Ria 05-01-2019

Correct wat betreft informatie, prijs en levering. Zeer tevreden over deze website

Marianne 05-01-2019

's avonds besteld, 's morgens (vroeg) geleverd
smsje en telefoon kort voor er aangebeld wordt
prima service met de glimlach
levering van het toestel in de kelder met trappen zonder meerprijs

Geert 02-01-2019

Klantvriendelijke site, correcte info via mail en zeer correcte levering. Zeer aangename samenwerking.

Jorn 02-01-2019

Duidelijke website, correcte prijzen. Verder zeer duidelijke communicatie en vriendelijke leverancier!

Marcel Van Goethem 02-01-2019

bij een bezoek aan een van de toonzalen altijd heel vriendelijk onthaal en zeer bekwaam personeel om om een vakkundige uitleg te geven over de producten.

An 02-01-2019

Ze komen leveringen in een tijdspanne van 1u dus je hoeft niet de hele dag te wachten. Nadat de gekozen tv niet naar behoren werkte, binnen de 2 dagen een nieuwe ontvangen! Zeer tevreden, super vriendelijk mensen aan telefoon!

Patriek 01-01-2019

Overzichtelijk aanbod met relevante informatie. Meestal een interessante prijs. Snelle en correcte levering.

dorien 01-01-2019

Snelle levering, goede uitleg, duidelijke web-site.
Geweldige aardige mannen die zelfs op oudjaarsdag de machine leverden, aansloten en met geduld uitleg gaven.
Hiervan ga je vanzelf glimlachen.

Vicky 01-01-2019

Zéér vriendelijk en behulpzaam ... zij doen wat er is beloofd ! Toestel wordt uitgepakt en netjes geplaatst.

Braspenning Francine 01-01-2019

Voor mij is Coolblue super! Gemakkelijk en duidelijk! Bestelling wordt snel geleverd, zelfs op zondag!!! Alles was naar wens!

Elise 01-01-2019

Alles verloopt steeds keurig volgens de afspraak: leveringstijd, voldoende betalingsmogelijkheden en kwalitatief degelijk materiaal!

LD 31-12-2018

Coolblue levert snel en correct. Als de bestelling niet goed is, kan je zonder opgave van reden, gratis retourneren. De website is zeer gebruiksvriendelijk en coolblue's keuze helpt als je het niet zeker weet. Ook de klantenservice is zeer aangenaam. De verpakking is trouwens hilarisch, ook op de website vind je her en der grapjes verstopt.

Patrick Jacobs 31-12-2018

Op coolblue kan je echt alles vinden aan de scherpste prijzen.
Is steeds zeer goed verpakt, zeer snelle levering!

Vandenbogaerde Johan 30-12-2018

Snelle en correcte levering door vriendelijk personeel met professionele uitleg!

Gaby de jonghe 30-12-2018

Ik heb mijn aankopen gedaan en doe het steeds meer in de winkel in lokristi 'omdat je er persoonlijke en vriendelijke uitleg krijgt over het produkt dat je wil kopen 'en de verkoper ...... was zeer behulpzaam en liet mij direkt kijken wat hij binnen had '' het was niet binnen in de winkel maar heeft hij het voor mij allemaal goed geregeld zodat ze het de dag nadien zoals afgesproken hebben geleverd 'bij mij thuis '

Ledegen tom 30-12-2018

Volgende dag geleverd. Om 23 u besteld en volgende dag om 10 uur geleverd.
Fantastisch gewoon.
Goede prijzen en groot assortiment.
Makkelijk telefonisch bereikbaar.
Mega goede website.

frans 30-12-2018

Na mijn bestelling van Samsung galaxy watch was ik verbaast van de snelle levering alles werkt perfect en men hoeft niet veel uitleg erbij voor diepere uitleg kan je altijd de uitgebreide handleiding binnen halen.
Ik raad dit product aan het is een top product.

Robin 30-12-2018

Voor de eerste keer bij coolblue bestel, had altijd mijn bijbedenkingen om hier te bestellen omdat het verweg is maar mijn keuze was uitijndelijk toch bestellen en man, maar goe! ook echt een top servies en een top levering met respect geleverd geen schaden en goed verpakt. Jullie hebben een blije klant bij! :)

Marleen Kins 29-12-2018

top !! bestelling vlot verlopen
verzending vlot zoals vermeld.
betaling heel gemakkelijk.

Nicky 29-12-2018

Ik heb een chromebook ,Acer 15, inch bij Jullie besteld ,en ik ben suppertevreden over mijn aankoop , juiste product, correcte info en snelle levering . Bedankt.

Peelman. J. 29-12-2018

Zeer tevreden over de snelle en vriendelijke levering. Ook over de info die me werd toegezonden i.v.m. het juiste uur van de levering. Product voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

Vogt 29-12-2018

Prijs kwaliteit zijn top, de snelheid van levering vind ik prachtig, afspraken worden nagekomen ,

Annetta 28-12-2018

wij zijn telkens zeer tevreden bij iedere bestelling die wij al gedaan hebben en nog zullen doen

David 28-12-2018

Duidelijke website en zeer snelle levering. Coolblue is al dan niet de beste onlinewinkel.

Isis Verheyden 28-12-2018

Op vrijdag 21 december deed ik een bestelling. Je zou denken in een super drukke periode vlak voor kerst, dus hield ik er al rekening mee dat mijn pakje eventueel wat later zou zijn. Maar nee hoor, de volgende dag kreeg ik bericht dat ik mijn pakje kon afhalen op het afhaalpunt van mijn keuze. Zeer blij met de krultang die ik bestelde, de perfecte krullen voor het kerstfeest!