Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Alexa123 15-08-2011

Had in China verleden jaar een goedkope E Reader gekocht en liet die helaas vallen. Wilde dus nu snel een goedkope vervanging. Prima ding(bijna hetzelfde als degene die ik had)voor dezelfde prijs en ontzettend snel bezorgd! Vrijdag 22.30 uur besteld, Zaterdag 11.15 uur in huis. Dikke Pluim! Jullie doen echt wat jullie beloven.

Angel40 15-08-2011

Goede overzichtelijke site. Snelle levering en goed product.
Heb inmiddels al 2 e boeken gelezen. Zalig

Creed-1 15-08-2011

Goed verzorgde webside. Correcte levering 1 dag na bestelling.

Elios 15-08-2011

Zoals altijd levert een Coolblue winkel precies wat het beloofd wanneer het het beloofd!

du bois 15-08-2011

Super webwinkel. Er wordt (heel) snel geleverd en je wordt constant op de hoogte gehouden van de status van je levering (per sms en mail). Ik had naast de e-reader ook een aparte hoes besteld, maar bij nader inzien werd de e-reader standaard met hoes geleverd. De extra hoes heb ik retour gestuurd. Ook dan krijg je binnen de aangegeven tijd respons en wordt je weer goed op de hoogte gehouden. Ook fijn idee dat je met je aangeschafte product naar een fysieke winkel kan. Zeker een aanrader!

EBu 15-08-2011

Snel en betrouwbaar. En scherp aan de prijs. Doen wat ze beloven.

zztop2011 15-08-2011

website zeer goed
Bereikbaarheid goed
Bestelling en levering: goed en snel

Carolina erna 15-08-2011

Speciaal hier besteld omdat zij voor 22.00 uur de volgende dag nog garanderen, en dit is dan ook perfect gebeurt! Je wordt goed op de hoogte gehouden. Bevestigingsmail, en daarna weer mail met de factuur en trackingnummer. Als je wilt kun je ook een sms ontvangen. Ruime keuze! Betaling ook eenvoudig. Dat alles geeft een goed gevoel. En er zijn een hoop winkels als dit , voor scheerapparaten tot espresso machines. Ik weet wel waar ik mijn volgende item bestel! Top!

johnjh 12-08-2011

ze beloven om het bestelde de volgende dag te leveren. dus daar vertrouw je dan op. Maar helaas nu drie dagen verder.
Probleem wordt afgeschoven op post.nl. Maar ik doe geen zaken met post.nl maar met telefoonshop.nl. we krijgen te horen dat we gewoon pech hebben gehad.
Nou daar kun je het dan meedoen.
geen kado voor onze zoon op zijn verjaardag doordat telefoonshop.nl zijn beloften niet kan waarmaken. sorry maar beloof dan niks

CB11 11-08-2011

Verkeerde tasje geleverd bij de Garmin Nuvi 1490T.
Goede after sales en communicatie

jrebergen 10-08-2011

Speciaal hier besteld omdat zij voor 22.00 uur de volgende dag nog garanderen, en dit is dan ook perfect gebeurt! Daarnaast net verzorgt en je wordt goed op de hoogte gehouden. Bevestigingsmail, daarna sms en daarna weer mail met de factuur en trackingnummer. Perfect zoals ik verwacht van een heden ten dage webshop. Voor minder doe ik het niet. Betaalde uiteindelijk een 10tje meer dan de meest scherp geprijsde, maar dat maakt de kwaliteit van deze winkelketen meer dan goed. Aftersales zit ook goed, alles bij CoolBlue is goed geregeld. Besteld regelmatig spullen bij 1 van hun shops en had ik een keer after sales nodig dan wordt het geregeld precies zoals je van een winkel met service verwacht. Ik wou dat ze allemaal zo waren. CoolBlue, petje af en TOP!!!

Wyger 09-08-2011

Diverse producten besteld en ook ervaring met retourneren. Goede afhandeling van alle zaken. Zeer tevreden. Goede prijzen, ook.

H. Kleijnen 09-08-2011

's Avonds voor 10 uur besteld om af te halen in de winkel in Eindhoven. Ochtend daarna om 11uur een SMS-je ontvangen dat het apparaat klaar lag. Perfect geregeld dus. Tot nu zijn alle aankopen snel geleverd en bij een (zeldzame) retournering is er een prima service geleverd.

Mil57 09-08-2011

Echt top. Deze winkel is een tien. Fantastische afhandeling van een probleem. Gisteren opnieuw iets besteld en de volgende dag netjes verpakt in huis.

Vrouwtje33 08-08-2011

Ik vind het top, hoe Coolbleu je op de hoogte houdt van je gemaakte bestelling.
Overzichtelijk, en makkelijk. Levertijd was erg snel.. Ben helemaal tevreden. ik zal zeker de volgende keer bij de juiste prijs, bestellen bij Coolbleu!!!

Bagger Uijl 08-08-2011

Heel erg prettig dat je tot 22 uur kunt bestellen en de volgende dag het product in huis hebt. Dat doen niet veel winkels je na! Dat was ook onze overweging om voor deze shop te kiezen ook al was hij niet de allergoedkoopste, maar de verzendkosten kwamen er ook niet bij.
Voor die supersnelle service dus een hele goede deal in onze ogen.

Debilio 07-08-2011

Snelle levering, product goed: wat wil je nog meer?

Debilio 07-08-2011

Snelle levering, product goed: wat wil je nog meer?

Jazzy66 06-08-2011

Ik wilde graag een andere fototas en dan graag een crumpler. Bij Digicamshop hadden ze die op voorraad tegen een mooie prijs. Gisteren besteld en net binnen. Je wordt van iedere stap op de hoogte gebracht. Echt super goed een dikke pluim.

Yu-Lin 06-08-2011

Goede communicatie wanneer spullen geleverd worden. Komen afspraken na. Ik heb geen contact gehad met klantenservice oid, omdat het gekochte produkt in orde is.

Mil57 05-08-2011

Dit is een topwinkel. Op de dag bezorgd dat ik dat wilde. Helaas paste het tasje niet. Misschien heb ik zelf niet goed gekeken. Bereikbaarheid afhandeling ect. Niet te geloven zo vriendelijk snel en correct.

menno890 05-08-2011

Goede service prijzen liggen gemiddeld, kan nog wat lager maar voor de rest topshop

jwmberg 04-08-2011

Snelle en correcte levering. Website is duidelijk en overzichtelijk.

ma258 01-08-2011

Vrijdag avond besteld en zaterdag opgehaald in Eindhoven.
Duidelijke berichtgeving via email en goede service.

Gret 01-08-2011

Snel, kundig en vooral eerlijk in hun advies. Niet de goedkoopste maar wel de beste service.

RobvK 01-08-2011

De website is overzichtelijk en ze hebben de producten keurig ingepakt binnen 24 uur bezorgd volgens afspraak.

pettak 01-08-2011

Prima afhandeling van mijn bestelling!
Conform belofte lag mijn bestelling de volgende dag klaar in de shop (Groningen).
In de tussentijd ook goed op de hoogte gehouden van de status via mail en SMS.

Teunke 01-08-2011

Besteld op vrijdag, dinsdag in huis toppie daar ik wel meer 1 dag langer moet wachten bij andere webshops ligt waarschijnlijk aan de ligging (Limburg)

Daniel_ 01-08-2011

product op voorraad, scherpe prijs. En vertrouwde snelheid.

marie-jose2011 01-08-2011

Voordelige prijs, supersnelle levering en een betrouwbaar adres. Ruime keus ook!

naamxy 29-07-2011

WEbsite duidelijk, bestellen gaat eenvoudig, keurig binnen 2 dagen geleverd.

Vader58 29-07-2011

Bestelling en levering zijn zeer goed en voorspoedig verlopen. Vrijdag begin van de middag besteld voor de verjaardag van mijn zoon en zaterdag om ongeveer 12 uur bij hem thuis bezorgd. Keurig verpakt en geheel volgens de beschrijving. Verzending was ook goed te volgen via internet. Zowel ik als besteller als mijn zoon als ontvanger zijn zeer tevreden.

john6872 28-07-2011

Supersnelle levering. Voor 22:00uur 's avonds besteld en de volgende dag al in huis. Alles keurig verpakt en volledig volgens afspraak. Ga ik zeker vaker iets bestellen.

BM09 27-07-2011

Snelle service, goede en heldere communicatie en niet duur!

Ed Emmen 27-07-2011

Geweldige shop. Even bestellen op de site (gaat heel soepel) en dan de volgende dag afhalen bij de winkel in Rotterdam, na ontvangst van een sms. Deze webshop in combinatie met de winkel kan als voorbeeld dienen voor veel webshops.

emilio.a 27-07-2011

snel en correct,21.00 u besteld op vrijdag en zaterdag om 13.00 u in huis

robert.debruin 26-07-2011

Prima service, gratis verzending, binnen een dag in huis.

Jolandavb 26-07-2011

Vrijdag besteld en zaterdag geleverd, netje verpakt.
Keurige email met factuur en track en trace nr.
Deze webshop is een voorbeeld

G. R. 26-07-2011

Snelle en correcte levering. Alles goed verpakt en alles geleverd volgens afspraak.Prima dus!!

Mascha vdb 26-07-2011

Babyfoon besteld, de dag daarna al ontvangen. Werd goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. super!!!

Solarsix 26-07-2011

Op donderdagmiddag besteld en vrijdag in mn bezit.
Alles via track en trace te volgen + kreeg 1 sms dat order in behandeling was.
In een woord geweldig !!!

PaulE61 26-07-2011

Coolblue is niet de goedkoopste winkel om je bestelling te plaatsen. Maar wat voor mij veel belangrijker is dat ik gevoelsmatig met een betrouwbare winkel te maken heb.

Veel in voorraad, erg snel leverbaar, en altijd zeer netjes geleverd. Vaker bij hun besteld en uitermate tevreden.

Coolblue, ga zo door, want jullie onderscheiden je met de goede service, snelle levertijden en een duidelijke site.

Soms mag het ook wat goedkoper hoor! Maar ik weet, service met de hoofdletter S kost nu eenmaal investering.

daffn8000 26-07-2011

Overzichtelijke website. Scherpe prijzen. Vlotte afhandeling van bestelling. Kortom: Uitstekende service!

Coach-E 26-07-2011

Alles goed en snel. Snel geleverd, nette factuur, duidelijke informatie.
Goede prijs.

Top.

maxim81 26-07-2011

Goede nette snelle levering.
Vandaag besteld morgen in huis, mijn dank.

Peter1233 26-07-2011

Topwinkel: Snelle levering, producten goed verpakt! Desondanks is mijn Wake Up Light wel defect aangekomen, maar dit wordt inmiddels opgelost door Philips zelf en schijnt een fabrieksfout te zijn.

jorrit82 26-07-2011

Top Binnen 12 uurtjes in huis goed geregeld met updates waar je bestelling is per uur top winkeltje!!

jungle_girl 24-07-2011

Vanaf het bestellen tot het ophalen, alles perfect en correct. Ik ben een content klant.
Ik heb al een paar artikelen bij MP3shop besteld.
Betreft After Sales, heb ik gelukkig nog geen ervaring mee gehad. Ben nog nooit terug moeten komen doordat een artikel niet goed is.

Nedi 23-07-2011

Het artikel 's avonds om 21.30 besteld, en het werd keurig de volgende dag afgeleverd. Keurig mails met de status van de verzending ontvangen, incl track&trace info voor TNT post. Prima afhandeling!

Jash1989 22-07-2011

Over deze webshop ben ik zo tevreden, dat ik heb besloten mijn eerste winkelreview te schrijven. Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Ik bestelde mijn PS3 rond 21:30. Achtereenvolgens kreeg ik e-mails om de kwartiertjes: Order ontvangen, ingepakt, etc. Tot mijn grote verbazing kreeg ik later nog een smsje met de statusupdate van mijn order. Nooit eerder meegemaakt.

De volgende dag heb ik het ook echt ontvangen om half 1 in de middag. Hoe snel kun je zijn? Net als de PS3 waren ook de erbij-bestelde hdmi kabel en extra controller onbeschadigd en keurig verpakt. Leuk foldertje bij in de doos.

Over de website moet ik nog zeggen dat ik kon kiezen welke dag ik het bezorgd wilde krijgen, of welke dag het klaar kon zijn om af te halen (als ik dat zou willen).