Deze score is berekend op basis van 1756 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ad Willemsen 10-05-2020

Maakt belofte waar, snellen correcte bezorging en service.
Product voldoet aan verwachting.

patrick 10-05-2020

ijskast voor mijn zoon (voor t eerst op kamers) gekocht. €30 extra voor gegarandeerde levering. Op die dag geen coolblue gezien. Stonden bij een verkeerd adres. Geen idee waarom zij het mobiele telefoonnummer nodig hebben want dat is niet gebruikt. Terugbetaling van de extra €30 is niet bespreekbaar en dus geen optie. nb. 10% van de verkoopprijs zonder prestatie.

Beste Patrick,

Dank je wel voor je review. Wat vervelend dat de levering net even anders verliep dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt.

Zodra je een bestelling plaatst ontvang je van ons een orderbevestiging. Wij vermoeden dat daar jouw adres op stond en dat dit tijdens de bestelling niet is aangepast naar het adres van jouw zoon.

Zodra wij hebben geleverd conform de orderbevestiging, storten wij de tijdvak kosten inderdaad niet terug.

Ryan 09-05-2020

2 laptops gekocht en beide al meerder keren voor reparatie geweest. 1 laptop gaat nu voor de 3de keer de andere in februari gekochte laptop gaat voor de 2de keer nadat ik deze gisteren defect teruggestuurd gekregen heb. Ik weet niet welke reparateur er gebruikt wordt, maar de reparaties zijn echt van een bedroevend niveau. Klantenservice volgen strict de procedures en je loopt dus tegen een muur op. Balen (het stopwoordje van de klantenservice) voor ze,maar voor mij nooit weer Coolblue.

Beste Ryan,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat dit een hele vervelende situatie is. Via een andere review site hebben wij jouw reeds van een reactie voorzien.

Younes el 09-05-2020

Een top service waarbij inruilen van een oled tv geen probleem was door een fout in de oled zelf. Top geregeld dankzij coolblue gelijk werd het voor mij opgelost een echte top Bedrijf de dag erna gelijk in huis.

MIJ 09-05-2020

Betaling van mijn bestelling (bijna 200 euro) afgeschreven daarna niets meer gehoord, geen ontvangstbevestiging, niets. Gebeld. Zeer onvriendelijk behandeld. Ze hadden een fraude vermoeden. Verder geen info gekregen. Klacht ingediend. Weer geen info maar geld zou teruggestort worden. Gebeurde na een paar dagen. Mooi. komt na een paar dagen een mail dat ze het product alsnog opsturen en willen dat ik achteraf betaal. Meteen gereageerd dat ik niets meer bestelde en ook niets meer wil ontvangen. Wat een aanfluiting. Nooit meer.

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het net even anders loopt dan verwacht. Zodra het gaat om fraude zijn wij inderdaad voorzichtig. Dit is belang van onze klant en Coolblue.

YasmineV 09-05-2020

Productie oké, service VRESELIJK!

Tijdens deze crisis werd het noodzakelijk om een frigo te kopen. Daarom heb ik een goed Samsung product op de website gevonden en besteld. Bij aankoop was het me niet duidelijk dat de producten NIET aangesloten en binnengebracht werden (enkel tot aan de drempel) Echter heb ik het product toch ZELF op zijn plaats kunnen krijgen.
Na enige tijd, heb ik het product toch op zijn plaats gekregen en aangesloten maar zat ik met bakken verpakken. Ik bel Coolblue vriendelijk om te vragen of ze toch iets konden doen met de verpakking: zeide ze me: 'Had je maar eerder moeten zeggen aan de leverdienst, wij kunnen je niet verder helpen.' (terwijl op hun website DUIDELIJK staat dat de verpakking wordt meegenomen)
Na een ellenlange discussie met de klantenservice, om hen toch de mogelijkheid te bieden om een tevreden klanten over te houden, kreeg ik te horen dat ik zelf naar het container park kon gaan & hun service hier stopt. Klatenservice was ook ZEEEER onvriendelijk, liet me zelfs niet uitpraten.

Ik begrijp dat tijdens COVID19 extra maatregelen gemaakt moeten worden, maar ik vind het absoluut onprofessioneel om een vrouw een frigo van 70 kg ZELF te laten installeren en vervolgens bij het vragen om de verpakking te komen ophalen of toch een teken van begrip te krijgen, gewoon een dikke 'nee, wij helpen je verder niet' te krijgen.

Kortom: Klant is NIET koning, en nee, ik bestel nooit meer iets bij cool blue.
TIP: communiceer duidelijker over COVID regeling op jullie website en tracht niet van de situatie te profiteren om een zéér slechte service te bieden.

H.F. Kruize 08-05-2020

omschrijving van artikelen ius soms onjuist onvolledig en misleidend, dus artikel vallen dan tegen

Mikka 08-05-2020

ik heb al meerdere malen hier gekocht. Cool Blue komt zijn beloften na, regelt alles snel en duidelijk, heeft een vlotte levering en goede service

Rudie 05-05-2020

Duidelijke site en goede omschrijving van het product tegen eerlijke prijs met goede garanties! Top

Kasper 05-05-2020

Beschadiging van vloer, trap en muur bij plaatsen van wasmachine. Twee jonge jongens wilde veel te snel waarbij één jongen de oude wasmachine even snel alleen wilde oppakken om via de trap naar beneden te gaan. Hierbij trekt hij met de punt een diepe kras in het laminaat en drukt hij een andere punt eerst in de trap en daarna in de muur. Biedt zijn verontschuldigingen aan en zegt dat Coolblue alles gaat vergoeden. Hier zijn ze immers voor verzekerd. Vervolgens geeft Coolblue niet thuis. Uiteindelijk na 3/4 weken zeuren volgt een compensatie van €150. Nu nog iemand vinden die de trapt verft, nieuw laminaat legt en de muur opnieuw behangt voor dat bedrag?!

Beste Kasper,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat de levering zo moeizaam is verlopen. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten. Wij willen ons graag verdiepen in jouw dossier.

Graag ontvangen wij jouw ordernummer met korte omschrijving van jouw klacht op: geenglimlach@coolblue.nl

Wij kijken er naar uit.

Arno 05-05-2020

Alles klopt gewoon: logisch ingerichte webwinkel met duidelijke omschrijving van artikelen, goeie prijs, snelle levertijd door correcte bezorgers (die ook je overleden apparaat afvoeren), klantenservice met aardige mensen die nou eens 'n keer weten waar ze het over hebben.

Jan Witterzeel 05-05-2020

Coolblue zijn site is goed, je kunt zoeken naar een apparaat, keuze specificeren enz..

Arjan 04-05-2020

vertrouwen. kan ervan opaan. Item was overal niet leverbaar. zij konden het de volgende dag leveren en nu ben ik er heel blij mee.

Henco 77 04-05-2020

Coolbleu vind ik een fijne en betrouwbare shop,
ruim aanbod ,van goede en gerenomeerde merken
prijs is oke,snelle levering
komt als een vrolijke shop over.

Serge 03-05-2020

Ondanks de Covid -19 maatregelen en beperkingen lukt het Cool Bleu om een snelle levering te garanderen. Product info op wedsite komt overeen met het geleverde product. Het leveringsteam was heel klantvriendelijk en hebben heel duidelijk uitleg gegeven over de voorwaarde, garantie en retour procedure.

Olaf Schaap 03-05-2020

HP 302 XL Cartridges waren in de aanbieding (april 2020) bij aankoop van 2 cartridges. Deze (kleur en zwart) in mijn winkelmand gedaan maar helaas was de zwarte niet leverbaar. Dus een verzoek mij te mailen ingediend wanneer ze weer beschikbaar zouden zijn. Op 2 mei krijg ik een mailtje dat de zwarte cartridge weer leverbaar is maar helaas de actie is voorbij.....
Gebeld met de klantenservice van Coolblue, en nee daar kunnen we niets aan doen er komt vast nog wel een keer zo'n actie dus als u de cartridges niet direct nodig heeft kunt u het beste maar even wachten!

Kortom Coolblue, start geen actie als je de goederen niet op voorraad hebt en als het voorkomt lever dan achteraf de juiste service door iets te bieden!

Beste Olaf,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als de prijs veranderd. Helaas kan dit gebeuren. De prijzen schommelen. Sorry!

Olaf Schaap 15-05-2020

Beste iemand van Coolblue,

Waarschijnlijk heeft u mijn review niet (goed) gelezen.
Ik begrijp heel goed dat prijzen kunnen veranderen maar dat is niet het issue!
Wanneer je een aanbieding hebt die geldt bij aankoop van 2 specifieke cartridges en vervolgens is gedurende de tijd dat die aanbieding geldt 1 van de 2 cartridges (1 maand lang) niet te bestellen dan vind ik dat voor een bedrijf als Coolblue zeer kwalijk en zou er van enige coulance sprake moeten zijn wanneer de 2e cartridge uiteindelijk wel te bestellen is, ook al is dat dan na de aanbiedingsperiode!

Olaf Schaap

Rudy Boon 02-05-2020

professionele aankoo.
Zeer slechte ervaring. Artikel na weken niet ontvangen en telkens wordt verwezen naar Track&Trace waar staat dat het artikel niet is aangekomen bij de verzender. Site vermeldt op dat ogenblik voor het artikel "vóór x uur v-besteld, morgen bij U".
Tel. klantendienst is een ramp en personen (die zelfs weigeren naam te zeggen als ernaar gevraagd wordt voor klacht) zijn allesbehalve professioneel en zelfs heel arrogant.
Een site om niets op te kopen - te mijden

Paul 02-05-2020

Denon soundbar besteld. is door Coolblue zelf bezorgd, dus geen problemen met Post.nl.
Bezorging na een dag binnen de afgesproken tijd, kom daar maar eens om bij Post.nl.

H.j.m.kraan 02-05-2020

Wordt goed geholpen en wordt ook goed op de hoogte gehouden. Fijne winkel kan ook vinden wat je nodig hebt

Cornelis 30-04-2020

Veel productinformatie over de wasmachine die wij kochten, duidelijke bestelprocedure, goede terugkoppeling m.b.t. hetgeen besteld is en wat betreft de levering, duidelijkheid over wanneer geleverd wordt, organisatie die service-minded is, én goede prijzen heeft! Alleen werd, vanwege Covid19 de wasmachine tot nét over de voordeurdrempel geleverd. Wel goede installatieinstructies gekregen. Wij zijn 'fan' van Coolblue!

Gert 29-04-2020

Prima site, makkelijk te vinden wat je zoekt en snel geleverd. Dit alles ondanks de huidige grote drukte.

Raoul colson 29-04-2020

Goede webshop, al mogen ze wel wat meer tijd steken in de beschrijving van hun objecten.

En ik had een review geschreven over een auto radio dat ik er gekocht heb, ik was teleurgesteld in het kunnen van de radio, als ik het in een fysieke winkel kon uit proberen had ik hem nooit gekocht, soit.

Ze aanvaarden mijn oordeel niet over dat product en dat steekt me wat tegen dat ze alleen maar positieve reviews aanvaarden.

Verder liep al derest vlotjes zoals ze beloven.

Jan 28-04-2020

gewoon goed. prima service, nette levering, keurig op tijd, snel ook, goede contacten

Jan Mol 28-04-2020

Prima produkt, prima prijs, en snel bezorgd. Zou zeker hier weer kopen. Tevreden.

Alexander Breitbarth 28-04-2020

Cool Blue biedt gewoon erg goede service en maakt waar wat ze beloven. Verder is het personeel in de fysieke zeer vriendelijk en erg vakbekwaam.

Priscilla 28-04-2020

Hele goede winkel! Al meerdere keren producten besteld en iedere keer een positieve ervaring gehad. Er is veel keuze en wat je koopt is snel geleverd. Heb een keer meegemaakt dat een product na een jaar kapot ging en Coolblue heeft toen geholpen met het regelen om het te laten maken. Uiteindelijk werd het betaalde bedrag in een vrij besteedbaae tegoed uitgekeerd omdat het product niet meer gemaakt kon worden en ook niet meer geproduceerd werd. Door deze goede ervaring kies ik nu het liefst voor Coolblue wanneer dat mogelijk is.

John Haan 28-04-2020

leveren wat ze zeggen en als het niet werk of niet goed is kan het gewoon geruild worden.

Tess 28-04-2020

Onze tv was binnen de garantieperiode kapot gegaan. Na het opsturen van de tv bleek dat deze niet gemaakt kon worden en kregen wij shoptegoed ter waarde van het aankoopbedrag. Super blij met deze goede service. Dankjewel Coolblue

maria 28-04-2020

Ik kocht in februari een tweede kans E-reader. Deze e-reader bleek na twee maanden gebruiken niet te laden. Gebeld en terug gestuurd. Al heel snel kreeg ik een mail dat hij naar de reparateur was, een week later een mail dat hij gerepareerd werd en nog geen halfuur later dat ze nog eens goed gekeken hadden naar de situatie en dat ik een nieuwe kreeg. Uiteraard tegen bijbetaling van de meerprijs voor een nieuwe. Super goed opgelost door Coolblue.

Martijn 27-04-2020

Ik geef een 6, omdat het product (laptop) niet deugdelijk was. Coolblue zou vooraf de geleverde waar moeten checken op deugdelijkheid. Mijn laptop had een montagefout, waardoor de laptop niet stabiel op tafel stond. Ik heb wel het volledige aankoopbedrag retour gekregen. Ik wens iedereen die dat (nog) niet voor elkaar heeft gekregen veel succes. Ik koop hier niets meer.

Jos 27-04-2020

Heb bij Coolblue een product gekocht. Was op voorraad, nu krijg ik een mail met annulering omdat er geen voorraad is (tweedekans product). Coolblue weigert mee te werken om te zoeken naar een oplossing. En Wil volledige bedrag niet terugstorten op rekening. Deels betaald met kadobon die speciaal voor dit product was. Nu ze niet kunnen leveren heb ik dus niets meer aan die kadobon omdat ik niet voor hetzelfde bedrag een gelijk product kan aanschaffen.

Beste Jos,

Dank je wel voor je review. Wij vinden het vervelend dat het zo verlopen is. Via een andere review site hebben wij je ondertussen van een uitleg voorzien.

C. 27-04-2020

Snelle levering van het product conform de bestelling. Plus punt was tevens de bijgevoegde informatie om de software te installeren.

Cees van Diest 26-04-2020

Goede prijs voor het product dat ik wilde aanschaffen en razendsnelle levering zoals beloofd

Kees3620 26-04-2020

Ik heb al veel van deze apparaten gehad, dit is de eerste waar ik geen spijt van heb, al veel mee gewerkt, erg licht, toch krachtig. Vele andere blazen goed, deze zuigt ook nog eens goed, zo sterk dat ie steentjes mee opzuigt, maar voordat ze in de zak gaan, vallen ze dan weer terug. Nog geen verstopping gehad, voor weinig geld de beste in zijn soort. En dat met een levering in 1 dag!

Rob 26-04-2020

2 iPhones besteld , zouden de volgende Dag geleverd worden , nooit aangekomen , klanten service gebeld en kreeg allemaal rotsmoesjes te horen ,zou over 2dagen geleverd worden.Ook niet ontvangen.
Bedankt coolblue voor dit gezeik.

Beste Rob,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Daar balen wij ook van.

Helaas kan het voorkomen dat het net even iets langer duurt dan afgesproken. Sorry!

Perola 26-04-2020

Ik bestel graag bij Coolbleu.nl. Ze hebben een groot aanbod en de levering is supersnel. Goede service ook. De prijzen zijn vergelijkbaar met andere webwinkels (niet duurder in ieder geval). Het enige waar ik me bij de laatste bestelling aan gestoord heb, is dat er een accessoire (lekbak) werd aanbevolen bij de wasdroger, waardoor bij mij de indruk ontstond dat die lekbak nodig was. Achteraf bleek dat voor deze wasdroger totaal niet zinvol. Met die aanbevelingen van accessoires zouden ze dus preciezer en eerlijker kunnen omgaan.

Wietse 25-04-2020

De afhandeling van de bestelling en de levering waren uitermate goed, de aflevering was keurig op tijd en was goed afgeleverd

Nicole 24-04-2020

Coolblue is een topwinkel/website. Wij hebben een tijd geleden wat gekocht bij Coolblue dat deed het na 3mnd niet meer. Mail gestuurd, gelijk een mail terug en 2 dgn later al een nwe in huis. Terugsturen zonder kosten. Klantenservice goed bereikbaar vis mail of telefoon!!!! Ook in deze tijd. Nu waren we opzoek naar een speaker en hebben gekeken of Coolblue deze ook leverde en dat was het geval besteld en 2 dgn later al in huis. Je krijgt netjes een email bestelling ontvangen/ we gaan er mee aan het werk/ en bericht dat het op de bus gaat en wanneer je het kunt verwachten. Echt TOP

Borowitz 23-04-2020

Het grote voordeel van Coolblue vind ik dat er fysieke winkels zijn waar je jouw gewenste product (vaak) kan bekijken / uitproberen. Een tweede voordeel van de fysieke winkels vind ik dat, wanneer ik een probleem heb met het gekochte apparaat ik naar de winkel kan gaan om uitleg of het daar kan aanbieden voor reparatie en dat het niet via de post opgestuurd hoeft te worden.

J. van der Aa 23-04-2020

Nooit iets besteld bij Coolblue tot nu toe. Op zoek naar een nieuwe grasmaaier kwam ik "de beste koop" tegen. De winkel die direct kon leveren bleek Coolblue te zijn. Besteld, betaald via Ideal en de volgende dag, ondanks corona perikelen die elders veel vertraging opleveren, keurig afgeleverd. Die service zat ik op te wachten.

Dieter Fraikin 23-04-2020

Ik kon het artikel (in dit geval een accuschroefboormachine) snel vinden op de site. Supersnelle en acurate levering.

Erik van der Scheer 23-04-2020

Het product wordt snel bezorgd. Levertijd wordt nagekomen. Goede, beschermende verpakking. Redelijke prijs.

Justine 22-04-2020

Coolblue is niet meer wat het is geweest en laat grote steken bij publiej valken.
Nu weer opniew niet enthousiast.
Tot twee maal toe levering vaatwasser niet gelukt/vertraagd. Eerste keer 'waren ze me vergeten' terwijl ik voor bepaald tijdslot had betaald. Tweede keer om onbekende reden niet gekomen. In beide gevlen werd ik hiervan niet op de hoogte gesteld. Heb toen levering afgezegd.

Beste Justine,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders verloopt dan je had mogen verwachten.

Wij balen hier ook van. Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar. Helaas lost dat voor jou nu niets meer op. Dat spijt ons.

sam 22-04-2020

Hopeloze webwinkel!!! Zaagmachine besteld op vrijdag, zou geleverd worden op zaterdag, betaald met paypal. Geen bevestigingsmail. Op dinsdag nog niks ontvangen, zelf contact opgenomen met klantendienst, dixit "er zijn problemen met paypal-betalingssysteem, we zullen deze koop annuleren, koop het product opnieuw en betaal met bancontact". Instructie gevolgd, bevestiging van annulatie ontvangen en daarna item opnieuw aangekocht. Daags nadien levering... so far so good. Maar... 10 dagen later wordt alsnog de eerste, geannuleerde bestelling geleverd. Contact opgenomen met klantendienst, en nu komt het.... men weigert het (ongeopende) geannuleerde item op te komen halen en terugbetaling van de aankoopsom!!!

Justin Case 21-04-2020

Meedere leveringen van coolblue producten lopen niet goed:
1. Beeldscherm pc werd niet geleverd. Geld teruggaaf liet op zich wachten. Moest zelfs eerst opnieuw zelfde beeldscherm bestellen en betalen.
2. Wasmachine en droger werden niet geleverd op afgesproken datum.
3. Vaatwasmachine arriveert veel te laat terwijl ik heb betaald voor bepaalde ochtend en dit meermaals bevestigd had gekregen. Van vertraging werd ik niet op hoogte grsteld waardoor mijn werklui voor niets op de stoep stonden.

Klantenservice niet goed bereikbaar. Telefoon wordt niet opgenomen en whatsapp en facebookberichten worden tijden lang niet beantwoord.
Officiele reactie van Coolblue 21-04-2020

Beste Justin,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend balen dat meerdere dingen niet helemaal volgens plan verlopen. Wij begrijpen dat je baalt. Dat doen wij ook.

Binnen Coolblue maken wij dit bespreekbaar om herhaling te voorkomen. Ons excuus dat het zo is gelopen.

Co 20-04-2020

Lift was kapot, moeten dus naar de 3e verdieping een wasmachine schouwen. De oude ook weer daarbeneden.

kees kempen 17-04-2020

Ik heb besteld via de site. Zeer overzichtelijk en makkelijk te doen. Ik kreeg keurig een E-mail met daarin een track & trace. een en ander werd keurig afgeleverd. Ergo ik ben een zeer tevreden klant.

Gerben 17-04-2020

Coolblue was altijd een topper, en zorgde altijd voor een glimlach. Tot deze week. Mijn betaling van ruim 100 euro raakte kwijt waardoor de bestelling zonder bericht geannuleerd werd. Hierdoor had ik geen kado voor mijn vrouw op haar verjaardag.

Een oplossing is in de maak, maar duurt onnodig lang, waardoor het kado te laat komt. 1000 excuses, maar daarmee kan ik mijn vrouw niet blij maken.
Officiele reactie van Coolblue 17-04-2020

Beste Gerben,

Dank je wel voor je review. Wij begrijpen dat je baalt. Nooit leuk om met lege handen te staan op een verjaard en dan helemaal die van je partner.

Uit jouw gegevens blijk dat de betaling nog niet gekoppeld is aan de order. Dit gaan we natuurlijk voor je uitzoeken.

Voor het ongemak sturen wij je iets op. Zo sta je niet met lege handen.

Joyce 16-04-2020

Het door mij te kopen apparaat was hier op voorraad. Snel verzonden. Veel keuze in bezorgopties. En netjes verpakt.

Myriam 16-04-2020

Super snelle levering. Zeer goede website met veel uitleg om gemakkelijk het gewenste product te vinden. Ruim aanbod.