Deze score is berekend op basis van 2202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul 13-04-2019

Via Coolblue op vrijdagavond besteld zodat ik het de volgende dag gemakkelijk thuis zou ontvangen, helaas werd het door vage redenen pas op Maandag geleverd. Niet onoverkomelijk maar irritant vond ik het wel.... Verder is het produkt goed en verdere behandeling van Coolblue wel gewoon goed verlopen.

antonissen peter 13-04-2019

eigenlijk veel sub-websites
gemakkelijke search finder
snelle betalingen en veel verschillende mogelijkheden om te betalen
snelle leverservice

Franky986 13-04-2019

Snelheid, betrouwbaarheid en een feilloze en snelle dienst naverkoop. Hier kunnen veel online en offline shops veel van leren.

Ton 13-04-2019

Duidelijke site snelle levering goede prijs en voldoende keuze.
Service is goed

Toon 13-04-2019

Ik heb voor Coolblue gekozen vanwege de prijs/kwaliteits verhouding. En daarbij komt de zeer snelle levering.

Wouter 13-04-2019

Een van de beste en betrouwbaarste Webshops die ik ken.
De site is zeer overzichtelijk en er staan altijd veel klanten reviews op die het gemakkelijk maken om de beste persoonlijke keuze te maken.

Evert Huizing 13-04-2019

In de avond eindelijk de knop door gehakt voor een nieuwe laptop. (Asus Zenbook Flip UX562FD)
De bestelling verliep vlotjes gemakkelijk en zonder problemen.
De volgende morgen nog voor begin van mijn werkdag was die al afgeleverd op kantoor.

Super snel dus.

Apparaat bevalt ook uitstekend.

Ik raad Coolblue dan ook zeker aan.

C van Kessel 13-04-2019

Snelle levering, goede service. Uitgebreide specificaties/uitleg en reviews op de site van een product. Superblij met mijn Combi magnetron. Top...cool!!

Peter 13-04-2019

De bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam !!! Ook de bezorging op zondag is voor ons erg prettig 👍🏻

Hetty 13-04-2019

Producten dijn prima. Service van een zeer hoge kwaliteit. Medewerkers super vriendelijk en kundig. Niets is te veel en ze oas weg is de klant tevreden is.

Ser 13-04-2019

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site. Tot 00:00 bestellen en volgende dag in huis. Met je persoonlijke account kun je werkelijk binnen enkele clicks je bestelling afronden omdat het systeem je betaal en adresgegevens bewaard. Heel handig! 20 minuten voor bezorging wordt je gebeld, zodat je niet een heel dagdeel aan huis gekluisterd zit. Daarbij staat de klantenservice je zeer bereidwillig te woord als je nog enkele vragen over het product heb. Ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant en heb er alle vertrouwen in dat dit zo zal blijven.

bojure 13-04-2019

Hele slechte service. Op zondag een wasmachine besteld met de belofte dat hij de volgende dag geleverd zou worden, dit is uiteindelijke zaterdag geworden, een week later!
Vele toezeggingen gedaan maar niks na kunnen komen.
Officiele reactie van Coolblue 19-04-2019

Beste Bojure,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als het zo lang duurt voor we leveren. Helaas kunnen wij jouw bestelling er niet bij vinden en weten daarom niet wat de reden is geweest. Heb je misschien gekozen voor een extra (aansluit) dienst of woon je misschien op een van de waddeneilanden?

Wij verwachten dat je ondertussen weer lekker kunt wassen.

Maria 12-04-2019

Coolblue zorgt er voor dat je het product heel snel bezorgd krijgt en de service is goed.

Ruud 12-04-2019

Coolblue doen wat ze beloven. (alles over voor een glimlach)
Goede informatie voor de koop en daarna vanaf bestellen tot plaatsen uitstekend. Alles netjes geplaats door vriendelijke jonge mensen. Ik ben zeer tevreden.

Olivier 12-04-2019

Het is gewoon een hele ervaring van de website tot de levering tot het openen van de doos. Overall is over nagedacht.

Lisette van Waas 12-04-2019

Twijfel niet om bij Coolblue te bestellen! Eenvoudig en alle informatie direct beschikbaar. Geen hele dag thuis wachten, want je weet precies in welke tijdvak van 1 uur ze komen. En vooraf nog een berichtje als ze er bijna zijn. Vriendelijke bezorgers die netjes het apparaat plaatsen waar het hoort en het ook voor je aansluiten. Daarbij goede tips gehad! Coolblue ga zo door!

Wim 12-04-2019

Zeer goede informatie een goede site met de juiste informatie de bezorging op tijd met zeer correcte bezorgers, m'n complimenten.

Plonk 11-04-2019

Veel keus. Goed advies. Klantgericht. Snelle levering. Prettig personeel (bezorgers).

Aad Kleijberg 11-04-2019

Alles is perfect geregeld, maar de wasmachine hebben ze niet waterpas afgesteld, zodat hij ging lopen . Ik heb hem zelf waterpas gezet. (Foutje)

Ineke 11-04-2019

We hebben diverse tuinartikelen gekocht en zijn hierover zeer tevreden. Telefonisch hebben we wat vragen gesteld en daarbij gelijk onze bestelling gedaan. Dat liep voortreffelijk. We kregen duidelijke antwoorden op onze vragen. De volgende dag was de bestelling binnen. Helemaal top!

Jos 11-04-2019

Duidelijke site en goed advies. Snelle en vriendelijke levering. En milieuvriendelijk door bezorging met de fiets.

Johnny 11-04-2019

Bij Mediamarkt en BCC was stofzuiger (Miele) niet in de winkel verkrijgbaar. Daarom via Coolblue besteld. De stofzuiger was hier nog € 30,- goedkoper dan bij genoemde winkels. EN: de andere dag in huis!

RJ 11-04-2019

Goed aanbod, snelle levering en niet duur.
Nemen de oude spullen mee en laten niet de verpakkingsmaterialen achter.
Ofwel prima service

Karien 11-04-2019

Eindelijk een reclamespotje wat klopt.
Het gaat precis zoals coolblue in reclame laat zien

Erik 11-04-2019

ik had een tijd geleden een verkeerde harddisk... na klacht ZONDER probleem mijn geld terug en nu een aantal maanden later dus iets anders en kleiners gekocht. geen gedoe snel geld terug en dat geeft vertrouwen bij aankopen

reynier 11-04-2019

het bestellen gaat zeer makkelijk en eenvoudig voor 23:59 besteld is meestal de volgende dag in huis. bij mij is het altijd goed gegaan ik vind het een zeer prettige wbshop

Martin db 11-04-2019

Het aanbod, de kwaliteit en de snelheid van levering zijn uitstekend! De originaliteit en het enthousiasme waarmee het gebracht wordt zijn top!

Anne marie 11-04-2019

Ik heb nu 2x bij Coolblue iets gekocht en zowel de levering en bezorging was prima en snel

Tuinhek 11-04-2019

Duidelijke website met goede productinformatie. Zeer snelle en correcte levering!

E.van Asselt 11-04-2019

Zeer tevreden over Coolblue. We hebben op zondagmiddag een wasmachine en een diepvries besteld. Maandagochtend tussen 9.00 en 10.00 uur al bezorgd. Zeer duidelijke communicatie over de levering en bezorging. Zonder klachten werden de(zware) apparaten naar de zolder gebracht en aangesloten. Supervriendelijke bezorgers en duidelijke uitleg. Dat is wat je hoopt als consument, en Coolblue heeft het echt waargemaakt.

G. Martens 11-04-2019

Zeer duidelijke website met een enorme hoeveelheid aan artikelen. Snelle levering op een milieuvriendelijke manier (bakfiets). Levering keurig verpakt in een doos met de bekende kleuren.

Eric Wielick 11-04-2019

Werkelijk een fantastische formule .
je besteld geeft aan wanneer de gewenste leverdatum is , je wordt ver van te vore op de hoogte gehouden welk tijdstip.
Komen met 3 man , allemaal even aardig en attent , nemen mijn oude machine mee ... Top !!
serieus wat de reclame vermeld .... met een :)

Belia 10-04-2019

Het bestelproces was kraakhelder, duidelijk, gebruiksvriendelijk, comfortabel. Alles wat jullie beloofden, gebeurde tot achter de komma. En nog meer, want die frisse, vriendelijke jongens met hun blauwe shirtjes, stonden daadwerkelijk bij mij op de stoep. Nog nooit zo aangenaam verrast door een internetaankoop. Hulde aan de mannen die aan het eind van een lange dag ijskasten, wasmachines en beeldschermen sjouwen nog steeds een enorme glimlach hadden :))

Saskia 10-04-2019

Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice en snelle nette levering. Ook de keuze op de website is erg ruim waardoor ik echt een keuze had.

Yme de Jong 10-04-2019

Nu drie keer een nieuw apparaat besteld via Coolblue en iedere keer een stipte levering. Je hoeft niet een halve dag thuis te blijven en dan maar afwachten of ze komen, nee het gegeven tijdstip klopt.
Vriendelijke mensen, goede uitleg waar zo ook de tijd voor nemen. Nieuwe apparaat keurig aangesloten en oude apparaat zonder problemen weer meegenomen. Oh ja en natuurlijk een goede prijs!

Mart 10-04-2019

Zeer gebruiksvriendelijke webshop. Overzichtelijk en ruim gesorteerd. De levering van mijn artikel was zoals wordt toegezegd al de volgende dag. Ook telefonisch zeer correct, behulpzaam en vriendelijk

W.Blom 10-04-2019

het product de stofzuiger omschrijft wat het is en doet ik ben er tevreden over de verpakking heel goed en de levering ook heel goed de persoon die het bracht ook vriendelijk en behulpzaam dus voor mij dikke duim gr mevr. w. Blom

Henk 10-04-2019

Scherpe prijs en snelle levering,en goede kwaliteits producten!koop vaak bij deze shop!👍👍

Aimée 10-04-2019

Vriendelijke bezorging. Super fijn dat er een bezorigns-tijdslot is van een uur ipv 4 uur wat gangbaar is.

Sjack 10-04-2019

Shop doet wat hij belooft .
Kan de artikelen goed vinden.
Service is perfect.

Danny 10-04-2019

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Snel geleverd en heldere communicatie. Ik bestel vaken bij CoolBlue

ege 10-04-2019

Goed productaanbod, goede prijs, snelle levering en interessante inschatting van uur van levering.

Elke 10-04-2019

Zeer vriendelijke dienstverlening. Volledige en leuke website. Zeer snelle levering met opties. Super content!

Monic 09-04-2019

Overzichtelijke website. Een bedrijf dat zich richt op de service naar de klant. Keer op keer wordt dit bewezen. Een goede communicatie voor wbt de levering van je bestelde artikel. Ruim op tijd krijg je een tijdsbestek door van een uur waarop het bezorgd gaat worden zo dat je niet heel de dag hoeft te wachten op het bezorg moment!

Huub 09-04-2019

Ik ben zeer tevreden over Coolblue. Vrijdag wasmachine stuk, site van Coolblue bezocht, nieuw besteld en zondag geleverd en aangesloten en gelijk oude wasmachine meegenomen toppie en ook nog prijs kwaliteit verhouding top.

M 09-04-2019

Duidelijke site, goede aankoopinformatie en snelle levering.
Ook prima verzendinformatie

Znr 09-04-2019

Het aanbod is groot en de uitleg bij de artikelen is duidelijk en uitgebreid om een goede keuze te kunnen maken
Verder is de levering snel en goed verzorgt.

Dirk 09-04-2019

Helder contact! Heb een Haier wasmachine gekocht en had nooit van het merk gehoord. Na het lezen van de omschrijving en verschillende reviews was ik om!
En omdat ik wat laat bestelde was de bezorg rit van de volgende dag vol. Toen een week opgeschoven en alles ging perfect!

Harry 08-04-2019

Degelijk scheerapparaat gekocht. De informatie op de website was helder en voldoende. De aflevering is perfect gegaan en op de afgesproken tijd.

dhr Meesters 08-04-2019

Makkelijk bestelproces, excellente bezorgproces - tijdsindicatie van slechts 1 uur, telefoontje een kwartier van tevoren en vervolgens een hulpvaardig team dat de wasmachine plaatste. Ook de link voor de cash back maakte het terugvragen gemakkelijk - heb dit wel eens anders meegemaakt.