Deze score is berekend op basis van 3466 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bart 21-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop op zaterdagavond

Correcte levering, zelfs op zondag! En dit na een bestelling op zaterdagavond.
Deftige uitleg van product met correcte omschrijving en video

S. Van Voorst 21-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt snelle bezorging niet waar

Vóór 15.00 uur besteld, dezelfde avond bezorgd. Dat biedt Coolblue aan voor €9,95. Mijn bestelling van 14.45 uur kwam echter niet.....volgens Coolblue omdat de ideal betaling er pas even na 15.00 uur was......Dat staat echter niet op de site! De levering de volgende dag werd ook een een puinhoop.....Dynalogic, het bezorgbedrijf van Coolblue maakte een 'sorteerfout'. Uiteindelijk werd de aankoop pas bezorgd op maandagochtend, terwijl ik rekende op donderdagavond! Omdat het een nieuwe computer betrof in een werksituatie (oude gecrashed, vandaar de noodzaak van snelle levering) was eea heel vervelend en kostbaar.

Officiele reactie van Coolblue 21-02-2017

Beste meneer/mevrouw Van Voorst,

Wat ontzettend vervelend dat uw bestelling niet direct de volgende dag is geleverd. Wij streven ernaar alle bestellingen de volgende dag te leveren. Wanneer een koerier vertraging oploopt dan kunnen wij dit niet direct achterhalen. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Graag controleren wij voor u of wij nog iets anders voor u kunnen betekenen om uw ervaring bij Coolblue een positieve uitkomst te geven. Graag zien wij een e-mail tegemoet met een korte samenvatting van de situatie met een ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl

Groeten,

Coolblue.

Michel JB 21-02-2017 Via de website gekocht

Snel, vlekkeloos, al met al een goede ervaring!

Na online diverse laptops bij meerdere aambieders te hebben bekeken, kwam er bij coolblue 1 als best passend uit de bus. Via facebook werden mijn vragen snel en netjes beantwoord, wat de doorslag gaf. Het product is niets op aan te merken, terecht 800euro uitgegeven: wordt met vertrouwen vervolgd ;)

stefan 21-02-2017 Via de website gekocht

echt een goede webshop

De reden dat ik een 10 heb gegeven en overal uitstekend heb ingevuld in dit formulier, is niet omdat ik snel klaar wou zijn maar omdat ik Coolblue echt een hele goede winkel vind. Ze hebben een groot assortiment in elektronica, en met hun keuzenhulpen is het makkelijk om de juiste keuze te maken.

Coolblue heeft een hele goede serves. Zo kan je 7 dagen in de week bellen Whatsappen facebooken en live chatten met de klantenserves. Zij helpen je echt met alle vragen.

Ook de bezorging bij Coolblue is erg goed. Je hebt heel veel bezorg opties, waarvan ik het handigst vind: vandaag besteld morgen in huis. Maar als je nou echt haast heb kun je met een beetje bijbetalen ook voor 15:00 uur besteld vandaag in huis gebruiken.

Conclusie:
Goede winkel met groot assortiment, en goede klantenserves. Sommige producten kosten iets meer dan bij de concurrent maar dan heb je ook hele goede serves.

Ygis Paans 21-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue maakt waar wat ze zeggen

Ik ben hier al jaren klant, en er is nog nooit een wanklank geweest. Het word alleen maar beter.
Goede producten, snelle service. En de volgende dag bezorgd.

Barry 21-02-2017 Via de website gekocht

Top service zoals altijd!

Cool Blue is leuk door zijn creativiteit, heeft makkelijke site's met uitgebreide info en reviews waardoor je makkelijk kan kiezen. De bezorgservice is helemaal top!

Bektronics 21-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling bij Coolblue

Bestelling op zaterdag gedaan en op zondag kort na de middag reeds geleverd.
Andere webshops doe dit maar eens na !!!!
Super tevreden, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle service en eventueel hulplijn via chat.
Hier kunnen anderen nog iets uit leren.
TOP winkel.

Toos 21-02-2017 Via de website gekocht

Wasdroger aankoop,

Snelle levering, duidelijke voorwaarden, die ook nog eens nageleefd worden.
Plaatsing nieuw machine werd gedaan.
De oude machine kon ook retour via Coolblue.
Tot dusver een fluitje van een Cent, dus voor een ieder aanbevolen.

Marjan b 21-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Ipad pro. Fantastisch. Na even zoeken...coolblue beste prijs en beste levering.
Zondag keurig optijd bezorgd.

Dorothé Lucassen 21-02-2017 Via de website gekocht

wasmachine geleverd

snelle levering nette en vriendelijke bezorgers, machine werd gelijk op spoelprogramma gezet en na een half uur liep de eerste was al te draaien.

René 21-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering tandenborstel

Om 10 uur s avonds besteld en de volgende dag rond 2 uur al thuis bezorgd, bovendien tegen zeer concurrerende prijs: oral B electrische tandenborstel.

Jill 21-02-2017 Via de website gekocht

Snelle service en mooi product

Ik koos Coolblue omdat deze shop het grootste aanbod had voor mijn type gsm (Huawei P8 lite). De bestelling plaatsen was zeer makkelijk en ging vlot. De volgende dag, een zondag dan nog wel, had ik mijn product al in de brievenbus. Top!

franscoppens 21-02-2017 Via de website gekocht

Een waar genot om er te kopen.

Prima service - groot aanbod - gemak van betaling - perfecte levering en dienst na verkoop. Ook het eventueel gratis retourneren gaat heel vlot.

Sven 21-02-2017 Via de website gekocht

Altijd goed

Je kunt hier nagenoeg alles vinden dat je zoekt voor een goede prijs. De levering is tot nu toe altijd perfect verlopen. En bovendien heb je je bestelling ook gewoon écht snel in huis. Ik ben zeer tevreden over Coolblue...

Roeland 21-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue is een bedrijf dat ik vergelijk met Google

CoolBlue is een bedrijf waar ik later bij zou willen werken. De klantenservice, de producten, de levertijd, noem maar op. Het is allemaal uitstekend naar mijn mening. Je besteld 's avonds laat en je krijgt het de volgende morgen (vroeg!) aangeleverd. Perfect! De innovativiteit dat het bedrijf uitstraalt en zich ook nog eens onderscheidt ten opzichte van zijn concurrenten is de reden dat ik ze vergelijk met Google. Ik kan niet zeggen dat ze zich onderscheiden met soortgelijke bedrijven, want CoolBlue is zo anders dan andere webshops, dat een vergelijking niet mogelijk is.

Patricia 21-02-2017 Via de website gekocht

Bestelling bij Coolblue

Bestellen op zaterdagmiddag en op zondag al in huis. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken van je bestelling. Ook met humor wat zeer wordt gewaardeerd 😁

Noegip 21-02-2017 Via de website gekocht

Hoesje IPhone 7+

Snelle service en dito levering. Site spreekt voor zich en kom je er niet uit dan kan je altijd de klantenservice bellen. Al mijn bestellingen via CoolBleu zijn altijd op en top geregeld, kunnen andere bedrijven wat van leren, ga zo door.

Niels 21-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik kreeg geen bevestiging van mijn Paypal betaling. Al snel na mijn e-mail een duidelijke reactie waarna ik alsnog de bevestiging kreeg. Afhandeling en levering was verder top

Ron 21-02-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, zelfs op zondag!

Product (laptop) voldoet aan verwachtingen. Website geeft goede informatie en je kunt goed producten vergelijken. Levering de volgende dag, ook op zondag.

Kees 21-02-2017 Via de website gekocht

Draadloze hoofdtelefoon

Voor de aanschaf van de draadloze hoofdtelefoon eerst contact gezocht met klanten service met de vraag of de betreffende hoofdtelefoon compatibel is met mijn tv. De vraag werd direct doorgespeeld en ik kreeg tijdens hetzelfde gesprek een antwoord. Ook de verdere afhandeling tot ontvangst verliepen keurig volgens afspraak. Samengevat: zeer tevreden.

Tim 21-02-2017 Via de website gekocht

Super service!

Nieuwe wasmachine en -droger gekocht. De oude machines werden meegenomen evenals het verpakkingsmateriaal van de nieuwe machines, kortom geen toestanden. Apparatuur werd keurig geïnstalleerd en in gebruik gesteld waarna een korte instructie werd gegeven. Echt super service, ik ben zeer tevreden!

Irma 21-02-2017 Via de website gekocht

Gemak is veel waard !

Ervaringen met Coolblue zijn bij diverse aankopen door de jaren heen altijd uitstekend geweest. Snelheid, advies per email is ongelooflijk snel altijd binnen één uur antwoord. Leuk contact met medewerk(st)ers, ook goede service. Mijn laatste aanschaf fitbit charge 2 bleek niet te koppelen met mijn mobiele telefoon, geen probleem teruggestuurd geld retour ontvangen. Daarna hulp gevraagd voor andere activitytracker, prima advies gekregen en gebruik deze nu met veel plezier. Ik ga nergens meer naartoe, gemak van Coolblue is veel waard !

Mirah 21-02-2017 Via de website gekocht

Great service

It was fast service. Delivery guys were careful while bringing wash-machine from a narrow passage. They did all help to install it properly( also making space out of old utility present there).
Within no time, it was ready to get started.

RonnieW 21-02-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering

In het verleden al vaker dingen besteld bij CoolBlue, nog nooit problemen gehad met leveringen. De volgende dag (gratis) bezorgd is voor mij een must.

Wasmachine 21-02-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht .

Wasmachine perfect afgeleverd . De oude werd meegenomen en de nieuwe op zijn plaats gezet en aangesloten . Twee trappen op en weer af. Ik denk alles binnen 15 minuten. Perfect.....

K.Middelkamp 21-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en goede prijzen

Meerdere malen bij coolblue verschillende producten besteld. Van camera lenzen tot een wasmachine. Levering is altijd snel, klantenservice heel goed en prettig. Wasmachine zondagavond om 21:15 besteld, maandagochtend om 10:30 geleverd. En zo heb ik nog wel meer voorbeelden. Dus ja ik ben zeer tevreden met Coolblue

Marit 21-02-2017 Via de website gekocht

Goede service en levering.

Het product wat ik zocht was alleen hier sterk in de aanbieding! Daarbij was de levering top. Volgende dag bezorgd en zelfs op zondag.

Roel 21-02-2017 Via de website gekocht

Supersnel een nieuwe Logitech Harmony

Zaterdagavond om 22:10 besteld en zondag om 14:00 in huis, helemaal top. Nu kunnen we tenminste weer kijken op onze Humax.

DonLeon 21-02-2017 Via de website gekocht

Goede keuzehulp en super aftersale!

Een goede shop, zowel technisch met een keuzehulp en vergelijkingstools als behulpzaam bij vragen. Ik heb al meer dan vijftig bestellingen gedaan bij deze webwinkel, ze kunnen alleen nog verbeteren in gepersonaliseerde content.

Hans 20-02-2017 Via de website gekocht

Blue tooth speakers

Overzichtelijke site met handige verwijzingen. Erg gebruikersvriendelijke. Levering was heel snel en uitstekend geregeld. Alles dik in orde.

R de Vries 20-02-2017 Via de website gekocht

DeLonghi Nespresso

Bijzonder vlotte levering Vrijdagavond 22.00 uur besteld en op zaterdagmorgen om 08:30 uur geleverd
Dat is Perfect !!!!

Bas 20-02-2017 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb hier vrijdagavond een telefoon besteld, zaterdagmorgen was het pakket er al. Netjes ingepakt en alles voldeed aan de eisen.
Zeer tevreden hiermee!

Didi 20-02-2017 Via de website gekocht

Bijna helemaal goed

Snel en precies wat ik wilde! Wel minpuntje dat de bezorger het pakket bij de buren bezorgde, zelf tekende of liet tekenen met de achternaam van mijn vriend. Terwijl er in de voorwaarden staat dat ze dat niet mogen doen en dat als je niet thuis bent ze opnieuw komen. Nu is het in mijn geval goed gegaan. Maar je zult maar vage buren hebben die je ipad van meer dan 400 euro inpikken...

Chelly 20-02-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar snel en goede service, vooral ook na de koop

Eerlijk is eerlijk niet altijd de aller, aller goedkoopste maar de enkele shops die je vindt zijn qua betrouwbaarheid en service ook niet altijd even goed.
Ik heb helaas een paar keer gebruik moeten maken van de garantie die ik op wat artikelen had gekocht en toen is me opgevallen dat de behulpzaamheid en goede service echt boven alle andere uitsteekt. Coolblue verschuilt zich niet achter het wel of niet hebben van aankoopbewijzen en dergelijken, je aankoop staat in het systeem, ze helpen je ze lossen het op en vervolgens wordt het netjes kosteloos opgelost.
De service die normaal overal verwacht maar nergens krijgt is bij Coolblue standaard.
Met de service, betrouwbaarheid en snelheid meegerekend dus toch de goedkoopste en beste keus...

Pfff.. klinkt allemaal heel zoetsappig, en jou zou misschien denken dat ik voor deze club werk maar maar dat is niet zo. Ik ben erg kritisch en overweeg altijd mijn aankopen (net iets te lang) en lees ook (net iets teveel) reviews.
Sjuul de Ligt

Ger 20-02-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Veel keuze, goede info en snelle levering. Top.
Info omtrent levering per mail, gebruikershandleiding per mail.

Hans 20-02-2017 Via de website gekocht

Super online winkel

Echt een voorbeeld hoe een online winkel hoort te zijn, een supergemakkelijke zoekmotor op de website zodat je gemakkelijk alles vindt. Een heel duidelijke omschrijving van het product en een gemakkelijke betaling.
Je bestelde item word gratis geleverd zodat je geen verborgen kosten meer hebt.
Het word ook heel snel geleverd wat ook heel fijn is.
Voor mij is Coolblue echt het schoolvoorbeeld van de beste onlineshop.

Miranda 20-02-2017 In de winkel gekocht

laptop gekocht

ik vind cool blue een prettige winkel, vriendelijk personeel, klantvriendelijk en eerlijk advies, ipv advies waarbij je het gevoel hebt dat je onnodig veel geld moet gaan uit geven.
Goede service, erg prettig.

Jo Di 20-02-2017 Via de website gekocht

Echt blij met Coolblue

Handige webshop, bestellingen zijn altijd in orde en op tijd. Je bent echt op de hoogte over alles wat je bestelling betreft. Ik ben echt blij met Coolblue

Marco 20-02-2017 Via de website gekocht

Heeft Coolblue het? Dan koop ik het daar en kijk niet verder

De prijs is altijd uitstekend. Ik heb nog nooit gehad dat iets te laat werd geleverd maar eigenlijk altijd direct de volgende dag. En ALS er iets fout gaat, dan doet Coolblue nooit moeilijk. Kortom : ik kijk als eerste bij Coolblue. Hebben ze het? Dan kijk ik niet verder :-)

Jelle 20-02-2017 Via de website gekocht

Stofzuigen .... een feest!

Zoals altijd: snel, correct en degelijk ! En denk je eens in: 's avonds laat bestellen, lekker gaan slapen en dan is het al bijna zo ver: je bestelling komt er al aan! Degelijk verpakt en praktisch gebruiksklaar!

VPI 20-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop laserprinter Brother

De shop is zeer gebruiksvriendelijk. Je vindt op een snelle manier je gezochte item. Ook is alles duidelijk weergegeven wat het product betreft; zoals specificaties, reviews en eventuele bijproducten.
Eens men het product aangekocht heeft wordt alles op een professionele en correcte manier afgehandeld.

natascha 20-02-2017 Via de website gekocht

slechte service

zeer slechte levering. volgende dag bezorgen haha dus niet. afgseproken tijdstip vandaag dus niet. kan ik het pakketje , een tv, morgen laten afhalen bij de primera. wat een club zeg. dat is een keer bij coolblue en nooit meer. zeer slecht

Officiele reactie van Coolblue 20-02-2017

Beste Natascha.

Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om uw feedback achter te laten. Wij vinden enorm vervelend om te lezen dat je pakket niet volgens afspraak is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen het graag nakijken. Kunt u het ordernummer van de bestelling en een kleine toelichting per mail versturen naar: geenglimlach@coolblue.nl?

Groeten,

Marja 20-02-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb nu verschillende malen via de website bestellingen geplaatst. De site is heel klantvriendelijk in gebruik. De bezorging verloopt heel netjes en als je een artikel bij een afhaal punt ophaalt ligt het er ook echt op het tijdstip, die wordt aangegeven. Je bestelling is ook heel goed te volgen via de site.

de boer 20-02-2017 Via de website gekocht

aankoop wasmachine

snelle levering en goede service, vriendelijk personeel, wordt aangegeven wanneer en hoelaat ze komen

StefaanC 20-02-2017 Via de website gekocht

Coolblue bestelling ordernummer 21195901

Faire prijzen, zeker naar Belgische normen.
Groot aanbod en supersnel verzenden, de volgende dag geleverd.
Overzichtelijke website, via google zoeken en Coolblue zit er altijd wel bij.

Dirk Loccufier 20-02-2017 Via de website gekocht

mediaplayer eminent 7580

Overzichtelijke website, ruim aanbod, gemakkelijke, vlug besteld, betaald en geleverd. En vooral geen vraag over eender welk product, nog aan te kopen of reeds aangekocht, is teveel en wordt vlug beantwoord.

Madelon 20-02-2017 Via de website gekocht

Na misverstand uiteindelijk toch zeer tevreden

Ik kies voor Coolblue omdat ze goede service bieden en betrouwbaar zijn. Bij de bezorging ontstond echter een misverstand. Maar dit werd uiteindelijk goed opgelost en gecompenseerd. Al met al ben ik zeer tevreden.

Hans Smits 20-02-2017 Via de website gekocht

Wederom snelle en keurige bezorging

Heerlijk om er gewoon vanuit te kunnen gaan dat je pakket op de afgesproken tijd geleverd wordt.
Iets extra's betaald voor een specifiek tijdlot. Helaas werd die tijd overschreden waardoor ik wat in tijdnood kwam, maar kan gebeuren.

Martin 20-02-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering, heldere communicatie, betrouwbaar!

Heldere website, eenvoudige en vlotte afhandeling. Product wordt supersnel geleverd. Levering exact conform afspraken. Pakket eenvoudig te volgen en goed verpakt geleverd.

MG 20-02-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Ik koos voor coolblue omdat het product wat ik wilde - een fjallraven kankenrugzak - hier €20 goedkoper was. Ik denk omdat die kleur minder populair was of iets dergelijks. Ik heb dus twee tientjes kunnen besparen en dat is mooi meegenomen. Ook werd 'ie op tijd geleverd en was er zelfs wachttherapie ;) En mijn vraag is ook beantwoord.
(Er stond wel in de omschrijving iets wat niet helemaal klopte, namelijk dat de re-kanken een reflecterend logo heeft, maar dat blijkt niet zo te zijn.)