Deze score is berekend op basis van 3439 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Trea 12-08-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Ik heb gezocht naar een goed product. Dankzij filmpjes van coolblue en een goede kans om te vergelijken, heb ik mijn product kunnen kiezen. IK heb ś avonds besteld, en het werd de volgende dag netjes geleverd. Het product was in een andere internetwinkel een paar euro goedkoper. Maar het idee dat ik naar een dichtstbijzijnde coolblueshop kan als er iets mis is, heeft mij doen besluiten het product bij Coolblue te kopen.

Roos 12-08-2017 Via de website gekocht

Echt onovertroffen service.

Uiterst vriendelijke bezorgers, tijdvak van bezorging wordt heel nauwkeurig aangegeven, er wordt 15 min voor de bezorging gebeld. De bezorger gaf zelfs goede onderhoudstips voor de wasmachine.
Coolblue blinkt echt uit in klantvriendelijkheid en service.

Hans Post 12-08-2017 Via de website gekocht

Bijzonder vriendelijke en hulpvaardige service!

Goede shop, plezierige, hulpvaardige en kundige(!) mensen.
Deze keer (ik kocht al eerder - naar tevredenheid - bij Coolblue) een nieuwe wasmachines besteld.
Zeer vriendelijke jongens tilden de oude wasmachine de trap af en de nieuwe aankoop de trap weer op. Heldere uitleg!
Aansluiting door de bezorgers kon helaas niet door voormalig 'maatwerk' in mijn douche maar de bezorgers hadden slimme tips en suggesties, waarmee ik zelf 1-2-3 aan de slag kon. Volkomen begrijpelijk dat zij dit 'zaagwerk' (de wasmachine moest onder een 'zelfgemaakt werkblad' worden geplaatst) niet op zich namen.
Met hun tips had ik het zelf in 'no time' voor elkaar en de gewenste SIEMENS WMH6Y741NL ISENSORIC, snort nu genoeglijk ;)

Piet 12-08-2017 Via de website gekocht

Omdat ik al meerdere keren een aankoop bij Coolblue heb gedaan was het voor mij een logische keuze om eerst bij Coolblue op de site te kijken.

Erik 12-08-2017 Via de website gekocht

Iets duurder maar het geld waard

Ik bestel regelmatig artikelen bij coolblue. Die zijn over het algemeen iets duurder dan bij de allergoedkoopste aanbieders, maar ik heb meer vertrouwen in coolblue. Dus die paar piek extra betaal ik graag. Ik heb het weleens meegemaakt dat er iets fout ging, maar dat werd zo ontzettend snel opgelost en met een waardebon extra goedgemaakt, dat ik daar echt van onder de indruk was.

Sharon 12-08-2017 Via de website gekocht

Super winkel.

Ik wilde heel graag de nieuwste Dyson stofzuiger , op de officiële site van Dyson kon ik op de wachtlijst komen , na even google geraadpleegd te hebben kwam ik bij Cool Bleu en die hadden hem gewoon op voorraad voor dezelfde prijs als de officiële site . Volgende dag had ik hem al in huis gewoon super.

WiKo 12-08-2017 Via de website gekocht

Goede site, overzichtelijke keuzehulp, snelle levering.

Coolblue is de makkelijke 'one stop shop'; van alles en nog wat onder één 'dak'; snel een goed geinformeerde keuze is makkelijk. Prettige bezorgmogelijkheden.

Holst 12-08-2017 Via de website gekocht

Zo geweldig, Tot....

Ik was zo blij, wasmachine ging kapot en coolblue komt gewoon de dag erop een nieuwe bezorgen en aansluiten.
Ze nemen ook netjes de oude mee.
Alles wordt ook met een glimlach gedaan, ze stellen zich ook netjes voor bij binnenkomst.Keurig allemaal, tot ik de volgende dag een grote plas in de bijkeuken aantrof en erachter kwam dat dr wasmachine niet goed was aangesloten.....
Beetje jammer Dit, nu een 6, anders was het echt een 9 geweest....

Officiele reactie van Coolblue 14-08-2017

Beste Holst,

Bedankt voor het achterlaten van een review. We kunnen ons erg goed voorstellen dat een lekkende wasmachine allesbehalve prettig is. Dit is ook absoluut niet de bedoeling en wij willen je dan ook onze excuses aanbieden voor het ongemak. Is er inmiddels iemand bij jou langs geweest om de aansluiting in orde te maken? Wij willen graag nog eens met je kijken naar deze situatie. Kun je ons hiervoor je ordernummer met een korte toelichting e-mailen? Je kunt je e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl. We horen heel graag van je zodat we verder voor je aan de slag kunenn.

Groeten,

ton 12-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering echt waanzinnig

zonder omhaal goede site snelle levering en goede service vriendelijke mensen dit vind nog maar zelden

Casper 12-08-2017 Via de website gekocht

Snel geholpen, goede service en scherp geprijsd!

Ik had mijn oplader direct nodig, dus dat was snel geregeld via de site. Ophalen, inpakken en wegwezen. Aardige mensen, prima service en scherp geprijsd.

Rob 12-08-2017 Via de website gekocht

JBL koptelefoon

Ik zocht deze koptelefoon al even en kwam hem tegen op Cool blue. Makkelijk besteld en de volgende dag al genieten. Top winkel!

Jomie 12-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, duidelijkheid en goede prijs

Ik en mijn echtgenoot bestellen al een aantal jaren bij Coolblue. Als ik iets nodig heb wat bij Coolblue te halen valt, zal ik in 9 van de 10 keer bij hen bestellen. De prijzen zijn vaak goed in vergelijking met andere aanbieders, er is veel duidelijkheid over het product en de levering en de service is super: levering in de meeste gevallen al binnen één dag. Ik heb eigenlijk nog nooit problemen ondervonden met deze webshop.

Teun van der Steeg 12-08-2017 Via de website gekocht

Mooi overzicht van de producten én een keuze-advies

Coolblue heeft een uitgebreid assortiment op heel veel terreinen. De levering was precies volgens afspraak, binnen een dag. Deze winkel is voor mij, ook bij eerdere aankopen, betrouwbaar en vlot.

Ken 12-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Het geheugen voor mijn PC was defect, bij Coolblue kon ik ze voor een mooie prijs kopen en ze de zelfde dag nog in huis hebben voor iets extra verzendkosten. De bezorgen was bijna stipt op tijd (3min na de aangegeven tijd) en de bezorger was ook erg vriendelijk. kortom fijne ervaring en blij met mijn producten. als ik weer wat nodig heb ga ik zeker hier eerst kijken.

Pinda 12-08-2017 Via de website gekocht

Supersnel dat CoolBlue!!

Even googelen op een bagagekoffertje en we kwamen toch al snel bij CoolBlue uit.
Goede prijs, geen vezendkosten, volop keuze en echt supersnelle levering. En nog een kortingscoupon van booking.com ook. Helaas zagen we later dat als we via de site van youphone hadden besteld we ook nog beltegoed hadden gekregen, dat was jammer voor ons. Even onthouden voor de volgende keer.

B Timmer 12-08-2017 Via de website gekocht

Goede service.
Snelle levering.
Geen verzendkosten
Leuk dat er ook nog een kortingsbon bij zat voor een volgend weekend weg

Opastokbrood 12-08-2017 Via de website gekocht

Dagje later....

Duidelijke en gemakkelijk bestellen. Jammer dat de bestelling niet de volgende dag werd geleverd. Woensdag besteld maar door storing pas vrijdag bezorgd. Hierdoor afspraak voor inbouw moeten afzeggen. Verder niets negatiefs te melden en zeker ook de ondersteuning vanuit Coolblue is dik in orde.

Jan 12-08-2017 Via de website gekocht

beloofd is beloofd

TV kapot: snel een nieuwe, maar wel goed geÏnformeerd worden. Dat kan bij Coolblue. De website geeft goede informatie en de levering is inderdaad zoals beloofd: vandaag voor 23.55 uur besteld morgen in huis.
Perfect, enne......... de doos is wel heel "groot(s)".

W.H. polet 12-08-2017 Via de website gekocht

Geen doos, maar....

Het leukst vond ik de verrassende verpakking van de laptoptas in een zak, nee tas!
Die heb ik daarna zelf verder 'aangekleed' (geëtiketteerd) en van een 'postzegel' voorzien voor de jarige - een foto waard!

Yannicko30 12-08-2017 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Het is allemaal perfect ontworpen voor gebruiksgemak. Verder is het natuurlijk best leuk dat ze overal grapjes op zetten

Ria 12-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Door tip van dochter en vriend , goede, snelle levering .
En om de betrouwbaarheid van de winkel .
En omdat ik niet graag op internet bestel/koop

Werner 12-08-2017 Via de website gekocht

GE WEL DIG ! !

Alles was top en precies zoals iedere levering zou moeten zijn! Thanks stan en Stef voor de vakkundige en vriendelijke levering!

Veertje 12-08-2017 Via de website gekocht

Aankoop coolblue

Ik ben opzich tevreden over alles en blij met mijn aankoop. Waar ik mij over verbaas is dat de bevestigingsmail ruim een uur na aankoop wordt verstuurd. Ik had een fout melding. Deze zei dat er niet betaald was terwijl het geld wel direct was afgeschreven vam mijn rekening. Hierdoor onduidelijk of de bestelling wel goed was gegaan. Van een webwinkel verwacht ik eigenlijk bestelling rond dan direct mail in mailbox. Daar zou nog wat te halen vallen.

Officiele reactie van Coolblue 12-08-2017

Hoi Veertje,

Fijn om te horen dat je blij bent met je aanschaf! Het is inderdaad de bedoeling dat je direct een bevestiging van de je bestelling ontvangt. Soms gaat het alleen niet helemaal goed tussen ons systeem en iDeal waardoor de betaling vertraagd raakt en we de bestelling niet kunnen bevestigen. Dit proberen we uiteraard tot een minimum te beperken. We hebben je bestelling teruggevonden en we gaan uitzoeken wat hier precies mis is gegaan.

Lianne 12-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies van klantenservice

Omdat ik zelf geen goede keuze kon maken, heeft iemand van de klantenservice mij goed geholpen met het maken van een keuze voor een goede stapelset voor wasmachine/droger

Peter 12-08-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Vandaag bestellen uit een enorm aanbod, morgen in huis. Duidelijk advies en instructiefilmpjes voor jouw aankoop.

Bjorn 12-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal perfect, zoals ik gewend ben

Coolblue heeft in mijn ogen de beste service van elke webwinkel die ik ken. Altijd op tijd, veel en duidelijke informatie over levertijden, het product en andere onderdelen van het bestelproces. Ook reparatie bij Coolblue verloopt altijd erg professioneel. Een woord: Top!

johan z 12-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed en volgens afspraak!

Heldere informatie en gewoon dat leveren wat je afgesproken hebt en nog op tijd ook. Op andere plekken is dat wel eens anders. Prima werk!

ADS 12-08-2017 Via de website gekocht

Goede service , s'anderdaags geleverd.
Goede prijs kwaliteit verhouding, niet altijd de goedkoopste maar verzending wel inbegrepen.

Maarten 12-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Altijd duidelijk, makkelijk en intuïtief. En de volgende dag keurig op tijd in huis. Voldoende informatie.

J3nnif3r 12-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, super snelle levering

De website is perfect, alle info die ik nodig heb staat erop en fijne reviews, maken het makkelijk te bepalen wat het beste bij mij past.

Ilse 12-08-2017 Via de website gekocht

super sterke bezorgers en snelle service

ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prijs - en de service. Ze bezorgen de volgende dag ,brengen mn wasmachine naar boven ,nemen de oude mee naar beneden en sluiten m aan - ik ben super tevreden

lotte 12-08-2017 Via de website gekocht

Goed voor elkaar!

De wasmachine had dezelfde prijs als bij de concurrent. Alleen hier zat (gratis) service bij. En dat maakt een verschil! Tot in de badkamer geleverd (ook op de eerste verdieping, met de trap) en aangesloten. En helemaal prittig is dat ze de tijdsindicatie vrij precies doen. Aan het begin van de dag krijg je een tijdschakelaar van een uur door waarin ze komen. Dus de hele dag voor 'niets' thuisblijven is niet nodig! Kortom erg tevreden,

Rianne 12-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Coolblue heeft altijd ruime selectie, en snelle levering! Prima service en deze keer ook nog mooie aanbieding.

Harry 12-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service zoals beloofd.

Een snelle service en een een goede kwaliteit. Leuk aanbod op de site en een goede uitleg over het apparaat.

Mirjaan 12-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van een goed apparaat. Bezorgers met humor (omdat het maandag was bezorgden ze slechts 6 treden hoog, nadat ik gemeld had dat onze verdieping 7 treden hoog was), die keurig meldden dat ze eraan kwamen. Je wordt goed op de hoogte gehouden betreft de tijd van de levering.
De bezorgers, zetten de nieuwe machine neer en namen de oude mee. Er werden tips gegeven en de uitleg was duidelijk. De mannen hadden zichtbaar plezier in hun werk. Dat maakte het extra leuk.

Zoetmulder 11-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en prima service

S'avonds contact gehad over een tweede-kans-machine en heb ik duidelijke toelichting gekregen wat de geschiedenis was van deze machine. Op basis daarvan heb ik de machine besteld en de volgende dag om 10 uur werd de machine geïnstalleerd op de bovenste verdieping van ons huis en de oude Miele na 21 jaar dienst meegenomen. Jammer was dat de 1 jaar gratis wamiddelen voucher niet meegekleverd was.

pk126714 11-08-2017 Via de website gekocht

app service is super handig

Ze helpen goed.
Denken mee.
Top service.
App service is super handig en op een leuke manier!

------

Andrea 11-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Super service en snelle levering. Goede persoonlijke aandacht voor wat je zoekt als je langs de winkel gaat.

Bert 11-08-2017 Via de website gekocht

Senseo

Goedkoopste aanbieding op internet en geen verzendkosten. Bovendien supersnelle levering. Mooi dat je ook meteen verschillende soorten koffiepads erbij kunt bestellen.

Siebe 11-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Alles was zeer duidelijk en glashelder. En de levering gebeurde zeer snel en degelijk. Door gebruik te maken van deze winkel was ik heel snel en degelijk geholpen.

Jiska 11-08-2017 Via de website gekocht

Prettige ervaring

Hier en daar al wat positieve dingen gehoord. Nu zelf ervaren. Vlot, super service, betrokken medewerkers en een bedrijf wat erg gericht is op t krijgen en houden van tevreden klanten. Nou dat is bij ons gelukt. Super tevreden!

Angelique Wellens 11-08-2017 Via de website gekocht

Helaas niet de volgende dag geleverd

NIET de beloofde volgende dag geleverd, slechte berichtgeving en degene die de wasmachine kwam leveren geeft niet het goede advies.
Helaas veel stress opgeleverd en zal niet nogmaals iets bestellen bij coolblue. Ze maken haar " mooie " reclame absoluut niet waar !!

Officiele reactie van Coolblue 12-08-2017

Hoi Angelique,

Vervelend om te horen dat de levering zo is gelopen. Dit is natuurlijk echt niet de bedoeling. Ik zie dat er contact is geweest met de afdeling die over de bezorging gaat. Uiteraard gaan we achter de schermen uitzoeken hoe het is misgelopen en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Meintje 11-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Wij hadden een ijskast vries combi een wasmachine en een droger ze kwamen een half uur voor de afgesproken tijd aan , voordat ze komen bellen ze op dat ze er bijna zijn . Alles perfect op zijn plek gezet en de rommel opgeruimd . Zeker een aanrader de enigste nadeel is dat je in de nacht rond 02:00 uur pas een bericht krijgt waarnemer ze die dag komen

FrankEast 11-08-2017 Via de website gekocht

Goede Cool Blue service, zoals gebruikelijk

Leveringen zijn altijd stipt, zo ook deze keer. Maar PostNL wekt verwachtingen die niet nagekomen worden.
Aflevertijd tussen 10:30 en 12:30 uur en uiteindelijke werd dat 17:30 uur die dag.
De aankoop is echter prima en geheel in overeenstemming met de product beschrijving en en de vele reviews op de Cool Blue site

Nick 11-08-2017 Via de website gekocht

Alle verwachtingen te boven

Wij waren op zoek naar een nieuwe koelkast, dit is niet iets waar wij veel verstand van hebben. Dus hebben wij via Coolblue onze wensen opgegeven en hieruit kwamen de voor ons meest passende koelkasten naar voren.
Met daarbij ook nog de voor- en nadelen van deze koelkasten ten opzichten van elkaar. Lekker overzichtelijk en met de bijgaande reviews en productfilmpjes konden wij een perfecte keus maken. Dit was niet onze eerste keer bestellen bij Coolblue dus wij wisten al van de voordelen.

Marjolein 11-08-2017 Via de website gekocht

Wederom top!

Het bestellen via cool blue is gemakkelijk en door de reviews kan je ook ervaringen van andere lezen. Dit maakt de keuze maken ook iets makkelijker. CoolBlue is duidelijk over de levertijden. Kregen een sms en een telefoontje om aan te geven hoe laat de bezorger arriveert. Twee super aardige jongens kwamen onze wasmachine, droger en nog wat kleine dingen bezorgen. Hebben rustig en zonder iets kapot te maken zowel de wasmachine als de droger twee trappen opgetild (waarvan 1 heel smal en stijl). Na de installatie heeft een van de jongens uitleg gegeven en de standaard vragen gesteld. Wij zijn heel tevreden!

Frank 11-08-2017 Via de website gekocht

Altijd correcte levering, goede informatie en prijzen

De bestelling wordt altijd de volgende dag geleverd. De website is overzichtelijk en informatief en de het personeel is gemotiveerd en vrolijk! Een artikel terugsturen is ook eenvoudig. Coolblue is mijn favoriet!

A.janmohamed 11-08-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Zo teleurgesteld de handleiding gelezen en ik kan het niet eens gebruiken bel me 0638708584
Het product werkt niet

Officiele reactie van Coolblue 11-08-2017

Beste Amiena,

Wat enorm balen dat de blender niet doet wat je ervan mag verwachten. Helaas kunnen wij je niet bellen. Wel willen wij je per mail, via Social Media en anders telefonisch verder helpen. Je kunt ons bereiken op: 010 7988996 .

Groeten,

Martin 11-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service , zowel telefonisch als in de winkel

Had een klein probleempje ( mijn fout) met m'n TomTom, na ( prettig en deskundig )telefonisch overleg gegaan naar coolblue winkel in Utrecht , netjes en professioneel geholpen , zeer tevreden naar huis

Sandra 11-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Bestellen gaat makkelijk en snel, voorraad is groot, levering is volgens afspraak en goed te volgen. Meer dan tevreden!