Deze score is berekend op basis van 1818 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A. Hazekamp 01-04-2017 Via de website gekocht

Goede productbeschrijving en snelle levering

Hun eigen aanbevelingen en de reviews van de klanten maken samen met de uitgebreide productomschrijving en foto's de juiste keuze makkelijker en mocht je onverhoopt tóch niet tevreden zijn: dan kun je het terugsturen en wordt je geld na beoordeling teruggestort.

Bas Opmeer 01-04-2017 Via de website gekocht

Direct en betrouwbaar, op elk gebied!

Goede mondelinge informatievoorziening en nakomen wat afgesproken is! Prima kwaliteit en after sale service

B 01-04-2017 Via de website gekocht

Leer moment

Tijden het aansluiten wisten de zogenaamde monteurs niet welke de aan knop van het apparaat was. Dus drukten zij maar wat knoppen in totdat het begon te werken. Jammer als je professioneel wil overkomen even de productkennis op peil brengen.
Verder wel goed

Officiele reactie van Coolblue 01-04-2017

Beste meneer/mevrouw,

Ontzettend bedankt voor de review die u hier heeft geplaatst. Dit is feedback die wij zeker kunnen gebruiken om onze service te verbeteren. U mag zeker verwachten dat ook onze monteurs over de juiste productkennis beschikken om het apparaat voor u in te stellen. Onze oprechte excuses voor deze service. We zetten de feedback door naar de juiste afdeling zodat de monteurs worden geïnformeerd.

Als u nog andere vragen hebt, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

Coolblue.

herman 01-04-2017 Via de website gekocht

een zeer goede service.

makkelijk bestellen en vlug geleverd .dus ik kan coolblue een ieder aanraden .jammer dat ze niet meer winkels in nederland hebben maar de web shop werkt zeer goed.ga zo door voor mij een dikke 10.

Tom 01-04-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling en service na zoekraken bestelling

Na bestelling vond levering niet op afgesproken dag plaats (zondag). Zondagavond gemeld. Pakket bleek tussen Coolblue en TNT zoek geraakt. Coolblue heeft op hierop prima doorgepakt en na de benodigde papieren exercitie op maandag een nieuwe order gemaakt, welke op dinsdag netjes is afgeleverd. Is natuurlijk vervelend dat een pakket kwijt raakt, maar de wijze waarop Coolblue heeft doorgepakt, kan een voorbeeld zijn voor vele andere webwinkels.

Annet 01-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Alles op tijd geleverd, snel geïnstalleerd en buitengewoon vriendelijke jongens die ook alle oude machines hebben meegenomen.

Rob 01-04-2017 Via de website gekocht

Goede vergelijking in de webwinkel. Stipte levering

De shop heeft alle informatie over het product en stelt in staat om producten te vergelijken. Bovendien is de prijs meestal de laagste.

Henk 01-04-2017 Via de website gekocht

Zeer vlotte levering.

Duidelijke site en goed vergelijkingsmateriaal.
Zeer vlotte levering.
Klantvriendelijke servicedienst.
Kortom: zeer tevreden over Coolblue!

Iris 01-04-2017 Via de website gekocht

Makkelijk oriënteren, nuttige recensies, goede adviezen

Door de goede recensies/reviews/adviezen en koophulp van Coolblue zelf had ik snel een nieuwe compactcamera uitgezocht. Ik ben uiterst tevreden met het bestelgemak en de snelle levering. De camera is precies wat ik ervan verwacht had en ik ben er erg blij mee!

Barbara 01-04-2017 Via de website gekocht

Snel, ruime besteltijden, duidelijke communicatie

Ruime keus aan producten en er zijn voldoende criteria om je te helpen bij je productkeuze. Ruime besteltijden, snelle levering duidelijke communicatie over het verloop van je bestelling en bij vragen krijg je snel en adequaat antwoord. Kortom: TOP!

Joan 01-04-2017 Via de website gekocht

Snel, goede prijs, gewoon top

Hetzelfde product was bij Bol € 50,00 duurder!
En dat is niet de eerste keer dat een product goedkoper was + goede website en makkelijke afhandeling.

John smiet 01-04-2017 Via de website gekocht

Alles heel duidelijk. Het is eenvoudig om alles te vinden. Betaling met creditcard hoef je niets extra's te betalen, is een pluspunt .

Marcel 01-04-2017 Via de website gekocht

goede service

bestellen gaat gemakelijk ,volgende dag je product al in huis en in de avond bezorgen is ideaal als je overdag ff niet thuis bent
producten zijn goed verpakt voor verzending

Hans Van Eyndhoven 01-04-2017 Via de website gekocht

puntuele afspraak geweldige sevice

proficiat voor de 2 vriendelijke mannen die de ijskast langs de trap naar boven gebracht hebben en geinstaleerd hebben.Voldoed aan alle eisen.Spijtig dat er geen nederlandse gebruikers handleiding bij was

Peter 01-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en reactie van de klantenservice

Besteld en geleverd binnen 24uur. Toen er wat onduidelijkheid was over het 2de deel van mijn bestelling een mailtje naar de klantenservice waarbij ik binnen een uur een duidelijk en positief antwoord terug kreeg.

Lara 01-04-2017 Via de website gekocht

Alles top!

Ik heb al diverse aankopen gedaan bij Coolblue en nog nooit reden gehad tot klagen. Duidelijke website, snelle levering en een vriendelijke klantenservice.

Johan 01-04-2017 Via de website gekocht

Leuke seconden chance

Het leuke aan deze shop is de tweede kans die je soms krijgt op bepaalde toestellen . Alle voordelen van nieuw met een substaciele korting.

HJV180 01-04-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Goed product, snelle levering aan huis of bij zelf te kiezen ophaalpunt Postnl (erg makkelijk als het een cadeau is voor huisgenoot en deze het nog niet mag zien). Duidelijke website en uitleg. Eenvoudige betaling en factuur direct per mail.

Rene 01-04-2017 Via de website gekocht

gewoon goed geregeld

Coolblue is één van die webwinkels waar je vrolijk van wordt.
De zoekmodus op de website leidt je precies naar het product dat je ZELF wil hebben en niet naar het product dat een verkoper je wil aansmeren. Je kunt, door de filters te gebruiken, de zaken die je belangrijk vindt naar voren halen en zo een keuze maken die goed bij je past. Daarnaast zijn de plus- en minpunten die de website aangeeft, heel handig. Je weet zo zeker dat je een keus maakt waar je achter kunt staan. Soms is zo'n minpunt voor jou bijvoorbeeld helemaal niet belangrijk en kun je op die manier verantwoord voor de goedkopere optie gaan.

De bezorging ging precies zoals beloofd: vandaag besteld, morgen in huis of bij het afhaalpunt (dat is bij veel webshops ook wel eens anders!)

Het apparaat kwam in een degelijke verpakking, dus transportschade is niet aan de orde.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Coolblue en zal hier zeker vaker terugkomen.

Henk 01-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en een snelle levering.

Snelle levering en goede prijs. Service merk je pas als iets niet goed is. maar dat heeft tot nu toe niet gespeeld. wat ik bestelde was gewoon goed, as advertised.

Mirian 01-04-2017 Via de website gekocht

Alles top!

Communicatie is zeer snel en helder! Je weet de avond ervoor binnen welk tijdsbestek van een uur de bezorging plaats vind. Op de dag zelf wordt dat nog eens bijgesteld naar een tijdsbestek van 30
Minuten. Ook de bezorger belt een kwartier voor aankomst nog op.

Alle verpakkingen gaan direct mee, oude apparaten nemen ze mee. Aankoppelen van het nieuwe apparaat met een korte tekst en uitleg erbij.

Voor ons was dit niet de 1e bestelling bij coolblue, en zeker niet de laatste!
Gewoon top!

Laura 01-04-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

Bij coolblue kwam deze iPhone 7 het goedkoopst naar voren. Daarom voor coolblue gekozen. De levering was prima en de service ook.

M.p. 01-04-2017 Via de website gekocht

Topservice

Goeie site, supersnelle service.Geen bezorgkosten.Volgende dag in huis op afgesproken tijdstip.
Ook nog tips en instructies voor het product via de mail gekregen.

San 01-04-2017 Via de website gekocht

Top service

Makkelijk zoeken op de website, en er zit ook humor in. Iets wat je te vaak mist bij bedrijven. Ook bij de klantenservice is die humor daar, met zeker met de service die je verwacht. Dat praat heel prettig. De jongen die ik sprak heeft ons goed geholpen en we hingen echt lachend op. We hadden rond 22.00 besteld en het product netjes de volgende dag in huis, super! Prettig Rn goed geregeld die track en tracé mails je die krijgt! Al met al, zeer treveden klant hier!

Wilco 31-03-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijke aanschaf en snelle levering

Beste prijs voor gewenste router via link van Consumentenbond. Aanschaf verder makkelijk en snelle levering.

Robjedropje 31-03-2017 Via de website gekocht

2 dagen achter besteld

Ik heb twee dagen achter elkaar goederen besteld. Coolblue hielp mij middels hun chatfunctie bij het kiezen van de juiste artikelen.
De bestellingen werden in beide gevallen de volgende dag bezorgd. De bezorging kwam aan het begin van de opgegeven tijd.

Jasper 31-03-2017 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk

Ben uiteindelijk voor de snelle bezorgservice bij coolblue uitgekomen. Wegens werk had ik geen tijd om thuis ze zijn overdag. Door de gratis avondlevering toch al de volgende dag mijn bestelling binnen. Top

denhaas 31-03-2017 Via de website gekocht

super snelle service !!!!!!

groot aanbod. goede zeer snelle verzending. goed verpakt. goede service bij vragen of probleem aangekocht item. kortom TOP!!!!

Eric Nijhuis 31-03-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

Ruim assortiment, niet altijd de goedkoopste maar dat beslis je zelf. Op de site staat ook een duidelijke omschrijving van het product. En je kunt altijd hulp vragen. Dit is zeer goed voor elkaar.

Gerwin 31-03-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Stofzuiger kapot. Binnen 1 dag een nieuwe. Snel en makkelijk gekozen mbv alle reviews en de Keuze van Coolblue.

Ine 31-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Makkelijk bestellen. Goede levering. Goede service nog voor apparaat geleverd was kreeg ik al een duidelijke mail met instructies voor gebruik. Indien ik iets nodig heb bestel ik er weer.

Maria 31-03-2017 Via de website gekocht

In mum van tijd in huis

Eerdere ervaringen met Coolblue waren zo goed, dat we ook ditmaal linea recta naar dit bedrijf gingen. Je hebt je aankopen in mum van tijd in huis met -in dit geval- handige email met aansluittips

Hans 31-03-2017 Via de website gekocht

Besteld - geleverd!

Coolblue maakte het mij erg makkelijk de verschillende mobiele telefoons in mijn budget naast elkaar te zetten, te vergelijken en meteen te kopen.

hylebos luc 31-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue kan je vertrouwen

Je vindt snel je product via de site en kan op eenvoudige manier de voorgestelde alternatieven bekijken. Eens je keuze gemaakt kan je eenvoudig bestellen en betalen. Ik heb nog nooit een probleem rond de stabiliteit van hun systeem ondervonden. Voldoet het product niet, of is er een mankement aan, wordt het zonder problemen vervangen. Als ik een aankoop via internet doe, altijd via coolblue. Véél in de aanbieding en goede service.

Erik 31-03-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven.

Na bestelling netjes een bevestiging gekregen met uitleg en de vervolgstappen die genomen worden. de bezorgtijden worden vermeld en er wordt uitgelegd wat je kan verwachten van de bezorger.

Tonny v Alphen 31-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Het is gewoon simpel te bestellen en ook de betaling is makkelijk de levering is goed ik zal het volgende zeker bij cool bleu bestellen en adviseren aan kennissen en vrienden

Mirranda 31-03-2017 Via de website gekocht

Toppers!

WoW wat zijn we vriendelijk behandeld! Top site! Gezellig vlotte jongens die de wasmachine kwamen installeren, het was zo klaar!

Inge 31-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Snelle levering, vriendelijk klantenservice! Snel retour storten betaling van geretourneerd product.

Roy 31-03-2017 Via de website gekocht

Geslaagd Tweede kans product laptop

De optie voor een 2e kans laptop met garantie was doorslaggevend om bij Coolblue te bestellen ipv bij bol.
De specificaties zijn duidelijk en de bezorging is idd snel. Had de laptop binnen 24u

Thea 31-03-2017 Via de website gekocht

Alles loopt perfect van bestellen tot afleveren...en de prijs is ook nog mooi! Wasmachine netjes boven gezet aangesloten en de oude afgevoerd.

PB 31-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Coolblue heeft een overzichtelijke website waarbij alles makkelijk te vinden is. Ook door de reviews op hun website kan je makkelijk recenties bekijken. De support service was verder ook goed te bereiken via de website en de levering was zoals altijd supersnel.

Anouk 31-03-2017 Via de website gekocht

Keurig de volgende dag bezorgd!

Een duidelijke site, goede adviezen en snelle levertijd.
De bezorger stond de volgende ochtend vroeg voor de deur. Weliswaar niet op de aangegeven tijd (maar dat zal aan de post liggen), maar gelukkig waren we thuis.

Familie van Schaik 31-03-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en vlot geleverd

Waren al een tijdje opzoek naar nieuwe pannen van Le Creuset en we waren blij verrast dat Coolblue ook pannen verkoopt. Al snel hadden we gevonden wat we wouden hebben en konden door de scherpe prijs een aantal mooie pannen aanschaffen. De volgende dag netjes geleverd waardoor we snel gebruik konden maken van onze nieuwe aankoop.

Gaëtan Verbrugghe 31-03-2017 Via de website gekocht

Beste webshop ooit!!!

Producten aankopen op Coolblue is heel gemakkelijk. De website is superduidelijk, je vindt gemakkelijk een product dat bij je past door de uitgebebreide keuze aan filters en je moet bijna niets invullen om een product te kopen. Ik koop vanaf nu alles wat ik kan op Coolblue, dit betekent dus bijna alles, het assortiment is heel uitgebreid. Ik vind Coolblue ronduit geweldig en raad de webshop zeker aan.

Katherine 31-03-2017 Via de website gekocht

Snel en hartelijke service.

Product besteld om 14.00 uur en de volgende dag om 08.15 uur in huis aangesloten en draaiend.
Communicatie over tijd van levering en het telefoontje in de ochtend dat ze onderweg waren is erg fijn en bovenal duidelijk.
Ook het meenemen van mijn oude (en zware 33 jarige) wasmachine is mooi meegenomen.

Gonnie 31-03-2017 Via de website gekocht

Unieke service

Ik vind Coolblue zo leuk omdat ze zich onderscheiden. v. het persoonlijke bedankfilmpje na aankoop. De gekkigheden zoals wachttherapie, pakketknuffelaar, etc. daar hou ik van omdat ik dan ervaar dat de mensen van Coolblue plezier hebben in hun werk en niet alleen geld willen verdienen (aan mij)

Ton 31-03-2017 Via de website gekocht

Alles prima in orde.

Alles ging heel makkelijk. Bestellen, bezorging, instructie. Niets op aan te merken. Er werd voor de bezorging gebeld dat ze vroeger kwamen, of dat uitkwam.

Woutervd 31-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zaterdag besteld en maandagmorgen direct geleverd. Zou de website aan iedereen aanbevelen. Vragen worden ook direct professioneel beantwoord.

Dimphy 31-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!!

Prima service en snelle levering.
Prijs van producten zéker niet te hoog.
Pluspunt: Geen verzendkosten en goede retour regeling.
Ik bestel voortaan bij Coolblue.

Darwin 31-03-2017 Via de website gekocht

Snel en zeker

Hopelijk nu wel een goede printer gekocht. De vorige, een Epson, ook bij Coolblue gekocht. Maar dat is een miskoop ivm gigantisch inktverbruik. Nu weer terug bij good old HP en hoop daar weer ouderwets lang van te gaan genieten