Deze score is berekend op basis van 2765 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F. Meijer 18-01-2018 Via de website gekocht

Altijd vriendelijk blijvend personeel !!!!!

Behulpzaam bij het uitzoeken van iets, het meedenken voor het nemen van de juiste beslissing.
Blijven vriendelijk , ook al ben je het soms niet eens over een stelling hoe het bedrijf Coolblue erover denkt.
Tevens maakte een medewerkster ons attent dat de parkeerpolitie aan het controleren was of je wel een kaartje had gekocht. Wij wisten niet dat er voor de winkel betaald parkeren was.
Ik was nog op tijd en kon de parkeerwachter overtuigen van het feit dat ik er net was. Met dank aan een oplettende meedenkende medewerkster van Coolblue Groningen.

Pascal 18-01-2018 Via de website gekocht

Service volgens het boekje

Het was bijzonder makkelijk om in het uitgebreide assortiment van Coolblue een juiste keuze te maken. Er is veel informatie aanwezig over producten, uitstekende achtergrond informatie en keuze hulpen. Tevens zijn de medewerkers van coolblue uitstekend op de hoogte van de producten. Als je belt voor informatie is het net of je iets koopt bij de winkel op de hoek, je voelt je gewaardeerd als klant.
Na het aanschaffen van onze wasmachine op zondag avond, werd deze maandag middag al bezorgt (tja binnen 24u op zijn plek). De bezorgers zijn zoals op de reclame heel vriendelijk en met een glimlach. Ze laten de machine draaiend achter en nemen de oude mee, kortom super service.

Bertus 18-01-2018 Via de website gekocht

Snel en correct zeer tevreden met Cool Bleu

Betrouwbaar en snel geleverd dat is wat mij aanspreekt
Binnen 24 uur is jou bestelling geleverd dat is wat Cool Bleu sterk maakt

Frans 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering uit voorraad

De keuze om het b.v. bij karwei te laten bezorgen is erg makkelijk. Eerder een Bosch droger gekocht en ook deze werd erg vriendelijk en netjes afgeleverd.

Reint Terink 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

Al meerdere keren wat besteld en altijd de volgende dag in huis
Het product is uitstekend verpakt
Je kunt het hele traject van de bestelling volgen

Thijs 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit

Overzichtelijke shop waarbij producten uitstekend vergeleken kunnen worden. Uitgebreide reviews van gebruikers per product; kortom een aanrader.

hessel 18-01-2018 Via de website gekocht

weer helemaal toppie

Top aankoop, super snelle levering, duidelijke informatie, dat is de reden waarom ik bij CoolBlue bestel. Zaterdagavond besteld, dan heb je de gear op zondag

Jan van der Weg 18-01-2018 Via de website gekocht

goede service

We hebben de warmtepomp droger nu een week, en het is even uitvinden wat de beste en goede stand is om te drogen. De was komt er op kreukherstellend goed uit. En droogt super. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe aan winst.

Arthur 18-01-2018 Via de website gekocht

Was ooit goed

Vroeger was men behulpzaam, en probeerde men dingen op te lossen als het fout was gegaan. Tegenwoordig worden de eigen fouten gewoon op het bordje van de klant geschoven.

Een combi pakket (PS4 en game) gekocht en betaald, was toch niet meer leverbaar. Maar zo fijn, als ik gewoon de volle mep bij betaalde, dan konden ze beide onderdelen los leveren. Ik moest toch echt wel begrijpen dat het niet hun probleem kon zijn dat ze iets verkocht hadden wat ze niet meer konden leveren.

Officiele reactie van Coolblue 19-01-2018

Beste Arthur,

Bedankt voor het versturen van jouw review. Wij hebben dit al uitvoerig met je besproken via verschillende manieren. Wij wensen je een hele fijne dag verder en nogmaals dank voor de feedback.

Groeten,

Gerrit 18-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Een geweldige service, niet alleen qua levering die zeer snel is maar ook bij het maken van een keuze. En niet te vergeten, als je een keer een beroep moet doen op de garantie dan wordt ook dat snel, goed en zonder gezeur geregeld. Top!

Anne 18-01-2018 Via de website gekocht

Vervolg: Jammer dat de stofzuiger veel later kwam!

Ik schreef al eerder dat een Philps stofzuiger die we vrijdagavond besteld hadden pas maandag zou komen in plaats van zaterdag. Helaas is de stofzuiger maandag ook niet bezorgd. Voor de tweede keer Coolblue gebeld en ze sturen nog een exemplaar op.
Wederom geen woord over korting....

Ann 18-01-2018 Via de website gekocht

De beste service die er is.

Ik koop vanaf nu alles bij Coolblue vanwege de duidelijke afspraken en de geweldige service. Je wordt exact op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd wordt.

Martin 18-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Overzichtelijke website die het maken van een keuze sterk vergemakkelijkt. Logistiek is Coolblue ijzersterk; tot dusverre zijn zij altijd heel betrouwbaar gebleken in de aangegeven levertijd.

Boris 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en overzichtelijke site

Goede prijzen en snelle service. Groot aanbod van koptelefoons/oordopjes met veel reviews, makkelijk te zien of de kwaliteit goed is

VP 18-01-2018 Via de website gekocht

Service is top!

Voornamelijk de service met plaatsen van apparatuur en info aan huis is erg fijn. Je weet altijd precies wanneer de bezorgers komen, zeuren niet en helpen graag.

HenkH 18-01-2018 Via de website gekocht

Service optimaal

Via website Siemens droger besteld. Beste koop.

en inderdaad: binnen een dag gebracht, geplaatst, aangesloten.
De service kan niet beter.
Dank daarvoor.
H.Hoef

Henk 18-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering, en voor al goed op de hoogte gehouden van de leverings tijd, helemaal top dim tevreden nieuwe Kant.

Jannie 18-01-2018 Via de website gekocht

Prima vaatwasser erg stil in gebruik en wast goed schoon.

Gezocht en vergeleken op de site,de specificaties zijn erg duidelijk en uitgebreid. Machine maakt weinig geluid en wast goed en schoon af

Fleur 18-01-2018 Via de website gekocht

Coolblue zorgt altijd voor een glimlach

De klantenservice is super, de mensen die er werken prettig om mee te communiceren, ook als een product kapot gaat zorgen ze voor een goede afhandeling. De mailcommunicatie na bestelling en tijdens reparaties is ook erg vriendelijk en leuk ingestoken. Coolblue is een fijne winkel om spullen te kopen.

Pim 18-01-2018 Via de website gekocht

Ondanks dat ik het product pas einde van de middag had besteld was het toch de volgende dag in huis. Helemaal top!

Ingeborg 18-01-2018 Via de website gekocht

Prima advies en service
Telefonisch informatie opgevraagd en kreeg keurig een mail met Wat voor mij de beste keus is

Danny 18-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goede servieces

Goed en snel geleverd met vriendelijk personeel ik kan het aan iedereen aanbevelen. Doe zo voort goed bezig.

Jessica 18-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, vriendelijk en gewoon goed!

Nadat mijn droger stuk ging en ik een huishouden heb met 2 jonge kindjes en dus zat met veel natte was, moest ik gewoon snel een nieuwe hebben. Besteld en volgende dag in huis. Was allemaal heel duidelijk werd heel goed op de hoogte gehouden wat de tijd indicatie was van levering, een half uur voordat ze er zouden zijn nog een berichtje ontvangen en 10 min voor aanvang ongeveer werd ik gebeld. Super! Kon dan makkelijk nog even dingen doen tussendoor en na belletje poort open gegooid en zo konden ze zo binnen wandelen. Heel vriendelijk en sociaal personeel, was allemaal in een poep en een scheet klaar en mijn kleine mannetje kreeg heel lief een ballon van 1 van de jongens! Kreeg nog even duidelijk een goede uitleg en we konden weer door!

Rob 18-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige super snelle levering

Het winkelen bij coolblue.nl is makkelijk overzichtelijk, met een ruime keuze aan en goede omschrijving van de producten. Daarnaast staan er ook goede aanbiedingen op waar ik persoonlijk dan ook graag gebruikt van heb gemaakt. De verzending was echt super snel in goede stevige verpakking. Met andere woorden een aanrader!

cees 18-01-2018 Via de website gekocht

prima service

Op zondagmiddag besteld en op maandagmorgen af kunnen halen bij servicepunt post.nl
Bezorgstatus kunnen volgen.
Zeer tevreden.

zondagmiddag besteld en op maandag kunnen ophalen bij servicepunt van post.nl
Verzendstatus van pakket kunnen volgen . Handig.
Zeer tevreden.

Berto 18-01-2018 Via de website gekocht

Keuze genoeg!

Lekker overzichtelijk en keuze zat! Van de verschillende productlijnen kan ik eigenlijk altijd vrij vlot ontdekken welke alternatieven er zijn. Prettig ook dat er reviews worden bijgehouden.

Bruijsten 18-01-2018 Via de website gekocht

Super service en snelle levering!

Via Coolblue kun je makkelijk bestellen. Producten worden geleverd én geïnstalleerd. Daarnaast is de communicatie rondom de levering super, je weet exact wanneer ze je product komen brengen.

M. Blindenbach 18-01-2018 Via de website gekocht

Service met een glimlach

Zeer goede service en een heel snelle levering. Ik had per ongeluk verkeerd besteld maar dat was geen probleem, even bellen met de klantenservice waar ik een zeer aardige medewerkster aan de lijn kreeg, en het was opgelost.

Heikamp 18-01-2018 Via de website gekocht

Leuke en goede service

Gaan heel goed om met de wensen van de klant. Zeer goede ervaringen.
Wat byzonder is is de leuke opmerkingen voor de bezorgers. B.v. Verras de bezorger met confetti, of doe de bezorger de groetjes. Dit soort acties tovert een glimlach op mijn gezicht. Coolblue is zeer betrouwbaar en correct!

G. K. Lijnema 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service echt super

Snel en accuraat mooie prijs klasse meer keuze dus een goeie zaak en kun je via de website mooie keuzes maken wat je nodig zou hebben en zijn we eerder klaar

Erik uit Waalre 18-01-2018 Via de website gekocht

prima service

wasdroger was tijdelijk niet op voorraad
Op de site aangegeven gaarne een mail te ontvangen wanneer product weer leverbaar is
en idd kreeg netjes een mail
besteld en volgende dag al in huis
keurig gemaild, gesmst en gebeld over hoe laat afgeleverd ging worden
al met al prima service

Eric 18-01-2018 Via de website gekocht

Echt álles voor een glimlach!

Shop is prima. Wat vooral tot glimlach leidde, is de telefonische klantenservice. Keuze wel of geen wachtmuziek maar vooral 'zet ons gerust op de speaker: als je aan de beurt bent, roepen we je. We hebben geduld en een trompet'.

D. Gelissen 17-01-2018 In de winkel gekocht
utecht

Aflevering product

Mij viel bij binnenkomst in de winkel een professionele en klantvriendelijke onthaal.
Verkoper was erg behulpzaam en kwam met oplossingen als het nodig was.
De afhandeling van aankoop tot levering is uitstekend, ook de website is zeer vriendelijk.
De webshop tegenstelling tot enkele andere webwinkels goed toegankelijk en vriendelijk, op een schaal van 1 tot 10 verdienen jullie op vernoemde aspecten een dikke 9,0

Kees64 17-01-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld service

Een toegankelijke website met goede vergelijkingsmogelijkheden waarbij er ook nog eens een brede keus is in het assortiment. Het bestelproces verloopt heel soepel en de communicatie over de bestelling is snel en goed. Mocht er toch een vraag zijn over de bestelling, dan is de klantenservice tot 23.59 bereikbaar. Je wordt op een vlotte en hele adequate manier te woord gestaan. Als klant sta je echt centraal. De klantenservice is dus perfect. De bezorging tot slot is snel: voor 23.59 besteld écht de volgende dag bezorgd.

MarijeFleur 17-01-2018 Via de website gekocht

alles voor een glimlach

Klant staat centraal, alles ademt de sfeer uit van de klant centraal te stellen. Persoonlijke benadering in de winkels en snelle service in de webwinkel.

Minkebj 17-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prettige winkel. Goede service. Vriendelijk te woord gestaan toen ik nog een vraag had over de stofzuiger.

Robbie 17-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Alles goed verzorgd. SUPER!

Werden prima geholpen in het filiaal in Utrecht. Goed advies en ook nog koffie erg gast vrij. Ook de bezorging was goed 4x een mail ontvangen en 1x gebeld 10 minuten voor de bezorging van de wasmachine. Super tevreden hoor!

Jack 17-01-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant.

De producten hebben een scherpe prijs vergeleken met andere winkels. De levering was, volgens de belofte, keurig op tijd.

Sjrake 17-01-2018 Via de website gekocht

Zondag besteld .....en maandag al in huis. Super!

Overzichtelijke shop met goede aanbiedingen, inclusief op maat gesneden support mail met een link tot informatie die je helpen om optimaal van het gekochte product te kunnen genieten.

C. Brak 17-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf wasautomaat

Zondagavond 1800 uur wasautomaat besteld en maandagmorgen 0800 uur stond-ie al te draaien. Gratis aflevering, incl. bezorging op 2de etage plus installeren en testen. Oude wasmachine meegenomen. Vriendelijke gemotiveerde medewerkers.

Hennie 17-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Snelle service snelle levering ook in het weekend makkelijke en overzichtelijke site
Een prima web winkel

Loes 17-01-2018 Via de website gekocht

snelle, efficiente en prettige service

Eigenlijk is alles erg gebruikersvriendelijk; de website, de bestelling plaatsen en de levering en de klantvriendelijkheid van de bezorgers/installateurs.

Ellen 17-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering. Fijne voorbereidende filmpjes.

Super snelle levering. Fijne voorbereidende filmpjes, de filmpjes zijn helpend bij het maken van een keuze.

Petra v Berkel 17-01-2018 Via de website gekocht

Aanschaf robot stofzuiger bij coolblue

Hallo Coolblue. Ik was al een tijdje op zoek naar een robot stofzuiger. Bij jullie gevonden mede door de overzichtelijke en duidelijke informatie.
Wel veel keus , dus was moeilijk kiezen haha . Maar de revieuws maken het weer makkelijk.
Erg gelachen om de teksten op de verpakkingsdoos van jullie toen het pakket bezorgd werd.
Ben blij met mijn aankoop.
Bedankt.

Elif.e 17-01-2018 Via de website gekocht

Top service cool blue!

Besteld om 23.30 uur en de volgende ochtend al geleverd! Bij het product veel informatie te vinden. Ook veel reviews van andere mensen!

ton 17-01-2018 Via de website gekocht

tom tom 6250

zeer makkelijk te bestellen en erg snel geleverd en een prachtig product en makkelijk te gebruiken heb hem nodig voor mijn werk en ben zeer tevreden

Melinda 17-01-2018 Via de website gekocht

Weer super blij met Cool Blue!

Afgelopen zondag een mooie Fjallraven rugzak besteld voor mijn dochter. Ze was al een tijdje op zoek en nu wilde ze hem toch wel snel hebben. Op verschillende sites gekeken, maar bij Cool Blue hoefde ik geen verzendkosten te betalen en had ik de rugzak de volgende dag al in huis. Top!

John 17-01-2018 Via de website gekocht

Prima internetshop met een geweldige service

Wij hebben voor Coolblue gekozen om de vele goede recencies die deze winkel kreeg , en niets ervan was overdreven , je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling en de aflevering door het uiterst vriendelijke personeel is gewoon top

Robert A 17-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel

Steeds prompte levering.
N.B. Ik weet dat er expediteurs zijn die nauwkeuriger (op het uur) aangeven wanneer ze te verwachten zijn. Dat zou nog beter zijn

Diana 17-01-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met voldoende keus.
Na bestelling is er super goed contact over de bezorgdatum en tijd! Dit is echt een plus punt van cool blue!