Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nina 22-02-2018 Via de website gekocht

Coolblue = service met een hart.

Bij mijn laatste bestelling had ik een tweede kansje veiligheidsnet voor een trampoline gekocht. Deze bleek echter onvolledig.

Na een feilloze communicatie waarin verschillende opties werden besproken die zowel via messenger als via email verliep en waarbij ik nagenoeg geen enkele keer met dezelfde persoon communiceerde zonder dat ik ook maar één keer het verhaal opnieuw moest beginnen, kon ik een ander type net aankopen aan een verlaagde prijs.

Daags na de bestelling was het nieuwe net er. De kindjes dolblij dus had ik even een bedankingsfilmpje doorgestuurd.
Een week later kreeg ik een handgeschreven kaartje van Céline van coolblue in de bus als teken van erkenning voor die positieve feedback via het filmpje.

Coolblue: een bedrijf met een geweldig softwaresysteem die de feilloze opvolging mogelijk maakt maar waar er nog steeds echte, warme mensen achter de knoppen zitten!

Adriaan 22-02-2018 Via de website gekocht

Karcher T-racer 550

prima webshop snelle afhandeling en een prima levering, helaas kan ik door de vort hetapparaat nog niet uitproberen maar via kennissen en buren weet ik dat zij heel tevreden zijn.

p bouman 22-02-2018 Via de website gekocht

ben goed geholpen.

op tijd geleverd,en mooi verpakt zodat het niet kan beschadigen.
via de mail gekocht dat is makkelijk want je hoeft de deur niet meer uit,

ikke 22-02-2018 Via de website gekocht

goede service, snelle (en grappige) levering

volgende dag geleverd, helemaal super. en wat een leuke doos opschriften hebben ze toch

super website ook, lekker duidelijk

Annemarie 22-02-2018 Via de website gekocht

In één woord fantastisch!

Avonds een wasmachine besteld en de volgende ochtend in huis. Geïnstalleerd en al. Oude wasmachine wordt meteen meegenomen. Echt super. Keurige jongens die hem kwamen afleveren.

Marco 22-02-2018 Via de website gekocht

Bezorging op lichtsnelheid

Op maandag wist ik nog niet dat ik een printer wilde gaan kopen en op dinsdag stond ie al geïnstalleerd en wel te draaien in huis. Bestellen, betalen en bezorgen ging vlekkeloos.

Marc 22-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk te bestellen voor een scherpe prijs met snelle levering aan huis, prima ! Volgende keer weer

Raymond R N 22-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering van een geod product

CoolBlue maakt zij SERVICE volledig waar, snelle levering, goed product, een echte aanrader.
Duidelijk overzicht op de website om tot de juiste te komen

Jos 21-02-2018 Via de website gekocht

Klantenservice TOP

Voldoende keuze. Klantenservice zeer goed. Geleverde apparaat NOK. Smerig en niet compleet. Goed en snel opgelost door medewerkers.

Anouk 21-02-2018 Via de website gekocht

Afspraak = afspraak en handige tips toe!

Snelle levering, precies volgens afspraak en handige tips over installatie vooraf in de mail: ideaal!

Luc 21-02-2018 Via de website gekocht

Met mij hebben jullie er een tevreden klant bij.

Op de website vind je een uitgebreide keuze van huishoudtoestellen met een degelijke uitleg en een juiste prijs/kwaliteit. De levering gebeurde inderdaad de dag na de bestelling, zoals beloofd. Het tijdsvenster waarin de levering gebeurt is zeer praktisch, want op die manier hoef je niet de ganse dag beschikbaar te zijn.

Rob 21-02-2018 Via de website gekocht

Keurig geholpen bij de aankoop.
Op de afgesproken tijd afgeleverd, en keurig en snel afgeleverd en de oude machine meegenomen

Roland 21-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service top.

hebben alles wat je zoekt voor een normale prijs. kan laten bezorgen en afhalen in een winkel. de service is in een woord super geen gelul gewoon doen. kunnen Andere winkels nog een voorbeeld aan nemen.

Ad 21-02-2018 Via de website gekocht

Levering op zondag, top

Zoals altijd snelle levering (zonder er om te vragen zelfs op zondag) en nu een product besteld dat een tweede kan verdient. Super prijs, prima product !!

Marjolijn Brinkmann-Gerritsen 21-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service. Mijn complimenten!

Een eerlijke en zeer overzichtelijk site.
Levering is bijzonder snel en keurig. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe laat de aflevering is.

Alex 21-02-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service!

Prijs/kwaliteit product zeer goed. Prima levering, goed advies en productomschrijving. Service met een hoofdletter S.

Peter van Beckum 21-02-2018 Via de website gekocht

waardeloze service

Net nieuwe Bosch afzuigkap en na de 1e keer koken smelt de afzuigkap terwijl hij op de juiste hoogte hangt
Coolblue kan alleen de kap vervangen en dan zal ik waarschijnlijk weeer tegen hetzelfde probleem aanlopen en ik moet weer een monteur laten komen voor de montage want dat doet Coolblue niet
Mijn vraag voor een glasplaatje ipv een plastic plaatje ter reparatie was ook niet bespreekbaar

Officiele reactie van Coolblue 22-02-2018

Beste meneer van Beckum,

We vinden het ontzettend vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw retourmelding. Het zou natuurlijk niet zo moeten zijn dat jouw splinternieuwe apparaat niet naar behoren werkt.

Het klopt dat wij als Coolblue geen monteur bij je langs kunnen sturen, dit gebeurt altijd vanuit de fabrikant. Echter kan deze wel door ons worden aangestuurd. Wanneer het product binnen de 30 dagen tevredenheidstermijn ligt, kunnen wij dit kosteloos voor je komen omruilen. Buiten deze termijn zullen wij jouw apparaat eerst proberen te repareren. We kijken graag met je mee en hierom willen we je vriendelijk verzoeken jouw retour nummer met een korte uitleg te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl, zodat wij kunnen bekijken of wij nog iets anders voor jou kunnen betekenen.

Coolblue.

wil 21-02-2018 Via de website gekocht

hele goede service

website is gebruiksvriendelijk .produkt logitech m330 muis werk heel goed en heel stil.
alleen het bezorgen trek op niets.eerste vermist pakket verdwenen.gebeld sturen ze gelijk een ander .waar van mijne dank .word deze zondag geleverd wij blij maar die mijnheer kon alleen frans
we wonen wel in het antwerpse waar nederlands word gesproken

Amgd 21-02-2018 Via de website gekocht

Prima

Goede wasmachine. Bezorg komt op tijd ,Wasmachine werd in ten minuten geïnstalleerd. En werkt efficiënt,

Renee de Groot 21-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Wat een service wat een geweldig personeel je kan ze 24 uur per dag bellen staan je vriendelijk te woord zoeken naar een oplossing.
Ik vertelde de vrouw over mijn situatie omtrent me kleinkind die heel erg ziek is en me dochter iedere keer naar het ziekenhuis moet en ik wist niet of ik op tijd was voor de levering was geen enkel probleem ze bezorgde het bij de Hoogvliet en zodra ik tijd had kon ik het ophalen super.
Vervolgens 2 dagen later kreeg ik een kaart met een hele lieve tekst erop dat vond ik zo lief maar vervolgens de volgende dag kreeg ik een hele grote bos bloemen wat een super bedrijf en personeel lieve Daphne je bent een aanwinst voor het bedrijf.

Rudi 21-02-2018 Via de website gekocht

Snel en vlekkeloos

Goede webshop met kwaliteitsartikelen voor een scherpe prijs. Afhalen bij een winkel in de buurt is ook erg handig.
In het kort: goed bezig

Paul Meijer 21-02-2018 Via de website gekocht

Top ervaring en super snel.

Zag een reclame en had een wasdroger nodig. Gekeken op de site van Coolblue en meerdere betaalbare wasdrogers gevonden. Gekozen en s'avonds laat besteld.

Zoals ook al beweert in de reclame de volgende dag al gebracht. Kreeg 'snacht al een bevestiging met aflevermoment. De dag erna nog een sms en op tijd. Kortom, ze maken hun ambitieuze snelle levertijden ook echt waar. Zeer tevreden.

Begreep van me vrouw zelf dat ze de droger met een glimlach naar zolder hadden getild (er is geen lift). Kortom top.

Lotte Harms 21-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en perfecte kwaliteit

Ik ben erg tevreden over coolblue. Ik heb zondag avond een powerbank besteld en deze was de volgende dag al vroeg binnen. De kwaliteit in verhouding met de prijs is geweldig. Hoge kwaliteit en lage prijs. Verder is deze powerbank uitstekend en makkelijk te gebruiken! Overigens... Ik ben erg blij met deze powerbank :)

Theo Bours 21-02-2018 Via de website gekocht

Zoals beloofd. Vandaag besteld en morgen geleverd. Prima. Informatie over levering in orde. Bezorgers attent.

CC 21-02-2018 Via de website gekocht

Groot aanbod, duidelijke info op de site, waardoor het makkelijk kiezen is.
Snelle en uitgebreide leveringsmogelijkheden.

Piet 21-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige bezorging en behandeling aan telefoon

Site...perfect, prijzen...kunnen t.ov mediamarkt en BCC wat lager, garantie en bedenktermijn...uitstekend.

Johan Broeders 21-02-2018 Via de website gekocht

Cool Coolbleu

Van andere gehoord van de goede, snelle, vriendelijke service. Daarom een wasmachine gekocht als kado voor onze dochter die op zichzelf gaat wonen. Dus ander afleveradres. Geen probleem. Alles is keurig netjes verlopen. Onze dochter reuze blij

gpjj 21-02-2018 Via de website gekocht

Goede service maar zeer slechte levering

Wij kozen Coolblue voor onze nieuwe droger omdat ze bekend staan voor de goede service. Met bestellen ging alles prima, maar helaas ging de levering inmiddels al twee keer fout.
De eerste ochtend zag ik de Coolblue vrachtwagen voor mijn huis staan, maar er is niet eens aangebeld en 5min later reden ze weg en ik kreeg een email met 'we hebben u gemist'. Dit was al erg vervelend, maar we dachten dat hij de dag erna wel zou komen. De volgende ochtend stonden er twee bezorgers aan de deur met heel veel excuses, maar ze waren de droger in het warenhuis vergeten. Ik begrijp niet helemaal hoe je een droger kan vergeten, maar we zitten nu al 3 dagen zonder droger dus hopen dat de levering vandaag wel gaat lukken.

Officiele reactie van Coolblue 22-02-2018

Beste meneer/mevrouw,

Wij vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de levering van jouw nieuwe wasdroger. Het is natuurlijk ontzettend balen wanneer de bezorgers jouw huis voorbij rijden en de volgende dag jouw product niet mee hebben. Dit is natuurlijk niet de service welke je van Coolblue mag verwachten en hiervoor heb je dan ook onze welgemeende excuses.

Zou je jouw ordernummer en een korte uitleg willen sturen naar geenglimlach@coolblue.nl? Op deze manier kunnen we met je meekijken om zeker te weten dat de levering inmiddels naar wens afgerond is.

Coolblue.

Irene 21-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Supersnelle en goede levering van Coolblue! Gewoon op zondag mijn nieuwe oortjes binnen 24u in huis. Geluid en kwaliteit is top. Als dit een olympische sport was, hadden jullie goud gewonnen!

Tim 21-02-2018 Via de website gekocht

Te goede service

Mijn aanschaf was een Mavic Air Drone pre-order die geleverd zou worden op 12-3-2018.
Net de dag dat ik op vakantie zou gaan.
Nu was het mogelijk om mn drone op mijn vakantie adres af te leveren.
Na een kort telefoontje met Coolblue zo geregeld.

Een dag na mijn telefoontje krijg ik mijn Vriendin aan de lijn.
Ik heb hier een hand geschreven kaartje waar in iets over een drone stond.
hehe Die had ik nog even niet geïnformeerd. Maar bij deze was het gedaan.

bedankt Coolblue :)

Kijk hier mijn eerste beelden https://www.youtube.com/watch?v=jW11PJJ6IvY

frans de boer 21-02-2018 Via de website gekocht

Heel gewoon GOED !

Alles is super duidelijk en een erg snelle levering.
Al vaker bij Cool Blue producten gekocht en bevalt nog steeds heel goed !

Marto 21-02-2018 Via de website gekocht

Ruime keus, snel leveren. (zelfs op zondag)

Coolblue heeft een geweldige internetsite. Twijfel je nog dan zijn er handige keuzemogelijkheden om te selecteren. Meestal ook een scherpe prijs. Levering de volgende dag (ook op zondag) of ophalen in een van de winkels.

V4l 21-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs /kwaliteit verhouding

Een zeer goede service, goede prijs / kwaliteit verhouding. Je wordt goed geïnformeerd over de bestelling en apparatuur wordt voorzichtig behandeld. Grote oude apparaten worden gratis mee terug genomen. Het gasfornuis is voorzien van goede beveiliging. Oven verwarmt snel en regelmatig. Soft close deur. Pannendragers en ovenplaten zijn eenvoudig te reinigen in sopje. Zeer tevreden.

Monika 21-02-2018 Via de website gekocht

Leveren punctueel met respect voor het geleverde en woning.

De leveranciers waren bijzonder vriendelijk en rustig. Ze dachten mee om het geleverde in tevredenheid te plaatsen.

Renata 21-02-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering!

super bedrijf door:
- veel en duidelijke info over product
- gedetailleerde product vergelijking
- snelle levering
- duidelijke communicatie via email.

Romy 21-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Zeer snelle levering. `s avonds besteld en `s ochtends de volgende dag al in huis. Top!
Goede service met meteen een bevestiging. Snel een track en trace code om te zien waar het pakket zicht bevindt.

Ad Roza 21-02-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering.

Prijs/kwaliteit is goed en zeer snelle levering met goede instructie van de nieuwe wasmachine. machine op zijn plaats gezet en oude netjes meegenomen.

Vera 21-02-2018 Via de website gekocht

Snel en zakelijk

Attent beleed medewerkers. Ik ben snel geholpen en goederen zijn volgende dag om 09:00 geleverd. Ik zal weer kopen bij COOLBLUE

Hans Nieuwkerk 21-02-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Fantastisch geholpen

Elke keer, waarvoor ik ook kom, als ik kom word ik gastvrij ontvangen. Ik word dan geholpen door vriendelijk en deskundig personeel.

P. de Bruin 21-02-2018 Via de website gekocht

Goede service, heel fijn!

Coolblue geeft tijdig een bericht via een sms of mail dat zij onderweg zijn. Hierdoor kun je rekening houden met de bezorgtijd. Je hoeft niet de gehele dag thuis te wachten. Ook is het personeel erg vriendelijk, je wordt goed geholpen. Heel erg fijn! We kopen regelmatig producten bij Coolblue!

Ouzo 21-02-2018 Via de website gekocht

Razend snelle levering

Leuke shop met groots assortiment, goede beschrijving en een super snelle levering (ook op zondag!!)

Marianne 20-02-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

Betrouwbare winkel, snelle levering. Veel keus in producten en niet duur. Eerder iets besteld en was ook zeer snel geleverd.

uitstekend 20-02-2018 Via de website gekocht

super echt zoals de beschrijving

levering was prima in orde, goed verpakt en nauwkeurig! Alles verliep op wieletjes houden zo,
ook de website heel goed overzicht,ook de aanbevelingen.Goede uitleg over het artikel.Het was de eerste keer op aanraden van vrienden en in de toekomst zal ik zeker nog bestellen.Jullie zijn een goed en vertrouwelijk team!

Sonja 20-02-2018 Via de website gekocht

Snel als de wind

Op vrijdagavond een printer besteld en de volgende dag op zaterdag precies op tijd geleverd. Chapeau!

Mathias 20-02-2018 Via de website gekocht

Dé online winkel.

Ik koop al jaren producten bij deze winkel. De service, klantendienst en het aanbod zijn uniek in Belgie.

Ronnie 20-02-2018 Via de website gekocht

super snel geleverd.

Super snelle levering, kunnen andere bedrijven nog wat van leren. 23:25 besteld 12 uur later thuis geweldig.

peter 20-02-2018 Via de website gekocht

top service

zeer behulpzaam, je voelt je welkom ! wordt vriendelijk ontvangen en gelijk naar de juiste balie geleid. ondanks dat medewerker niet op de hoogte is van bezorgservice op zondag, toch even navraag doen . Om dan vervolgens zijn verontschuldigingen aan te bieden: "ook weer wat geleerd vandaag". aandoenlijk, zo simpel kan perfecte service zijn

Mark 20-02-2018 Via de website gekocht

Soepel bestelproces en snelle levering!

Product besteld, blijft een erg fijne website. Vervolgens op zondag het product binnen de vooraf aangegeven bezorgtijd geleverd. Fijn om hiervan op aan te kunnen!

Nick pelkmans 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering op zondag geheel gratis.
Binnen de gestelde tijd geleverd.
Ik zou coolblue bij iedereen aanbevelen

Marleen 20-02-2018 Via de website gekocht

Alles is echt perfect!

Ik moest een nieuwe wasmachine. Savonds besteld. Ik Werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ideaal dat je even gebeld en gemaild word van te voren dus niet 3 uur hoeft te wachten. Nieuwe werd naar boven gedragen ze deden erg voorzichtig met de muren! En de oude erg zware wasmachine werd weer mee terug genomen. Duidelijke uitleg en vriendelijke mannen! Erg te tevreden!