Deze score is berekend op basis van 2756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

TSK 13-02-2019

Ik koop al een antaal jaar bij Coolblue. Elke keer ben ik zeer tevreden met de process van A tot Z!

WB 13-02-2019

Duidelijke productomschrijving op de website. Bestelproces gemakkelijk. Keurig de dag na bestellen, bezorgd via PostNL. Wel een beschadiging /gat in de doos, maar product zelf was niet beschadigd.

Daisy 13-02-2019

Heel overzichtelijke website altijd alles te vinden...
Snelle levering na bestelling altijd de dag erop geleverd

Jolanda 13-02-2019

Snelle levertijd van de wasmachine en vriendelijke bejegening. Plaatsing en aansluiting zonder problemen, behalve dat medewerker ***niet goed met de waterpas kan omgaan. In tegenspraak dat het vlg hem goed was staat de wasmachine niet geheel waterpas. Jammer maar advies aan anderen is dat ter plekke te controleren.

gazelle 13-02-2019

Na overwegen van een aankoop op aziatische webshop werd toch gekozen om te opteren voor Coolblue als webwinkel omdat de importtaksen reeds verrekend waren.
De goederen werden 's avond besteld - de dag nadien geleverd en alles was netjes verpakt. Het Coolblue huismerk was beste in kwaliteit (30 jaar garantie fabrikant) en beste in prijs en zeer snel geleverd ...

Erika 13-02-2019

Voor de eerste keer bij coolblue een bestelling geplaatst, een vaatwasser. Ben erg tevreden over de levering en plaatsing van mijn afwasmachine. De bezorging op de afgesproken tijd en 2 keurige mannen van coolblue hebben de machine geplaatst. Kortom een dikke pluim voor de mannen ***en ***van Coolblue!

Sammy 13-02-2019

Geen betere service te vinden voor een webwinkel. Stipte opvolging van je bestelling en leverinswindow op 1uur nauwkeurig. Zeer klantvriendelijke transporters van coolblue zelf voor grote onderdelen.

Ellen 12-02-2019

Zeer vriendelijke en vrolijke medewerkers. Goede productkennis en bereidheid om eea uit te leggen. Zeer service gericht.

Wil 12-02-2019

Van bestelling tot en met bezorging is alles prima geregeld en dat geeft een betrouwbaar en fijn gevoel.
Dit is tot nu toe bij alle bestellingen zo. TOP !!!

Sanne 12-02-2019

Supersnelle levering. Komen beloftes na en zijn goed bereikbaar voor vragen e.d. Erg tevreden en zou er een volgende keer weer bestellen.

Johan 12-02-2019

Het zoeken en maken van een keus van een combimagnetron via de website ging gemakkelijk. Aankoop, levering en installatie zijn ook prima gegaan, geheel volgens aangekondigde planning. Werd tussentijds goed op de hoogte gehouden van het verloop van levering en plaatsing. Zeer tevreden!

G. 12-02-2019

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding, goede service en snel geleverd. Fijne webshop

Johan 12-02-2019

Deze webshop was de enige webshop die de Bosch keukenmachine op voorraad had. De site was overzichtelijk en het bestellen ging heel makkelijk en de levering was supersnel.

Geen 12-02-2019

1 Dag na bestellen al geleverd. Keurig verpakt en ingoud was ook allemaal heel netjes. Goede ervaring!

Gijsbert 11-02-2019

Om 23.58 bestelling klaar, de volgende morgen keurig verpakt voor 11 uur binnen. Top.

Vito 11-02-2019

Een grote winkelketen waar je als in een klein familiebedrijf wordt behandeld. Het begint al met een efficient systeem met een klantvriendelijk ontvangst en een op volgorde van binnenkomst geholpen worden, inclusief een overheerlijke kop (Jura apparaat) koffie, dan de niet opdringerige benadering van het personeel waarbij je met kennis van zaken geholpen wordt, zonder dat je direct gevraagd wordt bij een andere energieleverancier aan te sluiten. Er wordt de tijd genomen om je duidelijk alles uit te leggen over het aan te schaffen product en wordt ook nog eens wordt ter plaatse een en ander voor je gemonteerd. Ik blijf hier klant zolang deze service geboden wordt.

John van Berkel 11-02-2019

Gewoon doen zoals ze beloven, met een zeer op nadruk ZEER goede service, maar ook de deskundigheid van de bezorgers, en het geduld bij het uitleggen van het product is bij Cool Blue TOP.
Ik heb deze shop nu voor de 2e maal ingezet voor een product, en ik zal zeker blijven kijken naar de prijsverhouding, maar de 1e keus zal bij weinig verschil van de prijs toch Cool Blue blijven.

Peter 11-02-2019

Goede prijzen. Makkelijk , dat je je bezorgd af en tijd kunt plannen. De bezorgers zijn netjes en behulpzaam en razend snel.

Tonnie 11-02-2019

Ze zijn niet de goedkoopste, maar dat is niet altijd het belangrijkste. De service is uitstekend, persoonlijk, en hun gevoel voor humor is ook veel waard. Ze komen hun beloftes na, ze zijn goud waard.

JJM 10-02-2019

Duidelijke beschrijving artikelen en prima bezorging; op zondag met de fiets!

Patrick 10-02-2019

Altijd zeer snelle levering, via bpost waar ik tenminste kan aangeven dat ze mijn buren niet moeten lastig vallen met mijn pakjes

Martijn 10-02-2019

Na ontvangst van bestelling bleek product (bloeddrukmeter) niet accuraat. Toen ik op verzoek van coolblue een review over product wilde plaatsen bleek deze niet te voldoen aan hun eisen. De regel: geld niet aan besteden, vond men niet gepast taalgebruik.
Voor mij geen coolblue meer, dit was de eerste en tevens laatste keer.
Leverancier gaat bij hun voor de klant. Begrijp nu waarom hun producten zo hoog scoren. De reviews worden gecensureerd

Beste Martijn,

Dank je wel voor je review. Balen te lezen dat de bloeddrukmeter niet naar wens is. Natuurlijk heb je recht op je geld terug binnen de 30 dagen bedenk termijn.

Aan een review zitten inderdaad wel voorwaarde, denk aan taalgebruik en de review moet echt over het product gaan, we vragen ook plus en min punten. Alleen zo hebben andere klanten er iets aan. Wij vermoeden dat jouw review op meerdere punten niet voldeed.

M. Droogleever 10-02-2019

Duidelijke omschrijving. Veel keuze. Goede prijs. Goede ervaringen in het verleden

Ew 10-02-2019

In principe is het een topshop, hebben een heel groot assortiment, kunnen redelijk tot zeer snel leveren. Het lage cijfer komt omdat het bezorgingspersoneel die bij ons de wasmachine heeft gebracht niet competent genoeg was en hun zaken niet op orde had. Geen kwartier van tevoren gebeld maar 4 minuten, geen slagklemmen had voor het aansluiten, zelfs geen schroevendraaier om klemmen vast te zetten. Dan het uitleggen van de wasmachine 0, een wasprogramma aangezet en die duurde 4 uur. Nee bezorging was ik zeker niet over te spreken, hoop dat andere mensen een betere service krijgen

Ingrid 10-02-2019

Coolblue is betrouwbaar en komen hun afspraken na. Vriendelijk personeel die je goed en eerlijk helpen.

Lisa 09-02-2019

Duidelijke uitleg over het product en er stonden ook eerlijke reviews bij, niet alles alleen maar positief. Verder was er een correcte en snelle levering. Het product is nog slechts kort in huis, maar is in gebruik en voldoet tot nu toe aan de verwachting. Het doet in elk geval de dingen die worden beloofd.

WH 09-02-2019

groot assortiment, goede levering voor een redelijke prijs. Je kunt er ook terecht voor vragen

Diego 09-02-2019

Na één jaar een laptop gehad te hebben brak de scharnier van het scherm, en kon ik deze dus niet meer open of dicht klappen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, en kreeg netjes een leenlaptop aangeboden voor de tijd dat de originele gerepareerd moest worden. Pittig netjes, alleen jammer dat ik het volledige bedrag van de leenlaptop in borg moest betalen.
Na een ongeveer 1,5 had ik deze weer terug, en het probleem was opgelost.
Echter na 7 dagen gebruik gaf de laptop uit het niks geen teken van leven, en was deze dus wéér stuk, alleen met een ander probleem.

Toen ik aangaf dat mijn laptop 7 dagen na reparatie weer stuk is gegaan en deze om wou ruilen voor een nieuwe sinds ik er geen vertrouwen meer in heb, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was. Blijkbaar moet de laptop drie keer gerepareerd worden voordat ik hem om kan ruilen.. Bij de eerste reparatie kreeg ik netjes aangeboden dat ik een tweedekans leenlaptop uit kon kiezen voor de tijd dat de originele bij reparatie is, echter toen ik dit voor de tweede reparatie vroeg kreeg ik als antwoord dat dit opeens niet meer mogelijk was. Na te vertellen dat het bij de vorige reparatie ook zo is gegaan, was het opeens toch wel mogelijk. Een beetje vreemd dus. Toen ik uiteindelijk wel een leenlaptop zou krijgen (waarvan ik het volledige bedrag in "borg" moet betalen), werd mij verteld dat ik door moet geven waar ik de laptop voor zou gebruiken, en dat de klantenservice medewerker er een voor mij uit ging kiezen. Na netjes door te hebben gegeven dat ik hem voor intensieve taken zoals meerdere VMs runnen zou gebruiken, samen met een lijst met minimale specificaties te sturen, koos ze een laptop uit die tweedekans €2479 euro kostte, en die alsnog compleet *onder* mijn gevraagde specificaties zat. En dat terwijl je meerdere tweedekans laptops met mijn specificaties lijst had voor maar rond de €1400/1500.
In mijn ogen lijkt het op een hartstikke slecht uitgevoerde trick om jullie eerst veel geld te besparen, en daarna mij veel te veel te laten betalen. Zeer slecht dus.
Uiteindelijk ben ik niet akkoord gegaan met de laptop die voor mij uitgekozen werd, en er zelf een uitgekozen en doorgegeven.
Uiteindelijk is het dus toch wel opgelost, maar op een manier die ik nooit meer in een gesprek met een klantenservice medewerker mee wil maken.

Beste Diego,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als er een scharnier afbreekt. Natuurlijk willen wij dit oplossen. Het aanbieden van een Tweedekans laptop tegen borg als leenlaptop is geen standaard dienstverlening en wordt daarom ook niet standaard aangeboden. Het is ook geen plicht van de verkoper om de klant te voorzien van een leenlaptop. Dat vervolgens jouw laptop nieuwe kuren vertootn is natuurlijk heel zuur, maar staat los van het scharnier en daarom dient de laptop voor een tweede keer aangeboden te worden.

Wij begrijpen dat je hiervan baalt. Maar het is aan de verkopende partij om de garantie invullen te geven. Wij bieden een reparatie aan en voldoen daar mee aan het begrijp garantie. Dat je er ongemakken van hebt, is natuurlijk niet fijn. Wij werken er ook hard aan om dit allemaal zo spoedig en soepel mogelijk te laten verlopen.

Dat wij verkeerd advies geven is een kwalijke zaak en ook absoluut geen standaard situatie. Ons excuus hiervoor.

Fijn te lezen dat het alsnog allemaal is opgelost.

Tikatus 09-02-2019

Geleverde Radio CD speler bleek gebruikt, DAB deed het niet en er zat een CD RW in met muziek. Retour sturen na een telefoontje was eenvoudig en zonder problemen en na drie dagen hadden we alweer een nieuw exemplaar.
Vandaag kreeg ik ook de CD RW (uit het vorige apparaat) gestuurd. En hoewel die niet van ons was is de moeite die Coolblue gedaan heeft toch geweldig attent!
We zijn sowieso erg te spreken over de service van Coolblue. Top! Zal er zeker vaker bestellen.

Peter 09-02-2019

Al regelmatig bij coolblue besteld. Levering is altijd erg snel, zelfs op zondag! Service is ook goed, retourneren van producten is eenvoudig en je krijgt je geld snel teruggestort.

E. Veenman 09-02-2019

Ik heb al meerdere keren electronica gekocht op coolblue. Ik ben een arme student en dus heb ik geen auto. Ik heb een 32 inch monitor gekocht maar na een tijdje was er een zwarte balk op het scherm. Na even met de klantenservice te hebben gebeld is er makkelijk een oplossing gevonden. De monitor werd gratis opgehaald en na een gegeven reparatie tijd werd mij precies op de afgesproken dag meegedeeld dat ik een nieuwe monitor zou krijgen. De volgende dag had ik hem thuis. Dit is maar een voorbeeld van de top klantenservice van coolblue maar naar mijn ervaringen zekee representatief!

F. Weijs 09-02-2019

Voor 23.59 uur besteld morgen in huis. Zeker niet.
Geinformeerd waarom het niet geleverd was, het was blijven staan in de sorteerruimte. Maar maandag zou ik bij niet thuis een briefje in de bus krijgen om voor 22.00 een nieuwe dag uit te kiezen. Nou mooi niet.
Het werd naar een afhaallocatie gebracht met geen parkeerplaats in de buurt. Heb ik gevraagd om de bestelling te annuleren. Op track & trace zag ik dat de magnetron was opgehaald en heb ik geinformeerd als deze weer terug was om het opnieuw te versturen maar dat kan niet, moest ik maar een nieuwe bestellen. Coolblue alles voor een glimlach, ik heb me kapot gelachen en zit nu met rugklachten. Ben ik blij dat ik de wasmachine nog niet besteld heb.
Maar voor mij geen Coolblue meer.

Beste meneer/mevrouw Weijs,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling op ons sorteercentrum is blijven staan. Hierdoor heb je langer moet wachten op jouw bestelling. Dit hoort natuurlijk niet.

Balen ook dat PostNL het direct na een pick-up point heeft gestuurd. Dat er geen parkeerplaatsen zijn is balen, maar kunnen wij natuurlijk niets aan doen. Zodra een bestelling retour komt, wordt deze geannuleerd. Je bent dan vrij om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ingrid Engelen-Croes 09-02-2019

De service is echt boven verwachting. Coolblue maakt het waar. Levering is snel, levering is correct. Je hoeft geen dagdelen te wachten. Via de mail ontvang je exact de tijd waarop je de bezorgers kunt verwachten (je wordt zelfs gebeld wanneer ze onderweg naar je zijn). Wij hadden een wasmachine gekocht en deze is keurig geplaatst en aangesloten. De bezorgers hebben de oude machine meegenomen en daarnaast ook al het verpakkingsmateriaal. Coolblue heeft ons echt het gevoel van 'de klant is koning' gegeven, m.a.w. They gave us the smile!

wvdwiel2020 08-02-2019

Supervriendelijke behandeling. Je moet wel even wachten maar omdat je verwelkomd wordt met koffie merk je daar bijna niets van.

Dierkes 08-02-2019

Prima service vriendelijk personeel alles keurig aangesloten en oude machine meegenomen met verpakking, en machine buiten verwachting vrolijk naar boven gebracht petje af.

Linda 08-02-2019

Duidelijk, snel en met een glimlach. Het juiste product werd de volgende dag al geleverd.

Zeb 08-02-2019

Als ik online wat bestel, is het hoogstwaarschijnlijk via Coolblue. Ik ken geen andere service waar je zo zeker van kan zijn dan van Coolblue. Het pakketje kwam bijna altijd aan op het verwachte tijdstip, als dit niet zo was stond de klantenservice meteen klaar om me te informeren over de status van mijn bestelling.

pincius 08-02-2019

Uitgebreid assortiment, razendsnelle levering en perfecte after sale service. Waarom zou ik nog naar een "echte"winkel gaan, als het zo ook kan!

lenze 08-02-2019

mooi alles word aan huis geleverd voor een goede betaalbare prijs lekker makelijk

Willem 08-02-2019

Perfect bedrijf, snelle levering en uiterst vriendelijke bezorgers.
Product bevalt perfect

Robin 08-02-2019

Overzichtelijke webwinkel met goede filters om te vinden wat je zoekt. Geen overdaad aan artikelen, maar wel ruim voldoende keus en aanbevelingen. Terwijl de prijzen vergelijkbaar zijn met andere aanbieders, is de service en gebruiksgemak van de site onderscheidend van de rest. Daarom is Coolblue mijn eerste keus als ik iets nodig heb voor ons bedrijf of privé.

Marion 08-02-2019

Ze doen wat ze beloven en nog eens super snel. Goede prijzen en leuk taalgebruik.

Remco 08-02-2019

Duidelijke website. Goede en snelle levering van koffiemachine. ‘s avonds besteld andere dag al in huis. Top!

Ed Corsten 08-02-2019

Prima winkel met behulpzame oplossingsgerichte mensen die weten waar ze het over hebben.

Marjan 08-02-2019

Coolblue is een zeer betrouwbare en overzichtelijke online shop. Door de duidelijke en heldere uitleg is het gemakkelijker om het juiste apparaat te kiezen dat bij je past. Ook de bezorging verdiend een pluim, zeer behulpzaam, geduldig en vriendelijk.

Monique 07-02-2019

Een duidelijke online-shop. Een nette en vlotte afhandeling van de bestelling en een zeer vriendelijke bezorger

Ans middelkoop 07-02-2019

Als je iets besteld waar haast bij is kan het dezelfde dag nog worden geleverd kost je wel iets maar is het zeker waard

Ellen 07-02-2019

Groot aanbod met voldoende informatie. Mogelijkheid tot snelle levering. Zelfs dezelfde dag.

WR 07-02-2019

De bestelling gat lekker vlot, de site is overzichtelijk en de reactie is heel snel. Prima service over de bestelling. Kortom prima bedrijf goede snelle bediening en levering en waren voor je geld.

Liedy van Maanen 07-02-2019

Duidelijke we site, dus bestellen levert geen moeilijkheden op.
De bestelling werd wel ander half uur vóór de aangegeven tijd bezorgd. Zou jammer zijn geweest wanneer ik op de geplande tijd Niet aanwezig geweest zou zijn.. Ik realiseer mij dat het met de bestelling en levering van het product niet helemaal relevant is. Maar toch wil ik dit minpuntje kwijt.