Deze score is berekend op basis van 3432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Augusta 29-01-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer duidelijke site. Makkelijk shoppen geen account verplicht. Volg3nde dag bezorgd. Goede bezorginfo en ook nog duidelijke uitleg over het produkt!

J.B. 29-01-2019

eenvoudig en snelle levering. goede medewerkers. en geen probleem met fout melding keurig opgelost.

Nathalie 29-01-2019

Voor de 2de maal bij Coolblue besteld en zeer tevreden. Ze hebben scherpe prijzen voor kwalitatieve producten. En ook de levering verloopt heel vlot binnen de vooropgestelde termijn. Heel vriendelijke medewerkers die mijn toestel gratis tot op de 2de verdieping geleverd hebben. Een aanrader!

niek 29-01-2019

zaterdagavond besteld zondag geleverd zonder extra kosten. Zeer goede service!

LV 28-01-2019

Snelle levering, goede prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijke en hulpvaardige leveranciers, je krijgt tips en informatie over het toestel. Coolblue is zeker aan te raden!

Maarten 28-01-2019

Na lang wikken en wegen een telefoon (Samung S9) uitgezocht. Bij Coolblue was deze tegen goede prijs verkrijgbaar. Pakketje samen met hoesje en plastic cover. Hierbij was niets vermeld over tijdelijke aanbieding. Eea in winkelmandje geplaatst, om er nog even een nachtje over te slapen. Volgende dag winkelmandje leeg en toestel was ineens 100€ duurder en tijdelijk niet op voorraad. Telefonisch contact gehad. Werd mij verteld dat er bij de Media Markt een actie was en dat zij daarom toestel tijdelijk in prijs verlaagd hadden.

Beste Maarten,

Dank je wel voor je reactie. Balen zeg dat jouw Samsung op moment van aankoop een andere prijs had. Helaas kan dit voorkomen. Onze prijzen kunnen per dag veranderen. Wij houden natuurlijk de markt in de gaten.

Spijtig dat het zo gelopen is.

Hellen 28-01-2019

snelle levering en service. leuke wijze van communicatie en fijne bezorgers die enthousiast hun werk doen. Tevens fijn het tijdvak, de sms en het bellen een kwartier van te voren. Aangezien de bezorgers geen tijd hadden voor een kopje koffie, heb ik ze een lekkere zak snoep meegegeven voor onderweg, Dat werd zeer gewaardeerd.
Uit eerdere bestellingen bij cool blue is gebleken dat de service prima is, ook wanneer er iets defect is. Ik denk dat het werken bij cool blue erg leuk is.

Guidocool 28-01-2019

Perfecte service en zeer goed opgeleid personeel.Gratis thuisbezorging de dag na bestelling in de shop.Coolbleu is de perfecte online shop met een goede prijsverhouding.

H. Meijer 28-01-2019

Keurig op tijd en in goede staat geleverd. netjes een telefoontje met de aankomst tijd.

Srg 28-01-2019

Goed aanbod aan inbouwkoelkasten voor een mooie prijs. Snelle bezorging en vriendelijke bezorgers.

Linda 28-01-2019

Zeer tevreden over de site . Snelle en correcte levering. En prijskwaliteit ligt ook goed.

Ronald de Bruin 28-01-2019

Wat een xxx winkel!! Wilde op zondag 27 januari jl een gopro hero 7 black kopen, deze was 20% goedkoper op de site (zonder vermelding dat het een tijdelijke actie was!!) Maar dit lukte niet, probeer dit dus 1 dag later...wat blijkt: gopro is weer 20% duurder!!!! Coolblue: TOTAAL NIET KLANTVRIENDELIJK!!!

Beste Ronald,

Dank je wel voor je review. Balen dat jouw product net op moment van bestellen van prijs was veranderd. Helaas kan dit gebeuren. De prijzen kunnen per dag veranderen.

Irene van wauwe 28-01-2019

Beste servis ooit ,vriendelijk personeel hulp bij plaatsing machines,opgeruimd uitleg (ben71jaar) en dankbaar voor de hulp van die jongens 🤗

nienke 28-01-2019

Groot assortiment en een overzichtelijke website. Echter totaal niet tevreden met de levering, ik had het product op vrijdag voor 23:59 besteld, maar nu (maandag) nog steeds niks geleverd. Ik koos ervoor om het bij een postNL punt te laten leveren op zaterdag zodat ik het direct op kon halen zodra het daar geleverd was. Helaas was er niks geleverd. Ik heb dit probleem aangekaart bij de klantenservice, die mij nu een cadeaubon (van nog onbekende waarde) aanbieden zodra ik het pakket ontvangen heb. Ik hoop het pakket nu dinsdag (met een vertraging van dik 2 dagen) te ontvangen

Beste Nieke,

Dank je wel voor je feedback. Balen zeg dat wij niet binnen de 24 uur geleverd hebben. Dit is niet wat je van ons mag verwachten en daarvoor ons excuus. Wij verwachten dat je ondertussen je bestelling + de voucher hebt ontvangen.

Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Maya 28-01-2019

Echt top! Top service, vriendelijke chauffeurs, heel goede opvolging via email en sms wanneer de levering zal toekomen! Veel huishoudapparatuur bij Coolblue gekocht, echt super!!

Patrick Passemiers. 28-01-2019

Coolblue is top.
Klantvriendelijk en eerlijk.
Super snelle levering.
Correcte betaling.

verfaillie carlos 28-01-2019

Dit is de eerste maal dat ik bestel bij deze shop en ben zeer tevreden.de site is prima in orde.de levering was precies zoals vermeld zonder problemen

Ronald 28-01-2019

Goede prijzen. Ik zocht een 43 inch tv voor mn ouders, was voor een slaapkamer waar alleen tv wordt gekeken, dus hoefde niet een hoogstaande tv met veel opties. Deze Philips 43 inch was hier nog op voorraad en de volgende dag leverbaar en de prijs was niet duurder dan andere sites.

krijg netjes een tijd tussen welke uren die afgeleverd wordt en 20 minuten van tevoren krijg je een sms. dus TOP !

michiel damen 28-01-2019

Duidelijke omschrijving van het product.
Heb ervoor gekozen dezelfde dag te laten leveren en ook dat was super geregeld.
Garantie termijn is eerlijk en duidelijk ook voor 2ekans producten.
Heb al vaker bij coolbleu besteld en zal dit zeker in de toekomst doen vanwege de klantenservice. Hier word je tenminste niet direct naar de leverancier verwezen in tegenstelling tot een andere gigant....

Jasper 28-01-2019

Zo hoort online winkelen te zijn. Niks op aan te merken. Doen wat ze beloven.

Richard Thijssen 27-01-2019

Zeer duidelijke webshop met een heleboel producten. Betaling gaat makkelijk en de respons daarna is heel snel middels een mail. Men wordt met mail tijdig geïnformeerd wanneer het product afgeleverd word. Erg handig is de aangereikte tip over het product voor je deze gebruikt. Prima webshop, ga zo door.

Jetty 27-01-2019

We hebben al jarenlang prima ervaringen met coolblue, dus het was niet moeilijk om voor hen te kiezen, als je prijs ook gunstig is.

Larissa 27-01-2019

Altijd vriendelijke mensen aan de telefoon, tijdens wachten keuze uit muziek of niet. In het verleden ook geen problemen gehad met retourneren en zelfs kaartje thuis gestuurd gekregen met leuke tekst.
Vanwege deze positieve ervaringen en vandaag bestellen, morgen in huis! (ook zondag) wasmachine besteld. Echter, ze kunnen niet waarmaken dat deze morgen wordt bezorgd omdat het depot vol staat. Daar had best wat tegenover mogen staan als kleine tegemoetkoming. Nu een andere bezorgdag uitgekozen, omdat het niet anders kan.

Renate 27-01-2019

Prima webwinkel die goede artikelen tegen een gunstige prijs snel kan leveren op de afgesproken tijd. Heel vriendelijke bezorgers

Rian 27-01-2019

Van mijn wasmachine tot mijn telefoon besteld bij Coolblue, goede service en ook al ging er wel eens iets mis of kapot, ze zorgden altijd dat het op een prettige manier opgelost werd. Service met een hoofdletter S!

Peter 27-01-2019

Ik heb nog nooit een noemenswaardig probleem gehad.Op tijd leveren en snel.

Tamara Verbart 27-01-2019

Goede site, goede producten, uitgebreid assortiment, snelle levering. Goede prijs.

Homann 27-01-2019

Goede webwinkel nette bezorging concuternde prijzen kan coolbleu aanbevelingen

lucienne 27-01-2019

ik vind cool bleu gewoon tof,snel geleverd top producten zoals mijn brother printer nog geen minuut spijt van deze aankoop en ook van de andere gekochte artikelen hier is een tevreden klant doe zo voort.

Nico Nagtzaam 27-01-2019

Ruim assortiment goede prijs verhouding,zeer makkelijk bestellen en betalen,snelle en nette levering,plus nazorg of men tevreden is en of alles goed afgehandeld is

Raymond 27-01-2019

Vanaf de bestelprocedure, tot aan de levering wordt je keurig op de hoogte gehouden. De chauffeurs zijn zeer behulpzaam.

Guy L 27-01-2019

snelle en correcte levering zelfs op zondag voor de beste prijs die er op internet was

René Jolie 27-01-2019

Ruim assortimen met goede prijzen, vriendelijke klantenservice met duidelijke afspraken

donald 27-01-2019

perfect alles ok goede bediening vriendelijk personeel waarschijnlijk goed betaald , als je de mensen wil motiveren moet je ze ook betalen naar gelang hun inzet , anders is het personeel
gedemotiveerd
dat is wel hetgeen de klanten niet willen
grts een tevreden client

Lydie 27-01-2019

Heldere en duidelijke uitleg op de site en supersnelle bezorging, zelfs op zondag.

AvM 27-01-2019

Alles zoals afgesproken en erg goede uitleg en service van de bezorgers.
Helaas was uitleg machine niet goed aangezien je niet op alle programma's de machine mag vullen tot max aantal kg maar goed dat is bij meerdere machines het geval.

Evelien 27-01-2019

Op 13 januari hebben wij een Amerikaanse koelkast besteld. Deze zou afgelopen vrijdag geleverd worden, zodat we hem gisteren konden gebruiken na onze verhuizing.
Nu werden we vrijdag aan het eind van de dag ineens gebeld dat er een steekwagen tegen de koelkast was aangekomen, waardoor deze beschadigd was.
Afgesproken was dat ze de volgende dag terug zouden komen. Hier baalde ik al ontzettend van want we hebben ruim op tijd de koelkast gekocht zodat hij er afgelopen vrijdag ook zou zijn!! Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en weer is mij verteld dat de koelkast echt op zaterdag zou komen en dat ik de bezorgkosten terug zou krijgen. Hier hadden we namelijk voor betaald, zodat deze tussen 12 & 5 bezorgd zou worden..
Ook zou ik een tegoedbon krijgen.
Gisteren waren we dus aan het wachten op de koelkast, zoals afgesproken zou deze vroeg in de ochtend komen maar we hadden nog steeds geen track & trace code. Hierdoor heb ik weer contact opgenomen.
Wat blijkt... Er komt helemaal geen koelkast want hij is tijdelijk niet meer op voorraad!! Terwijl ons 2x (!!!) gezegd is dat de koelkast zou komen. Ik vind dit echt een zeer slechte zaak, dit kan toch niet? Wat nou als ik zelf niet gebeld had? Dan was ik aan het wachten op een koelkast die niet zou komen?
Er is nu afgesproken dat ik een bericht ontvang als de koelkast weer leverbaar is. Ik ben niet van plan om de kosten te betalen voor een tijdsvak, dit hoeft ook niet werd me verteld. Maar hoe moet ik dat dan doen als ik hem online weer bestel?

Ik hoop hierop zo snel mogelijk reactie te krijgen.
Jammer dat het zo moet lopen en dat de communicatie onderling zo slecht is!

Beste Evelien,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Dit klinkt niet Coolblue waardig en wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw ordernummer. Zou je deze ons kunnen mailen + korte uitleg? Dit mag naar geenglimlach@coolblue.nl

Wij duiken er dan direct in om het alsnog met een glimlach voor je te kunnen afsluiten.

Astrid van Yperen 27-01-2019

Prettige side. Vriendelijk personeel. De levering werd van tevoren aangekondigd en ze waren op tijd.

eedyol 26-01-2019

duidelijke website en makkelijk om te bestellen. snelle levering van de bestelling.

Patricia 26-01-2019

Na diverse webshops bezocht te hebben kwam ik uit bij cool blue, wasmachines staan duidelijk aangegeven met plus en minpunten,reviews en prijzen. In mijn geval zocht ik een combi met droger en cool blue was de enige die dit meteen ook liet zien onder aan de bladzij. Zo hoefde ik niet meer te zoeken naar een bijpassende droger maar werd dit gewoon op een presenteerblaadje aangeboden. Super

PJMW Korsten 26-01-2019

word keurig netjes en op tijd geleverd, fijne site om te bestellen, dus voor ons is cool blue de perfecte bestelsite.

Just 26-01-2019

Goede, snelle service, zelfs op zondag leveren! Vaak de beste prijs. Enige nadeel: geen PayPal (voorheen wel) of American Express geaccepteerd

De Pessemier Jacqueline 26-01-2019

De levering was knorde en goed verpakt.Zal in de toekomst nog gebruik van juillie winkel.

Ada van der Veen-Klop 26-01-2019

-Een snelle, persoonlijke behandeling bij vragen.Meedenken vooraf, bij bijv.de aankoop van een
Macbook.Wat je kan tegenkomen bij het installeren, etc.
-Een snelle levering!!!
-Ze hebben ,lijkt me zo, ook vervoer in eigen beheer, dat vind ik fijn, als je een klacht zou hebben.
En het bedrijf op zich ,staat voor mij voor goede kwaliteit.
Dit bedrijf geeft me vertrouwen, want :
-Ik heb nu 7 keer wat gekocht bij ze, en 1 keer wat geretourneerd, en alles naar wens !!
Dat zegt wel wat !!

Gerda 26-01-2019

Heel goede service, niet moeilijk bij retouren dan erg snel je geld terug. Verder snelle levering en goede productkennis op website en bij personeel.

niek 26-01-2019

zaterdagavond besteld zondag geleverd zonder extra kosten. Zeer goede service!

Ard 26-01-2019

altijd prima service en snelle afhandeling c.q. levering.
als er eens iets niet helemaal goed gaat wordt er snel voor oplossing gezocht en gevonden!

Yo 26-01-2019

Snelle levering.
Exacte leveringstijd. Je hoeft niet de hele dag thuis te zitten en wachten.
Zeer vriendelijk personeel.

Dany 25-01-2019

Ruim keuzeaanbod / goede prijs-kwaliteitsverhouding / snelle levering ( vandaag besteld, morgen in huis) / eenvoudig online bestellen / …

Een aanrader!

Jaap 25-01-2019

Uitgebreide keuze van producten met goede beschrijving.
Binnen 24 uur avondbezorging zonder bijbetaling!