JDB 04-01-2023

Goed geholpen geweest, goeie info en opvolging, ik kan Coolblue aan iedereen aanbevelen

Christian 04-01-2023

Coolblue, "you did it again".

Supersnelle levering tegen een goede prijs!
Bedankt hiervoor en tot de volgende keer ☺️

patrick 03-01-2023

Altijd een perfected bezorging en indien nodig een goede afhandeling van garantie zaken. Snelle leveringen.

Ys management 02-01-2023

Website is goed maar de levering en communicatie rond de levering is heel slecht gelopen de levering werd 3 keer verzet niet professioneel als je weet dat jullie moto voor 23.59 besteld morgen in huis is.

Guy 02-01-2023

Duidelijke website en webshop van mijn aankoop / zeer vriendelijke verkoper en correcte bediening / zeker een aanrader en voor herhaling zoals steeds vatbaar !

Ruben Van de Velde 02-01-2023

Super overzichtelijke webshop, met een zeer groot aanbod aan producten. Het concurreert met verschillende andere websites, maar ik vind Coolblue het beste in 'z'n soort'. Topservice & bijna onmiddellijk antwoord bij de klantendienst. Een zeer grote aanrader!

Pruttekop 02-01-2023

Ik heb een philips hue bridge besteld en alles was duidelijk omschreven en de dag erna (in de drukke eindjaarsperiode) mooi op tijd geleverd. De prijs was juist dus absoluut geen klachten. Zo zou het altijd moeten zijn.

Isabelle C 01-01-2023

Eenvoudig en snel producten vergelijken, snel kunnen kiezen, duidelijke prijs en eenvoudig te bestellen. De bestelling kwam mooi op tijd de dag erna toe, geleverd op afspraak. Helemaal tevreden :-)

Kurt Hermans 01-01-2023

Lange zoektocht naar PS5, uiteindelijk kunnen kopen via coolblue. Aangezien er in mijn ogen veel fraude is bij de verkoop van ps 5, was het belangrijk deze te kopen bij een betrouwbare verkoper. Dit omschrijft coolblue helemaal, betrouwbaar en correct, ook de levering is vlekkeloos verlopen!

Stijn 01-01-2023

Duidelijke shop met goede producten aan correcte prijzen. Zeer snelle levering, zelfs tijdens de feestdagen

Robert 31-12-2022

Altijd al tevreden over verhouding prijs / kwaliteit, het aanbod en ook de vriendelijke service in de winkel zelf (St Amandsberg België)

veerle 31-12-2022

Goede prijs, snelle levering. De producten zijn in goede staat geleverd en de kids waren superblij.

Anouk 30-12-2022

Voldoende keuze en artikels goed uitgelegd.
Snelle levering en goede opvolging bij vertraging

Julie 30-12-2022

Heel overzichtelijk. Ook gemakkelijk om de verschillende producten met elkaar te vergelijken.

Michelle De Rop 30-12-2022

Eerste testen die we gedaan hebben verliepen goed. Maakt al bij al niet veel lawaai. Dochter heeft hem James gedoopt en al een kerstmuts opgezet.

Jo 30-12-2022

Heel goede website, fijn te vergelijken, goede producten alleen jammer van leveringsservice via Post NL waarbij dure electronica producten in de regen voor de deur lagen te wachten.

Martine 30-12-2022

Veel keuze, alles in voorraad
duidelijk uitleg over producten
bliksemsnelle levering, prima in orde

Arjanto 30-12-2022

De keuze voor deze winkel is erg simpel omdat je altijd vriendelijk wordt geholpen en op een efficiënte manier.

Steven Meert 29-12-2022

Ik heb een hele mooie horloge kunnen kopen aan een sterke korting. Daar ben ik heel blij mee.

David 29-12-2022

Een goede website met goede filters om je keuze te maken. bij sommige categorieën mogen er wel meer producten zijn

Gerwin 28-12-2022

Toestel is ok, maar de afhandeling/ levering een schande. Ze gooien de diepvriezer af en laten je snel tekenen en ze zijn weg. Achteraf blijkt dat je getekend hebt dat ze het toestel hebben geïnstalleerden de verpakking hebben meegenomen en het oud toestel hebben meegenomen. Niets van dit alles.. Nooit meer.

Sara B 28-12-2022

Op zoek naar het perfecte kerstcadeau heb ik lang nagedacht over wat ik zou kopen voor mijn vriend. Uiteindelijk ben ik op het idee gekomen om een virtuele reality set te kopen. Ik heb eerst op meerdere websites gecheckt; de prijzen waren ofwel te hoog, hadden weinig keuze ofwel hadden ze zulke dingen niet. Na al de bezoekjes op verschillende websites zat ik met weinig hoop om nog iets betaalbaar te vinden totdat ik op de website van Coolblue keek. Wat de prijzen betreft heeft Coolblue direct mijn volledige aandacht gekregen. Toch wist ik niet zo goed het verschil tussen al de VR sets maar dat heb ik kunnen vergelijken in een of twee makkelijke kliks. Binnen 5 minuten wist ik welke ik zou aanschaffen en heb ik die ook werkelijk gekocht. Voor maar 399 euro heb ik een Meta Quest 2 met niet 1 maar 2 games kunnen scoren! Ik heb het besteld op een late avond op zaterdag en het kwam maandag ochtend direct aan bij de pakjesautmaat. Het pakje werd goed verpakt: geen onnodige grote doos en geen overbodig plastik, perfect verpakt met aandacht voor het milieu. En nu nog afwachten om de reactie van mijn vriend te zien nadat hij zijn cadeautje opent. Spannend!

Victor DV 28-12-2022

Coolblue heeft een mooi aanbod, dat overzichtelijk staat geordend en dus is het makkelijk om snel een product terug te vinden op de gebruiksvriendelijke site. Ook de 'coolblue's keuze' maakt het voor de klant makkelijker om voor een artikel te kiezen met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Vooral de snelle levering en de keuze die aan de klant wordt gelaten om de dag van de levering te kiezen maken van Coolblue hét platform om producten op te bestellen.

Benny 28-12-2022

Zeer snelle levering (dag nabestelling)
Makkelijk te bestellen
Veel keuze
Goede vergelijkingsmogelijkheden

Wout V. 27-12-2022

De website is heel goed opgesteld alles wordt goed verduidelijkt. Ook zijn de prijzen altijd goed en meestal goedkoper of zelfde prijs als andere webshops. Daarnaast is de service ook top want wanneer ik een pakketje niet aankreeg werd dit meteen terugbetaald. En kon ik zo weer iets nieuws bestellen