Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Goele 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer correcte service!

Het pakket liet op zich wachten door een fout bij b-post, coolblue heeft meteen een nieuw opgestuurd, dat was pas service!

P.Mel-Asselman 23-03-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Coolblue heeft een heel uitgebreid assortiment en een fantastische service. De volgende dag is je bestelling al in huis, zelfs op zondag!

Eline 23-03-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Snel besteld, makkelijk uit te kiezen op de website. In een postkantoor vlakbij opgehaald. Hoef dus niet thuis te zijn;-)

EBri 23-03-2017 Via de website gekocht

Zondagavond besteld, maandag in huis...Top!

Coolblue geeft super veel en goede informatie in de vorm van video's. Werkelijk zeer goed! Keep up the good work!

Er 23-03-2017 Via de website gekocht

Geen andtwoordt op mail en onvriendelijk aan de telefoon

Wij hebben twee mails gestuurd van twee aparte mail adressen na twee dagen geen antwoordt.
Toen maar gebeld wij wilde een macbook kopen een tweedekansje wij kregen een erg ontvriendelijke en korte andtwoorden en ze eindigde met u kunt maar het beste een nieuwe kopen.
Dan maar gedaan maar niet bij coolblue

Officiele reactie van Coolblue 25-03-2017

Beste Er,

Bedankt voor uw feedback. Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service en geen antwoord hebt gehad op uw e-mails. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en niet de service die u van ons mag verwachten. Wanneer u ons nog een verdere uitleg wil geven van de situatie, kunt u een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl met daarin schets van de hele situatie. Wij gaan hier dan mee aan de slag voor u. Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier met uw nieuwe MacBook toe en als wij iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dit graag.

Astrid 23-03-2017 Via de website gekocht

Snel, netjes... helemaal top

Ze zijn snel, keurig op tijd geleverd en een nette klantenservice!!
Ik weet nu wel waar ik de volgende keer weer bestel... Coolblue !!

Ankie 23-03-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Via een link van lijstje.nl. Cadeautje voor zoon. Maar wel meer gekocht ook en het is naar alle tevredenheid.

Coolblue is top 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle levering, je krijgt een SMS wanneer ze komen bezorgen en dan een paar minuten van te voren ook nog een belletje
Alles wordt netjes geïnstalleerd, Zeer vriendelijke

Inge 23-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en ook nog eens op zondag top??????

Duidelijk omschrijvingen en makelijk zoeken.
Fijn dat er ook het echte merk van Samsung wordt verkocht en er ook e.v .t andere mogelijkheden zijn en dat dit duidelijk wordt vermeld.

John Veldhuis 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig goed.

Oude wasmachine ging plots kapot, even op internet gezocht naar vervanging, Coolblue had de scherpste aanbieding voor mijn keuze. De volgende dag stond het nieuwe exemplaar al te draaien, via Smartphone kreeg ik bericht dat hij onderweg was, wanneer hij ongeveer kwam en een half uur voor dat ze aanbelden kreeg ik nog een bericht. De machine werd op zijn plaats gezet en kon de oude wasmachine meegeven.

jan 23-03-2017 Via de website gekocht

uitstekend

bestelling volgende dag geleverd, verder niets aan toe te voegen gewoon goed!
ook de beoordelingen van andere klanten goed gelezen om zelf tot een keuze te komen

M. Sweere 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Al meerdere keren bij coolblue artikelen besteld. Altijd prima service.
Snelle levering, tijd van bezorrgen kun je makkelijk aangeven.

E.R. 23-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Droger en stapelkit besteld, liep gesmeerd van bestelling tot bezorging. Voor de aansluiting werd ik op dag dat ik het bestelde netjes gebeld door het monteursbedrijf om een afspraak voor aansluiting en installering. Al met al prima service dus.

Willem Martens 23-03-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering dik tevreden .

Ik heb Coolblue gekozen omdat het artikel wat ik moest hebben op voorraad was voor een goede prijs en snel geleverd kon worden binnen een dag dit was mijn eerste ervaring met Coolblue .

Carola 23-03-2017 Via de website gekocht

verrast door zeer goede service

Na aankoop van mijn wasmachine werd ik heel goed op de hoogte gehouden ivm de levering, ik had het product de volgende dag al in huis!! Bezorgers uitermate vriendelijk, , de wasmachine keurig op zn plek gezet en oude meegenomen.

john 23-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf

van bestelling tot aflevering perfect verzorgd. Snelle bezorging. Zeer korte besteltijd. Goede prijs.

Jantruder 23-03-2017 Via de website gekocht

Bestelling geleverd!!

Een serieuze site waarmee serieuze bestellingen geplaatst kunnen worden, die dan binnen een serieus korte tijd keurig geleverd worden.

Rob 23-03-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service, zelfs op zondag bezorgd!

Overzichtelijke website, gemakkelijk bestelproces, snelle en correcte bezorging.
Kortom, prima wenwinkel!

Madlena 23-03-2017 Via de website gekocht

Will definitely buy again form this coolblue!

washing machine was delivered the next day as pormissed, was installed in an efficient and quick manner. However, our wall was scrached during the installation , it was not thier fault , enterance was too narrow and they had to lift the appliance over the rail. They took pictures of it and reported immedietely to the shop and the next day we recieved an email with the offer. It's great how they manage it without any headache for the customer... and the kids were happy with the balloons :)

jj 23-03-2017 Via de website gekocht

doen wat ze zeggen

s'avonds om 23.15 besteld, volgende ochtend om kwart voor tien geleverd. ik ben tot nu toe nog niet een keer teleurgesteld geweest behalve dat de jongens die mn wasmachine omhoog gebracht hebben niet hun schoenen hebben afgeveegt en daardoor de witte vloerbedekking op de overloop wat vies gemaakt hebben. Wel hebben ze netjes hun excuses daarvoor aangeboden en ik had er beter een deken neergelegd.

JH Bakarbessy Diephuis 23-03-2017 Via de website gekocht

Petje af voor de mannen van Coolblue!

De wasmachine is prima, maar waar ik vooral blij mee ben is hoe de twee mannen van Coolblue de wasmachine onze twee net geverfde trappen opkregen zonder deze te beschadigen en nog knapper was het de trappen af met ons oude zware Miele!

TvA 23-03-2017 Via de website gekocht

wifi repeater. snel en goed advies

Op de website geeft duidelijke informatie. De repeater werkt precies zo snel en simpel als belooft. De bestelling makkelijk en levering super snel.

Linda 23-03-2017 Via de website gekocht

Fantastische Service!!

De volgende dag al geleverd(op zaterdag).
Jongens hielden mij keurig op de hoogte over hoe laat ze er ongeveer zouden zijn.
Dit was keurig op tijd.
Alles netjes afgeleverd en getest! Snel en professioneel!
Ik wil nog even een dikke 10 geven voor de klant vriendelijkheid van Vincent en Jacco!
Zelfs nog een persoonlijk kaartje gekregen om ons succes te wensen met onze verbouwing!
Klasse Jongens!

Els 23-03-2017 Via de website gekocht

Hoesje en SD besteld voor Samsung smartphone

Heel laat besteld en de komende dag al voor de middag geleverd.
Super service... en de recensies helpen ook !

Trudie 23-03-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke service met humor

Het is misschien niet de allergoedkoopste, maar wel een heel vriendelijke webwinkel. Computer gekocht en wegens een fout van mijn kant niet gekeken naar de verbindingen. Er moest een verloopkabeltje bij. Vraag via chat wat daar aan te doen, kabeltje werd er netjes bijgezocht en had ik de volgende dag in huis. Eerdere ervaring met Cool Blue bij aankoop van wasdroogcombinatie. Dezelfde vriendelijke service en aansluitservice. Wat ik leuk vind is het gevoel voor humor: je bestelling is onderweg, doe de groeten aan de bezorger.

René 23-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue voor mij de nummer 1 om online te bestellen.

Als ik online bestel doe ik dat doorgaans bij Coolblue. Of het prijsverschil moet zo groot zijn dan wil ik nog wel eens elders bestellen maar dat komt zelden voor! Bezorging is snel en goed verpakt, zelf woon ik vlak bij een post nl kantoortje daar laat ik het dan afleveren. Voor vragen en of advies kan je gewoon gratis bellen. Dan staan ze je vriendelijk en uitvoerig te woord en mochten ze iets niet weten verbinden ze je door naar de persoon die daar meer van weet. Mocht het product niet goed zijn of stuk gaan geen probleem omruilen, vervangen of repareren doen ze echt niet moeilijk over. Ze doen echt wat ze beloven. Ik ben al jaren klant en heb zeker wel eens defecten aan producten gehad is altijd netjes opgelost.

Sander 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, soms iets te snel

Prima site, waarop ik kan vinden welke wasmachines als beste zijn getest bijvoorbeeld. Beetje jammer dat je bij de bestelling geen tijd kan aangeven. Nu stond men de volgende dag om 10 uur op de stoep, terwijl ik pas 's middags thuis zou zijn. Nu moest men 2x komen.
Heren van Dynalogic deden perfect hun werk, door zelfs de vloer droog te maken voordat de nieuwe wasmachine werd geplaatst, complimenten!

Smitjes 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service, erg vriendelijk personeel

Wij zijn erg tevreden over de levering, veel keuze op de website en de prijs is ook prima, je kunt goedkoop en ook duur

cor de bruijn 23-03-2017 Via de website gekocht

na aankoop een keurige en nette afhandeling.

in deze shop is genoeg keuze en de levering was op de afgesproken tijd,de wasmachine is keurig op zijn plaats gezet en start klaar gemaakt

T.J.G van Look 23-03-2017 Via de website gekocht

Handleiding bevestiging muurbeugel appart vermelden perfect.

Jullie komen de verplichtingen t.a.v de klant correct na o.a op de tv reclame het was voor mij niet moeilijk om voor jullie te kiezen ik was al in het verleden bij jullie in Kralingen in de winkel geweest en daar ben ook correcht geholpen vandaar.

Jos 23-03-2017 Via de website gekocht

Snel en vrolijk

Site werkt snel en probleemloos, geen rare wachtmomenten, teksten helder en easy.
Bestelling wordt netjes bevestigd via email, en daar begint de vrolijke noot van CoolBlue al :)
Ik heb de optie gekozen verder te gaan met mijn leven, maar een playlist met muziek in thema 'wachten' had ik nog niet eerder bij een oonline shop gezien, waanzinnig leuk bedacht!
En of we ook even de groeten willen doen aan de postbode.
Pakketje super vlot ontvangen, goed ingepakt, gewoon niets mis mee.
Erg leuk detail: check de teksten op de doos voor een laatste gratis glimlach, verzorgd door de heren van CoolBlue.

A. Nooijen 23-03-2017 Via de website gekocht

Coolblue doet wat het belooft

's Middags besteld en volgende dag in huis! Via eigen account track and trace service.
Keurig afgeleverd op aangegeven tijdstip.

excalibur 23-03-2017 Via de website gekocht

aankoop I phone

groot aanbod eerlijke prijzen en goede reviews
snelle correcte levering
duidelijke website met vergelijk moegelijkheden

Gerard 23-03-2017 Via de website gekocht

Leverings systeem werk prima

Betrouwbaar uitleverings systeem. Geen opmerkingen prima toch. De after sales service van Coolblue is niet opvallend goed (ervaringsn met een ander product) . Als je een opmerking/vraag hebt wordt het zoveel mogelijk genegreerd. Het woord proactive kennen ze wel voor recensies maar niet voor andere zaken.

John van den Elzen 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering en plaatsing

Snelle correcte levering en plaatsing apparatuur. Doen wat ze beloven met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Koop graag bij Coolblue vanwege de service.

Huub 23-03-2017 Via de website gekocht

Altijd alles prima geregeld.

Levert altijd op tijd, nooit problemen met het geleverde artikel. Af en toe een vraag aan de service denk wordt altijd snel en keurig afgewikkeld.

Monique crombeecke 23-03-2017 Via de website gekocht

Snel bezorgd, goede website en vriendelijke service

Het zoeken en bestellen van mijn product verliep uiterst soepel door de zeer goede en overzichtelijke website van Coolblue. De eerstvolgende dag werd mijn product al geleverd binnen de afgesproken tijd. Ik ben dus ontzettend tevreden over Coolblue en ik zal zeker nog een keer iets bestellen

Ton 23-03-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel

Ik kies al een tijd voor Cool blue om zijn betrouwbaarheid goede omruil garantie en natuurlijk snel en gratis bezorgen. Ook krijg je deskundige uitleg bij een aankoop. Minpuntje niet altijd de goedkoopste.

Stefanie 23-03-2017 Via de website gekocht

super service!

hun SLA's zijn echt top! Je krijgt heel snel antwoord en ook heel snel een oplossing. Al mijn toestellen koop ik bij coolblue

Miep 23-03-2017 Via de website gekocht

Heel blij!

In de avond besteld en de volgende dag al in huis! Super!!
Ik vermoed dat ik in de toekomst nog vaker gebruik ga maken van deze webshop

yvonne 23-03-2017 Via de website gekocht

lekker snel

prima service, scherpe prijs en een zeer snelle afhandeling zonder problemen.Binnen een dag is het product binnen en netjes verpakt

Lucy 23-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, vriendelijke benadering en snelle levering. Ook ben ik blij met het product. Nu kan ik veilig navigeren via mijn telefoon. Er passen verschillende modellen op, dus ik kan het voor mijn zakelijke en privé toestel gebruiken.

Jelmer 23-03-2017 Via de website gekocht

Jammer dat de '65inch tv niet opgehaald kan worden

Ik had graag het scherm opgehaald in een Coolblue winkel. Helaas was dit niet mogelijk. Hierdoor moest ik erop wachten dit is erg vervelend in een drukke agenda!

Officiele reactie van Coolblue 25-03-2017

Beste Jelmer,

Bedankt voor uw review. Wat jammer dat het zo druk was in de winkel dat onze medewerkers u niet direct te woord konden staan en u moest wachten op uw pakketje. We hopen dat u wel een kopje koffie aangeboden hebt gekregen tijdens het wachten en dat uw nieuwe scherm goed bevalt. Wij gaan aan de slag om de drukte in het vervolg beter op te vangen en we hopen u nogmaals terug te zien in een rustigere winkel.

Maria 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig SERVICE

Ik ben uiterst tevreden met de vriendelijke uitleg en de vlugge levering,vrijdagnamiddag gebeld en de maandagochtend om 9.30 u lag het al in de winkel zoals ze het beloofd hadden .IK ben uiterst tevreden en koop nu in de toekomst altijd nu bij coolbleu ;Maria

Kubilay 23-03-2017 Via de website gekocht

Het perfecte verkoop bedrijf

vrienden hebben mij heel veel winkels aangeraden waar ik mijn spullen zou moeten kopen maar ze waren allemaal duur en heeft een lang bestelprocess, dus had ik ervoor gekozen om maar zelf een winkel te zoeken en toen kwam ik bij deze winkel terecht. je zou denken "ja het is weer een ander winkel" maar dat was het dus niet, ik heb alles wat ik wilde gewoon op dit site gevonden en ook nog eens voor de goedkoopste prijs. IK BEN TEVREDEN MET COOLBLUE :)

Top cover voor ipad 23-03-2017 Via de website gekocht

Cover voor iPad 2

Duidelijke site sympathieke uitstraling. Echt TOP service. Doen tenminste wat ze zeggen ipv alleen maar bla bla. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

LL 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Voor mij een hele betrouwbare, toegankelijke webshops waar een goede service centraal staat. Je wordt stap voor stap mee genomen in het bestel/bezorgproces waardoor je goed op de hoogte blijft.

Ron 23-03-2017 Via de website gekocht

computers

Prijs / kwaliteit uitstekend. Zocht naar een monitor en Cool Blue kwam er als goedkoopste uit.
Prettige overzichtelijke web-site.

ellen 23-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Door eerdere ervaringen wist ik dat de levering snel en snel zou zijn. En daarom weer gekozen voor coolbleu

Joop den Blanken 23-03-2017 Via de website gekocht

Klantgericht

Geweldige shop, goede prijs kwaliteit verhouding. Ik heb de indruk dat er goed gelet wordt op wat andere aanbieders aanbieden. Track en tracé ook heel goed op orde.