Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jantina 26-10-2019

ik heb een hele slechte ervaring, als er wat kapot is , hebben ze een hele slechte service
ik moest een magnetron opsturen, als hij aankomt is het deurtje kapot en dat is dan voor mijn rekening. Dan zeggen ze wij doen niet moeilijk en alles voor een glimlach, nou ik bestel er nooit meer wat. 1 jaar plezier gehad van een magnetron van 140 euro. BELACHELIJK.
Wat ook nog heel belachelijk is, dat de ene persoon aan de telefoon wat belooft en volgens een ander kan het dan weer niet gratis gemaakt worden. En dan krijg ik een mail dat hij retour gestuurd is, nou nooit wat ontvangen. Wat een slechte winkel.

Danimich 26-10-2019

Ik ben erg ontevreden over de service van coolblue.
ik heb er een duur sporthorloge gekocht van €242 die binnen 6 weken al kapot was!!!!! ik mag hem niet terugsturen, niet omruilen voor een veel goedkopere, omdat de 30 dagen voorbij zijn......de enige optie is reparatie. Naast t feit dat hij gewoon uitvalt, batterij op 0 springt, oververhit raakt werkt het ook nog niet met strava, hoewel dit wel zo verkocht wordt, ik kan er dus niets mee!!! #Allesvooreenglimlach ???? Ik dacht t niet dus! Zo'n spijt van mijn keuze voor coolblue

Rob 25-10-2019

Levering prima
Service 1x ook prima. In maart 2019 een reparatie aan een HP laptop uitgevoerd. In september doet zich hetzelfde euvel weer voor. En dan geeft Coolbleu niet thuis....hij valt buiten de garantieperiode is hun antwoord. Een laptop van 745 euro naar 2 jaar en 3 maanden defect.

Alex 24-10-2019

Zeer vriendelijke verkopers, zowel in fysieke winkel als bij de webcare (ik had ze niet nodig, maar ze droegen even hun steentje bij richting een andere webverkoper die me opgelicht hadden). Iedere keer toch een fijn gevoel als ik iets bij ze haal. Ik heb nog nooit iets retour hoeven sturen dus ik weet nog niet hoe dat proces is. ; )

J.A. Vinkenborg 24-10-2019

Goed werkende duidelijke website, goede prijzen. Levering was binnen een dag alleen kon ik geen dagdeel meer kiezen. Toch was de levering al de volgende ochtend om kwart voor 8. De bezorgers waren efficient en snel. Kan iets vriendelijker. Al met al een prima transactie voor de aflevering van mijn Miele warmtepompdroger.

Mickey 23-10-2019

Ik ben zeer tevreden over het product welke ik heb opgehaald bij Coolblue. Zaterdag besteld en zondag opgehaald. Geen lange wachtrij en ook nog eens voorzien van een gratis kop koffie. En vriendelijk personeel. Dank je wel :)

Piet 23-10-2019

Naast een uitgebreid assortiment tegen lage prijzen (daar zijn er meer van), bezorgt Coolblue ook punctueel met goede begeleiding/tracing. Juist daarom heb ik voor Coolblue gekozen.

Ton 23-10-2019

Uitstekende beschrijving van het product externe schijf op de site. Heb zodoende een goede keus kunnen maken. Daarnaast wil ik vermelden dat ik zondagavond heb besteld en maandagmorgen werd het om 10 uur thuis afgeleverd. klasse!

Liesbet 23-10-2019

Betrouwbare online winkel met kwaliteitsvolle producten. De site is heel overzichtelijk en de bestelling verloopt heel vlot. De super snelle levering vind ik fantastisch en de verpakking is heel stevig.

Ton Ritzen 23-10-2019

Ik heb in 2018 een samsung Galaxy tab a gekocht nu heb ik al een paar maanden last dat de Samsung cloud geen foto's en video's vanuit de Samsung cloud op mijn foto gallery zet, volgens cool blue ondersteund Samsung dit niet meer, Maar na contact met Samsung klopt dat niet, nu ben ik er achter gekomen dat het een tablet is voor de Spaanse markt, en wat zegt cool blue sorry gebruik maar de Google cloud. Ik koop dus NOOIT meer iets bij cool blue.

WILLIAM 23-10-2019

KLANTVRIENDELIJK - RUIME KEUZE - VEILIGE BETALING - ZEER SNELLE LEVERING - TOP !!!

Soepboer 23-10-2019

Al langere tijd oriënterend naar een Logitech G29 en wilde deze in eerste instantie bij de webshop kopen waar ik altijd mijn hardware bestel. Was het niet dat Coolblue enorm goede reclame maakt door in eigen kleuren met busjes door het land te rijden en ik nav het zien op de snelweg, toch even hun website ging checken. Voordeel; zondag besteld, maandag geleverd. Dit was bij de andere webshop niet mogelijk. Product was 3 euro duurder, maar de volgende dag levering en goede productomschrijving en website, gaf doorslag bij Coolblue te bestellen. Wat bleek, de Logitech Shifter (apart element twv 45-60 euro) werd gratis bijgeleverd! Een ontzettend goede keuze. Ik kreeg na betaling direct een bevestiging en even later ook het verzendbewijs met T&T code van PostNL. Inderdaad perfect de volgende dag geleverd, keurig verpakt en helemaal blij met mijn aankoop. Ik kan nergens iets op aanmerken, want Coolblue heeft 100% waargemaakt wat ze beloofden!

Chris 22-10-2019

Coolbleu, we hebben er meerdere keren wat besteld.
De website ziet er prima uit.
Het bestellen gaat ook gemakkelijk
Vrij snel er na krijg je een bevestiging per mail.
De klantenservice is wat moeilijk te bereiken . Wel veel mogelijkheden maar lange wachttijden. De medewerkers zijn vriendelijk.
Tot nu toe zou ik ze een 8 geven.

Maar ja het bezorgen is een punt.
Er staat doodleuk “ Vandaag bestellen voor 23.59 morgen in huis “
Zelfs op Zondag en in de avonden.
Zo bestel ik op Zaterdagavond op de website,
voor de zekerheid neem ik nog even van te voren telefonisch contact op of ik mijn pakketje echt op Zondag bezorgd krijg.
Ik word vriendelijk te woord gestaan.
En krijg te horen dat ik daar gewoon van uit kan gaan, bij hoge uitzondering.
Zondagochtend zie ik op mijn track and tracé dat mijn pakketje pas maandag word bezorgd.
Ik neem vervolgens contact op met Coolblue via what’s app en krijg 4 uur daarna reactie met excuus, standaard verhaaltje en dat er een mail naar mij onderweg is met de mededeling dat mijn pakketje vertraagd is en dat ik hopelijk mijn pakketje in goede orde maandag mag ontvangen.
De mail heb ik nooit gehad.
Ik neem daarover opnieuw contact op en krijg te horen dat er op 1 of andere manier geen mail verstuurd is, normaal is dat wel gebruikelijk zodra post.nl laat weten dat zij vertraging hebben. Op 1 of andere manier heeft post.nl ook niet laten weten dat er vertraging was bij mijn pakketje.
Kortom een hoop blabla .
Ik krijg een excuus met een sorry voucher voor de volgende keer.
Deze is een jaar geldig.
Opgelost volgens Coolbleu.
Voor mij is dit helaas al de derde keer dat pakketjes niet op de afgesproken dag bezorgd worden.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren.
Maar het feit blijft dat Coolbleu dingen beloofd die ze regelmatig niet helemaal na komen.
Coolbleu wil volgens mij met de tekst “ vandaag besteld voor 23.59 uur morgen in huis “ klanten trekken
Voor mij gaat dat helaas niet meer op.
Ik zou zeggen haal die tekst weg en kom gewoon je afspraken na daar maak je pas tevreden klanten mee

Vandaar mijn cijfer 6.

Wendy 22-10-2019

Duidelijke omschrijving van de producten. Snelle levering, vriendelijke bezorgers, die duidelijk vertelde hoe het product werkt. Oude apparaat weer meegenomen. Zeer tevreden!

Ryan Culot 22-10-2019

Voor 23u59 besteld en de nadien thuis is ook effectief zo! Niet zoals bij bol.com daar is het niet de dag nadien thuis maar de week nadien! Super leverancier die je een half uur op voorhand opbelt om je te verwittigen dat die onderweg naar je is. Groot aanbod aan de beste prijzen en vaak zijn er aanbiedingen die super interessant zijn! Alles loopt vlotjes zowel de betaling als het mailverkeer & de levering. Aangenaam verrast door coolblue 1ste keer besteld maar zal zeker niet de laatste zijn!

Marion 22-10-2019

Alles perfect vanaf de bestelling tot de levering. De bezorgers geduldig en vriendelijk

Darwin 22-10-2019

Coolblue, daar zou je een top service verwachten. Een foutje kan iedereen overkomen.

Recentelijk zijn mijn vriendin en ik verhuisd.
4 weken geleden hebben wij een wasmachine besteld, deze is 2 weken te laat geleverd. Vervelend natuurlijk dat je 2 weken niet kunt wassen na een verhuizing. Ter compensatie een voucher gehad. Prima, kan gebeuren.

Vorige week heb ik een droger besteld. Droger wordt afgelopen zaterdag klunzig geleverd (uit respect laat ik achterwege waarom) iets met stoten...
Na levering waren wij van plan een droog programma te starten en zagen toen dat de transportbouten niet verwijdert waren/zijn, en de droger ook niet waterpas stond.. vreemd? Wij hebben nog geen gereedschap om dit direct zelf op te lossen.
Gister bel ik naar de Coolblue klantenservice. Medewerker: .. plant de nazorg verkeerd (datum van gister) in waardoor wij vandaag geen nazorg hebben. Dit terwijl er zwart op wit bevestigd werd dat het zou plaatsvinden. Ik hang vervolgens vandaag met 3 verschillende klantenservice collega's aan de lijn, vanwege het niet ontvangen hebben van een tijdvak. Eenmaal aan de lijn met hen; valt bij 1 medewerker de verbinding weg, de ander heeft geen idee hoe nazorg te plannen, de ander bied een was pakketje aan ter compensatie. Seriously?

Conclusie wij hebben vandaag vrij genomen van werk, de droger kunnen wij nog niet gebruiken, en Coolblue zegt morgen langs te komen dus wij mogen nog een keer vrij nemen van werk. En dan nu hopen dat we vandaag wel een tijdvak ontvangen.
Compensatie? Dacht het niet!
Als je vervolgens om een manager vraagt, is die er niet. Dit kan toch niet?! Maak je afspraken waar en los het anders kordaat en volwassen op.
Inmiddels al een maand allerlei gedoe met bestellen bij jullie, ontzettend veel tijdsverlies gehad. Walgelijk zeg.

Jsg 22-10-2019

Enorm breed assortiment, duidelijke product uitleg en veel reviews. Snelle verzending

geen glimlach achteraf 21-10-2019

Het bestellen bij coolblue is goed geregeld maar reparaties achteraf is knudde.
Ik ben 9 dagen aan het lijntje gehouden omdat C een reparatie zou regelen bij een fabrikant binnen de garantie termijn .Uiteindelijk zelf met de fabrikant gebeld waaruit bleek dat C geen actie had ondernomen

A. Hovens 21-10-2019

De webshop is erg overzichtelijk en er staat veel uitleg bij de apparatuur. Zo is het eenvoudig om precies te vinden wat je zoekt. De levering is ook super snel en netjes verpakt. Een en al tevredenheid hier.

Michel van Ommen 21-10-2019

Voor mij nooit meer Coolblue.
Had een scanner voor reparatie aangeboden omdat er een zwarte balk in de scan zat.
Afgegeven in de winkel in R'dam. Omdat ik niks meer gehoord had ben ik ze gaan bellen waar die bleef. De medewerker zei dat die in de winkel lag om opgehaald te worden. Hij was gerepareerd volgens haar. Na thuiskomst was het probleem niet verholpen. Ik weer bellen en moest hem weer terugsturen en zou mijn geld terugkrijgen volgens medewerkster. Ik zei hij is ouder als twee jaar. Geen probleem volgens haar want ze hadden 3 maanden extra garantie buiten de twee jaar. Helaas kreeg ik na een paar dagen bericht dat die niet gemaakt kon worden en of ze hem mochten vernietigen. Ik moest hem terug sturen omdat ik mijn geld zou terugkrijgen.

Dus voor mij geen Coolblue meer. Hou van bedrijven die zich aan hun afspraak houden.

Andre 21-10-2019

Prima bedrijf, alles goed afgeleverd. spullen die besteld waren zijn allemaal goed verpakt, zijn wel iets duurder dan andere webshops

Cor 21-10-2019

Mijn printer printte niet meer, op de 10de dag na de eerste eerste 30 dagen "zonder kosten omruilen". Cool bleu toonde geen coulance. Dat is jammer voor een gerenommeerd bedrijf. Dat kost goodwill en dat is jammer. Dit is weinig soepel, dat zou een kleinere speciaalzaak wel doen uit coulance!!

MMW 21-10-2019

Groot assortiment, betrouwbare en snelle levering, goede regels met retourzending, bereikbaar klantenservice en positieve instelling. Altijd leuk om te shoppen bij Coolblue!

Guido 21-10-2019

Goede website, makkelijk te navigeren, goede verkoopvoorwaarden zoals garantie, goede klantenservice (geen irritante chatbot zoals bij bol.com als je een vraag hebt), snelle levering (voor 23.59 bestellen is de volgende dag geleverd)

Ik heb er een mooie Nintendo Switch gekocht. Dit heb ik hier gedaan, nadat ik vragen had gesteld over een mogelijk drifting probleem van de Joy con controllers. Ik kreeg snel een reactie terug via Facebook messenger. De garantie geldt 2 jaar, dus als er iets kapot blijkt te gaan dan kan ik het retour sturen / omruilen. Perfect!

Pleun 20-10-2019

Gemakkelijk bestellen, je wordt in iedere stap goed meegenomen. Goede service en alles in één keer geregeld. Op woensdag ging onze wasmachine kapot, donderdagmiddag stond de nieuwe al te draaien. Top dus!

j de witte 20-10-2019

lader paste niet op mijn smartphone; kwam nochtans voor in de lijst in de zoekopdrachten via de site.
Maar ik moest het product niet eens terugsturen en kreeg binnen 48 u mijn geld terug.

w.Philipsen 20-10-2019

coolblue werd me door familie aanbevolen en zeer correct werd het gekochte bezorgd.
goed verpakt en met een duidelijke beschrijving wat te doen als het niet okè zou zijn.

Mochten we weer iets nieuws nodig hebben dan gaan we onszeker weer informeren op coolblue.

marleen 20-10-2019

misschien niet de bodemprijzen van internet, maar bij CoolBlue altijd deskundige hulp en zeer aardige ontvangst. Ook kleine probleempjes wordt over meegedacht. qua service zeer tevreden. Ook online bestellen gaat zonder problemen en snelle bezorging. Eigenlijk altijd mijn 1e keus.

Wim 20-10-2019

De site is prima, goede informatie, makkelijk om mee te werken. Bestellen ging prima. Klein minpuntje was de levering. De aflevering was helaas een paar uur later dan dat de Track & Trace aangaf.

Gerard 20-10-2019

ik ben zeer tevreden mat Cool blue alleen het artikel valt me tegen. na gebruik doet de retour het niet. ik weet niet of ik hem open mag maken, mischien de schakelaar niet aangesloten.

Kim Schroeven 20-10-2019

Alles verloopt telkens weer naar wens.
Over het product zelf, nog niet gebruikt, maar vind het wel spijtig dat er geen klein busje olie meegeleverd werd. Moest speciaal naar de winkel om motorolie te kopen.

Roelie 20-10-2019

Klantvriendelijk! Het belangrijkste, je komt de winkel binnen en wordt ontvangen door een medewerker. Je krijgt ook meteen koffie aangeboden om het wachten te verzachten. Ben je aan de beurt dan wordt je op een fijne respectvolle maar vooral deskundig geholpen. Ook de service ie uitstekend!

Hans 20-10-2019

Leuk dat je kunt bestellen met de belofte dat er de volgende dag wordt geleverd nou dat is dus niet waar. Klantenservice verontschuldigd zich maar lost niets op. Laatste keer Coolbleu en neem afscheid van Post.nl

Henk uit Oosthuizen 20-10-2019

gewoon een koele shop, goede website, groot in keuze en maakt zijn beloftes wat betreft voorraad en levering waar.

Frank 20-10-2019

Uiterst correcte garantieregeling.
Levering in postpunt naar keuze, keuze is mogelijk tijdens de bestelling.
Niet moeten wachten op overbodige mislukte poging tot thuislevering.

Marga 19-10-2019

Snel, eerlijk, zonder franjes en natuurlijk de heerlijke eeuwige glimlach. Toppie

Rien 19-10-2019

Geen lange wachttijd medewerker nam de tijd om goede uitleg en advies te geven.

Pascal 19-10-2019

Overzichtelijke site, goeie aanbiedingen en klantvriendelijk. Ik geef ze tot nu toe een 10.
Echter is mijn wasmachine van €540, nu 3 jaar oud. Na 2 jaar en 2 maanden is deze voor de eerste keer kapot gegaan. In 1 jaar tijd is deze nu voor 3e keer kapot. Weer veel onkosten. Ik vraag om een korting bij Coolblue op nieuwe wasmachine, maar hier staan ze niet voor open. Enigste optie is weer laten repareren.

Cor Kevenaar 19-10-2019

heel fijn en snel geregeld ook me het 2e kans product.
Volgende dag al in huis en voldoet volledig aan mijn wensen.

Keurige en nette snelle service als ik van Cool blue gewend ben.

Arno 19-10-2019

Al meermaals bij Coolblue besteld. Ben zeer tevreden over de leverbetrouwbaarheid én vooral over het oplossingsgericht zijn van de helpdeskmedewerkers (m/v).
Van full size koelkast tot smartwatch; men staat binnen het afgesproken ‘window’ aan de deur; waar mogelijk zelfs met de bakfiets (milieu!)
Kortom, geen Cool Blues maar Cool Blij’s!

Theo 19-10-2019

Via webshop snel gevonden wat ik zocht. Voor een redelijke prijs. Ook snel in huis. Bezorgtraject goed te volgen.

Rob Hensen 19-10-2019

Prima service en snelle levering, goed contact. Goede site om eenvoudig je keuze te bepalen.

Marijke 18-10-2019

Omschrijving van product is goed. Levering is keurig en de prijs is het gunstigst. Ben zeer tevreden.

Jeannette 18-10-2019

Snelle levering de levering was in orde ik vond het fijn dat ze savonds leverde tussen 20u en 22u maar ze waren er al lekker rond de 18 u en het was ook nog gratis

Van de perre jenny 18-10-2019

Zeer tevreden snelle levering , zeer goede service ook naverkoop had een probleempje met een steelstofzuiger binnen mijn garantie heb zonder problemen een nieuwe gekregen. Dank u coolblue , hier is de klant nog koning.

Ann 18-10-2019

Goede website , afspraken komt men na, optijd geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Aardig , vriendelijk en correct personeel

Dokter 18-10-2019

de producten de lever snelheid het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam geweldig kunnen een hoop andere websites een voorbeeld aannemen

Fbw 18-10-2019

Duidelijke website, fijn om te filteren naar wensen en budget. Goede informatie en fijn om enkele testen te kunnen lezen. Goede en snelle service!

Yolande 18-10-2019

Prima en betrouwbare webshop, snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding prima in orde