VZW Salibonani 07-07-2022

Je wordt er super vriendelijk ontvangen door bekwame verkopers. Ze maken echt tijd voor je.

Lucinda 07-07-2022

duidelijke website - goede zoekfunctie - prijs/kwaliteit is top - voldoende informatie voorhanden - vlotte levering met vooraf een duidelijke berichtgeving van de mogelijke leveringstermijn: data en uur: TOPPIE!

Peter E. 07-07-2022

Site is overzichtelijk en goed navigeerbaar.

Ik had snel een deugdelijk toestel gevonden (aan de correcte prijs) en verder liep de afhandeling/betaling/levering vlot en correct.

Sin 07-07-2022

Niet enkel de goedkoopste prijs van de gewenste friteuse was het belangrijkste maar ook de gekende service van Coolblue was doorslaggevend. Nu weet ik dat zij zelfs wonderen kunnen verrichten met een bestelling op zondag 3 juli 2022 kreeg ik het product via Bpost op maandag 4 juli 2022. Dit is weer een pluim op de hoed van Coolblue!!!

Mieke 07-07-2022

Ik heb een Canon 250D camera besteld op vrijdagavond, zaterdagmorgend was deze al beschikbaar om op te halen via Bpost. (Pakjesautomaat) wat een service! Mooi en proper geleverd!

Hilde 07-07-2022

Blij dat ik toch nog dit toestel kon bestellen aan een interessante prijs wat niet meer mogelijk was in een fysieke winkel

Melissa 06-07-2022

Zeer overzichtelijke website. Bij alle producten staat duidelijk vermeld wat er precies zit inbegrepen in de levering. Producten worden erg snel geleverd na bestelling. Ruim aanbod, handige filterfunctie om de gewenste producten snel te vinden.

Gianni 06-07-2022

Erg duidelijke specificaties (afmetingen en dergelijke), levertijd was exact, verpakking goed.

Kevin 05-07-2022

De levering was in orde, echter is de LCD van de afstandsbediening van onze airco defect. Echter om deze te laten herstellen of wisselen zouden we de ondertussen geïnstalleerde en gemonteerde airco in zijn geheel moeten terugsturen, je zal zien dat het in tussentijd dan natuurlijk erg warm zal zijn.. Dit kan momenteel niet dus we zullen het met een defecte LCD moeten doen..

Kaat Arnauts 05-07-2022

Goede prijs, snelle levering.

Bij Coolblue vind ik de prijzen steeds correct. De levering via Bpost is meestal ook snel. Al bij al ben ik dus zeer tevreden.

Kris 04-07-2022

Zoals steeds keurig geleverd daags na bestelling.
Deze keer had men wel per abuis een tweedekans product geleverd. Omdat dit niet was wat ik besteld had stelde Coolblue onmiddellijk voor een nieuw product te leveren en het tweedekans product op te halen. Omdat ik het toestel inmiddels toch al gemonteerd had en de lusterklem waarin een schroefje ontbrak toch niet gebruik (ik gebruik steeds WAGO klemmen om verlichting aan te sluiten) besloot ik om het toestel te behouden en crediteerde Coolblue me het prijsverschil tussen het nieuwe en tweedekans product. Iedereen tevreden en goede klantenservice van Coolblue!

Mathias 04-07-2022

Altijd blij met de service van Coolblue, snel geleverd en als het product niet bevalt kan het altijd zonder vragen geretourneerd worden, niks op aan te merken. Ook handig dat er producten van “bluebuilt” worden aangeboden aan een mooie prijs, goeie move van Coolblue om op deze vraag in te spelen en altijd fijn om te zien dat ze niet de (te) hoge prijs van concurrenten volgen!

Eddy 04-07-2022

Het grote assortiment sprak me aan, en de mogelijkheid om in een fysieke winkel en online te bestellen, en de volgende dag indien leverbaar, bij mij thuis te hebben of op te halen in een fysieke winkel.

Bart H 04-07-2022

De Coolblue website is duidelijk en helder. En de teksten zijn sympathiek. Voor wat betreft de afhandeling: alles perfect gelopen en supersnel bezorgd. TOP.

Dennis 04-07-2022

Voor de eerste keer kwam ik binnen in coolbleu winkel te Hasselt. Ik werd per direct aangesproken door een hostess. Door de "vreselijke" woorden "Kan ik u helpen?" Op zich heel sympathiek maar neemt je als klant direct bij de keel. Ik zou het fijner gevonden hebben als dit werd benoemd als "welkom bij coolbleu, kan ik u iets aanbieden? Koffie, water" dat maakt bij een eerste klantencontact een connectie en een welkomstgevoel. Nu was het een ander gevoel. Als zelf werkend in retail vind ik connectie super belangrijk want we kopen op emotie he 😉 toen kreeg ik een heel mooi beeld van de winkel. Ordelijk, overzichtelijk alles mooi gesegmenteerd. Toen ik naar beneden ging tot de servicedesk was de sfeer heel kil en werd je door de medewerkers buiten de persoon dat je helpt genegeerd. In mijn winkel geef ik de mensen aan dat ze iedereen mogen begroeten want zo bouw je weer dat gevoel op van "welkom in onze winkel, blij dat je er bent gevoel". Na goed geholpen te zijn en een meerkoop. Verliet ik de winkel. Tot mijn ontsteltenis werdt ik door niemand nog begroet. Ik weet door de reclame dat jullie net zoals ons service belangrijk vinden. Ik hoop dit handige tips mogen zijn zodat je de winkelervaring naar een hogere klasse mag brengen

Michelb 04-07-2022

Goede prijzen, snelle en goedkope levering, vriendelijke onthaal, en zeer correcte garantie afhandeling.

Leen J. 04-07-2022

Wat er beloofd wordt op de site, wordt ook nagekomen.
En heel opvallend èn eerder uitzonderlijk was de leverancier die met 'n stralende glimlacht de diepvries kwam leveren!

Nils 03-07-2022

De winkel helpt me extreem hard met het zoeken van de correcte onderdelen voor mijn computer en heb er nog nooit problemen mee gehad. De webshop is extreem gebruiksvriendelijk en makkelijk te begrijpen.

stefaan de rop 03-07-2022

top: Goeie dienstverlening/ volledige productinformatie/ snelle levering A+++

Lizette 03-07-2022

Eerste keer dat ik bij coolblue bestel ,makkelijk een bestelling te doen zeer fijn dat je zelf de date kan kiezen ,levering op tijd en heel vriendelijke mensen Toppi ,

Paul 02-07-2022

Snelle correcte levering, duidelijke product info op de website, alternatieve producten ook te bekijken, gemakkelijk om betaling uit te voeren.

Rob 02-07-2022

Zelfs tijdens het weekend kon ik productinformatie vragen en heb dan meteen beslist

Fernand 01-07-2022

Eenvoudig te bestellen, levering in minder dan 24 uur op het afhaalpunt. Correcte communicatie met Coolblue en met B-post. Artikel in goede staat afgeleverd.

Dieter 01-07-2022

Goeie site met sterke tips en hulp bij het uitzoeken van het juiste toestel voor mij. Super gemakkelijk en snelle levering. Meestal ook goeie prijzen.

Mathijs 01-07-2022

Coolblue is duidelijk en snel in communicatie - alles verloopt super vlot én volgens planning. Nog nooit problemen gehad. Coolblue is mijn multimedia webshop bij voorkeur!