Deze score is berekend op basis van 3432 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rianne 30-10-2016 Via de website gekocht

Super Snel!

Super snel en goede levering!! Coolbleu heeft een groot assortiment en komen na wat ze zeggen. Ik zou cool bleu zeker aanraden, ik ben inmiddels vast klant:)

jurgen ren 30-10-2016 Via de website gekocht

Goede online winkel

Zocht een leuk spel voor mijn ps4.
Coolblue had hem op voorraad,en hij was ook nog eens in de aanbieding.
Supersnelle levering waardoor ik dag erna gelijk kon gamen.
Super!

Pluspunten

• zeer snelle levering
  • prijs
  • gemak bij bestellen
  • betrouwbaar

Martje 30-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon perfect!

Ik heb al vaker iets gekocht bij Coolblue. Waarom? Zij hebben een gebruiksvriendelijke webwinkel; een bestelling plaatsen is zo simpel. Betaling gaat veilig, aflevering door de gebruikelijke chauffeur en de artikelen zijn tot nu toe in perfecte staat ontvangen. Wat wil een klant nog meer???

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel
  • Aflevering door gebruikelijke transporteur

Natasja 30-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Goede productinformatie, snelle levering, bij vragen snel antwoord. Je kan Door middel van de keuze Hulp makkelijk het beste product wat bij jou past kiezen

Pluspunten

• productinformatie
  • levering

Minpunten

• niets

BN 30-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte service bij aanschaf wasmachine

Levering volgens afspraak. Half uur van te voren een SMS en kwartier van te voren een telefoontje dat ze er aan komen.
Keurige nette jonge mannen die eerst handje geven en zich voorstellen.
Wasmachine 1 hoog geinstallerd en oude wasmachine retour genomen.
Zeer tevreden over de service. Product moet eerst nog vaker dienst doen alvorens daar iets over te kunnen melden. Wasmachine is wel zo goed als geruisloos.

C. Krol 30-10-2016 Via de website gekocht

Mevr.

Betrouwbare shop, correcte aflevering van artikel.
Komen afspraken die gemaakt werden via mail goed na. Beleefde bezorgers die alles netjes geplaatst en aangesloten hebben.

Jérôme 30-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon een fijne webwinkel

Altijd een zeer ruime keuzemogelijkheid, uitgebreide en duidelijke specificaties, en ook altijd de plussen en minnen van een product eerlijk en open benoemd, zodat je een goede afweging/keuze kunt maken.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Duidelijke productspecificaties

Ed 30-10-2016 Via de website gekocht

E.JvdL

Ruim aanbod met goede omschrijving Makkelijk bestellen en snelle levering Vandaag besteld morgen al in huis

Wouter 29-10-2016 Via de website gekocht

Slecht heel erg slecht!
Ik heb gister iets besteld wat vandaag in huis zou moeten zijn, vervolgens word de afspraak verzet na maandag. Ik koos voor coolbleu van wegen de snelle bezorging niks is minder waar slechte zaak dit !

Minpunten

• Bezorging
  • Oplossing
Officiele reactie van Coolblue 30-10-2016

Beste Wouter,

Vervelend om te horen dat uw pakket niet op de afgesproken dag is geleverd. Dit is uiteraard niet wat u van ons kunt verwachten en wij willen onze oprechte excuses aanbieden. Omdat wij ook graag willen weten wat de reden van de vertraging is en natuurlijk wanneer u het pakket kunt verwachten, willen wij u vragen om uw ordernummer te e-mailen naar geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw pakket zo snel mogelijk geleverd wordt. Alvast bedankt.

Atty de Vries 29-10-2016 Via de website gekocht

Cool Blue

Ik vind Cool Blue heel erg goed om de snelle levering, de goede service en de fijne medewerkers in de winkel. Het bestellen en betalen is gemakkelijk en vertrouwd. Ik heb mijn product op de website gekocht en geruild in de winkel te Groningen.

Irma 29-10-2016 Via de website gekocht

Eindelijk

Eindelijk een bedrijf dat doet wat zij beloven. Lukt er iets niet? Zij helpen je graag! Meest verrassend dat je een keuze kunt maken tussen wel of geen wachtmuziek. Heerlijk die stilte....

Karin 29-10-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goede service!

De winkel is goed ingericht en er is veel personeel aanwezig wat deze winkel zo'n persoonlijk karakter geeft. We werden binnen enkele minuten geholpen met onze vragen over een laptop. De medewerker heeft goed naar onze wensen geluisterd en op basis daarvan hebben we een aantal modellen doorgenomen die geschikt voor ons waren. De medewerker wist precies waar hij het over had en probeerde ons niets aan te smeren. Uiteindelijk hebben we drie kwartier gepraat over de mogelijkheden en hebben we naar ons gevoel de juiste beslissing gemaakt. Echt top, ook al eens eerder een headset hier gekocht die eens kapot gegaan is. Voor garantie hoefde ik niet eens de bon mee naar de winkel te nemen en ik ontving binnen 2 dagen een nieuwe headset. Naast deze headset kopen we eigenlijk al onze elektronische producten bij Coolblue Enige minpuntje is dat je geen korting kan bedingen (al aardig wat producten hier gekocht en zeer loyale klant) aangezien het een groot concern is, dit is namelijk bij de lokale bedrijfjes wel mogelijk. Daarnaast zijn niet alle producten op voorraad aangezien het van oorsprong een online webshop is. Al met al toch dik tevreden en verdient Coolblue een prachtige 9!

Pluspunten

• Super klantvriendelijk
  • Proberen niets aan te smeren
  • Geen gezeik met garantie
  • Personeel weet waar ze over praat
  • Groot aanbod

Minpunten

• Geen korting te bedingen
  • Niet alle producten direct in winkel aanwezig

CAROJORAN 29-10-2016 Via de website gekocht

KOMT BELOFTES NA!

Snelle, verzorgde levering
Komt beloftes na
Leuke site
Nuttige, te vertrouwen reviews en andere nuttige info bij artikelen

Pluspunten

• SNELLE LEVERING
  • VERZORGD
  • BETROUWBAAR

Minpunten

• Betaling na levering niet mogelijk

GraceJoy 29-10-2016 Via de website gekocht

Fenomenaal de allerbeste

Het concept van Coolblue is fenomenaal. Een grote diversiteit in produkten. Groot...en toch zeer goed bereikbaar voor de klant. De mogelijkheid om te appen is ideaal. Totaal geen problemen om artikelen om te ruilen. Eigen bezorgdienst is zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

• Grote diversiteit aan artikelen
  • Prijzen
  • Bereikbaarheid
  • Eigen bezorgdienst voor grote produkten

Minpunten

• Gebruikmaking van externe bezorgpartner

Kerstbob 29-10-2016 Via de website gekocht

Kerstbob

Voor het kopen bij een webshop is belangrijk : inzicht in de kwaliteit van het product, de betrouwbaarheid van de webshop, de aflevering en de retour-voorwaarden.
Op al deze punten ben ik zeer tevreden over Coolblue. Vooral de logistiek inclusief retour mogelijkheden en voorwaarden, zijn perfect.

Pluspunten

• Informatie over product
  • Retourmogelijkheden en voorwaarden
  • Logistiek aflevering

Minpunten

• Meestal iets duurder dan sommige concurrenten

Linda 29-10-2016 Via de website gekocht

Super snel

Gekozen omdat hier mijn nieuwe pannenset het goedkoopst was. En al ervaring met verschillende coolblue shops altijd snelle levering!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkope merkproducten

dik 29-10-2016 In de winkel gekocht
eindhovendik

coolblue eindhoven

vriendelijke ontvangst in de winkel: informatie over het parkeren en verwijzing naar de juiste balie. vlotte hulp en afhandeling van het gereserveerde artikel.

Martine 29-10-2016 Via de website gekocht

Fijne service en snel een goeie wasmachine in huis

Duidelijk website waardoor ik snel wist wat ik wilde, je kunt tot savonds laat bestellen. Savonds om 23 uur besteld, direct bevestiging in de mail. Sochtends een smsje en vlak erna een belletje van de bezorger dat ze eraan kwanen. Binnen 16 uur nadat mijn wasmachine kapot was gegaan, stond er een nieuwe, geinstalleerd en al en was de oude weer neegenomen.

Pluspunten

• Snelle service
  • Communicatie

MP 29-10-2016 Via de website gekocht

Dit is pas service

in april een airfryer gekocht, die deze week een geweldig lawaai ging maken.
Uiteraard meteen de stekker eruit getrokken en de pan geleegd, hierin lagen behalve patat ook een ringetje en een moertje.
Jammer genoeg was ik de factuur kwijt, maar ik wilde coolblue toch laten weten dat het mis gegaan was. Ik kreeg meteen een mail met terugzend info en heb tot mijn verbazing nu 4 dagen later een nieuwe binnen gekregen. Vanaf heden zal ik al mijn web aankopen bij coolbue doen want dit is een service die je vandaag de dag niet meer verwacht.

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Super service

Minpunten

• niets

Lang leve coolblue 29-10-2016 Via de website gekocht

Beter vind je niet

Ik heb al vaak dingen besteld via coolblue, ik heb steeds mijn keuze gemaakt op hun site. Nog nooit een probleem gehad met de levering. Alles is steeds goed ingepakt en nooit beschadigt. Mijn laatste bestelling was om 5 voor 2 geplaatst en in enkele klikken betaald en om 10 uur de volgende dag was het al bij ons thuis.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Veilig
  • Ze doen nooit moeilijk

AJV. 29-10-2016 Via de website gekocht

Dhr.

Grote voorraad artikelen voor redelijke prijs! Levering is erg snel en goed en overigens geheel gratis. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snel en geen verzendkosten

A.h.m. Schilder 29-10-2016 Via de website gekocht

Beste site ooit!

Ik heb letterlijk nog nooit zo'n goede service ergens meegemaakt! Had iets besteld, kwam er later in de avond achter dat ik het verkeerde artikel had gekozen, dus belde of ik dit misschien kon ruilen. Nou ten eerste waren ze gewoon doordeweeks om 10 uur 's avonds nog telefonisch bereikbaar en dan ook letterlijk 1 seconde wachttijd! Vervolgens erg vriendelijk geholpen en het was allemaal geen probleem, gelijk veranderd. Dan de volgende dag al gebracht en dat allemaal standaard zonder verzendkosten! Van A tot Z is alles super georganiseerd en ze hebben nog humor ook.. wat een toppers zijn dat bij Coolblue ik ben fan!

Pluspunten

• Standaard gratis bezorgen en retourneren
  • Altijd bereikbaar voor hulp/ vragen/ problemen
  • Voor 23:59 besteld, volgende dag in huis
  • Erg vriendelijk en behulpzaam
  • Humor zelfs bij het wachten aan de telefoon

Lydia 28-10-2016 Via de website gekocht

Wat heb je nou aan zulke bezorgers?

Handige website, cool dat het binnen een dag geleverd word, fijn dat ze een (weliswaar grove) tijdsindicatie geven voor het bezorgen, maar: de bezorgers waren te beroerd om de wasmachine om een raar hoekje te tillen, en meedenken over een andere oplossing was er niet bij, want ze hadden haast-haast-haast. Wasmachine dus maar weer teruggestuurd. Balen!

Frans 28-10-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

Gekozen voor Cool Blue vanwege de prijs, de snelle en correcte levering. De droger is geplaatst waar wij hem wilde, aangesloten en de oude mee retour genomen.

dannybonte 28-10-2016 In de winkel gekocht
Antwerpen

Altijd prijs

Groot gamma producten aan scherpe prijs. Binnen de 24 uur bij u thuis afgeleverd. Nooit enig probleem ondervonden. Van harte aanbevolen!

Pluspunten

• Redelijke prijs
  • Gamma

S.Boek 28-10-2016 Via de website gekocht

cool blue

service is prima, avond van tevoren een mail welk dagdeel, per uur, half uur van tevoren telefoontje, perfect, op tijd. Bezorgers keurig, geinterresseerd en betrokken, geven nog extra product informatie, prima.

Sanne 28-10-2016 Via de website gekocht

goede service

Ik wilde een winkel die zou leveren tot in mijn huis. Omdat ik 4 hoog woon zonder lift, was dat echt een voorwaarde. Dinsdag bestelt, is woensdag in huis. Je krijgt om 8 uur in de ochtend een sms en een email met de exacte tijd. Omdat levering bij een klant voor mij uitliep werd ik gebeld door de vervoerder. Ook toen het nog later werd, kreeg ik een sms. Een email aan de klantenservice, werd ook zeer snel en volledig beantwoord. Ik kreeg ook nog een kaartje in de bus van de klantenservice, met veel wasplezier gewenst. De jongens hebben de nieuwe wasmachine (reeds uitgepakt, dus geen rommel) rap naar boven gebracht, en zeer snel aangesloten. Ook zetten ze hem aan voor de eerste testwasbeurt. Daarna namen ze de oude wasmachine ook snel weer mee naar beneden. Niets dan lof!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede communicatie
  • levering en aansluiten, ook bij 4 hoog zonder lift
  • oude machine afgevoerd
  • aardige, correcte medewerkers

Roy 28-10-2016 Via de website gekocht

Helemaal top

Snelle en goede levering. Bij het uitzoeken van een laptop via Coolblue word je op verschillende manieren geholpen om uiteindelijk tot de beste computer te komen. Alle eigenschapen worden aan je uitgelegd en bijna alle laptops hebben een duidelijk review en een lijst met vergelijkbare producten.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede informatie voorziening
  • goede prijs

Jose 28-10-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis. Wasmachine op de plek gezet Rn aangesloten en oude weer me teruggenomen.

Pluspunten

• Wasmachine op plaats gebracht en aangesloten
  • Oude mee terug genomen

Maja van den broecke 28-10-2016 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach

Ik hikte al een tijdje tegen het kopen van een nieuwe koelkast. Want ik rij geen auto en ben maar alleen. Dus hoe krijg ik een koelkast thuis en op drie hoog en....hoe kom ik van mijn oude af. Coolblue bleek de oplossing. Op dinsdag een koelkast bestel en op woensdagochtend werdt hij ( door 3 prettige jongemannen, die zich allemaal voorstelden) naar driehoog gedragen en werd mijne oude koelkast mee weggenomen. Nou niet 1 maar 3 glimlachen wat mij betreft. Bedankt jongens.

HILLEBRAND 28-10-2016 Via de website gekocht

Dat is snel

Zo als gewoonlijk is Coolblue zeer snel en je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling zich bevind

R.scholl 28-10-2016 Via de website gekocht

Hifi speakers

Het oriënteren , vergelijken, bestellen, alles zeer eenvoudig. Voor een ieder makkelijk te begrijpen.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Ron 28-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Klantvriendelijk en prima prijzen

Coolblue heeft een duidelijke website, als je informatie wilt hebben beschikken zij over een goede klantenservice die je heel goed helpen en het mooie is dat je zelf kunt bepalen hoe je je product wenst te krijgen (o.a. pakketverzending, ophalen bij afhaalpunten of in de Coolblue winkels)
Erg gemakkelijk.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • concurrerend
  • assortiment

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Tiena 28-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte ervaring!

Het was op tijd geleverd zonder problemen! Daarnaast vond ik het fijn dat er een filmpje was over het product op de website :)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Filmpje beschikbaar

Reinier 28-10-2016 Via de website gekocht

HDMI splitter van 1 naar 2 Tv's

Vind de shop erg overzichtelijk, veel keuze en snel geleverd!
Klantvriendelijk en je vragen worden goed beantwoord!
Ook retour sturen is geen probleem.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede produkten

Cor de Jongh 28-10-2016 Via de website gekocht

Inbouwkoelkast gekocht

Snelle levering en ik wordt goed per email op de hoogte gehouden. Inbouwservice was top. Niet afraffelen maar keurig geplaatst en alles goed gesteld, Zelf deurtje van een kastje ernaast even rechtgezet. Echt top!

Leonora 28-10-2016 Via de website gekocht

De webshop is gebruiksvriendelijk, goede betaalmogelijkheden en snelle levering. Ik had het product al de volgende dag.

Susanne 28-10-2016 Via de website gekocht

Een webshop die erg klantvriendelijk is

Van de service en de klantvriendelijkheid kunnen veel bedrijven leren! Altijd erg goed geholpen! Van te voren een sms dat ze naar ons onderweg waren en een telefoontje dat ze er bijna waren. Toen ze de droger brachten hebben ze hem zelfs naar zolder gebracht en wilden hem aansluiten. Ze vroegen zelfs nog of ze me nog ergens anders mee konden helpen zoals bijvoorbeeld iets tillen of verplaatsen. Deze vraag had ik niet verwacht. Verder namen ze de verpakkingsmateriaalen weer mee, helemaal top!

Pluspunten

• Contact als ze er bijna zijn
  • Goede schatting van levertijd
  • Nemen verpakkingsmateriaal mee terug
  • Klantvriendelijk
  • Goede service en behulpzaam

Anita 28-10-2016 Via de website gekocht

Lachebek

voor het eerst bij cool blue besteld, en is prima bevallen. Super geregeld en snelle levering. De inhoud was ook keurig verpakt!

JJ 27-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Ik heb voor coolbleu gekozen om de goede ervaringen met deze shop. Ik had de wasmachine savonds om 21.00 uur besteld en de volgende ochtend was hij er om 7.40 uur al. Werd door drie heren gebracht en aangesloten. En ook een spoelwas aangezet. Dit om het fabrieks vuil uit de machine te spoelen. En nog wat tips van de heren gekregen. En de oude machine mee retour genomen. Echt super service. Jullie zijn toppers.

Pluspunten

• Super snel
  • Correct

stanley 27-10-2016 Via de website gekocht

vaatwasser gekocht bij coolblue

Coolblue heeft een goede zoekmachine op hun website. Product snel gevonden. Veel productinformatie beschikbaar. Bestelling snel geplaatst. Savonds om 22:00 besteld en de volgende ochtend om 10:30 afgeleverd. Van tevoren een sms en daarna een telefoontje ter herinnering. Verpakking en oude machine werden door de bezorgers meegenomen! Top service!

Pluspunten

• zoekfunctie website
  • snel en makkelijk bestellen
  • perfecte bezorgservice

Lucas 27-10-2016 Via de website gekocht

Super cool

Online besteld, de website biedt een ruime keuze met handige filter opties is snel tot een een goede vergelijking te komen. De informatie op de site is uitstekend en helpt goed bij de definitieve keuze. Product de volgende dag in huis zelfs wanneer op zondagavond besteld.

Pluspunten

• Veel keus
  • Goede informatie
  • Snelle levering
  • Oude toeste wordt afgevoerd

Stefan 27-10-2016 Via de website gekocht

Goede en vertrouwde service

Zeer tevreden over de levering van het product. De website is erg overzichtelijk en je hebt een hele ruime keus aan producten.

Nicky 27-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte klantenservice!

Coolbleu heeft een zeer klantvriendelijke website. Als je niet graag via internet koopt, zonder het product gezien te hebben, kan je ook terecht in 1 van hun fysieke winkels. De betaling is veilig en kan zowel bij bestelling als na ontvangst (als ik het mij goed herinner). Betalen kan ook gewoon met de bankkaart en moet niet noodzakelijk met visa. De levering is snel (meestal de volgende dag nog in huis). De klantenservice is ook zoals het hoort. 24/24u bereikbaar via mail of sociale media. Er wordt oprecht geluisterd naar je probleem en een oplossing gezocht zonder dat ze hier moeilijk over doen.
De prijs is soms iets hoger dan in andere winkels/website, maar voor de service die ze bieden, betaal ik graag een beetje meer. Ik ben dan zeker dat ik krijg wat ik wil, in de staat dat ik wil.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Perfecte klantenservice

Minpunten

• Soms iets duurder

Karin 27-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop stofzuiger

Coolblue doet wat hij zegt, snelle en correcte service, klantvriendelijk en als klant wordt je op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces, in 1 woord TOP

Evan Ackermans 27-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een gebruiksvriendelijke winkelketen die kleine klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. De website van Coolblue is ook heel makkelijk in gebruik. Verder levert Coolblue ook écht de volgende dag. Zelfs op zondag! En verzending én retournering zijn gratis.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Snelle levering

riafjs 27-10-2016 Via de website gekocht

fijne website met goede klantenservice

duidelijke website, makkelijk bestelproces en je word goed op de hoogte gehouden van de levering. In dit geval een koelkast

Pluspunten

• makkelijke website
  • fijne klantenservice
  • goede logistiek

Bosgraaf 27-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijkheid, makkelijk bestellen beter kan eigelijks niet.

Deze shop doet wat er beschreven staat.
Werkelijk perfect niets meer aan veranderen.
1minuut voor 24:00 besteld de volgende dag keurig een telefoontje.
We zijn er over een half uurtje TOP.
Aangesloten en alle verpakking materialen mee genomen.
Opgeruimd staat netjes
Een dikkkkke pluim.

Mir 27-10-2016 Via de website gekocht

Voor échte service ga je naar Coolblue!

Coolblue heeft de beste service die ik ooit heb meegemaakt. Het maakt niet uit wat je bestelt, je weet gewoon dat je er geen gedoe mee zult hebben. Je hebt het snel in huis, als er iets niet goed is is de service optimaal en de communicatie is fantastisch! Ik bestel alles bij Coolblue!

Pluspunten

• Fantastische service
  • Supersnelle levering

Eli Krygelmans 27-10-2016 Via de website gekocht

Online aankoop

Vrijwel onmiddellijk beschikbaar via online bestelling!
Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Aanrader