Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Marja 27-03-2017 Via de website gekocht

Geen tijdindicatie met track en trace

Coolblue geeft aan 'vandaag voor 23.59 uur besteld, morgen in huis'.
Dit maken ze zeker waar.
Wat vervelend is dat ze het idee wekken dat je het pakket kunt volgen terwijl dit helemaal niet zo is. Niks is minder waar. Post.nl geeft vanaf begin aan dat er geen tijdsindicatie te geven is.
Coolblue zou dat moeten aangeven bij de bestelling zodat je vooraf weet dat je aan huis gebonden bent tot aflevering van het bestelde.

Officiele reactie van Coolblue 28-03-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te zien dat het volgens van het pakketje niet hetgeen bleek te zijn u in gedachte had. Echter, moeten er wel gezegd worden dat met ''het pakketje volgen'' wordt bedoeld dat u het hele proces kunt volgen, vanaf het inpakken tot het versturen. We hopen dat u uiteindelijk toch nog heeft kunnen genieten van uw bestelling. We wensen u nog een hele fijne en zonnige week.

Mitchel 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig slecht!

Zou zaterdag mijn pakketje binnen krijgen! gelukkig heb ik hem nog steeds niet..
Ik heb mijn pakketje nog niet binnen en dan vragen jullie al hoe ik het vind..
Bezorg moment:
Vandaag 27 maart
16:00 - 18:00 uur
Is ook alweer 2 uur later dus ik verwacht het pakketje vandaag ook niet!

Officiele reactie van Coolblue 30-03-2017

Hey Mitchel,

Wat ongelooflijk vervelend. Dat was natuurlijk niet wat wij samen hadden afgesproken en daar willen wij uiteraard onze excuses voor aanbieden. Omdat wij wel heel graag willen bekijken wat en waar het mis is gegaan, willen wij je vragen om ons een e-mail te sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Als je daar kunt vertellen wat er precies aan de hand is en wat jouw ordernummer is, gaan wij er meteen achteraan. Wij horen heel graag van je.

Janneke 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mooi assortiment

De site is overzichtelijk en bevat de juiste informatie. Prima service, mooi product.
Fijn om goed inzicht te hebben in bestelproces.

Jgc van Erven 27-03-2017 Via de website gekocht

Surround set Logitech

Kinderlijk eenvoudig en goede en vlotte service. eerste product niet naar het zin en kosteloos terug gestuurd . Volgende dag ander product weer in huis, Misschien is coolbleu een fractie duurder maar dat is het mij zeker waard ! topservice en 100% te vertrouwen .

Mariska 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

De site is erg duidelijk en uitgebreid. Goed aanbod met leuke actie prijzen er tussen. De levering was erg snel.

Toon 27-03-2017 Via de website gekocht

Kan NIET beter

Op basis van duidelijke en volledige informatie op de website, en de laagste prijs die ik kon vinden, heb ik een GSM besteld. Vrijdag avond om 22 u. Zaterdag ochtend 10 u werd ie geleverd. Je kan er zelf niet voor naar de winkel gaan. Gewoon perfect.

KOost Vorstenbos 27-03-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levering volgens afspraak

Duidelijke website goede afwerking bestelling werd continue op de hoogte gehouden hoe ver de bestelling was. Levering precies op tijd volgens afspraak. Ruime keuze assortiment

Nederlandse Fotowerken 27-03-2017 Via de website gekocht

Heb voor mijn Nikon een accu besteld bij coolblue.
De site is overzichtelijk en zoals altijd bij coolblue was de levering weer snel, netjes verzorgd en CB houd je netjes op de hoogte van de voortgang. Aangezien ik niet thuis was kon ik een PostNL servicepunt aanklikke. Via de app waar mijn pakket netjes na het weekend lag.

Paul 27-03-2017 Via de website gekocht

Matig

Ik had opzet tandenborstels besteld. Deze zouden de volgende dag klaar liggen bij het ophaal punt. Dit was niet het geval, dus voor niks naar de Primera gelopen. Ik kreeg de dag erna pas het ophaal bericht. Bleek het ook nog in een enveloppe te zitten, die dus door de brievenbus gekund had.

Robbert 27-03-2017 Via de website gekocht

Simpel, snel, goed

Van oriëntatie op website tot en met levering, alles is transparant, eenvoudig en voor een goede prijs. Belofte wordt waargemaakt.

Jos 27-03-2017 Via de website gekocht

Prima service. Goede website, je wordt voortdurend op de hoogte gehouden wanneer de levering is, fijne, deskundige en snelle bezorgers.

George Moerdjiman 27-03-2017 Via de website gekocht

goede en betrouwbare service en supersnel

Ik heb 2 keer bij Coolblue een product aangeschaft. Een laptop van Acer en een stofzuiger van AEG. De product informatie op hun site is helder en compleet. De prijzen zijn laag en de levering is supersnel. Je kan de bestelling tot aan je deur stap voor stap volgen. Ook hun servicedesk is vriendelijk en snel. Ik kijk voortaan eerst op de site van Coolblue als ik wat nodig mocht hebben.

Hans 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen vóór de aankoop en toen dus gekocht !

Om zeker te weten dat ik het juiste product kocht heb ik vooraf contact gehad met de klantenservice die mij uitstekend heeft geholpen (bedankt Medewerker) !
En dus het product gekocht, volgende dag in huis en ben er ontzettend blij mee !

Jolanda 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Wederom bij Coolblue gekocht. Ik had snel een compacte stofzuiger nodig. De site is duidelijk en overzichtelijk. Prijs goed. De volgende dag had ik het pakket al in huis.

Carst 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Coolblue site werkt makkelijk, overzichtelijke reviews en specificaties van de producten. Duidelijk en overzichtelijk, helemaal top!
Wel weer jammer dat Coolblue niet even zelf langskwam maar de jongens van dynalogic deden het ook helemaal prima.
Zo fijn dat het product de volgende dag in huis is! Afvoer van oud product en materialen ook top, en kleine uitleg van eerste gebruik.

S. Oudshoorn 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd, goedkoopste prijs en zelfs zonder bezorgkosten!
Prima, ga zo door

stefan 27-03-2017 Via de website gekocht

goed levering en goed prijs

veel gehoord, nooit besteld. webwinkel is goed en overzichtelijk. meer dan genoeg keuze op het gebied van oordopjes. minder artikelen voor gamers.

ruthiebo45 27-03-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging

Zocht een telefoon geschikt voor een gehoorapparaat. Door de vele mogelijkheden, prima weergegeven door een zeer duidelijke site, voor coolblue gekozen. Zeer snel geleverd en prima verpakt. Wat nog belangrijker is : een GEWELDIGE telefoon voor een prima prijs.

Jacqueline 27-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

's Avonds bestelling gedaan, volgende dag geleverd. Duidelijke communicatie qua orderbevestiging en levertijd via track&trace

Hugo 27-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en perfecte service.

Prettige site. Belofte wordt waargemaakt. Goede service! Ook fijn, de ondersteunende mail over het gebruik van het apparaat, in dit geval een wasmachine.

Camille van Neer 27-03-2017 Via de website gekocht

Snel voor mekaar!

Je kunt makkelijk een keuze maken uit het ruime assortiment door de gemakkelijke prijsfilters en het advies (de aanrader) van Coolblue. Goeie, relevante en soms ook gewoon leuke informatie, die maakt dat je met plezier een tijdje rondloopt op de site. Tenslotte een goeie follow up via email en een prettig afspraak-telefoontje maken het compleet.

Andre 27-03-2017 Via de website gekocht

Prima winkel met zeer goede service

Al meerdere aankopen gedaan en eigenlijk altijd goed. De prijzen zijn gelijk aan die van andere grote internetwinkels, maar de service is echt vele malen beter. Mijn voorlaatste aankoop (robotstofzuiger) ging na 30 dagen stuk; ze namen deze zonder morren terug en 2 dagen later was het volledige aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening. Van mijn laatste aankoop (UHD TV) was de prijs ook gelijk als bij andere internetaanbieders, maar bij CoolBlue kreeg ik er een 300 watt soundbar als cadeautje bij, waardoor de aankoop toch een flink stuk aantrekkelijker werd. Ook het feit dat je tot middernacht kunt bestellen en het alsnog de volgende dag geleverd krijgt is een mooi pluspunt.

Marianne22 27-03-2017 Via de website gekocht

Makkelijke site en heel betrouwbaar!

Zelf ben ik geen held in het bestellen, maar bij Coolblue vind ik alles makkelijk echt waar! Hun assortiment is zo groot! Ze bezorgen ook super snel zelfs op zondag! En de service is geweldig. Wij raden jullie zeker aan! En, met een glimlach natuurlijk! Ga zo door.

Ellen 27-03-2017 Via de website gekocht

Levering was supersnel. Ik weet niet wat ik nog meer moet vertellen omdat ik wist wat ik ging bestellen dus heb dit ingetikt bij zoekopdracht website. ...betaald en de andere dag al in huis. TOP!

Peter Heuvel 27-03-2017 Via de website gekocht

Getrouwd met Coolblue

Ik zal dan maar gelijk met de deur in huis vallen.

Ik kan nog steeds niet geloven dat er een winkel zoals Coolblue bestaat.
Een winkel dat producten aanbiedt die je eens in de zoveel tijd nodig hebt. Elke keer weer wanneer ik naar Coolblue zoek met het product dat ik nodig heb, verbazen ze me iedere keer weer.

Je hoopt altijd dan dat Coolblue ze aanbiedt, want dan krijg je ze voor de voordeligste prijs op het internet. Je gaat dan weer even vergelijken en ja hoor Coolblue always wins!

En dan bieden ze ook nog eens de optie aan dat een Tweedekans-product heet. Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Dit soort producten krijg je met een korting van ongeveer tien euro.

Het is al goedkoop maar met deze optie krijg je het dus nog goedkoper. Het is ongelooflijk!
Dan zijn we er nog niet hoor..

Bestel je voor 12 uur 's nachts, heb je je product de volgende dag en soms al de volgende ochtend in huis.

Ik weet niet hoe ze het doen en dat boeit me ook vrij weinig maar 1 ding weet ik wel:

Coolblue is en blijft mijn winkel met alles!

R.W. Kooy 27-03-2017 Via de website gekocht

Precies als beloofd

Wasmachine vrijdag besteld, zaterdag geleverd binnen het voorspelde tijdvenster van eerst vier en later één uur. Uitgepakt, aangesloten en eerste testwasbeurt gestart.
Zeer tevreden

Danny H. 27-03-2017 Via de website gekocht

snel geleverd !

Reeds enkele keren iets besteld, steeds weer snelle en correcte aflevering, dus blijf ik in eerste instantie de prijzen te vergelijken van de verschillende winkels..., en kom ik steeds weer terug uit bij... coolblue... simpel !!!!

Liesbeth 27-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik heb voor cool bleu gekozen, omdat ze de goedkoopste waren. Daarna had ik na de bestelling nog wat vragen. Deze werden heel snel en geheel duidelijk beantwoord. Dat was super.

kponne 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Coolblue gebruikt een bezorg service die uitstekend communiceert vwb tijdstip van levering.
Hele capabele bezorgers die ook nog erg aardig en beleefd zijn. Hebben alles snel en efficiënt aangesloten.

Anne Brinkerink 27-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig koffieapparaat !

De mening waren erg verdeeld wat wij lazen in de reviews.
We hebben de gegok genomen en zijn zeer tevreden.
De uitstraling van het koffiezetapparaat is prachtig op het aanrecht.
Met gemak zet je een kan koffie een heerlijke cappuccino of een lekkere esspresso of 1 kop koffie
Het is even zoeken hoeveel koffie en welke soort koffie je moet gebruiken om een lekker bakkie te krijgen.
Maar als je dat gevonden gehebt is het een heerlijk apparaat, ik zou niet meer zonder willen.
De prijs-kwaliteitverhouding is prima!

Ine 27-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product

Zeer goede service, vandaag besteld, morgen eenvoudig af te halen. De prijs was ook stukken goedkoper dan elders. Ben er blij mee!

Annelies 27-03-2017 Via de website gekocht

Aanschaf van een nieuwe wasmachine was nog nooit zo fijn

Na lang aarzelen - want het is toch altijd een gedoe om een nieuwe wasmachine te kopen - een wasmachine besteld bij Coolblue. Wat een topbedrijf. Heldere communicatie vanaf de bestelling tot aan de installatie thuis. Ze laten tot op het uur nauwkeurig weten wanneer ze komen. En ze smsen en bellen ook nog even, zodra ze de tijd zeker weten. Vriendelijke installateurs. Alles kant en klaar geïnstalleerd en het verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine weer mee genomen. Als we dit hadden geweten, hadden we veel eerder een nieuwe wasmachine gekocht!

magnus 27-03-2017 Via de website gekocht

Beste online winkel ooit!

Eenvoudig, snel & goede prijzen. Maar het beste is dat het nooit een probleem is als jij iets terug wilt brengen. Bonus, de winkelmedewerkers in de winkel in Amsterdam zijn superaardig.

Bert van Seben 27-03-2017 Via de website gekocht

Oral B tandenborstel

Goed product, scherpe prijs, makkelijk bestellen en levering punctueel op tijd. Op advies van mijn tandarts, en het gemak van CoolBlue

Hans Michielsen 27-03-2017 Via de website gekocht

Ik vind het gewoon een fijne winkel die betrouwbaar levert

Ik heb al een aantal dingen bij coolBlue bested en tot nu toe is alles perfect verlopen, zoals ze zelf zeggen "met een smile", ook een levering op een ander afleveradres is soepeltjes geregeld.
Hou Vol !!

Hans 27-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekend en snelle levering

Om 21:30h besteld en de volgende dag in huis! Dit is wat je graag wilt, want je besreld iets omdat je het nodig hebt.apparaat werkt geweldig. Werkelijk plug en play en binnen 5 minuten snel en stabiel wifi in het hele huis!

Roy 27-03-2017 Via de website gekocht

Service zoals ik gewend ben van Coolblue, Top

Alles is zoals op de site staat, goede kwaliteit en uitstekende levering, vooral zo doorgaan.
Bestellen gaat heel gemakkelijk en afspraken betreffende levering worden altijd nagekomen.

T. Gorter 27-03-2017 Via de website gekocht

Veel keus, goed te vergelijken.

Prima keus in wasmachines. Handig dat je een aantal naast elkaar kunt zetten om tot een weloverwogen keus te komen.
Snelle levering en de communicatie over de levering is plezierig zodat je weet waar je aan toe bent.
Aardige jonge mannen die efficiënt de machine op z'n plek zetten en de oude meenemen. Geen verpakkings materiaal bij jou op de stoep, deze wordt ook keurig afgevoerd.

Iris 27-03-2017 Via de website gekocht

Super goede service! Duidelijk!

Via google bij jullie terecht gekomen, vanwege prijs en info voor het eerst besteld via coolblue. Verloop van bestelling en levering was perfect.

Mieke 26-03-2017 Via de website gekocht

Prima product!

Ik vind alles prima, de website is duidelijk, de bestelling ging heel vlot, de levering correct.
Het product valt heel erg mee.
De grapjes op de doos zijn leuk!

marleen 26-03-2017 Via de website gekocht

Niets dan lof

prachtige machine, heel geluidsarm trouwens! niet te geloven voor die prijs, en zoveel keuze aan programma's! en 1600 toeren droogzwieren: de was is idd bijna droog als hij eruit komt.
Niets dan lof, ook over de levering; hopelijk gaat de machine ook een eind mee, dan zijn wij over heel de lijn tien op tien tevreden!

Gayatri 26-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!!

Overzichtelijke website, bestelproces simpel, snelle service, binnen 24 uur geleverd door vriendelijke transporteurs .

Fam Timmers 26-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal top

Alles geweldig goed en snel geregeld lieten op het half uur en op een kwartier weten dat ze kwamen en waren heel vriendelijk zo hoort het bij iedereen te gaan .

Tiets 26-03-2017 Via de website gekocht

Zoals altijd betrouwbaar en snel

Ik vind het fijn dat ook beoordelingen bij de producten staan. Dat geeft duidelijkheid en helpt mij bij het beslissen naar welk merk/product mijn voorkeur uit gaat.

Jan vZ 26-03-2017 Via de website gekocht

Grote klasse

Ik had plotseling een nieuwe beamer nodig en het merk-type van mijn keus was niet in voorraad. Er was wel een 'tweede kans' en, met enige achterdocht, koos ik daarvoor. Gezien de retour voorwaarden niet zo'n probleem. Beamer arriveerde ruim binnen de beloofde tijd. Heb hem even getest en hij werkte uitstekend.
Enige 'minpuntje': het apparaat was zo goed verpakt dat ik er in m'n eentje echt moeite voor heb moeten doen om hem uit de doos te krijgen!

Har 26-03-2017 Via de website gekocht

Snel !

eenvoudig en snel, leonovo desktop besteld, maakt beloftes waar, volgens afspraak volgende dag in huis

arjen alderliefste 26-03-2017 Via de website gekocht

betrouwbaar

Voert de juiste kwaliteit van producten en maakt hierdoor een aankoop via het net minder risicovol. Duidelijk beschreven producten goed te selecteren door duidelijke selectiecriteria . Leveringswijze naar keuze is een verademing.
veel producten aangeschaft via coolblue, nooit gezeur gehad

cobi 26-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering

besteld en de volgende dag al in huis zonder verzendkosten en netjes verpakt.
goed advies op de site

Carla 26-03-2017 Via de website gekocht

Plezierig online shoppen bij Coolblue !

Breed assortiment , goeie prijs/ kwaliteitsverhouding , snelle communicatie vis facebook. Altijd antwoord. Snelle levering en direct bevestging.....alles goed verpakt.

Dave 26-03-2017 Via de website gekocht

Gemak en goede service

Snelle levering, levertijdvak van een half uur, 15 min voor levering een telefoontje, netjes alles aangesloten en advies gegeven. Top