Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mathijs 25-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en uitstekende service.

Coolblue levert 7 dagen per week, zeer snelle levering met duidelijke instructies en website. Goed assortiment met duidelijke omschrijving van het product (in mijn geval televisie). Prijsstelling ook prima, misschien zijn er goedkopere shops, maar die bieden vaak niet de snelle levering en goede service die Coolblue biedt.

Peter Kouijzer 25-07-2017 In de winkel gekocht
Oosplein Rotterdam

Prima service

Zeer vriendelijk personeel dat je verwend met koffie als je staat te wachten . als je nummer aan de beurt is word je geroepen en deskundig bijgestaan bij je aankoop .

Wim van Ballegooy 25-07-2017 Via de website gekocht

Een geweldig en betrouwbaar bedrijf.

Goede, snelle en overzichtelijke website.
De gratis verzending en de snelle leveringen zijn een groot voordeel.
Heb nu diverse keren bij Coolblue besteld en ze komen steeds hun beloftes na.
Zelfs bij reparatie wordt dit vakkundig opgelost.
Heb geen minpunten.

Hans 25-07-2017 Via de website gekocht

hele goede service

werd nadat ik de wasdroogcombinate besteld had de dag erna zeer netjes afgeleverd en aangesloten en de mensen die hem aangesloten hebben waren vriendelijk en behulpzaam

Helene 25-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Coolblue levert maatwerk. De door mij bestelde wasmachine werd op de afgesproken tijd geleverd door drie jonge mannen die niet alleen voorkomend en servicegericht waren, maar ook nog wisten waar ze mee bezig waren. TOP!

Liesbeth 25-07-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede en complete service.

Het artikel wat we zochten was op meerdere sites te koop, we hebben echter voor coolblue gekozen i.v.m. de goede en snelle service. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden en hebben ze een uitstekend bereikbare klantenservice mocht er wat mis gaan. Maar zoals eigenlijk altijd het geval is, was ook nu alles prima in orde en hebben we geen klantenservice nodig gehad!!

David van Gelder 25-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en snelle levering.

Gezochte produkten zijn snel en makkeliojk te vinden. Duidelijke informatie over zowel produkt als levering. Snelle levering, waarbij ook naar een ophaalpunt gestuurd kan worden.

Schrijvertje 25-07-2017 Via de website gekocht

Fijne website

Staan voor je klaar als je vragen hebt en hebben een snelle afhandeling. Via de website is makkelijk een selectie toe te passen en ook het vergelijken van producten is fijn.

VinceD 25-07-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, snelle service en goed bereikbaar!

Scherpe prijzen, snelle service en goed bereikbaar! Als je problemen hebt levert de winkel goede service!

sylvia 25-07-2017 Via de website gekocht

Al een aantal keer spullen besteld, altijd snel geleverd en goede service. Laatste keer was de levertijd veel langer dan afgesproken, bleef opgeschoven worden zonder dat daar echt actie op ondernomen werd, dus viel de service tegen deze keer.

Simone 25-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke informatie op website 't. a.v. het product. Bestelproces verloopt gemakkelijk en volgende dag daadwerkelijk in huis.

H.pichlet 25-07-2017 Via de website gekocht

As expected!

Just as it should be . Having made an error by pc input;
It's not always easy and clear, how to correct or redo.

Sandra uit Almere 25-07-2017 Via de website gekocht

Top service !

Ik vind de site heel gebruiksvriendelijk. Heel duidelijk en overzichtelijk. Door wat algemene info en de mogelijkheid om artikelen met elkaar te kunnen vergelijken heb ik een goede keuze kunnen maken. Levering was ook top, binnen de gestelde termijn en transporteurs heel vriendelijk. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de levertijd en 10 min voor levering is er nog gebeld. Oude aparaten meegenomen. Enige minpuntje is dat er geen afvoerslang bij de droger zat. Dat is wel aangegeven bij de specificatie maar heb ik dus over het hoofd gezien. Dit had bij de bestelling nog wel eens aangehaald mogen worden.

Vanessavd 25-07-2017 Via de website gekocht

Super vriendelijk en zeer goede service

Nieuw zwembadje had een slechte band die steeds afliet. Na 3 keer opblazen teruggebracht. Zonder problemen een nieuw zwembadje gekregen dat bovendien gratis thuisbezorgd wordt. Dat vind ik pas een super service en zo leer je een bedrijf pas echt kennen. Alvast met deze ervaring de indruk dat Coolblue doet wat ze belooft.

Roland 25-07-2017 Via de website gekocht

Razendsnel

Savonds om 23.55 uur box besteld, volgende dag om 14 uur al geleverd. Kon nog mooi mee op vakantie, superfijn!

de Bijzaak 25-07-2017 Via de website gekocht

Netjes bezorgd, iets vertraagd.

De shop is erg goed en informatief. De berichtgeving over bezorging kan iets duidelijker maar dat heeft ook te maken met de website van Post NL. Als het niet in de auto zit en duidelijk niet meer het aangekondigde bezorgmoment haalt, moet dat gewoon direct zichtbaar zijn.

Jacqueline 25-07-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website, met goede vergelijkingsmogelijkheden.
Snelle levering, de volgende dag en dat was op zondag! wow ik wist niet eens dat dat kon.
Makkelijke betaalmogelijkheden,. Ik zou niet weten wat er te verbeteren valt op basis van deze ervaring.

Wesley 25-07-2017 Via de website gekocht

top service

+ bij Cool blue is het altijd in orde
+ op tijd geleverd zoals afgesproken
+ producten zijn altijd in orde
+ en ook altijd en goede service na verkoop moest er iets niet in orde zijn

Himanshu 25-07-2017 Via de website gekocht

Promise delivered !

Great service, I Ordered at 23:30 and still it was delivered next day (@14:30). The product was also as advertised. will order more.

Thanks

Dhr. Seamari 25-07-2017 Via de website gekocht

Dikke service! met vriendelijke personeel??

Onlangs zat ik een beetje prijzen te vergelijken op Google voor een nieuwe koelkast, CoolBlue kwam daar als voordeligste uit. Ik heb eerlijk waar nog nooit zo snel een product ontvangen het was zelfs sneller dan zalando haha! Je word netjes kwartier van te voren gebeld en dat maakt het zo ideaal. Ben zeer tevreden en zie me volgende grote aankoop zeker weer bij coolblue gedaan worden.

Bert 25-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte telefonische bereikbaarheid

24 uurs service ook in weekend. Prijsniveau concurrerend en telefonische informatiedienst die ook goed bereikbaar is zonder lange wachttijden. Dat is mijn grootste irritatie bij meeste webwinkels

Chris 25-07-2017 Via de website gekocht

One-stop shop!

Buiten de super snelle levering (ook in t weekend) van enorm diversiteit aan producten kun je er altijd van op aan dat Coolblue er alles aan doet om je tevreden te maken. Ik heb ze een paar keer nodig gehad met garantie / credit ook maar dat was ook snel en goed geregeld.

M.Louwen 25-07-2017 Via de website gekocht

TOP.

Stofzuiger begeeft het op vrijdag.
Bij kieskeurig verschillende vergeleken met goede reviews.
Beste prijs bij Cool blue !
Vrijdag in de loop van de middag besteld .Zaterdagochtend in huis.
Super!

M.Louwen 25-07-2017 Via de website gekocht

Top bestel-afleverproces

Het verbaast nij steeds weer dat alles zo netjes volgens afspraak verloopt.
Mails over bestelling netjes en vlot verwerkt
War=t beloofd word . word waarheid
TOP

Anneke Mijnhardt 25-07-2017 Via de website gekocht

Helemaal blij met de snelle en goede service van Coolblue!!

Ik ben altijd heel tevreden over Coolblue: de snelle service, zelfs op zondag leveren en als er iets niet goed is wordt het probleem heel snel en prettig opgelost!

Maarten 25-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals je het zou willen

Ik koos voor Coolblue omdat ik weet dat zij betrouwbare service hebben met snelle levering via een vertrouwde transporteur. Wanneer je een specifiek product koopt hebben zij duizenden tips en trucs hiervoor, welke zorgen dat je (mocht je iets vergeten) je altijd geholpen wordt en een idee krijgt wat je nou eigenlijk aan het kopen bent. Topwinkel!

Mandy 25-07-2017 Via de website gekocht

Elke keer weer top!

Fijne website, alles heel duidelijk. Product supersnel bezorgd en leuke extra filmpjes met uitleg. CoolBlue is elke keer weer top!!

Kevin 24-07-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Top service!

Weer super goede service mogen ontvangen! Ze nemen altijd net dat stapje extra om je blij de deur uit te laten gaan :)
Toen ik aangaf te twijfelen over een aankoop werd me verteld dat ik het product uitgebreid kan testen op vakantie en het terug kan brengen als het niet voldoet aan de verwachtingen, top! Het product was niet op voorraad, maar door de snelle levering konden we het de volgende ochtend om half 10 ophalen, precies op tijd voor de vakantie.
Helemaal niets negatiefs te zeggen, ik ben dik tevreden!

W. Beerens. 24-07-2017 Via de website gekocht

Geen "WOW"- gevoel.

Levering van het gewenste product OK. Prijs loopt exact in de "rij" van andere aanbieders...Geen Nederlandstalige gebruikshandleiding. Pakket werd bezorgd in enorm groot pakket (80x50x33 cm), terwijl de verpakking van het product zelf een omvang had van 55x42x11 cm. Geen milieubewuste keuze.

Beste,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend dat je geen Nederlandstalige handleiding hebt ontvangen bij jouw beeldscherm. Dit is natuurlijk een handleiding die door de fabrikant geleverd wordt. Als je hier graag een Nederlandse versie van ontvangt, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen. Wij zorgen er dan voor de je deze digitaal ontvangt. Wat betreft de verpakking, is het inderdaad zo dat pakketten soms in een doos worden verzonden die te groot is voor de verpakking. De reden hiervoor is dat wij simpelweg geen kleinere door hebben waar een monitor in past zonder dat hij erin gepropt moet worden met het risico dat jouw aankoop beschadigd aankomt. De kans bestaat natuurlijk wel dat wij in de toekomst nog een maat krijgen die hier wel bij past. Als je hier nog meer vragen over hebt, horen wij deze natuurlijk heel graag van je. Op die manier kunnen wij elke dag blijven verbeteren. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Marcel Bouwman 24-07-2017 Via de website gekocht

Zonder stress kopen wat je graag hebben wilt.

Het grootste assortiment aan producten met altijd concurrerende prijzen.
Altijd de volgende dag geleverd.
Gratis retour beleid al heb ik daar nooit gebruik van hoeven te maken.
De product informatie is zeer nauwkeurig.

Madam 24-07-2017 Via de website gekocht

TOP!

In de avond besteld. Volgende ochtend bezorgd. Heb vaker besteld hier en nooit problemen gehad. Ook ruilen of retourneren gaat vlekkeloos. Ga zo door coolblue ;-)

S l de Vries 24-07-2017 Via de website gekocht

Goedemorgen shop .goede service en een goede levering van producten vriendelijk personeel sluit producten aan

Pcj.suiker 24-07-2017 Via de website gekocht

Materiaal en service top. Bezorgers zijn netjes en kundig.

Snelle levering en wat ze beloven komen ze ruim na.
Iets duurder dan andere maar op zijn plaats gezet aangesloten en getest, oud machine dragen ze zelfs naar beneden en nemen het mee zonder gezeur of extra kosten. De 2 bezorgers zijn echt een goede aanwinst, keurig netjes c/q vakkundig. Top.

Johan 24-07-2017 Via de website gekocht

Slechte shop en een super slechte service

Er word een verkeerde pakket geleverd, maar zadelen ons met het probleem. Wel 210 euro betalen maar niks krijgen. Wij kregen het niet voor elkaar om het goede product (grasmaaier) te krijgen. Sterker nog: ze wouden ons niet verder helpen als hun verkeerd geleverde product (prullenbak) nog niet weer bij hun binnen was. Erg wantrouwig en onprofessioneel. En dat om zo'n dtomme prullenbak

Hey Johan,

Vervelend om te horen dat jouw bestelling zo mis is gelopen. Dat is helemaal niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Omdat wij ons kunnen voorstellen dat je behoefte hebt aan netjes gemaaid gras, lossen wij dit heel graag van je op. Wij willen je dan ook vragen om ons een bericht te sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Als je hier jouw ordernummer en begeleidend verhaal bij kunt doen, gaan wij meteen voor je aan de slag. We hopen gauw van je te horen.

Dectje 24-07-2017 Via de website gekocht

Goed en snel geholpen!

Maken waar wat ze beloven, bestellen en dag erna leveren binnen e afgesproken tijd voor een goede prijs

Rosiky 24-07-2017 Via de website gekocht

"Fit for a King" service en kwaliteit!

Een creatief bedrijf verkoopt geen rommel, die hebben overal ideeën liggen.
Zij leveren de klant wat hij nodig heeft, niet wat hij vraagt.
Hij waardeert pas wat hij heeft, tot hij het mist, zoals een stofzuiger!

Leon 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede product kennis

ik had vrijdag avond een besluit genomen welk product ik nodig had voor mijn netwerk hierbij moest ik gebruik maken van een 4G modem helaas bezorgen de meeste website's alleen op werk dagen en zit ik het weekend zonder internet ik heb gelukkig via coolblue iets kunnen bestellen wat er de volgende dag aanwezig zou zijn ik had nog mijn twijfels of deze modem het juiste apparaat zou zijn na 1 telefoontje 22:00 savonds wist ik dat ik de juiste hardware had gevonden er werd goed mee gedacht en ik werd goed geholpen door de klantenservice ook nog de goedkoopste volgens Tweakers

Angela Wien 24-07-2017 Via de website gekocht

Snel opgelost

De dag voor we met vakantie zouden gaan begaf onze wasmachine het. Gelukkig bezorgde coolblue snel onze nieuwe, zodat we onze was toch weg konden werken.
De informatie over de machines was goed en overzichtelijk waardoor we een goede keuze konden maken. Er was voldoende keuze: voor ieder wat wils...

Anja 24-07-2017 Via de website gekocht

Coolblue is persoonlijk

Snel, efficiënt, persoonlijk, met een lach. Alles wordt aangesloten en oude spullen mogen mee retour en het verpakkingsmateriaal wordt ook opgeruimd en meegenomen . Zelfs even een belletje een kwartier van tevoren: we komen er aan! Gewoon top.

Supersnel 24-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levring

Snel een nieuwe magnetron nodig nadat deze plotseling kapot ging.
Op zaterdagavond besteld, Binnen 16 uur geleverd, op zondag nog wel
Super !! Alleen even jammer, dat de oude magnetron niet gelijk meegenomen kon worden. Wel de mogelijkheid om gratis ergens naar toe te sturen.

Daan 24-07-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld, jammer van de kapotte kapstok

De gekochte ijskast werd netjes geleverd, precies op tijd, verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen en ze konden ook de oude meenemen. Wat jammer was, was dat de bezorger de kapstok van de muur stootte en dat ook genoteerd heeft (met excuses, dat wel), maar dat niemand me gebeld heeft om een en ander te regelen of überhaupt te vragen of ze nog schade konden vergoeden. Dat vond ik wel een beetje gek voor een bedrijf dat service zo hoog in het vaandel heeft staan. Gevalletje pech, kan gebeuren, ik was ook niet boos, maar ik vind dat ze wel een gebaar hadden mogen maken zonder dat ik dat uit mezelf eis.

ad wouters 24-07-2017 In de winkel gekocht

slechte service

Samsung tv is in orde.Er was mij medegedeeld door het personeel van het g. mahler-filiaal dat het toestel op mijn bovenverdieping zou worden neergezet.Deze belofte werd niet waargemaakt.Ook was mij herhaaldelijk beloofd dat het oude tv-toestel zou worden meegenomen.Dit is niet waargemaakt.
Officiele reactie van Coolblue 24-07-2017

Beste Ad,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat de levering niet zo is gelopen zoals afgesproken. Wij willen daar onze excuses voor aanbieden. Het zou kunnen dat jouw televisie door PostNL is afgeleverd in plaats van CoolblueBezorgt of onze partner Dynalogic. In dat geval klopt het inderdaad dat de oude televisie niet standaard wordt meegenomen. Omdat dit wel is afgesproken, willen wij graag met je op zoek naar een afspraak. Om dat te doen, willen wij je vragen om jouw ordernummer en begeleidende verhaal op te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen voor je aan de slag. We hopen gauw van je te horen.

Robin 24-07-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Mijn nummer één (web-)shop is toch wel Coolblue. Heb je een vraag en je krijgt een goed antwoord. Service, dat staat voorop. Nu met de nieuwe Tweedekansjes is het nog leuker, een nieuw product met serieuze korting omdat iemand het terugbrengt. Ook in de winkel zijn ze snel en behulpzaam. Geen onzin-verkooppraatjes maar gewoon helpen!

René R. 24-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort te zijn!

Snelheid top!
Communicatie top!
Product aanbod top!
Alleen kan het verpakkingsmateriaal wel wat minder. Nu een zeer forse omdoos voor een klein product. Doos weer opgevuld met "mega bubbles"....🤔

Mark van Velsen 24-07-2017 Via de website gekocht

Altijd goed bij CoolBlue

Duidelijke website met ruim assortiment en duidelijke productuitleg.
Service waar nog geen ander bedrijf aan kan tippen.
Prettige garantievoorwaarden
Uiterst snelle leveringen
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ferry 24-07-2017 Via de website gekocht

klantvriendelijkheid?niet echt!!

ik had altijd een hoge pet op van Coolblue tot vandaag zaterdag ging de waterkoker van mijn vrouw kapot en in plaats van weer een goedkope te kopen dachten we we doen het nu eens goed en kopen een iets duurdere bij coolblue dan zitten we altijd goed zo gezegd wij een Princess waterkoker besteld we konden hem op zondag laten komen maar dan waren we niet thuis dus lieten we hem op maandag komen toen hij kwam ik dat ding gelijk uitgepakt en even getest wat bleek de waterkoker ging wel aan maar niet automatisch uit de knop was kapot ik dacht geen probleem ik bel even met coolblue en dan lossen we het op nou niet echt dus de klantvriendelijke oplossing zou zijn "prima meneer morgen komt een chauffeur van ons langs met een nieuwe en die ruilt hem dan om ".maar nee je krijgt van alles gemaild dan moet je alles weer inpakken en ergens bij een PostNL punt gaan brengen dan wachten tot het product bij coolblue in het magazijn is dan kijken ze het na en dan gaan ze weer eens een nieuwe opsturen dit betekend dat wij dus ongeveer een week zonder waterkoker zitten en mijn vrouw dus lekker gevaarlijk met een steelpannetje water kan gaan koken voor een kopje thee.
Coolblue alles voor een glimlach staat er op de site maar dat telt dan alleen als je iets koopt en niet als er iets kapot uit de doos komt en terug moet omdat je niet betaalt voor een kapot apparaat.

Officiele reactie van Coolblue 24-07-2017

Hey Ferry,

Bedankt voor het invullen van een review. Vervelend om te horen dat jouw waterkoker kapot aan is gekomen. Wij kunnen ons goed voorstellen dat jullie je hadden verheugd op een lekkere kop thee en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Het klopt inderdaad niet dat de bezorger bestellingen aan de deur omwisselt. Dit gebeurt alleen met producten die door ons zelf worden opgehaald en afgeleverd zoals witgoed. Bij producten zoals een waterkoker is dit nooit het geval en dit had dus niet toegezegd mogen worden. Zodra het pakket bij ons binnen is, sturen wij een nieuwe jouw kant op. Hier krijg je uiteraard bericht van zodat je weet op welke dag je de nieuwe koker kunt verwachten. We hopen uiteraard dat dit allemaal snel gebeurt zodat je snel kunt genieten van een lekkere kop thee.

Jbennink 24-07-2017 Via de website gekocht

Wat een leuk bedrijf

Wat een leuke ervaring om bij Coolblue (www.coolblue.nl) wat te bestellen.
*Tijdens het invoeren van je bestelling krijg je allerlei tips
*Na de bestelling krijg je tot slot, als beloning voor het moeten wachten op de levering, wachttherapie aangeboden.
*Bij het verzenden van het product wordt een A4 met confetti motief mee gestuurd, om de bezorger feestelijk te onthalen
*Nu is er wat niet goed met het product en hoef ik het niet eens terug te sturen ('is de moeite niet'), maar wordt het geld gewoon terug gestort.

Wat een geweldige ervaring en leuk bedrijf met goede service.
Dat mag wel vermeldt worden en ik plaats op deze manier een positieve review om ze ook bij anderen onder de aandacht te brengen.

Ik zeg topbedrijf.
Vertel het door.

Jan 24-07-2017 Via de website gekocht

Afgrijselijk

Vrijdagavond wasmachine en wasdroger besteld, Coolblue beloofd voor 23.59 besteld morgen in huis. Zaterdag mail bezorging tussen 10 en 3 uur. Om 12 uur een mail ontvangen dat er een vertraging was en er zou worden geprobeerd de bestelling toch nog op dezelfde dag af te leveren. Vijf minuten na de eerste mail een mail of ik maar wilde aangeven wanneer ik de bestelling wilde ontvangen. Eerste mogelijkheid maandagmorgen. Gebeld met Service van Cool BLue, na een half uur wachten iemand aan de lijn gekregen maar kon mij niet helpen. Geen andere mogelijkheid dan maandagmorgen. Waar is de zondag toch gebleven vraag je je af.
Maandagmorgen wordt het dan toch bezorgd maar mist een essentieel onderdeel waardoor de droger en wasmachine niet op elkaar gezet kunnen worden. Was wel besteld. Transporteurs gaven aan dat zij niet veel tijd hadden, mogen maar 7 minuten per klant besteden. Telefoontje gepleegd met Service Cool Blue. Kon nu weer niet gelijk helpen. Nu de order geannuleerd. Mijn betaling kan ik pas over 3 werkdagen terugkrijgen. Ik hoop dat dat wel klopt. Nu bestelling geplaatst bij Bemmel en Kroon. Bemmel en Kroon verkoopt deze set ook nog voor 70 Euro goedkoper.

Hey Jan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review in te vullen. Vervelend om te horen dat het niet is gelukt om de wasmachine op de zaterdag af te leveren zoals afgesproken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Wij willen je meteen graag vertellen dat wij op zondagen geen witgoed en grotere producten leveren, dat is de reden dat de eerste mogelijkheid de maandag was. Dat je dan een incomplete bestelling ontvangt is uiteraard niet netjes en wij zijn met je eens dat dit niet kan. Omdat je de bestelling inmiddels hebt geannuleerd, hopen wij dat wij jou in de toekomst toch mogen laten zien waar onze service echt om draait. Wij kunnen je namelijk garanderen dat dit niet onze normale gang van zaken is. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Ben 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, namen gelijk mijn oude wasmachine mee. Installeerden de nieuwe en gaven ook nog wat goede tips!

De bezorgers kwamen wel vroeg en waren toen al iets vriendelijker dan dat mijn ochtendhumeur aankon ;-p

wvw 24-07-2017 Via de website gekocht

zeer snel geleverd en goede uitleg

zeer snel geleverd en zeer goede uitleg ook een duidelijke beschrijving op de website , ook toen het product besteld was krijg ik een mail met voorschriften en gebruik van de saeco pico baristo
8927/01 saeco pico baristo
8927/01