Nancy 24-12-2023

Tof 👍🏼👍🏼👍🏼dat jullie na aankoop spontaan instructies door geeft via mail om het toestel te installeren door dit is het super gelopen om mijn toestel zelf gebruiksklaar te maken ondanks mijn oudere leeftijd 🫣

Daniel 24-12-2023

Top service! Voor, tijdens en na de aankoop zit je altijd goed bij Coolblue wat mij betreft.

Clement De Mondt 24-12-2023

prijs, kwaliteit in verhouding met andere winkels, dat de levertijd een dag later was, is te wijten aan de drukke einde-jaarperiode

R. Jansen 23-12-2023

Printer perfect en onbeschadigd geleverd 16 uur na de bestelling op internet, dit was sneller als verwacht. Bedankt!

Bart Gommers 23-12-2023

Heb er een goede refurbished iPhone gekocht Snel en betrouwbaar, goede service

Top personeel 23-12-2023

Value for money, correcte service en vooral: erg professionele en vriendelijke bezorgers! Top.

Peter 22-12-2023

Niets op aan te merken... dan is het meer dan OK, toch?... doe zo voort zou ik zeggen!

Sanne Van den Plas 22-12-2023

Snelle levering, bestelling goed op te volgen, beste prijs ivm andere webshops, ideaal om datum van levering te kunnen kiezen

Philippe 21-12-2023

Levering was niet aanwezig in locker.
Nog geen feedback van de klantendienst ontvangen.

Bart 21-12-2023

snel en correct behandelen van onze bestelling. Levertijd komt overeen met voorop gestelde datum.

empowerantwerp 21-12-2023

SNELLE SERVICE; VRIENDELIJKE SERVICE; GOEDE KWALITIJT;
Wij zijn keer op keer blij met de producten van coolblue

GC43 21-12-2023

Het kan niet beter! Zondagavond besteld en de maandag geleverd, aan een goede en eerlijke prijs.

GuidoDK 21-12-2023

Vlotte bestelling.
De levering gebeurde de dag nadien, hoewel de bestelling op zondag plaatsvond.
Ik vond mail die achteraf kreeg met enkele tips over mijn aankoop erg nuttig.

greet 20-12-2023

snelle en goeie service, veel keuze
gemakkelijk om te betalen
wel minder goeie tips om de gekochte telefoon te gebruiken, is een standaard berichtje voor smartphones en niet voor een gewone gsm

Christophe 20-12-2023

Cool blue is en geweldige winkel levert altijd snel en op tijd
Als je iets niet binne is kan jij vragen om op de hoogte gehouden te worden voor dat product ik heb net en lg monitor ge kocht en werd vlot en snel ge leverd

Frank 20-12-2023

Niet de eerste keer dat ik bij jullie online iets bestel en dan afhaal in de winkel.
Steeds heel correct verlopen.

Guy 20-12-2023

Gebruiksvriendelijke site. Gemakkelijk en duidelijk verschillende producten te vergelijken. Snelle levering op het afgesproken afhaalpunt. Correct, snel. Goede info over onderhoud van de producten. Nog nooit problemen gehad met Coolblue.

Liesje.vdb 20-12-2023

Marktwaardige prijzen en een correcte levering binnen de 2 dagen. Verkoop is vlot verlopen.

Lesley 20-12-2023

Goede prijzen, ruim aanbod, aantrekkelijke voorwaarden en super vriendelijk personeel in de winkelpanden.

Rubin 20-12-2023

Gebruiksvriendelijke website, amper 14u later lag het pakje al in mijn brievenbus.

Sara 20-12-2023

Zeer tevreden over de snelle service van CoolBlue. Pakketje is prima aangekomen, alles in goede staat.

Plessers Louis 19-12-2023

Zeer vriendelijk en hulpvaardig.
Goede kennis van alle artikelen.
Alle artikelen zijn van een zeer goede kwaliteit.
De leveringen worden met alle respect afgehandeld.

Ingrid Huybrechts 19-12-2023

Prima webshop, supersnelle levering, kwaliteitsvolle producten, veilige betaling. Alles prima verlopen. TOP

guido 18-12-2023

Coolblue doet wat het belooft. Ook heeft het een super snelle levering (zelfs rond de feestdagen). En als je 's avonds laat nog bestelt, heb je het zelfs de volgende dag nog in huis. Eerdere ervaring leert, mocht er onverhoopt iets mis zijn met het product, dat Coolblue er alles aan doet om een goede oplossing te vinden.! Ik heb lang getwijfeld of ik nu de x, de s of toch een ps5 zou kopen als upgrade voor mijn Xbox one uit 2014. Ik heb geen 4K tv en ben ook niet van plan om snel een te kopen. Ik heb geen fysieke games nodig dus een disc drive was ook niet meteen nodig.
Ben voorzichtig voor de series s gegaan door de compactheid van deze console. Hij staat al een week achter mijn computerscherm en hij valt niemand op. Een console moet in uw interieur kunnen opgaan en dat kan deze perfect.
Het grootste verschil met mijn Xbox one is toch wel de snelheid waarmee games opstarten. Waar ik vroeger minuten lang moest wachten om een race op te starten in Forza 6, gaat dit nu op een 20tal seconden. Quick resume is de beste uitvinding ooit!!! Ook al zet ik de console volledig uit, onthoud ie nog waar ik zat. Ik heb maar 4 games die ik momenteel speel dus daar onthoud die alles van.
Op mijn 1440p scherm ziet alles er haarscherp uit en ik heb niet het gevoel dat ik iets mis
Kortom, als je een next gen ervaring wilt en er geen volle pot voor wilt betalen, ga voor deze console. In combinatie met game pass krijg je heel veel waar voor je geld. De prijs was heel scherp en werd supersnel geleverd. Ben dus heel erg tevreden met de service die coolblue.

Geo 18-12-2023

Mooie keuze , mooie prijzen en goede verzending van de artikelen die ik reeds heb gekocht . Ik ben zeer tevreden met al mijn aankopen ‘