Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lysette 14-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue had én een goede prijs en snelle levering van de blender die ik aangeschaft heb.
Helaas was de blender bij de eerste test al kapot, erg vervelend natuurlijk, maar 1 telefoontje met coolblue en het was geregeld. De kapotte blender opgestuurd en gelijk een nieuwe blender (die het wel doet) ontvangen.
Erg fijn!

Ger Janssen 14-08-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

S.avonds besteld, dag erna in huis. Van te voren een sms over de tijd dat men aan huis was. prima levering. Perfecte koop, prima prijs/kwaliteit verhouding

Karla Lankhorst 14-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service meer dan je mag verwachten.

Ik heb bij Coolblue een wasmachine besteld. Wel aangegeven dat eea van zn plaats moest. In eerste instantie kon dit niet, maar is uiteindelijk helemaal in orde gekomen. Complimenten.

Eveline 14-08-2017 Via de website gekocht

Cool Blue voor mij een topper!

Wasmachine de ene dag gekocht via de website, de volgende dag stond hij te draaien! De reden waarom ik altijd bij Cool Blue bestel is omdat de aflevering altijd zo goed geregeld is. Je krijgt keurig van tevoren een tijdsbestek van twee uur door. Een half uur voor aankomst word je gebeld door de monteurs. Monteurs zijn altijd uiterst correct en behulpzaam.

Anoniem 14-08-2017 Via de website gekocht

Heel vriendelijk, niks was een probleem, goede service

Site prima, telefonisch contact prima , heel vriendelijk en positief ,uitstekende service en erg blij met optie geen muziek😃

Jacqueline 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

De snelle levering, de plaatsing op de derde verdieping en het mee terug nemen van wasmachine en droger. Allemaal top geregeld.

Cobie 14-08-2017 Via de website gekocht

perfecte bestelling en bezorging

Goede prijs, fijne webshop, goede afhandeling qua bezorging. Hoe de service verder is weet ik niet want ik moet het product nog gaan gebruiken.

Minpunten

Doen wat ze beloven. Alles voor een glimlach :). 14-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service, levering en met humor :)!

Op de site met weinig zoekwoorden uitkomen bij het juiste product. Fijn dat je 7 dagen per week je product geleverd kan krijgen. De glimlach volgt vanzelf :).

Ferry D. 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Geen nonsens en er wordt gewoon snel en goed geleverd. Heb je vragen? kan je ze stellen en krijg je ook snel antwoord.

J. Linssen 14-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Zoals belooft is alles op tijd geleverd en het voordeel is dat CoolBlue heel veel producten heeft zodat je meerdere dingen tegelijk kunt bestellen.

Ton Maastricht 14-08-2017 Via de website gekocht

Razendsnelle levering en fantastisch tablet

2e kans Huawei tablet gekocht, was gewoon nieuw en perfect compleet. Betrouwbaarheid van Coolblue is op hoog niveau. Geweldig product voor superlage prijs.

Leo 14-08-2017 Via de website gekocht

Ik wil het product vandaag nog.......EN DAT KAN!

Even bellen of het product geschikt is voor het product wat ik al heb, en gelijk telefonisch mijn bestelling klaar gezet. (alleen nog betalen) En diezelfde dag nog in huis!

Barbara 14-08-2017 Via de website gekocht

Fijne aankoop

Ruime keuze aan toestellen, stipte levering, goed verpakt, kwaliteitsvolle klantendienst.
éénmalig een toestel moeten retourneren wegens fabricagefout en vlot een omruiling gekregen.

Joost 14-08-2017 Via de website gekocht

PostNL en Coolblue komen belofte niet na

Doelbewust besteld omdat binnen 24 u geleverd zou worden. Niet gebeurd en als je dan om oplossing vraagt moet je opnieuw bestellen en voorschieten. Slecht

Beste Joost,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We kunnen goed begrijpen dat je onwijs baalt van je vertraagde pakket. Dit is natuurlijk ook niet wat je van ons mag verwachten en wij willen je hiervoor allereerst onze excuses aanbieden. Onze collega's hebben jou de mogelijke oplossing aangeboden. Wij begrijpen dat dit geen ideale situatie is en hebben geprobeerd om mee te denken in mogelijkheden. Mochten wij op dit moment toch nog iets voor jou kunnen betekenen, kun je altijd een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. We kijken dan zo snel mogelijk verder met je mee.

Christa van Coolblue

Koen 13-08-2017 Via de website gekocht

Product prima, levering geen fijne ervaring.

Wasmachine gekocht die bezorgd werd door dynalogic. Waren twee arabische mannen die hoi in het Nederlands zeiden maar verder, ook in mijn woning, alleen maar arabisch met elkaar spraken. Vond dat absoluut niet prettig en zeker ook niet netjes! Dus van de zo befaamde coolblue service heb ik helaas niet genoten.

Beste Koen,

Bedankt voor je review. We vinden het onwijs vervelend om te lezen dat de levering van je nieuwe wasmachine zo naar is verlopen. Dit is niet de bedoeling en we kunnen ons goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van bent geworden. We willen dan ook graag met je mee kijken naar een oplossing zodat je in ieder geval nog met een kleine glimlach kunt terugkijken op je bestelling. Kun je hiervoor een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met je ordernummer en een korte toelichting? We kijken dan zo snel mogelijk verder met je mee.

Mirjam 13-08-2017 Via de website gekocht

Trage levering

De CoolBlue site was prima. Het bestelde artikel heb ik op donderdag besteld en zou vrijdag geleverd worden. Het is nu zondag en het artikel is er nog steeds niet. PostNL is tussen vrijdag en zaterdag meerdere keren langs geweest maar het bestelde artikel was er helaas niet bij....

Beste Mirjam,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat onwijs vreemd en vervelend dat jij je pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we kijken dan ook graag met je mee naar de situatie. Zou je ons hiervoor op geenglimlach@coolblue.nl je ordernummer met een korte toelichting kunnen sturen? We gaan dan zo snel mogelijk verder voor je aan de slag.

Karin 13-08-2017 Via de website gekocht

Super service met enthousiaste en kundige medewerkers

Prima informatie op de site. Veel reviews waardoor je je een goed beeld kunt vormen. Na het plaatsen van de orde continue updates t.a.v. de bestelling. Persoonlijk tintje want je kent de namen van de bezorgers. Die bezorgers, Pim en Dennis, lieten merken dat ze trots waren om bij Coolblue te werken: mooi. Verder natuurlijk ook belangrijk: kundig. Dus dikke pluim.

arie 13-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering. Ruime keuze. Goede prijs. Echt een aanrader. Lekker thuis kiezen uit een ruim assortiment van produkten.

E. Broekhuijsen 13-08-2017 Via de website gekocht

Altijd op tijd

Ik heb meerdere keren gebruik gemaakt van Coolblue en elke keer maakte ze waar wat ze beloofde namelijk de volgende dag leveren. Ideaal.

Nalini 13-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik zal nergens anders meer bestellen, coolblue is perfect, niets op aan te merken. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam, een aanrader voor iedereen!!

maribas 13-08-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

duidelijke beschrijving van het artikel, alle specificaties zijn aanwezig. Een snelle levering en op de afgesproken tijd.

Nanda 13-08-2017 Via de website gekocht

Top!

Coolblue doet wat het belooft! Zeer snelle service en zeer vriendelijk personeel. Meerdere keren nu producten gekocht en nog steeds zeer tevreden.

Jac Staals 13-08-2017 Via de website gekocht

Bij Coolblue staat de klant centraal ,vriendelijk personeel!

Overzichtelijke website en winkel - deskundig en vriendelijk personeel - prijs/kwaliteit verhouding - snelle levering !

Geen tevreden klant 13-08-2017 Via de website gekocht

Service minder dan verwacht

Het product de koelkast ziet er echt super leuk uit alleen de service wat minder. Ik ben op kamers gaan wonen dus ik heb een koelkast besteld bij coolblue echt een hele leuke zo'n retro model.
Afijn nadat de bezorgers de koelkast kwamen brengen pakte ze het beneden uit en zette ze de koelkast op een karretje waardoor er aan de onderkant krasse ontstonden. Daarna hebben ze het naar de 3e etage getild wat wel top was. Een maal boven hebben ze de koelkast neergezet en mochten ze hem niet aanzetten door de verplaatsing naar boven. Afijn dat was het dan ik moest tekenen en weg waren ze. Ik kreeg nog wel het advies om bierviltjes onder de koelkast te zetten omdat deze wiebelde. Oké nou ja ik was een beetje overdonderd en ging ermee akkoord .
Toen ik daarna in de koelkast keek zaten daar de pootjes en het handsvat in. De bezorgers waren nog niet zo lang weg dus belde ik ze op of ze misschien de koelkast konden maken( ik ben zelf niet handig) maar toen werd ik gewezen op de handleiding en dat het hun veranderdwoordelijkheid niet was en ze kwamen ook niet meer terug.
Dit was geen bezorging met een glimlach.

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We kunnen ons goed voorstellen dat de levering van deze nieuwe koelkast niet erg prettig is verlopen. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en natuurlijk een enorme domper. Je bent tenslotte juist zo blij met je nieuwe retro koelkast. Zou je ons via geenglimlach@coolblue.nl je ordernummer kunnen toesturen en een korte toelichting? Dan kijken wij zo snel mogelijk verder met je mee.

Barbara 13-08-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Ruime keus~ goede kwaliteit~ redelijke prijzen~ en het belangrijkste.....zeer klantvriendelijk!!
Had leuk contact mer medewerker hij stuurde me zelfs een kaartje na ons gesprek. Heel attent van hem, en een reden te meer om klant te blijven van Cool Blue;))

Suresh 13-08-2017 Via de website gekocht

Goede service met een maar ...

Bestelling en levering: prima gedaan. Maar op de website wordt gezegd dat het oude apparaat wordt meegenomen. Maar dat kon niet, want de vrachtwagen zat vol. De chauffeur liet het mij ook zien. Ik moest het dus zelf zien kwijt te raken. Dat was dus minder. Met deze kanttekening zou ik Coolblue wel aanbevelen.

Geesje van de Crommert 13-08-2017 Via de website gekocht

Goede online service

Tot nu toe vrijwel alleen maar goede ervaringen met deze webshop. Wanneer er iets niet loopt zoals gepland wordt het direct opgelost. Het contact met klantenservice is erg goed en professioneel.

N H 13-08-2017 Via de website gekocht

Prima shop. Snelle levering en juiste tijd uitleveren.

Gewoon doen wat je adverteert. Snelle levering. Tijdspanne aangeven wanneer geleverd wordt en zich daar aan houden. Meenemen oude en installeren nieuwe met uitleg, zoals je dat van elke winkel zou moeten verwachten.

a van wingerden 13-08-2017 Via de website gekocht

Goeie telefoon service, leuk gesprek geweest met verkoper!

Kan alleen nog niet beoordelen of mijn aankoop goed of betrouwbaar is, m'n ijskast moet nog komen!! Jammer dat dat niet eerder kon!Donderdag besteld en dinsdag wordt hij pas afgeleverd!

Paul 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, Top bezorgservice!

Op zondag een vaatwasser besteld, maandagmorgen volgens afspraak bezorgd, aangesloten en getest door de bezorgers van Coolblue.
Oude machine netjes mee terug genomen.
Vooraf goede communicatie wat betreft het bezorg moment.

CC 13-08-2017 Via de website gekocht

Snel en goede service !!

De site is gebruiksvriendelijk, de levering super snel en veel op voorraad !! Ook over de evt. retouren wordt niet moeilijk gedaan.

Jan 13-08-2017 Via de website gekocht

Schitterende service!!

Correcte en supersnelle levering. Vóór 15u besteld en voor de "spoed" levering gekozen (+9,95€) Resultaat, om 20u werd mijn bestelling correct aan huis geleverd. In één woord schitterende service!

Bastiaan 13-08-2017 Via de website gekocht

Snel met een goede klantenservice die snel reageert vragen.

Netjes, klantgericht en super snel antwoord. Net zoals de levering. Ik moest een sd kaart hebben voor mijn Go pro. Stelde hierover een vraag via het internet kreeg binnen 15 min een reactie met link etc top.

Stranno 13-08-2017 Via de website gekocht

Kan het nog beter? Ik denk het niet!

Zeer snelle levering (binnen 1 dag).
Je wordt uitstekend geïnformeerd over de status van de levering.
Vriendelijke en behulpzame bezorgers die mijn oude wasmachine weer meenamen.

Nick 13-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Afgelopen week laat in de avond een SD-kaartje besteld. De levering lag de volgende dag vanaf 15:00u al op me te wachten bij het afhaalpunt. Top verpakt, en supersnelle levering. Zo zie ik het graag!

Bernard 13-08-2017 Via de website gekocht

zoals altijd een supersnelle bezorging

Overzichtelijke website met een duidelijke omschrijving van de producten, gunstige prijzen en zoals beloofd supersnel bezorgd.

rustru 13-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

snelle en correcte levering, toestel voldoet aan de verwachtingen.
warmhoud tijd in te stellen max 60min

Jeroen 13-08-2017 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen

Ze leveren wasmachine en droger tot en met de vierde verdieping en suiten ook de boel aan... hoe fijn is dat!

Inge 13-08-2017 Via de website gekocht

De site is gemakkelijk te gebruiken. De bestelling was goed verlopen. De levering was zeer snel. Zeer tevreden.

Eveline 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goeie prijzen en goede productinformatie

Erg tevreden met mijn bestellingen bij Coolblue, een overzichtelijke site met ruim aanbod aan producten en kloppende goed vergelijkbare informatie. De service is snel en je word op de hoogte gebracht in welk proces jou bestelling zich plaats vind. Kortom een echte aanrader!

peter van der Vliet 13-08-2017 Via de website gekocht

snelheid en info over aflevering

Gekochte produkt is overal te verkrijgen en zelfs bij Cool Blue iets duurder ( stofzuiger € 10,-- duurder ) maar aflevering, info hierover en je daar ook daadwerkelijk aan houden is prima

Frans 13-08-2017 Via de website gekocht

Goede keus

Eenvoudig te programmeren en te gebruiken.
Jammer dat de lijst van gemiste telefoontjes ontbreekt, maar dat komt door het ontbreken van een antwoordapparaat(eigen keus)

Eduard 13-08-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldige service!!

Onze koelkast en combi werd ingebouwd door Ton. Deur omdraaien, geen probleem. Aardige kerel met vesrstand van zaken. Tilt in zijn eentje de wasmachines uit de auto en installeert ze in record tijd. Chaoeau!!!!!

C.E. vd Bos 13-08-2017 Via de website gekocht

Top service zoals ik gewend ben!

Site is overzichtelijk, eaardoor ik mijn keuze goed kan maken! De vergelijkingsmogelijkheid is prettig boj het kiezen voor een product, in mijn geval een wasmachine.

Ad 13-08-2017 Via de website gekocht

De snelle levering

Als je iets snel wilt hebben moet je bij coolblue zijn ,ook. voor een goede service staan ze bekend .

Heleen 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende service

Zeer duidelijke site. Scherpe prijzen. Overzichtelijk bestelproces. Je wordt tijdens de levering goed op de hoogte gehouden. Er werd schade gemaakt bij de bezorging, wordt meteen netjes afgehandeld, zonder gedoe.

pierre 13-08-2017 Via de website gekocht

slecht levering 3 dagen telaat

Zondag een koelkast bestelt voor 12uur svonds. In de hoop maandag tekrijgen.maar niet dus.had een snipper dag hier voor genomen. Ik gebeld.ze sorry is fout gegaan.dinsdag komen ze.ik weer wachten op de koelkast .weer niet .Onder tussen kan ik de inhoud van mijn koel kast weg gooien .weer gebeld. Ja morgen komt hij. Dus als ik bij de media markt was gegaan dat ik de zelfde koelkast maar dan voor 150 euro minder.als troost het ik een zielig waardebon gehad van 15 euro.maar ik heb bijna 200 euro schaden gehad Door dat hun niet optijd leveren. Ik koop hier nooit meer iets. Oplichting zijn .

Hoi Pierre,

Wat ongelofelijk naar om te lezen hoe de levering van je nieuwe koelkast is verlopen. We kunnen ons goed voorstellen dat je hier allesbehalve tevreden mee bent en willen jou hiervoor allereerst onze excuses aanbieden. In je bericht lezen we terug dat je contact hebt gehad met onze collega's en dat je ook dit contact niet als heel prettig hebt ervaren. Wij horen dan ook graag van je of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Mocht dit zo zijn ontvangen we graag je ordernummer en een korte toelichting via geenglimlach@coolblue.nl. We kijken dan zo snel mogelijk verder met je mee.

Tevreden klant 13-08-2017 Via de website gekocht

Razendsnelle levering met een goede service!

Tot middernacht bestellen en de volgende dag kunnen leveren! Afhandeling mail en wensen heel netjes. Alles goed te volgen en goede communicatie, ook wanneer ze er bijna zijn. Netjes afgeleverd en geinstalleerd met duidelijke uitleg en tips/adviezen en dat alles voor een prima prijs!

Snel, betrouwbaar, duidelijk, goede service, goedkoop en vriendelijk.

Martine van Lieshout 12-08-2017 In de winkel gekocht
utrecht

aankoop chromebook en rugzak dochter

Ik ben een enorme internetshopper en zocht een chromebook voor mijn dochter uit bij Coolblue. Zij waren op dat moment de goedkoopste. Ik twijfelde om de aankoop te doen i.v.m. een ervaring bij een ander bedrijf waarbij ik de laptop moest opsturen en de modellen niet meer leverbaar. Ik kon niet naar de winkel omdat deze te ver van huis was. Ik besloot geen computers meer te kopen online. De modellen die ik in winkels heb zien staan sloten niet aan op mijn wensen. Ik was in dubio totdat een vriendin vertelde dat er in de buurt een winkel te vinden is van coolblue, ik bestelde direct en kon de volgende dag de bestelling ophalen in de winkel. Ik en mijn twee jonge kinderen werden vriendelijk ontvangen met de vraag of wij wat wilde drinken. De medewerker bood zelfs uit zichzelf aan wat water bij de chocomel voor de kleintjes te doen zodat deze niet te heet zou zijn. We waren snel aan de beurt en werden vriendelijk bedient. De winkel ervaring draagt enorm bij aan het vertrouwen. Coolblue zou daarom voor elke keus de eerste keus zijn.

Luc 12-08-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

Betere webshop bestaat er niet. Heb via watzapp Coolblue geraadpleegd en kreeg snel reactie. Ben erg tevreden en gebruik Coolblue regelmatig.