Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

IJsbrand 12-05-2021

Ze maken waar wat ze zeggen, luisteren en als er eens iets mis gaat dan lossen ze het heel snel op. Gewoon een hele prettige service.

Brigitte 12-05-2021

Perfect levering, vriendelijke bezorgers. Supersnel in huis en ruime keuze. In een woord TOP!!

Merel 12-05-2021

Vriendelijke mensen bij de klantenservice en zelfs per whatsapp. Tegemoetkomend bij miscommunicatie, dat is top! Morgen komt m’n bestelling dus ik wacht met smart af! :-)

Helena 12-05-2021

Bijzonder snelle levering. Fijn dat mijn e reader niet in een abnormaal grote doos zat.

Danny 12-05-2021

het was bijzonder makkelijk om het product te vinden dat best bij mij zou passen.

Herman Mertens 12-05-2021

Duidelijke en betrouwbare info, prima service, puike aflevering. Vriezer en koelkast gekocht, moesten van verschillende depots komen maar mooi samen bezorgd. Zondag gekocht, maandag in huis!

Gina Kajuiter 12-05-2021

Alles zeer correct afgehandeld,en snelle bezorging .Zeer tevreden en aanbevolen.

Jan Willem 12-05-2021

Een gemakkelijke webshop om een tv bij te bestellen. Veel informatie om een goede televisie te vinden. De bezorging was ook top, de jongen die het pakketje bracht belde netjes een 20 minuten van te voren!

Echt een goede webshop! Ik ga er zeker vaker wat bestellen!

Henk Roder 12-05-2021

Na verschillende websides bezocht te hebben, gekozen voor Coolblue. Doorslag was de logistiek.
Loopband zaterdag jl om 20.30 besteld. Geleverd zondag 14.00. Was bij andere niet mogelijk.
Subliem. Vaccinaties met het Corona vaccin hadden met de logistiek van Coolblue al verleden tijd geweest.

Gradje34 12-05-2021

ik heb voor CoolBlue gekozen omdat ik goede ervaringen had met deze shop. Bij deze wil ik stellen dat de goederen goed verpakt en prima aangekomen zijn.

Wat mij minder blij maakt is dat CoolBlue geen coulance kent en zich niet kan inleven in de klant.

Het issue is dat net nadat ik de bestelling 's avonds had afgerond en betaald erachter kwam dat ik mijn kadobon nog niet ingevuld had. Ik de volgende dag meteen bellen, maar nee, ze konden dit niet meer toepassen, of ik zou de bestelling moeten annuleren, spullen terugsturen, zij het gehele bedrag weer terug storten, en dan zou ik mijn bestelling weer moeten plaatsen.
Wat een rompslomp! En dat bij een bestelling van € 1076,= !!! Hier had ik echt meer van Cool Blue verwacht.
Ook een mail naar de "klantenservice" gaf hetzelfde resultaat en ik moest mijn bon maar bij een volgende bestelling inwisselen.

Het resultaat is dat ik nog 1 bestelling doe bij CoolBlue (ik heb immers die bon nog) en dat ik daarna NOOIT meer zaken met ze doe.

Amani 12-05-2021

Lekker makkelijk en simpel in gebruik. De bezorg service die aangeboden wordt is erg uitgebreid en heel klantgericht.
Ook de uiteindelijke bezorging ging vlekkeloos en jongens zijn klantvriendelijk en service gericht!

Patricia 12-05-2021

De online shop is zeer uitgebreid en handig. De informatiefilmojes zijn echt een goede hulp om de verschillende producten te zien, hoe ze functioneren en hun grote. Altijd leuk De nog afwachten maar in de tussen tijd kun je naar deze entertainment filmpjes kijken, ben een grote fan van deze concept. De site is gebruikt vriendelijk en geeft goede advies.

Rovers 12-05-2021

Coolblue is een winkel met een enorm aanbod zowel in de winkels als online, extreem snelle service , uiterst klantvriendelijk niks is te gek , van begin tot eind geholpen met advies en plaatsen kortom hier kunnen veel winkels nog iets van leren zoals bijvoorbeeld MEDIA MARKT ( bagger service)

onno 12-05-2021

goed en duidelijk aanbod
betrouwbaar en spant zich in om mij als klant tevreden te maken
(bij problemen of miskoop altijd een prima oplossing mogelijk)

Esther 12-05-2021

Er is veel keuze en goede informatie om je keuze te maken. De filter- en zoekmogelijkheden zijn zeer uitgebreid en per productcategorie precies op die aspecten die voor dat product belangrijk zijn. Het bestelproces is duidelijk en snel. En de levering tenslotte ook.

Stefaan 12-05-2021

Duidelijke productomschrijvingen, filmpjes, etc. maken het eenvoudiger om de goede keuze te maken. Daarnaast is de service uitstekend en de levering heel snel.

Ellen De Winter 12-05-2021

Ik had een vraag, en deze werd direct beantwoord!
Snel en precies en duidelijk.

DJ 12-05-2021

Na een eerdere bestelling bij coolbleu toch weer hier teruggekomen voor de volgende , de site is overzichtelijk en snel en het je wordt nauwkeurig op de hoogte gebracht van je bestelling en de levertijd , product net als voorheen netjes en snel afgeleverd bij ons .

Sander 12-05-2021

overzichtelijk, snel, correct en prijstechnisch in orde!
bovendien is ook levering vriendelijk en behulpzaam, mocht er technisch iets niet in orde zijn wordt het goed opgelost.
blij mee

JanS 12-05-2021

Goed product, redelijke prijs.
Zondagavond 9uur besteld, maandagmorgen kwart over 9 geleverd.

Stephanie 12-05-2021

Hele snelle levering, duidelijke communicatie vanuit Coolblue over wanneer en waar het pakketje geleverd gaat worden, en ook binnen dat tijdsbestek werd het geleverd. Ik vind het persoonlijk ook heel prettig dat ze op de fiets komen (milieu bewust, en scheelt ook voor de pakketdiensten), en de bezorger was vriendelijk. Tot slot; geen overdreven grote verpakking maar gewoon normaal voor het pakketje dat ik had besteld.

Tot op heden zijn mijn ervaringen met Coolblue dan ook heel prettig & plezierig.

De Kock 12-05-2021

Voor nieuwe elektronica ga ik altijd naar Coolblue. Ik kies voor Coolblue omdat de website overzichtelijk is en makkelijk te navigeren, de webwinkel geeft eerlijke geschreven recensies (zowel plus- als minpunten) - ook soms met videos! - over haar producten en de verzending wordt helder gecommuniceerd en is altijd op tijd. Ook vind ik Coolblue fijn en leuk door haar karakteristieke eigenschappen, zoals de wachttherapie voor tijdens het wachten je bezorging.

Hans van den Heuvel 12-05-2021

Voor mij is Coolblue een super shop snelle levering goed contact super producten en makkelijke betaal mogelijkheden in 1 woord 100% OK.

Mick Antes 12-05-2021

Ik ben erg tevreden met de service van cool blue. Het is snel en gemakkelijk te gebruiken, wat ze beloven doen ze ook en ze leveren een goed product.

Koen de Boer 12-05-2021

Heb even snel op een zaterdag een bestelling gedaan voor een VR headset. Ik heb hem bij Coolblue besteld puur omdat ze op zondag bezorgen. Zo hoopte ik op zijn minst te kunnen genieten van de headset voordat mijn vakantie voorbij was. En ja hoor! Zondag binnen in perfecte conditie! Vervolgens hier ook maar wat accessoires besteld.

Charlotte 12-05-2021

Makkelijk bestellen, snelle bevestiging en de volgende dag geleverd op de aangegeven tijd.

Moosje 12-05-2021

De bestelling de volgende dag in huis, afgeleverd door twee vrolijke en behulpzame bezorgers.
Goede informatie gekregen over de aflevering. Mailtje, sms’je en telefoontje. Wat wil je nog meer.

chphe 12-05-2021

Het beste vind ik nog steeds hun product zoeker. Daardoor heb je snel gevonden wat je nodig hebt.
Ook de klantenservice is top, snelle verzending en duidelijke bestelprocedure.

Remco 12-05-2021

Overzichtelijk en snel vinden wat je zoekt.
Altijd vriendelijke bezorging. Op tijd en met een keurig telefoontje vooraf.

Suzanne 12-05-2021

Prettige website, goed assortiment. Handig dat er altijd plussen en minnen bij de producten staan. Vriendelijke medewerkers in de winkel als je het komt halen.

Dirk Jan 12-05-2021

Zeer ervaren bezorgers die alles netjes hebben geïnstalleerd. Zelfs de huidige droger aangesloten op de afvoer. Daarnaast het oude apparaat weer netjes mee genomen.

Caat 12-05-2021

Snelle levering; goede klantenservice die je snel bereikt. Helemaal top. Ook bij grote apparaten zoals wasmachines is deze service juist zo belangrijk; want dan helpen ze met installeren en nemen alle rommel weer mee.

Ellen 12-05-2021

Goede duidelijke website met grappige accenten.
Snelle levering en goede prijs.

Hans 12-05-2021

Coolblue heeft een prettige site en levert meestal snel, ook deze keer. Verder heeft Coolblue goede service.

Diana 12-05-2021

Ben tevreden over coolblue ik had een laptop gekocht , wat niet helemaal deed wat ik gehoopt had . Na contact heb ik wat dingen kunnen proberen maar jammer genoeg niet mijn probleem opgelost. Laptop terug kunnen sturen.

Corine 11-05-2021

Coolblue heeft een mega goede service en zijn heel rap met de bestelling leveren, integendeel tot veel andere bedrijven.

Richard 11-05-2021

Perfect geregeld. Je wordt heel goed op de hoogte gehouden wanneer de levering er is.

Monique Maria 11-05-2021

Op de site krijg je goede uitleg over de producten middels filmpjes en de service is geweldig. Vandaag besteld , morgen in huis.
Super service

Zwu99 11-05-2021

Ik had een processorkoeler besteld voor ophalen bij Coolblue. Process ging heel makkelijk, de volgende dag lag het product klaar voor afhalen.

In de winkel werd ik erg snel geholpen en er waren voldoende Corona maatregelen aanwezig voor een veilig gevoel.

Jammer genoeg was het product defect, maar kon het heel snel verholpen worden door de retourpolicy van Coolblue, ik had binnen 2 dagen (weekend meegerekend) het wisselproduct in huis en het werkt perfect.

Dijk 11-05-2021

Vanwege de klantvriendelijkheid, deskundigheid, service en behulpzaamheid kies ik voor Coolblue. Op de site kun je al veel voorwerk doen mbv de keuzehulp en in de winkel kunnen ze je altijd verder helpen. De klantenservice is ook goed bereikbaar en reageert vlot en correct.

Wim 11-05-2021

Makkelijke site, snelle levering, de mogelijkheid om voor teruggestuurde artikelen te kiezen, met bijbehorend prijsvoordeel. Waarbij de 'nadelen' duidelijk genoemd worden.

Marjolein 11-05-2021

Mijn product was op voorraad... heb zaterdag besteld en was zondag gratis bezorgd... wat een super service.
Netjes mail met tijdsindicatie van Coolblue! Ben super tevreden!!

Winston 11-05-2021

Cool blue biedt veel keus
Het heeft een duidelijke website
Het heeft een goede klantenservice

Jort 11-05-2021

Duidelijke product omschrijving, sneller levering.
Informatie die op de website staat klopt.

ad smits 11-05-2021

altijd netjes op tijd geleverd en gewoon de service die je verwacht geen poespas maar direct blijf zo door gaan

Lequesne 11-05-2021

Aankoop en levering is vlot verlopen. Dag nadien al geleverd op zondag. Toestel werkt naar behoren

Em 11-05-2021

Nette winkel. Regende buiten dus ze deelden paraplu’s uit aan de mensen in de wachtrij. Ook werden ouderen uit de rij gehaald en voorgelaten, toppie.

Wilma Lagendijk 11-05-2021

Correct geholpen....prima systeem met nummer afroep. Goed te zijn in de winkel wel nummer er aan de beurt is.

Goed gedaan! 11-05-2021

Een winkel die doet wat ie zegt! Hoe eenvoudig kan t zijn! Bedankt voor de goede communicatie en service!

Fam Brouwers 11-05-2021

Duidelijke website, fijn vergelijken, min en pluspunten onder elkaar. Eerlijke prijzen en snelle bezorging.
Bezorging gebeurt indien mogelijk zelfs met de coolbluefiets