Boris 06-07-2023

De website van Coolblue is helder, intuïtief en gemakkelijk te navigeren, waardoor je gemakkelijk vindt wat je nodig hebt. Informatie over de producten is gedetailleerd en inclusief eerlijke, onbevooroordeelde recensies van andere klanten, wat erg helpt bij het maken van een geïnformeerde beslissing. De levering is snel, de communicatie erover tijdig en informatief.

Dirk EA 06-07-2023

Allereerst ben ik op zoek gegaan naar de website van de producenten om mijn product te selecteren.
Daarna heb ik dit specifieke product gezocht bij verschillende webshops.
De meest duidelijke presentatie en informatie vond ik bij Coolblue.be.
Daarenboven was de prijs correct en de levertijd heel kort.
Ik heb dan ook het "gesofisticeerde" product binnen de 24 u in een perfect veilige verpakking aan huis geleverd gekregen, in volledige en perfecte staat.
Daarenboven verraste een mail met tips & tricks voor installatie en goed gebruik mij. Deze was heel erg welkom.
Daarenboven vond ik ook een mail met het factuur.
Een mooi afgewerkt service van start tot finish! En een korte follow-up om de klanttevredenheid te meten.
Wat wil je nog meer...

Thierry 06-07-2023

Overzichtelijke website met duidelijke informatie.
Goede prijszetting. De functie vergelijken is echt nuttig.

Rieja 06-07-2023

Uitermate tevreden. Fijn is dat je voor de levering van grote huishoudtoestellen kan kiezen voor een tijdsblok. Superfijn is dat je na levering via mail nog diverse tips ontvangt en een link om de gebruikshandleiding via het web af te laden. De website is zeer praktisch en overzichtelijk waardoor je een bewuste keuze kan maken zonder advies van de experten. Mooi zo!

Jef 06-07-2023

Coolblue bewijst me steeds keer op keer, dat zij de beste webwinkel is. Top kwaliteit producten, snelle levering en de beste prijzen!

Dardan 06-07-2023

Zeer tevreden met de wasmachine en de dienstverlening van Coolblue. Topper.

Sabine De Waele 06-07-2023

Ik heb er alleen maar positieve ervaring mee, zowel qua aanbod, prijs, snelheid als dienst-na-verkoop en vriendelijkheid.

AV 06-07-2023

Vriendelijkheid, meestal snelle levering en snelle service achteraf bij misverstanden of schade.

Tim Van Caer 06-07-2023

Zeer vlotte en correcte levering.
Ik zou direct terug bestellen via Coolblue

Hanne V. 06-07-2023

Ik heb blind vertrouwen in Coolblue. Ik zal altijd naar coolblue.be surfen als ik een nieuw toestel nodig heb.

Inge 05-07-2023

Snelle levering (de dag na aankoop). Goede opvolging per mail. Er werd extra info over mijn bestelde steelstofzuiger gemaild..

Gemeente MM 05-07-2023

duidelijke website, snelle levering, snelle administratieve afhandeling,.......

Jeremy Fonteneau 05-07-2023

Overzichtelijke webshop met duidelijke productomschrijving en adviezen. De leverling verloopt vlot, alsook de bijhorende communicatie (wie bezorgt, wanneer).

De gehele ervaring is positief.

Malaury 05-07-2023

website is duidelijk, snelle levering en communicatie gaat vlot.
Ik kan elke stap van mijn bestelling volgen.

Aline 04-07-2023

Duidelijke beschrijving van de producten, zeer snelle levering. Zaterdag besteld, zondag in huis. Top!

Georges 04-07-2023

Correcte en snelle afhandeling. Levering gebeurde zoals afgesproken.
Het ging om een dringend object nodig om verder te kunnen werken.

Rita 03-07-2023

Goede website. Duidelijke uitleg van de artikelen. Vergelijken van de artikelen is ideaal om beslissing te nemen, levering in orde en vlug.

michel Van Osta 03-07-2023

ik bestel een gras kant snijdereen B+D en het product zou de dag er op geleverd worden ,zoals de reclame zegt ...doch vrijdag besteld en nu maandag nog steeds niet in ons bezit en het is zelfst. niet geleverd bij Post NL ??? wat moet ik daar uit besluiten ??

Ashley 03-07-2023

Ik bestel bijna altijd alles op coolblue. Ik vind dat ze heel erg goede klantenservice hebben en snelle gratis leveringen. De producten zijn van zeer goede kwaliteit.
Zeer content van coolblue.

Paul Knops 03-07-2023

Ruime keuze met uitstekend advies. De levering heeft wel een beetje langer geduurd dan voorzien: moest afgelopen vrijdag in huis zijn en is toegekomen op zondag voormiddag (dit wil zeggen vrijdag de een groot deel thuisgebleven en dit op zaterdag ook.

Stijn de Koning 03-07-2023

Topproducten, top service, bijzonder snelle levering. Nog nooit teleurgesteld. Bij Coolblue zit je altijd goe

Vespaguy 03-07-2023

Ik had een nieuw bbq rooster nodig en bestelde er 1 op Coolblue.be. De volgende dag al voor 10.00u geleverd en ook nog eens stukken goedkoper !

Robert 02-07-2023

Snelle en duidelijke website, goede en voldoende afbeeldingen.
Overzichtelijke keuzemenu's en leveringen gebeuren zoals beloofd, van kleine pakjes tot wasmachines.

Steven 02-07-2023

Levering zoals beloofd de dag nadien.
Direct in gebruik genomen en voldoet aan alle voorwaarden.
Top product

Tino 02-07-2023

Perfecte omschrijving en toestel doet exact wat het moet doen. Ongelooflijk makkelijk om in te stellen - werkelijk 2 minuten, snelle levering en up & go in no time, dikke aanrader