Deze score is berekend op basis van 2765 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Twinmom 22-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

De site van Coolblue geeft uitgebreide informatie. Het Bestellen bij Coolblue gaat erg gemakkelijk. De artikelen heb je snel in huis.

GK 22-09-2018 Via de website gekocht

Excellente service

Je wordt een kwartier van te voren gebeld, het product wordt zelfs op zondag keurig bezorgd door vriendelijke studenten.

N.Kuijer 22-09-2018 Via de website gekocht

bijzonder tevreden over coolblue

de website is overzichtelijk en netjes de producten zijn makkelijk te vinden, ook de snelle levering
is bijzonder goed zonder problemen vandaag besteld morgen in huis

Guus 22-09-2018 Via de website gekocht

Coolblue altijd goeie en snelle service

Goeie omschrijvingen en reviews. En nooit een probleem als iets niet in orde is. Wordt altijd prima geholpen.

Chris 22-09-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

COOLBLUE IS PRIMAIR KLANTGERICHT MET DIENSTBARE SERVICE

Meer dan de meeste bedrijven / instellingen is Coolblue een organisatie waarbij oprecht merkbaar /voelbaar/traceerbaar is dat het PRIMAIR gaat om een goede dienstverlening aan cliënten en niet primair op het cashen van winst, want zou dat het geval zijn, dan komen de cliënten immers noodzakelijk altijd pas op de TWEEDE plaats. De service is grandioos, het vermogen tot problemen oplossen weldadig, en de kwaliteit-prijsverhouding goed. Voor de zoveelste keer een buitengewone servicegerichtheid van Coolblue mogen ervaren!

Smid 22-09-2018 Via de website gekocht

slechte service

verkeerde afleveradres, van vorige bestelling! over gebeld. Komt in orde meneer. Dus niet. Wel geleverd op verkeerde adres. Advies van Coolblue om het nogmaals te bestellen, zogezegd zo gedaan. Betaald pakketje moet nog binnenkomen. Alvast wel een herinnering gekregen van hun om het dubbel geleverd pakketje te betalen . Het moet niet gekker worden!! Met de servicelijn gebeld, erg lang wachten. Veel gepraat maar er is niets opgelost. Ik blijf met een dubbel betaalde pakketje zitten. "Alles met een glimlach"van welke kant vraag ik mij af.

Officiele reactie van Coolblue 24-09-2018

Beste meneer Smid,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het is natuurlijk heel jammer dat jouw pakket op een verkeerd adres is geleverd.

Wanneer een bestelling is geplaatst, wordt automatisch het afleveradres uit jouw Coolblue-account gebruikt. Je kunt tijdens het plaatsen van jouw bestelling ook een alternatief adres opgeven. We willen graag controleren waar het precies mis is gegaan bij jouw bestelling. Dit kunnen wij alleen doen met behulp van een ordernummer of jouw adresgegevens.

Graag ontvangen wij deze gegevens in een e-mail. Je kunt jouw persoonlijke gegevens met een korte toelichting versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Remhted 21-09-2018 Via de website gekocht

Altijd weer een super correcte levering

Gemakkelijk bestellen vanuit je (luie) stoel, prijs is goed, en last but surely not least: betrouwbaar qua levering en finaciele afwikkeling.
Kortom bestellen en verder geen omkijken naar.

Christoph 21-09-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Top elektronica winkel!

Bij deze winkel moet je gewoon je elektronica aanschaffen. Waar anders vind je zo'n goede service? En je kunt hier online bestellen, afhalen waar en wanneer je wilt. En je hoeft pas in de winkel te betalen! Je kunt er ook natuurlijk voor kiezen om het gratis thuis te laten bezorgen.

Aaron Jonckheere 21-09-2018 Via de website gekocht

The best

S’avonds tegen 20u besteld en smorgens om 9u had ik het al thuis, een hele snelle bediening. Kwaliteit materiaal, en 1 van de goedkoopste online bestel websites.

Rob van Geel 21-09-2018 Via de website gekocht

Verpakking brengt geen glimlach op mijn gezicht

Levering super vlot en goede communicatie. Maar een doos van Coolblue om een zeer adequate doos van de fabrikant (AEG) is eigenlijk milieu-onvriendelijk.

Wilko 21-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Overzichtelijke shop met zeer veel keus uit allerlei producten, snelle levering en uitermate goede heggenschaar

Ingrid 20-09-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering

Zondagavond besteld en maandagmorgen stond de wasmachine al te draaien. De bezorgers hebben alles keurig aangesloten. de oude machine meegenomen en ik kreeg er nog heel veel Persil Pods bij...

Heidi 20-09-2018 Via de website gekocht

Sneller kan niet meer !

's avonds om 21u besteld en 's morgens om 9u30 geleverd ! Sneller kan niet meer.

Daar hoeft toch niet meer uitleg bij.

Cornelder 20-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Prima ervaringen met Coolblue. Breed aanbod, snelle levering en uitstekende service.
Als ik de keuze heb uit meerdere aanbieders, kies ik altijd voor Coolblue.

Dinneke 20-09-2018 Via de website gekocht

Winkelen bij Cool Blue daar wordt je blij van!!!

Alles was perfect in orde, vrijdag namiddag besteld en zaterdag morgen geleverd.
iedere werknemer waar ik contact mee had was heel vriendelijk.
Ik werd blij van de positieve energie, ik raad Cool blue zeker aan!!!

Rene 20-09-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Zeer snel geleverd goed verpakt en goede service webpagina is duidelijk.
Maar ik ben niet anders gewend

Ben 20-09-2018 Via de website gekocht

Dik tervreden

Gemakkelijk om producten te bekijken en te vergelijken met een prima advies !!!
De bestelling is gemakkelijk, en de levering is perfect.
Plus de uitleg van gebruik doormidden van een filmpje maakt me helemaal tevreden!!!!

Chris 20-09-2018 Via de website gekocht

Heel goed geregeld, op tijd , snel en voordelig !

Ploseling laat een apparat het afweten. Coolblue sorghum er voor dat je voordelig en snel de vevanging in huis krijgt. Top!

Lodeweijck 20-09-2018 Via de website gekocht

Je kunt ervan op aan. Wat ze beloven, doen ze.

Maken helemaal waar wat ze beloven. s'avonds een printer besteld en de volgende middag printen. Na de bestelling een bevestiging en meteen een instructie hoe de printer te installeren.

Inspectioneer 20-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en alles voor een glimlach :-)

Coolblue is een hele leuke webshop! De manier waarop ze je op de hoogte houden van je bestelling is perfect en soms een beetje grappig zelfs. De nazorg/service is ook erg goed als een product toch niet geheel naar wens blijkt te zijn. Ook krijg je als extra tips en tricks toegestuurd voor het product dat je gekocht hebt. Ik heb altijd positieve ervaringen bij coolblue. Als het niets of weinig scheelt kwa prijs in vergelijking tot andere webshops, kies ik altijd voor coolblue!

Ekrem Cabar 20-09-2018 Via de website gekocht

Snel besteld net zo snel geleverd

Website tiptop in orde, levering de volgende dag. Wat wil je nog meer. Betalingen net zo gemakkelijk en een ruime voorraad van verschillende producten

Sander 19-09-2018 Via de website gekocht

Zo hoort een webshop te zijn.

Ik heb een monitor besteld bij Coolblue en kreeg deze de volgende dag meteen in huis. Tevens kreef ik een mail met een aantal handige tips op basis van het product, hoe ik bijvoorbeeld de monitor moest installeren etc. Heb vaker producten bij Coolblue besteld en ben nog steeds enorm blij met de service. Voortaan mogen ze wel even melden of er een HDMI kabel inbegrepen is, nu heb ik er 2 :).

M.Rouw 19-09-2018 Via de website gekocht

Ik heb op deze site een slechte review geplaatst. Er was bij mij heel veel mis gegaan. Coolblue heeft hier op gereageerd en de klacht echt serieus genomen. Coolblue heeft excuses gemaakt begrip getoont en meegedacht met mij als klant. Ze hebben me zelfs verrast met een toepasselijk kado. Echt een super service!!! Ik ben helemaal om en kan coolblue bij iedereen aanbevelen. Super internet winkel. Dankjewel COOLBLUE

herman 19-09-2018 Via de website gekocht

vriendelijk

Ik koos voor coolblue vanwege hun goede site en klantvriendelijke benadering. Enig minpuntje was dat de bezorgers in eerste instantie een verkeerde machine bij zich hadden. Hierdoor moest ik een dag wachten en opnieuw een ochtend hiervoor inplannen. Maar de bezorgers maakten dat helemaal goed door zonder klagen het apparaat van 100 kg bij mij 3 trappen hoog te bezorgen en aan te sluiten.

voetzoeker 78 19-09-2018 Via de website gekocht

topperje

mooie en duidelijke webschop.
product kwam keurig op tijd.
en leuke verpakking.
ga zeker weer terug naar de site.
echte aanrader
gr. j.w.

Frida 19-09-2018 Via de website gekocht

Prima winkel, maar waardeloze service bij defect

Had een klein defect aan een onderdeel, viel binnen de garantie. Duurde 14 dagen voordat Coolblue het in behandeling nam en vervolgens wilden ze het alsnog naar de fabrikant opsturen.
Heb aangegeven dat ze het onderdeel maar weer aan mij moeten retourneren. Heb zelf met de fabrikant gebeld, had de volgende dag, gratis want garantie, een nieuw onderdeel in huis. Dat had Coolblue dus ook zo kunnen regelen maar alle reparaties en retouren gaan via hetzelfde systeem en 't duurt allemaal lang.

Geert 19-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

Leuke samsung galaxy tab 2 tablet gekocht en kreeg daar een top jbl koptelefoon bij t.w.v. 120 euro!
Geweldige service was de volgende dag zonder problemen bezorgd.

Marc Janssens 19-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Het aanbod is voldoende; de website is (gelukkig) niet flashy, maar wel duidelijk en aangenaam.
De totale aankoop procedure is super snel: zondag in de late namiddag besteld en maandag om 08:00 't huis afgeleverd.

A van Vessem 19-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige website en service

Er is veel diversiteit en de website is zeer overzichterlijk. Ook de service is super. Ik bestelde op zaterdag en ik had zondag mijn produkten al in huis. Qua prijs is het hier ook vaak goedkoper dan bij andere winkels.

Hüseyin Tanriverdi 19-09-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

Super service

ik ben aantal shoppen langs geweest op een zaterdag waar ik specifiek scherm zocht wat niemand op locatie had en pas maandag kon leveren en de cool blue mederwerker zei wij leveren ook zondag die heeft voor mij de betaling hele procces geregeld van a tot b top service noem ik dat toekomst verwachtig ik ook altijd dezelfde service!

Carin 19-09-2018 Via de website gekocht

De winkel die je laat lachen.

Bij Coolblue koop je producten, net als bij andere winkels. Coolblue is echter de enige die bij elke stap van het bestelproces een glimlach op je gezicht weet te toveren. Heel knap!

Ann Vlummens 18-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig die service

Ik vind de website heel overzichtig . Je krijgt een een hele goede uitleg van het product dat je koopt. De betaling is snel verlopen en ik had op Zateravond besteld en op ZONDAG is mijn pakket geleverd.

Tinnus 18-09-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Bij coolblue een wasmachine besteld die de volgende dag geleverd zou worden. Netjes een tijdsvlak ontvangen maar deze levering werd halverwege de dag gecanceld. Daarna bleef het stil en zelf maar gebeld met coolblue maar konden niks doen aangezien de levering door een andere partij werd gedaan. Ik kon het best zelf bellen met deze vervoerder. Terwijl op de site duidelijk staat vervoer door eigen chauffeurs.Deze verzekerde dat de machine nog geleverd zou worden die dag ja 100% meneer. Wederom bleef het lang stil en toen alsnog weer gebeld nee dat lukt niet meer vandaag meneer. Dag thuis gebleven en zelf achter alles aan moeten bellen. Volgende dag uit eindelijk geleverd. Fouten kunnen gebeuren maar neem dan je verantwoording en los het op. Ook een compensatie voor de gemaakte kosten met een cadeau bon 25 euro te besteden in een coolblue shop binnen drie maanden is natuurlijk ook geen service.

Officiele reactie van Coolblue 19-09-2018

Beste Tinnus,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Het is natuurlijk heel vervelend wanneer de informatie over de levering niet duidelijk wordt gecommuniceerd. Wij balen enorm dat wij jou niet de beloofde Coolblue service hebben geleverd.

Natuurlijk willen wij een tweede blik werpen op het verloop van de levering. Daarnaast kunnen wij controleren of de aangeboden vergoeding terecht is. Dit kunnen wij controleren met behulp van een ordernummer en jouw adresgegevens. Je kunt jouw persoonlijke gegevens privé doorsturen in een e-mail naar geenglimlach@coolblue.nl. Dan gaan wij op onderzoek uit.

Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons meteen weten in jouw reactie.

Liv 18-09-2018 Via de website gekocht

Top!

Een van de weinige die het product dat ik zocht aanboden en ook nog gratis zondag levering! Helemaal top!

Rebecca 18-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige en super snelle service

Op zaterdag een telefoon besteld, had hem zondagmiddag al binnen. Compleet met hoesje en screenprotector. Ook bij eerdere aankopen ging alles heel soepel. Problemen worden altijd snel opgelost. Echt een geweldige service.

Joop Den Boer 18-09-2018 Via de website gekocht

Top site lekker modern en snel

Lekkere moderne vlotte site en groot plus punt vindt ik dat er ook op zondag geleverd wordt en dat je weet welk uur ze komen . Topppppppp

Anoniem 18-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

Leuke goede webshop, grappige tekstjes waar je vrolijk van wordt.
Levering was goed te volgen en ik had het de volgende dag al in huis.

Alex Postuma 18-09-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Goede productinformatie en snelle levering!! Ook bij een probleem geen lange lijnen en adequate service!!

Nico Veenhof 18-09-2018 Via de website gekocht

super service

Bestellen gaat heel simpel, en afrekenen ook. Coolblue heeft een super service. Ik had een fout gemaakt in de bezorging en dat werd zeer goed afgehandeld door medewerker. Zeer tevreden.

jeanette 17-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig service met die bezorging die je zelf kan regelen.

De levering was perfect, mooie handige doos. waar het inzat. De bezorging was heel makkelijk. Je kon kiezen uit allerlei bezorging.

Hah Knoops. 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en mooi verpakte leveringen.

Ik bestel al langer bij Coolbleu,en alles is altijd prima geleverd! De producten zien er mooi uit en mooi verpakt.Geweldig!

Roel Drofmans 17-09-2018 Via de website gekocht

Simpelweg geweldig!

Ik koop vaak van Coolblue voor hun geweldige service ,snelle levering en goede garantie niet te vergeten 30 dagen bedenktijd waar ik persoonlijk nog nooit problemen mee heb gehad.

Kortom een geweldige keuze als je snel iets nodig hebt maar er komt dan ook een kleine premium bij voor deze geweldige service.

Nicky 17-09-2018 Via de website gekocht

Top!!!

Snel, duidelijk, zeer klantvriendelijk! Goede service , vriendelijke bezorgers . Veel informatie over het apparaat.

Arthur 17-09-2018 Via de website gekocht

Prima zaken doen

Grote klantvriendelijkheid! Accuraat, aardig en normaal tijd nemen voor de klant. Frisse benadering.

Liesbet 17-09-2018 Via de website gekocht

De online winkel die me doet glimlachen.

Alles loopt vlot en erg overzichtelijk.
Voel me er erg veilig.
Men houd me op de hoogte.
Ik voel me er thuis.

Marit Tuerlings 17-09-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, geweldige service, keurig afgeleverd

ruime keuze, aantrekkelijk geprijsd en goede service bij het afleveren van het product, netjes behandeld

Danny 17-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Een super (online)winkel! Het bestellen gaat gemakkelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden wat de status is van je bestelling (via de mail) én de levering volgens afspraak! Ook de bestelde producten klopte en alles functioneerde naar behoren. Top!

Gerda 17-09-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke mensen

Heb nog nooit via site besteld ,ben zo iemand dat er wat bang voor was.moet zeggen viel best mee coolblue heeft enorme keuze ,uiteindelijk toch dan die stap gezet ben mijn product dag nadien al gaan ophalen in Wilrijk daar was het personeel heel vriendelijk.Doe zo voort!!!

Fientje 17-09-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid aanbod v producten met veel uitleg. beste prijzen ook in vgl met andere shops. bestelling geplaatst, makkelijk betaald en dag nadien had ik mijn wasmachine in huis aangesloten en al. Zeer vriendelijk en bekwame leveranciers. 👍👍👍👍

Rob 17-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel die goede service verleend. Hierdoor ontstaat een goede prijs/kwaliteit verhouding. Is niet de goedkoopste op het web maar wel de meest betrouwbare, die snel levert indien op voorraad.