Deze score is berekend op basis van 3406 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harman 24-03-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf om daar te kopen

Het is het bedrijf waar ik graag bestel omdat de kwaliteit goed is verzending super snel de prijs laag is heel groot assortiment en vriendelijk en behulpzaam bij problemen met instellingen ze weten waar ze het over hebben.

R. Dorreboom 24-03-2017 Via de website gekocht

Op tijd geleverd

Een prima assortiment en de koelkast die wij zochten voor een aantrekkelijke prijs. De service van Coolblue, de snelle levering, het innemen van de oude koelkast en de gratis bezorging heeft er toe geleid bij Coolblue te bestellen

Frans 24-03-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Vriendelijke en bekwame klantenservice. Ook uitstekende bezorgservice en bezorgers. Groot en goed aanbod. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader.

Superaankoop! 24-03-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Supersnelle levering, en door mail- sms en telefonisch contact heel duidelijk hoe laat ze komen. Dus niet eindeloos wachten op de bezorging. En heel vriendelijke bezorgers!

Thomas 24-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en goed product!

De service van coolblue is zeer goed. Alles staat duidelijk omschreven om te weten over het product. Zelf heb ik alle vertrouwen in dit bedrijf. Om te bestellen via de webwinkel is erg vertrouwbaar en komt altijd netjes de volgende dag binnen.

De Jonge 24-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Op de site wordt het product goed en duidelijk omschreven, bestellen gaat heel eenvoudig. De levering van het bestelde is heel snel. Alles is heel zorgvuldig verpakt. Na levering volgde nog een mail met instructies betreffende de installatie van de laptop.

Robin 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer snelle levering en mooie duidelijke webshop. Ruime keuze en producten zijn makkelijk te vergelijken in een overzichtelijke lijst.

Annette 24-03-2017 Via de website gekocht

Supergoede service

*goede website voor productvergelijking
*gratis plaatsing en aansluitservice bij grote apparaten
*continu op de hoogte houden van levering voor klant
*vriendelijke en beleefde bezorgers

Thierry 24-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue, Gewoon Cool

Wederom een snelle, goede levering. En dat voor een scherpe prijs.
Na bestellen nog een handig instruktie mailtje gehad voor het product wat ik besteld had.
Gewoon Cool dus!

Sannnne 24-03-2017 Via de website gekocht

TOP!

In één woord omschreven: TOP. Duidelijke website, leuke filmpjes en wachttherapie. Snelle levering en goede prijs- en kwaliteitsverhouding. Ik bestel altijd graag bij Coolblue.nl.

Ling 24-03-2017 Via de website gekocht

geweldige service!

Na levering blijkt een kras op de koelkast te zitten. Gebeld en word gelijk een voorstel gedaan om dit op te lossen. Alleen de bezorgers wilden liever de doos niet uitpakken. Na verzoek werd dit pas gedaan.

Dion 24-03-2017 Via de website gekocht

Van alle markten thuis.

We hebben gekozen voor Coolblue vanwege de immense aanbod en in dit geval een aantrekkelijke aanschafprijs.

Behalve dat er ook koopjes tussen zaten, toch gekozen voor een nieuw model.
Product bevalt enorm en dat is maar een bevestiging van de kwaliteit die geleverd wordt.

Deurne 24-03-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden over Coolblue

Coolblue levert altijd snel en correct en heeft een handige webshop met duidelijke info. Na de bestelling ook meteen info over de levering.Ik heb al verschillende keren bij hun besteld en Ik ben een heel tevreden klant !

Velis 24-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte installatie

Afspraken worden zeer goed nagekomen: mailtje wanneer geleverd wordt; telefoontje van de installateur een half uur voor levering.
Bezorger/installateur zeer bekwaam. Uitstekend!

Anneke 24-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, alles ten alle tijde duidelijk

Duidelijke website, makkelijk om mijn nieuwe tv uit te zoeken. Ik wou niet zo snel mogelijk, maar op een andere dag geleverd. En dat was ook zo geregeld.
Je wordt goed op de hoogte gehouden mbv mails over de status van de levering. Prima gewoon.

24.3.2017 24-03-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger en stoomreiniger

Zeer goede service snel en personeel is vriendelijk en als ik iets ga kopen bestel ik online bij cool blue ben zeer tevreden

Jan Mulder. 24-03-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare en goede service.

Betrouwbaar op afspraak. Nette en vlotte bezorging. Zeer correcte verwerking/afwerking. Service heb ik geen gebruik van gemaakt. Maar goed ook natuurlijk. Op naar de volgende cool bleu bestelling.

Goedegebuure 24-03-2017 Via de website gekocht

Wasmachine service was top

Wasmachine besteld. Volgende dag na paar mails, smsjes en een telefoontje kwamen de bezorgers aan. Ze namen de oude wacmachine mee (van 1 hoog), sloten de nieuwe aan. Zette het schoonmaakprogramma aan en een vragenlijstje en klaar. Snel, goed en netjes geregeld. Top service voor een nieuwe machine.

Stephan 24-03-2017 Via de website gekocht

Goede wasmachine en service

Nieuwe wasmachine gekocht en de volgende morgen al meteen bezorgd. De wasmachine werd boven gezet en de oude werd meteen meegenomen. Aardige medewerkers en snelle en goede service!
Zou er de volgende keer zeker weer bestellen.

Oriana 24-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Duidelijke levering, snel en leuke emails naar de levering toe! Ook de humor die gebruikt wordt vind ik goed passen bij het merk Coolblue.

Serge 24-03-2017 Via de website gekocht

Super goede en snelle service

Komen de afspraken na. Wasmachine netjes naar zolder gebracht en aangesloten. De oude meegenomen. Netjes via mail en SMS op de hoogte gebracht van de tijd waarop geleverd zou worden. 20 Minuten van te voren ook nog gebeld door bezorgers dat ze onderweg waren. Uiterst correcte bezorgers.

Linda 24-03-2017 Via de website gekocht

Super service zowel aan de telefoon als bij de aflevering

Wat ik fijn vind is dat er super wordt gecommuniceerd; eerst krijg je een mail waarin wordt aangegeven hoe laat de zending komt, daarna nog een smsje en vervolgens wordt je nog gebeld door de chauffeur wanneer hij er verwacht te zijn. Hier kunnen andere winkels nog een voorbeeld aan nemen! Ook waren de chauffeurs zeer kundig en dachten goed mee.

Vikash 24-03-2017 Via de website gekocht

Snelle professionele en goede service!

Zeer snelle service, goede opvolging en zeer duidelijke informatievoorziening via email en sms. Top organisatie!

Sylvia 24-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Uitgebreide webshop, overzichtelijk en gunstig geprijsd. Veel informatie en bij vragen kun je altijd een whats app berichtje sturen die direct beantwoord wordt. En natuurlijk een hele snelle levering. Super

Nico 24-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en top service !!

Gebruiksvriendelijkheid van de website en snelle levering van het product. Grote sortering aan producten en k koop vaak bij Coolblue.

Johan 24-03-2017 Via de website gekocht

Super snel geleverd, Netjes en correct.Niks mis mee.

Ik heb deze shop gekozen omdat bekend is dat de service en de aflevering van het pakket zeer goed zijn. Ook deze keer werd alles netjes op tijd afgeleverd. Zag t pakket er weer prima uit. Zeer snel geleverd.

BL 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle verwerking

Zelfs op zaterdag voor een bepaalde tijd besteld en zondag ontvangen, heel goed.
Meer weet ik niet maar ik moet minimaal 100 posities vullen.

MarvinJamesNL 23-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon zoals het hoort.

Ik kan weinig bijzonders vertellen. Op donderdagavond een bestelling van een espressomachine geplaatst. De volgende dag kon ik deze afhalen bij een afhaalpunt. Pakket is tevens goed verpakt. Geen negatieve punten.

Erwin 23-03-2017 Via de website gekocht

Goeie en klantvriendelijke service!

Voor de derde keer iets gekocht bij CoolBlue, en wederom weer zeer tevreden. Dit maal ging het om een wasmachine, hier is veel keus (bijna te veel) en er waren wat vragen over, de vragen zijn gesteld via whatsapp, snel antwoord en er werdt goed mee gedacht! Vervolgens wasmachine besteld en deze is op afgesproken datum bezorgd door 2 bezorgers, ze hebben de wasmachine naar zolder gesjouwd, en de oude naar beneden, zeer deskundig en denken goed om de kozijnen e.d. Ook werd er middels mail en sms indicatie gegeven hoelaat de bezorging zou plaats vinden, plus dat er nog een sms volgde een half uur voor de bezorging, en ca 10-15 minuten voor tijd nog gebeld! Dus je hoeft niet van 8.00 tot 20.00 thuis te zitten wachten. Al met al SUPER!

Bart 23-03-2017 Via de website gekocht

Absoluut geweldige services

Zeer goede en overzichtelijke website met aangename customer experience. Vlotte levering en zeer vlotte service na verkoop (ik moest een item terugsturen die niet aan de verwachtingen voldeed en alles is vlot en correct verlopen).

Bedankt, Coolblue!

Marloes 23-03-2017 Via de website gekocht

Snel, altijd goed

Duidelijke website, snel en goed. Soms nét een of een paar euro duurder dan ergens anders maar service is het wel waard.

Jimmy 23-03-2017 Via de website gekocht

Volgende dag in huis

Om 23.30 bestelling gedaan en volgende dag om 9 u smorgens aan deur. Niet gelijk andere site's. Ze beloven volgende dag aan huis en heb deze zelden de volgende dag ontvangen .
Doe zo verder cool blue !

Diana V. 23-03-2017 Via de website gekocht

Perfect 'tweede kansje'

Ik ben blij met jullie mogelijkheid om 'tweede kans' producten te kopen, terwijl de voorwaarden en levering gewoon hetzelfde blijven als wanneer je een nieuw product koopt. Top!

P. van Aken 23-03-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik heb ervaren als klant dat Cool Blue écht staat en uitvoert in 'alles voor een lach'. Het is een bedrijf wat echt klantgericht, servicegericht en klantvriendelijk is! Ook via de chat bij vragen is elke medewerker uiterst vriendelijk. Ik voelde me serieus genomen en geen nummer. Aanrader.

Alexander 23-03-2017 Via de website gekocht

Heel nette service

Exact volgens afspraak geleverd. Track and trace werkt uitstekend en ik werd keurig 10 minuten voor de levering gebeld. Een paar stevige jongens hebben de machine naar de eerste verdieping gebracht en de oude machine weer meegenomen. Aansluiten ging ook netjes alleen waren ze twee afsluitplaatjes vergeten te plaatsen. Dat heb ik zelf maar gedaan.

Tim van Sprang 23-03-2017 Via de website gekocht

Altijd blij

Bestel hier altijd met een glimlach. Ook als het iets duurder is dan bij andere winkels bestel ik vaak toch bij coolblue.

koos 23-03-2017 Via de website gekocht

tevreden over productlevering. niet over gsm inruil actie

Ik zag voordat ik bestelde niet dat mijn oude huawei niet ingeruild kon worden. Hierdoor liep ik 20 euro mis. Ik had hem anders elders besteld

Goele 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer correcte service!

Het pakket liet op zich wachten door een fout bij b-post, coolblue heeft meteen een nieuw opgestuurd, dat was pas service!

P.Mel-Asselman 23-03-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Coolblue heeft een heel uitgebreid assortiment en een fantastische service. De volgende dag is je bestelling al in huis, zelfs op zondag!

Eline 23-03-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Snel besteld, makkelijk uit te kiezen op de website. In een postkantoor vlakbij opgehaald. Hoef dus niet thuis te zijn;-)

EBri 23-03-2017 Via de website gekocht

Zondagavond besteld, maandag in huis...Top!

Coolblue geeft super veel en goede informatie in de vorm van video's. Werkelijk zeer goed! Keep up the good work!

Er 23-03-2017 Via de website gekocht

Geen andtwoordt op mail en onvriendelijk aan de telefoon

Wij hebben twee mails gestuurd van twee aparte mail adressen na twee dagen geen antwoordt.
Toen maar gebeld wij wilde een macbook kopen een tweedekansje wij kregen een erg ontvriendelijke en korte andtwoorden en ze eindigde met u kunt maar het beste een nieuwe kopen.
Dan maar gedaan maar niet bij coolblue

Officiele reactie van Coolblue 25-03-2017

Beste Er,

Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service en geen antwoord hebt gehad op uw e-mails. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en niet de service die u van ons mag verwachten. Wanneer u ons nog een verdere uitleg wil geven van de situatie, kunt u een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin schets van de hele situatie. Wij gaan hier dan mee aan de slag voor u. Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier met uw nieuwe MacBook toe en als wij iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag.

Astrid 23-03-2017 Via de website gekocht

Snel, netjes... helemaal top

Ze zijn snel, keurig op tijd geleverd en een nette klantenservice!!
Ik weet nu wel waar ik de volgende keer weer bestel... Coolblue !!

Ankie 23-03-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Via een link van lijstje.nl. Cadeautje voor zoon. Maar wel meer gekocht ook en het is naar alle tevredenheid.

Coolblue is top 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle levering, je krijgt een SMS wanneer ze komen bezorgen en dan een paar minuten van te voren ook nog een belletje
Alles wordt netjes geïnstalleerd, Zeer vriendelijke

Inge 23-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en ook nog eens op zondag top??????

Duidelijk omschrijvingen en makelijk zoeken.
Fijn dat er ook het echte merk van Samsung wordt verkocht en er ook e.v .t andere mogelijkheden zijn en dat dit duidelijk wordt vermeld.

John Veldhuis 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig goed.

Oude wasmachine ging plots kapot, even op internet gezocht naar vervanging, Coolblue had de scherpste aanbieding voor mijn keuze. De volgende dag stond het nieuwe exemplaar al te draaien, via Smartphone kreeg ik bericht dat hij onderweg was, wanneer hij ongeveer kwam en een half uur voor dat ze aanbelden kreeg ik nog een bericht. De machine werd op zijn plaats gezet en kon de oude wasmachine meegeven.

jan 23-03-2017 Via de website gekocht

uitstekend

bestelling volgende dag geleverd, verder niets aan toe te voegen gewoon goed!
ook de beoordelingen van andere klanten goed gelezen om zelf tot een keuze te komen

M. Sweere 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Al meerdere keren bij coolblue artikelen besteld. Altijd prima service.
Snelle levering, tijd van bezorrgen kun je makkelijk aangeven.

E.R. 23-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Droger en stapelkit besteld, liep gesmeerd van bestelling tot bezorging. Voor de aansluiting werd ik op dag dat ik het bestelde netjes gebeld door het monteursbedrijf om een afspraak voor aansluiting en installering. Al met al prima service dus.