Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michiel 03-09-2018 Via de website gekocht

Service en snelle levering

De ene dag besteld en de volgende dag werd mijn wasdroger bezorgd en op zijn plaats aangesloten. Dus vol lof over deze snelle service.

Wouter49 03-09-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit is tijdig leveren wat je gevraagd hebt.

Eigenlijk zegt de titel al alles: kwaliteit. Het is altijd goed spul wat Coolblue aanbiedt. Keus genoeg en er zit altijd wel bij wat je zoekt.

Anja 03-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Zeer gebruiksvriendelijke website met een groot gamma! Producten worden zeer goed en uitgebreid omschreven (je weet wat je koopt). Goede prijs-kwaliteit en een top levering! Donderdagavond smartphone besteld en vrijdagochtend om 9u30 kreeg ik al bericht om mijn pakketje af te halen in mijn gekozen afhaalpunt! Top!

Pat2211 03-09-2018 Via de website gekocht

Een absolute aanrader

Perfecte service, super producten; een echte aanrader ! het toestel werd zelfs vroeger dan voorzien geleverd, mits voorafgaande telefonische mededeling

Ozzy 02-09-2018 Via de website gekocht

Zondag levering is top

Prima omschrijving op de web. Fijn dat ook zondag geleverd kon worden. Router werkt ook zeer goed. Prettig geprijst.

vanspauwen maurice 02-09-2018 Via de website gekocht

Goede produkten

Ik vind coolblue fijn om ook zo eens te bekijken.De produkten staan fotografisch mooi en zijn klaar en duidelijk uitgelegd hoe te gebruiken enz.
Van het product kan ook een handleiding apart worden afgedrukt en dat is heel intressant vind ik.
Dus een positieven beoordeling over coolblue. De levering was zeer snel(reeds de volgende dag s'morgens thuis geleverd)

Konijn 02-09-2018 Via de website gekocht

Vlot, betrouwbaar en keurige afhandeling bij klachten!

Bij Coolblue bestellen we graag, omdat je aankopen in je account bewaard blijven. Al twee keer hebben we meegemaakt dat een product kapot ging binnen de garantie tijd. De afhandeling ging steeds heel snel, netjes en zonder gedoe. De ene keer kregen we een nieuw onderdeel toegestuurd. De andere keer bleek dat het product niet meer leverbaar was, maar kregen we het geldbedrag retour en konden we zelf op de site een andere uitzoeken. De bezorging is altijd razendsnel. Wij zijn heel erg tevreden.

Gj 02-09-2018 Via de website gekocht

In de maling

Mijn zakelijke laptop ging kapot. Koop op zaterdagavond laptop bij coolblue;dit om levering op zondag. Zou tussen 16.00 en 18.00uur geleverd worden. Zit nog te wachten. Coolblue verwijdt post. Nl. Onsmakelijk. Het is een laptop voor zakelijje doeleinden, schade.

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2018

Beste GJ,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat jouw laptop defect is geraakt. Je besteld bij Coolblue snel een nieuwe en vervolgens leveren wij niet volgens afspraak. Dit is natuurlijk niet wat je van Coolblue mag verwachten. Daarvoor bieden wij ons excuus aan.
Mocht jouw laptop vandaag niet geleverd worden, dan ontvangen wij graag jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl
Wij gaan direct voor je aan de slag.

R.Konings 02-09-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment in elke prijsklasse. Verder top service van het bedrijf. Goede afwerking en advies bij de levering.

Marc Vlaeminck 02-09-2018 Via de website gekocht

Kers op de taart

Coolblue had al een goed imago wat mij betreft; mijn vorige aankopen werden steeds vlot geleverd. Ik ben geen impulsaankoper, dus vooraleer ik mijn Microsoft Surface Pro heb aangekocht, had ik al wat studiewerk op diverse sites gedaan. En nee, Coolblue was niet de goedkoopste. Toen ik overwoog om toch voor een goedkopere aanbieder te kiezen, nam ik toch even de tijd om de reviews te lezen van de Coolblue-concurrenten. Toen wist ik het zeker, mijn Microsoft Surface Pro zou van Coolblue komen. De bestelling en levering verliepen zoals gewoonlijk heel vlot. De kers op de taart kwam echter 3 dagen na de aankoop. Ik had het toestel op dag 1 gekocht, en het werd op dag 2 geleverd. Op diezelfde dag prijsde Coolblue het toestel nog eens 100 euro lager. Ik nam de telefoon en vroeg of ik niet kon genieten van deze nieuwe prijs. De volgende dag kreeg ik al een bevestiging van de terugstorting. Alweer een bevestiging van de kracht van Coolblue !

Paul 02-09-2018 Via de website gekocht

Super!

Bestelling geplaatst op een dinsdagavond en aangegeven de spullen te willen ontvangen op zaterdag. De bestelling (met o.a. een hometrainer) werd geleverd op de gewenste dag en zeer vroeg (vòòr 09:00u 's ochtends nog wel). ;)
De hometrainer was in de aanbieding (100 euro goedkoper dan de adviesprijs). Ik daar gebruik van gemaakt. Geweldig.
Bij Coolblue kom ik heel graag weer terug voor een volgende bestelling. Website vind ik ook netjes overzichtelijk en informatief. Prima zaak. Kan niet anders zeggen.

Miriam 02-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Makkelijk om te vinden wat je nodig hebt.Meerdere manieren om te betalen.Snelle service en hele behulpzame aardige bezorgers.Ook aan de telefoon zijn ze behulpzaam en aardig.

R.Ravenhorst 02-09-2018 Via de website gekocht

(Duidelijke service en kwaliteit

(Goede service, slechte kwaliteit bezorging (Post.nl) zondag besteld,woensdag bezorgd niet de schuld van Coolblue laten we we wel even duidelijk zijn!

PUNKI 02-09-2018 Via de website gekocht

Prima vriezer voor een kleine prijs. Fijn hoor. Donderdag vriezer kapot, de volgende avond een nieuwe.

Steven Florentinus 02-09-2018 Via de website gekocht

Geen enkele klacht

Alles werkt tot behoren, prijs vaak laagst of gelijkstaand aan andere webshops, geen onnodige onzin, makkelijk te bestellen en de volgende dag binnen.

Patrick 02-09-2018 Via de website gekocht

Wauw wat een service!

Top! Zaterdagnamiddag besteld en maandag om 8:30u met 3 man sterk geleverd en geïnstalleerd. Zeer sympathieke jongens en voldoende uitleg.

Ikar 02-09-2018 Via de website gekocht

Superfijn

Goeie service, goeie prijs en zeer ruim assortiment! Zeer kundige monteur!
Volgende keet zeker weer!

Romcrash 02-09-2018 Via de website gekocht

Een fijne webwinkel

Makkelijk bestellen en snel in huis. Producten zijn snel gevonden en meestal goedkoper dan in andere webwinkels, vaak ook doordat er geen verzendkosten berekend worden boven een bepaald bedrag.

P. Styrik 02-09-2018 Via de website gekocht

Superservice & goedkoper dan elders!

Deze shop gekozen omdat de, voor het gekozen artikel, beduidend goedkoper was dan: mediamarkt, BCC etc. etc.

Marianne van Beurden 02-09-2018 Via de website gekocht

Er is geen betere koop site,

Door de ervaring van meerdere bestellingen, ga ik niet meer naar een ander. Snelle levering, duidelijke informatie.

Willem 02-09-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik had een verkeerd artikel besteld (23€) en kon het probleemloos omruilen tegen een nieuw artikel (22€). (alles binnen de twee dagen en zonder portkosten.
Men drong aan om het verschil van 1€ te mogen terugstorten, en het verkeerde artikel hoefde ik niet terug te sturen.
Als dat geen service is!

A.Wapenaar 02-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima heldere website
Hebben al meerdere keren
bij Coolblue gekocht. Zeer tevreden.
De wasdroogcombinatie werd op de afgesproken tijd afgeleverd.

Vlinder 02-09-2018 Via de website gekocht

Super,super,super.

Omdat ik nog nooit teleurgesteld ben bij Coolbleu. Echt prima service! Ik heb bij twee andere website's besteld maar die stelden me heel erg teleur. dus geen goede service. Dus voor mij is en blijft er maar één die de beste is en dat is Coolbleu. Echt aan te bevelen!

FB 02-09-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Coolblue biedt uitgebreide productinformatie, informatieve productfilmpjes en ook een goede productvergelijker. Coolblue is gewoon goed!

zinok2001 01-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede, snelle service !

Op zaterdag besteld en reeds op zondag, de dag erna geleverd, meer moet dat niet zijn !!! Ook goede communicatie over de leveringstermijn.

toplevering 01-09-2018 Via de website gekocht

goede en snelle service

Er is zelfs de mogelijkheid om dezelfde dag je bestelling te ontvangen. Dit is ook gebeurd en je wordt ook zeer vriendelijk benaderd

Meijer 01-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Beloftes worden nagekomen:
Vandaag besteld morgen in huis/vantevoren een mail wanneer precies wordt geleverd/nog weer een sms dat de bezorger er binnen een kwartier is/alles uitgepakt en geïnstalleerd en uitleg gegeven/kaartje naderhand "leuker dan een email"/toevallig keek ik later op de site, was onze aankoop € 20,00 goedkoper, gemaild, kreeg ik ook nog teruggeboekt Echt TOP SERVICE!!!!!

Pascale 01-09-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en snelle service!

Ik heb een TV gekocht bij COOLBLUE. Heb er geen spijt van, supersnelle levering, vriendelijke en correcte service. Juiste prijs voor een kwaliteitsproduct. Een aanrader!!

tristane 01-09-2018 Via de website gekocht

Alles perfect !

Zelf ben ik een zeer kieskeurig iemand. Ik stel ook moeilijk vertrouwen in websites om iets te bestellen. De winkel via reclame toch kennende, het voordeel van gratis verzending, de duidelijke website en bestelling, deden me toch wat bestellen. Alles is perfect verlopen ! Dus mensen, niet aarzelen als je wat ziet op hun site. Groetjes !

wendy 01-09-2018 Via de website gekocht

Fijne bezorgingsdienst

Helemaal top. Flexibel in bezorgtijden, en heel nauwkeurig wanneer ze er op de dag zijn. Geen uren aan huis gekluisterd zoals bij andere webshops. Je krijgt een smsje wanneer ze er bijna zijn en aangegeven tijd is heel nauwkeurig. Pakketje kwam goed aan.

René Koetsier 01-09-2018 Via de website gekocht

Top service en snelheid

Ben zeer tevreden over de totale verkoop en levering.
Verder zou ik iedereen adviseren om bij Coolblue producten aan te schaffen.

L in NL 01-09-2018 Via de website gekocht

Goede aanbod & prijzen, snelle levering

Voor de aanschaf van een scanner had ik even Coolblue en Bol gecheckt; Coolblue had net wat meer modellen beschikbaar vanuit te kiezen, voor dezelfde prijs. Gratis levering ook.

Wiebe 01-09-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak top

Afspraak is ook afspraak bestelling wordt direct weergegeven . Factuur is duidelijk . Levering is uitstekend . Tijd

Johanna 01-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Goed telefonisch bereikbaar en deskundig advies. Na advies via mail order bevestiging en gelijk een link om het product te betalen en snelle levering.

Dick van den Herik 01-09-2018 Via de website gekocht

De prijs kwaliteitsverhouding is bij coolblue helemaal goed. Ik kom iedere keer weer uit op coolblue als ik wat wil kopen. Vertrouwd, goed, juiste prijs en hele goeie service!

Suze van Veen 01-09-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden????

Het produkt wat ik heb besteld is keurig zoals beschreven afgeleverd op het door mij aangegeven adres. Kreeg ik ook keurige mailtjes over dat mijn produkt wordt afgeleverd ... en is afgeleverd

nete 31-08-2018 Via de website gekocht

Coolblue is zeer goed bezig, behalve op één punt

De irritante melding dat bij telefonisch contact (in België althans), het al een jaar aan een stuk wegens "onverwachte drukte" "langer kan duren dan wat je van CB gewend bent".

Als je dat een jaar aan een stuk als excuus hanteert is dat niet meer "onverwacht" maar chronisch.

Laura 31-08-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk. Duidelijke revieuws bij de produkten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Netjes op tijd bezorgd

Robert 31-08-2018 Via de website gekocht

Top

Top service! Volgende keer weer bij Coolblue. Ook makkelijk kiezen! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hematrix 31-08-2018 Via de website gekocht

top webshop

ontzettend veel keus ,goede voorlichting,ook bij een retour wordt er niet moeilijk gedaan, prijzen o.k. en zeer snelle levering.

Jan 31-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en de prijs is goed

Prijzen eerst even vergeleken op Google en coolblue kwam met een scherpe prijs.
In de avond besteld en de volgende dag in huis.
Ook informatie over de levering was correct.

Jolanda 31-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Coolblue doet wat ze beloven! Bezorging op tijd, goed op de hoogte gehouden per mail en telefoon over de levering. Alle oude apparaten meegenomen, nieuwe aangesloten. No nonsens!

Bronkie 31-08-2018 Via de website gekocht

Hele goede sercice

Afgelopen week een mooie samsung smart tv gekocht. Snel geleverd even een smsje halfuur van te voren prima geregeld!

Sandra 31-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle bezorging en de verpakking was keurig verzorgd!
We gaan zeker vaker bij coolblue bestellen!
Top👍

A 31-08-2018 Via de website gekocht

handig!

Supermakkelijk dat je kunt kiezen op welke dag je iets wilt laten bezorgen. En prima prijsstelling, da's ook fijn.

Corina 31-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer goede service

Fijne winkel en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die je goed weten te informeren over de producten.

RIchard 31-08-2018 Via de website gekocht

Besteld, betaald, niets ontvangen...

IJsmachine besteld, zou de volgende dag geleverd worden... maar we zijn inmiddels een week verder en ik heb m nog niet... :-( De track & trace link gaf aanvankelijk aan dat ie verstuurd was en de dag er na binnen zou komen, maar inmiddels is het veranderd naar "onbekend"... :-(

Officiele reactie van Coolblue 04-09-2018

Beste Richard,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat jouw ijsmachine nog niet geleverd is. Dit hoort natuurlijk niet. Hiervoor ons excuus.

Wij willen het ook graag voor je uitzoeken. Wil je ons jouw ordernummer + korte uitleg sturen naar geenglimlach@coolblue.nl
Direct gaan we er mee aan de slag.

Es 31-08-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden, super service!

Ruim assortiment, snelle levering, super goede klantenservice .
Als klant voel je je hier nog koning, op het kroontje na dan :)
Echt een goede (web) shop waar je vragen snel en goed worden beantwoord.

Gerrit 31-08-2018 Via de website gekocht

Nakomen van afspraken

Alle afspraken die zijn gemaakt zijn keurig nagekomen. Vriendelijk en deskundig personeel die de wasmachine hebben geïnstalleerd.

FilipDP 31-08-2018 Via de website gekocht

Snelle Service

Steeds supersnelle levering en uitstekende service. Producten voldoen volledig aan omschrijving op de website