Deze score is berekend op basis van 2794 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Judith 12-11-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostplein

Aanschaf Asus laptop

Op internet zocht ik naar een laptop. Ik kwam uit bij CoolBlue die een mooie aanbieding had. Na de orientatie op internet ben ik naar de winkel gegaan. Daar heb ik overlegd of ik de juiste keuze maakte voor de wensen die ik heb. Ik werd geduldig geholpen en samen hebben wij een aantal laptops vergeleken. Vriendelijk personeel en prima service.

Pluspunten

• Fijn dat er naast een webshop ook een winkel is

Dhr.Tax 12-11-2016 Via de website gekocht

Dhr.Tax

goed en overzichtelijke site, en snelle levering , helaas geen aanbevelende leverancier aangezien deze nog nooit volgens tijdvenster heeft kunnen leveren.

Guusje 11-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue wasmachine van AEG

Snel besteld en de volgende dag al binnen.!! Ben zeer tevrede en zou snel weer een aankoop doen bij Coolblue

Pluspunten

• Snelle service
  • Woord netjes geplaatst
  • Oude woord direct mee genomen
  • Vriendelijk personeel
  • Apparaat werk super

Floris 11-11-2016 Via de website gekocht

Top webshop

Coolblue heeft een groot assortiment en er zijn ook veel manieren om het juiste product voor jou te vinden door de handige filters die Coolblue heeft. Hierdoor kan ik snel en makkelijke uitvinden welk product handig is voor mij.

Pluspunten

• Mooie website
  • Handige tools
  • Snelle levering
  • Leuke winkel

B.K.Ligthart 11-11-2016 Via de website gekocht

Laptop

Prima service en een goede prijs /kwaliteit
De begeleiding voor de keuze van het product is zeer goed.
Levering is snel en correct.

aankoop Siemens condensdroger 11-11-2016 Via de website gekocht

aanschaf condensdroger siemens

De internetsite van Coolblue is helder en duidelijk en luchtig met aantal leuke kwinkslagen. Over de voortgang van de bestelling word je als klant meer dan uitstekend op de hoogte gehouden. De aflevering werd tot op de minuut aangegeven en alles was binnen 5 minuten geïnstalleerd. Gratis en snel. Uitstekende organisatie!

Pluspunten

• service
  • internetsite

Jacques Reckers 11-11-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Een Dikke + voor Coolblue.

Over het eerste artikel, de Panasonic DMC-TZ80 was ik niet tevreden. Zonder enig probleem heb ik deze kunnen ruilen voor de Sony DSC-HX90. Ik liep er al een week tegenaan te hikken, dit had ik meteen moeten doen. Van mij een Dikke + voor Coolblue.

Rady van Extel 11-11-2016 Via de website gekocht

Dhr. van Extel

De webshop is makkelijk en overzichtelijk. Het product is goed en de afhandeling c.q. levering is perfect !!!
P.S de 3 minpunten moeten weg zodat er alleen maar pluspunten overblijven !!!

Asus123 11-11-2016 Via de website gekocht

mooie website

zeer positief.
leuk productenaanbod.
goedkoopste prijzen met uitzondering van accessoires. 1 dag later geleverd.
overzichtelijke site met duidelijke informatie
handige zoekfuncties.
kortom, dikke aanrader!

Pluspunten

• Goedkoopste prijzen
  • overzichtelijke site
  • handige zoekmachines
  • duidelijke website met genoeg productinfo
  • 1dag later geleverd

Minpunten

• accesoires niet per se het goedkoopst
  • geen betaling via ideal

Timo 11-11-2016 Via de website gekocht

Ontevreden over probleem-oplossing

Ik vind dat ik incorrect ben voorgelicht over het verlengen van mijn abonnement bij Coolblue. Alles was geregeld, maar dat bleek niet waar te zijn, waardoor ik bijna 2 maanden mijn oude abonnement heb moeten doorbetalen. Ik heb ervaren dat men bij Coolblue de glimlach die wordt beloofd niet op plek 1 heeft staan als ik kijk hoe mijn zaak afgehandeld is: mijn gemaakte kosten worden 50% vergoed, door middel van een Coolblue bon. Geen prettige ervaring.

Pluspunten

• Toegankelijkheid contactmogelijkheden

• Klachten-afhandeling
  • Reactie snelheid

Officiele reactie van Coolblue 11-11-2016

Beste meneer, mevrouw,

Wat vervelend om horen dat niet alles helemaal soepel is verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest om u zo lang te laten wachten op een nieuw abonnement. Hiervoor dan ook onze excuses. We hopen dat u niet al het vertrouwen bent verloren in Coolblue en mocht u nog ergens mee zitten kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Ginette François 11-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Toen mijn machine ging geleverd worden is er iets fout gegaan waardoor ze de levering moesten uitstellen tot s'anderendaags,maar mijn man moest die dag geopereerd worden.Ik heb gebeld en gevraagd om verder te onderhandelen met mijn schoonzoon en zijn nummer doorgegeven.Toen ik s'avonds thuiskwam kon ik beginnen wassen

Diego V. 11-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een webshop met fysieke winkels in België en Nederland. Zij hebben een zeer ruim aanbod van producten. Levering is altijd de dag later, heb nog nooit meegemaakt dat dit niet de dag later geleverd kon worden. En voor mij super belangrijk hoe een winkel/webshop omgaat met afterservice. Dit is waar Coolblue toch wel de kroon spant, zij doen nooit moeilijk. En word altijd geweldig geholpen waarop het probleem steeds verholpen word met de glimlach door hen. Zij doen nog moeite voor hun klanten en willen de klant nog echt helpen. Topwinkel en zeer betrouwbaar, is niet in alles de goedkoopste maar als je weet dat je na je (mislukte) aankoop je product kan terugbrengen zonder problemen, dan is het voor mij geen discussie om hier te kopen.

Pluspunten

• Afterservice is GEWELDIG
  • Zeer ruim aanbod
  • Voor 23:59u bestellen is dag later geleverd

Karin 11-11-2016 Via de website gekocht

droger

Makkelijk zoeken op de site. Ontzettend snelle levering. Zulke nette , vriendelijke bezorgers vind je zelden.

Lizzy 11-11-2016 Via de website gekocht

Ideaal

Al enige tijd was ik op zoek naar een mooi vrouwelijk Iphone wallet. Deze vond ik op CoolBleu alleen was deze niet voorradig. Ik heb de emailmelding ingeschakeld en dacht hier nooit wat van te horen. Echter na 2 dagen kreeg ik een mail dat deze weer op voorraad was. Gelijk besteld en de volgende dag in huis. Top!!

Eddy 11-11-2016 Via de website gekocht

Snelheid.

Zoeken naar beste artikel en prijs kom je telkens uit bij Cool Blue. Weet je wat je wil? Slechts één site bezoeken en zo ben je zeker van goede prijs maar zeker de snelle levering.
Aanrader. TOP.

linda 11-11-2016 Via de website gekocht

super snel

De bestelling de avond ervoor gedaan om 17u en de volgende morgen om 10u al in huis! Goed verpakt en netjes verzorgd.

Rob 11-11-2016 Via de website gekocht

Fijne zaak om te kopen

Al diverse malen iets gekocht en dat gaat prima. Alles keurig op tijd geleverd en goed op de hoogte gehouden

Pluspunten

• Goed assortiment
  • Overzichtelijke website

Constance Janssen 11-11-2016 Via de website gekocht

Helemaal top!

Uitgebreid assortiment, prima prijs-kwaliteit verhouding. Supersnelle levering.
Wat wil je nog meer?

Klarinda 11-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue perfect om zijn snelle service!

Ik had een product bij andere webshop besteld, daar gaven ze een levertijd van 9 dagen aan! toen verder gekeken en coolbue kon het binnen 1 dag leveren, andere order gecanceld en via coolblue het product de volgende dag in huis, chapeau coolbue!

Pluspunten

• Snelle service

noppeke 11-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering in 7 uur geleverd

Ik heb de Wifirepeater TP-Link RE200 gekocht rond 19 uur en de andere dag om 10 uur geleverd ,dit vindt ik zeer vlug.

Pluspunten

• Teruggave beleid cool blue
  • snel geconfigureerd

Kees 11-11-2016 Via de website gekocht

Makkelijk winkelen, goede afhandeling

Een overzichtelijke site, een ruime keus, snelle bezorging en goede service zijn voor mij een reden om klant te blijven

Ronald 11-11-2016 Via de website gekocht

Al jaren tevreden klant bij Coolblue

Vanaf het begin van bestaan van Coolblue ben ik erg tevreden over afhandeling en scherpe prijzen en service van dit bedrijf. Daarom deze aanbeveling

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Service
  • Snelle bezorging

Ralf 10-11-2016 Via de website gekocht

R.Lupsen

Zeer snelle levering. Om 20.00uur iets besteld en de volgende morgen om 09.30 in huis.
Vriendelijke bezorgers.
En ruim assortiment.

Pluspunten

• Snelle levering.
  • Duidelijke website met veel informatie.

Minpunten

• Ben ik nog niet tegen gekomen.

Frans 10-11-2016 Via de website gekocht

Zorgeloos kopen met perfecte service

Ik had bij Coolblue een product gekocht dat niet goed werkte. Met 1 telefoontje was geregeld dat ik deze terug kon sturen en een vervangend product toegestuurd werd. Toen deze ook niet goed bleek was weer met 1 telefoontje geregeld dat ik voor beide mijn geld terug kreeg, wat enkele dagen later teruggestort was. Ik kreeg zelfs een tegoedbon voor het ongemak.

Pluspunten

• Perfecte service
  • Overzichtelijk aanbod
  • Goede keuzehulp

Irma 10-11-2016 Via de website gekocht

kopen via internet

Hoewel wij nog nooit grote aankopen hadden gedaan via een webshop, is ons de service van deze coolbluewebshop uitstekend bevallen. We kregen keurig te horen wanneer er ongeveer geleverd zou worden en de heren/bezorgers hebben keurig onze automaten geiinstalleerd.

Bas Romkes 10-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende snelle service

Coolbleu sprak me gelijk al aan door hun snelle service.
Amerikaanse koelkast van Samsung is ook zeker een aanrader

Pluspunten

• Pluspunt
  • Pluspunt

Minpunten

• Pluspunt
  • Pluspunt

Jean Laurens 10-11-2016 Via de website gekocht

Kieskeurig

Alles is overzichtelijk gemakkelijk te bekijken en te bestellen en de volgende dag gratis aan huis gebracht wat kan men nog meer wensen.

Sander van Daalen 10-11-2016 Via de website gekocht

Bestellen bij Cool Blue

Ik had een Gopro 5 hero sessions besteld bij Fonq (ivm inlevering Freebees :-() hij was al niet meer in voorraad dus ik moets een week wachten, toe vertelde ze me dat ik nog eens tot de 16 moest wachten. Ik heb de order geanuleerd en bij Coolblue besteld. Volgende dag in huis zoals aangegeven, had ik veel eerder moeten doen.

Dank voor de service en tot de volgende order.

Gr,

Sander

Pluspunten

• Snel
  • Houd me op de hoogte van de status

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

Anja 10-11-2016 Via de website gekocht

Top service!??

Eerste keer dat we iets hadden besteld bij Coolblue. Nav gelezen reviews besloten om hier de wasmachine te bestellen.
De machine is op zolder geplaatst en aangesloten.
De oude machine werd door hun weer meegenomen. Daar waren wij heel blij mee. Zeer nettte bezorgers
We werden ook goed op de hoogte gehouden van de levering en de bezorgers belden een kwartier van te voren dat ze er aan kwamen.
Een volgende aankoop zullen wij dan ook zeker bij Coolblue doen.
Ga zo door!!

Pluspunten

• Goede service
  • Nette bezorgers
  • Netjes een telefoontje van te voren.

Maarten 10-11-2016 Via de website gekocht

Super winkel

Altijd een vlot bestelproces, duidelijke uitleg bij producten.
Als je achteraf een vraag hebt of iets wil wijzigen helpt de klantendienst je altijd snel verder!

Pluspunten

• Klantendienst
  • Bestelproces

Jonneke 10-11-2016 Via de website gekocht

Top

Goede prijs kwaliteit, voor iedereen iets wat je zoekt. Goede afhandeling zeer snelle levering met goede service

Monica 10-11-2016 Via de website gekocht

Goede koop, goede service

Binnen 24 uur geleverd op vrijwel het aangekondigde tijdstip. Eerst werd het verkeerde naar boven gesjouwd maar even zo vrolijk geruild voor de juiste wasmachine. Netjes aangesloten en oude apparaat ging mee.

Pluspunten

• Snel

Kirsten 10-11-2016 Via de website gekocht

Bezorgservice is top!

Eigen bezorgdienst, en de bezorgers deden echt hun best om ons happy te maken.
Goed assortiment, prijzen kloppen.

Pluspunten

• Eigen bezorgdienst, top service
  • Bericht vooraf hoe laat ze precies komen
  • Veel producten uit voorraad leverbaar

Gerrie 10-11-2016 Via de website gekocht

Koelvriescombinatie

Super bedrijf,mijn moeder heeft een koelvriezer combinatie
besteld en woont drie hoog maar je hoeft zelf niets te doen, ze zetten hem op de plaats en vooral fijn ze nemen de oude weer mee en laten alles keurig netjes achter.vorige ons niets anders meer!

Lis 10-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

De site heeft een ruime keuze aan apparatuur. Ze bieden een super snelle levering de volgende dag en duidelijke informatie over levering.

Pluspunten

• Levering de volgende dag

D den Dunnen 10-11-2016 Via de website gekocht

Siemens Koelkast

Koelkast besteld op maandag en dinsdag binnen gekregen. Het was geleverd door heel aardige jongens die het oude koelkast en alle verpakking materiaal meegenomen heeft. Top! Koelkast zelf ingebouwd met de meegeleverd tekening en ben er heel tevreden mee.

Pluspunten

• Mooie koelkast
  • Na installatie snel op temperatuur
  • Instellatie instructies duidelijk

Claire 10-11-2016 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Die paar keer dat ik bij coolblue heb besteld prima! Evt vragen worden snel beantwoord, website is duidelijk.
Heel fijn dat je ook verschillende keuzemogelijkheden hebt mbt waar en wanneer afleveren.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Snelle levering
  • Er is een fysieke winkel

Minpunten

• Tot nu toe niks

Au!Entertainment 10-11-2016 Via de website gekocht

SANDISK Extreme 500 Portable SSD 120GB

Snelheid ssd valt iets tegen. Is niet zo van " waw dat is snel" . design is mooi . had iets meer verwacht.

Pluspunten

• design

Minpunten

• snelheid ssd valt iets tegen

Officiele reactie van Coolblue 10-11-2016

Beste meneer, mevrouw,

Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over onze service. Mocht u toch niet tevreden zijn over het product dat u besteld heeft en u nog binnen de termijn valt, kunt u natuurlijk altijd gebruik maken van onze tevredenheidsgarantie. Als we u nog ergens mee kunnen helpen, vernemen we dit graag!

AL 10-11-2016 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie over levering

Vanaf het moment van bestelling is er heel goed gecommuniceerd over de levering. De levering zelf is keurig verzorgd. Geen verpakking achter gelaten.

Michel Bemelmans 10-11-2016 Via de website gekocht

Wow factor

Goede en snelle service en niet duur. Kwaliteit gegarandeerd. Echt een aanrader. Ik ga daar meer shoppen in de toekomst

Marnix 10-11-2016 Via de website gekocht

Nieuwe blender aangeschaft bij Coolblue. 's Avonds besteld, volgende dag geleverd. Tussentijds goed op de hoogte gehouden via mail.

Sandra 10-11-2016 Via de website gekocht

Zo makkelijk

De site is duidelijk om makkelijk een bestelling te plaatsen.
Leveringsstatus kan je goed opvolgen.
Zelfs op zondag wordt er geleverd.
Zelf meegemaakt zondag bbq willen doen,maar geen bbq. Zaterdag besteld en zondag stond hij bij ons. Toch fantastisch.

peri 10-11-2016 In de winkel gekocht
eindhoven

super winkel

gisteren besteld vandaag kunnen afhalen. goede en duidelijke communicatie per mail. hulpzaam en vriendelijk personeel

Pluspunten

• snelle service

Annemie 10-11-2016 Via de website gekocht

Beoordeling

Bij Coolblue zit je goed. Prijs, levering, bezorging. Prima. Als een enkele keer iets niet direct leverbaar is sturen ze een mail als het binnen is. Gewoon goed!

Peter 10-11-2016 Via de website gekocht

3 d tv

Overdag e-mails met vragen gezonden, direct beantwoord en om 21.30 besteld en volgende dag in huis, kon de aankomsttijd goed volgen, zee duidelijke trace and track

Pluspunten

• Antwoorden op vragen
  • Snelle bezorging

Nathalie 09-11-2016 Via de website gekocht

Super

Super snelle en betrouwbare levering (vaak de dag na het bestellen al). Vriendelijke en meedenkende klantenservice.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Groot aanbod producten
  • Vriendelijke klantenservice

tevreden klant 09-11-2016 Via de website gekocht

Erg goede service en snelle levering

Dit was onze tweede bestelling bij coolblue en wederom blij verrast met de snelle en goede service. Na wat zoeken op het internet kwam Coolblue als goedkoopste uit de bus en aangezien we al eerder iets besteld hadden bij coolblue was de keuze snel gemaakt. We werden goed op de hoogte gehouden van elke stap in het bezorgproces. De dag erna kon het pakket al worden afgehaald en we zijn zowel met het product als de service van coolblue erg tevreden. Zeker een aanrader voor anderen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Status updates m.b.t bestelling
  • Mogelijkheid tot afhalen bij PostNL

MJ de Boer 09-11-2016 Via de website gekocht

Snelle en op de aangekongde tijd bezorgd.

Snel en betrouwbare levering. Je wordt als klant met respect behandeld. De prijskwaliteit is goed. Onze nieuwe koelkast werd uitgepakt, het verpakkingsmateriaal en de oude koelkast werden meegenomen en de nieuwe op z'n plek gezet.

Eric van de Ven 09-11-2016 Via de website gekocht

Eric van de Ven

Handige on-line shop met meer dan voldoende keuzemogelijkheden en variaties . Voor elk wat wils als je naar een specifiek product op zoek bent .

Pluspunten

• voldoende keuze
  • vergelijkingen aanwezig
  • alternatieven bij de hand

Chantal 09-11-2016 Via de website gekocht

Coolblue geeft je inderdaad een glimlach

Zeer snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het product geleverd gaat worden. Het personeel dat het product kwam leveren, was vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader om je producten te bestellen bij coolblue.

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijk personeel