Deze score is berekend op basis van 3417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Inge 08-08-2017 Via de website gekocht

Prima contact gehad.

Helaas werd mijn tv niet bezorgd op zondag terwijl ik erop aan het wachten was. Werd 1 dag later, ik werd door coolblue prima geholpen en te woord gestaan. Ze konden mbt tot het bezorgen en tijdstip (was onbekend) helaas niks voor mij betekenen.

Wim Brouwers 08-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon erg goed!

Alles is uitstekend verlopen. Duidelijke site, makkelijk bestellen, goede prijs, snelle levering, product voldoet prima. Een aanrader dus..

Henk 08-08-2017 Via de website gekocht

Sneltreinservice

Zeer veel artikelen, snel werkend, een goede prijsstelling en supersnelle levering! Zaterdagavond een batterij besteld voor mijn fotocamera en zondag stipt op tijd bezorgd! Ik ben fan!

Petra van Weenen 08-08-2017 Via de website gekocht

Zoveelste goede aankoop....gewoon vanaf de bank.

Gewoon....kijken en vergelijke en goede toelichting. Met een bak koffie bestellen vanaf de bank en nog geen 12 uur later gewoon thuis en in gebruik. Dat is wat we zochten en zoals meerdere keren goed geregeld gekregen hebben. Zeer zeker een aanrader.

Serkan 08-08-2017 Via de website gekocht

Mooie tweede kans product

Via tweede kans een Suitsuit koffer besteld met de vermelding lichte gebruikssporen. Deze zijn erg licht, want kan ze niet vinden. Daarnaast ook heel erg fijn dat deze retour kan, mocht het niet naar verwachting zijn. Snelle levering en vanzelfsprekend goede service van Coolblue.

Marielle 08-08-2017 Via de website gekocht

goede service

Ik heb gekozen voor Cool Bleu omdat er volgende dag gelijk geleverd en geinstaleerd wordt.
Vervolgens kwamen ze keurig optijd, hebben oude product meegenomen en nieuwe neergezet waar nog wat aanpassingen voor moesten gebeuren.

Ida Sietsma 08-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering, nette bezorgers. Prima website, gebruikersvriendelijk.... Ook de oude wasmachine werd meegenomen. De website was overzichtelijk en goed in te vullen.

Marc 08-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon zeer goed!!

Scherpe prijzen, snelle levering. Actuele voorraad zichtbaar. De mogelijkheid om in fysieke winkels op te halen. Daarbij vriendelijke en deskundige bediening.

Frans 07-08-2017 Via de website gekocht

Top

Snel en met humor op de site , begeleiding van het pakket sterk punt ,
onvoorstelbaar om 10 uur 'avonds besteld en de volgende dag al in handen.

monicloo 07-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige bezorgservice

Levering op zaterdag. Volledig te volgen via de track&trace service. Aardige, professionele gasten aan de deur met nieuwe wasmachine. Veel uitleg. Ik heb gevraagd of ze getraind worden op productkennis maar ze vertelden van andere bezorgers te leren. Tipje voor management bezorgservice: luister eens goed naar de bezorgers en ondersteun ze zodat ze nog vaardiger worden!
Eerste ervaring Coolblue en partners is heel goed!

klant 07-08-2017 Via de website gekocht

In eerste instantie ging de bezorging niet door i.v.m. beschadiging van één van de apparaten.
Dit is professioneel opgepakt. Vriendelijke klantenservice, goed bereikbaar ook laat op de avond. De volgende dag werden nieuwe apparaten keurig om 7:30 bezorgd en geïnstalleerd.

SAMSUNG S 8+ 07-08-2017 Via de website gekocht

JAR

I visited your site in Zaventem and liked it very much and your prices are wonderful and fantastic and I do not buy any electronic or electrical items except from your site and I advise everyone to visit your store
Thank you very much
with my love
Hussain

Johan H 07-08-2017 Via de website gekocht

Op maat gesneden tips voor installatie en gebruik iPad

Duidelijke website met advies mbt welk tablet het best aangeschaft kan worden. Gemakkelijke bestelprocedure en snelle levering. Klant wordt middels mailtjes op de hoogte gehouden van de voortgang in het leveringsprogramma. Na de (snelle) levering nog een mail gekregen waarin de installatie van de iPad duidelijk wordt uitgelegd en nog een aantal tips voor het gebruik.
Kortom: prima service voor een concurrerende prijs !

adrie3 07-08-2017 Via de website gekocht

Alles goed gegaan .

Alles goed gegaan ! Het bestellen . Het op zaterdag bezorgen . Het tijdstip doorbellen voor bezorgen . Het plaatsen en het aansluiten . !
En alles zonder moeilijk te doen !

Inge 07-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, supersnelle levering!

Voor de eerste keer dat ik iets bij Coolblue bestel maar zeer zeker niet de laatste keer! Duidelijke webshop, gemakkelijk te bestellen en in mijn geval binnen 12 uur geleverd! Helemaal top!

aron 07-08-2017 Via de website gekocht

No next day delivery

I ordered some items from coolblue because they say they deliver next day.
In spite of this, my order was not delivered the next day due to "sorting error" on the delivery comapny's side. As the delivery was supposed to happen on Sat and there's no delivery on Sun, I'm still waiting for my products as of Monday 5pm, while the order was placed within business hours on Fri.
It's embarassing because I planned my Saturday in such a way that I can receive the delivery - which hasn't happened.

Hey Aron,

How unfortunate to hear you did not receive your products on saturday, like we promised. We hope you know this is not company policy and this wasn't our deal and we want to apologize for this. If you still haven't received anything, please do not hesitate to contact us via phone, social media or geenglimlach@coolblue.nl. If you do so, we will do everything in our power to make sure the delivery can be made as soon as possible. We're hoping to hear from you soon.

Best regards,

Miranda 07-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

De website is duidelijk, de klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk.
Aankoop prima te doen. Volgen van aankoop bijna op de minuut.
Fijn ook dat de aankoop prijs inclusief is ivm meenemen oude apparaat.

Friso 07-08-2017 Via de website gekocht

Zeer teleurstellend

Een tijd geleden een Samsung galaxy S7 edge gekocht. Helaas is nu bij een defect gebleken dat de service niet wordt geboden. Er wordt verscholen achter procedures en onmogelijkheden. Dit terwijl de consument achter blijft met een defect toestel. De vrolijke stemming en de glimlach die Coolblue belooft is ver te zoeken. Zie de inmiddels vele negatieve reviews hier en op Facebook. Zonde, ik zal hier als klant nooit meer terugkeren.

Hey Friso,

Bedankt voor het invullen van een review. Jammer om te horen dat de afwikkeling van de reparatie van jouw toestel niet soepel verloopt. Wij zijn heel erg benieuwd wat er precies aan de hand is en wij helpen je daar heel graag bij. Als je dat ook een goed idee vindt, horen wij dat heel graag van je via één van onze kanalen of via geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan dan meteen voor je aan de slag.

D. de Garde 07-08-2017 Via de website gekocht

Heel blij met de snelle levering en oude apparaat weg. TOP!

Duidelijke site, veel keuze, snelle levering. Ook prettig dat je precies weet wanner men komt leveren. Geen hele dag wachten.

Eric 07-08-2017 Via de website gekocht

Je wordt met 'Tweede kans' producten 'gewoon' belazerd.

Gisteren een tweede kans printer besteld (telefonisch vooraf geïnformeerd: de printer zou helemaal ongebruikt en als nieuw zijn; alleen de doos was open geweest).

Enfin; de printer kwam keurig een dag later (op eerste gezicht zonder de bijbehorende en vacuum verpakte cartridges) aan. Hij was ook wat vlekkerig en kwam zonder de gebruikelijke plastic zak (dat is wel overkomelijk). De Cartridges bleken er al gemonteerd en wel in te zitten (duidelijk gebruikt) en de eerste printkop test was ronduit slecht (hoezo ongebruikt?). De eerste gebruiker had de papierladen er ook op een behoorlijk creative manier (fout) ingestopt: dat was na enig puzzelen nog wel te herstellen.

Natuurlijk heb ik een paar keer gebeld met Coolblue. Het spijt ze (wel 10x gehoord) en ik mocht de printer terugsturen (zozo). Ze willen ook wel een vervangende opsturen; verder willen ze niets voor me doen. Al met al twee uur mee geprutst en gebeld, zonde van mijn tijd: dank je wel Coolblue: NOOIT meer.

Fam. Bouwman 07-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal Top

Alles prima volgens afspraak de volgende dag geleverd. Op de afgesproken tijd en keurig binnen afgeleverd. Verpakking en oude koelvries combinatie meegenomen.
Helemaal Top.

Caro 07-08-2017 Via de website gekocht

mijn redders in nood!

Cool blue is supercool.
's Avonds kom ik erachter dat m'n wasmachine echt niet meer doet wat ik wil.... gauw bestellen bij coolblue, en de volgende middag staat mijn stralende add-wash al te draaien. Die mét het klepje voor vergeten sokken en vaatdoekjes. Oh ,wat een genot, en dat midden in mijn verhuizing! Dank voor deze vlotte service.

PS: stuur de monteur naar de sportschool voor wat extra krachttraining ;-) : ik moest zelf de machine aansluiting nog extra aandraaien want deze drupte. Daarom net geen 10, wel een vette 9

Rob 07-08-2017 Via de website gekocht

Slechte bezorging

Wasmachine is bezorgd neergezet uitgepakt en slang aangesloten maar wassen kon ik nog niet hij stond zo scheef als wat ik kan zelf de wasmachine niet optilden om de poten te stellen bezorgers hadden veel haast namen ook de verpakking niet mee.

Hey Rob,

Vervelend om te horen dat jouw wasmachine niet waterpas is neergezet. Heb je al contact met ons opgenomen op dit op te laten lossen? Als je dat fijn vindt, komen wij namelijk graag langs om dit als nog voor je te doen zodat je in ieder geval zorgeloos kunt wassen. Als je dat een fijn idee vindt, horen wij dat graag van je via de telefoon, social media of via geenglimlach@coolblue.nl. Wij sturen dan graag iemand bij je langs. We hopen gauw van je te horen.

Koen 07-08-2017 Via de website gekocht

Topservice, alles volgens afspraak

Alles ging heel soepel met bestellen, afleveren, aansluiten en daar bovenop ook nog uitleg. Alles netjes neergezet en personeel netjes/ aardig. Helemaal top.

Peter 07-08-2017 Via de website gekocht

Veel keus, voorraad en advies

Goede website, veel keus en meestal op voorraad.
Fijn dat er vergelijkingen en advies geboden worden

Dux 07-08-2017 Via de website gekocht

Topbezorgers!

De bestelde zanussi wasmachine werd, nadat er 20 minuten voor tijd keurig door de chauffeur werd gebeld dat ze er bijna waren, op de 2e verdieping neergezet.
Supersnel en netjes aangesloten. En nog even de handige tips gekregen.
Keurige bezorgers, zeer vriendelijk en een goed product.

Coolblue prima winkel. 07-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering. Goede website.

Al verschillende keren gekocht bij coolblue en steeds goede service. Ook de garantie verliep vlot toen mijn tablet stuk was.

max 07-08-2017 Via de website gekocht

installatieservice boven verwachting!

Coolblue, duidelijke site, veel keus. snelle levering. Helaas eerste afspraak voor bezorging niet gelukt daarna wel. De bezorgers zijn netjes, denken met je mee en hebben tips en tricks! boven verwachting!

Jeannette 07-08-2017 Via de website gekocht

Beste service ooit!

Service een 10!
Na het bestellen van de wasmachine kon ik de dag van levering kiezen. De ochtend van levering kreeg ik een tijd door van levering. Ze kwamen keurig op tijd. Brachten de wasmachine naar boven, sloten m aan, gaven advies en namen de oude wasmachine weer mee. En binnen 5 minuten waren ze weer weg en kon ik genieten van mijn aankoop. Perfecte service!

Jeannette 07-08-2017 Via de website gekocht

Alles vlot bij Coolblue

Vrijdag gekeken voor een ipad. Keuze snel gemaakt, snel besteld, snel een mail dat hij verzonden is en dat alles afgehandeld was. De volgende dag al bezorgd. Top! Ondertussen nog een mail met tips gehad. Alles bij elkaar TOP

Marcel 07-08-2017 Via de website gekocht

zoals gewoonlijk heel goede service in de winkel

Top bediening in de winkel zoals gewoonlijk, vriendelijk en heel erg behulpzaam. Bij afhaling van bestelling steeds de vragen of er nog problemen zijn.

Betty 07-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Nooit van mijn leven kocht ik in vijftien minuten een wasmachine en is deze zo snel afgeleverd. De bezorgers hadden in twee minuten de oude verwijderd en de nieuwe wasmachine aangesloten.
Heel prettig om tijdig te horen wanneer ze zouden arriveren.Top!

petra 07-08-2017 In de winkel gekocht
gustav mahlerplein

bij coolbleu loop je nooit een blauwtje

ik bestel graag bij coolbleu vanwege het productaanbod en de betrouwbaarheid van 1 het product en 2 de eerlijkheid van wat er eventueel aan zou markeren ( waarom het product goedkoper is ) en het feit dat je producten op zicht krijgt is al helemaal fantastisch. bovendien kan je op vele manieren met coolblue comuniceren wat het ook aantrekkelijk maakt en wordt je snel geholpen, ik heb wel eens gehad dat ik met ontzettend veel vragen zat over een aangeschaft product , en ik werd steeds weer verder geholpen , ook een grap kan nog tussendoor, je kan je geld overmaken of contant betalen in de winkel. en ook daar sta je niet lang te wachten en wordt met je meegedacht, coolblue vind ik persoonlijk een goed voorbeeld voor andere firma,s . bij coolblue nog nooit irritatie gezien en elk probleem wordt opgelost

Lies 07-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Helemaal geweldig. Je weet wanneer ze bij je zijn. Brengen de machine naar boven en installeren het. En nemen de oude mee.
Je hoeft zelf niks te doen. Top.

C. Martens. 07-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijkheid.

Zeer duidelijke site, waarbij alle ter zake doende info wordt gegeven. Na aankoop worden afspraken over bezorging en tijdstippen duidelijk gecommuniceerd, en ook gehouden.
Bij de bezorging en installatie zeer prettig door de bezorgers voorzien van instructies over de machine, waarbij een proefwas werd gestart om te zien of alles correct werkte.
De oude machine werd meegenomen en alle verpakking keurig opgeruimd. Zeer tevreden.

Amy 07-08-2017 Via de website gekocht

service met respect

deze winkel is echt wel 'cool', zoals zijn naam het aangeeft en lijkt te weten hoe hij respectvol met nieuwe cliënten kan omgaan zodat ze de volgende keer gewoon naar deze coole winkel terugkomen - het zijn echt wel de mensen die bij hen werken die het verschil maken want die verdienen ook mijn respect

Ano Niem 07-08-2017 Via de website gekocht

Niet zo veel mis mee

Via website nieuwe tv besteld.
Voldoet aan verwachtingen.
Alleen jammer dat de verpakking een hoger gewicht had dan de tv zelf. Toch zonde van het milieu

Hey,

Leuk dat je een nieuwe televisie bij ons hebt gekocht. Gaaf om te zien dat hij goed bevalt. Wij vinden het goed om te zien dat je bewust bezig bent met het milieu. Bij televisies hebben wij geen invloed op de dozen van de fabrikant en dat kunnen wij dus helaas niet voor je aanpassen. Ons advies is om de doos lekker bij het oud papier te gooien zodat hij milieuvriendelijk verwerkt kan worden. Hopelijk tot gauw!

Met vriendelijke groeten,

Rutger 07-08-2017 Via de website gekocht

Top shop

Supper winkel met uitermate goede service en snelle levering. Echt een aanrader! Ook doen ze over retouneren niet moeilijk.

petra 07-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Goede, duidelijke en snelle service ik had laat in de avond pas besteld en de volgende dag inderdaad in huis, top! En wat ik ook heel leuk vond is dat je meteen een filmpje krijgt te zien wat er gebeurt vanaf het moment dat je je bestelling plaatst.

Paul 07-08-2017 Via de website gekocht

Super service

We hebben al eens eerder bij Coolblue besteld en dat beviel goed.
De levering is heel snel en het bestellen gaat gewoon makkelijk.

Danny 07-08-2017 Via de website gekocht

Coolbleu is kwaliteits service.

De service van coolbleu is goud. Netjes beleeft en oplossingsgericht. We hadden dit keer niet de bezorgservice van coolbleu zelf helaas vandaar een 8. Bezorging was goed, maar er zat wel een groot verschil tussen in vergelijking met coolbleu zijn eigen bezorgers.

frits 07-08-2017 Via de website gekocht

Goedeservice en snelle heldere afwikkeling/levering

Wasmachine besteld, op voorraad 1 punt, snelle levering 1punt, helder traject waar het product is 1 punt, nette chauffeur 1 punt, komt op tijd zijn afspraak na 1 punt, is duidelijk en correct in het nederlands 1 punt, sluit alles snel en vakkundig aan 1 punt en twee punten voor de site maakt 9 punten

Jos 07-08-2017 Via de website gekocht

Een breed en goed aanbod. Prettige filters voor productkeuze

Coolblue is een prettige verkoopsite met een uitgebreid aanbod aan producten, goede prijzen en attractieve aanbiedingen. Fijne filters waarmee je jouw product perfect kunt selecteren. Vóór 23:59 uur besteld: Levering de volgende dag. Zelfs levering op dezelfde dag is mogelijk! Alles wordt goed verpakt geleverd. Al heel wat artikelen besteld en uiterst tevreden.

Hendrik 07-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer goede service. Hele ruime keuze qua assortiment. Onze bestelling moest plots met een dag verlaat worden, wat geen probleem was.

Mevrouw de Jong 07-08-2017 Via de website gekocht

Ze zin een wasmachine en droger wezen brengen. De service was echt ten top.
Ze hebben alles aangesloten, uitgelegd hoe de machines werkten. Het waren 3 te gekke collega's van coolblue

Willem Beelen 07-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt beloften waar!

Bij Coolblue een Bosch wasmachine besteld en deze werd, tot op de minuut van de afgesproken tijd, de volgende dag afgeleverd. Levering en plaatsing op 'de plek' werd verzorgd door zeer beleefd en vriendelijk Coolblue personeel. Complimenten! Zulk dienstbaar en hulpvaardig personeel zou elke werkgever zichzelf toewensen.

Tim 07-08-2017 Via de website gekocht

Levering half zoals aangegeven.

CoolBlue gekozen door de aangegeven snelle service die ik als klant nodig had; Mijn amerikaanse koelkast was defect en hierdoor had ik snel een nieuwe nodig. CoolBlue gekozen voor de snelheid van de levering en omdat zij de oude koelkast mee zouden nemen inclusief het verpakkingsmateriaal. Bij levering waren de bezorgers heel vriendelijk, maar kreeg ik wel gelijk te horen; heb je een oude koelkast om mee te geven? zo ja, dan moet hij voor de voordeur staan. Wij doen alleen over de drempel leveren. De Amerikaanse koelkast samen met mijn vriendin hier neer gezet en deze werd daarna meegenomen. De nieuwe kwam ook op dezelfde plek terug, dus moest ook nog zelf naar binnen. Ook het verpakkingsmateriaal werd niet meegenomen, dus de koelkast was inclusief twee volle kliko's. Normaal zou ik hier niet over schrijven, maar omdat wij hier speciaal op uitgekozen hadden en dit speciaal aangegeven staat op de website, wil ik dit toch laten weten.

A. Renting 07-08-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd, goede, snelle service!

Veel keuze, goede uitleg bij de artikelen, onderlinge verschillen worden duidelijk aangegeven zodat de keuze gemakkelijker gemaakt wordt

Lucas N 07-08-2017 Via de website gekocht

Enorm snelle, rappe en goede levering!

Een webwinkel met een enorme waaier aan artikelen. Voor elk wat wils! De bestelde artikelen worden enorm rap en goed geleverd. Ik kan niks anders dan lovende woorden geven over deze webwinkel! Doe zo verder!

Petra Scholten 07-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en aardige behulpzame mensen. Alles werd uitgepakt en aangesloten. Tevens werd alles goed uitgelegd.