Charles-Thibault Corroyer 06-01-2021

Heel veel variatie in producten, goede product uitleg.
Snelle levering.
Goede prijzen

Marian 06-01-2021

Onlangs kreeg ik een cadeaubon van Cool blue, zo leuk dat het doosje waarin de bon zat onverwacht opensprong!

Mare 06-01-2021

De levering is altijd zeer stipt en een vriendelijke klantenservice! Goed aanbod aan kwalitatieve merken en handige vergelijkingstool.

Stefan Theunis 06-01-2021

Topproducten, zeer snelle levering, duidelijke website met alle uitleg en informatie die nodig is.

Heidi 06-01-2021

Coolblue altijd van hen al goede service gehad! Vriendelijkheid en customer minded ten top! Bestellen en dag erna zoals aangegeven geleverd. Keep on the good work! Groetjes Heidi

jos 06-01-2021

Perfecte afhandeling van een retour en daaraan gekoppelde bestelling. De helpdesk werkt snel en accuraat.

W 06-01-2021

Telkens snelle verwerking can bestelling, retour, duidelijke instructies, niks op aan te merken

Wendy 06-01-2021

Alles verliep prima, ik had het produkt gereserveerd om later die dag op te halen. Zeer mooie winkel, alleen door de COVID maatregelen mocht je er niet vrij rondwandelen. Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Michel 05-01-2021

Vlug geleverd. Prima toestel (was al tevreden over het vorige model. )Een van de laagste prijzen op de markt. En bovendien toch op zondag geleverd zoals aangeduid!

Greg 05-01-2021

Mooi overzicht en gemakkelijk om te bestellen en dan nog een "xext day delivery" - top en dan nog op afgesproken uur. Wat een service !

Dieter 05-01-2021

Snelle levering, zwakke dienst na verkoop

Snelle levering van het toestel. Maar bijzonder zwakke dienstverlening wanneer een toestel na korte periode 'stuk' blijkt, nog binnen de waarborg. Erger zelfs. De leverancier maakt zich er snel van af door het probleem op de klant af te schuiven. Reparatie van het toestel kost evenveel als een nieuw toestel. En geen enkele tegemoetkoming van Coolbue. Nooit meegemaakt met electronica die na zo'n korte periode stuk is én het bedrijf in kwestie geen enkele geste doet. En dat zal ik bij Coolblue ook niet meer meemaken.

Anke Vaillemans 04-01-2021

Ik kijk altijd naar jullie keuze want die is meestal ook top en ik heb er vertrouwen in. Daarnaast hebben jullie een hele goede en snelle service.

Kristof 04-01-2021

Online besteld op Nieuwjaarsdag en op 2 januari geleverd aan huis op het -via SMS en e-mail- opgegeven tijdstip! Perfecte dienstverlening!

Sunitra 04-01-2021

Een duidelijke product beschrijving, bij de extra's werd aangegeven welk artikel al bij het product in de doos zat. De gebruiksaanwijzing stond klaar om te downloaden. Een duidelijke vergelijking tussen de producttypes. Levering met gerichte levertijd was binnen de 24 uur. En niet onbelangrijk, degelijk verpakt!

Merlijn 04-01-2021

Coolblue heeft met voorsprong de snelste en meest consistente levering, de vriendelijkste helpdesk en het beste advies dat er online te vinden is.

add2build 04-01-2021

Duidelijke website, prijsvergelijk mogelijk.
vlotte bestelling en snelle levering.
Prima prijzen

conny 04-01-2021

ik vind het goed dat je bij cool blue bijna alles kan bestellen en ge moet er niet lang op wachten en als het geleverd word is het altyd met een vriendelijk woord en lach ik heb een wasmachine en boxen besteld en geen probleem met het bestellen en leveren dat vind ik top

Femke Doolaeghe 04-01-2021

Fijne site, snelle service en echt goede service als je iets wil terugbrengen.

Roger 04-01-2021

Pakje goed ontvangen op de dag die ik gekozen heb. prima service ook aan B post die het pakje geleverd heeft.

Marcel 04-01-2021

Bestellen via jullie website en dezelfde dag nog in de winkel ophalen .
Ter plaatse de betaling kunnen uitvoeren is voor mij heel gemakkelijk !
De medewerkers zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam alsook hun productkennis is top .

SARAH C 03-01-2021

Super snelle levering, zelfs met de feestdagen. Ik raad Coolblue zeker aan!

Steven 03-01-2021

Mooi product, snelle levering en top service van de mannen die de vriezer hebben geleverd

Harald Machiels 03-01-2021

Zeer duidelijke en eerlijke informatie over het product. Alsook een zeer vlotte levering op de aangegeven datum. Het product was ook stevig verpakt. Ik kan niet anders dan de maximum score geven vanwege de totale service waar niets op aan te merken valt. Ook de prijs was de laagste op het moment van aankoop, in vergelijking met andere webshops. Dus wanneer je de beste prijs / kwaliteit wilt, alsook een duidelijke webshop met daarbij gepaard een excellente service, ben je bij Coolblue aan het juiste adres.

dirk 02-01-2021

Op de website degelijke informatie bij de producten navigeren op de website is heel gemakkelijk en inderdaad bestelling de volgende dag in huis

Karel 01-01-2021

Prijs kwaliteit een goed product. Vlotte en stipte levering, zeker in deze ongewone tijden.