Deze score is berekend op basis van 6716 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Maxyzzz 24-12-2020

Ondanks de kerstdrukte snelle levering en netjes afgeleverd.
Goed op de hoogte gehouden van levertijd.
Goede prijs voor een topproduct!

S.wahbi 24-12-2020

De bezorgen kwam optijd, geheel tevreden over de bestelling en ook over de bezorging!

Chrisje 24-12-2020

Mijn Fitbit was kapot, woensdag binnen gedaan en vrijdag kreeg ik al een mail met een tegoed bon om een nieuwe mee te kopen wat ik ook direct gedaan heb en zaterdag zat hij al in de brievenbus.
Om 21.30 nog een antwoord via mail vd klantendienst.
Dus super blij met deze snelle, vriendelijke en professionele service.
Winkel bediende in Zaventem was ook top.

astrid 24-12-2020

dag en tijdstip netjes volgens afspraak. nette en dienstverlenende bezorger

Snoeren 24-12-2020

Mooie en duidelijk site, Zeer eenvoudig en netjes verwerkt en op tijd geleverd..

Via internet 24-12-2020

Ik was al bekend met Zanussi en na al de sites te hebben bekeken, kwam toch weer bij Zanussi uit.

Huub 24-12-2020

iPhone op voorraad terwijl deze elders overal uitverkocht is. Tegen normale prijs en snel geleverd!

Anna De Bie 24-12-2020

In zeer korte tijd van het contact voor de deur, grote klantvriendelijkheid ervaren

Jim 24-12-2020

Lekker makkelijk bestellen met een zeer goede prijs!
Goede site en zeer duidelijke omschrijving met foto's.
Snelle afwikkeling via mail.

Placido 24-12-2020

Super professionele service en altijd vriendelijk. Optimale communicatie en informatie.

Koelkast 24-12-2020

Aankoop van een zwarte koelkast, deze is echt ruim en vrij stil. Door de bezorgers van Coolbleu werd de koelkast keurig op de afgesproken tijd bezorgd en op de plek gezet. Heel fijn vond ik het telefoontje van te voren. De koelkast voldoet vooralsnog aan alle gestelde verwachtingen. Uit ervaring weet ik dat Coolbleu een fantastische service beleid heeft.

Hedy 23-12-2020

Ik ben heel tevreden over Coolblue. Een hele goede service. Ik was niet tevreden over de tv, maar deze was al uitgepakt. Ik mocht de tv gewoon omruilen. Ook was er iets fout gegaan met de betaling. Na een telefoontje met de klantenservice werd dit meteen uitgezocht. Alle medewerkers waren heel vriendelijk en namen de tijd voor om mij te helpen en advies te geven.

Remco 23-12-2020

Goede shop. De webshop heeft veel keuze om je wensen aan te klikken en zo een duidelijk vergelijk te krijgen van je product in je budget wat je ter beschikking hebt voor aanschaf product

Sander woltheus 23-12-2020

Al vaker via Coolblue besteld en erg goed geregeld en op tijd en goede communicatie, je krijgt een bericht en je wordt ook nog 15 of 20 minuten v t voren gebeld , dus goede zaak

Marten 23-12-2020

Altijd snel, correct en concurrerend. Snelle en heldere website. Ook tweede kansjes zijn mooi meegenomen.

Marianne 23-12-2020

De site is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, de levering uiterst snel en de klantenservice top.

JvT 23-12-2020

Het betreffende artikel werd duidelijk en uitgebreid weergegeven. Bestelling via internet was snel geregeld. Daarnaast kreeg je via de mail een uitgebreide handleiding met tips

Paul Geerinck 23-12-2020

Goede service, snelle levering en vriendelijk personeel welke je met kennis van zaken helpt

Klaverbloemstraat 23-12-2020

Beste online shop in belgie sneel levering altijt corekte uur en datum bij levereningen bedankt coolblue.
Wij zijn nog niet klaar, wij blijven kopen.

Martijn 23-12-2020

Zeer snelle levering en goedkoopste prijs , daarnaast is service erg goed makkelijke site

Britt de Bruijn 23-12-2020

Ik was al een tijdje opzoek naar de Nintendo Switch Lite, ik had hem op meerdere websites vergeleken en de goedkoopste kwam hier uit bij CoolBlue. Hierna ging alles super soepel en snel, vanaf het aanschaffen tot de levering voor de deur.

Geoffrey 23-12-2020

Zaterdag avond had ik mijn nieuwe One Plus Nord besteld op coolblue, zondag ochtend mocht ik deze al komen afhalen om 9u!
Wat een service was dit. Meerdere winkels zouden dit moeten invoeren. Nu ga ik telkens terug naar Coolblue om te bestellen vanaf nu.

Vera Van Tongelen 23-12-2020

Super makkelijk te bestellen en heel veel informatie over de status van je bestelling. Heel precieze tijdsaanduiding van de levering. En levering per fiets !!!’

brizeetje 23-12-2020

De site is voor iedereen goed toegankelijk. Duidelijk omschreven en makkelijk bestelproces. Tevens ook een fijne klantenservice waar je echt nog iemand aan de telefoon krijgt en geen robot.

Jan 23-12-2020

Goede kwaliteit muurbeugel voor de tv geleverd voor een redelijke prijs en supersnel ook nog. Duidelijke en gebruiksvriendleijke website.

Bart 23-12-2020

De bezorger kwam op de fiets. Ik weet niet of dat een goede oplossing is voor alle bezorgdiensten, maar fijn dat het bij Coolblue wel kan. (En de levering was even snel en goed.)

Lucas 23-12-2020

Coolblue heeft goede service en zorgt er altijd voor dat je op de hoogte blijft van je bestelling.

S Van Mil 23-12-2020

Ondanks Corona en kerst, werd mijn nieuwe telefoon keurig de volgende dag bezorgd.

Leony 23-12-2020

Ik wilde liever naar de winkel voor goede uitleg maar dat kan nu niet en met het filmpje op de site en daar te kunnen vergelijken kon ik uitstekend mijn keuze maken.

Karen 23-12-2020

Zo fijn dat coolblue zo flexibel isals je toch niet tevreden bent over het product.
Ik ben wederom zeer tevreden met mijn aankoop. Duidelijke foto’s van het product op de site vind ik prettig

EV 23-12-2020

Heldere uitleg van de producten, handleidingen te te downloaden zijn en je kan de verschillende producten/typen met elkaar vergelijken op specificaties. Super

Simon van Beek 23-12-2020

Overzichtelijke website, makkelijk betalen, goede communicatie en snelle levering.

Luc 23-12-2020

Modern, leuke, eerlijke en duidelijke webshop. Weerhoudt geen informatie en levertermijn / voorraad klopt tot nu toe altijd.

Jana Seghers 23-12-2020

Ik had een heel snelle levering en ik ben heel tevreden over het product. Goede kwaliteit en goede prijs.

Rob 23-12-2020

Duidelijke product omschrijving, helder bestelproces, duidelijke communicatie na bestelling, goede info over levering van product. Maakt waar wat ze beloven.

René 23-12-2020

Eenvoudig maar goede manier om je gewenste spullen te vinden en te vergelijken. Goede reviews en tips om met je aangeschafte spullen aan de gang te gaan.

Gerrit 23-12-2020

Zondag de artikel besteld,maandagochtend al binnen gekregen. Vriendelijke jongen die het artikel aan ons leverde.

Inge 23-12-2020

Overzichtelijke website, vlotte en correcte levering. En dat ook nog per fiets, heel duurzaam!

Theo de Bie 23-12-2020

Dat je het in deze drukke bezorgtijd toch nog voor elkaar krijgt m'n pakketje keurig te bezorgen. En als het onverhoopt niet helemaal lukt, wordt hè keurig geïnformeerd. Petje af.

korbs 23-12-2020

alles perfect , wasmachine zondagavond besteld en daarna word je goed op de hoogte gehouden wat betreft de levering. Sms/mail en 15 min voor levering word je ook nog gebeld. maandagmorgen vroeg levering van de machine door 2 vlotte jonge sterke nette mannen die probleemloos en zonder schade de oude (zware) wasmachine van zolder hebben gehaald en de nieuwe wasmachine daarna naar boven hebben gesjouwd, netjes aangesloten, enige uitleg en alle verpakkingsmaterieel meegenomen. helemaal top!!

Uitstekend 23-12-2020

Het bestelde artikel wordt goed omschreven. De bestelling was duidelijk en eenvoudig te traceren en te volgen. Beloofd is beloofd-principe van Coolblue. Heel goed!

marcel p 23-12-2020

zeer goede en gebruiksvriendelijke site met goede informatie over de producten dat je wil kopen. tevens een zeer snelle levering. coolblue vind ik echt een aanrader.

Peter & Brigitta 23-12-2020

Coolblue voor mij nummer 1. Super service, perfecte levering, overzichtelijk online winkelen. Need I say more 😀

Dennis 23-12-2020

Altijd snelle en goede service. En de eigen bezorgdienst is altijd erg vriendelijk.

Paul 23-12-2020

Goeie service, goeie aflevering, doordat ze de goeie mensen hebben. En natuurlijk de goeie spullen

j.verkuyl 23-12-2020

Coolblue helpt prettig, snel en deskundig. Als er wat is, altijd een goede service

Fre Boxen 23-12-2020

Correct en in de beloofde snelheid betaling probleemloos.
Goede site met juiste informatie

Hans 23-12-2020

Ondanks de kers drukte een snelle levering,gewoon een fijne winkel om te winkelen.

Erwin 23-12-2020

CoolBlue heeft een ruim assortiment, prijzen zijn prima en de site is overzichtelijk, eenvoudig en heel fijn die “CoolBlue's Keuze”! Bij bestelling had ik een onjuist afleveradres ingevoerd en hoe aardig van de CoolBlue bezorgdienst (bakfiets!), bezorger nam contact op om e.e.a. af te stemmen en pakketje werd later alsnog bezorgd, TOP service/bezorger!

Frank 23-12-2020

Vriendelijk personeel. Snelle levering. Perfecte presentatie.
Eerdere ervaring met Coolblue waren zo positief dat we besloten hebben meer bij Coolblue te kopen.