Deze score is berekend op basis van 3432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jos 01-06-2019

Ik bestel regelmatig bij Coolblue en dat is altijd tot volle tevredenheid gegaan. Altijd vriendelijke bezorgers en ze helpen uitstekend

Marco 01-06-2019

Klantvriendelijk, ruim assortiment, uitgebreide product omschrijving en snelle levering.
Prima winkel.

Gonny 01-06-2019

Vanaf de bestelling totdat alles bij mij thuis stond ben ik zeer tecreden over COOLBLEU. De vriendelijkheid en kennis waarmee ze me hebben geholpen is erg goed.. de mail app en telefoontje en de vriendelijkheid en bekwaamheid van de mensen die het afleverde was top. Alles heb ik als zeer positief ervaren.

Elianthe De Ridder 01-06-2019

Altijd correcte levering. Goede service. Bij terug zenden onmiddellijk je geld terug. Top

Rieske 01-06-2019

Website prima, ze doen wat ze beloven. Echt top geregeld. Volgende keer weer zo.

Marije 01-06-2019

Wat een heerlijke shop. En vooral de keuze opties om je geduld te kunnen bewaren zijn hilarisch. Dit bedrijf heeft naast een superservice ook humor.

Brenda 01-06-2019

Overzichtelijke website, makkelijk kiezen en snel geleverd (binnen een dag). Top!

Faber 01-06-2019

Voor 24.00 uur bestellen is de volgende dag leveren belooft Coolblue. Precies om die reden dacht ik een week voor mijn vakantie nog een vriezer en koelkast te bestellen bij coolblue. Na het bestellen bleek dat de volgende dag niet geleverd kon worden en de dagen daarna evenmin. Pas op vrijdag zou het spul komen. Op vrijdag kwam hij vervolgens niet op het beloofde tijdstip. Vervolgens bleek bij de track n trace dat het wat later kwam. Elke keer dat ik daar weer keek, zou het weer even later komen. Dit ging door tot ik om 22.15 uur belde en te horen kreeg dat het niet meer ging lukken. Ze hadden zoveel bestellingen. Ik vind dit schandalig slechte service en de beloofde snelheid van levering op de site maakt het extra gênant. Ik zal niet snel meer bestellen bij Coolblue.

Beste Faber,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het uitgerekend met jouw bestelling zo misgaat. Dit hoort natuurlijk niet. Ons excuus.

Wij proberen natuurlijk alle bestelling op het afgesproken tijdstip af te leveren, soms gebeurt er iets waardoor het toch vertraging oploopt.

Wij hopen dat een fijne vakantie hebt.

christiaan 31-05-2019

dinsdag een TV gekocht, Samsung the frame. Bezorgd en laten installeren, helaas waren de aardige jongens niet bekend met dit type toestel. Hij hangt niet 'als en schilderij' strak op de muur en maakt nog geen bluetooth verbinding met de samsung soundbar. Woensdag zou een andere monteur het corrigeren, maar deze opdracht was niet 'ingeboekt'. een sorry gekregen, maar geen nieuwe concrete afspraak. Donderdag, wederom een sorry via de mail en geen afspraak. Ben benieuwd of men vandaag alert is en dit gaat fixen...
Leuk toestel, maar de service is voor grote verbetering vatbaar!

Beste Christiaan,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw klacht. Natuurlijk balen als wij langskomen en we hangen het niet naar behoren op. Dit hoort natuurlijk niet.

Wij bieden je graag nazorg aan. Bel je met onze klantenservice om een dag af te spreken? Dan lossen we het alsnog voor je op.

Jan Otten 31-05-2019

Coolblue belooft voor 23.59 besteld, levering volgende dag. Mijn pakket werd uitbesteed aan PostNL en werd niet de volgende dag bezorgd. Erg jammer!

Beste Jan,

Dank je wel voor je review. Balen dat jouw bestelling niet de volgende dag is geleverd. Helaas bezorgen we niet al onze pakketten zelf. Nu heeft jouw pakket vertraging opgelopen. Dat spijt ons.

Cees Janssen 31-05-2019

Snel en goed geleverd met een goede service en kwaliteit ook aandacht en service voor kleinere bestellingen

Dirk Van Praet 31-05-2019

De webshop is echt een aanrader. Heel duidelijk info over de gekozen produkten. De personen die de wasmachine leverden waren heel vriendelijk en hebben zonder problemen de machine geinstalleerd en getest. En degelijke uitleg gegeven. Echt een pluim voor de medewerkers van COOLBLUE.

Michel 31-05-2019

COOLBLUE heeft de beste klantenservice die ik heb ervaren bij online winkels. Naast dat de site zeer goede technische informatie geeft aan klanten, hebben ze ook indruk gemaakt in de manier hoe ze mijn vragen en opmerkingen hebben opgepakt.

Mijn product (een nieuwe boormachine kwam te laat aan voor mijn verjaardag, vervolgens hebben ze hun excuus aangeboden en mij nog wat extra accessoires toegestuurd en een verjaardagskaartje. Je voelt je geen nummer bij COOLBLUE maar een echte klant.

Babs 31-05-2019

Wasmachine en -droger keurig op de afgesproken tijd bezorgd en aangesloten door opgewekte en deskundige bezorgers. Duidelijke berichtgeving over het leveringstijdstip. Kortom, alles wat CoolBlue in de reclame belooft, werd exact zo uitgevoerd..

Jan Beentjes 31-05-2019

Een zeer duidelijke webwinkel met heldere procedures.De bezorging werd zeer tijdige aangekondigd en verricht door 2 zeer opgewekte en deskundige medewerkers. De grote LG koel/vries werd geplaatst en de oude meegenomen. Alle rommel namen ze mee. Een verademing zo'n service!

RonnieV 31-05-2019

Vriezer ineens begeven, diversen prijzen en producten bekeken, en uitgekomen bij Coolblue
Prijs verhouding goed en super snelle levering Door vriendelijke en nette bezorgers.

Ria 31-05-2019

Meer dan fantastische service

Meer dan fantastische service! De pomp van mijn oude machine was kapot gegaan waardoor deze vol met water stond en ik deze niet leeg kon laten lopen. Volgens voorschriften mag deze machine alleen zonder water worden meegenomen door de bezorgers van Coolblue. Dit is door de bezorgers fantastisch opgelost door het water buiten in de put te laten leeglopen. Zo konden ze de machine toch meenemen en sloten er een prachtig nieuwe machine voor in de plaats. Deze jongens verdienen alle lof!

Fred 31-05-2019

Duidelijke en informatieve website, met heldere beschrijving van een product. Goede bereikbaarheid en eerlijke aanbiedingen. Verder is alles goed geregeld, betalen en afronden is een eitje. Levering is zeer vlot en goed. Kortom aanbevelingswaardig Coolbleu

P.A. Valk 31-05-2019

Deze shop is snel en betrouwbaar hebben bijna alles reserveren en ophalen in 1 vaan de vele shops al met al goed geregeld

Richard Wulff 30-05-2019

Verkopen kunnen ze goed, maar als je met problemen zit, beroepen ze zich op de "wet". Ik heb bij Coolblue een HP Officejet Pro 8710 gekocht. Prima ding. Daarbij heb ik met veel haast na een week print cartridges gekocht. Toen ik de gele cartridge nodig had bleek die kapot te zijn. Ik had de bon niet meer en men kon alleen de aankoop in het systeem zien als "onbekende klant". Het was niet genoeg dat ik de week van aankoop aan kon geven en daarvoor de printer had gekocht die die specifieke cartridges neemt. "Volgens de wet" hoeft Coolblue niets te doen zonder originele verkoop bon. Ook konden ze mij geen losse gele cartridge verkopen, alleen een compleet setje van 4. Nou Coolblue Rotterdam Goudsesingel, als dat jullie zogenaamde klantvriendelijkheid is, zien jullie me er nooit meer.

Beste Richard,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen dat de gele toner kapot blijkt te zijn. Wij willen dit graag oplossen, maar hiervoor heb je , net als bij alle andere winkeliers, gewoon een bon voor nodig.

Omdat je geen account hebt bij Coolblue slaan wij jouw gegevens ook niet digitaal op.

Het spijt ons, maar dit kunnen wij niet oplossen.

Annemieke 30-05-2019

Ik heb al meerdere spullen gekocht bij Coolblue. Geweldige service. Aanrader. Top winkel!!

Rob 30-05-2019

Overzichtelijke webshop met duidelijke beschrijvingen.
Goede prijzen, service en snelle levering 7 dg per week.
Een echte aanrader.
👍👍

Sjaak 30-05-2019

Uiteindelijk bij Coolblue beland en daar een nieuwe smartphone gekocht. De prijs was niet doorslaggevend (elders had ik goedkoper uit kunnen zijn), wel de uitgebreide informatie op de website en de vriendelijkheid van de medewerker die telefonisch advies gaf op een eerlijke manier. Misschien nog wel belangrijker, ook na je aankoop (ervaring uit het verleden) blijf je voor Coolblue een klant voor wie ze problemen willen oplossen.

Familie van Nispen tot Pannerden 30-05-2019

We hebben een pc bij Coolblue gekocht, maar de pc gaf bij installatie en daarna blauwschermen. Blauwschermen zie je onder andere als de hardware beschadigd is.
Pc teruggestuurd naar Coolblue. Vervolgens wordt vanwege een krasje €100 minder terugbetaald.

1. Coolblue is hiermee in strijd met het Nederlands recht dat zegt dat een consument recht heeft op het volledige aankoopbedrag als het aangeschafte product ondeugdelijk is.
2. Als consument ondervind ik nadeel van een ondeugdelijk product. Installatie van de pc duurt lang, vervolgens terugsturen en gedoe over niet volledige terugbetaling.
3. Bij Coolblue gereclameerd, maar worden na een paar telefoontjes van ons maar niet teruggebeld.

Duidelijk een bedrijf waar je als consument niet moet kopen. Coolblue handelt in strijd met Nederlands recht, is klantonvriendelijk en de klantenservice is niet op orde.

Beste familie van Nispen tot Pannerden,

Bedankt voor het kenbaar maken van je onvrede. Natuurlijk balen als een product defect blijkt te zijn. Gelukkig kennen wij een 30 dagen niet goed geld terug garantie. Daar zitten natuurlijk wel voorwaarde aan. Het product moet in nieuwstaat worden ingeleverd.

Helaas voldoet jouw retour daar niet aan.

Familie van Nispen 03-06-2019

Coolblue zou zoveel kunnen leren als ze naar de klant zou luisteren of in gesprek gaat. Maar Coolblue is blijkbaar geen lerende organisatie. Bovenstaande reactie is opnieuw éénrichtingsverkeer. Het zenden van directieven aan klanten.

Coolblue handelt duidelijk in strijd met het Nederlands recht en voldoet niet aan de voorwaarde van de consument dat een leverancier een deugdelijk product levert zonder gedoe. Dat is wel balen voor Coolblue, maar helaas voldoet Coolblue niet aan de voorwaarde van de Nederlandse overheid en de consument.

Mandy 30-05-2019

Coolblue is een hele fijne betrouwbare webshop bestelling en levering erg snel en zeer klantvriendelijk

Jakke 30-05-2019

GSM werd geleverd met de fiets door super vriendelijke besteller die dan ook nog recubel spullen en oude batterijen meenem. Vlotte bestelling, betaling en afhandeling van mijn bestelling. Aanrader.

Karel 30-05-2019

Wij zijn super tevreden met de snelle en correcte aflevering van onze nieuwe wasmachine! ( zelfs op hemelvaartsdag!) Alle lof voor de mannen van coolblue!

piet dourée 30-05-2019

Coolblue is voor mij een (zeer) oude bekende. Bij elke aankoop nooit probleem gekend, ongeacht het "artikel". De beloftes in de website te lezen worden steeds waargemaakt. Bij een vraag in de winkel meerdere keren juiste en verstaanbare uitleg gekregen. Leveringen zijn perfect op elk vlak.

Maria 30-05-2019

Het gaat in deze over de webwinkel; ik heb online besteld. Site is heel overzichtelijk en informatief met voldoende nuttige informatie. ( bijvoorbeeld over afmetingen van de apparatuur, belangrijk voor het opbergen van de spullen). Dat maakt de keuze eenvoudiger.
Aflevering enorm snel; avond besteld volgende dag beschikbaar en alle goed verpakt.

Nina 30-05-2019

Bij online bestelling bij Coolblue is mijn ervaring altijd positief. Het is een webshop met een degelijke website. Ze zijn betrouwbaar en bieden een mooie service aan. Bij twijfel tussen webshops, kies dan voor betrouwbaarheid, service en een goede bereikbaarheid van de webshop Coolblue.

richard van trichtveldt 30-05-2019

ik ben zeer tevreden over het aanbod en de prijs van deze . zeker tevreden over de snelheid van de levering , zeker een aan rader aan vrienden en familie

Martin 30-05-2019

Ben niet tevreden over wat ze beloven een aantal keer product besteld wat niet op tijd kwam de laatste keer zelfs na drie dagen pas heen en weer gebeld met de service desk werd van alles belooft maar niet naar tevredenheid oplossen alles werd afgeschoven op post nl

Beste Martin,

Dank je wel voor het kenbaar maken van jouw onvrede. Natuurlijk balen als blijkt dat meerdere bestelling niet volgens afspraak bij je worden geleverd. Hier zijn wij ook niet blij mee.

Wij blijven in gesprek met onze vervoerspartners.

D vd P 30-05-2019

Na eerdere goede ervaringen door mijzelf en bekenden om mij heen nu een toch wat mindere ervaring gehad!
Mijn afzuigkap had het begeven, bij mij in de buurt had een winkel wel een leuke te koop,
Maar ik zag bij coolbleu voor 15:00 besteld ( voor 5 euro extra) dezelfde dag geleverd.
Dus ik dacht dat is nog makkelijker.
Maar S'avonds kreeg ik bericht dat het pas minimaal de volgende dag tussen 8 en tien s'avonds op zijn vroegst zou zijn!..
Na contact met de klantenservice zei(de verder aardige) meneer dat ik de 5 euro extra voor het op dezelfde dag bezorgen wel terug kon krijgen..
Ik kon de bestelling gelukkig wel afzeggen, omdat ik na de leveringsdatum simpelweg geen tijd heb om hem te plaatsen.
Nu snel opzoek naar een ander!!

Beste D,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je afzuigkap het begeeft. Je besteld snel bij Coolblue een nieuwe en helaas, het gaat mis met onze VandaagNog. Hier balen wij ook van.

Het spijt ons dat je hier hinder van hebt ondervonden.

Maarten Hol 29-05-2019

Magnetron/oven pas nieuw gaf een storing.
Kon direct omgeruild worden.
Zeer goede service.

Krista 29-05-2019

Voor een internet winkel hebben ze bij cool blue echt een hele goede service. Vriendelijk personeel en snel contact via telefoon of e mail, maar ook snel het probleem of bestelling snel afgehandeld. Absolute aanrader als je een product via internet besteld. Al vaker hier besteld en nog nooit problemen gehad.

Richard 29-05-2019

gewoon goede services en snelle bezorging er is heel veel te koop en als je zou willen krijg je ook goed advies

Jos de Wit 29-05-2019

fijne site, duidelijk, goede informatie, en snelle levering (binnen 14 uur) door vriendelijke bezorger

Heba 29-05-2019

Ik heb een vaatwasser via Coolblue besteld. Volgende dag in huis! Ik kreeg ook een nacht van tevoren een bericht over de tijd wanneer mijn bestelling binnen komt. En een paar minuten van tevorwn belt de cuauffeur mij om aan te geven dat ze onderweg zijn . Erg fijn ,want dan hoef ik niet de hele dag thuis te blijven. Binnen enkele minuten hadden de twee erg vriendelijke medewerkers al klaar met het instaleren van mijn nieuwe vaatwasser en ze hebben ook nog het oude toestel mee. Netjes uitgelegd hoe de nieuwe vaatwasser werkt . Het heeft niet langer dan een kwartier geduurd. Ik ben erg tevreden met de uitstekende service die Coolblue aanbiedt. Ik ga voortaan al mijn electronica bij hen bestellen.

abram reits 29-05-2019

doet wat ie beloofd. zou eigenlijk gewoon moeten zijn voor iedere leverancier. helaas niet voor iedereen. ga zo door.

Ingrid van putten 29-05-2019

Geweldig snel betrouwbaar zou het altijd aanbevelen kon hetzelfde artikel 5 euro per stuk goedkoper krijgen ergens anders heb ik niet gedaan vanwege jullie super service

Elvira 29-05-2019

Deze review schrijf ik op basis van één bestelling die ik bij ze heb gedaan. Ze hebben me nogal teleurgesteld, dus ik wilde dit graag melden.

Ik wilde graag een tekentablet van Wacom bij ze kopen. Vooraf had ik geïnformeerd of de aansluitingen geschikt waren voor mijn laptop. Er was een medewerker die het goed had uitgezocht en zei dat het niet ging.
Toen ik vroeg naar een alternatief, antwoordde een andere collega van hem dat zijn vorige collega niet een volledig antwoord had gegeven. Met een Wacom link zou alles opgelost zijn. Dus ik bestelde de tekentablet bij ze.

Vervolgens kreeg ik de tablet en de link binnen, maar ik kreeg ze op geen enkele manier aangesloten. Ik meldde het bij Coolblue en die zeiden dat ik een actieve adapter nodig had. Dus die bestelde ik bij.

Toen ik de adapter binnen had, deed het apparaat het nog steeds niet, dus dat begon al te frustreren. Conclusie was dat ik de tekentablet niet zou kunnen aansluiten.
Ik stuurde 'm terug en kreeg m'n geld terug (dat wel).

Vervolgens heb ik een review geschreven voor op de website met een slechte beoordeling, omdat de tekentablet het dus niet doet als je geen USB-C aansluiting hebt. Die hebben ze nooit op de website geplaatst (misschien omdat het een slechte review was), maar ik mailde ze met mijn uitleg waarom ik het schreef en vervolgens heb ik echt niets meer gehoord. Ik vroeg of ze het op z'n minst bij het artikel wilde plaatsen, maar daar zag ik ook nooit meer iets van terug. Ik kreeg ook geen reacties meer op mijn mails, wat ik niet bepaald klantvriendelijk vind.

Coolblue geeft slecht advies en staat niet open voor kritiek/suggesties. Ik bestel daar in ieder geval nooit meer.

Beste Elvira,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het mis is gegaan met het advies. Dit hoort natuurlijk niet. Binnen Coolblue maken wij dit direct bespreekbaar.

De reden dat jouw review niet is geplaatst komt om het feit dat een review over het product dient te gaan, niet over de service of advies van Coolblue. Daar zijn andere plekken voor.

Het spijt ons dat het zo gelopen is.

Taco 29-05-2019

De website is helder en specificaties zijn uitgebreider dan elders en uptodate. Service is subliem (goede telefoon, mail en whatsapp).

Geen dure nummers als je ze belt en goed te bereiken tot 23:59 zelfs. 30 dagen uitproberen en totaal niet moeilijk doen toen ik het erna terugbracht (paar keer gedaan). En toen mijn fitbit na 1.5jr probleem had kreeg ik warempel geld terug.

Sinds deze goede ervaring koop ik het liefst alleen nog hier. Service in deze tijd wordt minder, maar Coolblue is een uitzondering.

Nu ca. 6x iets gekocht bij Coolblue en elke keer een sublieme koop ervaring. En ik heb zelden tot nooit zulke vriendelijk mensen gezien of gesproken in winkels/tel (ben zelfs naar de winkel geweest omdat ik wilde zien of die vriendelijkheid echt was; hele mooie werksfeer wat ik zag in Groningen).

Meestal zijn er punten te verbeteren. Hier kan ik alleen zeggen "blijf zo doorgaan".

Groeten Taco

Anton 29-05-2019

Goede prijs / kwaliteit verhouding en goede service. Wordt keuring op afgesproken tijd geleverd.

GDE 29-05-2019

Betrouwbaar, goed aanbod aan producten. Prijs voor gekozen product ws scherp. Levering erg snel en plezierig.

mark 29-05-2019

Goede klantenservice die altijd vriendelijk is, met oplossingen komen, snel, ruime tijden om ze te bereiken, veel mogelijkheden om ze te bereiken en geven extra info/uitelg als je die nodig hebt.
De webshop zelf is overzichtelijk, veel info bij de producten en niet te veel keuze. Met fysieke winkels in de grote steden waar je voor extra.
Het plaatsen van grote apparatuur gaat snel en je weet in de avond van te hoe laat ze komen.

A. Nijland 29-05-2019

Coolblue staat bekend om hun geweldige service, mede daarom heb ik bij dit bedrijf een wasmachine gekocht. Ik heb 30 euro betaald om deze in een bepaald tijdvak te laten bezorgen.

Coolblue is niet in staat dit te regelen. Je betaald 30 euro zodat iemand een bepaalde bezorging in een juist tijdvak kan plaatsen, het is geen één keer goede gegaan. Ik heb twee ochtenden en een avond vrij moeten nemen om de uiteindelijke bestelling te kunnen ontvangen en in totaal 2x opnieuw moeten bestellen en dus ook 2x deze extra bezorgkosten van 30 euro moeten betalen.

Daarnaast heb ik in totaal vier keer moeten bellen om hen er op te wijzen dat het niet in het juiste tijdvak bezorgt werdt. Daarnaast ben ik tot 3x toe gebeld door bezorgers met de boodschap dat de wasmachine er aan kwam of werd opgehaald terwijl dit niet de bedoeling was en/of er helemaal geen machine in mijn bezit was. Kunnen zij niets aan doen maar de onderliggende planning deugt van geen kant.

Dat ik alle bezorgkosten terugkrijg lijkt me niet meer dan normaal (toch?) maar voor de rest van de ellende doen ze net alsof hun neus bloed. Mijn vrije uren voor niets opgenomen, ik weet niet of ze bij Coolblue waarde hechten aan hun vrije dagen en uren maar ik absoluut wel, deze zijn echt door mijn neus geboord en ben er ontzettend ziek van.

Vriendelijke mensen aan de telefoon maar helaas geen echte service wat mij betreft.

Beste meneer/mevrouw Nijland,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Ontzettend vervelend dat het zo gelopen is. Dat hoort natuurlijk niet. Het spijt ons.

Jouw casus nemen wij mee ter verbetering van onze dienstverlening. Helaas heb jij hier nu niets aan.

Natuurlijk zijn er mogelijkheden voor een gebaar voor het ongemak, helaas is het vergoede van vrije dagen geen optie.

Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij weten zeker dat ze je een mooi gebaar kunnen aanbieden.

Carin 29-05-2019

Super website en de levering is ook supergoed. In de winkel wordt je ook goed en vriendelijk geholpen.

Ton Brekelmans 28-05-2019

Ze doen al jaren wat ze beloven......op tijd leveren zonder gedoe en in geval van garantie ook niet moeilijk doen!

Cees Nieboer 28-05-2019

Wasmachine werd keurig bezorgd op de gaande tijd. Werd door hen aangesloten, helaas niet goed genoeg.Gevolg: lekkage. Dit gemeld en meteen serieus behandeld. Achteraf geen blijvende schade dus de aangeboden verzekeringexpert wassen niet nodig. Kreeg zelfs een bon van 40 euro als goedmaken. Fantastisch!

Ingrid 28-05-2019

Het is als in de reclamespot; 2 vakkundige frisse jongens kwamen mijn wasmachine bezorgen! Ik kreeg 15 min van te voren een belletje. Super service, hier word je blij van! Wasmachine voldoet helemaal aan mijn verwachting, goede prijs/ kwaliteit verhouding.