Deze score is berekend op basis van 1380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

The Fons 30-07-2016 Via de website gekocht

Via de menu keuze kom je heel snel bij de gewenste producten

Kwam keurig op tijd

Genoeg keuze

Behoorlijk hoog

Carla 30-07-2016 Via de website gekocht

Jammer geen losse body canon eos 100d

Product retour gestuurd, afhandeling zeer correct en snel

Mike harmsen 30-07-2016 Via de website gekocht

Nog nooit problemem gehad met de levering en klantenservice probeert altijd met een oplossing te komen

Proberen altijd met een oplossing te komen en helpen je met je verzoeken

Bijna alles is in het assortiment van tassen tot tv's

Fijnste winkel om online op te bestellen

Toffe winkel mijn nummer 1

Happy customer 30-07-2016 Via de website gekocht

Simpel bestel proces, status bestelling eenvoudig te volgen

Bij aflevering 4K monitor defecte pixel ontdekt, in de winkel omgeruild.

Meest voorkomende (goed verkopende) producten/modellen in het assortiment.

Ton 30-07-2016 Via de website gekocht

Website duidelijk.Produkten goed te vinden.Bestelproces gemakkelijk te doorlopen.Prima

Voor mijn aankoop van 2 harde schijven eerst vragen gesteld. Deze werden duidelijk en kundig beantwoord met de nodige links erbij.Dit deed mij besluiten bij Cool Blue te kopen en niet bij een ander .

Prijs was oke !

Snel geholpen en de bestelling werd zoals beloofd de volgende dag geleverd in een goede verpakking.Ben er blij mee !

CAM 30-07-2016 In de winkel gekocht
amsterdam

geweldig, online besteld, half uurtje later opgehaald in winkel in Amsterdam, echt super service.

BIG FAN!

Anja 30-07-2016 Via de website gekocht

Je hoeft voor het product niet de deur uit. Het is eenvoudig te vergelijken.

Wasmachine is netjes op zolder gezet, oude meegenomen.

Ruime keuze

Als ik weer een product wil aanschaffen kijk ik eerst bij coolblue

Inmiddels al mensen in mijn omgeving getipt over de service van coolblue

Mich 30-07-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke website

snel

grote keuze

betrouwbaar

Vjenneman 30-07-2016 Via de website gekocht

Handig !

Goed geregeld !

Heel veel artikelen, voor elk wat wils.

Alles klopt volgens mij.

Ton Peters 30-07-2016 Via de website gekocht

Eenvoudige site

Gezien eerdere ervaringen wel goed

Ze hebben eigenlijk alles

Prettige online winkel. Ben ook in de zaak in Eindhoven geweest. Hartelijke ontvangst met koffie en goed geholpen.

Prettige winkel. Al vaker wat gekocht en nooit problemen.

Astrid 30-07-2016 Via de website gekocht

Simpel en eenvoudig zoeken op Internet. Makkelijk leesbare site

Duidelijk en snelle informatie over de bezorging via mail. Telefoontje vlak voor aflevering. Super vriendelijke bezorgers.
Telefonisch contact met klantenservice was ook prima en kennis van zaken.

Daniel De La Ruelle 30-07-2016 In de winkel gekocht
Lochristi

zeer goed

ter plaatse goede uitleg en chat goed geholpen

tot nu toe alles gevonden wat ik nodig had

goede service deftige uitleg levering volgens afspraak.

Een minpunt jullie aanvaarden geen ecocheques

Imo 30-07-2016 Via de website gekocht

snel product gevonden op website

s,avonds laat besteld, gelijk volgende dag in huis!
en tegen concurrerende prijs

Yvonne 30-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en vinden.

Snel en goed geleverd

Groot assortiment.

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

Jos 30-07-2016 Via de website gekocht

duidelijke informatie

Snelle levering en bij problemen een snelle oplossing van het probleem

Er is niet veel dat ze niet leveren.

Een van de beste webwinkels die er zijn. Snelle levering en een perfecte aftersales.

Joke van Herk 30-07-2016 Via de website gekocht

Snel besteld via internet

Prima service en snelle levering

Genoeg keuze van en gevarieerd aanbod

Gemakkelijk genoeg keus en snelle levering

Dik tevreden.

Yvette 30-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed bereikbaar, groot assortiment, als je op de website bestelt kun je ook in de winkel ophalen. Handig bij afsluiten telefoonabonnement. Of als je een cadeautje hebt voor thuis.

Uitstekend, personeel vriendelijk en geduldig. Lekkere koffie voor als je even moet wachten😊

Zeer groot assortiment van koelkasten tot telefoonhoesjes

V Verhoef 30-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, makkelijk, goede zoekfunctie

Snel en goed bezorgt, contact was goed.

Veel keuze, veel variatie in prijs, voor ieder wat wil.

Prettige bestelling gehad, welke snel geleverd was. Tot het voor mij juiste product komen was ook niet heel moeilijk dankzij de overzichtelijke reviews en de grootste plus en min punten. Ga hier zeker vaker bestellen.

Ikje 30-07-2016 Via de website gekocht

Website duidelijk.

Veel keuze

Altijd alles op voorraad, en goede bezorging.

frank fiolet 30-07-2016 In de winkel gekocht
oostplein hoek hoofdstraat

gemakkelijk winkelen bij coolblue je kan op je gemak kijken als je wil

als je binnen kom in de winkel sta je al gelijk met een medewerker bij je die je koffie aanbeid

er staat van alles wat alle merken en medellen

heel goed personeel heel beleefd en klantvriendelijk en je word super geholpen dus ik zou zeker deze winkel aanbevelen

Ed 30-07-2016 Via de website gekocht

Goed te zoeken.

Supersnel, goede prijs

Vera 30-07-2016 Via de website gekocht

Het bestellen gaat dan wel makkelijk. Maar ik ervaar zeker geen gemak van alles wat er na de bestelling komt kijken.

Vreselijk. Ik krijg alleen maar standaard mailtjes toegestuurd terwijl ik veel moeite doe ik mijn probleem uit leggen en alles op een rijtje te zetten. Zo komen we natuurlijk nooit tot een oplossing.

Koop nooit wat bij Coolblue. De service is bagger en je zult toevallig maar net zo'n slecht product treffen als ik heb en je zit met de gebakken peren.

Op 25-09-2015 ontving ik van u mijn Wiko Highway Pure 4G waar ik 199 euro voor heb betaald bij Coolblue. Op 18-03-2016 stuurde ik mijn Wiko Highway Pure 4G naar Coolblue op omdat er breuken in het scherm zaten. Terwijl de telefoon in mijn zak zat en in een flipcase, zijn er barsten in gekomen. Hij is nooit gevallen. Ik kreeg toen te horen dat - ook al koos ik ervoor om mijn telefoon niet te laten repareren - ik een bedrag moest betalen voor 'onderzoekskosten'. Coolbue hadden blijkbaar kosten gemaakt om te contasteren dat er barsten in het scherm zaten....... Met deze gang van zaken was ik het niet eens, maar anders kreeg ik mijn telefoon niet terug. Toen heb ik er met erge tegenzin voor gekozen mijn telefoon te laten repareren voor 155 euro. Ik schrok ontzettend van dit bedrag. Hiervoor had ik bijna een nieuwe telefoon kunnen kopen. Op 11-04-2016 kreeg ik mijn Wiko Highway Pure 4G weer terug na de reparatie. Ik heb dus een maand zonder telefoon gezeten. Precies een maand later gebeurde exact hetzelfde. De glazen plaat, dit keer aan de achterkant van mijn telefoon (die overigens weer in een flipcase zat en in mijn tas) brak. Terwijl de telefoon weer niet was gevallen. Aangezien de reparatiekosten zo enorm hoog zijn en omdat ik mijn telefoon niet weer zo lang kwijt wilde, heb ik er voor gekozen om dat te laten. En nu valt mijn Wiko Highway Pure 4G meerdere keren per dag uit en loopt te batterij erg snel leeg. Ik mailde Coolbue over dit probleem maar ik kreeg een standaarmail terug waarin ze suggereerde dat ik mijn telefoon retour wilde sturen. Wat ik dus zeker niet wil omdat Coolblue zulke absurd hoge prijzen hanteert en ik mijn telefoon dan minstens een maand kwijt ben. Ik doe veel moeite om mijn problemen duidelijk en uitgebreid voor u op papier te zetten en ik verwachte een persoonlijk bericht van u terug met een goede oplossing. Het kan niet zo zijn dat ik voor 199 euro plus 155 euro = 350 euro slechts 9 maanden (25-09-2015 min een maand reparatie) gebruik kan maken van een telefoon en dan nog niet eens met plezier! Ik verwachte bijvoorbeeld het aankoopbedrag (199 euro) of de reparatiekosten (155 euro) retour. En natuurlijk stuur ik u dan mijn kapotte toestel op. Want het is niet mijn schuld dat de telefoon zo vaak kapot ging en het nu alweer laat afweten. Maar ik kreeg de volgende mail terug: Beste mevrouw Ellerie, Bedankt voor uw reactie. Wat een vervelende situatie! Ik kan mij voorstellen dat u graag een andere oplossing ziet, maar moet u helaas wel vertellen dat dit niet mogelijk is. Het is natuurlijk bijzonder vervelend dat uw telefoon voor de tweede keer gerepareerd dient te worden, maar dit is wel echt de enige oplossing die wij u kunnen bieden. Het terugstorten van het aankoopbedrag of de reparatiekosten is geen optie. Na de vorige reparatie heeft u ook de optie gekregen om het toestel niet terug te krijgen. U hoefde dan niets te betalen en de telefoon zou vernietigd worden. De reden waarom er reparatiekosten zijn gerekend, is omdat schade aan het scherm over het algemeen onder gebruiksschade valt. Omdat de telefoon nu weer barsten vertoont, durf ik niet te garanderen dat deze reparatie wel onder de garantie valt. Uiteraard onderzoeken wij de telefoon wel graag voor u. Zoals ik aan heb gegeven, kunnen wij u geen andere oplossing bieden. Mocht u toch gebruik willen maken van de retourprocedure dan helpen wij u natuurlijk graag en hoop ik dat het toestel snel weer goed werkend in uw bezit is. Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op. Met vriendelijke groet, xxxxxx Specialist Maar ik kreeg weer geen oplossing. Echt een absurde optie: ik had ervoor kunnen kiezen mijn toestel niet terug te krijgen en dan hoefde ik niks te betalen! Laat Coolbue heel veel klanten 199 euro voor een toestel betalen om het na vier maanden kosteloos te vernietigen. Wat een business is dat! Ik heb nu dus dubbel betaald voor een fluttelefoon die het nog geen jaar heeft uitgehouden. En Coolblue doet niks. Op mijn gezicht geen glimlach. Ik hoop dat veel mensen na mijn verhaal kiezen voor een andere leverancier dan Coolblue. Ik koop in ieder geval nooit meer iets bij jullie. Cool Blue..... niet zo cool........

Officiele reactie van Coolblue 30-07-2016

Beste Vera,

Heel erg vervelend dat uw ervaring bij Coolblue op deze manier is verlopen. Het is zeker niet onze intentie geweest om aan u een toestel te verkopen waarmee zoveel problemen zijn. Het is dan ook erg vreemd dat er elke keer barsten in komen, zonder dat er iets aan voorgevallen is. Heeft u hiervoor al contact opgenomen met de fabrikant? Wellicht dat zij hierin wel een snelle oplossing aan kunnen bieden. Bij ons moet hij echt gerepareerd worden en wanneer wij constateren dat het om gebruikersschade gaat, komen hier altijd kosten bij kijken. Hier kunnen we helaas niets aan veranderen. Indien u verder nog vragen heeft of wilt dat we een blik hierop werpen, horen we graag van u terug met het ordernummer van de bestelling.

Met vriendelijke groeten,

Martijn 30-07-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging, overzichtelijke website.

Wasmachine binnen 24 uur netjes op zolder aangesloten, zonder extra kosten.

Te groot!

Prettig winkelen vanaf de bank

Buitenlamp 29-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en overzicht via de site.

Goede en snelle service. Ook overzicht op de bestelling.

Ruime sortiment, maar voor ieder is dit verschillend.

Goede en nette afhandeling. Ook de samenwerking met de post een goede afhandeling. En op tijd geleverd zoals in de mail werd gezegd.

h e m Janssen 29-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, werkt snel, ruime sotering.

Geweldig

Kan niet beter.

Geen uitleg nodig.

Je moet wel even zoeken om een reveuw van het gekochte produkt te schrijven.

Frederic 29-07-2016 Via de website gekocht

heel ruim aanbod. heel goede "zoekfunctie" goede info en visualisatie van producten

alle betaalmogelijkheden, heel snelle levering, heel vlotte afhandeling bij defect product

heel ruim assortiment, competitieve prijzen

Dude 29-07-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website.

Zeer goede communicatie over de producten en verzending.

Je vindt er bijna alles en meestal goedkoper dan de concurrentie.

Top web shop!

Neen

Han 29-07-2016 Via de website gekocht

de website is overzichtelijk en gemakkelijk

mijn combi wasmachine werd direct de volgende dag geleverd en ook goed geïnstalleerd ook de oude machine werd keurig meegenomen

er was voor mij een uitgebreid assortiment om uit te kiezen

het was allemaal erg goed verzorgd

ik heb in het verleden ook goede service van hun gehad

Ruta van Spanje 29-07-2016 Via de website gekocht

Prima door te lopen.

Echt bijna alles is te koop

Nicolette Stuut 29-07-2016 Via de website gekocht

snel en makkelijk juiste product gevonden. Invullen van gegevens en betaling ging vlot en zonder problemen

goeie informatie over aflevermoment, vlotte bezorging, volgende dag in huis (erg prettig bij een defecte wasmachine.....)kundige bezorgers, die in een rap tempo de wasmachine hebben geplaatst en aangesloten, klaar voor gebruik.

ze hebben het product wat ik wilde hebben beschikbaar, tegen scherpe prijs

alleen maar positieve ervaringen van begin tot eind

nee

familie eerland 29-07-2016 Via de website gekocht

snelle servers van de site dus heel snel volgende dag in huis is ook volgende dag in huis en ben ik heel blij om

zondag is normaal geen pakte nou hier wel

je heb genoeg keuzes dus geen paniek

omdat ze zich echt aan hun afspraak houd voor 23.59 besteld volgende dag in huis heerlijk en eerlijk

het is een eerlijke winkel met eerlijke regels echt volgende dag in huis is echt waar

velleman camb18 29-07-2016 Via de website gekocht

Vanaf bestelling tot geleverd is maar 1 dag en alle produkten op de website zijn met degelijke informatie.

Voor 21u besteld is de volgende dag geleverd , is er toch iets beschadigd, wordt dat zonder problemen vervangen

Groot assortiment aan artikelen

Bestellen bij coolbleu doe ik echt met plezier.

Anke 29-07-2016 Via de website gekocht

het product is snel te vinden

snelle levering, geen bezorgkosten.

voor mij voldoende.

zie hierboven

fam Zeeman 29-07-2016 Via de website gekocht

Vanuit je huis lekker bestellen is voor iedereen wel soms makkelijk

Snelle levering goede verpakking met hele leuke teksten op de doos ook voor de buren die je pakketje aannemen viel meteen op

groot assortiment

overzichtelijke website en groot assortiment

Wij zijn zeer tevreden over onze eerste bestelling bij jullie

Steven uit Elversele 29-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht van het beschikbaar gamma. Een zeer handige vergelijkingsfunctie, waarmee je drie toestellen in een oogopslag met elkaar kan vergelijken en dus makkelijker de juiste keuze kan maken.

Supersnelle bestelling en levering.

Ruime keuze

Gewoon supersnel, handig, correcte prijs en betrouwbaar

Marc 29-07-2016 Via de website gekocht

Site werkt erg eenvoudig, snel en is duidelijk.

Wat hebben jullie niet ;)

Met een paar klikken heb je het product in huis en dat voor een goede prijs

dnabbor 29-07-2016 Via de website gekocht

Website altijd overzichtelijk. Altijd goede bezorging.

In het verleden 2x helaas wat moeten ruilen. Is toen allemaal prima verlopen.

Prima, kan altijd nog uitgebreider natuurlijk.

Fijne winkel alles bij elkaar hier al veel gekocht. Alleen zijn soms dezelfde artikelen ergens anders voordeliger te krijgen.

Senior 29-07-2016 Via de website gekocht

Je kunt op je gemak bekijken welke laptop je wilt kopen

Snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden wanneer je pakket wordt bezorgd

Ruime keus met goede informatie

Maarten 29-07-2016 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, handige en eerlijke reviews

Steeds een snelle levering, zelfs bij producten die elders lang op zich laten wachten.

Goed aanbod maar kan uitgebreider.

Zeer tevreden van coolblue!

Mark 29-07-2016 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke en logische site. In weinig stappen van zoeken naar bestellen en afrekenen.

Duidelijk en op tijd op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Als je het hier niet kan vinden, wordt het moeilijk voor je...;-) Prijzen zijn zeker concurrerend.

Dit is echt één van mijn favoriete webwinkels. Snel, duidelijk, efficiënt en vriendelijk

Gwenn 29-07-2016 Via de website gekocht

De ene dag besteld, de volgende bij je thuis geleverd...

Grote keuze!

Prima en makkelijk winkelen!

Luc 29-07-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze gemakkelijk om te vergelijken en alles staat de volgende dag voor je deur

Vragen worden zeer snel beantwoord en problemen als die er al zijn word snel een oplossing geboden

Er is keuze in overvloed

Heb zel al verscheidene aankopen gedaan van goedkoop naar duurdere produkten en de service en kwaliteit was altijd dik in orde

MG Rekel 29-07-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website waar je de stappen snel en compact doorloopt

Leuk het gratis cadeausje, slim de link naar het uitlegfilmpje erbij: klantvriendelijk

Cadeaubon in meerdere prijsklasses beschikbaar, makkelijk een specifiek bedrag te creëren

marian 29-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel. En anders even bellen, dan helpen ze je keurig.

Afspraak goed nagekomen. Keurig bezorgd op tijd.

Ruime keus.

Prima winkel.

Tribal75 29-07-2016 Via de website gekocht

Lekker van uit de luie stoel bestellen en makkelijk even vergelijken.

Kom je er niet uit bestel je de 2 waar je niet uit kunt kiezen en laat je ze naar de winkel sturen en ga je ze daar bekijken en kun je dan beslissen welke je neemt.

Mooie groot assortiment met veel verscheidenheid.

PNS 29-07-2016 Via de website gekocht

Simpel maar doeltreffend

Helaas moest ik er zelf achteraan bellen voor reparatie status, maar uiteindelijk super opgelost.

Je kunt niet alles in je assortiment opnemen

Rick 29-07-2016 Via de website gekocht

Goede website, veel info en vaak de beste prijs

Doen wat ze beloven

Alles te verkrijgen

Kan geen nadelige punten noemen

Martin L 29-07-2016 Via de website gekocht

Ik begin mijn zoektocht vaak bij Coolblue

Ik heb service eigenlijk nooit nodig omdat alles zo goed verloopt.

Coolblue heeft net niet alles wat ik zoek.

Coolbue is als een iPad, zelfs een digibeet kan de website bedienen.

Marielle 28-07-2016 Via de website gekocht

Wil Barkmeijer 28-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en bestellen, veel keus, scherpe prijs

Levertje en keuze leertijd uitstekend

Veel keus

Goede website