Deze score is berekend op basis van 13644 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Dirk 23-08-2020

Snelle correcte levering. Ruime keuze. Correcte prijs. Voor mij moet er niets wijzigen.

Sam van den Elzen 23-08-2020

Goede product hulp wat ik moest kiezen en leuke site met veel kleine dingen die het online shoppen leuker maken

E. Maris 23-08-2020

Betrouwbaar, ruilen geen probleem, altijd op tijd, keurige service, telefonisch goed bereikbaar en je krijgt gewoon een mens aan de lijn en geen computer. Hulpvaardig en zichtbaar met fysieke winkels. Ik heb nl geen idee met wie ik zaken doe bij Bol. com. Ga zo door!

Rudi ( H'vliet ) 23-08-2020

Ruime sortering ,goede afhandeling ,juiste prijs , goed verpakt , goede retourregeling bij ontevredenheidt . Alles met een smile

Daan 23-08-2020

Ik bestel hier het liefst mijn producten, top site en enorm goeie service. Zowel op de site als de levering, altijd snel en goed. De levering met de eigen coolblue bussen is erg fijn en er wordt altijd goed met de producten omgegaan.

Emad 23-08-2020

ik heb allen de beeldscherm open ontvangen, dan vraag ik mee af dat normaal is.

Bos 23-08-2020

Prima overzicht in wat je krijgt en aankoopt. Heldere website met prima filter mogelijkheden en vergelijkingen.
Snelle service in bezorgen en het juist doorgeven van de informatie.

maud 23-08-2020

Coolblue is altijd goed overzichtelijk en beantwoord vragen snel en met een goede uitleg. Coolblue is een top bedrijf

Faat 23-08-2020

Overzichtelijke site, reageren snel ip de mail, professioneel, klantvriendelijk en goede prijs.

Marco 23-08-2020

Fantastische service en top bezorgers. Keep up the Hood work, want er zijn weinig bedrijven die zo goed omgaan met klanten. top

Sam 23-08-2020

Altijd goede service en m’n bestelling is altijd op tijd bezorgt of ik haal het zelf in de winkel.

harald 23-08-2020

Snelle levering en prima service van coolblue! Tips over de aankoop in de mail voor een snelle inbedrijfstelling , helemaal super! Wederom bewijst coolblue zijn betrouwbaarheid, top toko!

Fabian 23-08-2020

Shop is overzichtelijk en gemakkelijk doorneembaar.
Verlanglijstje werkt naar behoren en is een pluspunt.
Prijzen zijn niet altijd beter dan de concurrentie, maar voor wat ik besteld heb was dit wel het geval.
Levering gebeurde op de vermelde dag, doch was er ietsjes veel speling met de tijd (voorspelling en uiteindelijke tijdsspanne waren uit elkaar geschoven, ook al bleven we in de tijdslimiet voor leveringen (7u30-22u00).
Leverpersonen waren echter super vriendelijk en hulpvaardig (hebben het zwaarste pak van de bestelling 2 verdiepingen hoger binnengebracht).

Echt kwaliteitsservice tot en met.

peer vanderelst 23-08-2020

weliswaar een relatief kleine aankoop maar alles verliep vlg beloftes, waarvoor hulde!
waarom geen 10? ik vind jullie blauw te blauw.
groeten en til next order
........

C. vd Hoek 23-08-2020

Ik shop altijd bij Coolblue, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke Ap.
Mijn elektrische tandenborstel hield er opeens na 1,5 jaar mee op. Mail gestuurd naar Coolblue, ondanks de drukte kreeg ik snel antwoord dat ik mijn tandenborstel kon opsturen voor reparatie.
Heel snel kreeg ik al bericht dat hij niet meer gerepareerd kon worden en kreeg het aankoopbedrag om een nieuwe te bestellen.
Echt een top service en ik werd heel klantvriendelijk geholpen. Voor mij geen ander meer dan alleen Coolblue!! Zeker een aanrader

Sandra 23-08-2020

Overzichtelijke site met duidelijke + en - punten en recensies. Reserveren was super easy en zo opgehaald in de winkel met top personeel

Anne 23-08-2020

Overzichtelijke website, goede informatie en bijzonder snelle levering. Ook ervaring met klantenservice was enorm positief - vriendelijk en snel geholpen

Hubert Eerdekens 23-08-2020

Producten worden overzichtelijk en gedetailleerd aangeboden. Snelle, stipte, vriendelijke en professionele service.

Hans Pijnenburg 23-08-2020

Geweldige service daags er na werd er al geleverd
De prijs van ‘t procent was nergens goedkoper dan bij Coolblue
Mijn advies is Vooral zo doorgaan 👍

Patries 23-08-2020

Hele snelle bezorging. Eind van de middag besteld, de volgende dag begin van de middag in huis.

Judina 23-08-2020

Een hartstikke fijne winkel! Komt afspraken na en duidelijkheid naar de klant.

Bram 23-08-2020

‘s Avonds om 23:00 een nieuwe router besteld, dag later geleverd en binnen 10 minuten alles werkend!
Verpakking was prima in orde zoals altijd, gratis levering binnen een dag en prima geprijsd. Voldoende redenen om weer bij Coolblue te blijven bestellen !

Dirk 23-08-2020

Coolbue, de plek voor dure elektronica. Omdat je weet als het fout gaat, maakt Coolblue het in orde.

Barry 23-08-2020

Hele fijne (online) winkel. Vooral het, de dag na bestelling,(glim)lachend) zelf op de fiets komen brengen van het bestelde product maakt Coolblue echt anders dan anderen.

Romy 23-08-2020

Voor coolblue gekozen omdat het desbetreffende product hier het goedkoopst was. Zeer tevreden..fijne webwinkel en je wordt goed op de hoogte gehouden, wat betreft de status van je bestelling.

Kim 23-08-2020

Onbetrouwbaar, laat na volledige informatie te geven, leugens over mails die verstuurd zijn en zeer klantonvriendelijk bedrijf. Ik koop hier geen dure apparatuur meer want je krijgt geen waar voor je geld en bovendien is coolblue onbehoorlijk in hun manier van met klanten omgaan

Heleen 23-08-2020

Heldere informatie, overzichtelijke site. Goede service, snel, vriendelijk en zeker creatief! Erg belangrijk. Wachttherapie... Grapjes.. love it! En blij met een goed product.

MB 23-08-2020

Top. Alles zoals beschreven. Niets op aan te merken en veilig kopen een aanrader.

Jolande 23-08-2020

Wasautomaat-wasdroger-combinatie besteld + keuze "op de plek zetten, aansluiten en oude apparaten meenemen" voor €19.95. Dat kwam in eerste instantie niet goed maar na bellen wel. Tijdstip bezorgen gekozen (tussen 12 - 17 uur) waar je €9,95 voor moest betalen. Eerste bevestiging stond deze tijd er op later werd dat door Coolblue gewijzigd in 17-22 uur. Weer contact moeten opnemen, was niets meer aan te doen tenzij ze een dag later zouden bezorgen (wat het al was i.v.m. de warmte, kreeg je na bestelling te zien in scherm dus tv-reclame is misleidend).
Uiteindelijk belden de bezorgers dat ze wat vroeg waren en of ze al mochten komen. Helemaal goed juist, 16.45 uur stonden ze voor de deur. Oude apparaten héél snel beneden gezet en nieuwe supersnel boven en aangesloten. Korte uitleg erbij. Prima!
Wat er bij de website niet goed gaat, weet ik niet maar voor de telefoniste's, app-contact en de bezorgers niets dan lof!

Jos 23-08-2020

De service is uitstekend, via de mail krijg je bericht wanneer je bestelling af wordt geleverd.
In de praktijk wordt dit waargemaakt.

Willem 23-08-2020

Voordelig, betrouwbaar. Altijd volgens afspraak. Geen gedoe met retourneren.

John Priem 23-08-2020

Had een probleem met nieuwe laptop. Werd onmiddellijk professioneel geholpen. Bedankt.

Guus van Rooy 22-08-2020

Zeer goede communicatie over verzending en het verloop! Gaf ons een vertrouwd gevoel. Ook vriendelijke bezorger, die om 21 uur nog aan de deur stond.

Pem 22-08-2020

Goolblue was mijn tweede keus met wat ik zocht want ik keek eerst op mediamarkt maar ik heb uiteindelijk toch voor cool blue gekozen wat betreft het product

Jack schuurkes 22-08-2020

Ringtone deurbel 3 + chime pro 2 na bestelling ineens 61,00 euro goedkoper???
Klantenservice moeilijk te bereiken.
Gelukkig komt alles goed volgens de klantenservice man.
Hopelijk staat binnenkort het verschil op onze rekening.

Walter B. 22-08-2020

Ik ben zeer tevreden over COOLBLUE!
Via de webshop heb je een ruime keuze van allerhande artikelen,makkelijk gevonden wat ik zocht.s’Avonds besteld s’morgens keurig en verzorgd aan huis geleverd.COOLBLUE heeft uitstekende service aan iedereen,niemand doet beter.
Super bedankt!

De Vries 22-08-2020

Het is altijd fijn om bij Coolblue een apparaat uit te zoeken. Er is vrijwel altijd een top 10 met redenen waarom. Ook is er een Coolblue keuze. En is de mogelijk meerdere artikelen te vergelijken. Na bestellen gaat het verwerken supersnel. Ben je niet tevreden kun je het produkt gratis terugzenden. Je kunt ook nog een medewerker telefonisch om advies vragen, maar tot op heden is het werkelijk altijd drukker dan U van ons gewend bent. Dit hebben ze dan nog niet perfect voor elkaar.

Joost 22-08-2020

Zoals altijd was alles weer goed geregeld: zowel op de heldere website als de communicatie mbt de levering van het product.

Amber Deklerck 22-08-2020

Snelle en goede levering, super dat er op voorhand gestuurd wordt wanneer het pakketje ongeveer aankomt

Jurrie 22-08-2020

Veel keuze, supersnelle levering, goede prijzen en makkelijk vanuit de zetel te bestellen ...

Erik 22-08-2020

Goede productinformatie, veel en heldere productbeoordelingen door andere kopers en snelle levering.

Léon van Adrichem 22-08-2020

makkelijk besteld in een overzichtelijke website en snel en goed geleverd, product voldoet perfect

Ml 22-08-2020

Snelle service en wanneer het artikel binnen een maand goedkoper word aangeboden door cool bleu krijg je het verschil terug
Super service
Wij zijn bloj

Erwin Wessels 22-08-2020

Coolblue is een fijne winkel met zeer hoge service. De meeste artikelen worden de dag erna al direct geleverd. De wasmachine die we recent hebben besteld werd netjes en snel geïnstalleerd. Zeer tevreden.

Ina 22-08-2020

Tafelmodelvriezer gekocht en die moest op de 1e verdieping worden neergezet. Keurig de nieuwe naar boven gebracht en de oude naar beneden zonder iets te beschadigen.
En ook binnen de tijd gekomen die doorgegeven was.

Hanny 22-08-2020

Ik vind Coolblue een super fijne shop. Het was de eerste keer dat ik wat bij Coolblue besteld heb, En het zal zeker niet de laatste keer zijn. Het apparaat keurig op zn plek gezet en ze waren mooi op tijd. Al met al toppie hoor.

Philip noreilde 22-08-2020

Snelle service
S avonds diepvries besteld en de volgende morgen om 10 uur al geleverd aan huis met de nodige informatie omtrent installatie

Ruben Dewaele 22-08-2020

Correcte levering en vriendelijke mensen. Op tijd geleverd en goede prijs kwaliteit.

Ik koop zeker terug via Coolblue

Nadine 22-08-2020

Snel, duidelijk en een fantastische doos die ik als hoed kon gebruiken. En waar katten in verdwijnen.

Leon R. 22-08-2020

Snel, prima geregeld, goede camera.