Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wijsman Hugo 13-01-2019

Zeer betrouwbare winkel en ze doen wat ze beloven ook ben ik heel tevreden over de service 👍

Martine 12-01-2019

Een uitstekende service en super vriendelijk personeel snelle en corecte leveringstijd

Tinne 11-01-2019

Snelle service en de goedkoopste, je kan alles tot in de puntjes volgen via e-mail, ook heel snelle levering

Gerommeke 11-01-2019

Vlotte en goede afwerking / levering. Correcte afwerking . Coolblue is goed in electronica

Frederic DT 11-01-2019

Groot aanbod. Snelle levering. Zeer goede producten omschrijvingen. In 1 woord "TOP"

Mike 10-01-2019

Bijna 3 weken heb ik zitten wachten op herstelling mijn cool blue nog steeds van 26/12/2018 onderweg na herstellingsdienst en krijg altijd standaard antwoord

Peter 10-01-2019

Het enige waar ik spijt van heb is ,dat ik niet eerder ben begonnen met coolblue.

Bart M. 10-01-2019

Nog nooit problemen gehad met aankopen bij Coolblue, producten zijn altijd goed verpakt en worden snel afgeleverd binnen het opgegeven tijdsvenster. Ook retour sturen van producten verloopt vlot en zonder problemen.
De laatste jaren zijn de prijzen bij Coolblue wat minder competitief geworden, echter zijn ze nog steeds een goede keuze voor een hele reeks aan producten.
Wanneer Coolblue eventueel een paar euro duurder is dan een concurrent zal ik zonder twijfelen bij Coolblue bestellen. Goede dienstverlening is ook z'n geld waard!

Spieken 10-01-2019

Goede prijs ,kwalitatief product, zeer snelle levering,alles vrij simpel gegaan

Ann 10-01-2019

Uitgebreide hulp bij het kiezen vh juiste produkt en zeer goede service na-verkoop. Snelle levering

Nicole 09-01-2019

Vlotte levering en op de dag zelf een mailtje en tel. om het juiste uur mede te delen.Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

wouter 09-01-2019

Goed aanbod, met goede beschrijving van de verkochte producten. Steeds een goede service en een snelle levering!

Carine 09-01-2019

Prijs/kwaliteit is zeer goed. Correcte en vlugge levering. Zeker een aanrader !!!

Pieter 09-01-2019

Zeer snelle levering, goede prijs-kwaliteit voor de producten. Duidelijke communicatie.

Isabelle 09-01-2019

Mijn eerste ervaring met Coolblue en zeer tevreden over de vlotheid van de levering. Bovendien weet de klant precies wanneer het product wordt geleverd doordat er contact wordt opgenomen zowel per mail als telefonisch.

Marcel Truyts 08-01-2019

Na bestelling zeer snel geleverd. Klantvriendelijk en de meeste producten onmiddellijk beschikbaar.

Sara Casa 08-01-2019

Rijk aanbod en snelle levering! Ook gemakkelijk dat je een review kan lezen bij de (meeste) producten.

Annick Andries 08-01-2019

Echt een aanrader want sommige artikelen worden zelfs op een zondag geleverd. Ben heel tevreden over Coolblue.

Mon 08-01-2019

Goede technische beschrijving van producten , correcte prijs / kwaliteit en super snelle levering.
Het geweldig uitgebreid gamma keuze is ook een voordeel. Retourneren is geen enkel probleem en het hebben van een echte winkel is vooral een pluspunt als meer informatie wil of bij een omruiling van een product. Super webshop!!

Hannah 07-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijke site, zeer toegankelijk en menselijk gemaakt door de nodige portie humor. Na het (zeer vlotte) bestelproces bleef bij mij een aangenaam gevoel hangen. Het pakje werd ook zeer snel geleverd en was precies zoals vermeld. Minder dan 24u later kon ik al met mijn nieuwe smartphone aan de slag. Zeer tevreden over Coolblue!

Michaël K 07-01-2019

Bijna altijd alles op voorraad, vlotte levering. Al veel besteld en altijd op tijd geleverd.

Lieve 07-01-2019

Zoals in het filmpje op TV werd ik vooraf gebeld ivm de levering. En de timing werd heel (nauw) keurig gevolgd.
Bovendien is het aanbod heel ruim. En de prijs is heel correct.

Myranda Emmerechts 07-01-2019

Eerste bestelling gedaan. Onder de indruk van de snelle respons en opvolging. Snelle levering, perfect op te volgen wanneer en hoe. Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Dikke pluim !

McJaco 06-01-2019

Deze shop heeft binnen het aangegeven producten domein, een zeer ruim assortiment; de omschrijvingen van de producten zijn juist en geven voldoende info (dat laatste is relatief natuurlijk) prijzen zijn echt OK, zeer vlotte service (denk aan: betalingsgemak, snelle levering, enz.) Ik bestel meerder keren per jaar diverse producten; tot nog toe, altijd zeer tevreden...

D. Wieland 06-01-2019

Ik bestelde bij coolblue een laptop, als eerst was er ontzettend veel (eerlijke) info over de verschillende laptops die ze aanboden (wat er nogal veel waren) ik heb daarna door middel van tips op de site en de reviews een beslissing kunnen maken. Het bestelproces was erg snel en duidelijk. Er zat gratis levering bij waaruit je kon kiezen tussen de middag en de avond. De levering was ook snel en goed. Het enige wat me tegenviel was dat er niet veel accessoires te koop zijn ik zou er graag wat meer zien, en dat niet veel laptops op display staan in de winkel. Zodat ik niet eerst de laptop kon bekijken voordat ik hem bestelde.