Deze score is berekend op basis van 3628 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Twan 16-01-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle en correcte levering. Oude apparaat ook weer meegenomen.

J.p 16-01-2019

Zeer vriendelijk personeel
En zeer snel geholpen en uitleg
En op voorraad dus inpakken en naar huis om te
Installeren

Tjibbe Knol 16-01-2019

Goede website met heldere specificaties over het aanbod. De levering via PostNL wordt goed bewaakt.

Yves sew 16-01-2019

Al meerdere apparaten besteld, hele goede verzorging. Met eventuele problemen fijn geholpen. Snelle zending en keurig verpakt.

Catrien 16-01-2019

De producten zijn goed te vinden maar de snelheid van bezorgen krijgt een 10

Wilma 15-01-2019

In eerste instantie heel tevreden met mijn op 31 augustus 2018 aangekochte Motorola moto g6 met 25 euro cashback. Alleen....... ik heb al tig keer contact gehad over de uitbetaling van mijn cashback. Het is steeds sorry, u hebt onze volle aandacht en we zitten er boven op, maar er gebeurt niks. Tot vier keer toe al laten ze me steeds mijn aankoopbon downloaden.
Toegezegd is er een week geleden dat de cashback nu betaald zal worden. Het is nu 15 januari 2019 en het zal mij benieuwen of ik er niet opnieuw achteraan moet. Tja Coolblue, mijn glimlach is verdwenen en mijn relatie tot Coolblue is danig beCooled en ik wordt er een beetje blue van.
Officiele reactie van Coolblue 16-01-2019

Beste Wilma,

Wat jammer om te lezen dat je nog steeds niet het beloofde cashback bedrag hebt ontvangen. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier erg van baalt. Natuurlijk willen we graag nog een keer controleren of je de cashback hebt ontvangen. Daarnaast is het ook belangrijk om te weten of de cashback actie van uit Coolblue of vanuit de fabrikant Motorola wordt verstrekt.

We willen graag de status voor jou controleren van de cashback actie. Daar hebben wij alleen wel jouw hulp bij nodig. Je kunt nog een keer contact met onze Klantenservice-afdeling opnemen. Dan kunnen wij met behulp van jouw contactgegevens de eerdere e-mailuitwisseling erbij pakken. We helpen je privé graag verder.

Toch hopen wij dat jouw Motorola Moto G6 in ieder geval naar wens is. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten.

Matthijn 15-01-2019

De dag van levering werd ik 30min voor het tijdslot (11-14u) gebeld door de installatieservice. Hij stond voor de deur, ik was niet thuis en of ik even een nwe afspraak wilde maken. Bij het maken van een nwe afspraak deed men blijken alsof ik niet thuis was. Correct, maar ik werd ook pas geacht een half uur later thuis te zijn. Dat was ik overigens punctueel.
Nwe afspraak gemaakt en deze installateur (inbouw vaatwasser) deed alles volgens het boekje. Visitekaartje!
Het salestraject verliep voorspoedig, de inbouw wat minder, maar ondanks deze hick-up toch een ruime voldoende dankzij ***.

Savannah 15-01-2019

Uitstekende service bij CoolBlue! Erg te spreken over de vriendelijke klantenservice! Goed geholpen met mijn probleem en achteraf nog een leuk en persoonlijk kaartje in de bus gekregen.

Jeroen 15-01-2019

Ik heb zeer goede evaringen met Coolblue.nl
Even wat punten op een rij wat ik belangerijk vindt.

• levering . supersnel en persoonlijk"
• verpaking.paket Coolblue.nl duurzaam" geen plastic.
• site. mooi duidelijke en overzichtelijk niet te druk .
• betaling. Makelijk via ideal.
• voor 23:59 besteld de volgende dag al thuis .
• gratis verzending

Liesbeth 15-01-2019

De bestelling verliep heel vlot. Snelle levering, zoals beloofd op de website. Ik bestelde op zaterdagavond en op zondagmiddag werd mijn pakje geleverd. Het artikel was ook degelijk verpakt. Een aanrader voor online bestellingen!

robert 15-01-2019

goede product beschrijving
zeer snelle levering
voldoende aanbod
vaak ook tweede keus

A. van Toorn 15-01-2019

Overzicht producten, zijn zeer snel te vinden op de website, zeer snelle bezorging, goed opgeleid
personeel, en mocht het een product niet voldoen, is het heel gemakkelijk om dit te retourneren
via de website.
Dus een zeer tevreden klant.....

JPN 15-01-2019

De printer was zeer goed verpakt, de leveringstermijn die vermeld stond, werd niet gerespecteerd. Gelukkig hadden we het artikel tijdig besteld.

Sarah 15-01-2019

Ik kies voor cool lue omdat ik er enkel nog maar goede ervaring mee had.
Zeer vriendelijke hulpverlening in de winkel.
Heel gebruiksvriendelijke website met duidelijke foto's.
Zeer snelle levering zelfs op zondag.

Fatna 15-01-2019

Mijn iPhone lader was stuk dus had ik dringend een nieuw lader nodig. Bij coolblue heb ik een lader en een adapter besteld en is de volgende dag op een zondag morgend aangekomen! Zeker een handig site als je op een zondag een bestelling wilt laten aankomen super service top!!

G.Crawford 15-01-2019

Goede snelle levering, onafhankelijke productomschrijving. Zorgvuldig en prettige website

Lucas 15-01-2019

Bijna al mijn bestellingen bij Coolblue worden dagen later pas geleverd, tijdens een garantieprocedure ben je je spullen maanden lang kwijt en bij geld terug moet je lang wachten op je geld en continu navragen waar het blijft. Je kan beter kijken naar de concurrentie... Coolblue heeft hun zaakjes duidelijk niet op orde.
Officiele reactie van Coolblue 16-01-2019

Beste Lucas,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op Kieskeurig. Het spijt ons enorm dat wij meerdere bestellingen later dan verwacht hebben bezorgd. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, mag je de bestelling natuurlijk de volgende dag al in huis verwachten.

We doen hard ons best om alle bestellingen op tijd te bezorgen. Soms lukt het door onvoorziene externe factoren soms niet om de belofte na te komen. Ook wij balen hier heel erg van. Uiteindelijk zijn onze klanten namelijk de dupe, waaronder jij als klant van Coolblue. We hopen in het vervolg de bestellingen wel op tijd bezorgen. Jouw feedback nemen wij absoluut mee ter verbetering van onze service.

We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om het tegendeel te bewijzen en jou de volledige Coolblue-ervaring te geven. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons direct weten door weer contact met ons op te nemen. Onze Klantenservice-afdeling is elke dag via verschillende kanalen tot 23.59 uur bereikbaar.

Ingrid 15-01-2019

Supersnelle service van Coolblue .
Ook als je vragen hebt via whatsapp wordt je snel en heel vriendelijk geholpen .
Niets anders dan lof Coolblue ga zo door

Ina Middelkamp 15-01-2019

Via onze kinderen.
Het totaalplaatje is voor zover wij wat besteld hebben perfect.

Marjon 14-01-2019

Goede service en snel geleverd. Apparaat werkt prima en is goed aangesloten.

Wasbol 14-01-2019

De website is overzichtelijk en makkelijk in het gebruik.
De bestelling en bezorging wordt goed gecommuniceerd.
Wasmachine en droger besteld.
Droger niet geheel naar verwachting.
Na drie dagen zonder probleem omgeruild.
Hulde voor de bezorgers.

harrie 14-01-2019

de motivatie is dat er een goede website is de snelle levering en het betaal gemak coolblue is aan te bevelen

B.Prinsen 14-01-2019

Ik krijg altijd een goede voorlichting over hetgeen ik aan wil schaffen, zelfs als ze denken dat ik aankoop misschien beter elders kan doen.
Ik had vragen vanuit het buitenland, maar uiteindelijk kon coolblue.nl mij toch leveren wat ik wilde.
Alles wordt ookaltijd snel geleverd.

Miel 14-01-2019

Wat een fijne ervaring! Lieve mensen, snelle levering, duidelijkheid, gewoon top!!

Johanna 14-01-2019

Zeer betrouwbare webshop. Ik zou niet verder zoeken. Coolblue is gewoon de beste. Ik heb er al vaak gekocht en altijd tot volle tevredenheid. Waar ik bij andere webshops wel eens twijfelde, heb ik dat gevoel bij Coolblue nooit, Ik weet gewoon dat het goed zit. Op de website staat veel informatie over het product en als je twijfelt kun je gemakkelijk en overzichtelijk een vergelijking maken. Bezorging is ook perfect: van de eerste tot de laatste minuut wordt je van elke stap op de hoogte gehouden. Alles gebeurd zoals beloofd. En als je vragen hebt kun je ze elke dag tot 23:59 bellen. Het wordt altijd naar volle tevredenheid opgelost. Wat ik ook heel fijn vind is dat alles gratis wordt thuisbezorgd, of je kunt het ophalen in één van de winkels, waar je ook met al je vragen terecht kan. De medewerkers doen altijd hun best om het je naar de zin te maken.

Mireille 14-01-2019

Goede services, goede communicatie, goede en snelle levering en prima prijs. Cool blue doet wat ze zeggen. Top!

W Leber 14-01-2019

Al eerder producten besteld. Belangerijk vindt ik de duidelijkheid tot op de minuut. Niet 3 uur moeten wachten/thuisblijven voor je product. Altijd vrolijk en gemotiveerd personeel. Ook onder elkaar is er goeie sfeer. Je wordt keurig geholpen en aansluiten en meenemen van apparaten zijn kosteloos. Topbedrijf.

Pieter Mennen 14-01-2019

Voor mij is Cool Blue een van de allerbeste webshops , misschien niet altijd de goedkoopste maar wel de meest betrouwbare. Bezorging is gewoon top. En ze geven je het gevoel dat ze blij zijn met je als klant van dit bedrijf.

Ruben 14-01-2019

Keurig op tijd, goede uitleg over het apparaat, vriendelijke persoon, oude apparaat meegenomen.
Kortom tevreden

JaFe 14-01-2019

hadden om 18.00 uur besteld, volgende morgen voor half 9 in huis.

Zijn heel tevreden over de bezorging en het product was zorgvuldig en netjes ingepakt.

Riekie B 14-01-2019

Goede duidelijke site, snelle accurate levering. Voorgaande leveringen zijn ook zeer goed verlopen. Zeer tevreden over Coolblue

petronella 14-01-2019

Snelle levering, werd meteen de volgende dag geleverd. Alleen niet goed te volgen met Track&Trace. Goede prijs.

BV 14-01-2019

Fijne website met uitgebreide productinformatie. Goede service. Bij bezorging van een groot product wordt er keurig zuinig met je aankoop omgesprongen, het wordt op zijn plek gezet en aangesloten. Je kunt direct je aankoop in gebruik nemen. Super!

Tsjees 14-01-2019

Mijn ervaring is als je ergens een apparaat wilt kopen, je eerst even bij Coolblue moet kijken want die hebben vaak een net iets scherpere aanbieding, voor dezelfde kwaliteit.

Itsame 14-01-2019

Snelle levering en wasmachine aangesloten door hulpvaardige en vriendelijke gasten!

Dirk 13-01-2019

Tot nu toe bijzonder tevreden over Coolblue. Keuze genoeg, bestellen en betalen gaat vlot en nadien volgt een snelle levering.

Theo 13-01-2019

We maakten gebruik van de soldenactie en vonden spoedig een wasmachine met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. En wat een service. De dag na de bestelling werd de machine al geleverd. Coolblue zegt tot op het uur wanneer er geleverd wordt en bovendien werden we een kwartier voor de levering nog eens opgebeld om de levering aan te kondigen. Ook de mogelijkheid om met PayPal te betalen vond ik persoonlijk ideaal.
Bovendien waren de bezorgers uiterst vriendelijk. Super !

Harald 13-01-2019

De CTRL toetsen van mijn draadloze toetsenbord die ik net iets langer had dan 2 jaar deden het niet meer. Via de website makkelijk een reparatie verzoek aan gemaakt en opgestuurd.

Mocht de draadloze muis van de set houden en kreeg een nieuwe set opgestuurd nadat reparatie van het toetsenbord niet mogelijk was. En dat ook binnen de beloofde tijd!

Top service!

Sandra 13-01-2019

Prijzen vergeleken en Coolblue had de beste prijs. Er is ook een ruime keuze en de website is gebruiksvriendelijk. Bestelling werd volgens afspraak geleverd met vooraf een sms melding en belletje 15min. voor aankomst. Vriendelijke bezorger.

Tini 13-01-2019

Recent een wasmachine aangeschaft. Ik ben zeer tevreden over de website, het snelle leveren en het geleverde product! De hele positieve sfeer die Coolblue en haar medewerkers uitstraalt is top!

Marjet 13-01-2019

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe wasmachine was de site van CoolBlue ideaal!
De favoriete wasmachines zette ik naast elkaar en kon ik op veel facetten met elkaar vergelijken. Qua water- en energieverbruik zit er blijkbaar nog best veel verschil tussen... Door de duidelijke en uitgebreide vergelijking heb ik een bewuste en goede keuze kunnen maken.
De mannen die hem kwamen brengen, verdienen ook een pluim! Netjes, beleefd en zeker verstand van zaken!

Aart 13-01-2019

iPhone 6s zaterdagavond besteld, zondag in huis! Uitpakken en dan aan de slag met je nieuwe telefoon. Waarom nog door weer en wind naar een winkel met lange wachttijden als het zo ook kan. Echt top!

Wijsman Hugo 13-01-2019

Zeer betrouwbare winkel en ze doen wat ze beloven ook ben ik heel tevreden over de service 👍

Jessica 13-01-2019

Service goed, het bestelde is precies op tijd. Website overzichtelijk en je kunt gemakkelijk je weg vinden

Geert 13-01-2019

Coolblue is voor mij nog steeds een van de beste webshops. Bij eventuele problemen geven zij kundig en persoonlijk advies.
En zij denken mee, dat is vooral bijzonder voor een webshop!
Een valkuil kán zijn dat ze met hun prijzen niet de laagste zijn en dat andere sites met een lagere prijs wel de service kopiëren.
Nu is het doel van Coolblue niet om een prijsvechter te zijn maar vaste klanten zouden zij misschien iets beter moeten proberen te behouden.

Thom Dunnewold 13-01-2019

We hadden een NAS systeem met schijven besteld om in de winkel op te halen. Na dat we op "Bestellen" hadden gedrukt kregen we al binnen 5 minuten een e-mail! We konden hem meteen ophalen! Eenmaal bij de winkel waren we (bijna) meteen aan de beurt. De medewerker legde nog wat dingen uit en na de betaling konden we meteen naar huis! We hadden het dus in 2 uur kunnen opalen! Super! Zeker een aanrader :).

JACQUELINE D’HONDT-KOPPENDRAIJER 13-01-2019

het is een hele betrouwbare shop! prima service! geven meteen antwoord op eventuele vragen en allemaal even vriendelijk en geduldig! beveel het mijn familie en vrienden zeker aan!

Fc 13-01-2019

Snel, duidelijk en concurrerend.
De verpakking (doos) is wel geheel blue waardoor deze niet met goed fatsoen is te hergebruiken ;-)

Silvia 13-01-2019

Het is een zeer betrouwbare webwinkel met geweldige leuke medewerkers die zeer betrokken zijn bij jou verhaal en jou eventuele problemen rondom de bestelling. Ze zijn 24/7 online via Twitter, Chat en Facebook beschikbaar om voor jou naar de beste oplossing te zoeken. Coolblue is gewoon top!

J Hollander 13-01-2019

Zeer tevreden er is veel keuze alles scherp geprijsd makkelijk vergelijken en snelle levering .