Deze score is berekend op basis van 1412 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Lucas 01-01-2018 Via de website gekocht

Super service in drukke tijden

Voorlichting op de website is uitstekend met korte filmpjes. Een grote bestelling werd door de grote drukte niet volgens afspraak afgeleverd. Coolblue heeft dat uitstekend opgelost door hetzelfde pakket kosteloos nogmaals te versturen via een andere transporteur. Daardoor hadden we onze spulletjes toch nog mooi op tijd binnen. En de vertraagde doos konden we zo weer terug sturen. Dat is super service!

Applebopper 01-01-2018 Via de website gekocht

Goede webwinkel (en echte winkels!)

Breed aanbod. Goede mogelijkheden om producten te vergelijken. Veel eerlijke reviews van klanten. Steevast snelle levering van producten. Service met een glimlach – dat zeker. Die glimlach is er ook bij mij na levering!

Jan Borst 01-01-2018 Via de website gekocht

Top delivery

Snelle stipte levering. Eerlijke prijs kwaliteit verhouding. De service en levering van Coolblue overtreffen die van de concurrentie. De bezorgservice van BCC, Mediamarkt en Expert zijn zeer slecht is mijn ervaring. Je wordt mijn eerste keus Coolblue om te vergelijken bij internet aankopen. Blijf innovatief, perfectioneer en hou vol.

ekkerman 01-01-2018 Via de website gekocht

cool blue onderscheidt zich

topzaak goede prijzen snelle levering en goede notificatie van levering tot in een tijdframe van 1 uur zelfs ,dus niets van; thuis blijven tussen 13.00 en 18.00 uur , nee het komt tussen 13.00 en 14.00 top!!! en ze bellen ook nog even van te voren. je kunt gewoon merken dat de bezorgers in alles zoals installatie en klant benadering hierin een korte cursus /instructie hebben genoten en dat betaald zich terug , louter vriendelijke en correct bejegening tegemoet gezien.

Bettu 01-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Vrijdagmorgen ontdekte ik dat helaas mijn nespresso apparaat het begeven had. Geen koffie, help! Snel bij Coolblue op de website gekeken en een supermooie blauwe variant uitgekozen (want Hey; is dat cool of niet? ;) ) Waar andere winkels leertijden van 1-3 dagen aanhouden durft Coolblue te zeggen dat je het de volgende dag in huis hebt. De volgende morgen zat ik in spanning te wachten, Jahoor daar was de postbode met mijn nieuwe apparaat. Netjes ingepakt, goed te volgen via de track en tracé én natuurlijk een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ben dan ook erg blij met de snelle service van Coolblue, zodat ik de dag erna direct weer van mijn koffie kon genieten. Heerlijk. Echt een aanrader; duidelijke webshop, makkelijk om apparaten te vergelijken, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle verzending én goede klantenservice. Ik zou iedereen aanraden om wat bij Coolblue te bestellen!

Koen 01-01-2018 Via de website gekocht

Rechttoe, rechtaan

Makkelijk kiesproces , snel bestellen/ snelle levering. Ruim aanbod en belangrijk voor mij .. buiten de online store heb je altijd de mogelijkheid om een RL store te bezoeken .

Wim Janssen 01-01-2018 Via de website gekocht

Fijne wasmachine voor een scherpe prijs.

Van bestelling tot levering Cool Blue maakt het waar kwaliteit voor een scherpe prijs. Flexibel qua levering. De bezorgers zijn vakkundig installeren je wasmachine met een korte uitleg. Oude machine nemen ze gewoon mee. Klein minpuntje we waren niet gebeld van te voren maar de Cool Blue glimlach maakte dat weer goed.

Kiske 01-01-2018 Via de website gekocht

Simpel, snel en goed

Ruime keuze, goed met elkaar te vergelijken. Simpele en snelle trajecten van kiezen tot en met betalen. Heldere communicatie. En vooral: briljante verpakkingen :)

Nico 01-01-2018 Via de website gekocht

zeer snel het juiste geleverd

Duidelijke site, eenvoudig bestellen en betalen.
Op leverdatum kan je de bestelling en bezorgtijd volgen.
Op tijd geleverd door nette bezorgers.

Blije vogel 31-12-2017 Via de website gekocht

Word ik blij van :-)!

Erg leuke teksten op zowel de voertuigen als de dozen. Daar wordt een mens toch blij van? Coolblue genereert op doe manier positieve energie in de wereld en dat kunnen we goed gebruiken. Ga zo door, coolblue! Verder is de website erg gebruiksvriendelijk, de prijzen betaalbaar en de service goed.

Loze beloftes Coolblue 31-12-2017 Via de website gekocht

Loze levering beloftes Coolblue

30-12-2017 espressomachine besteld bij Coolblue zou in eerste instantie 31-12-2017 tussen 11:00 en 16:00 geleverd worden. 31-12-2017 levering zou tussen 16:00 en 18:00 worden, kwam slecht uit afspraak die ik had uitgesteld. 18:00 nog geen levering. Met track en trace gekeken en daar staat mededeling levering uitgesteld waar eerst nog stond levering onderweg. Zou prettig geweest zijn als ik hier eerder van op de hoogte gesteld zou zijn. Voor mij geen Coolblue meer met loze beloftes.

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2018

Beste Richard,

Wij balen enorm van het feit dat jouw bestelling is vertraagd. Uit jouw Track & Trace kunnen wij opmaken dat jouw espressomachine vandaag is geleverd. Daarnaast hebben wij jouw klacht ook via Trustpilot ontvangen waarop is gereageerd.

Wij hopen dat jij ondanks het lang wachten in volle teugen kunt genieten van de koffie. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons vooral weten.

Ria 31-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige communicatie. Prima product.

Snelle service. Duidelijke omschrijving. Goed product.
Door de drukte in deze periode werd het product een dag later geleverd.
Daar werd ik al bijtijds over ingelicht. 👍👍

M. de Koter 31-12-2017 Via de website gekocht

wat een top bedrijf

Een zeer vriendelijke klantenservice en vrolijke chauffeurs. Ook wanneer de dingen niet goed gaat blijft de service en klantvriendelijkheid top.

leonoreIII 31-12-2017 Via de website gekocht

Altijd goed!!

Als ik iets wil kopen vergelijk ik vaak webwinkels. Ik heb inmiddels regelmatig gekozen voor Coolblue omdat alles er prima verloopt. Van het uitzoeken op de - makkelijk toegankelijke - website, tot de betaling en de snelle levering.

Bert Teesink 31-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering.

Perfecte website, zeer aan te bevelen, ruime keuzes.
Keuze snel gemaakt, daar wij met ons vorig product van LG bekend waren, zeer goede
machine.

Trudy 31-12-2017 Via de website gekocht

hele goede service

goede prijzen, en qua bezorging wordt je van stap tot stap op de hoogte gehouden, in plaats van een heel dagdeel zitten wachten of ze wel of niet op komen dagen

van Diermen 31-12-2017 Via de website gekocht

Prima Service en een snelle levering.

Prima website met voldoende productinformatie. Prijzen kunnen zeker i.g.v. een 2e kans-product zeer gunstig zijn. Zo ook in mijn geval.

Maria 31-12-2017 Via de website gekocht

Webwinkel die de klant echt centraal stelt

Vaak beloven winkels van alles aan klanten maar maken zij dat niet altijd waar. Bij Coolblue had ik vanaf de eerste keer het idee dat zij de klant echt centraal stelt. Hele bestelproces is helder als glas en dat ook nog met een vrolijk tintje.

Kempinga 31-12-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Top winkel

Geweldige winkel met vakkundig en vriendelijk personeel. Ook als je online besteld is het altijd goed.

ada 31-12-2017 Via de website gekocht

betrouwbaar

Het was snel, makkelijk zoeken, en een redelijke prijs, de andere dag in huis en wat ik heel belangrijk vindt, is dat coolblue een betrouwbare site is

Leo 31-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service met een glimlach

Coolblue communiceert op een vlotte en duidelijke wijze met een vleugje gepaste humor. De website is overzichtelijk, het aanbod groot. De bezorging razendsnel: voor 23:59 uur besteld; volgende dag echt in huis.

Alex 31-12-2017 Via de website gekocht

prima service

Zeer volledige website, enkel de mogelijkheid om producten te vergelijken ontbreekt nog. Dat zou de keuze veel makkelijker maken.
Verder vlotte bestelling en betaling (heel betrouwbaar ook) en heel vlotte bestelling de dag erna. 2 bestelde items kwamen wel in 2 afzonderlijke pakketten aan in 2 levermomenten. Dat kan milieuvriendelijker en minder omslachtig door er 1 pakket van te maken. Vooral omdat de 2 items als 1 pakket zijn aangekocht.

Jochem 31-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, keuze en snelle levering

Ze hebben veel keus met een goede bezorging en prijs. Bij vragen of twijfel goede ondersteuning. En als je een product eerst wil zien kan je altijd terecht in de winkel.

Anne Sannen 31-12-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

Een snelle en gratis levering, duidelijke website en de keuze om ze ook in de winkel op te halen.prima prijs/kwaliteit verhouding. Fijn om te winkelen en je krijgt prima informatie over je product sommige zelfs met een video erbij. Houden zo

L. 31-12-2017 Via de website gekocht

Heel blij met coolblue

Duidelijke website,snelle en nette levering.
Er word precies aangegeven hoe laat je product geleverd word zodat je niet heel lang hoeft zitten wachten,als ze er bijna zijn word je zelfs gebeld.alles werd netjes aangesloten met een duidelijke uitleg erbij.de bezorgers namen echt de tijd voor je.
Ik bestel volgende keer zeker weer bij coolblue!

Diny 31-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

Ruime keuze en zelf de mogelijkheid hebben om een leverdatum aan te geven zodat je er geen vrij voor hoeft te nemen. Goede service via WhatsApp en vriendelijke bezorgers!

Mariska 31-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue is betrouwbaar, geeft service én heeft humor!

Duidelijke website, snelle levering en goede prijzen.
Als er een verpakking van Coolblue geleverd wordt, zijn we allemaal blij :-)

Dick 31-12-2017 Via de website gekocht

uitstekende telefoniste

telefoniste was erg vriendelijk en behulpzaam , snelle verbinding aan de telefoon, geen ellenlang wachtrij

John 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en professionaliteit

Sta je op het punt om een duurdere aanschaf te doen ?? Twijfel niet langer en shop bij deze mensen. Ik ben vakkundig en vriendelijk geholpen met mn product en de levering was perfect. Tot op een half uur nauwkeurig. Erg tevreden over mn aanschaf.

Jo-Ann22 30-12-2017 Via de website gekocht

Prima!

Ik heb voor Cool Blue gekozen vanwege de snelle levering. En ondanks de drukte met de feestdagen kwam mijn pakketje keurig op tijd.

Ineke 30-12-2017 Via de website gekocht

Orderproces met een gouden randje

Van de webshop tot aan de levering van het product is het één groot feest met CoolBlue! Adequate en humoristische communicatie, geen pretenties, klant is koning, levering en installatie wasmachine helemaal top. Dikke pluim voor de klantbeleving!

Farida 30-12-2017 Via de website gekocht

Goede service!!

We hadden het niet verwacht, maar zaterdag 23e december wasmachine besteld en de volgende dag (zondag 24e )ook nog bezorgd.
Wij gingen er van uit dat die na de kerstdagen zou worden bezorgd! Maar was dus niet het geval.

Oude netjes mee retour en wasmachine ook geplaatst en aangesloten!!

Kris 30-12-2017 Via de website gekocht

vlotte afhandeling

Producten kijken en vergelijken gaat heel goed op de website. En vanaf dat je gekozen heeft loopt alles heel vlot. Betalen, verzenden, leveren. Voor je het weet staan ze aan je deur. Voor mij in elk geval de vlotste online shop waar ik al bij besteld heb.

Tjeerd 30-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering.

Woensdag na kerst besteld en de volgende middag binnen. Top gedaan. En bestelde product nog beter dan verwacht. Accessoire (stofafzuiging) welke los bijgevoegd zou zijn, bleek toch netjes in koffer bij de boormachine te zitten.

Joke janse 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldig service perfect

Ik vind de service geweldig bij coolbleu
En kwaliteit ook prima
En altijd staan ze klare met een oplossing
Ik heb besloten om altijd bij coolbleu te kopen

Roger Franssen 30-12-2017 Via de website gekocht

VERSCHRIKKELIJK !!!!

Coolblue adverteert voor 23.59 besteld , de volgende dag besteld........
Nou ik heb een wasdroger en een stofzuiger besteld op 18 december !!
Werd dus NIET de dag erna bezorgd....was te druk moesten maar wachten..... Tot na de Kerst.
Het zou 27 December worden bezorgd, krijg de 27e een mail , het zou in de middag worden bezorgd. Vervolgens een middag tevergeefs verwacht. Kregen een email dat de 2 chauffeurs ziek waren.....oeps , tja...... Maar geen nood het wordt VRIJDAG 29 December bezorgd. Vrijdag weer NIETS gezien , buiten een mail dat ze het zouden bezorgen de 29e. NIETS DUS. Dit is typisch , eerst een Mediacampagne voeren van dit en dat en vervolgens krijgen ze "teveel" klanten !? En dan zoek je het je maar uit. 0 Rekening houdend met hun klanten en hun afhankelijkheid van de bestelde producten (o.a. wasdroger) . Cool Blue vindt ik dus absoluut niet meer COOL ! Ja.....in hun reacties. Ondergetekend : Roger Franssen , Berg en Terblijt.

Officiele reactie van Coolblue 02-01-2018

Beste Roger,

Onze oprechte excuses dat wij jou hebben moeten teleurstellen naar aanleiding van jouw bestelling en het uitblijven van de levering. Dit is absoluut niet de service die je van ons mag verwachten.

Gelukkig hebben wij jouw bestelling in het systeem kunnen terugvinden en zien wij dat er inderdaad een hoop mis is gegaan met de levering. Daar schrikken wij enorm van en daarom hebben wij meteen jou van een antwoord en een compensatie voorzien. Dit is zojuist per e-mail gecommuniceerd.

Graag zien wij jouw reactie tegemoet.

Lymlam 30-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, erg tevreden

Mijn enkele maanden oude E-reader was kapot, het scherm werkte niet meer goed. Hoewel hij altijd in een hoes had gezeten en het scherm onbeschadigd was, hield ik rekening met op z'n minst discussie over de oorzaak en aansprakelijkheid. Maar na retourzending kreeg ik bericht dat de aankoopprijs was gereserveerd op mijn account en ik voor dat bedrag een nieuwe E-reader op de site kon uitzoeken. Heel snel en probleemloos geregeld allemaal.

Rob Romijn 30-12-2017 Via de website gekocht

organisatie zit prima in elkaar

afspraak is afspraak ze doen waar ze voor staan en de prijzen zijn meestal het voordeligst en primade levering door post nl gaat ook

Maria 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare bezorging

Je hebt op de website ruime keuze en krijgt ook voldoende informatie. De bezorging is snel en secure.

Ron Dek 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige omruilservice en afleverservice grote produkten

In eerste instantie een wasmachine voor mijn 82 jarige moeder besteld die netjes werd geleverd en aangesloten. Helaas was mijn moeder een Miele gewend en dit was geen Miele. Kortom er moest een Miele komen terwijl er al 1 keer gewassen was. CoolBue gebeld en geen enkel probleem om deze machine om te ruilen voor een Miele. Ook hier werd de "oude" machine omgeruild en aangesloten met de nieuwe Miele. Gewledige service!

Jesse 30-12-2017 Via de website gekocht

Top service, ook aan de telefoon.

Ik vind het een top bedrijf. goeie service, website is goed, en het betalen ging snel alles is ronduit top.

Henk 30-12-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven !

Prima van keuze maken op de site, tot bestellen, leveren en installatie. Zeer vriendelijk personeel die inderdaad wachten tot de zaak draait

Cees 30-12-2017 Via de website gekocht

Staan voor je beloftes.

Het is heerlijk als de beloftes van de site worden waargemaakt. Daarin slaagt CoolBlue uitstekend. Toen ik de boodschappen om na 23.30 uur bestelde, kreeg ik eerst een automatische mail, maar de volgende morgen was er ook bericht dat mijn bestelling verzonden was. Via de track&tracecode zag ik dat het spul al bij PostNL was en kreeg meteen al het bericht dat ik de aflevering tossen 12.00 en 14.30 uur kon verwachten.
Om 12.30 uur kon het uitpakken beginnen en voor het avondeten was alles ingesteld.

Verhulst (anoniem) 30-12-2017 Via de website gekocht

Goed advies en hulp bij u keuze!

Ik vind coolblue een zeer goede winkel omwille van hun klantenservice die altijd open staat en heel graag en goed helpt! Hun snelle en veilige levering. Heel goed advies dat je krijgt om misschien iets goedkoper of beter te kopen.

Stefan bakker 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Goede overzichtelijke website je kan alles zo vinden, en het bestellen van producten is ook met een paar klikken klaar. En als er eens iets fout gaat is dat zo opgelost door de service ! Mijn complimenten!

Eva 30-12-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle bezorging

Na internet weer eens uitgeplozen te hebben voor een nieuwe wasmachine, toch weer bij coolblue uitgekomen. Had nog een vraag gesteld via messenger en binnen een uur antwoord.
Bezorging snel en je wordt super goed op de hoogte gehouden wanneer ze precies komen. Fijn dat dit ook op zondag kan!
Wasmachine werd netjes 2 trappen op getild naar zolder, en aangesloten en getest. De oude wasmachine meteen mee terug genomen. Helemaal tevreden dus met coolblue!

Marcel 30-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en betrouwbaar !

De website was overzichtelijk en er is volop keuze. Soms niet de allerlaagste prijs ( het scheelt echt soms 1 of 2 tientjes voor een wasmachine, maar je krijgt er een geweldige service voor terug. Leveringsafspraken die nagekomen worden. Daar wordt je geweldig van op de hoogte gehouden, Cool Blue medewerkers die met een glimlach komen afleveren ook al moeten ze enkele trappen omhoog en een oude machine meenemen. Bovendien werd het nieuwe apparaat keurig netjes uitgelegd hoe het werkt. Echt lieve mensen, koop bij Cool Blue !

Hennie 30-12-2017 Via de website gekocht

Prima adviezen en super service !

Zowel op de thuisbezorgservice als op de service in de winkel is vooralsnog niets aan te merken.
Vlotjes bestellen via de website en de dag erna bezorgd of opgehaald.

Henk 30-12-2017 Via de website gekocht

super

geen rompslomp, snelle levering en antwoorden op mijn mails kreeg ik zeer snel dus wil ik coolbleu absoluut aan raden

Christian Renders 29-12-2017 Via de website gekocht

Coolblue: betrouwbaar, compleet, scherp, snel

Tot nu toe blijkt Coolblue een betrouwbare winkel; alles okee en nooit gedoe. Compleet assortiment, overzichtelijke website en app, uitgebreide productspecificaties met advies en reviews, vrij scherpe prijzen, vaak de volgende dag al gelevererd. Koop er regelmatig en naar tevredenheid.