Deze score is berekend op basis van 1379 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

steve vermeylen 19-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering beste dienst na verkoop ook

snelle levering, ook in het verleden reeds besteld hadden bij vorige levering iets te niet bij geleverd na een belletje direct opgestuurd, top service

Liamve 19-08-2017 Via de website gekocht

Alles Perfect.

Ik heb meerdere bestellingen gedaan bij Coolblue en ben heel erg tevreden met de uitstekende Service.

Producten werken perfect.
Fijne levering: voor 00:00 besteld morgen in huis.
Goed werkende, overzichtelijke website.
Veel informatie over producten: specificaties, plus- en minpunten, reviews van andere gebruikers.

Van mij krijgt coolblue een 10! En is zeker een aanbeveling.

Hans 18-08-2017 In de winkel gekocht
Eindhoven

Adequate en vriendelijke hulp bij keuze van wasmachine

Goede ondersteuning in de winkel, snelle aflevering met juiste aanduiding van tijdstip van aflevering. Tegenvallende aflevering door 2 monteurs.

Albert 18-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering / goede prijs.

Heel wat sites bezocht en alles vergeleken en Coolblue sprong eruit.

Een wifi apparaat uitgezocht en vergeleken met de anderen op de site.

Een uitgezocht en nu werkend in gebruik.

Jo 18-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service, duidelijke mails over bestelling, tevreden over het product, goede kwaliteit

Marina 18-08-2017 Via de website gekocht

goede winkel

snelle levering. weekendwerk. het is erg goed!
Op zaterdag maakte ik de bestelling. op zondag, de volgende dag de bestelling thuisbezorgd. Ik ben erg blij!

Edith 18-08-2017 Via de website gekocht

Enthousiasme

Onze ervaring met Coolblue was ongelooflijk positief. Het enthousiasme spatte er al tijdens het telefoongesprek, waarmee de levering aangekondigd werd, vanaf.

tea 18-08-2017 Via de website gekocht

Top winkel Top service!! Top klantenservice!!

Makkelijke overzichtelijke website....uitstekrnde mailwisseling en telefonische consultatir. Goed bereikbaar en goed geholpen!!!

Joop58 18-08-2017 Via de website gekocht

Bijzonder slechte service

Na drie dagen wachten komt het pakket niet aan, belofte's worden niet nagekomen en consumenten worden voor leugenaar uitgemaakt. Pas op en lees eerst de reviews van Coolbleu, voordat je iets besteld.

Officiele reactie van Coolblue 21-08-2017

Beste Joop,

Bedankt voor je review. Wat ongelofelijk naar om te lezen dat je zo'n slechte ervaring met ons hebt. Dit is absoluut niet zoals het hoort en het is absoluut niet de bedoeling dat wij jou uitmaken als leugenaar. Wij willen jou dan ook zeker onze excuses hiervoor aanbieden. Graag zouden wij, wanneer je dit zelf ook fijn zou vinden, met jou kijken naar de situatie zodat wij dit samen kunnen oplossen. Indien jij dit nog fijn zou vinden ontvangen wij graag een e-mail via geenglimlach@coolblue.nl met het ordernummer van je bestelling en een korte toelichting. Wij kijken dan zo snel mogelijk met je mee.

Groeten,

bijou 18-08-2017 In de winkel gekocht
utrecht

geweldige service en zeer vriendelijke medewerkers

ik ben voor het eerst bij coolblue geweest en kan alleen maar zeggen dat ik vol lof bent, de manier waarop je geholpen wordt en bij vragen leggen ze alles heel duidelijk uit en ik moet zeggen de service is perfect er was een kleinigheid met mijn nieuwe telefoon ben gelijk terug gegaan en is gelijk ter plekke opgelost zonder moeilijk gedoe. Nou cool blue ik ben zeer tevreden en kom zeker bij jullie terug. Een hele dikke pluim

kyria 18-08-2017 Via de website gekocht

goede voorlichting

Makkelijk om inlichtingen en keuze hulp te krijgen. Personeel erg aardig en behulpzaam. Zeker een aanrader

Milonga 18-08-2017 Via de website gekocht

Levering van Samsung Amerikaanse koelkast

De Amerikaanse Samsung koelkast bleek bij levering niet door de keukendeur te gaan. Dus werd ze achtergelaten in de hall van mijn woning. Ik kreeg de boodschap van Coolblue dat ik zelf de side-by-side deuren diende te verwijderen wat niet eenvoudig is gezien er een waterleiding door de scharnier loopt.
Bij het ophalen van mijn oude Amerikaanse Samsung koelkast (6 dagen later) waren de chauffeurs verbaasd dat ik zelf de deuren van mijn nieuwe koelkast heb moeten verwijderen.
Ambivalente boodschap dus. Resultaat is dat ik aan mijn lot werd overgelaten met een omvangrijk toestel bij de levering.

Thom 18-08-2017 Via de website gekocht

Prima service maar wachten op de klantenservice

De bezorging etc was top! Echter hebben de medewerkers per ongeluk schade veroorzaakt. Ze namen direct een foto en de klantenservice zou hierover contact opnemen. Dit is tot op heden (week later) nog niet gebeurd.

Officiele reactie van Coolblue 18-08-2017

Beste Thom,

Bedankt voor je bestelling bij Coolblue en natuurlijk voor je feedback. Heel vervelend om te horen dat er schade is veroorzaakt bij de levering van je bestelling. Excuses voor het ongemak dat je hiervan gehad hebt, Zou je het ordernummer van de bestelling in kwestie kunnen doorsturen in een e-mail naar "geenglimlach@coolblue.nl" of anders contact kunnen opnemen met onze klantenservice. Dan gaan we direct meekijken naar een passende oplossing.

Groeten,

j. tiernego 18-08-2017 Via de website gekocht

kiezen kopen leveren

overzichtelijk in product en prijs, snelle levering en volgens afspraak, vriendelijk, humor in de afronding

Hans 18-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service . Mindere afronding

Snelle levering . Montage was minder . Wel aangesloten maar niet waterpas gesteld .
Afval niet mee genomen . Met het excuses dat we dat nodig hebben als hij retour moet . Zo kom je makkelijk er erg makkelijk vanaf .

Officiele reactie van Coolblue 18-08-2017

Hoi Hans,

Bedankt voor je feedback. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je de service niet als conform afspraak hebt ervaren. Graag kijken we met je mee naar een passende compensatie. Zou je het ordernummer van de bestelling in kwestie kunnen doorsturen in een e-mail naar "geenglimlach@coolblue.nl"? Dan pakken wij het direct met je op.

Robert 18-08-2017 Via de website gekocht

Top service..! En inderdaad... met een brede glimlach

Een hele goede site, waarop ik mijn nieuwe was-droogmachine ontzettend snel kon vinden, selecteren en vergelijken. Op het afgesproken tijdstip werd er gebeld, gesmst en stonden 2 frisse gasten voor de deur die in een mum van tijd de oude machine meenamen en de nieuwe installeerden en testten. Geen probleem dat via de trap de machines moesten worden versjouwd! Dat deden ze keurig, zonder iets te raken. Ik ben uitermate tevreden...!

Inga Manders 18-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Reclame op tv gezien en ervaren dat dit niet is overdreven!!
Super zoals de snelle levering ging en de vriendelijkheid van de bezorgers top!!!

Familie Stans 18-08-2017 Via de website gekocht

levering zelfs op zondag!

De shop is heel gebruiksvriendelijk. Vooral dat het de dag erna al geleverd wordt, vinden wij fantastisch. Enkel de produktinformatie zou nog wat uitgebreider mogen zijn.

Samra 18-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Mijn favoriete online winkel voor elektronica! Altijd super goede service ontvangen en klantvriendelijke medewerkers. Kortom, top!

Tevredenklant 18-08-2017 Via de website gekocht

Super ervaring

Erg fijne website met veel aanbod voor goede prijzen. Ik heb mijn droom laptop kunnen bestellen zonder zorgen over de levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden, en heb mijn bestelling de volgende dag op kunnen halen bij een ophaalpunt vlakbij mijn huis.

Niek Scholts 18-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Op zaterdag een product besteld en op zondag al bezorgd! Fantastisch! Het hele proces vanaf kiezen, via bestellen, betalen en het volgen van de levering verliep uiterst soepel. Dat geeft vertrouwen.

petra 18-08-2017 Via de website gekocht

lekker snel en makkelijk

zeer overzichtelijke site makkelijk bestellen en snel in huis. Je hoeft er de deur niet voor uit en meerdere winkels langs om tot de goedkoopste te komen. Een klik met de muis en zie hier het is thuis.

Simon 18-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de snelle en correcte service

Ruime keuze en uitgebreide info is snel te vinden, snelle levering en geen schade aan het product na levering zeer tevreden over de werking van het product ! Voor mij de ideale keuze.

Luc S 18-08-2017 Via de website gekocht

Super Service - zeer snelle levering - nooit problemen

Al jaren een trouwe klant. Ik heb een paar keer iets terug gestuurd en altijd vlot verlopen. Ik denk dat je de kwaliteit van een winkel waneer er iets mis loopt. En de paar keren dat ik ooit een probleem heb gehad hebben ze dat altijd snel en efficient opgelost.

G Mezenberg 18-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Bestelling gedaan en thuis bleken de producten niet aan onze verwachting te voldoen. We hebben s'avonds nog een retour aangevraagd en binnen een uur had ik mijn retourbewijs ontvangen. Nadat het pakket bij een postagentschap retour was gegaan ontving ik direct een mail dat het verstuurd was, vervolgens voor ontvangst en daarna direct de verzending van de geruilde artikelen. Top hoe goed je op de hoogte gehouden wordt.

Demi 18-08-2017 Via de website gekocht

Goede en vriendelijke service!

Mijn pakket werd gratis op zondag geleverd, wat een service. Daarnaast was ook de pakketbezorger erg vriendelijk.

Elisa de Groot 17-08-2017 Via de website gekocht

Topservice

De service is echt top. Prima communicatie, een blok van 1 uur voor de levering en een hand van alledrie de monteurs.

Jeroen 17-08-2017 Via de website gekocht

Houden zich niet aan de afspraak bij reparaties.

Ik heb de afgelopen jaren alles besteld bij Coolblue. Namens mijn ouders in contact geweest over een continue defecte tablet. Afspraak gemaakt over omruilen voor een nieuw exemplaar omdat dit apparaat kansloos is. Ruiling toegezegd door Coolblue nadat de medewerker ruggespraak had gehouden. Na opsturen krijgen we bericht dat ze eerst nog een poging gaan doen om het ding te maken / te beoordelen. 20 minuten aan de telefoon gehangen en aangegeven dat ze in ieder geval mij als klant kwijt zijn. Afspraak is afspraak. Dit verwacht je alleen bij de wazige winkels.

Officiele reactie van Coolblue 17-08-2017

Hallo Jeroen,

Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de omruiling dat niet naar verwachting is afgehandeld. Wanneer wij een toezegging doen dat het product wordt omgeruild omdat de datum van aankoop binnen de 30 dagen bedenktermijn valt, dan mag je zeker ook een omruiling verwachten. Natuurlijk controleren wij graag voor jou na waar het precies is mis gegaan. Daarnaast willen wij jou ook van een gepaste oplossing voorzien. Echter kunnen wij dit alleen doen met behulp van het ordernummer. Kun je ons het ordernummer met een korte toelichting van de situatie per e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Graag zien wij jouw e-mail tegemoet.

Karen 17-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue neemt uitgebreid de tijd jouw specifieke vragen te beantwoorden. Ze zijn altijd beleefd en gezellig. Ze geven snel reactie en een eerlijk antwoord. Levering is ook snel en netjes.

Lieke 17-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Jullie pretenderen op jullie site binnen een dag te kunnen leveren. Inmiddels hebben jullie tweemaal een levering van een koelkast afgezegd ivm ziekte chauffeur en de tweede maal 2 zieke monteurs.
Je zou verwachten dat bij de derde poging!!!! aan de wensen van de klant zou worden voldaan. Echter blijkt dit een onmogelijke opgave voor jullie te zijn! Na meerdere malen met jullie klantenservice en logistieke provider gebeld te hebben wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en wordt niet de gewenste oplossing gevonden!
Zeer slechte reclame van een bedrijf wat zegt dat service hoog in het vaandel staat!!!

Officiele reactie van Coolblue 17-08-2017

Hallo Lieke,

Wat onwijs teleurstellend dat wij meerdere malen niet de juiste service hebben geleverd. Het spijt ons enorm dat wij een negatieve indruk hebben achtergelaten naar aanleiding van een service dat onder Coolblue niveau valt. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten. Natuurlijk willen wij de uitstel van deze leveringen alsnog bij de koerierdiensten aankaarten zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Graag zien wij de ordernummers met een korte toelichting per e-mail. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

GS 17-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle serive van coolblue. savonds besteld volgende dag in huis. goed verpakt. prima tandeborstel.
+ poetsdruksensor
+ timer
+ design
- oplaadtijd

Dré 17-08-2017 Via de website gekocht

gewoon duidelijk

Wat een gemak!! De volgende dag mijn nieuwe wasmachine in huis en ze nemen meteen mijn oude mee. Duidelijke sms-jes over de bezorgtijd en zelfs nog een belletje een kwartier vantevoren. Erg gemakkelijk als je geen mail op je telefoon hebt!

Ria 17-08-2017 Via de website gekocht

Een voorbeeld voor andere bedrijven.

Door het reclameblok gekozen voor Coolblue. Er werd gedaan wat het reclameblok ons verteld. Met andere woorden ontzettend goede service.

Hans 17-08-2017 Via de website gekocht

Een echt klant gevoel en goede service

We wisten niet wat ons overkwam toen wij jullie zaak in Eindhoven binnen kwamen om onze reservering af te halen.
Een vriendelijke ontvangst en voldoende tijd om al onze vragen te beantwoorden onder het genot vaneen bakje koffie.

Miriam 17-08-2017 Via de website gekocht

Maandag besteld. Dinsdag in huis. Super!!!

Rugzak besteld met leuke korting. Volgende dag in perfecte staat in huis. Ga zo door.
Al meerdere spullen besteld en iedere keer weer de volgende dag in huis

penw 17-08-2017 Via de website gekocht

geweldige hulp en levering

goed advies en hulp bij het telefonisch uitzoeken van de koelkast.
's avonds rond 16.00 uur besteld en de volgende morgen om 8.00 uur al binnen.
en omdat de koelkast nog niet uitgebouwd was kwamen ze hem de volgende dag halen. Super !!

Grace 17-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal TOP

Gebruikersvriendelijke website, goede klantenservice, volledige informatie en supersnelle levering. Voor herhaling vatbar!

Ab 17-08-2017 Via de website gekocht

Wauw!

Binnen 24 uur had ik mijn nieuwe wasmachine aangesloten en wel in mijn huis staan.
Wát een service!
Ook fijn; je weet de avond van tevoren hoe laat het product gebracht wordt. daarnaast ontving ik ook nog eens een sms én belletje zodat ik echt zeker wist wanneer de wasmachine bezorgd zou worden.
De bezorgers waren 2 vriendelijke mannen, die me de nodige tips en tricks uitlegden en na ongeveer tien minuten neerzetten, aansluiten en uitleg vertrokken ze weer.
Echt fantastisch!

Jasper 17-08-2017 Via de website gekocht

Service maakt het verschil

Laatst kocht ik een artikel dat mij helemaal niet beviel. Coolblue doet daar niet moeilijk over. Via mail kreeg ik een verzendlabel waarmee ik het pakket gratis kan terugsturen. Top!

Carlo 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima! ... zoals altijd!

Overzichtelijke website, vlot bestellen en betalen, vele mogelijkheden, snelle (gratis) verzending, ...

Joanne de Jong 17-08-2017 Via de website gekocht

goede service

snelle bezorging ik moest een geheugenkaart hebben omdat we binnenkort een bruiloft hebben van familie. het is de volgende middag bezorgt. Dit is heel fijn.

Elif G 17-08-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam oostsingel

Selle service en zeer vriendelijk personeel

Voor het eerst iets gekocht bij Coolbleu. Mijn bestelling was de volgende dag al in huis en dat zelfs op een maandag. Het personeel was zeer vriendelijk en ik kreeg de perfecte informatie die ik op dat moment nodig had over de stofzuiger die ik had besteld had. Top dus!

Koen 17-08-2017 Via de website gekocht

Coolblue, omdat je daarop kan rekenen!

Helder, simpel én snel! Binnen 12 uur bezorgd nadat ik de bestelling op zondagavond half 11 plaatste.

040588 17-08-2017 Via de website gekocht

Topper!

Eenvoudig producten die aan mijn wensen voldoen kunnen vinden dankzij de filters. Hoerdoor werd het maken van een keuze een stuk makkelijker gemaakt. Het plaatsen van de bestelling en het betaalproces verliepen vlekkeloos. Dat laatste geldt ook voor de levering.

Greet 17-08-2017 Via de website gekocht

Vrolijke aanpak

Duidelijke website, eerlijke prijzen, snelle levering, dynamisch bedrijf met een vernieuwende aanpak waar je blij van wordt. Vacature pakjesknuffelaar, uitstelregeling, grappige woordspelingen....waar blijven ze het vandaan halen? Hier bestel je met plezier!

Wasmachine Rotterdam 17-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en vriendelijke afhandeling

Duidelijk , helder en transparant m.b.t. aanvullende opties en voorwaarden. Levering volgens afspraak. Telefonische melding tijdstip levering. Aansluiting en afvoeren oude machine en verpakking .

Belidna 17-08-2017 Via de website gekocht

supersnel

Heel klantvriendelijk, goede prijzen, veel juiste info en reviews. ruime keuze en snelle levering! Ook mogelijk om je bestelling in een fysieke winkel op te halen, kan dan dezelfde dag soms nog!

Heolie 17-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische service. Uitstekend opgeleide medewerkers!

Fantastische medewerkers met veel know how en inlevingsvermogen. Snelle levering en uitstekende service.

Frank van liempt 17-08-2017 Via de website gekocht

tevreden

Wat ik zocht vond ik goed op de site, het bestelde was origineel product, paste direct goed.

De verpakking was zo dun dat deze gewoon in mijn brievenbus paste

Henk van Burken 17-08-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak goede kwaliteit en service

Ik ben hier alleen maar positief over en zal Cool Blue bij iedereen aanbevelen en wanneer ik weer iets anders nodig heb zal ik zeker terug komen.