Deze score is berekend op basis van 7061 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Gyorgy 21-01-2021

Ruime assortiment, ik kan heel goed producten vergelijken.
Service is uitstekend, ik heb nog nooit last gehad dat ik iets bij Coolblue heb gekocht.

Seb de Reuver 21-01-2021

Ik heb ervoor gekozen om het product bij Coolblue to kopen omdat ik zeer positieve ervaringen heb met de service. Ik ben geen fan van online winkelen omdat ik het soms niet helemaal vertrouw, maar bij Coolblue heb ik daar vrij moeite mee. De levering was snel, en de bezorger was erg vriendelijk.

Kleine (extra) tip voor de site: bij het kopen van lampen zeggen termen als Kelvin, Lumen, Watt etc veel mensen vrij weinig. Ik denk dat het hen erg zou helpen om op de product pagina wat extra uitleg/hulp te kregen. Voor Kelvin zou dat al kunnen met een kleine afbeelding van de licht warmtes. Maakt het mensen net weer even iets makkelijker ;)

Ruud 21-01-2021

hele fijne service en ze staan echt voor je klaar. Ik had een probleem met bestellen van een product en kon het niet geregeld krijgen. Het is erg goed opgepakt door de medewerker

Sjifra 21-01-2021

Duidelijke omschrijving op de website, makkelijk te vinden wat je zoekt en zeer snelle levering: ‘s avonds bestelt en volgende ochtend al in huis

Bakker 21-01-2021

Duidelijke website, snel extra info wanneer nodig, snelle en nette verzending

Costatica 21-01-2021

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Je kunt het artikel ook in de avond laten bezorgen. Wel jammer dat je daar extra voor moet betalen. In deze maatschappij dat het gros van de mensen overdag werkt zou het Coolblue sieren als dat een service zou zijn waar je niet extra voor hoef te betalen.

Thevoke 21-01-2021

Bestelling geplaatst via klantendienst om een shop tegoed te gebruiken de bestelling is even vlot verlopen als een normale bestelling. Super vriendelijk geholpen.

JeanPierre 21-01-2021

Super service perfecte levering .Altijd vriendelijk bij elk eventueel probleem en direct een goede oplossing. Top.

Henk 21-01-2021

Ik ben zeer tevreden. Bestellen gaat gemakkelijk. Goede en duidelijke info-films.

Leon 21-01-2021

Vandaag om 16 uur in winkel in Hasselt geweest. Kreeg een volgnummer en iemand zou komen helpen. 1 winkelmedewerkster was met enige aanwezige klant bezig. Overige 7 personeelsleden waren op sluitingsuur aan het wachten ? Ben na 10 minuten vertrokken en heb gelukkig in andere winkel mijn aanschaf kunnen doen.

mike 21-01-2021

veel informatie over de producten. Zelfs de handleidingen zijn al te downloaden, voordat je een product aanschaft. Dat geeft heldere inzicht in de mogelijkheden van het product. Ook heel vaak een video filmpje te zien met goede uitleg.

Makru 21-01-2021

Altijd goed advies. Producten worden op de verwachte dag geleverd. Overzichtelijke website.

Ruud 21-01-2021

De leuke manier van communiceren met de nodige, uiteraard Rotterdamse humor, is top! Zeker in een tijd van het nieuwe abnormaal...
Bestelling en bezorging gaat vlekkeloos en uiteraard goed aan het milieu gedacht door het bezorgen via fietskoeriers.

Peter 21-01-2021

De service van Coolblue is de laatste tijd dramatisch te noemen. Je wordt afgescheept met reacties dat de backoffice er mee bezig is en krijgt toezeggingen teruggebeld te worden, maar dat gebeurt nooit. Ik bestelde in het verleden vrijwel alles via Coolblue en had daar ook meer geld voor over dan bij andere shops, maar met de komst van Amazon en de kwaliteit van dienstverlening van Coolblue ga ik in het vervolg geen € 50,00 meer betalen voor een product bij Coolblue. Jammer, mij zijn ze als klant kwijt.

Fred 21-01-2021

Geweldig vind ik de aanpak van Coolbleu om in een korte tijd een nieuwe TV te leveren nb op zaterdag werd de bestelling (welke vrijdag avond is besteld) bezorgd door een nette en vriendelijke chauffeur mijn complimenten!!!!!!

Carolien 21-01-2021

Heldere taal! Zeer goede service! Oog voor de klant! Zeer betrouwbaar! Ik koop heel graag bij Cool Blue!

DikrJan 21-01-2021

Coolblue is een prima site om producten met elkaar te vergelijken. Ook de video's waarbij het product wordt toegelicht leveren toegevoegde waarde. Makkelijk te bestellen en de prodcuten worden ook nog snel gelevered, terwijl je op de hoogte wordt gehouden van de afgesproken levertijd.

DV 21-01-2021

Super service. En altijd met een grappige ondertoon. Zo kan je toch nog eens glimlachen ☺️

GPM van Os 21-01-2021

Het product was snel op de site gevonden en op tijd en volgens afspraak geleverd wat wil je nog meer.

Ben 21-01-2021

Prijs/kwaliteit is prima in orde. Levering altijd netjes op tijd en ook het gemak van avondbezorging tegen geringe vergoeding is mooie service.

NS 21-01-2021

Ik had een cadeau bon vandaar dat heb gekeken wat ik kon vinden, wat ik kon gebruiken.

hjboiten@icloud.com 21-01-2021

De site is perfect, de levering is geheel op tijd en in orde; jullie verdienen een grote pluim

Richard 21-01-2021

Telefonisch goed geholpen met technische vragen over de tv 'The Frame'. Dit in tegenstelling tot bij Samsung zelf, daar is foutieve informatie verstrekt. TV is de volgende dag bezorgd en uitstekend geïnstalleerd.

Ado 21-01-2021

Alles is echt zo smooth en snel geregeld bij jullie. Dat smsje een kwartier van te voren is zo relaxed, je weet altijd precies wanneer die fiets er is. Mega vriendelijke lui ook die bezorgers. Ga zo door!

Charlie 21-01-2021

Nog nooit problemen gehad met coolblue! Erg klantvriendelijk en zijn er meteen om je te helpen als er iets mis is. De levering is ook altijd dik in orde, op het afgesproken uur en de leveranciers helpen ook altijd een handje mee als het een zware lading is. Top!

Medar73 21-01-2021

Tevreden over de aankoop, maar de voorraad op de site klopt niet altijd.
Tot 2 keer een bestelling gedaan (voorraad), maar volgende dag niks geleverd en geen voorraad.

Sanne 21-01-2021

Als het even kan haal ik mijn producten bij coolblue. Bij specifieke producten zoals mijn nieuwe wasmachine en oculus krijg je vet goede service (installeren op zolder + uitleg/tips) en ik zelfs in deze drukke bezorgtijden wordt er snel geleverd (tenzij het niet anders kan maar dan wordt dat tenminste aangegeven en je wordt op de hoogte gehouden! Dat kun je van veel andere online shops niet zeggen.

Anoniem 21-01-2021

Snelle levering, goede en voldoende informatie op de site en fijn dat ze weinig plastic gebruiken in hun verpakkingen en de boel op de fiets komen brengen.

bestelling IPad. 21-01-2021

De site was heel gebruiksvriendelijk EN liet ons weten dat deze IPad niet voorradig was. Wij gaven aan dit a.s.a.p te leveren als deze IPad weer aanwezig was. EN jawel binnen 14 dagen kreeg ik bericht dat hij weer voorradig was en dat ze hem wilden afleveren. Ik bestelde nog een hoes en een beschermlaag erbij en zie daar, binnen 24 uur was hij bij mij met de andere artikelen in huis!! Blij er mee!!

Sharon 21-01-2021

De app is handig in gebruik. Na de bestelling ook een mail met handige tips voor het gebruiken van de artikelen.

Joyce 21-01-2021

Ze hebben een erg snelle service. Ook in deze lastige tijd waar iedereen online besteld heb je je besteld de volgende dag in huis.

Maxim 21-01-2021

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment en een goede bruikbare website, humor, en doet veel om de klanten van relevante informatie te voorzien zodat zijn een weloverwogen keuze kunnen maken tegen een schappelijke prijs.

Antoon Koolhout 21-01-2021

Zaterdag een Demeyere koekepan besteld en zondag in huis.
Vaker al iets besteld maar nog nimmer teleurgesteld.

BaseBoy 21-01-2021

Maandag een I-Phone 12Pro Max 256GB besteld. Was zoals gezegt en zoals altijd bij Coolblue! Lag die netjes de volgende dag bij afhaalpunt op me te wachten! Netjes verpakt en niet te grote doos met veel afval! Wat vele andere webwinkels helaas wel doen!

Super service!
Weer bedankt voor de snelle Service!

Stay Safe

Quinten 21-01-2021

Kop telefoon besteld de volgende dag al in huis ,super dus ,ondanks de drukte .

Rick 21-01-2021

Op zoek naar een nieuwe koelkast en nadat ik bepaald had welke ik hebben wou kwam Coolblue er weer uit met de beste aanbieding. Geleverd op de gewenste dag en netjes tot binnen gebracht. Top weer!

Roel 21-01-2021

Heel erg tevreden over de service en snelheid van levering. Mijn volgende aankoop doe ik wederom bij Coolblue!

HWLS 21-01-2021

Een overzichtelijke website, waar je makkelijk je gewenste artikelen vindt. Ze doen wat ze beloven. Prima service, snelle levering.

Bert 21-01-2021

Vandaag, 3 uur voor de afgesproken aflevering van een wasmachine door Coolblue, wordt de plaatsing zomaar afgezegd. Hij mag wel op de drempel gezet worden en verder zoek je het maar uit. Wat een schande. Corona maatregelen worden als reden genoemd. Alsof er tussen gisteren en vandaag plotseling een grote urgentie is ontstaan. Handel bestaande bestellingen conform afspraken af en accepteer geen nieuwe!! Wat een waardeloze organisatie. Geen enkel begrip hiervoor, wel voor voorzichtigheid met Corona trouwens. Maar dit is een bizarre paniekreactie.

Gino 21-01-2021

Ik vindt Coolblue echt een geweldige winkel, snelle levering (zelfs in het weekend). Ik heb een koptelefoon gekocht op zaterdag avond en hem zondag ochtend al gekregen!!
Coolblue is een echte aanrader!

Loek 21-01-2021

Slechte service afspraak was met installeren van mijn wasmachine ze kwamen niet verder dan de drempel installeren deden ze niet

Wila 21-01-2021

Nadat ik bij Coolblue een tablet had besteld, ontdekte ik dat hetzelfde tablet bij Media markt maar liefst €30,- goedkoper was.
Voor het overige wel snelle levering en prima service.

Nadia 21-01-2021

Levert ontzettend snel na het doorgeven van een bestelling.
Ook handig:een sms en mailtje deelde ons om 7u 's morgens een uur in de voormiddag mee wanneer onze bestelling zou worden gebracht. De twee zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers plaatsten die onze koelkast zelfs in de kast en gaven een paar tips ivm het deur-op-deur systeem.Verpakkingsafval en oude koelkast netjes meegenomen.
Een paar uren na onze levering ontvingen we nogmaals een mailtje met de afleverbon én handige filmpjes met tips voor het plaatsen van diverse keukentoestellen.Wat een service!
Coolblue is ook zeer makkelijk te bereiken .Zeer vlug antwoord op een mailtje.
Dit was niet onze eerste bestelling bij deze onlineshop en telkens opnieuw een heel positieve ervaring!

Maaike 21-01-2021

De snelle en nette service is goed.
De website is overzichtelijk.
Ik ben tevreden!

Hanski 21-01-2021

Ik kon de gewenste producten snel vinden. Product wordt goed weergegeven en ook worden relevante alternatieven getoond. Ik heb een Dyson stofzuiger gekocht en daar ontvang je na levering een extra toolkit bij na registratie. Maar waar en hoe werd niet vermeld. Ik heb daar contact over gehad met de klantenservice (Whatsapp) en heb daar adequaat antwoord op gekregen.

Stephan L. 21-01-2021

Snelle correcte levering en heel belangrijk perfecte customer service: zowel aan de telefoon als bij aflevering altijd vriendelijk en zeer behulpzaam. Verscheidene keren gebruik gemaakt van coolblue (koelkast, wasmachine etc.) en nooit een probleem ondervonden. Ervaring leert dat dit voor mij een van de beste, zo niet de beste webwinkel is.

Bert 21-01-2021

ik heb er nog nooit geen problemen mee gehad in tegenstelling tot andere online websites zoals bol.com

Hofman jari 21-01-2021

Ik heb een apple watch bij jullie besteld omdat ik altijd tevreden ben van jullie en omdat het de beste prijzen zijn en super snelle levering! Top service

Ineke 21-01-2021

Zeer snelle en efficiënte bezorging. Ruime keuze van producten tegen goede prijzen.

Hoi1 21-01-2021

Snelle levering, zondag eind van de middag besteld en maandagochtend voor 10 uur binnen!