Jelle Mombaerts 30-05-2023

Steeds zeer goede service bij Coolblue. Leveren steeds volgens afspraak. Daarnaast was er zeer handige info op de website terug te vinden om een goede keuze te maken qua ip camera.

Micha 30-05-2023

Ik heb onlangs een DJI Mini 3 Pro drone gekocht bij Coolblue en ik kan niet genoeg benadrukken hoe tevreden ik ben met hun service. Ten eerste was het bestelproces op hun website heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, besloot ik de drone zelf op te halen in de winkel, en dat bleek een geweldige keuze te zijn.

Bij aankomst in de winkel werd ik hartelijk verwelkomd door het personeel. Ze waren uiterst vriendelijk, behulpzaam en hadden duidelijk verstand van zaken. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven me zelfs extra informatie over de drone, zoals handige tips en tricks voor gebruik. Het voelde alsof ze echt om mijn ervaring gaven en ervoor wilden zorgen dat ik het meeste uit mijn aankoop zou halen.

Pieter 30-05-2023

Goede en correcte voorstelling van producten
Uitgebreide keuze
Interessante promo’s

Kenneth 29-05-2023

vlotte bestelling met een zeer correcte en snelle levering. Goede opvolging mogelijk via de website, mail en app met duidelijke communicatie

FilipM 29-05-2023

Zeer snelle en correcte service bij Coolblue. Levering, dag na bestelling. Op de dag van levering krijg je een mail met extra info en/of tips voor installatie en gebruik.

Steven Van Eyck 29-05-2023

Altijd duidelijke objectomschrijvingen en hun verzendservice is de max! Goe bezig, Coolblue 👍

marc 29-05-2023

Coolblue is een webshop waarbij je heel wat concrete en nuttige informatie vindt die je helpt bij de aankoop. De manier waarop de klant benaderd wordt in de documenten is amusant. De levering gaat heel snel en je krijgt goede info.

Bart Huygh 29-05-2023

Kwalitatief product, doet perfect wat het moet doen.
De levering was stipt en accuraat met heel goede communicatie!

Helena 28-05-2023

De info op de website is zeer duidelijk, waardoor het makkelijk is om verschillende producten te vergelijken. Fijn dat je ook een pakjesautomaat kan kiezen als leverpunt! Levering ging zeer snel en alles was in orde. Veel humor in de communicatie!

Patrick 28-05-2023

snelle levering, en een toestel dat zijn werk zeer goed doet ,zoals in de beschrijving staat omschreven.

Brent 27-05-2023

Opgehaald in de winkel en deels met ecocheques betaald. Was helemaal geen probleem. Vriendelijke ontvangst en afhandeling zonder problemen.

Van Hauwermeiren William 27-05-2023

De levering was in orde. De webwinkel is overzichtelijk en gemakkelijk bereikbaar op het internet. De webwinkel is heel goed opgesteld met de nodige uitleg over de verschillende producten die worden verkocht. De producten worden door de webwinkel in vakjes ingedeeld en zijn daardoor voor iedereen goed zichtbaar. Doe zo verder.

GRIETJE 27-05-2023

Duidelijke uitleg en ze nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden. Vriendelijke personeel.

Chris 26-05-2023

Alles in een notedop: Vlot - Correct - Zeer vlugge levering - Geen verzendingskosten - vatbaar voor volgende aanbieding

Norbert 26-05-2023

Vriendelijk, hulpvaardig, productkennis, rekening houden met de wensen van de klant

Amigo 26-05-2023

Vriendelijke mensen die er werken als je in de winkel om je product gaat die je hebt gekocht

Mario Van De Merlen 26-05-2023

De bestelling is steeds snel geleverd, op het meeste zijn het betere prijzen dan elders, en natuurlijk niet te vergeten de top service van het personeel.

Nancy 26-05-2023

Wie kan er nu niet tevreden zijn van Coolblue? 's avonds om 10u een bestelling doorgegeven, de volgende namiddag werd die netjes afgeleverd met de bakfiets. Zalig, toch?
Ik vind bij Coolblue altijd de beste prijzen, aankopen via hun site is absoluut een makkie en die snelle levering, ja, da's een hele dikke duim!
Bedankt, Coolblue!

Frank 26-05-2023

Snelle en correcte levering door PostNL. Product degelijk verpakt in stevige kartonnen doos.

Miel 25-05-2023

Ik plaatste onlangs mijn 53ste bestelling op Coolblue, en stel vast dat ik op dit moment nog steeds even tevreden van deze webshop als bij mijn eerste bestelling.
De bestelde producten voldoen steeds aan de beschrijving die op de website wordt geplaatst, en mocht er toch iets mislopen, is er altijd nog de klantenservice om dit op te lossen.
Met de klantenservice heb ik overigens enkel positieve ervaringen. Ik kreeg steeds een correct en vriendelijk antwoord op mijn vragen, en ben telkens zo goed mogelijk geholpen. Herstellingen worden zo snel mogelijk uitgevoerd en ik werd altijd op de hoogte gehouden van het herstelproces.
De website biedt een heel handige, gebruiksvriendelijke en overzichtelijke vergelijkingstool om gelijkaardige producten met elkaar te vergelijken en in je profiel vind je een mooi bestellingsoverzicht terug.
Tot slot is maken de kleine humoristische details deze webshop tot een zeer aangename shopervaring. Iets wat ik van weinig webshops zou zeggen.

roger 25-05-2023

heel veel keuze uit verschillende merken en snelle levering ook regelmatig promoties

Tania Vandendorpe 24-05-2023

Ik ben heel tevreden over coolblue. Hele snelle levering en top service ! Doet wat ze beloven !

Simon 24-05-2023

Mijn laptop is bij coolblue aangeboden ter reparatie, dit door mijn extra garantieregeling die ik had aangekocht.
De reparatie duurt helaas heel lang! Echter was het slechts 1 telefoontje voor het vragen van een vervanglaptop, en de volgende dag stond de chauffeur voor de deur.
Prima service!

Verhelst Linda- De Pauw Danny 24-05-2023

Gemakkelijke website, soepele leveringsuren, snelle levering, vriendelijke leveranciers, vooraf zeer goed tijdschema voor de levering

Katia Vanhaute 24-05-2023

Zeer vlotte levering tot op de juiste plaats + aansluiting.
Zoals steeds zeer vriendelijke heren.
Top!