Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Niels 08-01-2023

De snelle levering en de goede service van coolblue zorgen voor dit mooie cijfer.

Leo 08-01-2023

Een zeer goede service,vriendelijke ontvangst, goede website ,leuke winkel .

Luc Roels 08-01-2023

Coolblue shops zijn erg informatief en klantvriendelijk...Ruim aanbod, redelijke prijzen, en vooral correcte en vlotte levering.

SamVR 08-01-2023

De kwaliteit van de dienstverlening bij Coolblue gaat de laatste weken/maanden met rasse schreden achteruit. M'n laatste twee pakketten kwamen zéér beschadigd toe (niet de omdoos, wel het product zelf) waardoor ik ze moest terug sturen. Hun oplossing was een "tegoedbon" terug te geven, maar "toevallig" was er dan plots een prijsstijging op het product van enkele tientallen euro's. Gevolg: niet alleen het pakket moeten terugsturen (en al het tijdverlies en ongemak dat hiermee gepaard gaat), maar ook het ongemak om meer dan 20min in de wachtrij te staan aan de telefoon om uit te klaren dat ze mij gewoon hetzelfde product, maar dan in degelijke staat, moeten opsturen.

MarWim 07-01-2023

Correcte en snelle levering.
Was zelfde prijs als op andere webwinkel … maar kreeg nog eens €5 korting. Toen was de keuze snel gemaakt.

Femke 07-01-2023

Ik ben heel tevreden van mijn bestelling de bestelling is snel aangekomen en er is geen krasje aan. Heel tevreden!

Vc 07-01-2023

Een aantal dagen geleden kocht ik een iPhone 13 met bijhorende screenprotector en bescherming van camera. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Op mijn vraag hebben zij de bescherming geplaatst en dit is mooi gedaan.
Ik koop steeds opnieuw bij Coolblue omdat de klantenservice er super goed is.

Robin 07-01-2023

Heel overzichtelijke website, je vindt meteen wat je zoekt en aan een scherpe prijs! Na 00u besteld en zelfs dan de volgende ochtend geleverd. Ongelooflijk blij met deze service. Kunnen veel winkels nog iets van leren.

Farailde 07-01-2023

Voor het eerst iets besteld : Goede prijs, snelle levering en goed verpakt. Een aanrader dus. Zeer goede ervaring.

Bart 06-01-2023

Bestelling plaatsen ze bellen niet en zijn zogezegd geweest maar geen parking en maar terug vertokken.
3 laad en losplaatsen leeg voor de deur en niemand gezien.

Yana 06-01-2023

Coolblue geef ik dit cijfer omdat ze echt wel klantvriendelijk zijn! Ze weten ook zeer veel over hun producten en dat is altijd wel handig als je zelf niet zoveel er van over weet. Recent een strijkijzer en mackbook gekocht en hier hebben ze mij goed bij geholpen! Nadeel aan coolblue en dat het er vaak zo druk is en niet echt dicht bij de deur voor me is best jammer. Voor de rest top mensen en een mooie winkel!

Stefaan 06-01-2023

Dinsdagavond besteld
En
Woensdag al geleverd om 10u

Whaaw dus absoluut voor herhaling vatbaar

Jan 06-01-2023

Goede prijs, grote stock, snelle levering, goede aftersale support
Tevreden klant hier!

Hans 06-01-2023

Altijd snelle levering en nog geen problemen gehad.
Ook klantenservice is heel vriendelijk en behulpzaam!

Sonny 05-01-2023

Online bestellen viel goed mee maar het ophalen in het filiaal was wat minder. Ik wist niet dat ik me in het begin van de winkel, de ingang moest inloggen/aanmelden. Dus moest ik heel de winkel terug door om erna terug helemaal naar achter te gaan om daar te wachten tot het mijn beurt was. Terwijl er 2 personeels leden achter hun balie stonden zonder klanten. Vond ik een beetje omslachtig… Verder was het personeel wel vriendelijk en hulpzaam.

Annick 05-01-2023

Zeer duidelijk website, met handige tools ( makkelijk vergelijken, extra accessoires,..). Namiddag besteld en de volgende ochtend al geleverd. Na de levering ook nog een mail met fijne tips ontvangen.

Jos Verleysen 05-01-2023

Zoals in het verleden was ik blij het product van mijn keuze vlotjes te vinden bij Coolblue. In tegenstelling met de vroegere uiterst positieve ervaringen werd het bestelde ditmaal niet geleverd door Coolblue (bestelwagentje of fiets), maar door een externe firma. En die levering liep wel even mis...

Leen 05-01-2023

Goede omschrijving van het product. De filmpjes i.v.m. het toestel zijn heel handig. Alles is heel duidelijk omschreven. Bestellen gaat heel makkelijk. Bestelling is vlot geleverd. Het is een goed toestel. Het maakt niet te veel lawaai. De hond is er niet bang van. Met de lichtstraal zie je het vuil heel goed liggen. Het scherm geeft mooi de resterende tijd weer. Handig toestel omdat het niet te zwaar is. Ik vind het fijn dat het toestel een knop heeft om aan te zetten. Je moet niet de hele tijd de knop indrukken. De extra borstels zijn ook heel bruikbaar.

Tom 05-01-2023

Niet altijd de goedkoopste maar steeds goede service dus zeker een aanrader voor duurzame aankopen.

Kim 05-01-2023

Goede service, zeer klantvriendelijk en snelle levering. Als ik bij coolblue bestel en er een keertje wat fout mocht gaan wordt dat altijd ook zeer snel weer opgelost. Erg tevreden.

Dide 05-01-2023

Bestelen en aankopen bij Coolblue gaat makkelijk, de uitleg op de website is nuttig en helder, de levering is vlot en/of de communicatie daarover is adequaat.

thomas 05-01-2023

toestel ontvangen die stuk is (scharnier is stuk van broodbak machine)
hiermee naar de winkel geweest om in te ruilen. Maar dat toestel was tijdelijk uitverkocht..
maar ik mocht het toestel alsnog meenemen naar huis om te gebruiken om dan later in te ruilen.

Bart J 05-01-2023

Prijs / kwaliteit correct. Ruim aanbod en degelijke service. Webshop heel gebruiksvriendelijk. Zo hoort het....

Jonas 05-01-2023

Grote keuze, scherpe prijs en snelle gratis thuisbezorging (met de bakfiets bij ons)

JDB 04-01-2023

Goed geholpen geweest, goeie info en opvolging, ik kan Coolblue aan iedereen aanbevelen