maar ik ga hier zeker vaker iets kopen via internet

Hans 11-10-2018 Via de website gekocht

website en artikelen prima.Levering waardeloos

qua shop, website en artikelen prima. De levering was in mijn geval waardeloos. Ik woon in Duitsland, maar wilde mijn airfryer, mede gelet op de prijs, bij Cool Blue kopen. Tor zover alles prima. Mail gekregen over de bestelling, bestaande uit de airfryer en accessoires. Deze kon ik in Vaals ophalen, voor mij 125 km weg, maar toch de moeite waard. Bij het postafhaalpunt bleek pas dat de zending uit 2 pakketten bestond maar er was er maar 1 aangekomen. Kon ik de andere dag weer terug. Opgebeld naar Cool Blue. Daar werd mij medegedeeld dat er contact met mij opgenomen zou worden, maar helaas.

Beste Hans,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je voor eigenlijk niets naar het PostNL punt bent gereden. Wij begrijpen dat dit een enorme domper was. Graag willen wij uitzoeken wat er gebeurt is en hoe we dit voor jouw alsnog kunnen oplossen.
Graag ontvangen wij jouw order nummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Hans 11-10-2018 Via de website gekocht

Altijd een top beleving als klant.

Zoals gewoonlijk weer een prima ervaring. Bestellen heel eenvoudig. Je wordt continu op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en je krijgt ook nog eens een mailtje met tips hoe je het produkt kunt gebruiken.
Niet (altijd) de goedkoopste, maar qua service nog steeds op eenzame hoogte.

Anouk 11-10-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod

Ik was op zoek naar een sporthorloge en had online al wat research gedaan. Vervolgens op de site van Coolblue mijn wensen kunnen aangeven, waardoor het grote aanbod gelukkig beperkter werd. Na nog even vergelijken via de vergelijkingsoptie toch kunnen kiezen. Volgende dag was mijn bestelling in huis.

Markita 11-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik had snel een Markita schroef-/boormachine nodig. Ben het dorp ingereden omdat ik eerst de lokale middenstand de gelegenheid wilde bieden. Kwam bij de Gelderse IJzerhandel, bediening onvriendelijk, het apparaat in de vitrine fors ad prijs. Kortom, voor mij geen basis om daar aan te kopen en dus het internet opgegaan. Kwam uit bij Cool Blue, heldere produkt informatie en een heel snel bestelproces. Op vrijdag besteld, op zaterdag keurig in huis. Prijs-kwaliteitverhouding, mede om deze snelle leveringsfaciliteiten, echt heel erg goed!

J.K 11-10-2018 Via de website gekocht

Cool.........blue

Duidelijke site met goede specificaties. Makkelijk zoeken en een erg snelle levering! Ik zou zeggen waren alle verkooppunten maar zo!

Femke 11-10-2018 Via de website gekocht

Goede Info

Kwaliteit is goed, service is in orde & voornamelijk de informatie over het product en de keuze begeleiding is fantastisch.

Kruiskabel 10-10-2018 Via de website gekocht

Snel, ruim assortiment en uitstekende service

Levering zeer vlot, afhandeling klacht uitmuntend, goed bereikbaar, zeer ruim assortiment.
Vergelijken van producten zeer eenvoudig

Piet 10-10-2018 Via de website gekocht

Top service, zelfs een diploma bestellen ontvangen.

Goede service, geen gedoe, prima overzichtelijke website. Tevens een link ontvangen om alles te installeren.👍🏻

Renske 10-10-2018 Via de website gekocht

Laptop na reparatie

Gisteren heb ik eindelijk mijn laptop ontvangen nadat deze 4,5 week opgestuurd is geweest voor reparatie. Tot nu toe werkt het product weer naar behoren en is de reparatie dus goed gelukt! Wel baalde ik erg toen ik de laptop uit de verpakking haalden. Er zitten namelijk een aantal grote krassen op. Dit vind ik er vervelend, helemaal omdat ik zelf erg zuinig ben op mijn laptop.

Beste Renske,

Bedankt voor je feedback. Wat ontzettend balen om te lezen dat jouw laptop nu krassen bevat. Dit hoort natuurlijk niet en daar moeten we mee aan de slag.
Wil je ons een foto sturen + ordernummer + korte uitleg? Dit mag naar geenglimlach@coolblue.nl
Wij kijken uit naar jouw e-mail.

Renske 12-10-2018

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Vanuit coolblue is het al erg goed opgepakt en opgelost. Ik zal de review even veranderen.

Bedankt voor je reactie !

Kick 10-10-2018 Via de website gekocht

Pakketje kwam later dan in dacht

Mooie app en website maar bezorgen kunnen jullie niet. Nu all twee keer een probleem gehad. Voor de rest is de website wel de overzichtelijk en kan je veel vinden. Of ik nog een keer hier wat ga kopen moet ik maar even zien.

Beste Kick,

Bedankt voor je review. Balen te lezen dat onze bezorging niet naar wens is. Wij willen graag leren van jouw review. Graag ontvangen wij jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl
Wij kijken uit naar jouw reactie.

Dennis 10-10-2018 Via de website gekocht

slechtste service ooit!

ongelooflijk slechte service. totaal niet meedenken in een oplossing ondanks meerdere mail erover. ook steeds weer iemand anders die reageert en hetzelfde vraagt

Beste Dennis,
Dank je wel voor je feedback. Dit klinkt niet goed en is ook niet wat je van Coolblue mag verwachten. Zou je ons de kans willen geven om het alsnog naar tevredenheid voor je op te lossen?
Graag ontvangen wij een korte uitleg + ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl

Fam. Odijk 10-10-2018 Via de website gekocht

Een pluim voor de klantenservice.

Wij hebben al verschillende artikelen bij Coolblue gekocht. Bij onze laatste aankoop deden ze wat problemen voor, die niet de schuld waren van Coolblue. (aan bezorgdienst). Deze werden door de klantenservice uitstekend opgelost. Zelfs om half 12 s’avonds aan de telefoon. Ook in de winkel wordt veel aandacht aan de klant besteed.
Voor ons de beste internetwinkel ook voor 2018!

Willem 10-10-2018 Via de website gekocht

Hele goede set

Past prima. Vlotte levering. Prima design. Eigenlijk niets dan goeds over deze levering door coolblue.

Joep 10-10-2018 Via de website gekocht

Snel proces

Overzichtelijke website, er wordt een eigen keuze aangegeven bij artikelen. Dat geeft richting aan je denken. Snel bestellen en snel leveren.

Wiel hager 10-10-2018 Via de website gekocht

Super zaak snel correct goede prijs

Koop alleen nog maar via coolbleu zeer betrouwbaar goede service snelle levering en geweldig behulpzaam

E.van Loon 10-10-2018 Via de website gekocht

Vrolijk personeel

Duidelijk in service en je kan bellen voor informatie extra .
Het personeel staat je vriendelijk te woord ; je krijgt duidelijke uitleg over je product en hulp bij gebruik.
Plus goed gemutst personeel die duidelijk plezier in hun werk hebben.

Rob 09-10-2018 Via de website gekocht

In 1 woord: Geweldig!

Coolblue is echt geweldig! Vol humor, vriendelijk en prima service. Iets dat je tegenwoordig nog maar zelden tegenkomt, laat staan bij zo'n groot concern. Service met een glimlach en prima producten voor een faire prijs. Mooie duidelijke website met veel uitleg over de producten ook!

Hans M 09-10-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf.

Iets voor 23.00 besteld de volgende dag om 10.00 uur bezorgd. Mooi product geweldig geluid. (internet radio merk Imperial dabman i 200 ) mooie prijs kwaliteit verhouding.

Peter 09-10-2018 Via de website gekocht

Service? Ze stellen nooit teleur

Al meerdere malen iets (groots) besteld bij Coolblue en ze stellen nooit teleur. Goede informatie op de website, handig de installatie handleidingen zodat je alles van tevoren goed kan voorbereiden/inschatten. Snelle service. 1 keer wat schade gehad ontdekt aan een levering en zonder problemen opgelost. Coolbue is gewoon Cool :-). Waarom dan geen 10? Het is namelijk goed om altijd iets te verbeteren te hebben. Blijf je scherp van.

Betty 09-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede website, makkelijk om producten te vergelijken. Hele goede service met afleveren. Vrolijke bezorgers die zelfs niet te beroerd zijn om wasmachine af te koppelen, en dat op een zondag. Alles werkend en getest afgeleverd! Zeer tevreden!

Charles 09-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en fijn personeel!

Fijne online shop, snelle levering en goede communicatie hierover. Zeer prettig personeel. Al eerder goede ervaringen met CoolBlue gehad.

Sjanie 08-10-2018 Via de website gekocht

Super service!

Superservice en supersnelle levering. Goede en duidelijke informatie op de site zodat je gauw vindt wat je zoekt.

C. De Jong 08-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik had twee maal een vraag over een product. Dit gingen ze uitzoeken voor me en kwamen met een antwoord. De snelle levering die ze aanbieden is toch ook super!

Paul Grimmelikhuijzen 08-10-2018 Via de website gekocht

Bestellen en bezorging

De website is overzichtelijk. Mocht je nog vragen hebben krijg je altijd opgewekte medewerkers aan de lijn. Zij denken met je mee en ondernemen (in mijn geval) direct actie. Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling en de verwerking ervan door hun. En op de auto's van de bezorgdienst zitten te gekke gasten. Ik bestelde een krachttrainningsstation het werd gebracht door 2 jongens en hebben met z'n 3-en nog staan napraten over krachtsport. Helemaal top !!

Marcel 08-10-2018 Via de website gekocht

Ernstig teleurgesteld na eerdere goede ervaringen

Ik heb diverse keren bestellingen gedaan en dat ging altijd goed. Ik heb CoolBlue dan ook vaak aanbevolen. Maar nu ben ik ernstig teleurgesteld. Ik heb een Philips Series scheerapparaat besteld, dat op maandagavond 1 oktober (op afspraak!) bij mij thuis zou worden geleverd. Volgens de PostNL track&trace zou de levering ook om 20:29 hebben plaatsgevonden. Echter niet bij mij thuis! Speciaal thuis gebleven maar geen bezorger gezien. Het pakket zal dus wel op een ander adres zijn afgeleverd. Ik heb dezelfde avond nog met CoolBlue gebeld. Er zou een onderzoek worden ingesteld bij / door PostNL en dat zou 3 werkdagen duren. Na 3 werkdagen nog niets gehoord en weer gebeld. En na 6 werkdagen nog maar eens, maar steeds hetzelfde antwoord, nl. dat er nog geen uitsluitsel is gegeven door PostNL. Zeer frustrerend en teleurstellend. Ik heb een transactie afgesloten bij CoolBlue en word afgescheept met de boodschap dat het bij PostNL ligt. Ik heb daar inmiddels geen boodschap meer aan en heb inmiddels niet meer het vertrouwen dat mijn aankoop nog boven water komt. CoolBlue kan er misschien weinig aan doen dat PostNL pakketten bezorgt op verkeerde adressen, ze kunnen wel meer moeite doen voor hun klanten. Een dikke onvoldoende CoolBlue!

Beste Marcel,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het spijt ons enorm dat jouw bestelling naar een verkeerd adres is verzonden. We begrijpen dat je hier erg van baalt!

Je geeft aan dat je direct contact met ons hebt opgenomen. Wij hebben een onderzoek opgestart om de verkeerde levering bij de koerier aan te kaarten. Helaas bleek er geen voortgang te zijn in het onderzoek. Je hebt ongeveer een week gewacht zonder positief nieuws. Het is niet de bedoeling dat onze klanten zo lang wachten op een reactie of een oplossing.

We willen graag het verloop van jouw bestelling controleren. Daarnaast zijn we benieuwd welke oplossingen er van verschillende afdelingen zijn aangeboden. Met deze informatie kunnen wij de geboden service controleren en waar nodig hen van feedback voorzien.

Graag ontvangen wij in een aparte e-mail jouw adresgegevens, ordernummer met een korte toelichting van de situatie. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij meteen op onderzoek uit.

Fred 08-10-2018 Via de website gekocht

makkelijk en goed winkelen

bestellen ging perfect zelfs goedkoper dan b.v Bol.com artikel werd op de afgesproken tijd geleverd gewoon erg goed !

Marjo 08-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

De site is gebruiksvriendelijk en de levering was keurig op tijd. Ik had een printer besteld top dat ik ook een duidelijke handleiding per mail kreeg.

Meijnders 08-10-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering en aansluiting!

Vorige maand een nieuwe droog / wascombinatie van Miele gekocht via Coolblue.
Levering was snel, oude apparaten werden gratis meegenomen, nieuwe direct weer aangesloten. Bovendien waren de bezorgers bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Jan M. 08-10-2018 Via de website gekocht

Goed en snel

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen. Hun afhandeling is snel en correct. Ook wanneer het gaat om specifieke vragen of handelingen heeft Coolblue een prima service.

Marianne 08-10-2018 Via de website gekocht

Product werd snel geleverd. Van te voren e-mails met verwacht tijdstip van levering en daarna nog een mail dat het product opgehaald kan worden.

M. Nijenhuis 08-10-2018 Via de website gekocht

Super fijne webwinkel

Vanaf het eerste moment dat je op zoek gaat naar een produkt is er een handige keuzehulp die ervoor zorgt dat je het produkt kiest dat past bij wat je verwachtingen zijn.
Snelle levering en ook nog eens goede service. Wij kregen zelfs een instructievideo met de mail zodat we meteen aan de slag konden.

Marco Verweij 08-10-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Waardeloze service

Wat een waardeloze service !!!!!
vorig jaar bij CoolBlue een Philips Picopix beamer gekocht.
Helaas ben ik de oplader kwijt.
Dus ik Coolblue gebeld om een nieuwe te bestellen.
Dat gaat dus niet, na een poos in de wacht gestaan te hebben bij de klantenservice krijg je alleen maar te horen dat je maar naar Philips zelf moet gaan.
Dat werkt dus ook niet, na drie verschillende telefoonnummers daarvoor gekregen te hebben krijg je een buitenlands sprekend persoon aan de lijn die er maar vanuit gaat dat jij ook je talen spreekt.
Volgens mij bel ik een nederlands nummer, een nederlands bedrijf en wil ik gewoon in het NEDERLANDS geholpen worden!!!!!!!!!!
Daarna maar weer naar Coolblue gebeld.
Eerst wordt na een 10 minuten wachten zomaar de verbinding verbroken.
Nogmaals gebeld, en........... sorry mijnheer we kunnen ( lees willen ) niks voor u doen.
Bedankt voor de niet gekregen service.

Beste meneer Verweij,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het is heel teleurstellend om te lezen dat jij een nare ervaring hebt gehad met onze Coolblue service. We willen onze klanten zo goed mogelijk blijven helpen nadat een aankoop is gedaan en eventueel problemen zijn ontstaan.

Je geeft aan dat je werd doorverwezen naar de fabrikant nadat je de oplader van de beamer bent kwijt geraakt. Je kunt in de meeste gevallen terecht bij de fabrikant voor vervangende onderdelen/accessoires. Uiteindelijk heb jij de beamer bij ons aangeschaft en dus mag je dit ook via ons laten verlopen.

We willen graag nog een blik werpen op de situatie. Dit kunnen wij alleen doen met behulp van jouw adresgegevens, e-mailadres of ordernummer. Je kunt de opgevraagde gegevens met een korte toelichting van de situatie per e-mail versturen naar geenglimlach@coobllue.nl. Dan gaan wij direct voor jou aan de slag. Als je nog andere vragen hebt, laat dit meteen in jouw reactie weten.

Alfons 08-10-2018 Via de website gekocht

topwinkel en service

Al vele malen besteld en ook al iets teruggestuurd
Altijd tip top in orde
De beste webwinkel die ik kent
Doe zo voort

henk 08-10-2018 Via de website gekocht

Altijd goed geregeld

Ik vind coolbleu een van de betere winkels en dat komt dat zo lang ik er koopt ales klopt en ook word alles netjes op tijd bezorgd zelfs op zondag mooi toch

VALERE 08-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Voor Coolblue gekozen vanwege de prima snelle levering aan een goede prijs. Steeds hun beloften nagekomen en nog geen problemen gehad!

Anna 07-10-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Ik koop al jaren alleen nog maar bij Coolblue, omdat ik weet dat als er iets kapot gaat aan mijn apparaten, het allemaal heel makkelijk geregeld wordt. Ze zijn helemaal gericht op klantvriendelijkheid en service en dat merk je.

fam Leest 07-10-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en sympathiek

Wij bestellen regelmatig bij CoolBlue. Wij vinden het uitgebreide assortiment en de constante factor 'betrouwbaar' erg belangrijk. Wij verkiezen de zekerheid van CoolBlue dan mogelijk een paar euro goedkoper bij een ander.

Johan Devos 07-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

duidelijke omschrijving van het gekochte artikel en snelle levering maken dat je niet lang moet wachten op je pak en deze dan ook snel kunt gebruiken, wat de bedoeling ook is.

Robert 07-10-2018 Via de website gekocht

Superservice

Precies de afspraken nakomen die ze beloven. We maken zo vaak mee dat de levering niet volgens de afspraken gaan. Coolblue doet wel wat het belooft.

Chris Swinkels 07-10-2018 Via de website gekocht

Gevoel dat je klient bent, zeer fijn, en ik rij er voor om

We zijn geen dief van je eigen beurs, fijne winkel, fijn geholpen en product snel in huis. Site is overigens lekker duidelijk. Gaat Coolbleu niet voor niets goed af. Zij maken het verschil waardoor ik ver buiten mijn wijk daar iets koop wat op dat moment aan de orde is. Bravo

M van Huijgevoort 07-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service. Ga zo door.

Het is n makkelijke webshop. Goede service. Je wordt geweldig op de hoogte gehouden waar je product is. Je hoeft geen uren thuis te zitten wachten

Rien 07-10-2018 Via de website gekocht

Doet wat men beloofd

Snel geleverd en dan ook nog voor de laagste prijs. ik ben eigenlijk niet anders van COOLBLUE gewend.

Okkie 07-10-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar bedrijf

Overzichtelijke site, duidelijke productbeschrijving, goede suggesties, tot 23.59 bestellen en de volgende dag in huis. Ook de telefonische helpdesk is zeer goed, een schoolvoorbeeld voor vele andere bedrijven en overheidsinstanties.

Dani 07-10-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goed geregeld!

Wasmachine besteld volgende dag geleverd, supersnel geplaatst en oude meegenomen. Niet alleen de website is vrolijk, de bezorgers ook. Top!

drente47 07-10-2018 Via de website gekocht

HEB een tablet gekocht met cover

Deze passen niet bij elkaar cover niet goed als de tablet in de cover zit past het snoertje niet om op te laden

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw beknopte review op Kieskeurig. Wat jammer om te lezen dat jouw gekochte tablet en tabletcover niet voor elkaar geschikt zijn. We doen graag ons best om onze klanten van goed advies te voorzien voordat zij een aankoop doen.

We zijn erg benieuwd of wij op de website de tablet in combinatie met de cover aanbieden of adviseren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij verkeerde informatie verstrekken.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer met een korte toelichting van de situatie in een e-mail. Dan werpen wij nog een blik op jou bestelling en kunnen wij jou misschien nog van een oplossing voorzien. Je kunt de e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten in jouw reactie.