Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul Cox 31-07-2014 Via de website gekocht

Gewoon helemaal goed

Levertijd niet zoals overeen gekomen; afhandeling Coolblue was prima; fout lag overigens bij Post.nl

In vergelijking met andere shops springt Coolblue er het positiefst uit.

Reeds hierboven aangegeven.

rvdbaan 29-07-2014 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke website.

Online besteld en de volgende dag afgehaald in de winkel in Utrecht. s'morgens een sms en mailtje dat de printer in de winkel was aangekomen.

UItgebreide keuze aan artikelen.

Prima online gemak van coolblue. Dit gecombineerd met het afhalen bij een fysieke winkel. Informatie vertrekking vooraf waardeer ik zeer. Ik wist zeker dat de printer er zou staan en kon zo mijn tijd kiezen om hem af te halen. In de winkel vriendelijk te woord gestaan door het personeel. Bon netjes via de mail. Volgende aankoop gaat vast ook weer bij hun.

Robin v M 29-07-2014 Via de website gekocht

Simpele, makkelijk te gebruiken website.

Inderdaad, de volgende dag op afgesproken tijdstip geleverd.

Lekkere vlotte levering en eenvoudige website. Bovendien goeie prijzen!

robin44 29-07-2014 Via de website gekocht

Bestellen en verwerken van de order ging best snel, en dat nog zelfs op een zondag!

Bij coolblue gaat opzicht alles snel en goed.. Maar als het ineens met de postnl bezorgd moet worden begint het drama. Heb deze zaagmachine nog op een zondag gekocht voor 0.00 uur omdat ik hem graag op de maandag geleverd wilde hebben. Dit vanwege de actie die er momenteel er nog erop zit, waarvan ik dit niet eerder van wist. Dus ik dacht, zie er na uit dat het een betrouwbare winkel was en dus hier wilde bestellen, ook vanwege de kreten dat je voor zoveel uur besteld hem de volgende dag in huis hebt.. Nou is het zo dat waar ik woon op maandag normaal gesproken geen postnl aan de deur heb.. En dit op dinsdag word gedaan. Maar blijkbaar is dit pakket mee gegaan met een andere route van postnl.. Mooiste ineens was dat die van postnl van 8:30 sochtends tot 21:30 uur savonds kon komen (terwijl ik van te voren niet wist dat het zo lang kom duren.. Aangezien ik een vermoedde had dat hij wat later aan de deur kwam ben ik om 10.00uur uit me bed gestapt.. Nou hij was dus nog niet geweest. Maar hebt tot 13:45uur gewacht, aangezien ik ook nog een leven heb, moest ik gaan werken.. Nou wat denk je, loop je ineens het pakket leuk mis.. Kan ik weer tot dinsdag wachten.. Nou tussen 12:30 en 14:30 wat de postnl zelf naar eigen wens aanpast. Laat ik nou morgen weer rond 13:45 moeten werken en het pakket weer mis loop.. Het mooiste: Heb van postnl wel een kaartje gekregen, maar helaas kan je tot 22.00 uur aanpassen wanneer je iets geleverd wilt krijgen.. Aangezien ik 0.00 thuis kom kan dit niet meer, erg leuk dus. Ander probleem, wil ik op afspraak bezorgen moet ik hier ineens 9,95 euro extra aftikken.. Wat ik niet begrijp: Waarom zorgen bedrijven er niet voor dat ze met meer post bedrijven in zee gaan.. Ik snap best dat ze bij postnl de goedkoopste afspraken daar waarschijnlijk hebben lopen.. Maar de klant is hier van de dupe en kan niet zelf bepalen met welke post bedrijf ze in zee gaan.. Persoonlijk heb ik op zulke moeten liever een levering van DHL of GLS, want die zijn vaak hier wel vroeg aan de deur.. Jammer dat zulke bedrijven leuke afspraken doet, maar het door het post bedrijf het feitelijk niet na kunnen komen.

Dirk101 28-07-2014 Via de website gekocht

het is erg gemakkelijk te bestellen

niet erg goedkoop maar wel een snelle en goede service

feike63 28-07-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke website, waar je ook artikelen kunt vergelijken, wat weer erg kan helpen bij je keus.

Gebeld met CoolBlue klantenservice, omdat PostNL pakket niet leverde tussen 18.00 en 21.30 uur, maar 's morgens, toen ik aan het werk was, aan de deur stond.
Pakketje is 's avonds toch nog bezorgd.. top !!.

Begreep uitleg gebruiksaanwijzing niet, gebeld met CoolBlue klantenservice en deze hebben mij uitstekend geholpen, zodat ik zelf weer verder kon...

Veel keus in assortiment goederen en merken.

Prettige webshop, waar ze je naar je aankoop niet vergeten zijn, maar nog vriendelijk te woord staan, en helpen, als daar behoefte aan is.

Weten waar ze over praten, en nemen de tijd voor je..

mieke van Drunen 27-07-2014 Via de website gekocht

snel geleverd

gemakkelijk bestellen snelle levering .ze doen wat ze beloven

Henrie60 27-07-2014 Via de website gekocht

heldere website om keuze te maken.

Jammer 5 minuten geprobeerd telefonisch kontakt te krijgen zonder succes, toen mail gestuurd dat duurde meer als een dag voor ik antwoord kreeg.Jammer.

Voor mij voldoende

Behalve het kontakt met de klantenservice zeer tevreden

De winkel adverteert met tijden waarop de klantenservice bereikbaar is. Het lukte me echter niet om ze binnen 5 minuten aan de lijn te krijgen. En het antwoord op de mail duurde 1 dag. ik had direct na mijn bestelling daarin nog een wijziging willen aanbrengen, maar dat was zo dus onmogelijk.

Regte 24-07-2014 Via de website gekocht

Goede informatie op website.

's Avonds voor 12.00 uur besteld, volgende dag rond 10.00 uur in huis.
Fijn want het was een kado voor iemand.

Alles is uitstekend en snel geleverd.
Beloften zijn waargemaakt.

Of het bestelde product bevalt moet ik nog afwachten maar coolblue heeft zijn belofte waargemaakt. Ik heb dit produkt gekozen mede vanwege de vele en goede beoordelingen van andere consumenten.

J. Brouwer 1 23-07-2014 Via de website gekocht

relevante informatie, vergelijking met andere merken waardoor een goede keuze kunnen maken, snelle levering, goede prijsstelling.

heldere leveringsafspraken die ook nagekomen worden, deskundige installatie en snelle levering.

voldoende keuze en vergelijkingsmateriaal met objectieve informatie

goed product, snel geleverd, nette prijs en een bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

ik ben zeer tevreden over de snelle levering van mijn nieuwe wasmachine, geweldig apparaat die een stuk beter werkt dan mijn vorige (Miele). ik ben blij dat ik dit apparaat heb gekozen mede op basis van de objectieve informatie op de website.

sjome 22-07-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen goede site.

Snelle levering, keurig SMS bericht wanneer bestelling dezelfde avond nog klaar staat voor verzending

Groot assortiment mede door de vele dochtersites.

Gewoon goed, snel een puctueel.

tcmeyvogel 22-07-2014 Via de website gekocht

makkelijk vanachter je pc

zeer snelle service goede uitleg van het product op hun site met zelfs filmpjes en om 21:00 uur besteld volgende dag al in huis

Sandra Koenderink 21-07-2014 Via de website gekocht

Simpel om te bestellen, heel duidelijk

Geweldig, ik kreeg mailtje/sms waar pakje was. Echt prima

Wat ik wilde hebben was er, verder niet gekeken

Iedereen, je wordt op de hoogte gehouden waar jouw bestelling is, heel goed

Makkelijk om online te bestellen en je wordt ontzettend goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.Prima dus

gv1948 21-07-2014 Via de website gekocht

prima site heel overzichtelijk

snelle levering

prima assortiment

Nakupenda 21-07-2014 Via de website gekocht

Coolblue is gweoon een briljante winkel die alle doen om hun klanten happy te maken.

egoofers 20-07-2014 Via de website gekocht

Op zondag van achter de PC besteld,

op maandagmorgen afgeleverd, door een buitengewoon servicegevoelige chauffeur. Complimenten!!!

Diaantje 66 20-07-2014 Via de website gekocht

Ik was aangenaam verrast dat mijn product ook werkelijk de volgende dag werd bezorgd, zeker omdat ik op zondagavond de bestelling had geplaatst.

Fam. van Tuyl 20-07-2014 Via de website gekocht

Een webwinkel die doet wat er belooft word. Binnen 24 uur thuisbezorgt in een nette verpakking.

Aadkleijweg 20-07-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel geleverd

Goede

Loopt altijd prima dus waarom niet

Alles liep prima dus geen verbeter punten

DFBende 18-07-2014 Via de website gekocht

goeie site

heldere informatie

keuze uit meerdere merken en types

Goede return pollicy

karenkraay 18-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en makkelijk te gebruiken site.

Zeer snelle levering, ruim binnen de 24 uur en op zaterdag

Leuke combi mogelijkheden. In ons geval lens + 2 filters en nog een cadeautje in de vorm van een lensklip erbij.

TheMamaartje 18-07-2014 Via de website gekocht

Ik heb op geen enkel moment moeite ondervonden in de bestelprocedure, de betaling of de zoektocht naar het juiste product. Ook was het fijn om niet eerst een account aan te hoeven maken. Ik laat liever niet op iedere website allerlei gegevens achter. Dus top!

Ik heb een Garmin navigatiesysteem aangeschaft bij Coolblue. De levertijd was wat langer dan ik had verwacht. Vandaar een 9 en niet een 10. De verpakking was perfect: shockproof en in goede staat.

Top website, top levering en goede service. Alles naar verwachting.
Product zelf vertoont ook geen mankementen en werkt naar wens.

j.aldenkamp 18-07-2014 Via de website gekocht

Besteld op de webshop en betaald in de winkel van CoolBlue. Dus geen gedoe met ideal inlog/verificatie codes enzo

Fantastisch, product als test om 5 voor 12 's avonds besteld en het was er gewoon de volgende dag. Belofte is hier dus zeker waargemaakt. Verder leuk geholpen in de winkel ook al kwam ik alleen maar wat ophalen.

CoolBlue doet het gewoon geweldig. Maar, als prijs gevoelige consument zou ik bij te veel prijsverschil mijn keuze toch daarop baseren. In dit geval was CoolBlue bijna de goedkoopste

Alles wat CoolBlue doet zit gewoon stak in elkaar. Nu al 3 producten hier gekocht en de hele klant beleving is gewoon goed doordacht. Als marketeer kan ik hier alleen maar diep respect voor hebben.

jennyvisser 17-07-2014 Via de website gekocht

duidelijke website

binnen 24 uur binnen, zoals toegezegd

er \ijn heel veel categorieën

gewoon omdat ik positieve ervaringen heb

ze houden zich aan hun afspraak m.b.t. snelle levering (was binnen 24 uur), gratis verzending, duidelijk website

Ruud452 16-07-2014 Via de website gekocht

duidelijke en uitgebreide uitleg over het product en erg makkelijk te bestellen.

de service is werkelijk verbluffend. erg snel geleverd en keurig ne met zorg verpakt. vooral voor dit product de goedkoopste van Nederland trok me erg aan

gewoon in mijn ogen voldoende

zal deze winkel altijd aanbevelen. totaal niets negatiefs te melden

Motivatie om deze winkel aan te bevelen is dat het gewoon ene erg goed concept is qua levering/prijs en kwaliteitverhouding. Complimenten.

tinyjohanna 16-07-2014 Via de website gekocht

Op de site prima de artikelen te vinden. Betaling gaat vlot.

Vlotte reactie via de mail. Snelle afhandeling. Ook echt de volgende ochtend, zoals vermeld, aan de deur afgeleverd.

Heel veel keus in diverse prijsklassen.

Veel keus in diverse sectoren. Komt betrouwbaar over, ik koop regelmatig bij Coolblue. Ben tot nu toe altijd tevreden.

Prima manier van shoppen! Veel keus en goede service. Een aanrader deze webshop!

Collin Bosgraaf 15-07-2014 Via de website gekocht

S'avonds via de Cool Blue website besteld. Heel goed op de hoogte gehouden. Betreft de bezorging. makkelijke overzichtelijke website met duidelijke en goede informatie.

Goede duidelijke informatie als je iets besteld heb goede service wat zei aan bieden betreft reparatie omruiling e.d.
Kunnen veel webshops nog wat van opsteken.

Uitgebreid assortiment, heb heel makkelijk en snel de juiste autoradio gevonden die ik wilde hebben makkelijk bestellen.

bertdeman 15-07-2014 Via de website gekocht

snelle levering over service en garabtie kan ik nog niets zeggen

bijna alles is te leveren

snelle levering en afhandeling

snelle levering en afhandeling van het aangekocht product ben een zeer tevreden klant weet alleen niet hoeveel garantie op de aangekocht Tv zit graag hier nog een terugkoppeling over

Piet en Baukje 14-07-2014 Via de website gekocht

Prima webwinkel met een uitgebreid assortiment. Qua prijs doen ze goed mee met de andere web shops. Mijn ervaring met retourzending en service is prima in orde.

Compi52 13-07-2014 Via de website gekocht

Wat je wilt is gemakkelijk te vinden..

Levertijd is prima...de volgende dag geleverd in prima staat...

Alles wat ik wilde is aanwezig en tegen een scherpe prijs...

Als de prijs scherp is..en het product is aanwezig...is het zeker aan te bevelen..

Gewoon goed...scherpe prijzen en snel geleverd..

zendman 12-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijk op de site.

Andere dag thuis. Je kunt doorgeven of je het gratis overdag of in de avond bezorgd wilt hebben

Op de site staan genoeg keuze mogelijkheid

Bezorging snel. Bezorging gratis. Netjes verpakt. Een van de goedkoopste.

Bezorging snel. Bezorging gratis. Netjes verpakt. Een van de goedkoopste. Er waren geen punten wat ik niet goed vond.

malaka2 11-07-2014 Via de website gekocht

Zeer eenvoudige bestelwijze en razendsnelle foutloze bezorging. Het enige jammere is dat je dan 3 dagen later in de Praxisfolder exact dezelfde fietsdrager voor maar liefst 30 euro minder ziet staan, au..........

DFBende 10-07-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te navigeren website, goede product omschrijving

Communicatie is verzorgt en tijdig

Levering was vertraagd, maar nette melding en vervolgens juiste leveringsdatum

Lou Jagt 10-07-2014 Via de website gekocht

Prima uitleg over product. Bestellen makkelijk en toezending naar huis snel.

Heb vraag toegestuurd over het niet lukken van het kallibreren van kompas. Tot nu toe daar over niets gehoord.

ako64 09-07-2014 Via de website gekocht

De communicatie tussen Coolblue, de leverancier, TNTpost en AH stokt ergens; ophalen vanaf 16.00 uur bij AH was het idee. Alleen kwam de levering bij de AH al om 15.00 uur en zat de fietsendrager er nog niet bij die dag. De volgende dag dus pas. Beetje jammer.

Veel lof voor Coolblue, prettig winkelen.

wimdebakker 09-07-2014 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk

Voor het product dat ik heb gekocht was een videofilm beschikbaar. Dat maakte heel veel duidelijk over de mogelijkheden

Vanaf de bestelling tot en met de levering liep alles vlekkeloos. Omdat ik bepaalde wensen had, heb ik ook een e-mail ontvangen met de opmerking dat bepaalde functies in de TomTom aanwezig waren, maar ook op de Garmin. In de mail zaten ook twee links.

Ronald v. S 09-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, waarbij je tips krijgt over de artikelen die je erbij kunt bestellen, indien gewenst in een "bundel". Ik kon het artikel de volgende dag ophalen en betalen in de winkel.

Ik ontving netjes een bevestigingsmail dat mijn bestelling de volgende dag in de winkel klaar lag. Ik ben daar door een zeer vriendelijke medewerker geholpen en hebben we mijn bestelling gecontroleerd. Mijn factuur heb ik per mail ontvangen.

Voldoende leuze

Overzichtelijke website en winkel. Vriendelijke en kundige medewerkers.

Goed: Overzichtelijke website en winkel Vriendelijke en kundige medewerker Minder goed: Je dient op een andere manier erachter te komen welk product het beste overeenkomt met de manier waarop je het product gaat gebruiken. Wat tips en algemene uitleg over hoe je een product uit kunt zoeken zou handig zijn.

vanLeon 08-07-2014 Via de website gekocht

Gebruiks vriendelijke zoek functie zodat je naar voorkeur en prijsklasse je keuze kunt maken

Ik heb nog nooit een artikel retour hoeven sturen. Mijn ervaring met de klantenservice is zeer goed. Zeer behulpzaam en oplossing gericht.

Wat beperkt als het gaat om origineel merk accessoires

Snelle levering zowel thuis als op alternatief adres of ophaalpunt.

Ben zo tevreden dat ik eigenlijk alles Online bij coolblue bestel, omdat alles altijd snel en zonder enig ongemak wordt geleverd.

sjoerd150 08-07-2014 Via de website gekocht

Wat makkelijk om te bestellen en te betalen!

2 uur levering. Erg fijn dat het er de keuze is voor een afhaal punt van post nl

Heb een blender gekocht in de online blenderstore. Als iemand een blender zoekt dan adviseer ik deze webshop.

Makkelijk te bestellen en goedkoop. Thuiswinkelwaarborg is ook een plus. Snelle levering en optie tot verzenden naar ophaalpunt vond ik een plus

rudi020noord 08-07-2014 Via de website gekocht

de website is duidelijk en je kan aanhand van de keuze menu's van te voren goed aan geven wat je wilt en zoekt, daar door hoef je niet onnodig veel informatie door te lezen

die is echt top je wordt door sms en mail perfect op de hoogte gehouden, dit is een heel prettig gevoel daardoor weet je precies waar jouw aangekochte artikel zich bevind.dit zouden meer bedrijven zo moeten doen, perfecte service.

erg veelzijdig goede info duidelijk om schrijving

ik ga deze winkel echt aan bevelen bij mijn vrienden en kennissen en familie

Elleke53 07-07-2014 Via de website gekocht

Omdat wij al een gsm in gedachten hadden wisten wij waar te zoeken

Worden goed op de hoogte gehouden van tijdstip van inpakken en verzending, dat PostNL er weer een potje van maakt is de shop niet aan te rekenen, daarom vandaag besteld voor ......... morgen bezorgd klopt niet helemaal

Met zoveel subshops kun je altijd vinden wat je zoekt

Is niet overal het goedkoopst maar dat is een kwestie van jezelf orienteren, feedback is goed en gestelde vragen worden (in dit geval pdashop) altijd, zij het door drukte, met enige vertraging, keurig beantwoord

Prijzen duidelijk, goede informatie betreffende bestelling en feedback in geval van aanvullende vragen

j.draad 07-07-2014 Via de website gekocht

's avonds besteld en de volgende dag netjes op tijd bij Hallo Jumbo afgeleverd. Ideaal als je niet thuis bent!

Prima op de hoogte gehouden van de voortgang. Ontvangen opdracht, ingepakt, verstuurd, track and trace nummer zodat je ook nog precies weet waar je pakket is.

Zeer uitgebreid assortiment. In mijn geval nog de goedkoopste van allemaal ook!

Veilig en betrouwbaar.

Alleen maar hoogste score. Beter kan niet dacht ik!

krewrov 07-07-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig navigeren, duidelijke informatie

's Avonds laat besteld, volgende dag in huis

Niet een breed assortiment aan Dashcams

Uitstekende winkel - duidelijk, eenvoudig, goed, snel

Uistekende winkel - duidelijk, eenvoudig, goed, snel

Mysteriofoe 07-07-2014 Via de website gekocht

Lekker lui van de bank uitvogelen welke specs je wil en bestellen

Bestellen en afgeleverd op tijd wat valt er verder over te zeggen

Meer is beter maar vooralsnog is het aanbod groot zat

Aan mensen die uiteraard snel een produkt willen hebben mits in voorraad zal ik coolblue altijd pushen als de beste keuze

Alles is goed daar het mijn 2e bestelling betreft anders had ik nooit voor een 2e keer bij jullie iets besteld lijkt me genoeg motivatie

mebaas 06-07-2014 Via de website gekocht

anitacoolen 06-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Super snelle levering. In het weekend besteld, maandag al geleverd !

Zie boven

Met een woord: tevreden.

bucobren 05-07-2014 Via de website gekocht

Op tijd geleverd

Dat is geweldig.

De prijs is niet echt concurrerend.

Een webshop om aan te raden.

Een goede winkel alleen de prijzen mogen een beetje meer concurreren.

Mamaantje71 04-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, heldere communicatie

Supersnelle levering, goed verpakt.

Alles wat ik nodig had

Prima shop

Snel, duidelijk, goed verpakt en mooi assortiment. Geen verzendkosten en toch de goedkoopste

DCK1 04-07-2014 In de winkel gekocht
Eindhoven, het product was niet op voorraad maar is helaas na 7 dagen nog niet geleverd.

3,5

Zeer slechte service. Indien product niet wordt geleverd door de bezorgdienst is men niet bereid om dit op te lossen. Wachttijden bij de klantenservice zijn vrij lang, 10 minuten komt regelmatig voor.

Ik zou deze winkel niet aanraden. Ik heb er een product besteld dat is kwijtgeraakt door de bezorgdienst maar helaas is CoolBlue niet bereid dit voor mij op te lossen.

Een slechte winkel die geen oog heeft voor de klant indien er iets mis gaat. After sales service is teleurstellend. Men heeft mij voorgesteld om product dat niet is geleverd (bezorgdienst is het kwijtgeraakt) in de winkel gratis om te ruilen voor een ander of om te betalen. Dit laatste ga ik natuurlijk niet doen want ik heb al betaald. kortom wel betaald maar geen product geleverd gekregen.

Officiele reactie van Coolblue 14-07-2014

Beste DCK1,

We vinden het ontzettend vervelend dat u deze ervaring heeft gehad en willen dit graag voor u oplossen. We hebben hier echter wel een ordernummer- of klantnummer voor nodig zodat we u kunnen contacten. Zou u deze in een reactie op dit bericht kunnen plaatsen? Alvast bedankt voor uw reactie.

fj.weijzen 04-07-2014 Via de website gekocht

Mijn keuze had ik reeds vooraf bepaald en toen bleek dat ik het apparaat zeer voordelig bij CoolBlue kon aanschaffen hen ik deze bestelling online bij hun geplaatst. Het apparaat werd zeer correct en netjes verpakt binnen een dag bezorgd.