Deze score is berekend op basis van 12720 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Koen 29-12-2020

Ik had voor Coolblue gekozen omdat het betkent staat als een kwaliteit winkel met snelle levering, wat ook een overtuig factor was dat de webpage heel duidelijk ingericht is en makkelijk plus en min punten van een product kunt bekijken.

Mike 29-12-2020

Vriendelijke verkopers en goede informatie, de uitleg over het door mij aangekochte product een Tablet, als cadeau voor kerst aan mijn partner. bedankt voor de info

Yvette 29-12-2020

Uitgebreid assortiment, duidelijke omschrijving en kreeg ook extra tips betreft het aangekochte product. Altijd handig!

Suzan 29-12-2020

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment, en dus voor ieder wat wils. Ik deed mijn bestelling op 23 december, en ging uit van een vertraagde levering. Mijn verbazing was dan ook groot dat mijn bestelling echt de volgende dag bezorgd werd. Grote klasse, in deze drukke tijd qua pakketten versturen en bezorgen. De verpakking is zoals altijd weer humoristisch, het blijft leuk wat op de dozen staat.

remco 29-12-2020

fijne site, genoeg keuze, duidelijk en overzichtelijk, eventueel een voorstel mogelijk en keuzehulp.

Kyra 29-12-2020

Goede omschrijving van het product, snelle levering. Fijne winkel om te bestellen en de klantenservice werkt ook netjes.

Fred 29-12-2020

Ik had een complete Pc nodig. Ik zet dan graag de evt. aan te schaffen onderdelen in het verlanglijstje. Vergelijk nog even voordat ik ze in de boodschappenmand zet. Ben soms blij met de geadviseerde "niet vergeten" en bestel het hele pakket. Daarna weet je bij Coolblue dat de bezorging snel en compleet is. Zelfs in deze kerst/corona periode.

marianne 29-12-2020

snel en goed verzonden en verpakt nette afhandeling en informatie. duidelijke factuur voor onze boekhouding ook online nog support

Bas 29-12-2020

De site werkt heerlijk, het is makkelijk om producten met elkaar te vergelijken.
De prijs van producten is soms wat aan de hoge kant, maar dat leg ik graag neer vanwege de goede service die coolblue levert.

Gary 29-12-2020

Super site om makkelijk te vergelijken en te bestellen.
Super snel geleverd
Goede service na de aankoop
Een Top team !!!

kim 29-12-2020

Ik ben zeer tevreden, ik had geen haast met mijn pakket en kreeg evengoed netjes een mail dat het niet op tijd geleverd kon worden. Maar ik vond het geen probleem inmiddels heb ik het ontvangen en ik ben hartstikke tevreden met mijn aankoop.

Nina Hesselink 29-12-2020

ik heb gekozen voor de winkel omdat het de goedkoopste optie was voor dit artikel. ik heb een 10 gegeven omdat het pakket, zelfs in de kerst drukte gewoon de volgende dag er was en we zijn er heel blij mee.

Emile 29-12-2020

Verzending, product alles in orde. Alles lag wel los in de doos. 2e kans product.

Jammer was dat het product nog ingesteld was van de vorige eigenaar, PoE router. Let er dus even op dat het product geen informatie bevat van de vorige aankoper wanneer het een 2e kans betreft.

Pascal Van Wassenhove 29-12-2020

Heb een NAS aangekocht en meteen kreeg ik keuze uit de bijhorende harde schijven. Besteld en de dag nadien perfect geleverd, zelfs in deze drukke pakjesdagen!

Gerda 29-12-2020

Zeer gebruiksvriendelijk met goede uitleg hoe het hele verzendproces verloopt. Bovendien correcte en super snelle levering. Je wordt goed op de hoogt gehouden wanneer je de bestelling kunt verwachten.

Kelly 29-12-2020

Goede klantenservice . Snelle levering . Nog nooit geen problemen gehad . Zeker een aanrader om bij coolblue iets te bestellen .

Anke Davidson 29-12-2020

Levering keurig op tijd, medewerkers vriendelijk, efficiënt en behulpzaam. Goede informatie

Helen 28-12-2020

wel Cool, niet Blue. Info bij producten zijn helder, overzichtelijk en goed
Bestel en betaalgemak, snelle uitlevering (normaliter)
prijstechnisch geen echte prijsvvechter

Doortje 28-12-2020

Duidelijke communicatie wanneer ik mijn product geleverd krijg.

Bezorgers bellen netjes ongeveer een kwartier van tevoren dat ze er aankomen.
Nemen zelfs het verpakkingsmateriaal weer mee.

En de bezorgers die bij mij kwamen leveren waren zo lief om als extra service een trapje omhoog te gaan met de wasmachine. Terwijl ik weet dat het niet gebruikelijk is. Super attent!

Peter Melkebeke 28-12-2020

Coolblue komt steeds na wat ze beloven. Correcte stockaanduiding en reële levertermijn, zelfs op zondag. Ook voor een retour nog nooit een probleem ervaren. Prijzen soms een tikkeltje hoger, maar ook de service zit mee in de prijs.

Robbie Lodder 28-12-2020

Webshop is zeer duidelijk en geven ook de produkten die erbij horen. Heb direct een hoejes erbij gekocht en een extra stroomvoorziening!

Susan Jane 28-12-2020

Je kan altijd op ze rekenen, geen probleem alles je iets terug moet sturen, klant is koning!

Maike 28-12-2020

Duidelijk en overzichtelijk. Snelle service en blij met het product. Zeker aan te raden!

Andre 28-12-2020

Ik heb deze harde schijf nergens goedkoper kunnen vinden. Een beetje rondspeuren op internet kan zo wel wat uitsparen. Zeer snelle levering, ook in de extreem drukke decembermaand.

Steve M 28-12-2020

zoals altijd zeer erg tevreden levering op tijd en goed volgbaar zoals het moet. Prijzen van de producten zijn ook bij de betere en ze hebben een ruim aanbod een aanrader.

Marcel Lion 28-12-2020

Beste prijs, snelle en correcte levering. Extra service door een gebruiksaanwijzing op te sturen alvorens de levering er was. Bravo Coolbleu.

Sander 28-12-2020

Goede professionele site. Je koopt en weet waar je aan toe bent. En blijkt het toch niet goed? Geen probleem bij Coolblue. Service zoals het hoort te zijn!

M.E. Otten 28-12-2020

correct, snel en vooral compleet, de wifi versterker doet het ook naar behoren en verwachting

Joshy 28-12-2020

Doen niets buiten wachten bij een verdwenen pakket. Tot nu toe alle informatie die ik gekregen heb, heb ik zelf moeten inzamelen.

Casper 28-12-2020

Ik gebruik CoolBlue als mijn winkel voor al mijn huishoudelijke electronica. Overzichtelijke website, goeie prijzen, mogelijkheid tot tweede kans artikelen met extra korting en super snelle levering.

Benjamin 28-12-2020

Top service! Alles mooi uitgelegd en het belangrijkste van al, op tijd geleverd!

Alaa 28-12-2020

Vlotte service, pakje altijd op tijd geleverd. Meerdere bestellingen gedaan bij coolblue. Tevreden klant

Paul Kunick 28-12-2020

Fantastisch op de hoogte gehouden over de levering. Zeer snel , ondanks Covid-19 , geleverd! Zeer tevreden!

Jan B 1951 28-12-2020

Zo af en toe bestel ik bij Coolblue al jaren en tot op de dag van vandaag ging altijd goed want 1 geheugenbank was stuk binnen een dag omruilen, keurig! Nu vlak voor kerst wat besteld tsja dan is het met lockdown niet gek dat het 1 dagje later was.

Roos 28-12-2020

Heel goede website: uitgebreide informatie, advies en zoekmogelijkheden maken het online winkelen (tijdens de lockdown) veel makkelijker. Heel vriendelijke werknemers en goede service!

Wendydjc 28-12-2020

Makkelijke site, kunt alles goed en snel vinden. En een zeer snelle levering. Prijs ook prima. Wij zijn dik tevreden.

Jonas 28-12-2020

Heel snelle levering, kon levering goed volgen.
Alles in perfecte staat geleverd. Niets op aan te merken.

Peter 28-12-2020

Tijdens de kerstperiode een wasmachine/droger koelkast kookplaat afzuigkap stofzuiger en wat onderdelen besteld in 2 leveringen en ondanks de drukte keurig netjes op tijd op de 2e verdieping geleverd.

Lydia 28-12-2020

Een 9 omdat het snel verzonden word. Voor mij te snel op 25-12-2020 besteld aangegeven om 28-12-2020 te leveren omdat ik niet thuis was eerder en toch op 27-12-2020 laten leveren anders was het een 10 geweest

Erin 28-12-2020

Een hele overzichtelijke site, kon direct vinden wat ik nodig had! Het is een drukke tijd rond kerst, dit werd ook aangegeven, maar door CoolBlue kwam mijn pakket super snel aan! Ik ben zeer tevreden!

Jeannette 28-12-2020

De bestelling is snel geleverd en je kan ook de dag aanvinken wanneer je het wil hebben.

Linda 28-12-2020

Ik bestel nooit nog iets bij Coolblue. Ik heb nog nooit iets teruggestuurd maar toen een bestelde deurbel van € 184 niet bleek te werken kon ik ze niet terugsturen want mijn bestelling was nergens te vinden. Ik had er ook bericht van gekregen, wat mij verwonderde, dus had ik ook geen nummer. Het enige dat ik had was het bewijs van betaling maar dat was niet voldoende. Ik ben diep ontgoocheld in Coolblue! In de winkel werd ik heel goed ontvangen, deze commentaar gaat over de website.

Xander 28-12-2020

Duidelijke site, prima prijzen.
Super bezorging op de fiets, zelfs met slecht weer keurig op tijd.

Mariola 28-12-2020

Fijne website met goede prijzen. Makkelijk bestellen en snel in huis. Ook de moeite waard om bij de tweedekansjes te kijken!

Merel 28-12-2020

Alles komt altijd heel snel toe. Heb je vragen kan je makkelijk in contact komen met de klantendienst. De producten zijn altijd goed verpakt en worden met zorg geleverd.

patricia 28-12-2020

s avonds de klantendients gebeld :snelle en juiste uitleg gehad + super vriendelijk
dan online besteld : easy peasy
en tot slot gaan afhalen in de winkel van Hasselt : yay eindelijk een winkel in de buurt ! bovendien waren ze ondanks de drukte behulpzaam vriendelijk en snel !

kim 28-12-2020

netjes optijd bezorgd ondanks de corona. Het pakketje was ook netjes ingepakt en was heel aangekomen. Toppie!!

J.Nieuwenhuis 28-12-2020

Heb voor jullie gekozen omdat er nog een kadowaarde van 50 euro kreeg. Tevens heb ik voor jullie gekozen voor de snelle levering. Vorige keer had ik ook iets bij jullie besteld en dat had ik ook een dag later in huis.......super fijn.

Mel 28-12-2020

Artikel beschrijving zeer goed.
Afbeelding klopt.
Bezorging volgens afspraak.

Kees Heuveling van Beek 28-12-2020

Een gecancelde order en onmiddellijke herplaatsing van de order resulteerde in een dubbele betaling waarvan ik verzekerd werd dat ik binnen 3/5 werkdagen mijn geld teruggestort zou krijgen
Ben nu 11 dagen verder er staat niets op mijn rekening en ook na contact met de klantenservice gebeurd er ook niets en wordt aangegeven dat ik nog langer moet wachten. DIT IS ONACCEPTABEL EN SLECHTE SERVICE!
Officiele reactie van Coolblue 29-12-2020

Beste Kees,

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl.

Wat ontzettend vervelend dat het zo misgaat met jouw order en de annulering hiervan. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook.

Onze klantenservice zorgt voor een uitbetaling.

Ons excuus voor het ongemak.