Deze score is berekend op basis van 3155 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Laurien Swinnen 29-09-2020

Zeer makkelijke webshop om je gewenst product te kiezen. Ik vergelijk overal de prijzen en heb ondervonden dat Coolblue nog scherpere prijzen aanbied. Snelle service.

Frank 29-09-2020

Goede informatie over de producten zelf, hulp bij het kiezen én een mooie selectie aan filters zodat je heel snel je aankoopopties kunt terugbrengen tot een behapbaar aantal en deze gericht kunt vergelijken met elkaar.

Judith 29-09-2020

Duidelijke site met betrouwbare reviews
Goede aanbiedingen
Super snelle levering binnen 24 uur en dat op zondag.
Ontzettend behulpzame bezorgers

Sjef Bertens 29-09-2020

Snelle en correcte levering, precies volgens afspraak.
Veel lof ook voor de bezorgers welke zaterdagmorgen ook nog de moeite namen om 10 minuten voor een gesloten deur te wachten.

P.F.T. 29-09-2020

Tevreden, degelijke informatie en snelle afhandeling.
Mooi te volgen via track & trace, geen enkele reden voor een negatieve reactie.

Brent 29-09-2020

Ik ben zeer tevreden over coolblue. snel geleverd en als het aangekochte item toch niet echt zoals verwacht is kan je het gewoon terugsturen. Top!

Tamara 29-09-2020

Makkelijke en informatieve website. Uitgebreide collectie artikelen. Geeft ook goed advies op basis van jouw wensen, wat ik echt enorm waardeer. Bezorging was supersnel. Over verpakkingsmateriaal is goed nagedacht. Top. Nog geen ervaring gehad met retouren of klantenservice. Ik ben vooralsnog heel erg tevreden.

Dineke 29-09-2020

Ik kwam er pas 's avonds achter dat ik de volgende dag voor mijn werk een saturatiemeter nodig had. Deze was niet in de winkel voorradig, maar de website gaf aan dat ik deze kon reserveren zodat ik de volgende ochtend vanaf 9h de saturatiemeter kon afhalen. Geweldige service! In de winkel keurig en snel geholpen. Factuur kreeg ik met de mail.

Michelle 29-09-2020

Goed en snel advies gekregen via Twitter van Coolblue, daarna gemakkelijk snel besteld en thuisgestuurd gekregen op mijn eigen gekozen bezorg dag.

G-N 29-09-2020

Hele snelle en correcte bezorging, zelfs als het met PostNL gaat ipv hun mooie blauwe busjes!
Omschrijving van de artikelen zijn zeer uitgebreid!

Vanherreweghe Luc 29-09-2020

Ik ben héél tevreden van jullie daar alles héél vlot verlopen is en jullie mijn pakje de volgende dag reeds bij mij thuis lieten afleveren, dus zeer goeie service en ook een goede prijs/kwaliteit verhouding en ik zal zeker in de toekomst nog bij jullie bestellen. Dank jullie wel

Fausia 29-09-2020

Coolblue heeft vele mogelijkheden en maak het keuze voor jou makkelijker dmv filmpjes en instructies. Je hebt bijna geen mogelijkheid om een miskoop te doen. Ik heb al een wasmachine, tv 70 inch en een soundbar gekocht. Voor mij geen ander winkel meer. Ook in de toekomst zal ik Coolblue benaderen voor mijn huisraad of voor de kinderen een spelcomputer. Top!

san 29-09-2020

Hele goeie service en snelle service duidelijke communicatie en goed geholpen

Deepak 29-09-2020

Coolblue had de buitenlampen op voorraad en is altijd heel snel met zijn klantenservice, geen lange wachtrijen etc.

Thijs van der Wel 29-09-2020

Met Coolblue weet je gewoon dat
1.) De bezorging prima verloopt
2.) Dat als er iets mis is met het product dat je altijd terecht kan bij de elektronische helpdesk, of een fysiek kantoor
3.) Dat er niet moeilijk wordt gedaan bij garantie of zoiets

Kortom, het is gewoon een fijne winkel met echt goede klantenservice

Mien 29-09-2020

Altijd de beste prijs, perfecte dienst na verkoop. Gratis levering is ook een pluspunt. Ook fijn dat de grotere toestellen thuis geplaatst worden.

Cindy 29-09-2020

Veel keuze. Juiste, correcte en laagste prijs.
Veel en goede filters om het zoeken te vergemakkelijken.
Supersnelle levering, zelfs op zondag.

Devis 29-09-2020

Nothing left unattended from the moment you arrive, where you will be welcomed and helped tosards your next step. Waiting time is not so long but you can meanwhile admire the high technology pieces around. Employees are smiling Friendly' snd helpful. Deserve a 10.

Yvan Rooseleer 29-09-2020

De webshop van Coolblue is de beste die ik ken. Elke keer dat ik iets wil bestellen word ik zeer goed ondersteund: relevante informatie, eenvoudige navigatie, simpele afwikkeling.

Ingrid 29-09-2020

Duidelijke omschrijving, snelle levering, zelfs op zondag. En ook na ontvangst duidelijke toelichting hoe ik de gegevens van de oude naar de nieuwe telefoon over moest zetten. Top!

Celine Dodemont 29-09-2020

Het product is snel en veilig geleverd. Zelfs op zondag. Daarbij ook heel erg tevreden over het product. Op de site duidelijke aanwijzigingen gegeven voor de verschillende merken en specificaties van de stofzuiger.

Nick 29-09-2020

Simpelweg de beste webshop in Nederland. Vriendelijke klantenservice en no nonsense instelling. Gewoon top!

Michel 29-09-2020

Goede uitleg, zeker met de video erbij. snel in huis, apparaat doet wat wordt geschetst.

perry 29-09-2020

iPhone 7+ besteld. Op zaterdag middag en zondag middag belde de bezorger aan met de iPhone 7+ Gewoon super snelle levering.

Ina 29-09-2020

Snelle levering en het bedrag van een foute bestelling werd snel terugbetaald. Perfecte service.

Harry 29-09-2020

Goede site. Makkelijk te sortere op wat je wilt. Aflevering zeer positief over. Ook goede adviezen.

Chris 29-09-2020

Mijn bestelling zit voor de 2de keer op rij vast bij Bpost.
vorige keer bijna 14 dagen moeten wachten voor we het product hadden. Ik dacht ja kan gebeuren.
Nu moest mijn product zondag worden geleverd, ik dacht hier kan niet veel mee misgaan. levering voor zien tussen 16 en 18u. Om 19u een melding dat de chauffeur er niet geraakt wegens omstandigheden.
Het is dinsdag en niemand weet wanneer het gaat aankomen.
naar de klantendienst gebeld Bpost wijst naar Coolblue en Coolblue zegt ja meneer daar kunnen wij niet veel aan doen dat ligt aan Bpost,als je het pakket binnen 2 werkdagen nog niet hebt bel dan eens terug.

Erwin 29-09-2020

De webshop en de producten zijn echt goed omschreven en houd van de manier van schrijven. Helaas is het niet goed gegaan met mijn bestelling. Ze zouden aanleveren maar helaas bleef de tijd opschrijven dus belde ik de klantenservice. Daar kreeg ik te horen dat het pakket door de fiets bezorger niet meer bezorgd werd en deze door werd geschoven naar overmorgen ivm capaciteit bezorgers.

Hierop heb ik besloten de bestelling te annuleren en elders te bestellen.

Ik werd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan maar ik vind dit wel een mindere ervaring met Coolblue. Ik zal hierdoor wel een extra keer na denken om bij Coolblue te bestellen als ik een product snel wilt ontvangen.

max 29-09-2020

Altijd goede ervaringen gehad met deze webwinkel, altijd geleverd op de dag dat het beloofd word. Product geleverd zoals aangegeven, goede verpakking, en zelfs op zondag bezorgd :D.

Jesse 29-09-2020

Website is duidelijk, levering was snel en op tijd. De prijs van de stofzuiger week niet af van andere aanbieders. De bezorger kwam netjes binnen de aangegeven tijd langs. Al met al een aangename ervaring.

Kor 29-09-2020

Voor al m'n 'duurdere' electronica ga ik meestal voor CoolBlue. Waarom? Service is erg goed, nog nooit een slechte ervaring gehad, voor een 'corporate' komen ze altijd erg vriendelijk over, dat is zeker een goede review waard!

Prima organisatie dus, blijf zo doorgaan!

SG 29-09-2020

Very good website and service. The delivery was very fast (next day) and the packaging was unharmed. The quality of the product was good and the price that I bought it was the cheapest I could find at that time. Totally recommended.

Rivo 29-09-2020

Duidelijke site, goede service in het verleden en snel geleverd. Prijs niet altijd de goedkoopste, maar door de service en ondersteuning vergeten we dit snel.

Hes 29-09-2020

Prima bezorging.
Ze bellen keurig een half uur van te voren en de jongens zijn beleefd en netjes.
Nemen kosteloos de oude apparatuur mee en ook het verpakkingsmateriaal.
De levering kwam zoals beloofd de volgende dag!
Mijn droger had de geest gegeven de dag ervoor en binnen 24 uur zat de was in de nieuwe droger, toppie!

Dirk 29-09-2020

CoolBlue heeft een groot assortiment; ze leveren snel, met goede info; via app krijg je snelle service

L C 29-09-2020

Ik vind Coolblue een fijne app hebben en als er iets besteld word ook een snelle levering. Levering aan goed te volgen via de mails die je krijgt.
Prima dus.

Maan 29-09-2020

Perfecte afhandeling van mijn vraag via de klantenservice. Makkelijk te bestellen en supersnelle levering.

A.S. 29-09-2020

Duidelijke communicatie op zowel website als in e-mails, met een grappige toon. Bestellen bij Coolblue gaat altijd goed en is altijd mijn eerste stop wanneer ik online electronica ga kopen.

JolandaP 29-09-2020

De webshop is duidelijk. Snelle afhandeling en verzending van mijn bestelling.

Charmaine 29-09-2020

Ik werd prima geholpen ondanks het 10 min voor sluitingstijd was, personeel nam rustig de tijd ook voor mijn vragen.

Fr Voermans 29-09-2020

Super snelle levering van mijn 350 G OSS lens van Sony voldoet aan alle verwachtingen.
Vrijdagmiddag besteld, zaterdag afgeleverd.
Helaas met Corona mijn vakantie nog even uitstellen voor het gebruik van de lens

Geert 29-09-2020

Overzichtelijk, snel en goede prijzen
Wel een beetje overdreven hoe het artikel verpakt wordt. De omdoos bevatte genoeg ruimte voor nog 3x mijn bestelling....zonde van het papier

Victor 29-09-2020

De levering werd de volgende dag door Coolblue verstuurd. Hiervoor ontving ik een tracking number de avond van tevoren. Ik ben de hele ochtend thuisgebleven om de levering in ontvangst te nemen. Uiteindelijk ontving ik kort voor afloop van de opgegeven tijd een berichtje dat ik de volgende dag het pakket kon ophalen bij een NL Post punt. Website prima, levering dramatisch.

JM Verduyn 29-09-2020

Snelle levering, duidelijke informatie over de tijden dat ze langs komen en vriendelijk personeel.

Bert 29-09-2020

Product geleverd zoals omschreven en keurig op tijd geleverd. Alles prima naar wens!

A.W. Korver 28-09-2020

Prettige website, je kunt snel vinden wat je zoekt, gebruiksvriendelijk dus. Ik heb voor Coolblue gekozen door een eerdere ervaring. Snelle levering, en goede prijs

Zhinaluna 28-09-2020

Het is een fijne website om dingen te zoeken en met elkaar te vergelijken. De reviews maken het makkelijk om een keuze te maken. De levering is vaak snel. De service van het leveren en de grote apparaten plaatsen en uitpakken is wel veranderd. Soms moet je grote apparaten zelf nog uitpakken en zit je met veel extra rommel. Bij sommige grote apparaten kan je deze service erbij nemen ( lees kopen). Mocht er iets in orde zijn of iets kapot gaan dan is coolblue echt super. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het terugsturen en de afhandeling ( reparatie of vervanging) . Tot nu toe hebben wij altijd het apparaat snel terug gekregen in goede staat of is er een nieuw apparaat gestuurd, echt super!

Gill 28-09-2020

Wanneer je in alle haast iets bestelt en na betaling ontdekt dat je niet morgen / zaterdag bezorgen hebt gekozen maar maandag... aaah! Maar dan via de chat nog die lieve jongen spreekt die het wel even regelt. Whoop!

Myrande 28-09-2020

Ik heb het pakketje nog niet ontvangen. Vandaag telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ik weet dat Coolblue er niets aan kan doen, want ik heb keurig een bevestiging gekregen dat Coolblue het bij POSTNL heeft geleverd. Al 2x is het aflever moment door POSTNL gewijzigd. Dus ik heb na 3 dagen nog niets ontvangen, wel betaald. Speciaal gekozen voor het ophalen op een pickup-punt, omdat het lastig te bepalen was wanneer we thuis zouden zijn. Afhalen in de winkel was een andere optie, maar we hadden het vermoeden dat het op zaterdagochtend daar wel druk kon zijn.
Het product kan ik dus geen beoordeling over geven. Deze review is dus eigenlijk voor POSTNL, maar ja Coolblue is de verkoper en mijn aanspreekpunt.

Jur 28-09-2020

Fijne overzichtelijke webwinkel, kosteloos verzenden en goede service met onder andere betrekking op het op de hoogte stellen over de status van de bestelling.