Deze score is berekend op basis van 2243 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Babs 01-03-2019

Zeker een aanrader! Bij Coolblue.nl een nieuwe was-droog combinatie gekocht, werd netjes op de afgesproken dag en tijd bezorgd door 3 vriendelijke gasten. Alles netjes aangesloten en uitgelegd. Vorige was-droog combi was van BCC die kunnen hier heel wat van leren die doen het liefst zo min mogelijk... NEVER nooit meer dat ik ergens anders zulke dingen koop dan Coolblue.nl daar is alles teminsten goed geregeld.

Marleen 01-03-2019

Service met een glimlach! Maar dan ook écht! Vriendelijke bezorgers met een meer dan positieve houding. Koelvriescombinatie fijn op zijn plek gezet met uitleg erbij. Leuke website ook! Vooral de wachttherapie..... 😉

Nane Hofland 01-03-2019

Mijn opa en oma zijn enorm blij met de service van Coolblue.
De mannen, die bij de buren een nieuwe wasmachine brachten, boden aan om de wasmachine bij opa en oma van zolder te halen omdat ze gaan verhuizen.
Ze zijn enorm blij, dat Coolblue dit zomaar voor hen wilde doen.
De service, vriendelijkheid en behulpzaamheid zijn waanzinnig.

Ze hebben het er al de hele dag over.
Hartstikke bedankt.

Namens familie xxx uit Haastrecht,
Nane Hofland

Hans 01-03-2019

Zondagmiddag om 1uur een wasmachine besteld en deze werd maandag rond 9,30u geleverd. Zeer goede service. Machine geplaatst en wasprogramma gestart.
Drie bijzonder vriendelijke medewerkers. Uitstekende service zoals ik nog nooit had meegemaakt bij een andere winkel.

Ido Poelman 01-03-2019

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prima informatie over het product op de website. De door ons aangeschafte vaatwasmachine werd tot op zijn plekje in de keuken gebracht en aangesloten. Vriendelijke en vrolijke bezorgers van CoolBlue. De oude vaatwasser werd, zonder kosten voor ons, meegenomen door de bezorgers.

Marieke 01-03-2019

Zeer snelle levering , een stel vrolijke bezorgers.
Productie aangesloten en oude meegenomen.
Echt top!

Ck 01-03-2019

Overzichtelijke site, je kunt goed vergelijken en filteren. Goede afhandeling en snelle verzending. Goed verpakt.

Ilona 01-03-2019

Er is géén betere service dan die van Coolblue. Ruim assortiment van alle producten en als ik iets ga kopen denk ik altijd het eerste aan Coolblue!

S.Gelissen 28-02-2019

Aflevering volgens afspraak. Erg vriendelijke bezorgers en goede tips bij aankoop van het product. Hier kunnen veel andere retailers nog wat van leren!

Staf vdb 28-02-2019

Sterke prijzen , snelle levering , doen wat ze beloven.
s'Avonds besteld , volgende middag al in afhaalpunt.

Ashley 28-02-2019

Wat een top service!!! Pakketje altijd volgende dag in huis! Ik heb problemen gehad met een fabrieksfout in mijn telefoon die ik geleverd kreeg. Zonder problemen had ik binnen 2 dagen een nieuw toestel!! Erg vriendelijk en makkelijk telefoonisch te bereiken! Het is misschien niet de goedkoopste site maar je weet wel zeker dat als er iets mankeert aan het product dat ze zonder problemen je helpen en zonodig nieuwe sturen! Ik zal het zeker iedereen aanraden met zulke goede service!!!!

R.M 28-02-2019

Duidelijke betrouwbare webshop , snelle levering , vriendelijke medewerkers die je direct antwoord op je vraag geven .

Gekocht JBL Extreme 2 Black :Prijs niet altijd de goedkoopste op internet maar je altijd kan rekenen op support en hulp tijdens en na de aankoop , vakkundig en snel geholpen . Mocht er iets niet goed zijn , staan ze ook voor je klaar , daarom koop ik toch liever bij Cool Blue .

Heel tevreden over de aankoop en webshop ! !

Martine F. 28-02-2019

Zeer klantvriendelijke website - super service - prima transacties - prima producten.

Adrie 28-02-2019

Coolblue maakt het kiezen makkelijk, scherpe prijs, snelle levering en alles duidelijk!

Viresh 28-02-2019

Na 6 jaar vaste klant bij Coolblue is daar nu een einde aan gekomen
Na 6 jaar vaste klant bij Coolblue is daar vandaag een einde aan gekomen. In die 6 jaar is er wel eens wat mis gegaan met levering en wat betreft productgarantie echter ben ik altijd goed geholpen door Coolblue zelf.
Afgelopen zaterdag mijn spiderman spel voor de playstation 4 binnengekregen.
Deze zat netjes ingepakt en ingeseald in de originele seal. Bij het uitpakken zag ik tot mijn verbazing dat er een cd-rom in het hoesje zat en geen blu-ray van spiderman zelf. Een cd-rom van het merk Philips notabene. Ik heb vervolgens direct de klantenservice van Coolblue gebeld met dit onwaarschijnlijke verhaal. Gelukkig kon de medewerker aan de andere kant va de lijn mijn verhaal wel geloven aan mijn toon en frustratie. Die verzekerde dat als ik het product retour zou sturen er direct een nieuwe naar mij toegestuurd zou worden. Pfff gelukkig dacht ik.
Vandaag het product ontvangen. Ik wilde het product uitpakken en tegelijk filmen met mijn telefoon deze keer. Ik zag dat ik op dat moment een mail van Coolblue had gekregen met de volgende inhoud:

Beste Viresh,

Bedankt voor het doorsturen van de foto's en je melding. Gistermiddag hebben wij jouw hoes en de Philips CD-ROM ontvangen. Om maar direct met de deur in huis te vallen: we hebben de hoes in dezelfde staat weer teruggestuurd.

Het is onmogelijk dat iemand de seal ongeschonden omzeilt en een CD-ROM in de hoes plaatst.
We hebben de inhoud van de CD-ROM niet geraadpleegd, maar aan de achterkant gezien was deze CD-ROM niet nieuw.
Daarnaast is Philips een Nederlands merk en wordt dit spel van Playstation niet in Nederland geproduceerd. Het is dus niet aannemelijk dat een CD-ROM van Nederlandse makelij in een Oostenrijks fabriek belandt (zie bijlage voor controle) en zo in de hoes eindigt.
Ik kan je hier niet verder mee helpen, daar wij niet het idee hebben dat de schijven in ons beheer omgewisseld zijn. Mocht iemand anders jouw pakket hebben aangenomen en geopend, dan raad ik je aan om diegene om opheldering te vragen.

Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat wel.

Begrijpelijk dat ik nu in alle staten was. Wasmachines, iPhones , AirPods, keukenapparaturen etc etc. aangeschaft in de afgelopen 6 jaar en nu denken jullie dat ik jullie ga scammen voor een playstation spel van 60 euro. En trouwens cd-roms van philips zijn wereldwijd te verkrijgen, dus kan je de fabriek niet uitsluiten. Ik geloof niet dat dit bij coolblue of bij de TNT post is omgewisseld, maar bij de fabriek zelf aangezien er een originele seal eromheen zat.

Wederom Coolblue gebeld. Wederom kon de medewerker aan de telefoon mijn verhaal geloven en beloofde er wat aan te gaan doen. Echter kreeg ook zij te horen van haar meerdere dat er niks aan te doen was. Ik was de eerste die dit was overkomen en daardoor kon het niet anders dan dat ik dit zelf had gedaan.
Met andere woorden: " Na 6 jaar klant te zijn bij ons geloven wij dat jij ons nu in de maling neemt met een playstation spel van 60 euro en riskeren wij het feit dat je nooit wat meer bij ons aanschaft en hier een review over gaat schrijven dat je als klant geen poot hebt om op te staan als jij het uitpakken van online aankopen niet elke keer vastlegt middels video.
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2019

Hoi Viresh,

Ik kan me voorstellen dat je niet blij was met ons antwoord in dit geval.

Met de intentie om het op te lossen, heb ik daarom je bestelling erbij gezocht. Ik zag dat een andere collega het inmiddels opgelost heeft door je een nieuwe game toe te sturen.

Als het goed is, moet die ondertussen ook al binnen zijn.

Ik hoop dat je lekker alsnog een weekendje de Spider-man kan zijn. Veel plezier ermee!

Jessica 27-02-2019

Een geweldige stofzuiger! Je pakt hem nu sneller uit de kast, omdat hij zo handelbaar is. Geen snoer en dat is echt een pluspunt. Ik heb honden en als ik de combi pak als kruimeldief, dan zuig je zo de haren van de bank ook van de deurmat, geweldig!
De prijs van dit product ligt hoog, maar de moeite waard!!

Günter 27-02-2019

Ik heb op de site verschillende wasmachines makkelijk kunnen vergelijken waardoor ik voor mijn situatie de juiste keuze heb kunnen maken en het gevoel heb de juiste prijs te hebben betaald. Ik ben super tevreden over de snelle en correcte levering. Zondag besteld en maandagmiddag de eerste wasbeurt al kunnen doen. Professioneel en met de glimlach geleverd (zoals in de reclame). Duidelijke productuitleg gekregen. Erg tevreden over mijn keuze. Kortom, tot hiertoe een zeer geslaagde aankoop.

Ronald 27-02-2019

Op 22 juni 2018 een Nas besteld, deze heeft het helaas vandaag begeven.
Gebeld met de klantenservice, dit valt onder de garantie. en de nas mag worden opgestuurd en dan zal deze nagekeken worden. Hierbij dien ik rekening te houden met 8 tot 10 werkdagen.
Gevraagd wat ik dan in de tussentijd zou kunnen doen, omdat ik wel de gegevens die daarop staan nodig heb. Hiervoor kon een leentoestel worden aangeboden, dit tegen een borg van hetzelfde bedrag als de nas nieuw kost. dit vindt ik niet netjes maar hier toch mee akkoord gegaan. toen kwam de opmerking ow sorry u bent een zakelijke klant en daarvoor stellen wij geen leentoestel beschikbaar. Gevraagd wat dan een oplossing zou kunnen zijn, de enigste oplossing die er geboden kan worden is een nieuwe kopen en deze opsturen ter reparatie zodra ik deze weer terug heb dan heb ik er twee waarvan ik er maar een nodig heb.
Natuurlijk ga ik er van uit dat dit met een glimlach is geregeld.
Helaas ondervind ik dus wel de nadelen van deze winkel. de volgende keer zal ik toch bij een andere winkel iets bestellen waar de service wel is geregeld.
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2019

Beste Ronald,

Vervelend dat je NAS kapot is gegaan. Natuurlijk willen we het graag oplossen via een reparatie. Hierbij is het wel zo dat we niet verplicht zijn om een leentoestel uit te geven, ook niet bij normale consumenten.

Als we een leentoestel aanbieden, is het al een uitzondering. Het verbaast me wel een beetje dat het dan blijkbaar niet kan omdat je een zakelijke klant bent. Voor zover ik weet, maakt dat niet zoveel uit.

Ik wil je vragen om een mail met dit verhaal en mijn reactie eronder te sturen naar mt-klantenservice@coolblue.nl. Dan kijken we vanuit daar nog een keer naar de zaak.

Ik vertrouw erop dat we op die manier tot een betere oplossing kunnen komen.

Ruben Niphuis 27-02-2019

Super service en de snelste levering van Nederland
Altijd snel bereikbaar voor vragen!!

Ria 27-02-2019

vriendelijk en deskundig personeel.
goede service en voldoende aanbod.
snelle levering

Ronald 27-02-2019

Vóór 23:59 besteld, morgen in huis maakt Coolblue waar. Met een ruim productaanbod, een goede beschrijving van het product en eerlijke reviews van het product op de site kan de keuze gemakkelijk(er) worden gemaakt. Het 'gevoel' bij het aangeschafte product is mede daarom ook goed. De website is overzichtelijk. Ik raad Coolblue van harte aan.

Elise 27-02-2019

Ik ben super tevreden over Coolblue. Ik had een wasmachine besteld waar ik niet tevreden over ben, zij hebben mij geholpen met de juiste keuze maken voor een andere wasmachine, hebben niet alleen gericht op verkoop maar echt adviezen gegeven, geluisterd en ondersteund in de keuze. Zowel de service van de klantenservice als die van de bezorgers was super! Fijn dat het makkelijk verholpen kon worden en zo snel opgelost!

hanrent 27-02-2019

Coolblue is een veelzijdige betrouwbare winkel, die snel levert, én terugneemt, zonder verder gedoe.

Nicole 27-02-2019

Ik kende CoolBlue alleen v horen zeggen. Zondagmiddag een nieuwe wasmachine besteld en die werd maandagochtend door 3 heel vriendelijke mannen geleverd, geïnstalleerd en hij draaide toen ze weggingen. Je zou bijna gaan klagen over dat het TE PERFECT is haha!

Karel De jaget 27-02-2019

Goede bediening goede producten en snelle levering vandaag besteld morgen in huis en dat doen ze

Hans 26-02-2019

Wasmachine gekocht op zaterdagavond. Zondag geplaatst en aangesloten door 2 aardige en nette medewerkers. Ze doen wat ze beloven en ik kan het helemaal volgen met ttack & trace. Perfect toch.

TVkijkert 26-02-2019

Snelheid en vrolijkheid, goed assortiment tegen prima prijzen. Handleiding bij product omschrijving is echt heel erg handig!

Inge 26-02-2019

Snelle service, vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Zelfs kleurplaten en ballonnen bij zich.

Corrie 26-02-2019

De service is uitstekend, Er is heel veel keus, de produkten zijn van goede kwaliteit.

Jeanet 26-02-2019

Het enthousiasme, de deskundigheid en het eerlijke advies van de mensen in de winkel. Ze denken met je mee op een heel vriendelijke wijze. Erg klantvriendelijk. Ook al bestel je nu vaak via de website, het gevoel blijft. En jullie zijn geniaal met jullie grappige filmpjes over het wachten en uitpakken!

Luc , Eindhoven 26-02-2019

echt : alles wat van tevoren beloofd werd is nagekomen. Korting, je aankoop kunnen volgen,van tevoren zowel een mailtje als een telefoontje. in de afgesproken tijdzone bezorgd en ook nogeens alle tijd genomen voor vakkundige uitleg. En niet te beroerd om mijn nieuwe wasmachine ook nog waterpas te plaatsen ,aan te sluiten en een proefwas te draaien. kan niet beter mijns inziens!

Anoniem 26-02-2019

Ik schrijf niet vaak een recensie maar over Coolblue moet ik toch even kwijt dat ik alles aan het bedrijf fantastisch vind.. Van de service tot aan de verpakkingen, de slogans, grappige en gevatte zinnen/handleidingen op de website, dit bedrijf weet hoe hij klanten moet aantrekken en binden. De service is super snel, uitgebreid en het personeel is zeer vriendelijk wat ik ook nog even extra wil benoemen. Daarnaast vind ik de website heel gebruikersvriendelijk evenals de producten. Tot slot: je voelt je zowel online als offline welkom! Van mij krijgen jullie een 10!

Irene Ruiter 26-02-2019

Als ik iets wil kopen dat bij Coolblue te koop is dan kies ik er meestal voor om het daar online te bestellen. Ik krijg altijd een heel blij gevoel van de manier waarop alles werkt: het feit dat de klantenservice tot 23.55 te bereiken is en dat als je voor die tijd bestelt je bestelling de volgende dag al geleverd wordt, de mailtjes die je krijgt na je bestelling en het feit dat je 30 dagen bedenktijd hebt en iets terug mag sturen als je niet tevreden bent. Als het pakket bezorgd wordt dan voelt het een beetje als een cadeautje!

Marieke 25-02-2019

Ik kocht een wasdroogcombinatie bij deze webshop voor een heel aantrekkelijke prijs. Het was een onbekend merk, maar door de reviews en specificaties op de website toch de gok gewaagd. Ben heel tevreden over de vlotte service en keurig op aangegeven tijd geleverd. Ze mailen ‘s nachts de bezorgperiode van een uur, bijv tussen 7 en 8. Een half uur voor bezorging een berichtje en een kwartiertje vooraf bellen ze nog. Superhandig! Machine is aangesloten en aangezet, verpakkingsrommel en oude apparaat meegenomen. Nu nog hopen dat de wasdroger bevalt...

Frank 25-02-2019

De winkel van Coolblue in Amsterdam voldoet zeker. Je wordt dat goed ontvangen en als je wilt krijg je nog een kop koffie of thee.
De mensen in dit filiaal zijn eigenlijk altijd even vriendelijk althans deze ervaring heb ik in deze winkel. Vandaar dat ik er verschillende keren geweest ben. Bij een volgende “grote” aankoop zal ik zeker weer naar deze winkel gaan.

S. 25-02-2019

Wat een service! Alsof het niets was is onze wasmachine naar boven getild, en in mum van tijd was hij aangesloten en stond er te draaien. Ik zou coolblue zeker aanbevelen.

Michel 25-02-2019

Alle service rondom de aankoop van mijn product verliep goed, deskundig en netjes.
En prima dat de fiets gebruikt wordt voor de bezorging.

Ruud 25-02-2019

Waarom coolblue? Dat is niet zo moeilijke vraag. Ze zijn betrouwbaar, snelle levering, goede service, en in mijn geval ook nog gunstig geprijsd.

Marteijn 25-02-2019

Via Coolblue.nl een TV gekocht. Deze 's avonds besteld en werd de volgende ochtend al voor 10.00 uur bezorgd. De bestelwijze was eenvoudig. De bezorger maakte een correcte indruk en was bereid de oude TV mee terug te nemen. Ook toonde hij belangstelling in de gekochte TV. Dit is niet het eerste product wat we via Coolblue kochten en gelet op onze ervaringen, zal het vermoedelijk ook niet het laatste zijn.

Robin 25-02-2019

Naar mijn mening is de website van coolblue heel duidelijk. Alles is snel en makkelijk te vinden. Ze hebben eigen verpakking met grappige dingen er op staan. De kwaliteit van de levering is zo goed als altijd perfect.

ignace 25-02-2019

steeds goede service mogen ondervinden bij m'n aankopen
als er dan toch eens iets fout ging( een defecte machine is verloren gegaan bij transport) werd dit onmiddellijk en in mijn voordeel opgelost

Bert 24-02-2019

Helemaal top! Wordt aan alle kanten goed geholpen door zeer klantvriendelijke en klantgerichte medewerkers. Ook de bezorgers waren heel netjes en legde alles goed uit. Kreeg het gevoel dat ze niet weg gingen voordat ze zeker waren dat ik alles begreep. 100 punten voor Coolblue!

arendhuismus 24-02-2019

Duidelijke frisse website, personeel die weet waarover ze praten, service, koffie.

mevr JP van der Rest-Bakker 23-02-2019

ik koop wel wat vaker bij Coolblue
zo ook een wasmachine die door hun bij mij geplaatst is
de service is fantastisch
Dus als ik iets groots nodig heb kijk ik altijd als eerste op de site van coolblue

Joost 23-02-2019

Nadat wij onze wasmachine hadden besteld leek het heel even mis te gaan met de betaling, maar dat bleek al snel toch allemaal goed te gaan. Desondanks ontvingen wij 2 dagen later een persoonlijk geschreven ansichtkaart van de dame van de klantenservice. De koeriers waren erg vriendelijk. Alles was binnen een mum van tijd aangesloten en ze gaven nog enkele tips. Als kers op de taart kreeg onze dochter een kleurplaat en een ballon. Het zijn de kleine dingen die het doen ;).

Arne 23-02-2019

Via Google Chrome kon ik niet bestellen, via Safari wel. Twee medewerkers hielpen me laat op de avond verder!

Paul 23-02-2019

Coolblue is professioneel, betrouwbaar en klantvriendelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Karel 23-02-2019

Snel, vertrouwd en accuraat. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ten zeerste aanbevolen.

Carine 23-02-2019

Het gemak om een product en de beschrijving te vinden en te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en te betalen. Maar vooral de stipte levering en vriendelijke bediening EN hulpvaardigheid van de installateurs ! Die mensen verdienen een pluim !!!!

Gian Battista Marci 23-02-2019

Excellent leveringsproces, met updates per sms zodat je altijd weet wat je pakketje doet.