Deze score is berekend op basis van 7061 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Ronnie smits 06-12-2020

3 keer een product besteld vandaag , 3 keer geen voorraad in een dag tijd..
zie hier onder.

eerste keer product niet leverbaar hebben een vervangen wel duurder maar okay, vooruit.
doe die maar is er voorraad ja zeker. niet dus

3e keer gebelt weet u het zeker ja is een andere product code is echt op voorraad ook niet dus.!

totaal 791 betaald en nog steeds geen product

koop geen 2de keus bij coolblue! , mijn glimlach is weg!

cololblue
Vr 4-12-2020 21:49
Beste meneer Ronnie Smits,

Nogmaals bedankt voor je bestelling met ordernummer 49084052 bij Coolblue.

1 x Eurom Mon Soleil Ceiling 800 Wi-Fi (EUR 277,00) Totaal: EUR 277,00

Helaas bleek deze Tweedekans toch niet aanwezig in ons magazijn. Deze producten zijn uniek en dus jammer genoeg ook niet te vervangen met een andere. Om deze reden hebben we je order moeten annuleren. Sorry voor dit ongemak.

Vr 4-12-2020 16:29
Beste meneer Ronnie Smits,

Nogmaals bedankt voor je bestelling met ordernummer 49071069 bij Coolblue.

1 x Eurom Mon Soleil Ceiling 800 Wi-Fi (EUR 277,00) Totaal: EUR 277,00

Do 3-12-2020 21:40
Beste meneer Ronnie Smits,

Nogmaals bedankt voor je bestelling met ordernummer 49041056 bij Coolblue.

1 x Eurom Mon Soleil Ceiling 600 Wi-Fi (EUR 237,00) Totaal: EUR 237,00

Het aankoopbedrag zal binnen drie werkdagen worden teruggestort.

Jorn 05-12-2020

Op tijd geleverd. Mooie koelkast die weinig geluid maakt. Meer dan voldoende ruimt.

Ton 05-12-2020

Messenset van sabatier besteld. Wist niet dat cool blue ook dit soort artikelen leverde. Keurig de volgende dag in huis tegen de scherpste prijs die ik kon vinden. Top geregeld .

Broeders 05-12-2020

Voor onze verhuizing waren we op zoek naar een mooie stofzuiger. We kozen voor de roomba en een steelstofzuiger van aeg voor de moeilijke plekken in huis. Bestellen ging gemakkelijk, in de tussentijd werd je goed op de hoogte gehouden via de mail en op de afgesproken dag kwamen ze het brengen. Vriendelijke bezorger en alles keurig verpakt. Alles werkt naar behoren. Tevreden.

Tim 05-12-2020

Heel snelle levering van de Robot stofzuiger van Medion!
En die robot gaat echt goed!

Fatima 05-12-2020

altijd precies wat ik wouw no scam nooit te laat retour gaat gemakkelijk top

Carla 05-12-2020

Het product werd netjes verpakt en zelfs in deze drukke tijd de dag na bestelling keurig op tijd geleverd..

Kasper Baas 05-12-2020

Ik was opzoek naar een specifieke laptop die ik nergens anders meer kon krijgen. De tweedekans was de perfecte oplossing omdat het ook nog eens goedkoper was als een nieuwe. De levering en service van coolblue was erg goed (zoals we gewend zijn van coolblue). Al met al zou ik coolblue aan iedereen aanraden!

Joke 05-12-2020

Prima geregeld. Gemakkelijk te bestellen (zelfs voor mij).
Snel geleverd door zeer vriendelijke dames op de fiets.

Bosmans isabelle 05-12-2020

Top service. Heel goed advies. Had een probleem na de aankoop van het toestel en dat is super goed opgelost. Kreeg nadien van de medewerker van de klantendienst nog tips. Echt super, want zo kon ik mijn monitor heel makkelijk aansluiten op mijn laptop en werken op twee schermen. Ben nog nooit zo goed verder geholpen, in geen enkele winkel. Een klantendienst die zeker een voorbeeld is voor vele anderen. Doe zo voort.

Ruud 05-12-2020

Duidelijk gepresenteerd tegen een scherpe prijs. Meevaller dat het zo snel werd geleverd en met goede tips voor het gebruik

Steven 05-12-2020

Coolblue had het juiste product aan een eerlijke prijs en heeft dit vervolgens netjes bij mij thuis geleverd. Ik ben tevreden!

Ad 05-12-2020

Gestructureerde site en makkelijk kunnen doen van de aankoop. Prijzen zijn concurrerend. Zit mij wel nog steeds dwars dat Coolblue aan het begin van corona misbruik maakte van haar positie door alle prijzen enorm omhoog te gooien onder het mom van schaarste. Dat vind ik misbruik maken van de situatie.

Rob Hoorn 05-12-2020

Service en prijs zijn heel goed. De aflevering en plaatsing is goed. Website is overzichtelijk en goed bevraagbaar.

Moon 05-12-2020

Alles is supergoed geregeld! ‘s-avonds tussen 22.00 en 23.00 uur een bestelling geplaatst. Binnen zeer korte tijd een ontvangstbevestiging ontvangen en de volgende dag werd het al geleverd!! In de ochtend een track en trace code ontvangen en keurig op tijd geleverd. Super service. Kortom dik tevreden.

Erwin 05-12-2020

Overzichtelijke website. Prima keuzehulp. Snelle en correcte levering. Kortom CoolBlue is voor mij een prima webwinkel.

Nienke Schoterman 05-12-2020

Shop was overzichtelijk en duidelijk. Allen de informatie die de chauffeur had gekregen over het aansluiten klopte niet waardoor ze minder tijd hadden gekregen om alles aantesluiten. Vervelend voor hun en de consument.

Orpha 05-12-2020

Ik bestelde een monitor waarvan de kwaliteit niet ok was. Hiervoor werd ik correct vergoed na terugzending. Ik bestelde nadien een ander scherm wat perfect voldoet aan mijn verwachtingen.

Dirk 05-12-2020

Duidelijke website bestellen ging gemakkelijk
Vriendelijk jongens die het bezorgen geven goede uitleg
Keurig aangesloten zeer tevreden

Laurenz 05-12-2020

Altijd al zeer tevreden geweest van alles ivm coolblue. Snelle levering en zoals altijd goeie uitleg op hun producten op de website. Super content met mijn Jabra elite 75t! Keep up the good work! Ooit keer MacBookje kopen maar COVID 19 zit ook aan mijn centjes voor het moment . Nog paar jaartjes wachten! Bedankt Coolblue
Mvg
Laurenz

Axel 05-12-2020

De levering was snel. Het product was goed beschreven, zowel plus als min punten

Fred Boonstra 05-12-2020

Brede sortering, goede prijsstelling t.o.v. concurrentie, snelle afhandeling en verzending.
Dat zijn de redenen om vanuit je luie stoel bij Coolblue te shoppen !

D. Sas 05-12-2020

De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het afhalen in de winkel ging gemakkelijk en super netjes. Zeker een aanrader.

Steve 05-12-2020

Zeer vlotte en correcte afhandeling via de webshop. Bestelde producten worden steeds op tijd geleverd zoals vermeld op de website.

Kelly 05-12-2020

Wij zijn ontzettend blij met onze amerikaanse koelkast die we bij coolblue hebben gekocht. Doordat het een 2e kans model was kregen wij een mooie korting en het deukje was nauwelijks te zien!
Bezorgservice was ook top, vriendelijke jongens en keurig op tijd!.

Joop 05-12-2020

Bestelling wordt altijd snel verzonden en je krijgt snelle en goede informatie.
Pluspunt is dat ze ook zorgen dat Postnl een mail stuurt als het pakket de bus in gaat, zo hoef je het niet zelf in de gaten te houden.

Soner 05-12-2020

Zeer snelle levering, zelfs bij het bestellen op de late uren! Klantvriendelijkheid en klanttevredenheid zijn duidelijk belangrijk bij Coolblue.

Walter 05-12-2020

Vijf weken geleden heb ik mijn Huawei P30 Lite ingeleverd bij Coolblue ter reparatie. De telefoon wilde niet meer opstarten. Waarschijnlijk een probleem met de batterij oid. De telefoon is aangeschaft eerder in 2020.
Na ongeveer 2 weken volgde een bericht van de reparateur dat de telefoon helaas niet meer te repareren was met als reden ''Product is geopend door derden''. Vervolgens de keus om gratis afstand te doen van de telefoon of 39,95 euro handelings kosten te betalen om de telefon retour te krijgen. De deadline was op 26 november. De reparateur heeft hier volledig overigens gelijk in! Het scherm IS een keer door Cool Blue vervangen. Verder uiteraard niets aan de telefoon aangepast omdat deze nieuw en onder garantie is!
Dit zou vervolgens geen probleem moeten zijn mbt de garantie aangezien CoolBlue een geautoriseerde reparateur is. Dus gebeld met Coolblue klanten service en het verhaal uitgelegd. De conclusie was dat ik gelijk had en het zou verder worden opgepakt. Ik heb gemeld dat ik wel zeker wilde weten dat mijn telefoon niet zou worden vernietigd. Dit zou geen probleem zijn volgens de klantenservice. ''Maak je geen zorgen''.
Mail van klantenservice:

Beste meneer,

Drie weken geleden hebben we je product voor reparatie ontvangen. Helaas duurt de reparatie langer dan je van ons gewend bent.

Reparatie nog in behandeling
De reparateur weet niet zeker hoe lang het precies gaat duren, maar doet er alles aan om je product zo snel mogelijk te repareren. Zodra je product is gerepareerd laten we je gelijk weten wanneer je jouw product weer in huis hebt.

Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels

Weer een aantal dagen krijg ik een herinneringsmail dat mijn telefoon vernietigd wordt als ik niet 39,95 betaal. Weer gebeld met de klantenservice en weer het verhaal uitgelegd. De reactie was vervolgens,'Je hebt inderdaad gelijk, we regelen het'. 'Deze mail is automatisch gegenereerd en deze kunt u negeren, dit kunnen we niet uitzetten''. ''Onze backoffice gaat hier over en handeld dit verder af''. Ik heb hier gelukkig bovenstaane mail ter bevestiging laten sturen. Hierin staat duidelijk dat de reparateur nog met het probleem bezig is en dat nog niet bekend is wanneer de telefoon is gerepareerd.
Niets meer gehoord en na de deadline op 27 november gebeld met de klantenservice. Mijn grootste nachtmerrie werd waarheid. Mijn telefoon was toch vernietigd, met alle gegevens die er op staan! Wederom werd toegegeven dat er grove fouten zijn gemaakt en dat men een goede oplossing zou aanbieden.

Mail van klanten service:
De klant heeft zijn mobiel eerder retour gedaan voor reparatie. Bij de 2e keer is er niet geconstateerd dat de 1e reparatie door ons was geweest. De klant heeft daarvoor ook geen kosten hoeven betalen.

Omdat de reparatie daardoor wel door had moeten gaan is er tegen de klant verteld dat er een melding aangemaakt zou worden dat het product niet vernietigd moet worden.

Deze taak is helaas niet aangemaakt en nu is het product vernietigd. De klant kon hier niks aan doen omdat hem verteld was dat het goed zou komen.

Nu contact met de klant opnemen over hoe dit opgelost kan worden .

Wederom werd er GEEN contact opgenomen. Weer gebeld met de klantenservice en weer het hele verhaal uitgelegd. Wederom gelijk gekregen.

Nu schets mijn absolute verbazing dat ik 5 weken verder de onderstaande mail ontvang en ik weer helemaal terug bij af ben:

Eerder heb je ons laten weten dat je graag een oplossing wilt voor de reparatie aan je telefoon. Ik kijk graag met je mee.

Prijsopgave
Ik heb de reparatiemelding er gelijk bij gepakt. Ik zie dat je een prijsopgave hebt ontvangen omdat er door derden aan de telefoon is gewerkt. Hiermee wordt bedoeld dat er door een niet erkende reparateur aan je telefoon is gewerkt en hiermee verlies je direct alle garantie op je telefoon. De telefoon kon daardoor ook niet meer gemaakt worden. Omdat je geen keuze doorgaf op de prijsopgave, ook niet nadat we je 17 en op 22 een herinnering stuurden, is de telefoon vernietigd. Dit kunnen we helaas niet terugdraaien. Hierdoor kan ik je geen geen oplossing aanbieden

Sorry dat ik je geen beter nieuws kan brengen.

Absolute waanzin. Ik kan niemand spreken die er iets aan kan doen. Ik heb gelijk en ben nu en mijn telefoon kwijt, zit uren aan de telefoon en er is geen enkele wil om mij als klant van een nette oplossing te voorzien. Dit is niet wat ik gewend ben en een enorme teleurstelling in het bedrijf Coolblue!
De telefoon met al mijn prive gegevens vernietigen, terwijl diverse keren is gemeld en door Coolblue is bevestigd wat de situatie is, is grove nalatigheid. Vervolgens mij afschepen met een mail waarin gewoon weer staat dat het mijn eigen fout is, is ronduit schandalig!

Herman 05-12-2020

Voor mijn aankoop heb ik omwille van de prijs gekozen voor Coolblue. Uw medewerkers zijn vriendelijk en mijn bestelling was tijdig in de winkel

Ruth 05-12-2020

Goed gesorteerde winkel. Goede prijs kwaliteit verhouding, via site snel geregeld. Duidelijke overzichtelijke site. Volgende dag in huis. Door track And trace code hoe je niet de hele dag thuis te wachten. Aardige chauffeur!
Prima klanten service.

Hmg 05-12-2020

Lekker overzichtelijke site met handige zoekfunctie en aanbevelingen. Snelle levering.

Yvon 05-12-2020

Prima service, snelle levering ondanks de drukke decembermaand! Voor een volgend produkt zal ik zeker op de site van coolblue kijken.

Le Young 05-12-2020

Printer was uitverkocht en om een seintje gevraagd bij aanvulling van de voorraad. Kreeg netjes het seintje per mail en printer besteld. Keurig afgeleverd op de door mij als voorkeur opgegeven dag.

Joyce 05-12-2020

Ik had een notificatie aanstaan voor een product om te melden wanneer het weer op voorraad was. Toen ik de melding kreeg dat het weer te bestellen waa, kon ik gemakkelijk de bestelling plaatsen en was het de volgende ochtend in huis. Super snel en gemakkelijk!

Elsie 05-12-2020

Zeer duidelijke omschrijving van product en klopt ook.
Ondanks de drukte, twee dagen later geleverd.

Irma 05-12-2020

duidelijk site, snelle bezorging, afgesproken tijden, chauffeurs erg correct en vriendelijk.

Amis 05-12-2020

Coolblue kan altijd goed mee met de concurrerende prijzen, geeft heldere uitleg over hun producten, ik kreeg bij dit product ook nog de vergelijking van diverse types van het product zodat de keuze bewust gemaakt kon worden.
Levering is ook altijd op tijd.
Ook kun je het product proberen en bevalt het niet kun je het retourneren.
Kortom een prima bedrijf dat ik dan ook iedereen aanraadt.

Nicolette 05-12-2020

Ik heb bij Cool Blue een Samsung The Frame tv gekocht. De bezorger was heel vriendelijk en heeft de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Heel blij mee!!

Blezer 04-12-2020

duidelijke bestelsite, correcte informatie.
snelle levering, en deze levering exact binnen de aangegeven tijden.

Klaarte 04-12-2020

De informatie op de site kwam overeen met het geleverde product. Het was een tweedekans maar zeker als nieuw.

Ch. van der Valk 04-12-2020

De site is zeer gebruiksvriendelijk. Met het meeste gemak kun je het product vinden dat je zoekt en kun je het vergelijken. De levering is perfect, op het van te voren meegedeelde tijdstip werd het product bezorgd. zelfs een kwartier tevoren kregen we nog een bericht, dat de levering er aan kwam. De begeleiding via internet eveneens voor wie het product vragen oproept.

Bert 04-12-2020

Duidelijke informatie op website. Communicatie helder, bezorging goed. Bij het aanbrengen van het schermbeveiligingsglas ontdekte ik een krasje op het iPhone scherm van een van de iPhones. Na telefoontje heb ik er vertrouwen in dat die geruild kan worden, wanneer het toestel weer op voorraad is. Suggestie voor het opnemen van dempend materiaal in de het Coolblue doosje, weliswaar weer extra verpakkingsmateriaal.

CAM 04-12-2020

Product was snel gevonden, vlotte manier van bestellen en bezorging verliep uitstekend.

frans 04-12-2020

Duidelijke en eerlijke voorlichting, makkelijk in het gebruik en vlotte levering volgens afspraak.

Ian 04-12-2020

Is gewoon een super winkel. Altijd netjes optijd, goed verpakt, ruim volgoende informatie over de producten en levering.

K.Scheltens 04-12-2020

Alle artikelen overzichtelijk op de website en levering zals aagegeven wordt.

Marco1969!! 04-12-2020

S’avonds besteld, s’morgens om 9 uur geleverd in de drukke sinterklaastijd, ongelooflijk. Altijd goede service, goed opgeleid personeel. Wij kopen in principe alles bij Cool Blue , behalve als zij een artikel niet in het assortiment hebben

A v L 04-12-2020

Artikel is zoals omschreven en levertijd klopt .
Het was een tweede kans artikel en is beter dan verwacht.

Lotus 04-12-2020

duidelijke website met voldoende informatie over het product, vlotte levering, alles top.

Sallieman 04-12-2020

Echt een prima webwinkel die in mijn geval altijd zijn beloften heeft waargemaakt: prima producten die goed verpakt en altijd op tijd geleverd.