witlie 10-03-2021

Zeer snelle levering, alles verlopen zoals beloofd was. Ook het zoeken op de site gaat vlot omdat je veel filters kan instellen en je kan artikelen handig met elkaar vergelijken in een overzicht.

chantal 10-03-2021

duidelijke website met veel keuze zeer snelle levering en duidelijke verkoopsvoorwaarden met andere woorden perfect

Hermine 09-03-2021

Top! Niet te geloven, op zaterdagavond product besteld, toen kreeg ik al de melding dat dit op zondag bezorgd zou worden. Op zondag komt de post bij ons niet, maar.....dus toch wel.
Zondag in de voormiddag ging de bel en stond er een jonge postbezorgster, heel erg vriendelijk, van B-post met het pakketje. ☺☺☺

Wauman Herman 09-03-2021

men neemt de tijd om mij als klant duidelijke uitleg te geven; zeker ivm met de nieuwe technologieën

Alliet Vincent 08-03-2021

heel goede spullen heel vriendelijk mensen
niet lang wachten achter de bestelling

Kees 08-03-2021

Ben blij met mijn bestelling. Alleen kreeg ik bericht dat het de volgende dag geleverd zou worden, tussen 8 en 17.00 uur. Ik vroeg op en blijf de hele dag thuis, kijk tussendoor nog naar de levering van de bestelling, ja, het zou zaterdag komen.
Ineens, ik kijk weer om 16.00 uur, is de levering naar Maandag ( vandaag 8.02.21. verzet, nu ook weer tussen 8 en 17.00 uur. Dat was voor mij erg vervelend.

Hasan 08-03-2021

Meest gebruiksvriendelijke website die er bestaat (volgens mij althans).

Al veel besteld en altijd de producten de volgende dag in huis gehad in perfecte staat.

Ook bij retours nooit problemen gehad en altijd netjes mijn centen terugbetaald gekregen.

In het kort: coolblue is gewoon goed!

Annelies 05-03-2021

Heel duidelijke website en supervlotte levering (heel handig als je printer plots zonder inkt zit ;) )

Tim 04-03-2021

Een webwinkel die zich houdt aan de vooropgestelde levertermijn, dat vind ik prachtig. Ook leuk is dat coolblue een eigen leverdienst heeft, zo ben je toch net iets zekerder dat je producten onbeschadigd aankomen.

Paul Reyntjens 04-03-2021

We werken vaak tezamen met Coolblue, omdat de service zeer goed is. Zij installeerden de nieuwe oven en namen de oude terug mee - alles met een glimlach!

vzw Omega 04-03-2021

Beste,
Het pakje werd gebracht door een koerier met de fiets, op zich al iets uitzonderlijk en zeer effectief.
Ik werd op voorhand verwittigd via een SMS dat het pakje binnen de 15 minuten geleverd zou worden.
Binnen de 15 minuten kwam er inderdaad een zeer enthousiaste medewerker van coolblue die me met veel beleefdheid en vriendelijkheid het pakketje overhandigde, rekening houdende met de hedendaagse norm van 1,5 m afstand. ik heb al met veel koeriers te maken gekregen maar deze koerier van coolblue was een uitzondering op de regel, zeer attent en stipt op tijd.
Bedankt nogmaals voor de goeie service.
Omega vzw
Van Hove Marie-Paule

joey 04-03-2021

Was op zoek naar een fitness toestel om de lockdown kilo's weg te werken. Alles was makkelijk en snel te regelen op de site en toen het toestel geleverd werd, bracht de bezorger het toestel de trap op naar de voordeur van mijn appartement. een prima levering.

Erwin Foubert 04-03-2021

Goede informatieve website.

Correcte, vlotte en overzichtelijke afhandeling van aankoop en verzending

Marc 04-03-2021

snel en correct zoals aangegeven op de site. Product voldoet perfect aan mijn verwachtingen. :-)

Degryse Stefaan 03-03-2021

Top. Snelle afhandeling en de volgende dag al geleverd. Excellente service.

Luc 03-03-2021

Heel gedetailleerde productomschrijvingen op de website, wat het vergelijken met andere gelijkaardige producten vergemakkelijkt. De zoekfunctie werkt heel breed en ook het bestellen zelf gaat super vlot. De levering was volgens de door ons afgesproken datum op het exacte adres.
Product voldoet aan onze verwachtingen.

Laura D. 02-03-2021

De shop is zeer overzichtelijk. In enkele klikken een Macbook besteld. De dag nadien werd die reeds geleverd. Topservice!

Andy 02-03-2021

Levering was zeker in orde en op tijd bezorgd. Wel spijtig dat de toestellen onder het stof zaten en dat de accessoires ontbraken. Ook was de binnenkant van de koffer beschadigd.

Lars 02-03-2021

Ben al jaren klant bij coolbleu en is een super goede winkel die goede informatie geeft en hulp bied waar nodig en zeer klantvriendelijk en een goede naservice

Danny de Neve 02-03-2021

Zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen in de winkel . Goede service en correcte prijzen .

Danny 01-03-2021

Was zogezegd 2de keuze. Heb lang gezocht om iets fout te vinden. Niets gevonden. Prima service en snelle levering.

Ursula 01-03-2021

Niet blij met de levering.
Totaal geen bescherming rond het product, doos beschadigd, niet leuk om cadeau te doen aan iemand!!

valerie 01-03-2021

Zeer duidelijk, snelle service
Coolbleu helpt in uw keuze door een de beste keuze bij te plaatsen,
je kan via de site goed vergelijken, reviews lezen enz..

Bosmans Kristel 01-03-2021

Via online bedtelling geplaatst. Opzoeken naar juiste produkt wordt goed geleid via bijkomende vragen.
Snelle levering en behulpzame en vriendelijke personen.

Geert 28-02-2021

Heel uitgebreid assortiment.
Al veel bij Coolblue besteld,nooit problemen mee gehad.
Vandaag besteld morgen thuis,wat een luxe....
Doe zo voort !