Mattias 16-02-2023

Winkel levert heel snel en heeft een zeer ruime keuze aan producten aan een correcte prijs.

Thibault 16-02-2023

Levering binnen de 12 uur, verpakking in perfecte staat aangekomen en producten werken allemaal goed!

Toetsenbord 15-02-2023

Heb donderdag besteld en jullie motto is binnen 24 uur geleverd.ondertussen is het levermoment al 3 keer uitgesteld.

Steven 14-02-2023

Zaterdag besteld, zondagmorgen geleverd. IDEAAL Misschien elders een paar euro goedkoper maar voor deze service betaal ik graag een beetje meer. Epson 8700XP werkt perfect! Tevreden nieuwe klant!

Lynn Seynhaeve 14-02-2023

Snelle levering, duidelijke communicatie en vriendelijk behulpzaam personeel. Vlotte werking, dienst na verkoop nog niet nodig gehad dus daar kan ik niet over oordelen. Het was mijn eerste aankoop bij Coolblue, niet de laatste. Ik ben tevreden.

Arah 14-02-2023

Ik stapte binnen in de fysieke winkel en werd meteen goed onthaald. Ook het systeem van ophaling was netjes georganiseerd en ik wist meteen waar ik moest zijn. Ik heb hier geen enkel moment mij gefrustreerd aan zaken.

Sigrid 13-02-2023

duidelijke informatie over product, ook goede vergelijking met producten die best passen bij wat je nodig hebt zodat je geen verkeerde aankoop doet; prijs kwaliteit de beste site; alle info is ook correct; ook als je zelf niet goed weet wat je moet kiezen, helpt Coolblue bij een correcte en onafhankelijke keuze

Dany 13-02-2023

Omdat ik er niet zeker van was dat de betaling gelukt was, heb ik telefonisch contact gehad met een Coolblue-medewerkster.
Deze dame was uitermate vriendelijk en to-the-point.
Haar professionele interventie boezemt vertrouwen in en zullen mijn toekomstige bestellingen zeker bij Coolblue geplaatst worden.

Francine Van Belleghem 13-02-2023

Mijn 1ste bestelling bij Coolblue maar waarschijnlijk ook de laatste keer. Donderdag 4 dagen geleden een GSM gekocht maar tot op vandaag nog niet ontvangen. De status van het pakje verandert ook niet !

Ine 13-02-2023

Zeer goede productomschrijving. Voor elk type product vind je ook een product met label 'Coolblues keuze', dat wordt getipt omwille van een goede prijs-kwaliteitverhouding. De levering is heel snel, keuze uit verschillende milieuvriendelijke levermogelijkheden. Correcte prijzen.
Coolblue is wat mij betreft een echte aanrader!

Joris 13-02-2023

Ik doe jaarlijks verschillende bestellingen bij Coolblue, en er is geen webshop die op vlak van communicatie, gebruiksvriendelijkheid en snelheid vergelijkbaar is met Coolblue. De fysieke winkels zijn een perfecte aanvulling op de online ervaring, en alle producten worden voorzien van uitgebreide beschrijving met soms ook (vergelijkende) video's. Ik heb wel eens een product geretourneerd wegens defect, en deze afhandeling verliep net zo vlekkeloos als het initiële bestelproces. De prijs is vaak net wat hoger dan bij andere webshops, maar dit is volledig gerechtvaardigd gezien de kwaliteit en service die inbegrepen zijn!

Olivier 13-02-2023

Als men veel koopt dan krijgt men bepaalde kortingen dat andere mensen niet krijgen.

Jeannine 12-02-2023

Coolblue levert verzorgd en op tijd, telkens de volgende dag na bestelling,zonder kosten, zalig gewoon, iedereen moest zijn bestelling bij Coolblue plaatsen !!!

Emily 12-02-2023

Super snelle levering, correcte info, duidelijke website en fantastische customer service.

Matthieu Clement 11-02-2023

Vriendelijke medewerkers en zowel gemakkelijk om online als fysiek of een via een combinatie van beiden te shoppen.

Frans 11-02-2023

Coolblue is en heel betrouwbare winkel. Zeer snelle levering. Doen wat ze beloven.

Annabelle 11-02-2023

een kitchen aid mixer besteld en de dag erna al geleverd. Heel snelle service dus en alles tip top met het product

Carlos Senaeve 11-02-2023

Website vlot toegankelijk en begrijpelijk ook voor een 65+ ‘-er !
Correcte levering.
Mss bij vermelding van inches tussen haakjes het aantal cm vermelden.

Niels 11-02-2023

Ik heb al regelmatig iets besteld via de webshop en altijd een goede service gehad. De leveringen zijn razendsnel, je krijgt altijd nog mails met enkele tips i.v.m. het gebruik van het product dat je hebt gekocht en de website is heel gebruiksvriendelijk. Topservice dus en nog nooit een probleem gehad!

Johan 11-02-2023

Ruime en correcte keuze. Snelle en onberispelijke levering. Geen negatieve opmerkingen.

Jeannine 11-02-2023

Het geleverde temperatuurmetertje werkte niet , Coolblue heeft het gratis vervangen , het 2 de werkte wel.
Ik moest het niet werkende metertje niet terugsturen.

Patrick 10-02-2023

Mooie selectie aan producten, eenvoudig te bestellen en heel snel geleverd - top!

Schwencke 10-02-2023

Binnen de 24 uur bezorgd en precies op tijd !!! :-) een uur op voorhand een SMS gekregen voor het juiste tijdstip !!!

Sonja de nollin 10-02-2023

Excellent materiaal. De beste thuis levering ooit: je wordt kort en duidelijk op de hoogte gehouden en 15 minuten vooraleer de fiets er is een sms’je. Prachtig. Het materiaal is degelijk verpakt.

Jielke 10-02-2023

Mijn laptop was nog geen 8 maanden oud toen die plotseling stuk ging. Het is een IdeaPad Flex, maw je kan het scherm volledig draaien. Omwille van deze functie had ik de laptop ook gekocht. Na het scherm dagelijks te draaien blokkeerde deze plotseling (met onderaan een hele kleine barst, je ziet duidelijk dat dit komt door te draaien). In de winkel lieten ze mij weten dat dit onder garantie gingen vallen want dat dit inderdaad ontstaan is door de draaibeweging. Later kreeg ik een mail dat dit me 750€ ging kosten ondanks ik nog meer dan een jaar recht had op garantie. Op de website staat ook duidelijk vermeld dat wanneer het scherm ‘plotseling stuk gaat’ het onder garantie zal vallen. Ik heb ondertussen mijn laptop terug opgestuurd gekregen van Coolblue maar nu is deze helemaal stuk!!! Mijn scherm is volledig gebarsten en hangt niet meer vast aan mijn toetsenbord. Nog nooit zo een slechte ervaring meegemaakt.