Deze score is berekend op basis van 3448 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nick000013 19-04-2017 In de winkel gekocht
Laptopshop

Doet wat ze beloven

Steeds mooi op tijd geleverd of op te halen in 1 van de winkels. Duidelijke website, met handige vergelijk functie. Ook de keuze van coolblue geeft je een handig startpunt

MS 19-04-2017 Via de website gekocht

Altijd blij met coolblue!

Geweldige service, snel, betrouwbaar. Alles wat wij kopen, en ze hebben het bij coolblue, bestellen we via de website. Helemaal top!

Gait 18-04-2017 Via de website gekocht

Super sne gelverd

23.45 uur besteld op Goede Vrijdag...volgende middag om 15.00 uur in huis.
Perfecte dienstverlening. Sneller kan toch niet zou je zeggen.

Kim 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Op zaterdag voor de pasen de wasmachine besteld en op tweede paasdag geleverd! Erg blij mee en netjes hebben ze gebeld een kwartier voordat ze er waren.

Nancy 18-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijk en overzichtelijk, je kunt prima producten vergelijken. Wij waren dan ook aangenaam verrast dat de tv op tweede paasdag is bezorgd. Ook hoe het aangeleverd wordt is volledig gewaarborgd.

Ron 18-04-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid Oost

Ze geven goed en deskundig advies, ze denken mee, zijn behulpzaam en bovenal doen ze wat ze beloven.

Carlos 18-04-2017 Via de website gekocht

Top!!

Zelfs op 2de paasdag kreeg ik mijn pakket binnen. Geweldig service ongeacht welke dag, vandaag besteld morgen bezorgd , you only have one chance to make a good impression! super !!!

Jan 18-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon weer voor elkaar!

Keuze, assortiment, extra informatie was allemaal weer prima in orde. Vrijdag avonds laat besteld, zaterdag middag alweer geleverd. Mooi en goedwerkend product ook zo'n TPlink mifi
Kortom : het was weer helemaal goed!

Frank Kusters 18-04-2017 Via de website gekocht

op dit moment gewoon de beste internet winkel die er is

Zeer duidelijke website met uitgebreide uitleg over de producten
Betrouwbare reviews en snelle levering.

Chris 18-04-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbare service

Ik koos weer voor deze webshop - coolblue, omdat het bestelproces eenvoudig en helder is, en ik kan uit ervaring rekenen op een betrouwbare service, qua ontvangst van status e-mails, bevestigingen, updates, en snelle levering. Ook retourneren gaat soepel.

K Glad 18-04-2017 Via de website gekocht

Alles is verlopen zoals meegedeeld is !

Ongelooflijk snelle levering. Enorme doos, maar hierdoor was de inhoud mooi beschermd. Gebruiksvriendelijke website.

Henk Waegebaert 18-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service aan scherpe prijzen

Coolblue levert aan zeer goede prijzen en bovendien kan je altijd 100% rekenen op hun levertermijnen. Als er staat 'voor 23:59 besteld, de dag erna geleverd' dan klopt dat ook altijd. Ik heb al vaak op een vrijdagavond of zaterdagavond besteld en steeds werd er de dag erna geleverd. Ik hoef dus geen dag verlof te nemen in de week om mijn bestelling te ontvangen.
Tevens hebben ze een heel ruim assortiment aan produkten aan scherpe prijzen.

René 18-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en onklopbare snelle levering

Op paaszaterdag avond 23u plaats ik een bestelling en op paaszondag 10u in de voormiddag pakketje algeleverd.
Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst bij Coolblue en steeds correcte en snelle afhandeling van de bestellingen gekregen ,100% tevreden.

Karin 18-04-2017 Via de website gekocht

Glimlach? Absoluut!

Bij de bestelling van mijn koelkast werd ik blij verrast door:
- de snelle levering
- de humor
- de correctheid, vriendelijkheid en attente houding van de bezorgers, inclusief nazorg

Anita 18-04-2017 Via de website gekocht

Aankoop nog niet binnen

Eerste keer iets besteld bij CoolBlue. De nieuwe laptop zou zaterdag tussen 12:30 en 19:30 bezorgd worden. Ik vind dat een erg lange tijd, maar ben toch braaf de hele periode thuisgebleven met gespitste oren. Tegen zeven uur nog eens ingelogd bij postnl, staat er dat de bezorger om 18:49 langsgeweest is en mij niet heeft aangetroffen. CoolBlue stuurt daarbovenop een mail dat ik verstoppertje speel... Maar geen briefje van postnl in de brievenbus. Dus of de bezorger is gewoon niet geweest want had een te volle bus, of heeft bij verkeerde adres staan aanbellen. Mijn volgende gelegenheid om de volledige bezorgtijd thuis te zijn is vrijdag. Niet blij dus, vooral met postnl, maar ook mailtje van CoolBlue is niet terecht. Ik ben nog geen fan.

Officiele reactie van Coolblue 18-04-2017

Beste Anita,

Allereerst bedankt voor de feedback. We kunnen ons goed voorstellen dat dit geen ideale situatie is, zeker niet als je zo'n lange tijd op jouw vrije dag aan het wachten bent. We willen je dan ook onze excuses aanbieden voor het ongemak. Verder is het ook niet netjes dat PostNL je niet op de hoogte heeft gesteld. We zullen dit intern dan ook verder uitzoeken.
We hopen je in de toekomst toch nog welkom te mogen heten.

Marianne Bouman 18-04-2017 Via de website gekocht

Top bebrijf, komt al hun afspraken na !!!

Vanaf bestelling tot levering werden we op de hoogte gehouden via de email, met nog een telefoontje dat de bezorgers eraan kwamen, zelfs op 2e Paasdag werd onze nieuwe wasmachine op de 2e verdieping afgeleverd, gemonteerd, wasmachine aangezet om het vet uit de nieuwe machine te verwijderen en de oude machine weer meegenomen. Vriendelijke bezorgers en dan nog een mail over de werkzaamheid en tips over de nieuwe wasmachine. Daar kan een andere witgoed leverancier een voorbeeld aan nemen !!!

Kaatje 18-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goed

Keurig bezorgd, alles heel en netjes, super snel bezorgd, duidelijke en leuke site en hetzelfde geldt voor de emails enzo

Richard 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en stipte levering

Ik heb gekozen voor bestelling bij Coolblue vanwege de snelle levering en groot assortiment.
De prijs is concurrerend of in ieder geval niet hoger dan elders.
De site is ook erg overzichtelijk en biedt veel informatie.

J.A. Dees 18-04-2017 Via de website gekocht

goede service!

De goede aftersales service is bij alle tot op heden gedane aankopen bijzonder goed gebleken!
Zowel online als in winkel.

Lotte 18-04-2017 Via de website gekocht

Ipadhoes meteen binnen!

Terwijl dezelfde hoes via bol.com uiterlijk 2 weken verzend tijd nodig had, lag de hoes via coolblue besteld al de dag erna in de brievenbus. Netjes verpakt en hij voldoet aan de verwachtingen.

Neel 18-04-2017 Via de website gekocht

Goede en zeer snelle service

Betaalbare producten / goede snelle service / op een leuke humoristische wijze gebracht/hier ben je echt klant

Kirsten Den Haag 18-04-2017 Via de website gekocht

Ruim en overzichtelijk aanbod

In de zoektocht naar een geschikt sporthorloge, kwam ik bij Coolblue terecht. Een duidelijk overzicht, ruim assortiment én een zeer concurrende prijs verrasten mij. Ik had nog niet eerder wat bij Coolblue aangeschaft, maar dit is voor herhaling vastbaar!
Mijn horloge werd de volgende dag geleverd in de avonduren (zonder bezorgingskosten). Top!

Patricia 18-04-2017 Via de website gekocht

Super service

Na 13 jaar ineens de wasmachine kapot, dikke paniek in een jong gezin! Binnen 16 uur stond de nieuwe wasmachine al op zolder!!! Helaas leek de wasmachine zijn werk niet goed te doen, hierover gebeld naar de klantenservice en direct werd er gezegd de wasmachine de eerstvolgende dag om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Ik kan niet anders dan super tevreden zijn over deze service.

Kai 18-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Goede prijs, duidelijke beschrijving van het artikel en daarnaast ook een snelle levertijd! Zeer tevreden!

Charly 1940 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Duideliike website en een goed prijs. Werd netjes op paasmaandag bezorgd. Was ook blij verrast door een kortingsbon voor een volgende verzending. Daar ga ik zeker gebruik van maken.

Eline 18-04-2017 Via de website gekocht

Top service !!

Ik ben erg enthousiast over de service, de levering en het personeel van Coolblue!!
Ik heb mijn wasmachine en Tv besteld, ik had mijn bestelde artikelen meteen de volgende dag in huis. Heel fijn dat ze ook nog eens op de 4de verdieping bezorgen in tegen stelling tot andere bedrijven die bezorgen maar tot de 2de of 3de verdieping. En ook nog eens vriendelijk personeel.

Joke Plessers 18-04-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Heel vriendelijke medewerkers, ze staan klaar met raad en daad. En de levering was gewoon super snel en dat op een feestdag!

Ingeborg 18-04-2017 Via de website gekocht

goede service en begeleiding bij onze aankoop

Prima uitleg over het product en daarnaast goed email contact over status bestelling, bezorging en advies hoe ik het beste gebruik kon maken van mijn aankoop.

Sten van Kessel 18-04-2017 Via de website gekocht

super fijne lui daar

de hulp op de site is geweldig, het is super handig ingedeeld en alles is makkelijk bereikbaar.
ik geef jullie een 9 (negen)

Lian 18-04-2017 Via de website gekocht

goede service

Heldere website. Ik kon goed het product vinden wat ik zocht. In vergelijking met andere witgoed aanbieders is er een zeer goede bezorgservice. Geen onverwachte extra kosten, heldere uitleg en van stap tot stap werd ik up to date gehouden over de levering. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt bij andere webshops. Goede kwaliteit/prijs verhouding

Christel 18-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering

De levering is zeer correct verlopen, ook de feedback was heel goed, enigste minpuntje vind ik dat de TV geleverd werd via post.nl.

Herman 18-04-2017 Via de website gekocht

Product snel gevonden. Duidelijke product info, snelle levering.
Goed geinformeerd over de status van de order.
Correcte levering door Post.nl

LP Gabriëls 18-04-2017 Via de website gekocht

zeker niet aan te bevelen

Ronduit slecht , zeker niet aan te bevelen ! ! !

Aan coolblue , na (+- goed anderhaf jaar ) van heen en weer , garantie of geen garantie besliste u uiteindelijk mijn oude Stoommop van Philips te vervangen , daar ik deze verkeerd gebruikt zou hebben ? . . .
Daar deze Philips stoommop niet meer in de handel te verkrijgen is kon ik de Black&dekker stoommop kiezen , het model dat ik aderehalf jaar geleden al bij u kocht nadat de Philips stoommop het begaf na +- 2 maanden in gebruik . Toen al leverde u me de Black&dekker stoommop een model wat niet in overeenkomst was met wat u beschreef , en wat op de bestelbon en gebruiksaanwijzing blz, 4 staat , het gaat hier om een ander model van het waterreservoir, ( smal uitlopend met de vuldop aan de voorkant inhoud 430cl inhoud ! ) , alhoewel u de stoommop beschrijft met een vierkant waterreservoir met vuldop van boven met 500cl inhoud ! wat op de pagina , foto's en zelfs op video te zien is !
Tijdens ons lang gesprek heb ik u daarop aangesproken , daar u me een goed anderhalf jaar geleden probeerde af te wimpelen met zeer goedkope uitleg ! Maar kocht toen voor 12€ het juiste waterreservoir zoals beschreven bij Black&Dekker zelf , Maar kortom dit zou nu zijn aangepast in u systeem en zou verder niet meer voorkomen . Maar na goed anderhalf jaar stel ik zelf weer eens vast dat niets is aangepast , u doet gewoon verder !!! en ik weer eens moest vaststellen dat coolblue niet van hun woord is , alhoewel ik de variant koos met vierkant waterreservoir , en dit ook zo op de bestelbon staat , maar kreeg de goedkope variant .
Best jammer als de klant iets koop maar u beslist gewoon iets anders op te sturen dan is afgesproken !!! Of is dat nu de handelswijze van coolblue .
Trouwens met de prijsklasse van de black&decker stoommop zit u ongeveer 30% a 45 % hoger dan de andere leveranciers !!! Deze stoommop die u me leverde is in de handel al vanaf 79 € te krijgen , maar bij u kost deze 149 € !
Men kan dan immers wel verwachten ook het besproken toestel te krijgen .
Op dit soort van aankopen heeft niemand zin in , daar men bij u een kat in de zak koopt ! En uiteindelijk daar dan moet mee akkoord gaan , dit zijn praktijken die om problemen vragen !!!

Antwoord van coolblue

Beste meneer Gabriels,
Bedankt voor jouw review. Deze werd door ons afgekeurd omdat dit eerder een klacht is dan een review. Het is zeker niet fijn wanneer je toestel niet gerepareerd kon worden onder garantie omdat werd vastgesteld dat het defect veroorzaakt werd door een andere vloeistof dan water. Wij hebben als geste jou kosteloos een Black & Decker toestel toegestuurd. Als ik het goed begrijp is het Black & Decker een volledig werkend toestel? En dat enkel de grootte van het waterreservoir foutief vermeld stond op onze website? Zo ja, onze excuses daarvoor. Het is zeker niet de bedoeling foutieve informatie mee te geven naar onze klanten. Wij werken dag en nacht om onze service te verbeteren.

Wanneer je graag het waterreservoir van 500 Cl wenst is dat uiteraard jouw eigen keuze.

Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker lastig wanneer dingen niet naar wensen verlopen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels. Dan helpen we jou graag verder!
Robert van Coolblue
Specialist
Alles voor een glimlach

Mijn antwoord naar coolblue

Dat u deze revieuw niet plaatst bevestigd meer en meer mijn verhaal , dat u revieuws plaatst die enkel maar positief zijn vandaar deze hoge score ! , moest u deze allemaal plaatsen zou u de 5% met moeite halen .

U moet deze revieuws helemaal niet plaatsen , daar ik dit op andere platvorms wel kan en dat de mensen zo het ware gezicht van coolblue wel zullen zien , en hun handelswijze ! Dit is bedrichelijke informatie naar de klant toe , wat zeker niet gepast is , en in strijd is met het wetboek .
Vandaar dat ik weer eens geen verzegelde en een geopende doos kreeg !!! , met zoals u al vermelde een ( goedwerkende stoommop ) , dus als ik het nu goed begrijp is het weer eens een hersteld toestel van iemand anders ? En bovendien zonder de vloerdoeken ! Of horen die daar dan nu niet meer bij ? Dat is weer eens extra 25€ voor de 2 doeken + 12€ voor het juiste waterreservoir ! En dit voor 149€ dit is wel goed zaken doen zeker !
Bovendien als geste !!!!! heb ik zeker geen ander goed werkend toestel gekregen van coolblue ,dit enkel maar omdat ik zou stoppen mijn revieuws te plaatsen wat voor mij helemaal geen moeite is , als u van dit standpunt verder uitgaat zal u weer de nodige revieuws kunnen lezen , zodat de mensen eens kunnen zien hoe coolblue met hun klanten omspringt .
Stel u eens in mijn plaats , zou u dan zomaar akkoord gaan ? Dacht het wel !
Fijne dag verder .

HaKoo 18-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede informatie

Laptop Goede Vrijdag 's avonds laat besteld en Paaszaterdag ontvangen. Het bezorgingsproces wordt goed begeleid met duidelijke info over afleveringsdatum en tijdvak. Ook wordt per e-mail alvast advies toegestuurd over de te volgen stappen bij het installeren van de software op de laptop. De website geeft duidelijke informatie over producten, services en betaalmogelijkheden.

Jitske 18-04-2017 Via de website gekocht

PRima

Koop elektronica over het algemeen bij Cool Blue, goede uitleg en de "Best Buy" is ook handig, dan weet je welk product de beste prijs/kwaliteits vergouding heeft, instructiefilmpjes van een aantal producten vind ik ook altijd erg handig. Kortom Cool Blue is een prettige manier van online winkelen, waarbij ik thuis rustig kan product vergelijken en kopen met een snelle bezorging!

Sophie 18-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle verzending

Ontzettend klantvriendelijke onlineshop! Veel producten, goede service en snelle levering. Geen minpunten ontdekt.

Rachida 18-04-2017 Via de website gekocht

Top service!

Altijd blij met coolblue-bestellingen. Gegarandeerde kwaliteit en service!! Zelfs leveren op zondag zonder enig probleem. Als klant voel ik me zeker koning haha. Doe zo verder.

Familie Koekkoek Leusden 18-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, zelfs bezorgen op 2de Paasdag!

Coolblue geeft zo'n fijne service en heeft zo'n rijke keuze aan kwaliteitsproducten tegen aangename prijzen, dat je eigenlijk niet meer verder hoeft te zoeken. De overzichtelijke en duidelijke website, de communicatie naar en met klanten en de gratis snelle bezorging via de besteldienst plus de prettige dienstverlening van de buitendienst medewerkers zijn een van zelfsprekend onderdeel van deze prachtig onderneming. Kortom Coolblue staat met stip nummer een als onze online huisleverancier.

Bert 18-04-2017 Via de website gekocht

goede prijs , snelle service

Veel keus , goede prijs en snelle levering , wordt prima via e - mail op de hoogte gehouden over de levering , al vaker zaken met cool blue gedaan

Sjouke Veenstra 18-04-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice.

Prima shop, snellen beantwoording van je vragen en snelle correcte levering.
Gebeld met klantenservice over bestelling en betaling op goede vrijdag en de levering erna op zaterdag, top antwoord en ook goed afgeleverd, zeer tevreden.

MariaB 18-04-2017 Via de website gekocht

Toppie!

Een product wat bijna niet meer verkocht werd kon ik toch bemachtigen via de Tweedekans van Coolblue, en ook nog voor een lagere prijs

Tolga 17-04-2017 Via de website gekocht

Nooit gedacht dat ik zo tevreden zou zijn

Ik kan niet geloven dat er niet zulke service bestaat op meerdere webwinkels. In mijn ervaring is dit wel het enige webwinkel dat mijn product binnen 1 dag heeft bezorgd, en ook nog eens op een zaterdag!
Mij werd erg goed geïnformeerd over de situatie van mijn product en zelfs tips gegeven hoe je het product het meest efficiënts kan gebruiken, wat ik fantastisch vind.
Het product werd in erg goede staat geleverd en zonder enige problemen kon ik het snel gebruiken.

Tenslotte wil ik de medewerkers bij Coolblue erg bedanken voor de snelle en fantastische service bij mijn aankoop.

Frank 17-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd, minder enthousiast over de levering zelf

Op vrijdag avond onze nieuwe koelkast besteld en de volgende ochtend om 8:45 uur stonden, op de minuut nauwkeurig volgens het voorafgaande SMSje, 2 man klaar om de koelkast af te leveren.
De irritatie ontstond eigenlijk meteen al toen ze binnen kwamen. Het moest allemaal snel snel afgeraffeld worden. Ik wilde nog een paar dingen uit de oude koelkast halen omdat deze anders weggegooid moesten worden, maar daar wilden de heren niet op wachten. Het uitpakken was ook al bijna teveel gevraagd en ze bleven maar met de opmerking smijten dat ze 4 minuten per levering hadden en dus niet gingen wachten tot ik de paar dingen die ik nog uit de koelkast moest halen eruit had. Overigens moest ik al een handtekening voor een goede en schadevrije ontvangst zetten terwijl de koelkast nog niet eens uitgepakt en goedgekeurd was. Ik was met het uitpakken overigens nog eerder klaar dan dat hun de nieuwe koelkast uitgepakt hadden maar ze wilden de oude koelkast NIET meenemen laat staan dat ze de nieuwe koelkast aan wilden sluiten terwijl dat óók afgesproken was. Nu ben ik best handig, dus daar red ik mij wel mee en zal er niet van wakker liggen, maar het is de manier waarop.
Ik vroeg nog "Alles voor een glimlach ???", maar dat interesseerde hun totaal niet.
En weg waren ze....mij met de oude koelkast achterlatend....onsympathiek, onbeleefd, ongeinteresseerd, niet meedenkend...zo kwamen de bezorgers op mij over. Als ik wat te zeuren had, moest ik maar contact opnemen met de klantenservice was hun advies.

Voor de snelle levering en het bestelgemak krijgt Coolblue van mij een dikke 10, voor het afleveren en de afhandeling een zware onvoldoende.
Ik zou zo weer bij Coolblue bestellen...alleen hoop ik echt dat de bezorgers dan beter hun werk doen dan deze twee heren.

Alex 17-04-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering, de volgende dag al. Dat was de doorslaggevende keuze. Jammer dat het later was dan het betaalde tijdvak.

Roy 17-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop

Op het moment dat je de webshop bezoekt is alles even duidelijk en kan je via de produktbeschrijvingen je eigen keuze bepalen. De prijzen zijn scherp en de leveringen zijn formidabel.

Steen 17-04-2017 Via de website gekocht

Supersnel en alles klopt

'S avonds om 7 uur bestel ik een koelkast, de volgende ochtend om half acht geleverd, hoe ongelofelijk! Geweldig.

Kees Appelscha 17-04-2017 Via de website gekocht

Echt snel geleverd, keurig verpakt!

Makkelijk bestellen en betalen, snelle levering met prima informatieverstrekking, Keurig verpakt in een doos met enige humor;-)

Luc 17-04-2017 Via de website gekocht

zonder meer prima

Goede en correcte service en levering. Ook behandeling van klachten en terugname van geleverd product (slechts 1 keer gebeurt) was prima.. Vriendelijk en hulpvaardig personeel in de winkel.

Beluga 17-04-2017 Via de website gekocht

Probleemloze aanschaf

De webshop werkt keurig en doet verder wat het belooft.
Na enkele probleemloze kleinere aankopen durfde ik het aan een grotere aanschaf te doen.
Keurig volgens planning werd het apparaat thuis afgeleverd.

Service met toegevoegde waarde 17-04-2017 Via de website gekocht

En service van toegevoegde waarde!

Coolblue biedt een service aan die meer biedt dan je verwacht. Tijdens het wachten enkele tips voor het gebruik van je gekochte product. Ook een snelle service. Zelf vind ik het ook interessant om te zien welke weg je pakket aflegt.