Deze score is berekend op basis van 2181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dik 29-10-2016 In de winkel gekocht
eindhovendik

coolblue eindhoven

vriendelijke ontvangst in de winkel: informatie over het parkeren en verwijzing naar de juiste balie. vlotte hulp en afhandeling van het gereserveerde artikel.

Martine 29-10-2016 Via de website gekocht

Fijne service en snel een goeie wasmachine in huis

Duidelijk website waardoor ik snel wist wat ik wilde, je kunt tot savonds laat bestellen. Savonds om 23 uur besteld, direct bevestiging in de mail. Sochtends een smsje en vlak erna een belletje van de bezorger dat ze eraan kwanen. Binnen 16 uur nadat mijn wasmachine kapot was gegaan, stond er een nieuwe, geinstalleerd en al en was de oude weer neegenomen.

Pluspunten

• Snelle service
  • Communicatie

MP 29-10-2016 Via de website gekocht

Dit is pas service

in april een airfryer gekocht, die deze week een geweldig lawaai ging maken.
Uiteraard meteen de stekker eruit getrokken en de pan geleegd, hierin lagen behalve patat ook een ringetje en een moertje.
Jammer genoeg was ik de factuur kwijt, maar ik wilde coolblue toch laten weten dat het mis gegaan was. Ik kreeg meteen een mail met terugzend info en heb tot mijn verbazing nu 4 dagen later een nieuwe binnen gekregen. Vanaf heden zal ik al mijn web aankopen bij coolbue doen want dit is een service die je vandaag de dag niet meer verwacht.

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Super service

Minpunten

• niets

Lang leve coolblue 29-10-2016 Via de website gekocht

Beter vind je niet

Ik heb al vaak dingen besteld via coolblue, ik heb steeds mijn keuze gemaakt op hun site. Nog nooit een probleem gehad met de levering. Alles is steeds goed ingepakt en nooit beschadigt. Mijn laatste bestelling was om 5 voor 2 geplaatst en in enkele klikken betaald en om 10 uur de volgende dag was het al bij ons thuis.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Veilig
  • Ze doen nooit moeilijk

AJV. 29-10-2016 Via de website gekocht

Dhr.

Grote voorraad artikelen voor redelijke prijs! Levering is erg snel en goed en overigens geheel gratis. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snel en geen verzendkosten

A.h.m. Schilder 29-10-2016 Via de website gekocht

Beste site ooit!

Ik heb letterlijk nog nooit zo'n goede service ergens meegemaakt! Had iets besteld, kwam er later in de avond achter dat ik het verkeerde artikel had gekozen, dus belde of ik dit misschien kon ruilen. Nou ten eerste waren ze gewoon doordeweeks om 10 uur 's avonds nog telefonisch bereikbaar en dan ook letterlijk 1 seconde wachttijd! Vervolgens erg vriendelijk geholpen en het was allemaal geen probleem, gelijk veranderd. Dan de volgende dag al gebracht en dat allemaal standaard zonder verzendkosten! Van A tot Z is alles super georganiseerd en ze hebben nog humor ook.. wat een toppers zijn dat bij Coolblue ik ben fan!

Pluspunten

• Standaard gratis bezorgen en retourneren
  • Altijd bereikbaar voor hulp/ vragen/ problemen
  • Voor 23:59 besteld, volgende dag in huis
  • Erg vriendelijk en behulpzaam
  • Humor zelfs bij het wachten aan de telefoon

Lydia 28-10-2016 Via de website gekocht

Wat heb je nou aan zulke bezorgers?

Handige website, cool dat het binnen een dag geleverd word, fijn dat ze een (weliswaar grove) tijdsindicatie geven voor het bezorgen, maar: de bezorgers waren te beroerd om de wasmachine om een raar hoekje te tillen, en meedenken over een andere oplossing was er niet bij, want ze hadden haast-haast-haast. Wasmachine dus maar weer teruggestuurd. Balen!

Frans 28-10-2016 Via de website gekocht

Wasdroger

Gekozen voor Cool Blue vanwege de prijs, de snelle en correcte levering. De droger is geplaatst waar wij hem wilde, aangesloten en de oude mee retour genomen.

dannybonte 28-10-2016 In de winkel gekocht
Antwerpen

Altijd prijs

Groot gamma producten aan scherpe prijs. Binnen de 24 uur bij u thuis afgeleverd. Nooit enig probleem ondervonden. Van harte aanbevolen!

Pluspunten

• Redelijke prijs
  • Gamma

S.Boek 28-10-2016 Via de website gekocht

cool blue

service is prima, avond van tevoren een mail welk dagdeel, per uur, half uur van tevoren telefoontje, perfect, op tijd. Bezorgers keurig, geinterresseerd en betrokken, geven nog extra product informatie, prima.

Sanne 28-10-2016 Via de website gekocht

goede service

Ik wilde een winkel die zou leveren tot in mijn huis. Omdat ik 4 hoog woon zonder lift, was dat echt een voorwaarde. Dinsdag bestelt, is woensdag in huis. Je krijgt om 8 uur in de ochtend een sms en een email met de exacte tijd. Omdat levering bij een klant voor mij uitliep werd ik gebeld door de vervoerder. Ook toen het nog later werd, kreeg ik een sms. Een email aan de klantenservice, werd ook zeer snel en volledig beantwoord. Ik kreeg ook nog een kaartje in de bus van de klantenservice, met veel wasplezier gewenst. De jongens hebben de nieuwe wasmachine (reeds uitgepakt, dus geen rommel) rap naar boven gebracht, en zeer snel aangesloten. Ook zetten ze hem aan voor de eerste testwasbeurt. Daarna namen ze de oude wasmachine ook snel weer mee naar beneden. Niets dan lof!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede communicatie
  • levering en aansluiten, ook bij 4 hoog zonder lift
  • oude machine afgevoerd
  • aardige, correcte medewerkers

Roy 28-10-2016 Via de website gekocht

Helemaal top

Snelle en goede levering. Bij het uitzoeken van een laptop via Coolblue word je op verschillende manieren geholpen om uiteindelijk tot de beste computer te komen. Alle eigenschapen worden aan je uitgelegd en bijna alle laptops hebben een duidelijk review en een lijst met vergelijkbare producten.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede informatie voorziening
  • goede prijs

Jose 28-10-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis. Wasmachine op de plek gezet Rn aangesloten en oude weer me teruggenomen.

Pluspunten

• Wasmachine op plaats gebracht en aangesloten
  • Oude mee terug genomen

Maja van den broecke 28-10-2016 Via de website gekocht

Alles voor een glimlach

Ik hikte al een tijdje tegen het kopen van een nieuwe koelkast. Want ik rij geen auto en ben maar alleen. Dus hoe krijg ik een koelkast thuis en op drie hoog en....hoe kom ik van mijn oude af. Coolblue bleek de oplossing. Op dinsdag een koelkast bestel en op woensdagochtend werdt hij ( door 3 prettige jongemannen, die zich allemaal voorstelden) naar driehoog gedragen en werd mijne oude koelkast mee weggenomen. Nou niet 1 maar 3 glimlachen wat mij betreft. Bedankt jongens.

HILLEBRAND 28-10-2016 Via de website gekocht

Dat is snel

Zo als gewoonlijk is Coolblue zeer snel en je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling zich bevind

R.scholl 28-10-2016 Via de website gekocht

Hifi speakers

Het oriënteren , vergelijken, bestellen, alles zeer eenvoudig. Voor een ieder makkelijk te begrijpen.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Ron 28-10-2016 In de winkel gekocht
Rotterdam

Klantvriendelijk en prima prijzen

Coolblue heeft een duidelijke website, als je informatie wilt hebben beschikken zij over een goede klantenservice die je heel goed helpen en het mooie is dat je zelf kunt bepalen hoe je je product wenst te krijgen (o.a. pakketverzending, ophalen bij afhaalpunten of in de Coolblue winkels)
Erg gemakkelijk.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • concurrerend
  • assortiment

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Tiena 28-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte ervaring!

Het was op tijd geleverd zonder problemen! Daarnaast vond ik het fijn dat er een filmpje was over het product op de website :)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Filmpje beschikbaar

Reinier 28-10-2016 Via de website gekocht

HDMI splitter van 1 naar 2 Tv's

Vind de shop erg overzichtelijk, veel keuze en snel geleverd!
Klantvriendelijk en je vragen worden goed beantwoord!
Ook retour sturen is geen probleem.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede produkten

Cor de Jongh 28-10-2016 Via de website gekocht

Inbouwkoelkast gekocht

Snelle levering en ik wordt goed per email op de hoogte gehouden. Inbouwservice was top. Niet afraffelen maar keurig geplaatst en alles goed gesteld, Zelf deurtje van een kastje ernaast even rechtgezet. Echt top!

Leonora 28-10-2016 Via de website gekocht

De webshop is gebruiksvriendelijk, goede betaalmogelijkheden en snelle levering. Ik had het product al de volgende dag.

Susanne 28-10-2016 Via de website gekocht

Een webshop die erg klantvriendelijk is

Van de service en de klantvriendelijkheid kunnen veel bedrijven leren! Altijd erg goed geholpen! Van te voren een sms dat ze naar ons onderweg waren en een telefoontje dat ze er bijna waren. Toen ze de droger brachten hebben ze hem zelfs naar zolder gebracht en wilden hem aansluiten. Ze vroegen zelfs nog of ze me nog ergens anders mee konden helpen zoals bijvoorbeeld iets tillen of verplaatsen. Deze vraag had ik niet verwacht. Verder namen ze de verpakkingsmateriaalen weer mee, helemaal top!

Pluspunten

• Contact als ze er bijna zijn
  • Goede schatting van levertijd
  • Nemen verpakkingsmateriaal mee terug
  • Klantvriendelijk
  • Goede service en behulpzaam

Anita 28-10-2016 Via de website gekocht

Lachebek

voor het eerst bij cool blue besteld, en is prima bevallen. Super geregeld en snelle levering. De inhoud was ook keurig verpakt!

JJ 27-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

Ik heb voor coolbleu gekozen om de goede ervaringen met deze shop. Ik had de wasmachine savonds om 21.00 uur besteld en de volgende ochtend was hij er om 7.40 uur al. Werd door drie heren gebracht en aangesloten. En ook een spoelwas aangezet. Dit om het fabrieks vuil uit de machine te spoelen. En nog wat tips van de heren gekregen. En de oude machine mee retour genomen. Echt super service. Jullie zijn toppers.

Pluspunten

• Super snel
  • Correct

stanley 27-10-2016 Via de website gekocht

vaatwasser gekocht bij coolblue

Coolblue heeft een goede zoekmachine op hun website. Product snel gevonden. Veel productinformatie beschikbaar. Bestelling snel geplaatst. Savonds om 22:00 besteld en de volgende ochtend om 10:30 afgeleverd. Van tevoren een sms en daarna een telefoontje ter herinnering. Verpakking en oude machine werden door de bezorgers meegenomen! Top service!

Pluspunten

• zoekfunctie website
  • snel en makkelijk bestellen
  • perfecte bezorgservice

Lucas 27-10-2016 Via de website gekocht

Super cool

Online besteld, de website biedt een ruime keuze met handige filter opties is snel tot een een goede vergelijking te komen. De informatie op de site is uitstekend en helpt goed bij de definitieve keuze. Product de volgende dag in huis zelfs wanneer op zondagavond besteld.

Pluspunten

• Veel keus
  • Goede informatie
  • Snelle levering
  • Oude toeste wordt afgevoerd

Stefan 27-10-2016 Via de website gekocht

Goede en vertrouwde service

Zeer tevreden over de levering van het product. De website is erg overzichtelijk en je hebt een hele ruime keus aan producten.

Nicky 27-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte klantenservice!

Coolbleu heeft een zeer klantvriendelijke website. Als je niet graag via internet koopt, zonder het product gezien te hebben, kan je ook terecht in 1 van hun fysieke winkels. De betaling is veilig en kan zowel bij bestelling als na ontvangst (als ik het mij goed herinner). Betalen kan ook gewoon met de bankkaart en moet niet noodzakelijk met visa. De levering is snel (meestal de volgende dag nog in huis). De klantenservice is ook zoals het hoort. 24/24u bereikbaar via mail of sociale media. Er wordt oprecht geluisterd naar je probleem en een oplossing gezocht zonder dat ze hier moeilijk over doen.
De prijs is soms iets hoger dan in andere winkels/website, maar voor de service die ze bieden, betaal ik graag een beetje meer. Ik ben dan zeker dat ik krijg wat ik wil, in de staat dat ik wil.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Perfecte klantenservice

Minpunten

• Soms iets duurder

Karin 27-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop stofzuiger

Coolblue doet wat hij zegt, snelle en correcte service, klantvriendelijk en als klant wordt je op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces, in 1 woord TOP

Evan Ackermans 27-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue is een gebruiksvriendelijke winkelketen die kleine klantvriendelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. De website van Coolblue is ook heel makkelijk in gebruik. Verder levert Coolblue ook écht de volgende dag. Zelfs op zondag! En verzending én retournering zijn gratis.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Snelle levering

riafjs 27-10-2016 Via de website gekocht

fijne website met goede klantenservice

duidelijke website, makkelijk bestelproces en je word goed op de hoogte gehouden van de levering. In dit geval een koelkast

Pluspunten

• makkelijke website
  • fijne klantenservice
  • goede logistiek

Bosgraaf 27-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijkheid, makkelijk bestellen beter kan eigelijks niet.

Deze shop doet wat er beschreven staat.
Werkelijk perfect niets meer aan veranderen.
1minuut voor 24:00 besteld de volgende dag keurig een telefoontje.
We zijn er over een half uurtje TOP.
Aangesloten en alle verpakking materialen mee genomen.
Opgeruimd staat netjes
Een dikkkkke pluim.

Mir 27-10-2016 Via de website gekocht

Voor échte service ga je naar Coolblue!

Coolblue heeft de beste service die ik ooit heb meegemaakt. Het maakt niet uit wat je bestelt, je weet gewoon dat je er geen gedoe mee zult hebben. Je hebt het snel in huis, als er iets niet goed is is de service optimaal en de communicatie is fantastisch! Ik bestel alles bij Coolblue!

Pluspunten

• Fantastische service
  • Supersnelle levering

Eli Krygelmans 27-10-2016 Via de website gekocht

Online aankoop

Vrijwel onmiddellijk beschikbaar via online bestelling!
Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Aanrader

Frank 27-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine

Binnen een tijdsbestek van 14 uur staat er een nieuwe wasmachine te draaien. Van uit de auto de trap op naar de badkamer. Keurig kosteloos bezorgd. Dit is gewoon snel. O, ja de oude wasmachine retour trap af en afgevoerd. Is dit niet gemakkelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Keurig geplaatst
  • Berichten via email

Tommie 27-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbaar en zeer snelle levering, en makkelijk een afspraak te maken voor levering en dat is mogelijk zonder kosten

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snelle levering

Harriët 27-10-2016 Via de website gekocht

Mevrouw

De site is helder en duidelijk en de filmpjes laten het product goed zien. Dit is de derde keer dat ik een grote aankoop heb gedaan en ik kan geen negatief punt noemen. Ook toen er onverhoopt iets niet helemaal ging zoals zou moeten, werd het snel en deskundig opgelost. Ik ben enorm tevreden en mijn evt. volgende aankoop zal zeker hier zijn.

M. Engelen 27-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop blender

Ze bieden een ruime keuze van dezelfde producten. Ze zijn klantvriendelijk en servicegericht. Tot slot, de levering is snel

Pluspunten

• Goed contact
  • Snelle levering

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

Peter Denis 27-10-2016 Via de website gekocht

Jullie zien me nog bij Coolblue!!!

Ik zocht deze mixer van Bosh. Op hun site staat deze ook maar bij jullie voor hetzelfde artikel betaal ik minder en heb het sneller. Hoe kan het nog beter.!!!

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoper
  • Gemakkelijk bestellen
  • Verpakking OK

Cees 27-10-2016 Via de website gekocht

Prima behandeling en levering

Prima behandeling en levering, alles op tijd zoals besproken. In het voor traject nog aan het chatten geweest over de mogelijkheid om de Airfryer terug te sturen als deze niet bevalt, dat kon als het niet beschadigd was en in de originele verpakking, dit was ook een pluspunt.
Kortom ik ben zeer tevreden.

Fa 27-10-2016 Via de website gekocht

Top

Zeer vertrouwbaar.goed mail ontvangt na betaling en versturen. Snel inleveren.
Ook mail kreeg als post bij ander buren met huisnummer.. super goed

Pluspunten

• Top
  • Tevreden

Officiele reactie van Coolblue 28-10-2016

Beste Fa,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Je geeft een positieve review en dat vinden we hartstikke leuk. Wel zien we dat we als cijfer een 2 hebben gekregen. Wil je ons vertellen wat we hadden kunnen doen om een hoger cijfer te krijgen? We horen het graag van je.

E 27-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goed aanbod op site met in verhouding tot andere sites zeer goede prijs. Snelle levering, zeer vriendelijke en correcte bezorgers.

Anne-Lous 27-10-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Ik heb gekozen voor Coolblue, omdat het een overzichtelijke website biedt, waarbij de specificaties en reviews duidelijk aangegeven staan. Ze hebben wellicht niet alles wat een grootmacht als bijvoorbeeld Bol.com heeft, maar maken dit maken ze driedubbel goed met klantvriendelijkheid, levertijd en productaanbevelingen.

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijke service
  • Overzichtelijke website

Minpunten

• enigzins klein assortiment

Verona 27-10-2016 Via de website gekocht

Stoomstrijkijzer

Goede prijs voot het artikel. Gratis en goede bezorging. Het werd ook snel geleverd. Heel erg tevreden

R. Hertog 27-10-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk, snel

Ik koop al sinds 2005 producten bij Coolblue. Betrouwbaar dat zijn ze, een veelzijdigheid van producten is ook een sterk punt. Net even wat vaker het "onbekende merk" kunnen leveren is voor mij een groot pluspunt. Ze zijn niet het meest goedkoop, maar de service doet daar niet voor onder. Ook prettig is het feit dat er filialen zijn om naartoe te gaan om een product te zien alvorens aan te schaffen.

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Duidelijk
  • Overzichtelijk
  • Telefonisch snel bereikbaar

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Raymond 26-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop televisie

Voor mij was naast de prijs en een snelle levertijd, ook de demonstratie video op de Coolblue site doorslaggevend om bij hun een televisie te kopen.
Ook hebben mijn eerdere ervaringen met het aankopen van apparatuur bij Coolblue mij het vertrouwen gegeven dat het met deze aankoop ook goed zou komen.
Ondertussen staat de televisie alweer een week aangesloten en werkt alles naar behoren.

sofied 26-10-2016 Via de website gekocht

Superservice

Al enkele keren besteld bij Coolblue nu en elke keer weer verrast door de uitstekende service. Bestelling verloopt heel vlot, prijzen liggen vaak een stuk lager dan elders én je pakje wordt de volgende dag al geleverd. Bovendien wordt er gedurende het hele proces uitstekend gecommuniceerd. Een dikke tien dus!

Pluspunten

• prijzen
  • service
  • snelle levering
  • uitstekende communicatie

evert 26-10-2016 Via de website gekocht

nieuw witgoed

een nieuwe wasmachine en wasdroger netjes op tijd conform afspraak afgeleverd!
Heel netjes precies op de plek neergezet en geïnstalleerd en zelfs een eerste was aangezet om het fabrieksvuil weg te spoelen.
Correcte zeer meewerkende kerels die pluim verdienen!
Top gewoon!

Pluspunten

• stiptheid
  • dienstverlening

Wouter 26-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Niks op aan te merken,
Snelle levering.
Goede klantenservice.
Klantenservice heeft ook gewoon verstand van zaken en niet een een of ander raar callcenter.
Aanrader!

Verhoef 26-10-2016 Via de website gekocht

Wasmaschine AEG Lavamat 76672 FL

Wij zijn zeer tevreden over Coolblue en de service. Onze wasmachine is op een zondag kapot gegaan en wij zijn direct op zoek gegaan naar een nieuwe. De volgende ochtend kon het apparaat al worden bezorgd, je wordt goed geïnformeerd over de levertijd. Je hoeft geen halve dag thuis te blijven, bezorgtijd wordt op het half uur nauwkeurig aangegeven. Daarnaast een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader dus!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede informatie over bezorgtijd
  • Vriendelijk personeel