Deze score is berekend op basis van 2202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bogaerts Jacques 02-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige sevice !

Mooie en realistische productomschrijving via de video. Zeer goede prijs kwaliteit. 's anderdaags reeds de levering van mijn bestelde producten. Echt top !

queenshat 02-03-2018 Via de website gekocht

Superwebwinkel!

Artikel snel en stipt geleverd, prijs zeer concurrerend. Dit was mijn eerste ervaring met Coolblue, maar ik ga deze webwinkel zeker vaker bezoeken

cees 02-03-2018 Via de website gekocht

goede informatie en snelle levering

goede productinfo en duidelijke instructie m.b.t. levering en betaling.
ook handig het volgen van de status van de bestelling.

Ger Dokter 02-03-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service uitstekende bezorgd ??????

Prijs en service door coolblue .Uitstekende levering en montage .Nazorg is geweldig.Bij anderen firma’s is niet zo geregeld.👌👌👌👌

Leo 02-03-2018 Via de website gekocht

Beste winkel in Rotterdam.

Ik heb een wasmachine gekocht. Ze brachten het naar de derde verdieping en installeerden het. efficiënt en snel.

SanderenChris 02-03-2018 Via de website gekocht

Vlotte transactie en levering

Omdat de vorige mobiele telefoon plotseling kapot ging moesten we snel een andere hebben. We kwamen redelijk snel bij Coolblue uit, want daar hadden we al eerder wat besteld. De website was heel overzichtelijk, er staat uitgebreide productinformatie op en je kunt makkelijk vinden wat je zoekt.
Uiteindelijk een telefoon gevonden die we wilden hebben. Prijzen vergeleken met bijv Mediamarkt en bol.com. Uiteindelijk gewoon voor Coolblue gekozen omdat ze a) de goedkoopste waren en b) het product leverbaar was.
Ook fijn dat ze er opties bij geven voor accessoires zoals een beschermhoesje (zo weet je zeker dat je er een hebt die past) of een sd-kaart. En ook fijn dat je deze accessoires dan met korting er bij kunt kopen.
Eind van de rit: duidelijk overzicht van de bestelling, duidelijke communicatie in het leveringsproces (track&trace) én de volgende dag al in huis.

José 02-03-2018 Via de website gekocht

Een perfect aankoopproces!

De aankoop van de wasmachine verliep vlot. Goede informatie op de site. Verschillende machines zijn te vergelijken in een oogopslag.
Perfecte service bij de aflevering! Tijdsindicatie en afstemming over de aflevertijd uitstekend. Vriendelijke en hulpvaardige jonge mannen die de machine kwamen brengen.

Blije koper 02-03-2018 Via de website gekocht

Supere Aftersales

Mooie en makkelijke website, makkelijk bestellen en perfecte aftersale door goede info mbt bezorgproces.
Dat dit een dag langer duurde dan normaal kan ik begrijpen met deze bizarre temperaturen van de laatste dagen, dit ligt niet aan Coolblue maar aan PostNL.
Al met al een aanrader bij Coolblue te shoppen.

Edwin 02-03-2018 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine

Super snelle service en op de juiste tijd geleverd,en we werden goed op de hoogte gehouden over het te vewachten tijdstip,de monteurs hebben de wasmachine afgesteld en nuttige tips mee gegeven.

Marit 02-03-2018 Via de website gekocht

Plaatsen machines viel tegen

Wasmachine en droger gekocht. Tot aan de bezorging was de service prima. Bezorgers stipt op tijd. Echter het plaatsen van de machines was wat minder.... Er werd bv geen waterpas gebruikt. Op mijn vraag of de wasmachine waterpas stond werd er aan de machine gevoeld of hij wiebelde en werd er geantwoord : ja hoor, waterpas!! Toen zelf maar een waterpas uit de schuur gehaald ter controle. (in de reclame op tv wordt wel keurig een waterpas gebruikt.)
De afvoerslang van de warmtepompdroger werd ook niet aangekoppeld aan de machine. Zelf staan klooien dus.
Bij het uitpakken van de machines bij de voordeur werd niet alles opgeruimd. Stukken piepschuim waaiden de voortuin in. Over machines zelf tevreden. (AEG)

Officiele reactie van Coolblue 06-03-2018

Beste Marit,

Bedankt voor jouw review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het plaatsten van jouw wasmachine en droger niet naar wens is verlopen. Dit is absoluut niet wat je van Coolblue mag verwachten en daarvoor willen wij ons excuus aanbieden. Graag willen wij leren van onze fouten en daarom ontvangen wij graag jouw ordernummer op geenglimlach@coolblue.nl

Wij kijken uit naar jouw reactie.

Ron 02-03-2018 Via de website gekocht

snelle service

grote voorraad, groot assortiment, snelle levering, duidelijke overzichtelijke website, niet altijd de goedkoopste

Laponder 02-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en netjes op tijd

Makelijke site product makkelijk te vinden goed product levering ook super goed te volgen en op tijd geleverd
Super te vreden

Jaap 02-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Op zondag een wasdroger besteld van Indesit, deze zou dan de volgende dag op maandag worden geleverd. Omdat ik geen Track&Trace code had ontvangen even naar de klantenservice gebeld. Er was iets mis gegaan, afgesproken om deze op woensdag te leveren, ik zou dinsdagavond per mail een Track&Trace code ontvangen. Helaas dinsdagavond niets ontvangen en 's avond laat naar de klantenservice gebeld. Daar werd mij verteld dat de Indesit was uitverkocht? De klantenservice bood excuses en stelde voor om een Siemens wasdroger te leveren, deze was veel duurder maar wilde ze voor dezelfde prijs leveren! Prima oplossing, woensdagmiddag is deze keurig bezorgd en aangesloten. Top Coolblue!!!

Luchtbevochter 02-03-2018 Via de website gekocht

Prima en snel

Snelle levering.goede aanbieding.heel overzichtelijk en ruim assortiment.eerste keer dat ik hier iets gekocht heb en dat is goed bevallen!

E.J. Timmer 02-03-2018 Via de website gekocht

Perfect geleverd

Zoals beloofd op tijd geleverd, even voor die tijd een belletje en dan ook nog geïnstalleerd, de oude weer meegenomen en verpakking ook weer meegenomen. Met vriendelijke en vrolijke bezorgers.

Eddy Wouterse 02-03-2018 Via de website gekocht

Weer een glimlach...

Ik wilde eigenlijk een dag later mijn aankoop laten bezorgen, want ik had genoeg tijd om het pakketje te ontvangen dan.
Maar Coolblue levert gewoon de volgende dag.
Ha! Altijd op tijd... Dus geen probleem. Ik moet daar gewoon aan wennen en een dag later bestellen ;-D

Peter Clerx 02-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

Tweede kans product Philips Luchtbevochtiger gekocht, apparaat ziet er uit als nieuw, maar de filter was al gebruikt en dat vind ik niet erg fris! Had verwacht dat die schoon en ongebruikt zou zijn.

M.Smit 02-03-2018 Via de website gekocht

Prima!

Laagste prijs. Goede informatie op de website over de Oculus en informatie toegestuurd gekregen via de mail. Om ongeveer 20.00u 's avonds besteld en de volgende dag bezorgd. Geen klachten of ergernissen.

Calleke 02-03-2018 In de winkel gekocht
Lochristi

echt top!

Vriendelijk, behulpzaam en vlotte bediening. Ik ga er zeker nog aankopen doen. Hopelijk gaat er niet snel iets stuk. 😉

Ton 02-03-2018 Via de website gekocht

Gelde service

Goede producten en service snel geleverd.ben zeer tevreden over Coolbleu.
Had al eerder iets besteld was toen ook zeer tevreden

mieks 02-03-2018 Via de website gekocht

uitstekende service

site is zeer gebruiksvriendelijk. en makkelijk in gebruik bestellen is zo gedaan en de service is uitstekend .en was zeer blij met het belletje van de bezorger .

Jeffff86 02-03-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Iedereen om mij heen besteld bij Coolblue. Goede service, ruime keuze, en alle mogelijkheid om je bestelling te komen halen/brengen wanneer dit voor jou mogelijk is.

Fijne webwinkel 02-03-2018 Via de website gekocht

Voor mij de eerste keer gekocht bij Coolblue maar is goed bevallen, kopen hier vast vaker.
Snelle levering, ook op het tijdstip wat was aangegeven. Vriendelijke bezorger. Gewoon goed

Menno 02-03-2018 Via de website gekocht

Waardeloze klachtenafhandeling

Na verhuizing gegevens aangepast naar nieuw adres op de website

Na wijziging bestelling gedaan

Bestelling is echter verstuurd naar oude adres

Contact gehad met servicedesk, zij geven toe dat de volgorde klopt (gegevens wijzigen, bestellen) maar nemen geen verantwoording, het pakket is nu onderweg naar een "leeg adres" en coolblue neemt geen verantwoording.

Na jaren trouwe klant is deze ervaring voldoende om Coolblue voorgoed vaarwel te zeggen, Waardeloze service. Nooit meer coolblue, met deze handelswijze zijn ze een trouwe klant voorgoed kwijt, ik hoop dat het die 30 euro waard was

Frank 02-03-2018 Via de website gekocht

Super!

Wat een behulpzaamheid en vriendelijkheid. De jongens van coolbleu hadden echt plezier in hun werk en straalden dit ook uit.
Ze namen de oude koelkast mee en plaatsten en installeerden de nieuwe koelkast perfect!

Harold 02-03-2018 Via de website gekocht

Service primadeluxe

Online shop primadeluxe! Het gemak dient de klant! 'Begeleide' delivery en bijgaande tips houden de koper up to date!

Stefan Markus 02-03-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat zij de enige zijn die dit product leveren. Tevens heb ik voor Coolblue gekozen wegens de gunstige bezorg tijden en omdat zij goed bekend staan. De website vind ik erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Er stond veel en goede informatie bij het product. Vooral het filmpje dat bij het product geplaatst is, was handig om de mogelijkheden van het product te kunnen zien. Kortom erg tevreden over de webwinkel van Coolblue.

Milan 02-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Het is een overzichtelijke en makkelijke shop! Vaak goedkoop en een zeer snelle levering.

Dit alles maakt het de moeite waard om te blijven kopen.

Hans debets 02-03-2018 Via de website gekocht

Correct-levering op tijd-veilige bezorging-correcte berichtgeving over bevestiging en bezorging-en snelle bezorging

E. 02-03-2018 Via de website gekocht

Service en klantvriendelijkheid

Gebruiksvriendelijke website.
Snelle service.
Levering goed te volgen, zeker door sms'jes en telefoontjes.
Zeer vriendelijke mannen die machine brengen en plaatsen.

Dick 02-03-2018 Via de website gekocht

Vaatwasser niet getest , machine was defect.

Levering zoals op de tv getoond wordt. Helaas niet getest of machine goed functionerende. Miele monteur heeft het gerepareerd.

Officiele reactie van Coolblue 06-03-2018

Beste Dick,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de levering niet voldeed aan de verwachting zoals wij die scheppen in onze tv reclame. Dit daarom ook niet wat je van Coolblue mag verwachten. Onze welgemeende excuses. Fijn te lezen dat het is opgelost. Als Coolblue hierin nog iets voor je kan betekenen, dan vernemen wij dit graag van je.

Thijs 02-03-2018 Via de website gekocht

Ontzettend simpele effectieve service

Coolblue is gewoon ontzettend makkelijk om te gebruiken en om items op te zoeken. Verder zijm de prijzen nooit te hoog en is het assortiment heel groot. Ik koop meestal mijn apparaten hier.

Katja 01-03-2018 Via de website gekocht

Zeer geweldige service!

Ik heb een droger aangeschaft bij Coolblue. De prijs was in alle gelijkwaardige webshops gelijk maar omdat zij een eigen bezorgdienst hebben, het apparaat netjes installeren en de oude droger ook nog meenemen voor Coolblue gekozen. Snelle levering en werking van het apparaat netjes door de bezorgers uitgelegd.

Dieker 01-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Top service en super snel. Vrolijke mail en goede verpakking. Alles is compleet en duidelijke instructie

Els 01-03-2018 Via de website gekocht

Mw.E.v.Gastel

Voor het eerst iets via een web shop gekocht.
Deze shop heb ik gekozen omdat ik door de griep de straat niet op kon.
Afspraken waren correct, de vraag of het apparaat in de auto uitgepakt mocht worden.Toppie
Het plaatsen correct.

V.Deutekom 01-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed en snel. Voordelig.

Goede prijzen en snelle levering. aftersales ook prima. Kan het iedereen aanbevelen. Tevens ruime keuze. Zal hier de volgende keer zeker eerst kijken.

Tineke Jacobs 01-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige levering

Levering was erg goed, we werden keurig geïnformeerd over de juiste tijd. Daarnaast waren de bezorgers ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Niets dan lof over hen!

Egelien 01-03-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging.

Het product voldoet prima aan onze eisen en de snelle levering is erg fijn! De volgende dag in huis. Goede verpakking.

F. 01-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Hele goede service, heb je vandaag besteld dan heb je het de volgende dag in huis (zelfs rond de feestdagen), zeer betrouwbaar, groot assortiment

RH 01-03-2018 Via de website gekocht

De verpakking is al leuk!!

We zijn erg tevreden over Coolblue, snelle levering, goede service en leuk concept. De verpakking van je bestelde artikel vind ik al erg grappig. Een “ritssluiting “ om de doos te openen en alle grappige teksten. Helemaal leuk!

Elizabeth 01-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb meerdere keren dingen gekocht bij coolblue ze zijn erg vriendelijk en helpen goed ze houden zich ook goed aan de garantie ik kreeg een nieuw product voor mijn kapotte product dat in de garantie viel

Tevreden 01-03-2018 Via de website gekocht

Goede service!

De bestelling was snel geleverd op een door mij uitgekozen dag. De mensen die het brachten pakten het product uit en namen het afval weer mee terug. Het gebeurde snel en vriendelijk.

Gijsbertsen 01-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en goed telefonisch advies

Heb er al diverse malen dingen besteld en het gaat altijd bij mij wat bestellig betreft precies zo als ze beloofd hebben.

Esther 01-03-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk vanuit de huiskamer!

Snel en makkelijk online bestellen en de volgende dag al in huis! Wat wil je nog meer.
Vooraf aangegeven wanneer de bezorgers er zijn. Product wordt geinstalleerd en het afval wordt weer meegenomen.

Tonnie W 01-03-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, enthousiaste medewerkers, gewoon top

Kon gewoon niet beter, gewoon perfect. Webshop ziet er goed uit uit, bestelling liep perfect, je wordt prima op de hoogte gehouden van het moment van levering, en de levering zelf was ook perfect door erg enthousiaste en leuke medewerkers.

Boriez 01-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie, snelle levering

Duidelijke site, kon veel informatie over het product vinden. Product netjes geleverd, helemaal prima!

Paul 01-03-2018 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak!

Webshop is goed benaderbaar en de adviezen snijden hout! Ook de combi aanbiedingen zijn goed en intressant!

Irene 01-03-2018 Via de website gekocht

Goede en leuke communicatie.

Alles lekker duidelijk, goede communicatie omtrent levertijden. Alles op tijd en snel geleverd. Super!

Peter V 01-03-2018 Via de website gekocht

Erg goede ervaring

De gebruiksvriendelijke website, snelle response, kwaliteits-prijsverhouding maken het wel erg leuk om bij CoolBlue te bestellen. Dan bij aflevering nog eens de prettige ervaring om een half uurtje vooraf een berichtje te krijgen dat het product bijna bij je thuis is. En zoals in de reclame, Twee sterke, vrolijke jongens zetten het product binnen en nemen zonder morren het oude mee terug. Ik houd er een erg goed gevoel aan over. :

Marc Riebroek 01-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Geweldige en snelle service, ook bij het retour nemen van producten. Binnen 3 dagen netjes mijn geld terug. Ook de telefonische ondersteuning was verbazingwekkend goed en correct. Dat tref je niet snel meer aan in dit digitale tijdperk! Meer dan tevreden!