Deze score is berekend op basis van 2821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Swideni 25-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en goed te volgen.

Cijfer een 10. Het is een betrouwbare site en is zeer vriendelijk in gebruik. Het bestelde pakketje is daarnaast ook goed te volgen waar het zich bevind.

newcastle 25-04-2017 Via de website gekocht

Ik had het gekochte bij U snel nodig i.v.m. verjaardag van mijn dochter. Door de levering op zondag kon ik haar het cadeau op tijd geven.

Danny Oosterlinck 25-04-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke en goede service.

Makkelijke en vlotte aankoop alsook de levering perfect. Nadien zeer goede ondersteuning voor de retourzendingen. Defect apparaat waar collie niet verantwoordelijk voor was.

Bettie 25-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Geweldige service en goede prijs en krijg ook nog goede tips en ik heb een wasmachine gekocht
die ook gelijk wordt aangesloten

Natasja 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede prijskwaliteit

Ruime keuze en goede informatie. producten vergelijking erg handig als je nog twijfelt tussen verschillende producten.

Sandra 25-04-2017 Via de website gekocht

Super blij

Snel sevicel. Overzichtelijk website met duidelijke uitleg producten. Vriendelijke werknemers. Ben zeer tevreden.

Mjv 25-04-2017 Via de website gekocht

SUPER

Coolblue Super wasmachine Vrijdag middag kapot. Website voor wasmachines opgezocht, Coolblue stond als eerste dus maar gekeken en binnen vijf minuten een wasmachine gekozen. De beste van de consumentenbond uitgekozen. Direct betaald via Internet en via SMS trek kunnen volgen. Zaterdagmiddag na 4 SMS jes kwam de machine al. Twee vriendelijke heren brachten de machine naar binnen plaatsen hem probeerde de machine uit en Ik kan weer wassen Super dus!

Gregory 25-04-2017 Via de website gekocht

Falende service; ook hier..

Goederen besteld "met dezelfde dag levering". Werd niet geleverd doordat het "te laat" was. ik heb zelf toen gebeld en gevraagd of het dan de volgende dag geleverd kon worden, maar doordat de goederen nu bij de vervoerder lag, kon dat pas na 3 dagen... Wel kon ik hetzelfde nogmaals bestellen (en betalen) om het alsnog de volgende dag in huis te krijgen en de eerdere opdracht annuleren. Dat maar gedaan, want ik moest de goederen per direct hebben.

Ze hadden natuurlijk gewoon bedrag a tegen b moeten wegstrepen en direct tot alternatieve levering moeten overgaan, zonder mij dubbel te laten betalen. Echter gaf de Klantenservice gewoon Dynalogic de schuld (lekker professioneel!) en vonden het "erg vervelend" en dat was het.

Een tip voor een ieder: gebruik in ieder geval NOOIT op vrijdag "dezelfde dag levering" service, Coolblue kan het gewoon niet waar maken en je wacht uiteindelijk alleen maar langer.....

Officiele reactie van Coolblue 28-04-2017

Beste Gregory,

Dankuwel voor uw review. Het is is duidelijk: hier is het mis gegaan met de bezorging. We willen dan ook onze excuses hiervoor aanbieden. U mag van ons verwachten dat we onze bezorgafspraken nakomen. Ook is het vervelend om even dubbel te betalen. Weet dat we het bedrag binnen drie werkdagen terugstorten. Klopt het dat uw product alsnog is binnengekomen? Zo niet, laat het ons direct weten. En heeft u nog andere vragen of opmerkingen? Stuur ons dan een mail via geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we gelijk wat we extra voor u kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,

Jørgen 25-04-2017 Via de website gekocht

The quick and the easy.

Alles is overzichtelijk en de service verloopt langs alle kanten prima. Eenvoud siert de mens en daar weet Coolblue zich goed aan te houden.

Fermberger 25-04-2017 Via de website gekocht

Super!

Ten eerste: wat een tof initiatief om tweede kans-producten aan te bieden. Verder erg tevreden over de service; levering de volgende dag (een zondag!) en duidelijke info over de bestelling. Zou het iedereen aanraden om bij coolblue te bestellen!

jan b. leiderdorp 25-04-2017 Via de website gekocht

Voortreffelijk

Het screen van mijn 3 jaar oude laptop zei afgelopen zaterdag bij het openklappen zomaar "krak" en gaf daarbij voor ongeveer de helft de geest. Maar het op zaterdagavond bestelde nieuwe laptopje werd zondagmiddag al bezorgd. De ellende - zo'n ding is tegenwoordig nou eenmaal onmisbaar - was hierdoor minimaal.

h.havinga 25-04-2017 Via de website gekocht

heel snel en goed geleverd

heel mooi produkt en levering zeer snel zelf op zondag kon er gelijk mee aan de slag en het werkt prima.een aanrader

cajo 25-04-2017 Via de website gekocht

Perfect !

Duidelijke omschrijving v d artikelen, vlotte afhandeling. De dag erop geleverd, zelfs op zondag. Een aanrader.

Theo Barth 25-04-2017 Via de website gekocht

Vanwege vakantie op korte termijn een camcorder besteld. deze werd gelukkig ruim op tijd geleverd, Hartelijk dank!

Estermar 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede keus!

Veel producten, duidelijke site, klantvriendelijk, snelle levering, goede bezorging, leuke tips op de verpakking!

FALM van ASTEN 25-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en snel

snel bestellen en snel leveren en op voorraad Dat is het voordeel van de website vna een winkel in de buurt duurt het wat langer og moeten ze het zelf nog bestellen voordat ze het kunnen leveren.

Edwin smulders 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Op zaterdagmiddag besteld en nog op zondagmiddag geleverd! Geweldig! Alles zeer overzichtelijk en gemakkelijk, zijn zeer tevreden.

Henny 25-04-2017 Via de website gekocht

Top service aardige bezorgers

Helemaal toiende
Zou het iedereen aanraden
Bezorgers zeer behulpzaam en ervaren
Zeer vriendelijk
Ze weten wat ze doen
Oude machine netjes meegenomen En nieuwe perfect geplaatst en gebruiks klaar gemaakt

Rika van houten 25-04-2017 Via de website gekocht

prima service ben heel tevreden

Ik vind het een goede winkel word altijd netjes en goed geholpen ik bestel altijd via internet maar bel wel altijd op om te vragen of mijn keuzen goed is

anita 25-04-2017 Via de website gekocht

MAKKIE

'vrijdagavond OM 23.30UUR BESTELD en zaterdagmiddag om 12.15uur draaide de nieuwe boven al en stond de oude beneden in de truck. klaar!! 2 x nu en was gedraaid .stil en goed geen minpunten tot nu. alhoewel... draadje was net te kort om op de trekschakelaar aan te sluiten maar dat is nu ook opgelost.

MK Ouwehand 25-04-2017 Via de website gekocht

Gratis verzending, wat tof is, snel bezorgd wat nog toffer is en in goede staat ontvangen, wat helemaal het einde is. Wat wil je nog meer! :)

Sam 25-04-2017 Via de website gekocht

Niet de goedkoopste, wel de beste.

Coolblue mag dan niet altijd de laagste prijs onder de webwinkels voeren, maar veel zal het niet schelen. Voor dat kleine beetje wat je (soms) extra betaalt krijg je de juiste hulp als een product niet blijkt te bevallen of zelfs mankementen vertoont, al is dat laatste in mijn ervaring zeldzaam.

Ook de sterke focus op productreviews van gebruikers is letterlijk een plus omdat het standaard verkooptekstje goed uitgebalanceerd wordt door reviews van echte gebruikers. Kortom: Coolblue is in het geval van meerdere aanbieders bij mij toch vaak eerste keus.

Benno 25-04-2017 Via de website gekocht

Fijne snelle service

Snelle service goede informatie verstrekking
Super fijn bij retourneren krijg je ook duidelijke informatie.
Zeer tevreden

Moerman Noel 25-04-2017 Via de website gekocht

was op tijd geleverd

ik vind het goed het product was op tijd voor te kunnen gebruiken dus vind de levering op tijd en denk dat ik nog ga bestellen

HP Olsman 25-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Een tv op zaterdagavond besteld en de volgende dag op de camping geleverd. Geweldig blij mee. We konden gewoon de voetbal kijken.

Judith 25-04-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Overzichtelijke site, je wordt goed begeleid in je keuze. Tevens een snelle afwikkeling. Tot slot een betrouwbaar adres.

Daniel Bleker 25-04-2017 Via de website gekocht

Feest om te bestellen,wachten,ontvangen: Binnen 11 uur!

Handig dat je weet dat je bestelling (vrijdagavond 22:30) niet ligt te wachten tot maandag na de eerste koffie maar dat je weet dat het proces direct start en dat dat er hulp online is om bij te staan... Daarnaast brede productkeuze en feestelijk bestelproces.

Top! 24-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Laat in de avond een bestelling geplaatst, had het de volgende dag al binnen. In de tussentijd goed op de hoogte gehouden zodat ik toch nog andere dingen kon doen op de dag. Zeer tevreden

Copol 24-04-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel met uitstekende webpagina

Heel overzichtelijke webshop met mogelijkheden om artikel dat je zoekt met meerderesoortgelijke artikelen kunt vergelijken.
Enorme snelheid van levering waarbij je van stap tot stap helder en inzichtelijk kunt volgen waar je bestelling zich bevindt.
Uitleg over installaties gebruik van bestelde artikel is zelfs voor de grootste leek als ik te volgen

SP 24-04-2017 Via de website gekocht

Sneller kan niet!

Snelle levering en bezorging voor een scherpe prijs! Daarom bestel ik alle elektrische apparaten via CoolBlue

J. Voorwinde 24-04-2017 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk goed

Makkelijke site overzichtelijk en de bestelling kun je natuurlijk thuis laten bezorgen maar wij hebben gekozen voor een ophaal punt en daar lag het pakketje keurig klaar.

L.W de Klerk 24-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en prettige levering

Prima omschrijving en snelle correcte levering. Ze maken toezeggingen waar. daarom een heel tevreden klant

Lilian 24-04-2017 Via de website gekocht

Best service in town

Always timely and friendly service. Available also on holidays for the desperate inquiries. Received funny updates about the order which were also useful.

linda 24-04-2017 Via de website gekocht

TOP snelle service.

Helemaal Top zoals altijd. Snelle service geen kosten voor retourneren en goede kwaliteit rugzak. Duidelijke website geen poespas.

Monique 24-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, super snelle service

Heerlijke webshop duidelijke site, goeie product omschrijving, super snelle levering indien voor 15:00 uur nog dezelfde dag in huis anders volgende dag. Je word snel en correct geholpen door klantenservice als je nog met vragen zit. Kortom soms een paar euro duurder dan elders maar dat zijn ze zeer zeker waard!

hk 24-04-2017 Via de website gekocht

goede service en overzichtelijke site

goede omschrijving van artikelen en duidelijke site ook voor de verzend opties super makkelijk dat je als je moet werken overdag dat je het pakket meteen op een postnl afhaalpunt kunt laten bezorgen super top maar ook in de winkels word je super geholpen medewerkers met verstand van wat ze verkopen

steven keupers 24-04-2017 Via de website gekocht

Maakt beloftes waar.

Wij hebben een tv besteld en de volgende dag was deze al bij ons geleverd. Binnen de tijd die ons was doorgekomen kwam hij netjes ingepakt bij ons aan. Super site, super service en niet duur voor zoveel goede kwaliteit!!

Sven 24-04-2017 Via de website gekocht

Top service!

Een overzichtelijke website, scherpe prijzen, snelle levering en een top service!!! Dit is precies wat je wil bij een internet aankoop.

Marjan N. 24-04-2017 Via de website gekocht

Goed product; prima service

klantvriendelijke en duidelijke website, supersnelle bezorging. Maandagavond was de wasmachine besteld, dinsdagochtend al in huis.

Marga 24-04-2017 Via de website gekocht

Prima prijs, vlotte levering

Voor ik een aankoop doe, vergelijk ik zo veel mogelijk de prijzen. Coolblue kwam ook deze keer er als goedkoopste uit. Daarnaast kun je er voor kiezen om het artikel zelf te halen of gratis te laten bezorgen. De bezorging is snel en het gekochte artikel is zorgvuldig verpakt.

Myrthe 24-04-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk!

Je bestelde spullen zijn snel in huis.
Tevens is de service zeer goed.
Met klachten gaan ze serieus om.

Fred Meeder 24-04-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering door vriendelijke bezorgers

OP vrijdag je wasmachine defect en dan ???? Zoeken naar een goed aanbod en een mogelijkheid om wel overwogen een keuze te maken . Daarna de vraag wanneer is de bezorging mogelijk . Bij cool blue zijn de beschrijvingen van de artikelen duidelijk en ook De "keuze van cool blue "een goede hulp . De gratis bezorging een dag later en deze was zeer goed te volgen tot aan huis . Ook de SMS dienst werkte zeer goed . Kort voor de bezorging nog een SMS ontvangen met het bericht dat ze er aankomen . de bezorgers waren zeer vriendelijk en heel voorzichtig . Dit was onze eerste keer bij cool blue , maar als wij weer wat nodig hebben is dit de eerste site waar wij gaan kijken .

Mattie 24-04-2017 Via de website gekocht

prettige wijze van communiceren

De bestelling verloopt gemakkelijk en het product wordt vlot bezorgd.
Leuk dat er een mailtje komt waarin wachttherapie wordt aangeboden en goed dat daarin al over retourneren wordt gesproken.
Aandachtspunt: het zou fijn zijn om de mail waarin de factuur wordt aangeboden het woord factuur in de onderwerpregel mee te geven. Dat vergemakkelijkt het later vinden van de factuur.

Pieter 24-04-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Zwaar teleurgesteld in afhandeling garantie

Aanvankelijk uiterst beleefd. De garantie van laptop Toshiba is vervallen verklaard en de klacht werd niet verholpen omdat er roest zou zijn geconstateerd in het batterij compartiment. Aangetoond met foto's. Achteraf bleek het wat koffie spetten te zijn geweest, omdat er kennelijk ooit koffie over het bureau is gegaan. Het beetje koffie restant in het midden van die ruimte (op kunststof) kon simpel alsnog met een tissue worden weggehaald. Het euvel van een slechte camera had een heel andere oorzaak en was terug te vinden in het scharnier. Niks geen roest. Vanaf het begin af werkte de ingebouwde webcamera niet naar behoren. Ik heb e.e.a. uiteindelijk zelf opgelost. Zo simpel wordt de garantie weggewuifd en ondanks beleefde correspondentie mijnerzijds kwam COOLBLUE niet voor mij op bij de zogenaamde gecertificeerde fabrieksreparateur van Toshiba. Ook daar werken gewoon mensen die fouten maken. Afwijzen is o zo gemakkelijk.... De zogenaamde glimlach van COOLBLUE is voor mij slechts handige marketing.

Officiele reactie van Coolblue 28-04-2017

Beste Pieter,

Wat vervelend dat uw laptop niet meer naar behoren werkt. We kunnen ons voorstellen dat u daar flink van baalt. Weet dat we altijd een dertig dagen tevredenheidsgarantie hanteren, waarbinnen u kunt kijken of het product bevalt. Voldoet het niet aan de verwachtingen dan mag u het kosteloos retourneren. Daarnaast hebben we twee jaar garantie op onze producten. Ontdekt u binnen die twee jaar een defect dan repareren wij dat kosteloos. Het lijkt er op dat u buiten deze twee jaar garantie valt. Dan repareren we graag of we verwijzen naar de fabrikant. Maar omdat dit buiten de garantie valt is dit wel voor eigen rekening. Is uw laptop op het moment gerepareerd naar tevredenheid? Zo niet, stuur ons een e-mail via geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we gelijk mee wat we voor u kunnen doen.

Vriendelijke groeten,

Wentink 24-04-2017 Via de website gekocht

nieuwe wasmachine

Uitgebreide info en de mogelijkheid om reviews te bekijken.
Snelle levering. Keurig een kwartier voor aankomst gebeld. Netjes een hand bij aankomst.
Adequate uitleg.

Ronita 24-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle en geweldige service

Op vrijdag besteld de wasmachine en andere dag geleverd. Geen lange dag wachten maar een top planning, d.m.v mail /SMS of een belletje. Bezorgers ook uiterst vriendelijk en weten waar over ze praten. En voor iedereen heel belangrijk, heel voordelig.

Ray 24-04-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

Scherpe prijs supersnel in huis nette bezorgers aparaat netje geinstaleerd ouwe mee
Alles netje schoon opgeruimd achter gelaten

Berit 24-04-2017 Via de website gekocht

Altijd tevreden bij Coolblue

Omdat wij al meer dan 10 keer bij Coolblue hebben besteld en altijd tevreden zijn is dit onze vaste webshop. Vaak ook de laagste prijs of ca. 10 euro boven de allerlaagste prijs op internet, in combinatie met de betrouwbaarheid dus altijd een prima keus.

Anna 24-04-2017 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteitverhouding, supersnelle levering

Zou de volgende keer hier weer bestellen: snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding, alles prima in orde! :)

Hugo 24-04-2017 Via de website gekocht

VandaagNog is inderdaad lekker snel!

Ik bestel vaker wat bij CoolBlue en recent had ik een nieuwe laptop nodig omdat de oude niet meer wilde opstarten. Dan merk je pas hoevaak hij gebruikt wordt, dus doe mijn dan maar die "VandaagNog" bezorg optie :) 14.00 besteld, 18.30 in huis in het midden van het land, helemaal top!