Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

nelko 02-03-2015 Via de website gekocht

Zoeken en makkelijk bestellen

Zeer snelle levering aan huis

Genoeg om uit te kiezen er is altijd wat zo niet even een belletje

Als ze aan mij vragen weet jij wat dan vertel ik wel van ga eens even op die site kijken

Ben er mee onder weg geweest werkte perfect instellen appel eitje

driesdokter 02-03-2015 Via de website gekocht

's avonds rond 9 uur telefoon besteld, meteen daarna gebeld voor lever afspraak, volgende dag geleverd.. !!

Coolblue zet de nieuwe norm in internet winkelen: duidelijke voortgangsverichten, de volgende dag geleverd, overzichtelijk bestel proces..

Julien21 02-03-2015 In de winkel gekocht
Boomsestwg 560 Antwerpen

Altijd bereikbaar

Een zeer goede service

genoeg keuze

Omdat de verkopers erg gedienstig zijn en vriendelijk

Deo Willems 01-03-2015 Via de website gekocht

gemak;bestelling,informatie,aflevering verloopt zoals verwacht mag worden.

assortiment;ruim,kan altijd beter(ambitie moet blijven)

overzichtelijk,informatief.

kan nog niet aangeven wel of niet goed,heb nog geen ervaring mbt afhandeling garantie en/of klachten,dat bepaalt mede ¨blijf ik hier klant ¨

cathy79 01-03-2015 Via de website gekocht

Coolblue ( en haar andere winkels) is/zijn HET voorbeeld voor webwinkels. Alleen de doos waarin je bestelling verpakt is, is al een feestje.

motor54muis 01-03-2015 Via de website gekocht

super gemakkelijk..kiezen bestellen betalen binnen 48 u in huis!

keurige levering

grote keuze !

zeker aanbevelng waard!

heel erg tevreden over mijn bestelling en de aflevering! de speaker is helemaal top!!

Manasenoeljasa 01-03-2015 Via de website gekocht

Was onzeker of het bestelde betaald was. Er werd niet gevraagd dit concreet met de mastercard te doen met pin-code...

Had nog een vraag. Ik kreeg vlot antwoord via mail. Prima.

Geen opmerkingen.

Als ik tevreden ben, hoe zou ik dit iemand anders niet aanbevelen?

Geen opmerkingen.

PeterEM 01-03-2015 Via de website gekocht

uiterst gebruiksvriendelijk

Zeer uitgebreid assortiment met diverse vergelijkingsmogelijkheden

Een plezier om hier online te shoppen; geen vervelende verkopers; tijd om alles rustig te vergelijken; zeer informatieve video's; uiterste snelle levering, zelfs op zondag!

Rosros 01-03-2015 Via de website gekocht

gewoon goed!

verschillende bestellingen gedaan, allen uitstekend afgehandeld. Bij foutieve direct geld terug, geen toestanden. Goede opvolging telefonische afspraken.

zeer goede ervaring, juist als er wat mis gaat.

kriekske836 01-03-2015 Via de website gekocht

Donderdag besteld vrijdag al in huis

bionsen 01-03-2015 Via de website gekocht

6,2

ruime keuze

op zich te weinig ervaring om te oordelen, vooralsnog positief.

veel keuzemogelijkheden.

De verplichting van min. € 15,- voor een kortingsbon in te kunnen leveren is wreed als je een phonehoesje besteld van € 14,99. Je wordt verplicht iets onnodigs af te nemen. Een zwaar minpunt.

tweakmds 01-03-2015 Via de website gekocht

Beste webwinkel wat mij betreft. Coolblue lijkt ook continu zéér actief te verbeteren.

Goede mededelingen tussen het moment van bestellen en leveren.

Assortiment is veelal goed. Huishoudelijke apparatuur kan wat beter.

Mits de prijzen ok zijn. Vaak toch een tientje of twee duurder, wat dan tegen kan vallen.

Prima winkel. Vergeleken met concurrentie (mediamarkt) is het ene product wat duurder en het andere weer net goedkoper. Goed opletten bij wat te bestellen, want met gratis verzendkosten is het toch soms 20 euro verschil.

Amee 01-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en gemakkelijk bestelproces zonder aanmaak van account

Accurate bezorginformatie (van Post.nl)echter niet helemaal correct. Zondag bestelt, zou op maandag worden afgeleverd. Terwijl we thuis waren kregen we de melding dat pakket niet kon worden afgeleverd. Aflevering op afhaalpunt (zonder extra kosten) gewijzigd verliep prima.

Gemakkelijk in het gebruik. Binnenkort vergelijking met meting door huisarts dan weet ik ook hoe nauwkeurig het meetresultaat is. Prima apparaat voor redelijke prijs.

AliceandPete 01-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen was erg makkelijk, het product heel goed en betaalbaar, en bovendien om 23.45u besteld, een paar uur later werd het pakketje in de morgen al bezorgd. Helaas was de kleur die ik graag wilde bestellen niet op voorraad. Ook het andere camera model waarin ik interesse had, was niet op voorraad. Als de voorraad uitgebreid zou worden had ik alleen maar tienen gegeven! Ik ben heel tevreden.

cathouse 01-03-2015 Via de website gekocht

On line bestellen,volgende dag geleverd

Behulpzaam team, goede informatie, snelle levering,vragen worden zo spoedig mogelijk beantwoord via mail.

Ruime keuze

zeer zeker aanbevelen, en heb dat intussen ook reeds gedaan

Gezellige winkel,snelle bediening,indien nodig hulp bij bestelling.

Ton Tittulaer 01-03-2015 Via de website gekocht

De bestelde printer was de volgende dag in huis. Helaas een probleem met de papier uitvoer. In overleg met Coolblue teruggestuurd en binnen 2 dagen een nieuwe printer ontvangen! Die doet het super.

dassel 01-03-2015 Via de website gekocht

Geweldig snelle levering. Op zondag besteld, Maandag binnen. En keurig via mail en SMS updates over de status vd zending. Een volkomen no hassle levering

Yazanne 01-03-2015 Via de website gekocht

Veel verschillende betaalmogelijkheden; snelle levering; mogelijkheid op een ander adres te laten bezorgen.

Heb zelf geen contact gehad met klantenservice, maar mijn indruk van anderen is dat CoolBlue snel en toeschietelijk reageert als je met klachten/vragen komt.

Tot nu toe steeds kunnen vinden wat ik zocht op het gebied van elektronica, zowel huishoudelijk als computers e.d..

Vanwege bovenstaande punten: snelle levering; veel betaalopties; breed assortiment; goede klantenservice; je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Positieve punten: snelle levering; veel betaalopties; breed assortiment; goede klantenservice; je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Je merkt dat er heel hard gewerkt wordt aan klanttevredenheid. Negatieve punten: Er zal ongetwijfeld wat te verbeteren zijn, maarheb ik niet kunnen ontdekken tijdens mijn bestelproces.

gbrgbr 28-02-2015 Via de website gekocht

het bestellen gaat gemakkelijk.

Is zeer uitgebreid

goede prijs kwaliteit verhouding

ik vindt dat na bestelling zeer snel geleverd word binnen 20 uur

Sofie Goyvaerts 28-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en vlotte online betaling mogelijk

Vriendelijk en snelle levering

Ruim assortiment

Ik beveel niet zo snel winkels aan aan anderen maar als iemand me zou vragen waar ze een bepaald item kunnen kopen zou ik coolblue wel vermelden als mogelijkheid

Snelle levering van het product, ruime keuze aan producten en vriendelijke service

andrehaegens 28-02-2015 Via de website gekocht

Binnen een paar minuten thuis op de I-pad de klus geklaard: opzoeken en bestellen zo gebeurd.

Voordien gebeld met de vraag wat het verschil is tussen twee toestellen. Onmiddellijk en heel vriendelijk een klaar, duidelijk en correct antwoord.

Volledig assortiment.

Gewoon perfect.

Goed: 's namiddags gekocht - dag erna om 09.00 uur geleverd! Uitgebreide keuze, volledig. Prima service. Niet goed: niets

schiedts 28-02-2015 Via de website gekocht

alles juist op tijd geleverd en in orde ,goed verpakt

tweemaal alles perfect toegekomen

veel keuze

Uzimaki 28-02-2015 Via de website gekocht

Algemeen was je website vrij gemakkelijk te gebruiken, behalve bij het opzoeken van het product, toen ik opzocht bij de consoles stond de Wii U Zelda Editie er niet bij, en moest ik specefiek voor Zelda zoeken, dus daar mag het wat overzichterlijk zijn voor mij.

De mails die ik kreeg over de update van me product die ik kocht kwamen goed en vlot binnen, en idem voor me product die ik al de dag daarna ook al kreeg, over de rest over contact nemen met de winkel heb ik nog niet ervaart dus daar kan ik niets erover vermelden, en wat ik ook een plus punt vond was dat er geen verzendkosten aan de pas kwam.

Prijs van het product valt zeker héél goed te concurreren, alsook de keuze van wat er te koop in de aanbod is.

Ik heb so far geen problemen ondervonden, en jullie prijzen zijn vrij eerlijk, dus ja, ik zou inderdaad jullie best wel aanraden aan me vrienden en familie.

De punten heb ik al genoteerd in de bovende vakken over wat goed, & beter kon.

nmoison 28-02-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen. Goede reviews op de site.

Ruim assortiment

Snelle en goede service

Criena 28-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. makkelijk te bestellen.

goede service. duidelijke uitleg over het bestel en leveringsproces. ook feedback over fase bestelling.

Levering ook op zondag!!! dat is pas service!!!

everttzum 28-02-2015 Via de website gekocht

gemakkelijker kan niet. simpel bestellen en betalen

Duidelijke mailtjes. en sms hoever het pakket onderweg is en hoelaat de bezorging is

super. kan niet beter

Zaterdag avond friteuse besteld , zondag middag de patat erin. Duidelijke mail en snelle levering.

buckeru 28-02-2015 Via de website gekocht

Niet goed, de 24 uur service. Woensdag besteld, vrijdag in huis. Niet aangebeld, maar gewoon in de brievenbus aan de straatbezorgd. Ging toch om 100 eurie aan elektronica. vond dat wel erg raar.

lily eveleens 28-02-2015 Via de website gekocht

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het super heb gevonden. "s Avonds laat besteld en de volgende dag keurig ingepakt ontvangen. Alles heel netjes en goed verzorgd.

Baetsie 28-02-2015 Via de website gekocht

Ik bestel regelmatig via internet, en ik kan met overtuiging zeggen dat Coolblue bij mij het beste scoort qua service en levertijd. Hier en daar is er een webshop die dezelfde producten enkele euro's goedkoper aanbiedt, maar dit weegt voor mij persoonlijk niet op tegen de goede en snelle service van Coolblue.

fabienne69 28-02-2015 Via de website gekocht

HET IS HEEL LEUK OM tE KUNNEN SHOPPEN BIJ COOLBLUE ALLES IS HEEL DUIDELIJK EN WAT JE ZIET KRIJG JE OOK

DE SERVICE IS OOK HEEL GOED ALLES WORD HEEL VLUG OPGELOST

MAG IETSJE MEER MAAR IS WEL DIK IN ORDE

ik vind coolblue dat op alle punten toch wel een hele goede shop on-line is. Het is een echte aanrader ik blijf zeker klant. Zou zeggen doe jullie zo verder

z171731 28-02-2015 Via de website gekocht

kan niet beter

Vriendelijk personeel zo wel in de winkel als telefoon

het aanbod is zeer uitgebreid

aan iedereen

Vriendelijk personeel in de winkel en aan de telefoon snelle levering gewoon super dat verdient een tien op tien

Belfius 28-02-2015 Via de website gekocht

De website www.hartslagmetercenter.be/‎ gaf precies wat ik zocht. gemakkelijk te filteren en te vergelijken. Overzichtelijk + en - punten en reviews.

Direct bevestiging per mail van de aankoop. Pakje eenvoudig te tracken en de volgende dag door de postbode afgeleverd.

3 modellen hartslagmeter in verschillende prijscategorieën van Garmin aanwezig.

Ik zocht een nieuwe hartslagmeter om te gebruiken bij mijn Garmin Forerunner 310xt. Duidelijk en snel de info gevonden. Bijzonder snelle levering, geen gedoe met het zoeken van een parkeerplaats de files e.d.

magriet. 27-02-2015 Via de website gekocht

Motiveer je beoordeling

Doen jullie zo voort zeer goede servies en zeer snelle levering

Ivosegers 27-02-2015 Via de website gekocht

Met enkele knopdrukken is bestelling geplaatst.

Je wordt ruim op voorhand verwittigd van levertijd.

littlewitch1976 27-02-2015 Via de website gekocht

Als je echt goed de haren eruit wilt halen moet je toch wel behoorlijk krom staan om het mondstuk goed op de mat te krijgen.

Erg snelle service,
Zeker te horen als deze thuis word gebracht haha

Fijne site. Had mijn artikel snel gevonden. Snelle service voor bezorging.

MissM78 27-02-2015 Via de website gekocht

de site is heerlijk overzichtelijk

Ze doen wat ze beloven

mijn zoon zocht een bepaald lego product en dan kom je bij coolblue. En het is dan ook nog eens de goedkoopste

okkedokke 27-02-2015 Via de website gekocht

levertijd perfect contact na verkoop perfect

kappieharry 27-02-2015 Via de website gekocht

gemakkelijk via internet te bestellen en heel vlot thuisbezorgd; binnen 13 uur

Rexleo 27-02-2015 Via de website gekocht

6,5

eenvoudige site, gebruiksvriendelijk

Ik had gekozen voor levering aan huis de volgende dag door BPOST. Eerste dag: BPOST niet gezien. Ik bel naar BPOST: onze postman raakte niet rond waar u woont, hij stopt om 16 U (wtf??), morgen wordt er zeker geleverd.
De tweede dag: BPOST nergens te bespeuren. Ik bel naar Coolblue en zij kunnen dan de derde dag garanderen dat ik het ontvang. Maar ik had die 2 dagen juist vrijgehouden en als zelfstandige zat alles nadien propvol. Dus heb van armoede het pakje moeten laten terugsturen naar hun en de derde hebben ze dan een tweede toestel naar de winkel in Lochristi gestuurd waar ik het dan ben gaan afhalen. Ik heb er dus 2 betaald en heb wel op mail dat zodra de eerste bij hun retour is dat ze mijn centen gaan terugstorten. Nooit of nooit bestel ik nog ergens iets waar ik afhang van BPOST. Werk als zelfstandige regelmatig met POSTNL, nooit problemen en die komen soms om 19 uur nog leveren!!

Mogelijks beter als je niet kiest voor levering volgende dag door BPOST want die werken blijkbaar slechts tot 16 u en kunnen pas de derde dag komen. Nog nooit meegamaakt

Ik denk dat alles reeds duidelijk uitgelegd staat.

Henry7th 27-02-2015 Via de website gekocht

Lekker thuis vanuit mijn luie stoel bestellen

Aantal mailtjes over het hoe, waarom en wanneer. Uitstekend

Buitengewoon veel en goed

Als uitstekende firma, die zijn uitspraken nakomt

Prijs-/kwaliteitsverhouding, snelheid. Is niet de eerste keer, in 't verleden ook zo ervaren!!

marjanke 27-02-2015 Via de website gekocht

Je kan vanuit je zetel, het product bekijken, vergelijken met andere producten. De specificaties enz..

Heel tevreden

Ruime keuze

Aan iedereen die het wil horen

Ik ben gewoon een super tevreden klant

chantielove 26-02-2015 Via de website gekocht

hele gemakelijke bestelingen mails zijn goed leesbaar en dukdelijk

mij paketje had vertraging dat maakte mij niet zo maar ik had toch even een mail gestuurd de zelfde dag kreeg ik nog antwoord dat ik gelijk had en ik korting kreeg op de volgende besteling dat vind ik pas topppie service

had meer kleur gemogen en wat meer producten verder helemaal tevrede

toppie winkel super snelle service en ook nog aflevermogelijk hede zekker aan te raden

ik vind de service toppie alleen wat meer contact en snellere reactie op simpele vragen verder hele goede site

Marjantenk 26-02-2015 Via de website gekocht

Supergoed geholpen toen het mis ging met de betaling!

Zoals altijd weer een fijne service en snelle levering.

Teun7 26-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website om gemakkelijk keuze te maken. Snel geregeld.

Ontzettend snelle levering - was ik niet gewend. En daarbij ook fijn dat ik steeds via mail een update krijg over wat er met mijn pakketje gebeurt. En het fijnste: Het klopt ook!

Alles wat ik verspreid over winkels had willen kopen kon in 1 keer + handige suggesties.

Duidelijk, echt goede service en snelle levering. Ik ben heel erg tevreden!

Duidelijke website, goede service en snelle levering.

b012989 26-02-2015 Via de website gekocht

Vertrek naar Zuid-Afrika, vandaar de aankoop via het internet.

Heel goed, bestelling afgeleverd zoals gepland.

Heel tevreden over de bescherming van het objectief.

Omdat de digitale telelens het goedkoopste is en de service optimaal.

Aan de hand van de hierboven vermeldde beoordeling, heb ik alleen maar positieve ervaringen opgedaan.

r.lorsheijd 26-02-2015 Via de website gekocht

Gewoon een wereldbedrijf, geen gezeur, snel en normale prijzen, volgende keer weer naar jullie,ga zo door jullie verdienen omzet!

Heinix 26-02-2015 Via de website gekocht

Vanuit je zetel kiezen en bestellen

Zeer snelle levering en informatie

Bepaalde merken niet te vinden

Snel, prijs kwaliteit goed en goede service, betrouwbaar

neneoc 26-02-2015 Via de website gekocht

vanuit huis bestellen

snel en correct geleverd

de stelling snel en op correcte manier geleverd

tot heden heb ik geen negatieve redenen

barbara48 26-02-2015 Via de website gekocht

de website is goed duidelijk
het bestellen en betalen gemakkelijk
ruime keuze

de service is zeer goed je wordt gelijk op de hoogte gehouden van de gang van zaken zoals inpakken en verzenden.De levering was super

de keuze is uitstekend en genoeg verschillende prijsklassen

het is gemakkelijk overzichtelijk en goed georganiseert

Dit was mijn tweede bestelling bij cool blue omdat de eerste keer goed bevallen was hebben we ook een tweede keer voor deze site gekozen vanwege het assortiment,gemak en goede service

simonvangroningen 26-02-2015 Via de website gekocht

Snel en duidelijk. Bijna alles te vinden.

Klik voor 24 uur en de volgende ochtend 9 uur gaat de bel. Top!

Niet alles is te vinden. Wel bijna alles.

Gewoon heel goed. Doen wat ze zeggen: Alles voor een glimlach.