Deze score is berekend op basis van 1415 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

J.Hoekstra 04-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service.

Toen de bestelde printer niet aan mijn verwachtingen voldeed, legde ik dat uit via een chatsessie met hen. Ogenblikkelijk kwam de medewerker in actie en stuurde mij bliksemsnel,
na het intoetsen van het ordernummer, een retourformulier.
Heel snel kreeg ik bericht, dat de printer was aangekomen en het retourbedrag binnen 3 dagen op mijn rekening gestort zou worden. Opvallend bij dit bedrijf is de snelheid waarmee ze
het product leveren en de problemen afhandelen.

Laurence 04-03-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Gezellige winkel en prima service

Binnenkomen en een nummertje trekken om direct op de medewerker wachten die de gewenste deskundigheid heeft, is prettig. Tijdens het wachten kun je zitten en er is (behalve de producten) genoeg te zien aan grappige kreten om je attent te maken op allerlei winkel-zaken en bijvoorbeeld het toilet. Zó fijn dat je even naar de wc kunt!

Lieke 04-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel

Coolblue heeft een groot assortiment. Ik bestel er wel vaker en het is elke keer prima in orde (netjes en veilig ingepakt etc.) en er wordt op tijd geleverd.
De website is handig en duidelijk, en heeft gevoel voor humor :)

Fred Rupert 04-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede ervice

De bestelling werd goed verwerkt, levering op tijd, alles functioneerde zoals het moet zijn. Zeer aanbevelens waardig.

Hippy 04-03-2017 Via de website gekocht

De site is goed overzichtelijk en bij de artikelen kun je een duidelijke vergelijking doen met soort gelijke artikelen zodat je goed kunt beslissen wat je eigenlijk wilt en nodig hebt

Lenova 04-03-2017 Via de website gekocht

Mijn tablet

Ik ben zeer tevreden over het online winkelen bij Cool Blue......Ik geef jullie een dikke 10 ! Ik bekijk en vergelijk vaak jullie website en ja, kijken wordt kopen!

Koen B. 04-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en informatie, groot assortimemt

Ik heb voor Coolblue gekozen voor het ruime assortiment en snelle levertijden, daarnaast leveren ze een goede service en word je goed op de hoogt gehouden van het aflevertijdstip.

Lou 04-03-2017 In de winkel gekocht
Wilrijk

Geen glimlach..

Ik heb net een tv gekocht bij coolblue, de levering verliep vlot en zoals gepland. Maar na aankoop van een blue ray speler blijkt dat 1 van de 3 hdmi-poorten niet werkt. Nu moet het toestel geretourneerd worden, (op zich geen enkel probleem) helaas kunnen ze 2 - 3 dagen later pas een ander toestel leveren. Dit houd dus in dat ik 3 dagen zonder tv toestel word achtergelaten? Ik ben dus niet echt blij met de keuze voor Coolblue. Ben er van overtuigd dat deze situatie geen plaats gevonden had als ik zoals gewoonlijk naar de Media Markt was gelopen. Zonde

Francis 04-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en gerespecteerde leveringsuur!

Uitgebreid en specifiek productaanbod qua media-pc, laptop en accessoires.
Grote keuze en perfecte service en communicatie.

SteveFJR 04-03-2017 Via de website gekocht

zeker geweldige service

Levering was prima op tijd, helaas miste ik een item dat gratis geleverd zouden worden, via de chat opgelost, item was niet voorradig maar toch kreeg ik een andere type die ook gratis was, echt top!!

anj 04-03-2017 Via de website gekocht

Gewelige service

Ik heb voor deze shop gekozen voor de lage prijzen en de prima service. Ook het gemak over via de website te doen. Ben er heel blij mee.

Maarten 04-03-2017 Via de website gekocht

Snel, accuraat, gemakkelijk.

Ruim assortiment, goede producten, gemakkelijke bestelling en snelle levering. Ik zou niet weten hoe het beter kan.

Lin 04-03-2017 Via de website gekocht

Ongekende service

Ongekend snelle levering van onze wasmachine - en dat is zo'n apparaat die wij geen dag kunnen missen. Bijzonder goede service - werd gratis naar zolder gebracht en aangesloten!!! En onze oude daar ook weer vandaan naar beneden gebracht en meegenomen.

Dick 04-03-2017 Via de website gekocht

Super service!

Veel keuze, naar aanleiding van de levering die niet helemaal goed liep, hebben ze dit prima opgelost. Hierna een verkeerde keus door mijzelf, het omruilen ging prima. Ben nog wel benieuwd hoe Cool blue het prijsverschil gaat afwerken, de Tas die ik omgeruild heb was goedkoper.

Rob 04-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende webshop!

De Coolblue website blinkt uit door gebruikersgemak en overzichtelijkheid. De video's waarin uitleg wordt gegeven, zijn perfect!

Yvonne 04-03-2017 Via de website gekocht

Goede bezorgservice

Goede keuzemogelijkheid uit een groot aantal producten. Snelle levering en een goede bezorgservice die de machine vakkundig plaatst.

Tevreden klant 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima product

Duidelijke site met veel keuze.
Zeer snelle levering en een goed product.
Voor de volgende aankoop kom ik zeker terug.

Mich 04-03-2017 Via de website gekocht

Correcte en betrouwbare winkel

Snelle en correcte levering, grote produktkeuze, filtering om je te helpen bij keuze product, duidelijke informatie, geen discussie bij terugname als produkt niet aan verwachting voldoet. Kortom zeer betrouwbare winkel

Oda van Schoonhoven van Beurden-Sikken 04-03-2017 Via de website gekocht

Voor mij voortaan Coolblue

Het heeft mij verbaasd hoe groot de service is van Coolblue. Zij doen wat zij beloven. Het snelle leveren is een groot voordeel. De h eren die de wasmachine kwamen leveren waren vriendelijk en deskundig. De site is overzichtelijk. Zullen iedereen Coolblue aanbevelen.

Jan 04-03-2017 Via de website gekocht

bezorging

ik kreeg tegenstrijdige berichten over het afhaalmoment: de eerste mail vermeldde dat het product om 16.00 de volgende dag klaar zou liggen; de tweede mail gaf aan dat het de dag erna om 15.00 er zou zijn. Stel dat ik de eerste gelegenheid had kunnen benutten, had het dan voor mij klaargelegen?

Officiele reactie van Coolblue 04-03-2017

Beste Jan,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review over ons achter te laten. Wat jammer dat er onduidelijkheid is ontstaan over het afhaalmoment van je bestelling, wij kunnen begrijpen dat dit niet zo fijn is. Het is lastig achteraf te zeggen of je pakketje de eerste dag al klaar had gelegen maar we wagen graag een poging om dit te achterhalen. Wanneer je het ordernummer van je bestelling met een begeleidend schrijven stuurt naar geenglimlach@coolblue.nl gaan wij meteen voor je aan de slag. Alvast bedankt!

HD63 04-03-2017 Via de website gekocht

PRIMA

Snel, makkelijk, goede prijs, keurig op tijd geleverd. Niets op aan te merken.
Snel, makkelijk, goede prijs, keurig op tijd geleverd. Niets op aan te merken.

Schuimer J. 04-03-2017 Via de website gekocht

Goede service, ook na aankoop

Door een persoonlijke fout ging de koop mis. De vriendelijke en behulpzame Coolblue medewerkers hebben mijn fout direct hersteld.

Vrouw (beetje digibeet) 04-03-2017 Via de website gekocht

Altijd geweldige service.

Als ik van een aangeschaft apparaat iets niet begrijp, bel ik en dan er wordt met mij meegedacht en goede adviezen gegeven.

Anneke 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering. Goeie prijs.

Na verschillende shops vergeleken te hebben kwam Cool Blue als goedkoopste uit de bus. Scheelde, schrik niet bijna €50.- op 1 artikel. Snelle levering en prima service. Een aanrader dus.

Edpo 04-03-2017 Via de website gekocht

goede service

betrouwbaar online winkelen bij Coolblue, heb mijn spullen gekregen zoals zij belooft hadden. Top! .

vd Heuvel 04-03-2017 Via de website gekocht

Cool blue is top

Het was niet de eerste bestelling bij Cool Blue en zeker niet de laatste! Super snelle levering en super aardige en behulpzame medewerkers! 👍🏼

Bas 04-03-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop

Super webshop. Goede site. Producten snel gevonden en de afhandeling van levering en betaling gaat zoals je het wil hebben.
Coolblue geeft de mogelijkheid een bezorgdag te kiezen. Dat zouden er meer moeten doen. Scheelt een hoop overbodige beweging van de bezorger. Ik ben niet altijd de volgende dag vrij van het werk om mijn pakket te ontvangen. Simpel en doeltreffend.
Geen 10 omdat ze niet altijd de scherpste prijs hebben.

Ton Gielen 04-03-2017 Via de website gekocht

Snelle probleemloze bezorging zoals toegezegd

Status van gekozen artikel was voorraad en "voor 23:00u. besteld is morgen bezorgd".
Mijn bestelling is conform de toezegging afgewerkt inclusief de betaling per Visacard en de dag na bestelling goed en degelijk verpakt in de bekende blauwe Coolblue-doos bezorgd.

Jean 04-03-2017 Via de website gekocht

prachtige service

besteld en dag nadien geleverd ( zoals beloofd wordt door coolblue )
website is overzichtelijk en duidelijk ingedeeld
alle producten zijn gemakkelijk te vinden
thuis geleverd aan een lage prijs

Ellen van de Plas 03-03-2017 Via de website gekocht

Service met een echte BIG SMILE!

Heb al vaak wat besteld bij van allerlei bedrijven maar Coolblue steelt mijn hart!
Zo'n leuke bezorging van onze nieuwe vaatwasser heb ik nog nooit mee gemaakt! Vrolijke leuke bezorgers, die netjes een half uurtje van tevoren bellen dat ze er aan komen, er keurig uit zien, een BIG SMILE hebben, en alles keurig neer zetten, en de rommel meenemen. Ik voelde me net jarig , kreeg ik ook nog eens een prachtige pannen set cadeau, en heel verrast was ik van de vriendelijkste ansichtkaart die de dag daarna kwam.
Coolblue je service is heel warm! Dank jullie wel.

Hans 03-03-2017 Via de website gekocht

goede prijs/kwaliteit verhoudeing; snelle levering

Voor de eerste maal Coldbleu.
Keuze op laagste prijs.
Coolbleu doet zeker niet onder voor andere online-aanbieders.

H 03-03-2017 Via de website gekocht

Snelle Service.

Duidelijke website.Veel producten dus veel keus.goede service. Snelle en duidelijke afhandeling via de Mail
Top!

Blij 03-03-2017 Via de website gekocht

blij met mijn aankoop bij Coolblue

Dit is mijn tweede bestelling. Goede prijs, goede klantenservice en prima geinstalleerd. Al duurde het langer dan ik had verwacht voordat de inbouwkoelkast ook geleverd werd.

Inge 03-03-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

's avonds nog kunnen bestellen en de volgende middag al in huis. Snel bezorgd, goed verpakt en heel veel keus uit producten.

H. Oosterveer 03-03-2017 Via de website gekocht

top top top service

We hadden een WMF melkopschuimer gekocht bij Coolblue. Na bijna twee jaar liet de coating van de bodem los. Werden blij verrast na de bezorging van een gloednieuwe melkopschuimer van WMF. Hulde voor Coolblue en WMF.

Versendaal 03-03-2017 Via de website gekocht

Fijn dat je datum en tijdstip naar keuze in kon geven. Oude wasmachine retour en nieuwe wasmachine boven gezet en aangesloten en advies gekregen. Heel vriendelijk personeel terwijl wij het laatste adres van de dag waren. Goed gemotiveerd!

Marcel 03-03-2017 Via de website gekocht

stofzuiger Bosch

Zeer snelle levering zaterdag besteld en zondag geleverd. Stofzuiger doet wat hij doen moet.
Coolblue leverd wat afgesproken is.

Lennard 03-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snel, niks te klagen.

Website is duidelijk en ik ben vooral fan van de service. Het YouTube kanaal maakt alles zo duidelijk over de producten. Levering was snel. Vind het wel vreemd dat er af en toe twee losse pakketjes komen voor 1 bestelling. Verder zeer tevreden

peggy 03-03-2017 Via de website gekocht

de perfectie

Ik heb een wasmachine aangekocht bij Coolblue. De site is overzichtelijk, de informatie accuraat, het aanbod groot en de betaling en levering correct.
Kopen via Coolblue is een echte aanrader

Mark 03-03-2017 Via de website gekocht

Redder in nood!

Gewone stofzuiger begaf het tijdens het opzuigen van grote hoeveelheden bouwstof. De volgende dag moest het huis stofvrij zijn voor de schilders. Het was carnaval, dus geen bouwmarkt in de buurt meer open. Om 14.45 een bouwstofzuiger besteld en voor maar 9 euro extra diezelfde avond om 20.15 uur al in huis en daardoor geen vertraging opgelopen! De koerier was via de website zelfs realtime te volgen op een kaart en ik kreeg netjes een half uur voor aankomst een sms. Andere werkzaamheden konden onder het wachten dus gewoon doorgaan.

Stef 03-03-2017 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering.

Op zoek naar de vervanging van onze wasmachine, kwam ik uit bij Coolblue. Ik had wel eerst Kieskeurig geraadpleegd om merk en type te bepalen. Waarom vervolgens kopen bij Coolblue? Wel, in de eerste plaats doordat Coolblue snel kon leveren, wat wel erg handig was bij een defecte wasmachine. Waarna de eigen bezorgdienst van Coolblue ook nog eens kostenloos de wasmachine naar boven bracht (twee trappen op), installeerde en de oude machine meenam. Vervolgens werd de machine gestart in het specifieke opstartprogramma. Kortom, bestellen en betalen was het enige waarover ik mij druk hoefde te maken. Trouwens, de prijs van de wasmachine viel ook niet tegen.
Waarom toch geen tien? Ach, kleinigheidje. Het tijdvak van bezorgen is redelijk groot en de bezorgers waren er ineens (hoewel er eigenlijk eerder gebeld zou worden). Was dat erg, niet echt, zoals gezegd, kleinigheidje.

Sander H 03-03-2017 Via de website gekocht

Vanaf nu alleen nog maar bestellen bij Coolblue!

Coolblue gaf een goede productvergelijking, het bestellen verliep eenvoudig en ik kon zelfs een datum kiezen voor bezorgen. Op de dag dat ik zou verhuizen kreeg ik een melding dat de bezorger er tussen 8:30 en 10:00 zou zijn, echter kregen wij pas om 10:00 de sleutel. Coolblue gebeld en die hadden een avond voor de bezorgdatum het moment nog kunnen aanpassen! De medewerker aan de telefoon was super vriendelijk en zeer behulpzaam. De bezorgers belden 10 minuten voor aankomst om te melden dat ze er bijna waren. Super communicatie! De bezorger zette de wasmachine gratis op zijn plek, zette een programma aan en nam het verpakkingsmateriaal mee, in tussentijd boden de bezorgers aan dat wij het steekkarretje mochten lenen om wat dozen te verhuizen! Nu hadden wij gelukkig een lift en geen oude wasmachine maar in principe bezorgt Coolblue tot en met de 4e verdieping met de trap en nemen ze zelfs de oude wasmachine weer mee! Fantastische service! Daarnaast was Coolblue de goedkoopste in prijs! Vanaf nu bestellen wij alleen nog maar bij Coolblue!

Topper in webwinkel wereld....! 03-03-2017 Via de website gekocht

Prachtige duidelijke website Scherpe prijs , snelle levering

Precies wat ik zocht voor mooie prijs,met prima informatie en snelle levering.
Ook de topgarantie en dito service spreken mij zeer aan.

Sabine 03-03-2017 Via de website gekocht

Supersnel

Je kan tot laat bestellen en tóch de volgende dag vroeg in huis hebben. Helemaal top! Ik ben er in ieder geval erg blij mee, dat ik daarom mijn verjaardagskado (camera) stiekem al kan uittesten en oefenen zodat ik met mijn verjaardagsfeestje zelf mooie foto's kan maken.

Luk 03-03-2017 Via de website gekocht

Alles tip top in orde dit verdient een 10
Fantastisch toestel en aan een zacht prijsje
Keep on the good work !

Theo 03-03-2017 Via de website gekocht

Snel en goed.

Wij hebben op vrijdagavond een BK pannenset besteld bij COOLBLUE. Deze werd zaterdagmiddag afgeleverd door PostNL. Dit noemen wij snel en goed. COOLBLUE heeft ruime keuze en goede (lage) prijzen.\
De website is het bezoeken waard.

Highlander64 03-03-2017 Via de website gekocht

Service is ok maar er is altijd ruimte voor verbetering

Coolblue is een betrouwbaar bedrijf dat zijn afspraken altijd nakomt.
Pluspunt is de bezorgservice: installeren van de nieuwe wasmachine en het gelijktijdig afvoeren
van het oude apparaat.

Minpunt :Bezorgmoment was voorzien tussen 15.00 en 18.00 uur.
Bezorger kwam pas om 18.20 uur hoewel de ''track & trace'' beweert dat de machine om 17.43 is afgeleverd. Installeren was niet helemaal perfect: Bovenop de machine banen van doorzichtige
tape en de plastic afdekkingsdoppen(Waar de transportschroeven hebben gezeten)
mocht ik zelf gaan monteren dus daar is de ruimte voor verbetering.

H.F VD WERF 03-03-2017 Via de website gekocht

perfect !

stofzuiger gekocht, via een webwinkel ,kon rustig alle informatie krijgen die ik hebben wilde
en de volgende dag al bezorgd

Marjolein 03-03-2017 Via de website gekocht

Snelle, betrouwbare, duidelijke service :)

In mijn kerstpakket ontving ik een cadeaubon van Cool Blue dus die moest ik natuurlijk wel besteden. De eerste keer bestellen bij jullie bevalt mij helemaal top. Ik bestelde om 23:00 en de volgende dag om 09:00 kon ik mijn pakketje al in ontvangst nemen! Ik zal voortaan mijn electronica altijd via jullie bestellen. Dankjewel!

Holstein 03-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Komen na wat ze beloven. Verzending is perfect. Bij eventueel retourneren wordt bedrag netjes teruggestort. Ben heel blij met mijn telefoon