Deze score is berekend op basis van 1375 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eric 15-08-2019

Ik had een microgolf besteld. Deze werd netjes geleverd door een derde partij op een feestdag. Leverancier was vriendelijk, maar kon helaas het oude product niet meenemen aangezien dit niet door Coolblue aan hen was gevraagd.
De website vermeld aan kopers echter dat het oude product gratis wordt meegenomen.

Mijn lage score is dan ook het resultaat van deze misleiding.

Joanna 15-08-2019

Slecht bereikbaar telefonisch.
Niet werkende nieuwe Nokia 5.1 plus geretourneerd, kreeg foto van een andere toestel.
Moet nog voor die beschadigd, oud telefoon ,reparatie kosten betalen
Oplichters!
Koop niks meer

Sonja 14-08-2019

Duidelijke website, goed terug te vinden wat de reviews van andere gebruikers zijn, levering snel met een heel goede track en tracé. Ik ervaar Coolblue als zeer betrouwbaar

Marvin Tilroe 14-08-2019

Snelle levering, goede productinformatie en contact tussen Coolblue en klant. Alleen bezorgtijd wordt nogal ruim genomen vindt ik.

Lia 14-08-2019

Prettige verkopers met kennis van zaken. Na een vergelijking in het systeem niet pushen om de duurste aan te schaffen maar redeneren waarom en waarvoor je een product aanschaft.
Verkoper verteld dat ik hem een topper vond

Arnold 14-08-2019

Uitstekende winkel voor bestellingen. Slechtst mogelijke afhandeling van garantie aanspraken. zojuist het 4e niet goed gerepareerde artikel in 2,5 jaar teruggekregen. 1e was laptop die gecrasht was, na 2 weken retour maar niet gerepareerd. Dan weer 2 weken wachten en uiteindelijk geld retour. 2e product was de nieuwe laptop die ik gekocht had van geld retour. Na 1 jaar laptop gecrasht (zelfde probleem als met eerdere laptop) en ja hoor na 2 weken ongerepareerd retour en ja hoor na 2 weken geld retour. 3e product soundplate na eerst een melding dat het product naar reparateur ging de melding dat hij onherstelbaar beschadigd was en ik geen recht had op garantie. Na klagen bleek dat het product bij de reparateur kapot was gevallen en kreeg ik toch geld retour. 4e product is een oplaabare stofzuiger. Klacht is dat na 1 jaar de accu niet oplaad en dus stofzuiger inclusief oplader teruggestuurd. Nu na 2 weken krijg ik wel de stofzuiger maar niet de lader terug. Het is werkelijk zo dat alle bestellingen 100 % volgens afspraak geleverd worden maar helaas geldt dat van 100 % van de retouren niet in één keer wordt opgelost. Uiteindelijk werd er in de eerste 3 gevallen wel een oplossing geboden door coolblue maar ikheb er nu even genoeg van om elke keer weer zelf actie te moeten ondernemen om te krijgen waar ik recht op heb

A. van Maren 14-08-2019

Snelle bezorging, vriendelijke bezorgers, zeer behulpzaam. En ze bezorgen op de gezette tijd.

Nicolette Weijman 13-08-2019

‘S middags koffiemachine besteld ‘s avonds alweer aan de koffie! Snelle levering dus en prima service. Een dikke 10 dus!☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️

Milou 13-08-2019

Ze doen precies wat ze beloven. Duidelijke mail over de levering. Een uur van te voren een bericht dat ze onderweg zijn en 20 min voor dat ze er waren een belletje. Heel fijn om te zien welke medewerkers komen, de namen staan er bij. Wasmachine was zo geïnstalleerd en de oude netjes meegenomen.

w.wieseman-molthoff 13-08-2019

de bestelling wordt correct afgeleverd en het tijdstip van bezorging om en nabij doorgegeven,zodat je er rekening mee kunt houden dat je thuis bent.

Schorry 13-08-2019

Levering niet kunnen laten uitvoeren zoals eerst beloofd op site. Moeten kiezen om aankoop 5 dagen later te laten leveren. Levering was dan wel op de afgesproken moment, maar met ontbrekend onderdeel. Direct retour aangemaakt en dan nog eens meer dan 2 weken wachten op het onderdeel. Weinig tot geen duidelijke communicatie van stand van zaken. Coolblue heeft mij bij deze aankoop gewoon genegeerd en niet kunnen nakomen aan hun loze beloftes. Jammer dat ik niet de service heb gekregen die ze beloven.

Hrlrns 13-08-2019

The delivery was next day as scheduled. I liked that I could choose to have the package delivered to a local store where I could pick it up at my convenience as I prefer not to have to wait at home for deliveries. The price for my purchase was competitive with other suppliers.

Kir 13-08-2019

Leuke website, gemakkelijk om te vinden wat je nodig hebt.
Prijzen zijn redelijk, snelle en gratis levering

Dirk Hanemaaijer 13-08-2019

Daar ik geen nog geen iDeal had, vond ik het handig dat je ook vooruit kon betalen.

coby 13-08-2019

vlotte levering
je betaald vooraf maar is geen enkel probleem ik had zelf verkeerd artikel besteld heb het retour gestuurd en kreeg keurig mail dat het bij hun binnen was en dat ze mijn geld retour gingen boeken
tegenwoordig kan dat bij sommige bedrijven moeizaam gaan en moet je achter je geld aan
perfect net bedrijf

Petra 12-08-2019

Geen levering wasmachine op afgesproken tijd. Hele dag vrijgenomen. Geen wasmachine. Twee dagen later alsnog. Foutief geplaatst!!!!! Bij centrifugeren ratelt en schokt de gloednieuwe machine zowaar 1,5 meter van zn plek. Ik ben me kapot geschrokken. Klantenservice laat Miele contact met me opnemen. Ik wacht nog steeds. Geen was kunnen draaien sinds 2 weken. Grote schande. Klant kwijt.

Mathijn 12-08-2019

Coolblue is makkelijk om te bestellen en te leveren. Maar after-sales is waardeloos en men komt niet eens de verplichtingen na die je van een leverancier kan en mag verwachten.
Wij hadden een koelkast gekocht (https://www.coolblue.nl/product/711474). Na twee jaar een een paar weken doet de koelkast helemaal niets meer (precies minden in onze vakantie toen er niemand thuis was). Het antwoord van Coolblue was meerdere malen: Sorry de de garantie is verlopen. Terwijl je een levensduur van een koelkast van minimaal 5 jaar mag verwachten en over dit soort zaken zijn afspraken (https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-buiten-garantietermijn). Er zijn geen opties geboden voor alternatieven of tegemoetkomingen, helemaal niets.
Grote bedrijven met hun "service-afdelingen" laten de medewerkers een protocollen volgen en helpen hun klanten niet of nauwelijks, maar men wordt om de tuingeleid.
Ronduit onbeschoft.

M Bierma 12-08-2019

Super tevreden over de goede en persoonlijke service van Coolblue. Ze hebben een zeer duidelijke website met gedetailleerde beschrijvingen (+ opties). Groot assortiment en snel en betrouwbare levering. Ze zijn zeer eenvoudig, op verschillende manieren bereikbaar, Top!

Peter 12-08-2019

De service is perfect en je hebt alles snel in huis en de prijzen zijn goed echt een top bedrijf

Peter uit Almere 12-08-2019

Prettige website en lekker snelle levering. Vind de prijzen goed/scherp en ik kan hier zonder zorgen bestellen. Mijn nieuwe autoradio wordt zonder verzendkosten geleverd.
Netjes dat ze zelf een filmpje over de inbouw van de autoradio hebben gemaakt! Deze kreeg ik als tip via mail toegestuurd na de bestelling.

Christine Schenk 12-08-2019

Coolblue: perfect bedrijf!

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment en je kan duidelijk filteren op wat jij belangrijk vindt bij een bepaald product. De prijs is goed, bij mijn product zelfs het goedkoopste van alle aanbieders van het product. Ik vind de (woord)grappen ook heel leuk in de mail die je krijgt (je kan bij Coolblue dus in wachttherapie, vet leuk). Daarnaast wordt er gezorgd voor een snelle levering, kortom: bij Coolblue moet je wezen !

Fiona 12-08-2019

Ik had een nieuwe laptop nodig voor m’n studie. Ik besloot bij Coolblue te kijken wegens het ruime aanbod. Ook is de prijs-kwaliteitverhouding goed! Ik heb (met een beetje hulp) makkelijk de perfecte laptop gevonden. Levering was ook super snel!

Richard 12-08-2019

Alles wordt uit eigen naam gehandeld en geleverd, top dus. Niet zoals een hoop andere aanbieders (bol.com etc..) die als platform dienen voor andere leveranciers en daarmee hun verantwoordelijkheid weerleggen.

Theaux 12-08-2019

Bestellingen worden nooit op maandag bezorgd. Kortom waardeloos. Oplossing volgens Coolblue, "kies de volgende keer een ander bezorg moment, bijvoorbeeld op dinsdag" ??? Sorry hoor, dit slaat nergens op!

Vincent 12-08-2019

Ik heb een laptop beeldscherm muis en toetsenbord aangeschaft bij CoolBlue. De website is erg overzichtelijk en er is veel aanbod om uit te kiezen, waarbij ook de optie om 2 dezelfde producten te vergelijken handig is. Bij de toetsenborden waren de korte beschrijvingen niet allemaal even eenduidig waardoor je de volledige beschrijving moet openen.
Betaling gaat makkelijk en veilig met iDEAL. De levering was erg snel. Besteld om 15 uur en bezorgd de volgende dag om 10 uur!! Echt klasse!

Birgit Coppieters 12-08-2019

Ik kies heel graag voor Coolblue om verschillende redenen. In de eerste plaats is er de klantvriendelijkheid. Er zijn veel en transparante klantenbeoordelingen, en wanneer deze niet volstaan kon ik steeds terecht bij een medewerker via de telefoon of in de fysieke winkel. Wellicht ook online, dat heb ik nog niet geprobeerd. Heel behulpzaam correct, ook de dienst na verkoop.
Verder vind ik dat ze een heel groot assortiment hebben, waaronder ook een aantal duurzame merken, waar ik echt naar zoek. De prijs-kwaliteit is echt top.
Last but not least: ze hebben een goede deal met Mobile Vikings, waardoor ik geld uitspaar!

Caroline van Kooten 12-08-2019

Web-site zeer snel en correct
Makkelijke bestel formule
Zeer snelle levering en informatie over de levering

Rob 11-08-2019

Duidelijke website, goede prijs, snelle levering en super vriendelijke bezorgers die onze TV hebben geïnstalleerd. Chapeau!!!

Bar 11-08-2019

Slechte aflevering vrijdag besteld en betaald om 16.00 uur en niet geleverd op zaterdag zoals de reclame zegt maar pas op maandag

Jack 11-08-2019

Duidelijke webshop met goede prijzen. Alles overzichtelijk met goede informatie over de produkten en de leveringsvoorwaarden.

Roy 11-08-2019

De site is heel gebruikers vriendelijk. De vergelijk functie ontzettend handig. En kom je er niet uit, stap je naar een vestiging voor een vakkundig advies. Zo heb ik al twee keer een goede keuze kunnen maken voor een mobiel.

Diederik TP 11-08-2019

Snelle en betrouwbare service. Spullen die je besteld heb je echt de volgende dag in huis. Ook wordt je via mail met track & trace gegevens goed op de hoogte gehouden.

Greyhound 11-08-2019

Geduld, vriendelijkheid, en weer geduld ondanks het feit dat mijn order zoek was in de computer.
Alles is goed gekomen voor en met een smile!

Bessel 11-08-2019

Coolblue is een winkel die snel levert en goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. Ook hun aftersales is goed georganiseerd en ze komen gauw met passende oplossingen. Daarnaast hebben ze een overzichtelijk website en bieden ze veel service aan. Ik koop er al jaren en blijf dit in de toekomst ook doen!

Lisa 11-08-2019

Coolblue, alles voor een glimlach. Mag ik dat even ter discussie stellen? Ik wacht al 4 dagen op dat mijn koelkast wordt opgehaald. Wat een stelletje amateurs daar. Het is tenenkrommend dat er beloftes worden gedaan bij het bestellen van produkten (oude produkt meenemen) en dat er vervolgens blunder op blunder wordt gestapeld bij het waarmaken van die beloftes. Nooit meer Cool blue voor mij.

Marianne 10-08-2019

Bij Coolblue een wasdroger bestelt die er in de test van de Consumenten bond goed uitkwam.

Levering heel precies op afgesproken tijd, echt super. Je hoeft hier tenminste niet de hele dag op je levering te wachten!

Vriendelijke jongens die hem aangesloten hebben en goede gebruiks instructies gegeven hebben. Droger kon meteen gebruikt en werd ook meteen gebruikt! De oude droger werd netjes meegenomen.

Elly 10-08-2019

Wat een slechte organisatie! Nooit meer Coolblue voor mij. Wasmachine besteld, duurde drie dagen voor ze leverden, eindelijk...Daar kwamen ze. Reuze vriendelijke mannen, maar....ze hadden een droger voor mij. Lang verhaal kort. Mijn wasmachine is zoek en als ik 117 euro bijbetaal krijg ik een soortgelijke wasmachine! Wat denk je zelf!?

jan kloos 10-08-2019

om 17.40 een Iphone xr 64gb gekocht en om kwart over 8 de volgende ochtend stond de postbode met de Iphone voor de deur. Het is bijna of ik aan de toonbank stond en de juffrouw even naar het magazijn liep om het ding te pakken. Wat duidelijk is, is dat ze de internet consument heel goed begrijpen bij Coolblue. En hun motto¨ alles voor een glimlach¨ meer dan waar maken.

Yvonne 10-08-2019

Vanaf het moment dat je iets hebt besteld tot de aflevering houden ze je keurig op de hoogte en houden ze zich eraan. Pluim voor Cool Blue

Linda Kerrebijn 10-08-2019

Heledag zitten wachten op mijn wasmachine maar niet ontvangen gebeld en kreeg te horen dat de hele rit niet is gemaakt. Wordt nu vier dagen later. Heb nu geannuleerd want zo wil ik niet behandeld worden een telefoontje is het minste wat ze konden doen. Nu nog vier dagen wachten tot het geld retour wordt gestort. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik wat bij jullie bestel.

Paolo Fusilli 10-08-2019

Site is erg gebruiksvriendelijk. De bevestigingsmail van je order, de klantenservice totaan de bezorger: Van alles druipt de klantvriendelijkheid af!
Levering snel en keurig volgens afspraak. Product naar volle tevredenheid in gebruik genomen.

jeroen 10-08-2019

Computer besteld afgebeeld met diskdrive. Bij levering blijkt er geen diskdrive bij te zitten. Inmiddels meerdere programma's op computer gezet. Coolblue kan als enige oplossing een ander model tegen bijbetaling leveren, Geen Service.

Edi 10-08-2019

Vrij. droger en wasmachine besteld en betaald. Zou wo. bezorgd worden. Ivm een aanvullende verzekering (die niet meer bestond) is de bestelling geannuleerd. Wij hebben hier geen enkele bericht over gekregen. We hebben wo. uren zitten wachten. Klantenservice gebeld. Duizendmaal excuses. Ze zouden de bezorging herinplannen. Aankomende zaterdag zou het met zekerheid bezorgd worden. Wederom e-mail gekregen met bezorgdatum / tijd. Vandaag (zaterdag) weer uren zitten wachten. Klantenservice gebeld. Even nachecken. Bezorging is geannuleerd. Klantenservice dame weet niet waarom. “Zullen we weer een afspraak inplannen?” Nee, dank je wel. Al 2 weken geen werkende wasmachine en droger. En of we nu even doordeweeks vrij willen vragen van werk, zodat het bezorgd kan worden. Al 2 maal toe uitstel door hun eigen fouten en geen initiatief om met een tijdige en passende oplossing te komen. Nooit. Meer. Coolblue.

Joy 10-08-2019

Pluspunt coolblue ze nemen bij bezorging al het verpakkingsmateriaal mee en in ons geval de oude koelkast.

Minpunt ; vandaag besteld morgen geleverd en dan 4 dagen wachten op het product. Is niet erg maar zal fijn zijn als dit vermeld word.

Ik snap dat er onderbezetting kan zijn i.v.m. vakantie.

In ons geval waren de chauffeurs super vriendelijk en enthausiast was leuk om te zien.

Arie 09-08-2019

De airco is van goede kwaliteit, de levering verliep keurig, en prijstechnisch was ook goed.
Conclusie; bij dit bedrijf kun je gerust terecht.

Gerard 09-08-2019

Een geweldige site .... gemakkelijk te bestellen en vervolgens een snelle en correcte levering.
Tot en met de levering goed gecommuniceerd.

Nu een aantal keren een artikel besteld, naar volle tevredenheid.

Prijstechnisch óók goed!

Kortom kopen bij Coolblue is zeker aan te bevelen. DOEN!

Fay 09-08-2019

Heel overzichtelijke webshop. De productinformatie is duidelijk en volledig. Het bestellen ging erg makkelijk. Mijn bestelling werd de volgende werkdag al bezorgd. Het bezorgtijdstip werd ook doorgegeven zodat je niet een hele dag kwijt bent aan op je bestelling wachten. Heel erg fijn!

Wim 09-08-2019

Ik heb één keer wat besteld en ben heel erg tevreden daar om heb ik mijn tweede bestelling kort daar op ook gedaan. En ben zeker van plan als we in de toekomst weer iets nodig hebben zeker bij Coolbleu weer een bestelling te plaatsen.

Fam. Doppenberg 09-08-2019

Zeer snelle communicatie en zelf leverdag kiezen. Installatie van wasmachine en droger was erg prettig en ging allemaal in goed overleg en de oude apparaten en verpakking werd gratis weer meegenomen

peggy 09-08-2019

Goede, snelle en deskundige hulp. Let er wel op dat je in de fysieke winkel een nummertje moet trekken ;)