Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Luuk 13-03-2019

Ik schijf deze recensie naar aanleiding van het retourneren van een laptop. Deze was kapot gegaan binnen de garantie. (Hij startte wel op maar kon verder niks). Vervolgens werd mij verteld dat het 3 tot 4 weken zou duren. Na deze tijd heb ik de laptop terug gekregen. Toen ik de laptop wilde opstarten ging deze helemaal niet eens meer aan.

Ik heb vervolgens meteen gebeld. En dat zou een foutje zijn geweest van 1 van hun 'erkende specialisten'. Kan gebeuren dacht ik.

Vervolgens weer opgestuurd en weer 3 tot 4 weken moeten wachten. En vervolgens deed mijn laptop nog steeds niks. Weer aan de telefoon met coolblue. En dit was weer een foutje van hun 'erkende specialisten'. Dus weer de laptop opgestuurd.

Dit zou de laatste keer zijn werd er aan de telefoon verteld. Omdat als ze hem nu niet zouden kunnen maken zouden ze hem daar houden.

Zonder mij te informeren of hij nog te maken was, is hij daarna weer teruggestuurd naar mijzelf.

Tot mijn grote verbazing deed mijn laptop het. Het was ze toch gelukt. Dacht ik...

Toen ik ging kijken welke componenten er nu in mijn laptop zaten en het verschil met toen ik hem kocht.
Ik had origineel 16GB ram geheugen en de ' erkende specialisten' hadden er 8 GB in gedaan. Kortom weer geknoei.

Weer aan de telefoon en vertelt dat ik wel klaar mee was. Moest nu de laptop opsturen en zou het aankoopbedrag terug krijgen in de vorm van shoptegoed. En ik zou in aanmerking komen voor compensatie.

Vervolgens moet ik zelf bellen voor de compensatie. En ik had daar wel wat van verwacht aangezien ik zelf 4x mijn laptop heb moeten opsturen en meer dan 100 minuten aan de telefoon heb gehangen. En mij op het laatst probeerde te bedonderen met het ram geheugen. Maar helaas het beste wat ze mij konden aanbieden was mijn geld terug op mijn rekening en een voucher van maar liefst 30 euro.

Ik koop hier nooit meer wat.
Officiele reactie van Coolblue 19-03-2019

Beste Luuk,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Dit hoort natuurlijk absoluut niet. Helaas kunnen we dit niet meer terug draaien, maar wel van leren.

De koop is ontbonden en de voucher is een gebaar voor het ongemak. Het spijt ons als dit anders voelt.

Corrie kleijn 13-03-2019

Netjes en snel en een goed assortiment met een goede laag en hoge prijsklasse

Marielle 13-03-2019

Alle bestellingen van Coolblue worden geleverd op het tijdstip dat ze beloven, op de plek van keuze (thuis of op een afhaalpunt). Mijn -beperkte- ervaring met de aftersales (alweer jaren geleden) is prima. Ik ben zeer tevreden over deze winkel. De prijzen zijn soms iets hoger dan bij bepaalde andere webwinkels, maar dit betaal ik graag voor de goede service.

Maria Hall 13-03-2019

Wat een heerlijke website, zo makkelijk om te vergelijken.

Bestellen en betalen is ook makkelijk en de bevestigings mailtjes die je krijgt zijn anders dan anders, zeer leuk!

Levering 7 dagen in de week, wanneer het jouw uitkomt...ideaal!

Truus 13-03-2019

Meest perfecte webwinkel en leverancier. Van eerste click tot aan levering niets op aan te merken ! Er kwam op zondag in harde wind en bakken met regen een CoolBlue fietsbezorger een pakketje bezorgen met een.... goed humeur en een dikke glimlach ! Top

Ron 13-03-2019

Duidelijke informatie op de site, redelijke prijzen, maar vooral de service na aankoop is prima! Iets kapot, ruilen is geen probleem.
Problemen met installatie? Telefonisch of in de winkel zelf (in mijn geval in Eindhoven) wordt je uitstekend geholpen!

Ron de Jong 13-03-2019

Eenvoudig in gebruik, mooie (web)winkels, groot assortiment, duidelijk, aardig personeel, scherp geprijst, snelle levering, niks aan veranderen, helemaal goed!

Ton 13-03-2019

Snelle levering , goed en mooi verpakt en duidelijke website met juiste feedback

patrick 13-03-2019

zeer vriendelijk personeel.
en snelle levering.
producten heel erg tevreden mee..

Call 13-03-2019

Van de week een vaatwasser bij COOLBLUE besteld. Alles verliep vlot. Je hoeft niet de hele dag thuis te zitten wachten tot ze komen, krijgt keurig een mailtje met een tijdsbestek. En een half uur van te voren nog een telefoontje. De oude vaatwasser namen ze ook weer mee en alle verpakkings materialen ook. Het fijnst vond ik nog dat ze ook op ZONDAG leveren. Helemaal van deze tijd!

Denise 12-03-2019

Prijs kwaliteit is prima, adviezen zijn uitstekend, aanbiedingen ook goed. Filmpjes bij ingewikkelde producten maken alles helder en duidelijk. Ik heb al diverse spullen via Coolblue gekocht, variërend van wasmachine, vaatwasser, mixer, TV etc. En alles vandaag besteld, volgende dag in huis. Maar ook: de vervoerders sluiten de aangeschafte witgoedapparatuur bij je thuis aan. Ik kan me geen betere service bedenken! Een absolute 10 op alle fronten.

Mimi Verhaeghen 12-03-2019

Degelijke producten aan een goede prijs, eerlijke voorlichting, correcte en supersnelle levering, gemakkelijke betaling, en alles met wat leuke kwinkslagen er bovenop.

A. Van der Lek 12-03-2019

Afhandeling en bezorging zijn correct verlopen. Het toezenden van de installatie-instructie vind ik leuk, maar niet echt nodig.

kees 12-03-2019

Met een prima ervaring van enkele maanden geleden, waarbij ik een vaatwasmachine gekocht had. Koos ik ook nu voor Coolblue. Maar nu ging er van alles mis. Ik had instellings problemen, Belde de klantenservice. Deze zou dezelfde avond terug bellen. Nu na een week moeten zij nog bellen. En niet het oude apparaat weer mee terug nemen. En al helemaal niet helpen bij het nieuwe apparaat uitpakken en aansluiten.
Officiele reactie van Coolblue 12-03-2019

Beste Kees,

Dank je wel voor je review. Balen zeg dat het met deze bestelling net even anders loopt dan je van ons mag verwachten. Sorry daarvoor.

Natuurlijk willen wij graag kijken wat we voor je kunnen doen. Graag ontvangen wij jouw ordernummer + korte uitleg op geenglimlach@coolblue.nl

Wij beloven dat we dit snel voor je oppakken.

A. Hommel 12-03-2019

Goede afhandeling van het gekozen artikel.
Netjes afgeleverd en werkt uitstekend.

Anita 12-03-2019

Vriendelijk personeel geduldig, en je ziet meteen wat je koopt. Makkelijk bereikbaar en veel gezelliger om persoonlijk contact te hebben

Alex Kossen 12-03-2019

goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke en heldere correspondentie vanaf bestellen tot ontvangst van het product. Vlotte levering.

Edwin 12-03-2019

gebruiksgemak, vlotte en snelle service ook indien product niet bevalt geen gezeur maar correcte afhandeling, snelle leveringstijden, etc

Dick Janssen 12-03-2019

Ik had op zaterdag een kleine bestelling van twee cartridges en zondag werd het al bezorgd.
En dat alles ook nog eens voor een hele scherpe prijs.

Bo 12-03-2019

Zwaar teleurgesteld Coolblue. Sinds vandaag zal ik geen verdere zaken meer met jullie doen.
Ik heb een jaar geleden een stofzuiger gekocht en deze gaf vanaf het moment dat hij 3 maanden oud was problemen en zuigt hij niet goed meer. Meerdere keren filters schoon gemaakt en alles bekeken. Daarna terug gestuurd naar jullie voor reparatie. Mijn stofzuiger is vervolgens 3 weken weg geweest. Daarna hebben jullie hem weer terug gestuurd en de fabrikant zou de binnenkant schoon gemaakt hebben. Na 1 week begonnen de problemen weer en ging hij ook irritant piepen. Ik heb hem weer retour gestuurd. Na 3 weken kwam hij opnieuw terug en zou iets vervangen zijn. (Wat is mij nog steeds onduidelijk) na deze keer was de zuigkracht nog steeds erg slecht. Ik heb met jullie gebeld en opnieuw moest ik hem weer terug sturen. Dit heb ik gedaan maar de irritatie was al behoorlijk toegenomen. Na weer ongeveer 3.weken kreeg ik hem WEER terug terwijl gezegd was dat er een andere oplossing gezocht zou worden.... De fabrikant had aangegeven dat ik hem beter SCHOON zou moeten maken!! (Nu was ik.echt boos!l Op aanrader vam 1 van jullie medewerkers moest ik heb weer( 4de keer) retour sturen. Ik zou nu eindelijk shoptegoed krijgen.....
Nou dit heb ik gedaan en heb de doos niet eens open gemaakt.... Toen ik het bericht ontving dat jullie hem retour hadden gekregen ben ik gaan bellen over het shoptegoed. Ik kreeg te.horen dat er eerst controle plaats moest vinden voordat ik het shoptegoed zou krijgen. En al die tijd had ik geen stofzuiger....!! Ik zou tevens terug gebeld worden wat nooit is gebeurd... Weer 2 dagen later heb ik een mail ontvangen dat ik nog 3 zuigmonden en de stang retour moest sturen! Nu was mijn geduld echt op!!

1 er is nooit eerder gezegd dat ik alle dingen retour moest sturen...
2 hoe moet ik dit nu versturen? Weereen doos kopen? (Nummer 5?) Heb al meerders dozen gekocht en de stang paste daar ook echt niet in.
3 Het gaat om een stofzuiger van 80 euro Hebben jullie enig idee hoeveel uren werk ik heb hierin hebzitten? en nul flexibiliteit van jullie kant.....
4 ophalen? Ja dat kunnen jullie. Alleen moet ik dan wek de hele dag gaan zitten wachten (lees vrijnemen van mijn werk) om te wachten tot dat iemand langs komt....

Conclusie jullie hebben gewonnen!!
Die 80 laat maar zitten! Ga morgen een nieuwe stofzuiger kopen ergens anders! En zal zowel prive als zakelijk geen zaken meer.met jullie doen.

Jullie zeggen te staan voor klantvriendelijkheid. Alles met een glimlach? Ik vindt het om te janken.

Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden met die stofzuiger en ben zeer benieuwd hoe jullie als bedrijf op den duur overeind blijven nu jullie blijkbaar zo met jullie kanten omgaan.

Een zwaar teleurgestelde klant.
Officiele reactie van Coolblue 12-03-2019

Beste Bo,

Dank je wel voor je review. Dat klinkt allemaal niet zo best en ook niet wat je van Coolblue mag verwachten. Wij willen het graag voor je afronden, maar hopen ook dat je begrijpt dat wij alleen geld terug kunnen geven als een product 100% is ingeleverd.

Gelukkig hebben wij vernomen dat het vandaag alsnog voor je is opgelost.

Judith 11-03-2019

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ik heel snel een nieuwe televisie nodig had en de verhalen over Coolblue positief zijn. Mijn dochter lag ziek op de bank en juist op dat moment ging de oude kapot. Ik wilde een 32 inch met zoveel mogelijk HDMI aansluitingen en een scart aansluiting en mijn budget was niet groot. De tv die dit had was er alleen nog maar tweedehands. Op de site staat dat tweedehands producten retourproducten zijn en eigenlijk nog nieuw. Retourproducten worden door Coolblue goed gecontroleerd. Mijn tv was als nieuw en compleet. Bij ontvangst, wat inderdaad de volgende dag was waar ik erg blij mee was en mijn dochter ook, bleek dat er maar 3 schroeven in zaten voor het bevestigen van de pootjes terwijl er 4 nodig waren. Er zaten lege zakjes in waarvan ik geen idee heb wat er in gezeten heeft. Nu had ik gelukkig nog wel een passend schroefje in mijn gereedschapskist zitten en zitten de pootjes er nu goed aan maar dit is niet wat ik bij Coolblue had verwacht. De doos is bij retour duidelijk niet gecontroleerd. Dat vind ik erg kwalijk. Want er had ook meer kunnen missen of de tv had schade kunnen hebben. Dan was dit niet gezien. Mijn vertrouwen in Coolblue is hiermee wel sterk gedaald. Positief is wel dat het super makkelijk was om de tv werkend te krijgen. Ik hoefde alleen maar mijn oude functionaliteiten terug te hebben, nl de bekende zenders, t gids, terugkijken etc. Zelfs onze opnames waren er nog. De rest heb ik nog niet geprobeerd. Ik wilde geen smart tv met veel opties, internet en wat nog meer maar dat is tegenwoordig lastig aan te komen. Dus ja, uiteindelijk wel tevreden maar Coolblue, dit had zo eigenlijk niet gemoeten he?

Wilma 11-03-2019

Makelijk gevonden wat ik wilde hebben en de volgende dag vlgs afspraak op tijd binnen

Robert 11-03-2019

Goede site, prima winkelmandje, en vooral doen wat beloofd wordt. Goede informatie over bezorgen en juiste informatie met zeer vriendelijke bezorgers. Super.

rony 11-03-2019

Altijd snel geholpen in Zaventem en personeel dat Nederlands spreekt .. Ook deskundige uitleg waar je mee voort kan .. Proficiat

Nel 11-03-2019

Snelle levering, duidelijke omschrijving. Goede prijs/kwaliteit . Duidelijke website.

Harmi 11-03-2019

Coolblue heeft een heldere duidelijke communicatie en doet wat ze beloofd. Super snelle levering!

Wim 11-03-2019

Snelle levering product netjes geplaatst en aangesloten prima!
Mijn koelkast ging op vrijdag kapot en bij de meeste online shops konden pas na het wekend leveren coolblue niet zeer te vreden

Lodewijk 11-03-2019

Goede prijs en komen afspraken na zelfs op zondag. Daarnaast vriendelijke en bovendien kundige medewerkers.

Roderick 11-03-2019

Coolblue is een goede, betrouwbare website. De site is overzichtelijk en dood eenvoudig om er doorheen te bladeren.
Na bestelling wordt de klant op de hoogte gehouden vwb het logistieke gedeelde. Voor 23:59 uur besteld en echt de volgende dag in huis. Gewoon geweldig.

H JANSSEN 11-03-2019

het is een fantastise shop hoeft niet lang te wachten een heel vriendelijke mensen die het komen leveren

Lise 10-03-2019

De beste online winkel voor elektronica, rugzakken en allerlei.
Heel scherpe prijzen, betrouwbaar en een snelle en zalige klantenservice!

Thijs2 10-03-2019

Uitgebreid assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding, overzichtelijke website, gemakkelijk bestelproces, snelle en vriendelijke communicatie ( ik vond de wachttherapie heel leuk), zeer snelle levering en heel goede en snelle service bij de gestelde vragen.

Dick van duijvenbode 10-03-2019

Coolblue is een bedrijf dat doet wat ze zeggen en zeggen wat ze doen, alles met een humoristisch tintje, maar no nonsens. Over het algemeen is de relatie prijs-product dik in orde, zeker met de hoge servicegraad.

Lauren 10-03-2019

Snelle levering, ook 's avonds mogelijk. Levering goed te volgen. Goede website met uitleg en advies. Zeer tevreden.

HH 10-03-2019

Heldere website, doen wat ze afspreken en met een vrolijke toon. levering op de afgesproken tijd, met sms melding.

Jan 10-03-2019

Ok ik was er pas om 2100 uur. Dus lekker rustig. 3 mensen voor me. Werd goed welkom geheten en direct gevraagd wat ze voor me konden beteken, en of ik een koppie koffie zou lusten. Maar dat eerste contact is zo belangrijk en dat weten ze goed uit de drukken in Amsterdam. Top. Nu had ik mijn huiswerk ook gedaan en wist wat ik wilde hebben. Alles werd duidelijk uitgelegd En ook na de koop werd mij te kennen gegeven wat ik moest doen als er iets niet naar wens zou zijn bij thuiskomst. Ik had bij thuiskomst nog een vraag, maar ze waren reeds gesloten. Dus kalntenservice om 21.45 uur gebeld. En daar weten de mensen hoe ze met klanten moeten omgaan. Je bent namelijk klant. En je proeft dat ze het oprecht goed met je voor hebben. Ik werd heel normaal en Zeer beleefd te woord gestaan en kreeg zelf hetgeen besproken doorgemaild na 2 min. Het was zelfs wederzijds gesproken een leuk gesprek. Iemand die lol in Haar werk heeft. TOP TOP TOP👏🏻😊

Frank 09-03-2019

PC besteld die niet beviel. Werd zonder gedoe terug genomen door vriendelijke medewerkster. Natuurlijk wordt gecontroleerd of je netjes met hun spullen bent om gegaan maar als dat zo is krijg je per omgaande je geld terug.

Peter 09-03-2019

Vriendelijk te woord gestaan. Houden zich aan de afspraak. En snelle levering. Duidelijke uitleg.

Henk Heijnen 09-03-2019

Ik vind Coolblue een geweldige site . Zowel de verkoop en de services helemaal aan te bevelen.

Marlies 09-03-2019

De service van het brengen en installeren was geweldig.Precies op het exacte tijdstip afgeleverd.

Nina 09-03-2019

Ik heb onlangs online een laptop gekocht bij Coolblue. Ik had gekozen voor Coolblue omdat ik wist dat zij pakketten nogal vroeg op de dag leveren en dat kwam voor mij wel goed uit. Het uitkiezen van de laptop ging goed. Ik heb allemaal opties aangeklikt die ik sowieso wilde hebben bij de laptop en toen bleven er 13 laptops over, ruim genoeg keus dus. Deze 13 heb ik vergeleken via de vergelijkingsfunctie die de site biedt en toen bleef de laptop over die ik uiteindelijk gekocht heb. Ik wilde de laptop ophalen in de winkel maar dat kon helaas niet met online betaling, dus heb ik 'm twee dagen later laten leveren door een fietsbezorger. Deze kwam redelijk op tijd ondanks veel wind buiten. Het product was goed en veilig verpakt, niks kon kapot gaan. Het product werkt erg goed. Daarnaast hadden de mailtjes van Coolblue over de laptop een leuke persoonlijke tint, met grapjes zoals wachtmuziek en stond er veel informatie in. De specs van de laptop waren niet allemaal duidelijk voor me maar bij elk punt stond een korte uitleg zodat ik beter snapte wat het specifieke deeltje betekende. Ik ben zeker tevreden en ik raad het anderen ook aan om wat te bestellen bij Coolblue.

Vincent 09-03-2019

Een SOmfy Tahoma besteld via Coolblue. Beschrijving van het product is uitgebreid en accuraat. De prijs zeer scherp. sAvonds besteld en de volgende dag geleverd. Het tijdstip van bezorging wordt tot op een kwartier nauwkeurig aangegeven.

Jacqui 09-03-2019

CoolBleu bood de wasmachine die ik zocht voor een goede prijs, bestellen via de site was makkelijk en de levering supersnel! Communicatie over de levering was zeer goed, installatie volgens de afspraak. Klasse!

Tessa 09-03-2019

Heel tevreden van dit bedrijf. Duidelijke website met de goede productinfo, snelle levering, heel vriendelijk personeel. Ik heb er een groot elektro toestel gekocht dat door hun eigen dienst geleverd werd. Ik kreeg de dag voorop al een idee van het uur van levering via e-mail en de dag van levering een half uur voorop een sms en een kwartier voorop telefoon dat ze onderweg waren en binnen een kwartier zouden zijn. Werd met enthousiasme en een grote glimlach geleverd in perfecte staat. Ik raad dit bedrijf zeker aan !

Heel Cool 09-03-2019

Klik Pin Klaar ... voor mij altijd een feest om te bestellen, service waar ik van ga lachen. Is het niet de doos, de bezorgfiets of de bezorgbus. Ook klachten afhandeling gaat voorspoedig. Daarom kop ik online en niet meer bij de reguliere retail.

Wil 09-03-2019

Ik heb nu 2 keer voor coolblue gekozen.
Inderdaad voor de juiste tijd besteld volgende dag in huis. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levering. De tijd die ze aangeven klopt helemaal. Een dikke 10 voor de bezorgers

Marina Janssens 09-03-2019

Ik vind het een aanrader viir iedereen.
Gemakkelijk shoppen, gemakkelijke betaling,
Snelle levering.
Niet tevreden geld terug garantie.

Els 09-03-2019

Voor elektro/multimedia ga ik steeds naar Coolblue. Tussen het uitgebreid aanbod zitten soms tweedekansjes, als je er niet teveel geld aan wilt/kunt geven. We zijn altijd tevreden!

Astrid 09-03-2019

Super service! Ze houden je precies op de hoogte wanneer ze komen en bellen ook als ze er bijna zijn. Oude apparaat nemen ze ook meteen mee terug

Rudi CRANINCKX 09-03-2019

Jullie shop biedt tal van producten en is zeer kantvriendelijk opgebouwd. De productinformatie is uitgebreid en het proces van bestelling tot levering is zeer correct. Echt een aanrader!