Deze score is berekend op basis van 2793 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maud 02-01-2020

Shop okay, product okay, levering okay, maar de doos was belachelijk groot - slecht voor het milieu!

Danny 02-01-2020

Als er iets misgaat aan de kant van Coolblue met het verzenden dan ben je als consument de pineut. Koffieautomaat besteld en verkeerde gekregen (goedkoper model). In plaats van dat ze de fout erkennen en zelf aan de slag gaan om dit te verbeteren en direct de correcte versturen (en de oude ophalen) legt Coolblue dit 100% neer bij de consument. Je mag zelf labeltjes printen, inpakken en het apparaat retour sturen via een PostNL punt, vervolgens een week wachten totdat het verwerkt is en je geld terug krijgt of een ander apparaat. De "snelle" optie die Coolblue mij gaf; koop gewoon het apparaat nog een keer (bijna 400 euro) dan heb je morgen wel de goede in huis! .... echt heel slecht.

Karin Swets 01-01-2020

Zeer overzichtelijke site die concurerende prijzen heeft. Komen hun afspraken goed na. Goede communicatie en zeer vlotte manier van handelen.

Peter Bruggheman 31-12-2019

Duidelijke informatie, gemakkelijk zoeken en bestellen en snelle levering. Altijd perfecte service !

Guido 31-12-2019

Ik ben al sinds 2016 klant van coolblue maar vind de kwaliteit met name in het afleveren van producten erg achteruit gegaan. In september een karcher verfspuit besteld. Twee keer voor niks thuis zitten wachten op mijn pakket maar wel een email sturen dat ik niet thuis was. In oktober een koelkast besteld maar krijg dan een koelkast geleverd met een stekker voor aansluitingen in Engeland. Koelkast moest weer opgehaald worden en een nieuwe moest weer geleverd worden. Op 23 december bestel ik twee dali oberon 7 luidsprekers. Op de website werd beloofd dat ik hem de volgende dag zou krijgen. Je raad het al voor niks zitten wachten. Een belletje met de klantenservice van coolblue leert mij dat de bezorging van mijn bestelling wordt uitgevoerd door dynalogic. Als je dit bedrijf googled krijg je een waslijst aan slechte recensies te zien en negatieve ervaringen. Affin, op 29 december krijg ik bericht dat mijn bestelling op 30 december tussen 0800 en 1000 geleverd wordt. Echter de koerier van dynalogic staat pas om 1130 voor de deur. Bij de controle van mijn pakket blijkt dat ze maar 1 luidspreker bij zich hebben i. p. v. twee. De koerier vertrekt weer. Weer bellen met de klantenservice. Dame aan de telefoon zegt dat ze toch echt twee speakers hebben verzonden en dat de fout bij dynalogic ligt. De dame aan de telefoon helpt mij keurig en beloofd een nieuwe te sturen. Waarschijnlijk krijg ik mijn tweede luidspreker de volgende dag zegt ze nog. Je raad het al, de volgende dag geen luidspreker. Weer bellen met coolblue. Ik krijg te horen dat het product is uitverkocht. Ergens begin 2020 verwachten ze weer voorraad. Ik was er helemaal klaar mee en heb mijn geld teruggevraagd. Coolblue maakt op tv mooie reclame over de bezorging van hun producten en dat ze het zelf komen afleveren maar in de praktijk maken ze vaak van derde partijen gebruik zoals postnl en dynalogic. En daar gaat het mijns inziens mis. De klantenservice van coolblue is overigens top. Vriendelijke mensen die je echt proberen te helpen. Toch, vanwege de slechte bezorgservice zal ik niet snel meer gebruik maken van coolblue.

Geert Klinkhamer 31-12-2019

Ze doen wat ze beloven. Scherpe prijzen. Je voelt je nooit bekocht. En een groot assortiment. Ook de Webpagina werkt zeer prettig.

Harm 30-12-2019

Alles naar verwachting. Vaatwasser is netjes gebracht en oude mee retour gegaan. Via de mail duidelijk alles vermeld. Website is duidelijk en overzichtelijk. Scherpe prijzen.

Frans 30-12-2019

Duidelijke website, snelle levering, goede prijs en vriendelijke personeel bij aflevering.

gerard 30-12-2019

Samsung tablet gekocht bij Cooblue. Netjes verpakt geleverd. Levering was enkele dagen later vanwege de kerstdrukte, maar dit werd keurig gemeld.

Frans 29-12-2019

Product zou vandaag geleverd worden, niet dus. Afhankelijk van Post NL. Niets mooie blauwe auto of bakfiets. Maar zien of ze morgen komen. Hele middag voor niets thuis. Wel goeie service in de winkel gehad.

Erwin Langeveld 29-12-2019

Alles wat ze zeggen/beloven betreft bezorgen maken ze niet waar , en bellen met de klantenservice mag ook niet baten.
Een slechte service dus.
Fouten maken we allemaal maar hoe je ze oplost , dat is wat telt !
Met vriendelijke groet
........

R Bal 29-12-2019

Heb de Bose301 v5 besteld bij Cool Blue, hett fijne van Cool Blue vind ik dat de keuze heb om je bestelde artikelen te laten bezorgen of op te halen in de winkel. Ik heb ze opgehaald in Rotterdam, dat geen zeer snel, ook het personeel is prima.
Ben zeer tevreden over mijn aankoop en Cool Blue

Chris 29-12-2019

de aankoop ging erg soepel , heerlijk was de duidelijkheid bij de bezorging, een duidelijk tijdvak de vond van te voren en een keurig telefoontje een kwartier van te voren door de bezorgers.
De bezorgers waren erg vriendelijk, controleerden alles en maakten zelf foto's voor het hoofdkantoor, ik heb ze een mooie fooi gegeven voor de werkzaamheden, ik kan je vertellen dat ik als servicemanager in ons bedrijf hier erg van kan genieten, bravo

Gert 28-12-2019

Heb via facebook account aangemaakt bij coolblue. Niet gezien dat ik op Belgische site terecht kwam. 6 december Bestelling ingediend en betaald. Volgende dag mailbevestiging ontvangen waarin wel mijn adres staat maar als land België. Vanuit bezorging en klantenservice is alles opgestart om zending naar mijn adres in Nederland te krijgen. Niet gelukt melden ze op 10 dec. Vanuit bezorging België komt mail dat het geleverd is op mijn adres.... beetje vreemd want mijn adres bestaat niet in België. Ook is het bij de buren afgeleverd. Deze nemen het blijkbaar dankbaar inontvangstneming, vanuit coolblue hoor ik alleen dat ze er alles aan doen maar moeten wachten totdat het pakket retour wordt gestuurd.. ja ja.. denk dat ik naar mijn centen kan fluiten.. nooit meer coolblue dus.

jp-lux 28-12-2019

Volgens Coolblue reclame "vandaag besteld,morgen in huis". Niet dus !! Wasdroger als kerstkado besteld op 21.12. Eerstvolgende mogelijke levering donderdag 26 december. Toch maar besteld en vrije dag genomen. Donderdag komt een mail: sorry sorry vandaag niet maar morgen. De chauffeur belt: hij komt over 15 minuten. Ik vertel hem dat ik net een mail heb ontvangen dat er niets geleverd wordt. Hij kijkt in zijn auto en stelt vast dat er inderdaad niets is om te leveren. Vrijdag weer vrij genomen: niets geleverd ! Na diverse mail, whatsap en tel. naar klantendienst: de wasdroger wordt maandag geleverd. Een tijd afspreken kan niet dus weer een verlofdag weg. Nooit meer coolblue

Martijn van Hees 28-12-2019

Makkelijk bestellen, eerlijke prijsvergelijk. mogelijkheden, vriendelijke bezorgers die gelijk de eerste gebruikers opties met je doornemen.

Su 27-12-2019

Altijd goede service met Coolblue. Communicatie over bezorgtijd was helder en de afspraak verliep precies zoals aangegeven Levering en plaatsing van mijn koelkast was snel, zorgvuldig en vriendelijk. Ik kijk altijd eerst bij Coolblue en zal dat zeker blijven doen.

Ed 27-12-2019

Ik heb een was machine gekocht ( al vele andere producten ), de afhandeling was zeer correct en de levering was uitstekend. Vrolijke bezorgers die open stonden voor vragen.Je betaalt misschien iets meer maar de servoce en afhandeling zijn zeer correct

Yvonne 27-12-2019

Coolblue in Den Haag is een hele grote winkel, veel deskundig personeel. Ik werd heel snel geholpen en goed. Ik kon daarna een goede keuze maken en heb daarna thuis mijn bestelling geplaatst. Complimenten voor Den Haag.

Tiny Werkman 27-12-2019

Snel!, goede verpakking, uitgebreide kieswijzer product, leuke teksten in mail en op verpakking, doet je glimlachen.

Chris 27-12-2019

Ik bestel witgoed etc altijd bij Coolblue.
Fijne en duidelijke site. Lekker makkelijk met de filters vind je snel het passende product. En de levering is altijd supersnel en de heren installeren alles keurig.
Ohja, de teksten op de dozen zijn hilarisch

Marloes 26-12-2019

Coolblue heeft een hele fijne website:
- Duidelijke specificaties
- Goede achtergrondinformatie / toelichtingen (bijv. over features van tv's en computers, waar moet je op letten bij aankoop, etc.)
- Veel recensies van klanten, altijd handig om je keuze te bepalen.

Daarnaast worden goederen snel geleverd, hebben ze een uitstekende klantenservice en onderscheidt Coolblue zich ook in de wijze waarop ze met hun klanten communiceren.
Door meerdere goede ervaringen is Coolblue mijn Go To winkel geworden voor elektronica.

M. Molegraaf 26-12-2019

Er was een groot probleem, maar dat is (nota bene op 2e kerstdag) zo goed opgelost dat de glimlach toch terug is.

Michiel Koch 26-12-2019

Ondanks de moeilijke omstandigheden in onze schuur is het.
Toch gelukt om de vriezer onbeschadigd te plaatsen.
Complimenten voor het bezorgteam van Coolblue.
En de topservice (het uitpakken en plaatsen).
De klantvriedelijkheid van het bezorgteam

j fermont 26-12-2019

2maal betaald via ideal ,(fout in betalingsverkeer wordt gevraagd nogmaals betallen ) coolblue zou terug storten .niet gebeurd

Bea 26-12-2019

Snelle correcte levering en tevens was het product bij Cool blue het goedkoopst!!

Berty 26-12-2019

De beste koop van de consumentengids hadden jullie op voorraad .
De afwikkeling ging voorspoedig, dus een tevreden klant

Lena 26-12-2019

Makkelijk winkelen. Wij hebben een koelkast gekocht. Netjes thuis bezorgd, oude meegenomen. Goed geregeld met bezorging, smsje een telefoontje 15 voor arriveren. Echt top. En een prachtige koelkast.

Sander Coolen 26-12-2019

8 november de laptop van mijn zoon ingeleverd bij Coolblue ter reparatie nu 23 December wachten we nog steeds en hebben nog geen idee hoe lang dit nog gaat duren. inmiddels al heel vaak achteraan gebeld maar niemand kan echt helpen.
Mijn zoon heeft deze laptop nodig voor school en zit dus al bijna 2 maanden zonder.

M. Molegraaf 25-12-2019

Uitzonderlijk slecht. Cool Blue houdt je ijskoud voor de gek. Een wasmachine gekocht. De oude zou, volgens afspraak met de verkoper, worden verwijderd en de nieuwe worden geïnstalleerd. Maar de afspraak nakomen ho maar, dus zitten we nu met twee wasmachines en staat het kerstkeukentje overvol. Alles voor een glimlach zegt Cool Blue. Hoongelach zul je bedoelen.

PvS1973 25-12-2019

Bestelling geplaatst op de webshop en product opgehaald in de winkel van Coolblue in Eindhoven. Daar was ik onder de indruk van de klantvriendelijkheid. Geen saaie medewerkster achter een balie. Nee.... ze kwam achter haar balie vandaan om zich voor te stellen en voordat we het wisten stonden we met koffie in onze hand onze bestelling in ontvangst te nemen met de uitleg die daar bij hoort. Als ik een 11 had kunnen geven dan had de medewerkster die ons heeft geholpen en Coolblue deze zeker gekregen.

Sander Coolen 24-12-2019

Al bijna 2 maanden zonder laptop dankzij Coolblue
Update:
We hebben de laptop retour gekregen en er is niks gemaakt, nu wil Coolblue dat we hem nogmaals opsturen ter reparatie, wie weet hoe lang dit nou weer gaat duren. Het interesseert ze schijnbaar niks bij Coolblue dat een kind zo lang zonder laptop zit. Belachelijk.

Cor 24-12-2019

Mooie aanbieding. Snelle en accurate levering zoals verwacht en goed verpakt.

JvR 23-12-2019

Keurig afgeleverd, vriendelijke bezorgers en keurig oud apparaat meegenomen

Fred 23-12-2019

Goede product omschrijving en vervolgens een goede bebezig planning zelfs op zondag. Vanwege het slechte weer 22/12/19 belde de chauffeur keurig sorry kom 10 minuutjes later.

Nicoline 23-12-2019

Mijn Coolblue droom spat uiteen, wat een deceptie.
Op 10 december bestelde ik een Weber bbq met kickstarter en hoes voor de verjaardag van mijn man. De laatste twee kregen we keurig binnen. De BBQ was kwijt. De klantenservice vroeg me een formulier in te vullen dat ik niets geleverd had gekregen, wat ik niet begreep aangezien ze me vertelden dat het in het magazijn kwijt was geraakt. Voordat ik het formulier had ingevuld, kreeg ik een bericht dat mijn geld was teruggestort. Weer bellen. De klantenservice was allerliefst en vertelde me dat ik een waardebon kreeg voor het ongemak. Eind goed, al goed zou je denken. Echter, kan ik niet meer inloggen in mijn account van Coolblue dus kon ik de waardebon niet gebruiken. Weer de klantenservice bellen. De alleraardigste dame vertelde me dat ze de waardebon ook niet kon vinden in mijn account en dat de IT afdeling me zou helpen met mijn account. Ze vertelde me dat ze de BBQ meteen zou opsturen. Ik vroeg haar hoe het dan ging met de betaling en ze zei dat ze me een betaalverzoek zou sturen en dat het dan goed zou komen. Vandaag wachten op de BBQ maar er kwam niets, omdat ik niet in mijn account kan, kan ik niet checken hoe laat hij komt dus weer bellen. De jongen die ik aan de lijn kreeg, vertelde me: "Ja, wij gaan natuurlijk geen BBQ bezorgen als je niet betaald hebt." Oke, ik had dus moeten betalen vooraf. Dat had de vorige dame niet me niet duidelijk verteld maar als ik zou betalen dan zou deze morgen bezorgd worden na 3 uur. Morgen is het kerstmiddag dan zijn we gezellig met vrienden dus heb ik geen zin om voor de 5e keer op de BBQ te wachten. Ik heb de jongen verteld dat ik de BBQ wel ergens in een winkel ga kopen, zodat ik deze iig nog voor de kerst aan mijn man kan geven. De waardebon van 25 euro kreeg ik alsnog in mijn account. Inmiddels heb ik 80 mailtjes van de IT afdeling die me iedere keer vragen om screenshots en weer te proberen in te loggen. Ik ben er klaar mee en de bon van 25 euro mogen ze houden.

Henk 23-12-2019

Houdt zich niet aan de leverafspraken. Wat een teleurstelling.
NIET mee in zee gaan.

In reclame worden gouden bergen beloofd. Te mooi om waar te zijn.

Vandaag zou bij mij een wadmachine worden geleverd. Helaas

PvdR 23-12-2019

Gebruiksvriendelijke site; prima bezorging en heel fijn product tegen fijne prijs.

Miranda 22-12-2019

Handige website met duidelijke foto’s en recensies, ruime keuze, snelle levering, je wordt op de hoogte gehouden met grappige mailtjes, kortom top!

Monique 22-12-2019

Op televisie reclame maken met volgende dag geleverd, op donderdag besteld, vrijdag vol, zaterdag vol, zondag geleverd, maar helaas zondag niet geleverd wegens overcapaciteit,
Hierover geen bericht niks ontvangen, gewoon schandalig, zo ga je niet met klanten om,
Na zelf contact te hebben opgenomen bezorging dinsdag bevestigd, nu dagen zonder wasmachine en droogtrommel,leaker voor de feestdagen!!!!!

Roel 22-12-2019

Goed en snel beschikbaar overzicht van producten die je wilt- veel filters mogelijk om te komen tot je keuze. In ons geval een wasmachine

Ellis 22-12-2019

Nespresso Apparaat gekocht bij Coolblue. Werkt na 6 weken niet meer.

Aangeboden voor reparatie, na 2 weken terug ontvangen. Hij zet nu koffie maar door slechte verpakking voor transport is de deksel van het waterreservoir afgebroken. Ipv het toezenden van een nieuwe deksel of waterreservoir moet het apparaat wederom worden teruggestuurd waardoor ik weer 3 weken zonder koffie zit.

AJ 22-12-2019

Heldere communicatie , prettige medewerkers , alles op tijd en geïnformeerd zoals beloofd.

Antpine 20-12-2019

Aanschaffen van een droger en een wasmachine. Nieuwe geïnstalleerd en oude meegenomen. Allemaal perfect geïnstalleerd binnen 15 minuten. Zo hoort het.

Debby 20-12-2019

Zelfs 1 op10 zijn ze niet waard
Maandag een bestelling geplaatst. Zouden dit dinsdag komen leveren maar omwille van wat vertragingen konden ze niet meer langskomen. Ze beloofde me de dag nadien terug te komen.
De dag nadien geen coolblue gezien of gehoord. Nieuwe geplande levering.... vrijdag. Krijg je telefoon bande leverancier.... dat ze mijn bestelling niet bij hebben. Volgens hen stond deze in een depot in Gent. HOE IN GODSNAAM KOMT DIT INEENS IN EEN DEPOT IN GENT?????
als je hen bent hang je 30 minuten aan de telefoon om dan te horen dat ze er alsnog niet aan kunnen doen en ze pas maandag zouden kunnen leveren.
Ik bestel nooit meer iets bij coolblue

Ferdinand 20-12-2019

Coolblue levert goede service. Savonds om 22:00 uur besteld en de volgende ochtend om 8:15 wordt je bestelling afgeleverd. Je wordt goed geïnformeerd over het levertijdstip. Daarvoor zou je in dat uur thuis moeten zijn om de doos in ontvangst te nemen.
Ander web winkels weten alleen een dag of dagdeel . Dus hiermee onderscheidt CB zich in positieve zin.

Rob 20-12-2019

Goed en snel zoals ik van ze gewend ben. Spullen netjes verpakt. Communicatie kan iets beter, had en vraag via de app gesteld en kreeg daar 24u later pas antwoord op. Toen had ik 't product al in huis.

Zeker een aanrader!

R. Arends 19-12-2019

Ruim 2 weken geleden, na wikken en wegen, op basis van de detailbeschrijving op de website van Coolblue, een steelstofzuiger van Bosch besteld. Het uitgekozen type voldeed voor wat betreft gewicht en extra onderdelen, zoals een extra accu, een lange steel zuigmond en een snellader. Bij levering ontbraken deze extra onderdelen. Na bellen moest de hele bestelling worden teruggestuurd. Ontving na paar dagen precies hetzelfde. Weer bellen en na anderhalve week werden 2 pakes opgestuurd door een leverancier van Coolblue. Van de ontbrekende onderdelen ontving ik alleen de extra accu en een onderdeel die niet moest worden nageleverd. Mis dus nog steeds 2 onderdelen. Heb er nu echter genoeg van en zal geen contact meer opnemen. Wat een achteruitgang van Coolblue!

Beste meneer/mevrouw Arends,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op kieskeurig.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat je onderdelen mist. Dit hoort natuurlijk niet. Wij willen dit graag voor je oplossen door Dit kunnen we helaas niet zonder jouw medewerking.

Wij willen je toch vragen om nogmaals te bellen met onze klantenservice. Je hebt immers recht op een compleet product.

Melchert 18-12-2019

Zeer slechte ervaring met de…

Zeer slechte ervaring met de klantenservice: -zaterdagavond een storing aan de koelkast gemeld -maandag is deze opgehaald, dit was achteraf niet terecht volgens coolblue omdat de monteur naar ons toe moest komen, de koelkast moet terug naar ons -maandag en dinsdag verder geen contact vanuit coolblue. Zelf 3x gebeld: veel excusen en er wordt direct aan gewerkt -woensdag weer zelf gebeld en er werd mij vertelt dat ik binnen 3 dagen terugkoppeling mag verwachten! Met het vooruitzicht van het weekend en Kerst zonder koelkast vind ik dat dit heel slecht wordt afgehandeld

Beste Melchert,

Wat ontzettend vervelend dat je zit met een defecte koelkast. Dit is natuurlijk niet waar je op zit te wachten zo vlak voor kerst. Wij willen je vragen om dit met onze klantenservice en backoffice te bespreken.

Csa 18-12-2019

Ik vind de kwaliteit te betwijfelen, ik kocht nl 2/12 jaar terug een droger en wasmachine tegelijk van een topmerk niet de eerst de beste zou je zeggen maar na 2 q jaar en drie maanden is de droger defect en reparatie kost 350€ volgens witgoed monteur, dus gebeld met coolblue, 2 jaar garantie zeiden ze dus helaas , ik vroeg om coulance regelingen als ik daar dan een nieuwe zou kopen maar dat vond coolblue niks ! De twee machines waren trouwens bij aankoop al twee jaar oud volgens de monteur !! Zegt genoeg over deze zwendelaars bij coolblue !!! Bah

Beste CSA,

Wat ontzettend vervelend dat de droger na 2 jaar kuren vertoont. Dit hoort natuurlijk niet. De fabrieksgarantie is inderdaad 2 jaar. Daarna is herstel zeker mogelijk, maar helaas niet kosteloos. De fabrikant houdt rekening met de economische levensduur. En neemt een deel van de kosten voor haar rekening.

Wij slaan inderdaad producten op in ons magazijn, maar daar worden ze natuurlijk niet gebruikt. Jouw fabrieksgarantie gaat in op moment dat wij de producten bij jouw hebben geleverd.