Deze score is berekend op basis van 3410 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lambert Hendrikx 26-08-2016 Via de website gekocht

inktpatronen

Reeds vaak producten gekocht.
Steeds juist en snel geleverd.
Ook een grote keuze van producten.
Meestal in de voormiddag tussen 10 en 13 ubezorgd

Ivo 26-08-2016 In de winkel gekocht
Eindhoven

Service geweldig

Vriendelijk en zeer deskundig personeel. we kwamen alleen onze bestelling ophalen maar kregen meteen ook wat extra tips mee. Dit geeft je een goed gevoel op het moment dat je weer gaat

Pluspunten

• Deskundig
  • Vriendelijk
  • Ruim opgezet

Minpunten

• Wachtrij

Marloes 26-08-2016 Via de website gekocht

+1 voor Coolblue

Ik koop af en toe iets bij Coolblue. De keuze is reuze in hun webshop! Het menu om producten te filteren vind ik altijd erg prettig werken, gegarandeerd dat je jouw perfect match gemakkelijk tegenkomt! Via Twitter heb ik wel eens contact gehad met de webcare en dat was ook een goede ervaring! De verzending is heel vlot en mijn producten waren altijd de volgende dag al in huis (daar word ik altijd er vrolijk van :-) ). Tot nu toe nog nooit iets terug hoeven sturen, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitgebreid assortiment
  • Fijne keuzehulp

TIM1958 26-08-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

JVR Everio

Wij hadden eergisteren een camera via internet besteld. Netjes de bevestiging ontvangen de volgende dag keurig een sms ontvangen dat de bestelling klaar lag. in de winkel werd ik netjes geholpen. de bestelling lag klaar. op een aanvullende vraag omtrent tas werd ik goed geholpen. dus met andere woorden een prima zaak

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • snelle service
  • behulpzaam

TIM1958 26-08-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

JVR Everio

Pluspunten

• vriendelijk
  • snel
  • behulpzaam

Tevreden klant Marry 25-08-2016 Via de website gekocht

Bij Coolblue is de klant echt koning

Diverse aankopen bij Coolblue gedaan, gelukkig nog nooit een klacht gehad. Mooie betaalbare producten, correcte, snelle levering.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle bezorging

Sami 25-08-2016 Via de website gekocht

Prima, prima.

Ik heb twee schoudertassen van Crumpler gekocht, waarvan ik er later een wilde ruilen. Dat ging allemaal snel en gemakkelijk. De prijzen waren scherp. Heel goed bedrijf, dat Coolblue

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel
  • Vriendelijk

kurt 25-08-2016 Via de website gekocht

fietsdrager thule

de levering gebeurde volgens afspraak op zondag , de fietsdrager zat perfect verpakt en de levering gebeurde gratis

Pluspunten

• de levering
  • vriendelijk en correct

ad 25-08-2016 Via de website gekocht

Mijn winkel

Ik heb tot nu toe 4 producten gekocht bij Cool Blue. Voor 2 ervan had ik service nodig. Mijn computer werd na 2,5 jaren voor de 2e keer onder garantie gerepareerd. Geen kosten in rekening gebracht. Chapeau Cool Blue. Dat is pas echte garantie.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke procedures
  • snelle service

LauraW 25-08-2016 Via de website gekocht

Zoals ik gewend ben weer perfect

De bestelling was vlot geregeld, bij het kassascherm worden ook bruikbare extra's getoond, voor een tientje extra kon ik mijn bestelling dezelfde avond al ontvangen. Coolblue snapt het begrip "ongeduldige vrouw".

Pluspunten

• Dezelfde dag binnen
  • Heldere website
  • Zinnige upsell
  • De doos

p.hardus 25-08-2016 Via de website gekocht

uitstekend

als altijd vlotte en accurate afhandeling.
er wordt een langere tekst gevraagd voor plaatsing: bij zo'n goede club niet nodig

Jules 25-08-2016 Via de website gekocht

Schherapparaat

Prima scheerapparaat voor een goede prijs. Zeer snelle levering.
Indien niet goed makkelijke retournering mogelijk.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijk retourneren

Pascalle 25-08-2016 Via de website gekocht

Top service!

Zeer snelle levering, goede service en een zeer overzichtelijke site met goede zoekfuncties. Via mail was er ruim binnen een uur een reactie op mijn vraag. Ik heb een zogenaamd 'tweedekans' product besteld, als ik dat niet had geweten, had ik het er niet aan gezien. En dan toch een leuke korting.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Uitstekende service
  • Ruim aanbod
  • Overzichtelijke site

Ingrid 25-08-2016 Via de website gekocht

waterpomp

Een geweldige site waar je vele producten kunt bekijken. Wij komen zeker nog een keer terug om alles door te nemen

Pluspunten

• snelle levering

Anna 25-08-2016 Via de website gekocht

Uitmuntend

Geen enkele kritiek! Alles precies zoals beloofd. Lage prijs, snelle bezorging, geen inlogaccount nodig.

xx123 25-08-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Snel geleverd en erg fijne service, hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken. Top kwaliteit voor een goede prijs.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede garantie

A. Rijksen 25-08-2016 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar en duidelijke site

De site heeft alles in huis om je optimaal te informeren over het product, de ervaring van het product en is zeer betrouwbaar. Wanneer je het besteld is het de volgende dag al in huis!

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Duidelijk
  • Staan open voor tips
  • Snelle levering
  • Review's over product

Thijs 25-08-2016 Via de website gekocht

Geen minpunten te bedenken

Erg goede overzichtelijke website met genoeg producten plus een hoop informatie over deze producten. Voor 12 uur snachts besteld morgen in huis, geweldig dus!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot aanbod
  • Prima prijskwaliteit verh
  • Makkelijk te retourneren

Evelien 25-08-2016 Via de website gekocht

Bezorging iPhone 6s

Hele fijne webwinkel!
Coolbleu werkt heel vriendelijk, geduldig en correct.
Afhandeling is ook erg fijn verlopen

Dirk 25-08-2016 Via de website gekocht

Komt zoals gewoonlijk de andere dag aan

Goed en degelijk verpakt ,vindt ik altijd wel een pluspunt.Zo voor kom je meestal een vorm van schade aan het geleverde produkt

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle levering

Robin Nijhof 25-08-2016 Via de website gekocht

Smartphone houder

Coolblue heeft voor mij de standaard gezet hoe webwinkelen moet...

Elke keer weer een positieve ervaring. Goed assortiment, eenvoudige site en natuurlijk ... snel geleverd.

Pluspunten

• Duidelijke product info
  • Snelle levering

Kees 25-08-2016 Via de website gekocht

Goede uitgebreide website. Snelle levering. Ook de overige informatie is correct. De prijs kan wat scherper.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Kwaiteit website

Fijn!! 25-08-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Vandaag besteld morge in huis! Duidelijke tijds weergave op de dag zelf. Wasmachine op zn plek gezet!

Pluspunten

• Snelle service
  • Duidelijke tijd weergave

Martijn 25-08-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze, scherpe prijzen & snelle levering!

Ik slaag altijd bij Coolblue! Door het ruime aanbod en scherpe prijzen is Coolbue mijn meest gebruikte webshop. En het "voor 23:59 uur besteld, morgen gratis bezorgd" zorgt ervoor dat ik bijna helemaal niet meer naar de winkel hoef

Pluspunten

• ruim assortiment
  • voordelig
  • snelle levering
  • betrouwbaar

Andrea 25-08-2016 Via de website gekocht

snelle service

Onze wasmachine was stuk gegaan en met 2 kleine kinderen is dat niet handig. Om 10 uur 's avonds een wasmachine gekocht. De volgende dag werd deze (wel iets te laat) keurig neergezet op de gewenste plek en aangesloten. De oude wasmachine werd afgevoerd. Ik kon dus gelijk weer verder met de was!

Pluspunten

• snelle service
  • duidelijke website
  • veel keuze

Minpunten

• traceer systeem.

Jeanette 25-08-2016 Via de website gekocht

Op en top service

Zoals omschreven op de website, service tot op het laatste moment.
Aardig en ervaren personeel die technisch weten wat ze doen maar ook de klant een warm hart toedragen

Pluspunten

• Service

arie 25-08-2016 Via de website gekocht

airco lg112

zeer goede airco heb hem gekocht bij coolblue voor 355 euro bleek een foute prijs te zijn, moest 585 euro te zijn, coolblue heeft gewoon de airco geleverd voor 355 euro, klasse

Janine 25-08-2016 Via de website gekocht

Blij met Coolblue

Snelle levering, heel groot aanbod! Ik weet eigenlijk dat bijna alles wat ik zoek bij Coolblue te koop is. Digitaal maar ook huishoudelijk of zoals de laatste aankoop, twee rugzakken. S avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Ingrid S. 25-08-2016 Via de website gekocht

Top!

Fijne webwinkel en een prima service! Ze hebben veel keuze en goede prijzen, en ook leuke combinatiekortingen en aanbiedingen. Ook op de levering heb ik niets aan te merken. Je krijgt een mailtje met een indicatie op welk tijdstip er geleverd wordt en ca. een half uurtje van tevoren belde de bezorger dat ze er aan kwamen. Met een half uurtje stonden mijn nieuwe wasmachine en droger op hun plekje op zolder, was alles geïnstalleerd en stond de wasmachine zijn proefrondje te draaien. De oude apparaten worden netjes mee genomen en afgevoerd.

Pluspunten

• Snelle service
  • Gemak
  • Goede prijzen

Minpunten

• Geen eigenlijk

Piet Dijkstra 25-08-2016 Via de website gekocht

Prima top

Chauffeurs en monteurs grote klasse top9👍 Geweldige service snel besteld en bezorgd
Slang afvoer later opgestuurd geen kosten zeer klant vriendelijk

Pluspunten

• Top
  • Top

Vanessa Sterckx 25-08-2016 Via de website gekocht

Kopen van een smartphone.

Mijn dochter zocht een smartphone. Hiervoor keek zij op coolbleu. Zij had een volledig overzicht van de smartphones waaruit zij een keuze kon maken. Alles was heel gedetailleerd. Vooral de prijs en de zeer snelle levering (geleverd op zaterdag) heeft haar over de streep getrokken om haar smartphone hier te bestellen.

Pluspunten

• online bestellen
  • zeer snelle levering

Martin 24-08-2016 Via de website gekocht

blij met Coolblue

Buiten het feit dat de snel geleverde printer geleverd is vindt ik ook de humor steeds leuker worden van Coolblue. Voor mij net een stap verder dan alle anderen.

Pluspunten

• assortiment
  • snelle levering
  • extra humor

Minpunten

• alleen pluspunten

dhr. M. Lodder 24-08-2016 Via de website gekocht

Prima deal wasmachine en droger

Prima deal voor wasmachine en droger. Ook nog eens 25 euro extra korting door bestelling van beiden. Deze waren eerst uitverkocht maar met de mailservice kon ik na drie dagen al als eerste bestellen. Ook levering volgens schema en gratis aansluiting.

Pluspunten

• prijs
  • combi deal
  • service
  • gratis aansluiten

Michelle 24-08-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Mijn aankoop ging vlot door duidelijke informatie bij de producten.
Zaterdagnamiddag besteld en zondag al thuis geleverd!

Pluspunten

• duidelijk
  • snelle levering

Willy 24-08-2016 Via de website gekocht

Coolblue is TOP en niet alleen het logo

Prima bedrijf. Straalt frisheid, klantvriendelijkheid en respect uit.

Bij eerste bestelling, klein of groot, krijg je door een professionele aanpak en begeleiding een vertrouwelijk gevoel.

Scherpe prijzen op uitgebreid gamma

Vera 24-08-2016 Via de website gekocht

Top website

Mooie overzichtelijke website.
Makkelijk alles te vinden.
Goede productinformatie.
Bezorgmoment zelf kiezen is super fijn.
Snelle levering.

Pluspunten

• Bezorgmoment zelf kiezen
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen.

Ruud 24-08-2016 Via de website gekocht

slechte service Coolblue winkel

Slechte service, aanschaf van een product gaat prima, maar daarna is bij de levering van een ondeugdelijk product dat binnen een half jaar 3 keer gerepareerd moet worden. Geen enkele medewerking om het product terug te nemen en hiervoor een ander product aan te schaffen, Dit dus absoluut een WAARDELOZE service.

Goed en eenvoudig een product te bestellen

Slechte service en garantie bij een ondeugdelijk product

Pluspunten

• snelle levering
  • groot assortiment
  • eenvoudige betaling

Minpunten

• SLECHTE SERVICE
  • Slechte Garantie
  • Lange service termijn

Officiele reactie van Coolblue 24-08-2016

Beste Ruud,

Heel erg vervelend dat uw ervaring bij Coolblue op deze manier verlopen is. We hebben inmiddels op een andere review website al aangegeven hier graag bij te helpen. We raden je dan ook aan om daar op te reageren, zodat meerdere verhalen niet door elkaar heen lopen. We ontvangen graag een reactie van u met meer informatie.

Met vriendelijke groeten,

Geert 24-08-2016 Via de website gekocht

Prima toestel

Onze vorige DECT telefoon was al behoorlijk oud, en na een blkseminslag vlakbij deed hij het niet meer. Op zondagavond om 22:00 deze nieuwe set besteld, die meteen maandagochtend werd bezorgd.

Het toestel bevalt prima. Goede geluidskwaliteit, makkelijk te programmeren voorkeuzenummers en een antwoordapparaat. Er zit zelfs ook een wekker op geloof ik, die zal ik wel nooit gebruiken. Enige kleine minpunten die ik kan bedenken zijn de wat beperkte accucapaciteit (er worden oplaadbare AAA batterijen meegeleverd van 400 mA, terwijl die vaak een capaciteit hebben van 750 mA; maar gesprekstijd is nu al vele uren, dus is ook niet echt nodig), en de lichte houder voor het 2e toestel waardoor dat snel verschuift als je de telefoon wilt oppakken.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Prima geluid

Minpunten

• Lichte standaard
  • Beperkte accu

Jean Frissen 24-08-2016 Via de website gekocht

Top!

Was toe aan een nieuwe iPhone. Op basis van eerdere bestelling bij Coolblue (een Brother Printer) en de uitstekende ervaringen besloten de website van Coolblue te bezoeken. Kwam hier de iPhone 6 tegen. Exact datgene wat wij zochten. Keurig geprijsd. Uit voorraad leverbaar. Ondanks dat ik niet zo,n wizzkid ben kwam ik er toch zelf uit, mede door de toegankelijkheid van de website. Ook de betalings instructies waren logisch en eenvoudig. Besteld tegen 23.00 uur en afgeleverd de volgende dag zoals beloofd. Top. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik iets bij Cool lue bestel.Top.

mdl 24-08-2016 Via de website gekocht

attent en klantgericht

Dit is een fijne online winkel met makkelijke website, vriendelijke benadering, vlotte en accurate service, en snelle levering. Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht, tegen een redelijke prijs, en met bezorging de volgende dag. De service is vriendelijk en klantgericht; dat is helemaal niet zo moeilijk maar wordt vaak over het hoofd gezien. Ik voel me een gewaardeerde klant -- heel prettig.

Pluspunten

• klantgericht
  • vriendelijk
  • snel en zorgvuldig

Hein 24-08-2016 Via de website gekocht

Mijn favoriete webshop

Ruim aanbod van producten waarover zowel op de website als telefonisch goede informatie gegeven wordt. De prijs is in lijn met andere aanbieders.
Snelle en probleemloze afhandeling van het bestel- en betalingsproces, en de snelle en punctuele aflevering van het bestelde product. De stappen in de verzending zijn prima op internet te volgen.

Pluspunten

• Ruim aanbod van producten
  • Probleemloze bestelling
  • Snelle levering

Kelly 24-08-2016 Via de website gekocht

hardstikke positief :)

ik heb voor het eerst een laptop besteld bij coolblue, en was erg eng want onbekende site en een groot bedrag, maar de laptopvergelijker heeft goed geholpen. Hij was inderdaad de volgende dag in huis en ik vind het leuk dat ze toch een beetje humor hebben toegevoegd op de site nadat je een bestelling hebt geplaatst

ik zal hier zeker nog een keer bestellen!

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke informatie

Jan Jaap 24-08-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Garmin navigatie besteld. De volgende dag geleverd. Tussen bestelling en aflevering word duidelijk gecommuniceerd met mailberichten wat de status is. Goed en snel, zonder flauwekul. Prima winkel.

Pluspunten

• duidelijke site
  • voorstel accesoires
  • snelle levering

H. van der Wateren 24-08-2016 Via de website gekocht

Service bij het aansluiten

De winkel is wel goed, maar de service bij de bezorging kan beter
Koop wasmachine +droger +stapel- plateau. Bij het aansluiten mogen ze de droger niet op het plateau zetten.
Montage bij aflevering?

Minpunten

• Aansluiten

Officiele reactie van Coolblue 24-08-2016

Beste meneer van der Wateren,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Het is erg jammer dat de levering niet naar verwachting is verlopen. Het klopt dat de bezorgers standaard niet meerdere machines met stapelkit mogen plaatsen. Hier zijn zij simpelweg niet op berekend en dit is alleen mogelijk tegen extra betaling. Dit is dan ook een extra service die we aanbieden. Meer hierover kunt u terugvinden bij de bezorgvoorwaarden op de volgende pagina: https://www.coolblue.nl/klantenservice/2622/informatie-over/bezorging-witgoed.html

Met vriendelijke groeten,

Hannie 24-08-2016 Via de website gekocht

Hier doen ze wat ze beloven: ik ben fan van Coolblue!

Hier begrijpen ze wat de klant wilt. Service staat hoog in het vaandel.
Zo wil je geholpen worden. Bij klachten of misverstanden helpen ze je heel goed.
Via e-mail binnen een uur antwoord. Heel goed!
Wasmachine en wasdroger aangeschaft. Keurig geplaatst door 3 aardige heren.
Oude wasapparatuur meegenomen. Super!

Pluspunten

• snelle levering
  • vakkundig personeel
  • waar voor je geld!

jochem de haan 24-08-2016 Via de website gekocht

dik tevreden

Duidelijke website,grappig ook met leuk filmpje over wat er gebeurd na je bestelling!
Snelle levering.
Ben echt super tevreden!

Joch 24-08-2016 Via de website gekocht

Echte service bij coolblue

Een webwinkel waar ze weten wat service is. Zowel goed advies als omruilgarantie. Ze zijn snel en gratis bezorging. Soms een paar euro duurder dan elders maar daar staan heel veel voordelen tegenover.

Pluspunten

• Omruilgarantie
  • Goed advies
  • Gratis bezorging
  • Snel

Minpunten

• Soms wachten in de winkel

Hanneke Derks 23-08-2016 Via de website gekocht

Bestelling bij coolblue

Online een wasmachine uitgezocht, besteld en betaald in enkele minuten. Bestelproces erg duidelijk en de aflevering top! Tot op de minuut de bezorgtijd doorgekregen. In deze tijd een groot pluspunt!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke site
  • Levering en levertijd

Eddy 23-08-2016 Via de website gekocht

Zaterdag besteld en zondag geleverd

Had dringend een speciaal type batterijen nodig voor mijn fietscomputer. Ongelooflijk hoe snel Coolblue dit afhandelde en dan nog in het weekend!

Pluspunten

• prima betalingswijze
  • primam website
  • snelle levering
  • duidelijke faktuur
  • geen leveringskost

Ibrahim Bag 23-08-2016 Via de website gekocht

Fantastische producten en services !

Ik vind Coolblue een hele fijne webshop. Ik heb al mijn PC benodigdheden hier gekocht en ik heb NOOIT een probleem gehad met een product of de service. Ik heb de bestelling binnen een werkdag thuis gekregen. Coolblue verdient een dikke 9 ! Maar zijn ook natuurlijk wat minpunten bijvoorbeeld : Ik mocht kiezen uit verschillende kleuren (rood,zwart,blauw,wit) voor mij maakte het niet zoveel uit dus koos ik voor de rode. Maar later kwam ik er achter dat de zwarte en de witte € 35,- was en de rest € 45,- . Ik vind dus dat dat wat duidelijker mag worden gemaakt dus dat is voor mij een minpunt. Voor de rest een top webshop !

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede producten

Minpunten

• Duidelijkheid