Deze score is berekend op basis van 2204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Linda 01-03-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Reeds vele malen bij Coolblue producten besteld en altijd een correcte levering gehad. Retour proces is ook makkelijk mocht je een artikel niet willen behouden. Recent een, tijdens de garantieperiode, defect geraakt artikel retour gestuurd voor reparatie, uitstekend geholpen en ik had binnen 1 week een volledig nieuw apparaat terwijl slechts 1 onderdeel defect was. Top service dus! Deze week wasmachine en droger laten bezorgen, deze zijn netjes op hun plaats neergezet en voldoen zeker aan de verwachtingen. Owja en de oude zijn meegenomen :)

JW 01-03-2017 Via de website gekocht

Top, binnen 24 uur besteld en geleverd.

Productvergelijk was erg goed, met de juiste filters om te kunnen selecteren op de eigenschappen die ik belangrijk vind. Order verliep duidelijk, regelmatige updates. Glimlach is zeker geleverd.

Peter 01-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte webshop!

Heldere web sites, eenvoudig en duidelijk bestel proces, directe levering ( tot nu toe altijd op tijd geleverd). Soms iets duurder dan anderen maar daarvoor perfecte afhandeling, gegarandeerde levering en een super klanten support!
ik bestel er vaak en veel, zakelijk en privé!

Peter 01-03-2017 Via de website gekocht

aankoop bij Coolblue

een goed keuze bij Coolblue voor snelle aankopen, Zeer goed communicatie i.v.m. de leveringen.
prima waarborg en gratis retourzendingen + prijs kwaliteit zeer goed, ongelooflijk snelle leveringen van uw product,= al bij al een aanrader!!

Corrie 01-03-2017 Via de website gekocht

Wow, niks wachten tot je een ons weegt

Tijdvak levering van een uur. Krijgt een SMS als ze een half uur later komen en bellen ook nog een keer tien minuten van tevoren. Ik haat oeverloos wachten. Dit is pas service!
Daarnaast ook nog wasmachine aangesloten en oude meegenomen.

Tilloboy 01-03-2017 Via de website gekocht

alles prima in orde

Gebruiksvriendelijke webshop. Levering in orde en ook geleverd op tijd. Al meerdere malen bij Cool Blue gekocht en nog nooit problemen gehad.

Vera 01-03-2017 Via de website gekocht

Super

Overzichtelijke webshop. Voldoende keuze. Ze beloven volgende dag levering en dat is ook effectief zo. Wat super snel is. Alles netjes verpakt. Een aanrader.

Marco 01-03-2017 Via de website gekocht

Ik slaag altijd.

Heerlijk. Gewoonweg in de zoekbalk aangeven wat je zoekt en plop...
Weet je het niet zeker, even op facebook je vraag stellen, en binnen no time krijg je antwoord en 90% van de tijd met een link. En snel thuis zelfs op zondag. Wat wil je nog meer......

Wendy 01-03-2017 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden online. Ieder product heeft plus en minpunten. De beste koop staat goed aangegeven en Coolblue komt zelf met een keuze. Bestellen en betalen gaat heel snel en eenvoudig. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering en de bezorging verloopt perfect.

Ruud van Laarhoven 01-03-2017 Via de website gekocht

Aankoop hakbeitel

Ik was op zoek naar een hakbeitel op lucht en bij Coolblue vond ik meteen het door mij gezochte product tegen de laagste prijs en bovendien, zoals beloofd, de volgende dag al in huis, zelfs op caranavalzondag. Petje af voor die service.

F. Scholtens 01-03-2017 Via de website gekocht

LG 32 inch smart tv.

Makkelijk en snel op de site besteld, en zelfs op zondag geleverd. Sneller kan niet. Bovendien een mooi apparaat en makkelijk geïnstalleerd.

Irene 28-02-2017 In de winkel gekocht

nieuwe mobile

Ik wilde een nieuwe mobiele telefoon, had op het internet al gezocht en een gevonden, maar wilde deze toch eerst zelf in de hand houden om te zien of ik hem prettig zou vinden. Op een vergelijkingssite bleek dit model goedkoper te zijn bij Coolblue dan bij elke andere winkel, dus op naar Coolblue. De behandeling was perfect. Er was rust en aandacht voor ons, ondanks de drukte in de winkel. De verkoopster nam alle tijd voor ons en aan haar merkte je dan ook niet dat het zo druk was in de winkel.

Daan 28-02-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik had om 22:00 op zaterdag een bestelling gedaan waar ik om 23:00 achter kwam dat het op het verkeerde adres stond, toen heb ik om 23:00 nog de klantenservice gebeld en hebben ze netjes het adres voor mij gewijzigd.

Wider62 28-02-2017 Via de website gekocht

Levering stofzuiger Bosch Roxx'x

Wij hadden via internet een stofzuiger van Bosch besteld, bij de orderbevestiging blijkt dat we het verkeerde afleveradres hadden opgegeven, met een telefoontje en wat mails was het binnen de kortste keren verholpen en kregen we de volgende dag de stofzuiger thuis geleverd, super inzet van de medewerkers van Coolblue.

Giorgio 28-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue mijn eerste ervaring

SERVICE met hoofdletters. Ben ontzettend onder de indruk hoe goed de communicatie is. Continu op de hoogte van de voortgang en een gevoel dat nog eens werd onderstreept bij de levering.

oebele 28-02-2017 In de winkel gekocht

coolbleu

zeer behulpzaam personeel en uitermate vriendelijk ,kreeg gelijk bakje koffie aangeboden .
ze weten wat ze verkopen en geven duidelijke uitleg ,kom zeker terug

K Willens 28-02-2017 Via de website gekocht

Service goed, apparatuur goed!

Ik bestel regelmatig en blijf tevreden. Bestellingen steeds op tijd. Éénmaal foute levering en daar kreeg ik makkelijk rechtstreeks contact over ( heel wat waard tegenwoordig!) en ook nog extra kadootje te gebruiken bij mijn bestelling. Niet nodig, wel gedaan. Overigens eerste en enige keer dat dit gebeurde. Ik blijf tevreden.

Rolf 28-02-2017 Via de website gekocht

Goede, voordelige internetwinkel ook voor complexe producten

Ik heb bij Coolblue een Chroombook en een smartphone gekocht. Ik ben erg tevreden omdat de site veel informatie biedt. Makkelijk in gebruik. De info over de producten door Coolblue zelf en de reviews van kopers zijn erg handig om een goede keuze te maken. Ook is Coolblue vaak de goedkoopste in hun producten. Ze hebben een snelle levering ( 1 dag na bestelling op de site zonder verzendingskosten ). Kortom ik ben erg tevreden.

Peter 28-02-2017 Via de website gekocht

2 e kans bleek 1 e keus

eerder al eens via coolblue kennis gemaakt met deze dochter onderneming van Coolblue. Om 20 uur besteld en de volgende dag geleverd op de aangegeven tijd. Ook nog even een bevestiging van de levertijd per e-mail gevraagd en omgaand een bericht met de gewenste en juiste informatie gekregen. De 2e keus keukenmachine was helemaal onbeschadigd ondanks de melding van mogelijke gebruiksschade en geleverd in de oorspronkelijke maar wel geopende verpakking; een 2 e kans voor een eerste keus en eigenlijk nieuwe (geweldige) machine maar dan goedkoper.

Janina 28-02-2017 Via de website gekocht

Opvallend goede service

Eerder viel me al op dat de mensen van CoolBlue heel vriendelijk, kundig, geduldig en servicegericht zijn. Nu heb ik echter voor het eerst een product dat stuk ging voor reparatie teruggestuurd en ook deze ervaring is zeer positief. Dezelfde persoonlijke en vriendelijke benadering. Duidelijke en attente communicatie. En gewoon goede service, het product werkt weer en dat is fijn. Dus dank dames en heren bij CoolBlue! Ik blijf zeker klant bij jullie.

Ingrid 28-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Coolblue maakt waar wat ze beloven! Rond 23.00 uur besteld, volgende dag keurig bezorgd in goed verpakte doos. Daarbij goede communicatie m.b.t. gehele traject- van aankoop tot bezorging. Extra pluspunt: de tegoed- korting van 5 euro (bij aanmelding nieuwsbrief) werd bij invoering van de code automatisch juist verwerkt ! Ook over eerdere bestelling bij Coolblue ben ik zeer tevreden over.

Anniek 28-02-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Ik wist niet zo goed welke laptop ik moest nemen, toen ben ik even langs gegaan bij de Coolblue winkel in Rotterdam. Werd erg fijn geholpen door een jongen die er veel verstand van had. Hij heeft de twee laptops die ik in gedachte had vergeleken en zelfs een van de twee uit de doos gehaald zodat ik deze kon bekijken. Uiteindelijk de volgende dag die laptop besteld en hij bevalt prima!

Ouders 28-02-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Duidelijke shop met super snelle levering! Zelfs op zondag! Site is overzichtelijk en hebben een groot assortiment.

Richard 28-02-2017 Via de website gekocht

Lifeproof fre iPhone 6 case

Na enig speurwerk bleek coolblue de goedkoopste en belangrijk; ze komt na wat ervoeren beweert. Bezorgen binnen 24 uur. Dus ook op zondag. Perfect!

Patrick 28-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Overzichtelijk met productkeuze en een hele goede beschrijving. Ook handig is dat je gelijk de plus en minpunten kunt zien bij een product waar je in geinterreseerd bent. Goede service en zelfs op zondag wordt er bezorgd zonder extra kosten

Herman 28-02-2017 Via de website gekocht

Topper

Zeer vlotte levering ook op Zondag was voor mij de aanleiding om het product te bestellen bij Coolblue, had geen ervaring met de webshop bij dit bedrijf.

Norbert 28-02-2017 Via de website gekocht

Toppers

Ze zijn verfrissend en onderscheidend.
Service en reactie snelheid en inhoud hiervan zijn prima! Ik hoop dat ze dit kunnen vasthouden!

Glenn 28-02-2017 In de winkel gekocht

Cool-blue

Coolblue is cool. Customer Experience zoals het hoort, enkel de administratie kan nog iets meer LEAN. (Apart afrekenen en factuur voor nabestelling in shoo ter plaatse besteld). Los hiervan, een voorbeeld voor velen.

Pauline 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima duidelijke site, genoeg keuze, op zaterdag besteld werd op zondag bezorgd, gratis!
Dik tevreden

Henk Smid 28-02-2017 Via de website gekocht

CoolBlue maakt beloftes opnieuw waar

Ik had al meer bij CoolBlue besteld en weer was alles tot in de puntjes verzorgd. Ze brachten de nieuwe HP printer zelfs op zondag (had voor mij niet gehoeven) thuis. Volgende keer waarschijnlijk weer CoolBlue voor mij.

Piet 28-02-2017 Via de website gekocht

Samsung A5 2016 besteld

Binnen 24 uur geleverd / Goede Track en Trace / Zelfs op zondag bezorgd / Product voldoet volledig aan mijn verwachting

Ray Jong 28-02-2017 Via de website gekocht

Dhr R. Jong

Snelle levering netjes en goed verpakt en ook nog op zondag geleverd en dat is wat mij zeer goed bevallen is van coolblue ik kan het een ieder aanraden top!!

V 28-02-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle bezorging, wasmachine en koelkast werden meteen gratis aangesloten. Verpakking meteen mee terug scheelt een hoop rotzooi. Top service!

Harm 28-02-2017 Via de website gekocht

Tv superspeed op zondag

Heldere website en de goedkoopste van allemaal. Makkelijk uit te zoeken wat je wilt en pronto geleverd op zondag in mijn geval. Pico bello service.

Bas 28-02-2017 Via de website gekocht

Ik voel me klant

Al meerdere keren voor Coolblue gekozen. Maken waar wat op de website staat. Betrouwbare levering. Laagdrempelige en persoonlijke communicatie. Nog nooit 'gedoe' gehad. Ook volgende aankopen zal ik via Coolblue doen.

Ronny VB 28-02-2017 Via de website gekocht

Perfect service

Elke bestelling werd volgens afspraak geleverd dus zeer goede service. Personeels staat steeds klaar om the helpen. Zeer goede website met goede productomschrijvingen.
Perfecte afhandeling .

Imke 28-02-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Snelle en goede service van Coolblue.nl.
Voor 23.59 besteld en de volgende dag al in huis is top! Verder ook goed geholpen op WhatsApp :)

M. Smits 28-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service, echt coolblue

Ik kijk altijd eerst of hetgeen ik zoek bij een coolblue store te vinden indien ik ga internet shoppen. Altijd goed namelijk. Service, verzending, retouren en klachten. Een hele goede internet shop, kan wel zeggen de beste in vele opzichten

MJB 28-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf smart-tv

Zaterdagavond besteld, zelfs op zondag bezorgd! Fijn dat de bezorgbelofte zelfs in t weekend geldt. Ik heb t product in goede orde ontvangen.

MR 28-02-2017 Via de website gekocht

OORDOPJES

Goed geregeld prima product. Backbeat fit wireless music oordopjes draadloos.goed geluid muziek. En bellen goed.sluit goed achter het oor zo dat je het niet kan verliezen...

Edje 28-02-2017 Via de website gekocht

Snell levering

Met spoed een nieuwe tomtom nodig omdat de oude dienst weigerde na vele jaren. 'S avonds besteld en de volgende morgen voor 9 uur al in huis.

Lemner 28-02-2017 Via de website gekocht

Betere vind je niet. Niet verder zoeken.

Helder, volledig, eerlijk, duidelijk advies, denken twee stappen vooruit, goed bereikbaar, betrouwbaar en scherpe prijzen. Bij elke aanschaf eindig ik bij coolblue.

Tony 27-02-2017 Via de website gekocht

Mhr

Goede ontvangst, snel geholpen. Prijs kwaliteit zeer goed. voldoende uitleg gekregen.
ik kom zeker nog een keertje terug.

Olav 27-02-2017 Via de website gekocht

Altijd klantgericht, groot aanbod, duidelijke site.

Ik heb nu meerdere keren een aankoop gedaan bij Coolblue en ben erg tevreden met de service. Er is één keer een verkeerd product verzonden maar na het bellen met de (enorm vriendelijke!) klantenservice is alles netjes opgelost. Complimenten hiervoor.

Duidelijke site, medewerkers die weten waar het over gaat, nette actuele prijs, goede producten, altijd netjes verpakt.

10/10

Niko 27-02-2017 Via de website gekocht

Produkt beschadigd ontvangen

Snelle levering, echter product ligt beschadigd. Afweging gemaakt om het niet te retourneren. Te duur voor minimale kwaliteit.

Officiele reactie van Coolblue 28-02-2017

Beste Niko,

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw feedback achter te laten. We vinden het ontzettend jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de geleverde service. Wil je zo vriendelijk zijn om een kleine toelichting en het ordernummer van je bestelling per mail te versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl? We helpen u graag verder.

Groeten,

M. Gouwen 27-02-2017 Via de website gekocht

Polar loop 2

Tweede keer dat ik een bestelling gedaan heb bij Cool blue. Donderdagmiddag besteld, vrijdagochtend voor 10:00u geleverd. Top!

Peter 27-02-2017 Via de website gekocht

Top

Goede service via telefoon. Snelle levering en inbouw van de apparatuur. Scherpe prijs kwaliteit. Dat maakt kopen op internet leuk!

Kevin 27-02-2017 Via de website gekocht

Goed product alleen de levertijd kan beter

Helaas kon het weer eens de volgende dag niet geleverd worden en vandaag de leverdatum tussen 12:30/14:30 werd het 16:00

Debbie 27-02-2017 Via de website gekocht

Het is een beleving!

Hoe leuk is het om bij Cool Blue te bestellen?
Ik word vrolijk van de eerste mail die ik krijg met grapjes als, je bestelling is afgerond (beter dan vierkant), wachttherapie (wie verzint het). En dan de service! Je wordt op de hoogte gehouden van je pakketje, krijg vrij snel een Track en Trace code en kan je pakketje goed in de gaten houden.

En dat kunnen niet veel organisaties doen.. Ze doen wat ze beloven en zeggen!!

Wilma 27-02-2017 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach :)

Al eerdere ervaring met Coolblue en die zijn altijd super. Logisch dat ik voor mijn printer ook naar hen ben gegaan. En als klap op de vuurpijl belden ze nog even na of alles naar wens is gegaan en of ik nog extra toners wilde bestellen. Super service wat mij betreft.