Wim 2504 24-06-2021

KEURIGE SERVICE VOOR EEN CORRECTE PRIJS. WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET WITHOUT SURPRISES

Herman 24-06-2021

Ik heb een samsung tv 75 inch aan een goede prijs kunnen kopen en snel geleverd . De communicatie over de levering was perfect en de chauffeur belde mij op toen hij onderweg was.
Alles volgens afspraak
Herman

Nic 23-06-2021

Coolblue, steeds correcte service. Snelle reacties en ik houd toch zo van hun gevatte en grappige slogans. Oh ja, de mensen die er werken hebben een enorme productkennis, ze geven ook steeds de correcte en eerlijke info.

paul 23-06-2021

beste tevreden over de levering en de aankoopt po doe zo voort bedankt en tot ziens

leen 23-06-2021

supersnelle service, zaterdagavond besteld en zondagmiddag al gebracht. danku Coolblue, het kon niet beter.

Jan 23-06-2021

Preorder gedaan van een smartphone en het toestel werd zelfs op een zondag verstuurd zodat ik het maandag op de releasedatum al in huis had.
Tevens ook aan de scherpste prijs!

Eric 23-06-2021

Coolblue levert binnen de afgesproken tijd of meestal zelfs sneller op een correcte en vriendelijke wijze hetgeen ik bestelde.

Anke 22-06-2021

Er wordt heel veel reclame gemaakt met levering volgende dag, ook op zondag. Tijdens het bestelproces op een zaterdag kan ik ook effectief een afhaalpunt kiezen dat open is op zondag. Eens de bestelling betaald, staat er in de mail plots levering op maandag. Gezien er heel wat punten dichterbij zijn, had ik dat specifieke punt niet gekozen als levering maandag was. Dus ik bel de klantendienst om adres te veranderen, geen probleem. Tot ik later op de avond een verzendbevestiging krijg naar... Het oorspronkelijke adres. Levering uiteindelijk pas maandagavond in punt, dus pas dinsdag opgehaald.
Geen probleem met langere levertijd, wel met misleidende communicatie.

Anne Mindel 22-06-2021

zeer vriendelijke bediening, zeer goed op de hoogte ven het product.
30 dagen bedenktijd en bij teruggave geld terug .
geen bon

Edith Krekels 22-06-2021

Zeer snelle levering , beste prijs! Aangenaam verrast door perfecte service

Peter driessens 22-06-2021

Grote keuze en super snelle levering .ik werd prima geholpen bij de bestelling omdat er zich een probleem voordeed.

Elke 22-06-2021

Je vindt alles makkelijk terug door het goede overzicht van de verschillende categorieën en de filters die je kan instellen. Ik ben altijd al voortgegaan op Coolblue's keuze-artikelen en nog nooit teleurgesteld geweest!
Veel contact heb ik nog niet gehad met de medewerkers, omdat alles duidelijk omschreven is en de levering en retours vlot verlopen, maar bij het weinige contact werd ik steeds duidelijk en zeer vriendelijk geholpen.

Tinne Moonen 21-06-2021

Handig, je vindt snel wat je zoekt.
Snelle verzending en levering.
Goed ingepakt.

Laurien Goris 21-06-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site en ongelofelijk snelle service! Al verschillende aankopen gedaan bij Coolblue en steeds even tevreden! Ik raad het aan iedereen aan!

Gina Leukemans 21-06-2021

Steeds perfecte service en uitleg wordt met de glimlach gegeven Ze herhalen zelfs de uitleg nog eens als je iets niet snapt... vriendelijke bediening

AVOS 21-06-2021

Snelle en correcte service. Transparantie in status/traject van de aankoop.

Jeroen Diekmann 21-06-2021

Ondanks de moeilijke gang van zaken met de bank heeft de medewerkster haar best gedaan om het op te lossen. Echter ligt de fout compleet bij de bank en heb ik mijn betaling maar gedaan via PayPal.
Levering was super vlot. Dikke klasse! Ga zo door!

Sandrine Le Clef 21-06-2021

Coolblue is zeer georganiseerd, stipt, snel en gemakkelijk. Heel fijn dat je 100% kan rekenen op een snelle levering. Ook bij beschadiging van een product bij levering waren zij zeer gemakkelijk bereikbaar, vriendelijk en de dag zelf had ik wat ik nodig had. Ik zou Coolblue aan iedereen aanbevelen!

Sandrine 21-06-2021

De producten zijn altijd goed omschreven met de duidelijke positieve en negatieve punten. De dienst na verkoop is snel en efficiënt.

Christiaan 21-06-2021

Personeel vriendelijk, beleefd en behulpzaam en luisteren naar jouw vragen en ook eerlijk als ze het antwoord niet weten. Ze nemen jouw retour aan zonder morren. Ook de levering aan huis is snel en altijd vriendelijk met een glimlach, iets waar Bpost en post.nl nog veel van kunnen leren! Het enige minpuntje dat ik vond is dat men soms onnodig moeten wachten.

K. Steegmans 21-06-2021

Dit was mijn zoveelste aankoop via Coolblue en wéderom ZÉÉR tevreden.
Deze keer wou ik me een sporthorloge aanschaffen. Je zou denken: dan ga je naar een échte winkel waar je uitleg krijgt i.p.v. alles te lezen online. Wel, niets is minder weer. Ik heb op voorhand mezelf goed geïnformeerd. De duidelijke productinformatie op de Coolblue site, de video's die je er kan vinden van de experts én uiteindelijk heb ik de vragen die ik nog had gesteld via de chat. Én beantwoord gekregen.

Meteen daarna mijn Garmin Vivoactive 4 besteld en super tevreden van!
En wat ik nu weet uit ervaring van vorige aankopen bij Coolblue is dat ik kan rekenen op een súper service na verkoop.
Zo, en nu ga ik mijn dagelijkse 10 km rennen. Ciao!

Sabrina 20-06-2021

Slechte ervaring met aankoop wasmachine. Klantenservice totaal ondoeltreffend.

Cindy 20-06-2021

Duidelijke website, veel uitleg over de producten, bestelling en betaling zijn duidelijk, verwerking loopt vlot, goede levering. En ik heb altijd al supervriendelijk bezorgers over de vloer gehad, zelfs de laatsten, die hun glimlach niet verliezen als ze bij hoge temperaturen een zware frigo 2 verdiepingen omhoog moeten tillen.

Anoniem 20-06-2021

Snelle levering. Levering met fiets dus milieuvriendelijk. Vriendelijke leverancier en heel goed product!

Frederique Grootjans 20-06-2021

Ik bestelde in de avond een fitbit na de werkuren en had hem al meteen de volgende dag na de middag in huis! Wat een top service. Ik bestel hier voor de snelle levering en goede service heel graag.