Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nientje62 12-11-2010

Duidelijke omschrijving van de geleverde tondeuse,
zeer snelle levering, maandagmiddag besteld, op dinsdag ontvangen! Zeer degelijk verpakt zodat de tondeuse onbeschadigd aankomt op het adres van de koper. Niets dan lof voor deze prima service!

Cjoyce 11-11-2010

Ik had de nieuwste babymonitor gekocht met extra camera's. Ik kwam niet uit de handleiding, want de monitor wilde de extra camera's niet detecteren. Na een telefoontje bleken de nieuwste monitor nog niet compatible met meerdere camera's. Helaas, want ik was er erg enthousiast over en had 'm al enkele dagen in gebruik voor onze kleine. Ondanks dat ik deze al gebruikt had kon ik kiezen uit terugzenden van het hele pakket en geld retour of alleen de monitor opsturen, waarna ik het voorgaande model kon ontvangen, met teruggave van het prijsverschil. Binnen 1 week had ik nieuwe monitor en het prijsverschil terug. Retourzenden ging middels etiket met antwoordnr, die ik kon uitprinten en op de doos kon plakken. Ik ben zeer tevreden over deze shop! Jammer dat ze niet in Den Haag zitten.... (dan was het een vette 10 geworden) ;-)

esther46 11-11-2010

duidelijke website
levering is echt zo snel als men beweert

Carry Joosten 11-11-2010

's avond om 8 uur besteld en de volgende dag om 12 uur hadden we een lekker kopje koffie. Wat een snelle levering.

finckies 11-11-2010

"s avonds m'n bestelling geplaatst, (bij digicamshop kwam deze camcorder als goedkoopste uit de bus), op de bestelpagina kon ik zelf aangeven wanneer de levering moest plaatsvinden, ivm met werktijden erg handig!! en op de ingevulde datum is m'n camcorder ook inderdaad geleverd, super service! Het zat goed en netjes verpakt zodat het pakket zonder evt.verzendschade aan is gekomen, kortom perfect!

Monsterdick 10-11-2010

MP3shop kwam als goedkoopste uit de bus voor het, door mij, gekozen product.
Mede vanwege een hoge score door andere internetshoppers heb ik besloten voor deze winkel te kiezen.
De levering was bijzonder snel en via mail werd ik steeds op de hoogte gehouden van statusveranderingen van mijn bestelling.
Ik ben zeer tevreden over de MP3shop!

Rob1943 10-11-2010

Snelle en correcte afhandeling van mijn order. Tevens zeer vriendelijk personeel.

W. van den Bosch 10-11-2010

Kort en krachtig. Vrijdagavond product gevonden omdat de bouwmarkt het niet voorradig had. Vrijdagavond voor 21.30 besteld en zaterdagochtend voor 09.30 in huis. Het hele proces werd ook naar mij toe gemonitoord via diverse emails met track informatie.
Kortom, een goed produkt en prima service.

drummer01 10-11-2010

Duidelijke website, veel keus, supersnelle levering, zeer goede service, goed telefonisch bereikbaar met vriendelijk personeel.TOP webwinkel.

Zaniewski 10-11-2010

S'avonds rond 20.00 mijn bestelling gedaan, diezelfde avond nog een sms dat mijn bestelling was ingepakt. Mail met verzendbevestiging rond 23.00. Alles prima geregeld, vlot verloop. De volgende dag werd het aangeboden, helaas was ik niet thuis. Dag erop nog een keer en toen mocht ik het pakketje gelukkig in ontvangst nemen.
Het objectief zat goed ingepakt,in de originele gesealde verpakking met 3 extra lucht-kussentjes in de doos ter bescherming tijdens het vervoer. Prima!

chris256 09-11-2010

Uitstekende service, goede website, wordt voortdurend op de hoogte gehouden van status van bestelling en werd ook geleverd zoals men had aangegeven.

Worstmeester Arjan 09-11-2010

Ben erg tevreden met het product en de snelle levering. 's avonds rond 9:30 uur besteld en de volgende dag in huis. Echt perfect. Heb de monitor thuis besteld voor mijn werk, alleen jammer dat je dan alleen kunt kiezen voor betalen onder rembours wat dan 10 euro extra kost.

Queen Emmie 09-11-2010

Prima winkel om online te bestellen. Snelle, duidelijke en correcte afhandeling. Ideaal dat de levering ook op een andere dag kan plaatsvinden.
In winkel kopen is trouwens ook goed en als het artikel op voorraad is, dan nog sneller (als je in de buurt woont tenminste)!

hoezo222 09-11-2010

Alles verliep volgens de afspraak, erg fijn ook een sms dat je bestelling klaar ligt.

ilona312 09-11-2010

Mooie prijs- kwaliteit verhouden van de laptop.
´s Avonds voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis zoals ze ook kenbaar maken.

PAX Stucadoorsbedrijf 09-11-2010

Zeer goede en snelle levering, ze zijn niet de aller goedkoopste maar service en snelheid is voor mij wel wat extra geld waard

Ali Veenstra 09-11-2010

Geweldige service dat ze een SMS sturen dat het bestelde geleverd gaat worden. Netjes verpakt, en correcte afhandeling.

bobrosco 09-11-2010

4,8
eerst is het leuk en aardig, je bestelling word snel geleverd en als iets niet op voorraad is kun je het ook niet kopen dus dat is goed
maar dan komt het, ze hebben een lijst met accesoires die zogenaamd passen op de camera, maar in de praktijk blijkt dat ze geen idee hebben wat het is en of het past
gevolg is dat je dus dingen er bij koopt die helemaal niet blijken te passen, en dan mail je ze daarover en dan sturen ze iets nieuws op zonder te zeggen wat, en dat blijkt dan exact hetzelfde product te zijn.En surprise surprise het past nog steeds niet
en vervolgens mail je dus nog maar eens en dan krijg je als antwoord dat je het dan maar terug moet sturen en daarvoor moet je de door hun meegestuurde formulieren uitprinten en bovendien moet het binnen 7 dagen terug
maar wat nou als ik geen printer heb? nou dan waren ze wel bereid die formulieren op te sturen, helaas zijn die 7 dagen nu al lang om en ik heb nog niks geen formulieren gezien

oftewel de service is ronduit belabberd en dat terwijl je meer dan 300 euro uitgeeft bij hun

M.C. Blom-van Dam 09-11-2010

Ik was op zoek naar een goede printer voor mijn hobby, wenskaarten ontwerpen en printen. Nadat de vorige printer (een goedkope) na 18 mnd dienst weigerde, heb ik eerst telefonisch advies gevraagd aan iemand van de Printershop. Naar aanleiding daarvan kwamen we uit op deze printer. Hij werkt zeer geluidsarm en de afdrukken zijn heel mooi. Behalve de wenskaarten en gewoon papier heb ik nog niets anders geprobeerd.

nam leop 09-11-2010

Duidelijke website, veel keus en makkelijk bestelling te plaatsen. Levering was zoals vermeld de volgende werkdag, product was goed verpakt.
SMS bij versturen product is erg handig en via de site is de orderstatus goed te volgen.

Frankdejongh 09-11-2010

Ik had een product besteld en betaald via Ideal. Ik kreeg meteen een mail met bevestiging. Tot mijn grote verassing kreeg ik 's avonds een sms bericht op mijn mobiel dat het product verpakt en verstuurd was! Zeer netjes!!! Ik kreeg ook nog een mail met track en trace code en de volgende ochtend heb ik het apparaat in prima staat ontvangen.

Zeer tevreden.

pillihp1 08-11-2010

Zeer snelle levering ook volgens afspraak via internet web-winkel

pd2010 08-11-2010

Prima website, mooi verzorgd. Ook goed dat er geen verzendkosten aan vast zitten, is in de prijs inbegrepen. Min-puntje is evenwel dat bij afhalen van het artikel in de winkel de prijs niet naar beneden wordt gecorrigeerd.

imqqmi 08-11-2010

Ik was een keukenblad aan het monteren en moest 8cm diepe pluggen gebruiken om het zaakje goed vast te zetten. Mijn oude 'el cheapo' accu boormachine trok dat niet, die ging bijna in vlammen op en de greep begon gevaarlijk te vervormen. Er kwam letterlijk rook uit.
Deze metabo met 40Nm trek kracht draait de schroeven er moeiteloos in. Vrijdag besteld en naar een van hun vestigingen laten sturen. Er werd beloofd dat de boor rond 14:00u klaar zou staan, ik kreeg zowel een sms als een mail dat deze al om 11u klaar lag.

Jeroen Stein 08-11-2010

De site is duidelijk en overzichtelijk. De bestelling en betaling gingen soepel en snel. De levering was ook snel en verzorgd.

Mkomdeur 08-11-2010

Erg duidelijke site. De mail-bevestigingen zijn erg prettig en geven je zekerheid. Verzending van de producten was ook prima, goed ingepakt en snelle levering!

Paull01 08-11-2010

Wederom een erg goede ervaring met een Coolblueshop.
Website is duidelijk en geeft goede informatie over producten en levertijd.
Levering de volgende dag zoals beloofd.

maike67 08-11-2010

Al voor de introductie van de Philips Grind & Brew had ik aangegeven dat ik belangstelling had voor dit product (was toen nog niet leverbaar), en ik kreeg een mailtje zodra het apparaat op voorraad was. Ik heb hem toen gelijk besteld, levertijd werd prima gehaald (binnen 24 uur in dit geval). Site is duidelijk, ruim assoortiment, geen verzendkosten. Nota kan via mail gestuurd worden, wel zo handig. Er waren webwinkels die het apparaat goedkoper aanboden, maar Koffiecenter had hem als eerste ook echt in huis. Zeer tevreden dus.

pukje 05-11-2010

Vrijdag avond net voor 21.00 uur besteld zaterdag ochtend 09.10 in huis. Echt super!

Rene 56 03-11-2010

Accurate afhandeling en snelle levering de volgende dag

WendyLaan 03-11-2010

Snel, duidelijk en komt zijn beloftes na! Erg tevreden over en ik zou daar zo weer bestellen als het nodig is!

Jolanda-italie 03-11-2010

Geweldige onlineshop. Waar tref je het nog dat je de volgende ochtend (avond daarvoor om 20.00 uur besteld) wordt gebeld dat het artikel toch niet leverbaar is en ze er echt alles aan doen om dit op te lossen. Zelfde dag nog een bevestiging via sms en email dat de bestelling is verzonden. Inderdaad de andere dag geleverd. Zeer vriendelijk personeel (2 medewerkers gesproken). Hier kunnen veel 'gewone' winkels een voorbeeld aan nemen. Wat een service prima. Ga zeker zo door.

FrenskeJ 03-11-2010

Duidelijke en gevruiksvriendelijke website. Gunstige prijs en correcte levering

hgs 17-10-2010

geweldig,wat een service, s,avonds bestellen en de volgende morgen in huis.daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.
dit was voor mij de eerste keer bij coolblue maar niet de laatste. toppie.

javantoor 14-10-2010

Fantastische klantenservice. Zoveel voor, tijdens, als na de verkoop uitstekende service. Professionele kennis. Goede winkel.

Papa103 14-10-2010

---------- Update 14-10-2010 ----------

Inmiddels heb ik een iets andere mening bij mijn eerdere beoordeling van het serviceniveau van digicamshop. Het management heeft conctact met mij opgenomen en uitleg en excuses gemaakt voor de slechte telefonische bereikbaarheid. Het was een ongelukkige toevalstreffer die ik net trof. Ik wilde dan toch mijn mening bijstellen. Een pluim voor de after sales.

---------- Review 01-10-2010 ----------

De telefonische bereikbaarheid is werkelijk bedroevend. Ik hang bij elkaar 1 uur in de wacht!
De beloofde snelle levering wordt niet nagekomen. Ook bij eerdere bestellingen gemerkt. Als er meerdere artikelen besteld worden is er altijd wel iets kleins dat niet op voorraad is. Vervolgens krijg je een mail of je de bestelling dan wilt splitsen of niet waardoor je zo een paar dagen verder bent. Levertijd is eerder een week dan de beloofde 1 dag.

binkie1960 12-10-2010

een perfecte internetwinkel,
deze dag besteld,
en de dag daarna binnen,
netjes verpakt,
kan niet beter.

anoniem1977 11-10-2010

Super snelle levering van een laptop die al weken niet leverbaar was bij it's en radio modern, een tientjes duurder, maar dan heb je hem wel :-)
aftersales nog niet nodig gehad.

Frank Melotte 11-10-2010

Ik ben zo langzamerhand een vaste klant van mp3shop.nl. Ik ben erg onder de indruk van de snelle levering van de mp3's en sinds kort heb ik ook heel goede ervaring met de after sales.
Toen een mp3-speler kapot ging, kreeg ik heel snel door dat deze helaas niet meer gerepareerd kan worden of vervangen. Ik kreeg zonder enige discussie het oorspronkelijke aankoopbedrag als tegoed! Een en ander was binnen drie werkdagen geregeld.
(gekocht: iRiver (2x), Sansa (2x))

atijssen 11-10-2010

super snelle levering en zeer goed koop, tegenover andere shops.

Alexander55 11-10-2010

Het assortiment is duidelijk gepresenteerd, een keuze kon goed worden gemaakt. Levering was snel en zonder problemen. Hier wil ik best nog eens bestellen.

dreistein 09-10-2010

Voorraadstatus op website klopt, dit in tegenstelling tot vele andere sites (even bellen voor afhalen en je weet het). Levering inderdaad de volgende dag. Website zeer compleet en volledig...

Bauke Zeilstra 07-10-2010

Paar keer hier een bestelling geplaatst. Gaat snel, makkelijk en efficient. Perfecte afgeleverd binnen 24 uur. Ook bij andere **shops nooit problemen gehad. Perfect!

DiJoVer 06-10-2010

Ik heb ze niet hoeven bereiken en heb ook geen gebruik hoeven te maken van de after sales. Maar gezien de wijze van bestelling, snelle/zorgvuldige verzending en duidelijkheid van de website, heb ik een zeer goede indruk gekregen qua betrouwbaarheid. Ook het produkt voldoen aan alle verwachtingen conform hun beschrijving en alles zat erbij wat erbij moest zitten.

fberssel 06-10-2010

Nog net voor 10 uur besteld en de volgende in huis.Zo hoort het, gewoon perfect. 100 punten.

WesO 05-10-2010

Extreem veel productinformatie. Helder en eenvoudig bestellen. Goed en snel bereikbare telefonische helpdesk en snelle levering met track and trace. Met veel vertrouwen iets besteld, snelle levering!

jvgoinga 05-10-2010

Erg accuraat. Levering was zoals toegezegd binnen 24 uur, met tussendoor een update via SMS dat de bestelling was ingepakt. Dit alles voor een stevig concurrerende prijs, namelijk de bijna laatste- maar dan rekent Laptopshop geen handlings- en verzendkosten.

kabco 05-10-2010

's ochtends om 11 uur besteld, de volgende dag werd het bestelde geleverd. geen rit naar rotterdam geen wachten in de winkel, prima zo!

jolanda de ruijter 05-10-2010

Super snelle levering. Rond zessen in avond de bestelling geplaatst. Even later bevestiging. Rond tienen email dat bestelling ingepakt was. Wat schetste mijn verbazing toen ik dat bericht ook nog eens via een sms-je kreeg!! Dat heb ik nog niet eerder bij een webshop mee gemaakt. De stofzuiger werd ook keurig de volgende dag geleverd.

bossie230 05-10-2010

Heb onlangs een laptop besteld, volgende dag opgehaald. Verliep allemaal perfect. Bij de aanschaf van de laptop had ik een verzekering afgesloten, waarbij je de eerste 2 maanden direct betaald (daarna wordt dat per maand worden afgeschreven). Wanneer deze verzekering binnen 14 dagen zou worden opzegt, zou je dit geld teruggestort krijgen. Ik heb deze verzekering de volgende dag direct telefonisch opgezegt en kreeg een dag later netjes een bevestigingsbrief hiervan. Ik wacht echter nu al sins 26 augustus op de terugboeking van het geld, heb al meerdere malen gebeld naar het servicecenter. Deze beloven elke keer dat ze er achter gaan, of al zijn, en dat ik wordt teruggebeld. Ik ben nu sinds het eerste gesprek 1,5 week verder en heb van hun nog steeds geen bericht terug gehad. Ik weet niet of ik met zo'n slechte aftersale service hier nog terugkom.