Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M. van Burken 06-10-2016 Via de website gekocht

Zeer fijne webshop met accurate klantenservice!

Levert de volgende dag, gratis bezorgen en retourneren en een uitmuntende klantenservice die echt hun best doen om je tevreden te maken.

Pluspunten

• klantenservice
  • gratis bezorging

Nhietje 06-10-2016 Via de website gekocht

Droogwasmachine

Zondagavond laat besteld, de volgende ochtend al bezorgd. En dat zelfs in zeeland! Snelle levering, goede service, vriendelijke bezorgers

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Nemen alle rotzooi mee
  • Vriendelijke bezorgers
  • Meteen aangesloten

KP 06-10-2016 Via de website gekocht

Klantvriendelijk & snelle levering

Coolblue heeft een prettige webshop met een uitgebreid assortiment. De mogelijkheid tot persoonlijk contact en advies vind ik erg prettig. De levering vond volgens afspraak de volgende dag plaatst. Alles was netjes verpakt en zag er verzorgd uit. Ik ga zeker vaker bij Coolblue bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Persoonlijk advies
  • Goed verpakt

Hr. Kruitz 06-10-2016 Via de website gekocht

Dhr. Kruitz

Uiterst correcte afhandeling van de verstrekte order zowel in prijs als tijd.Kan niet beter, zeer goede ervaring. Een aanrader.

Renske 06-10-2016 Via de website gekocht

Coldblue

Makkelijke website,
En een goede en snelle levering.
En ook de mails over de status zijn duidelijk.

Pluspunten

• De cadeau hoesjes bij de levering
  • Makkelijke website
  • Hoeft geen lid te zijn om te bestellen

Koelkast 06-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf Coolbleu Koelkast

Snel en keurig bezorgt binnen 24 uur had ik m in huis.
Hij was keurig verpakt zodat hij super uit de verpakking kwam, complimenten.

Mellaney 06-10-2016 Via de website gekocht

Prima!

Site is erg gebruiksvriendelijk. Ook is coolblue erg klantvriendelijk, ze hebben een goede service en zijn goed bereikbaar. Levering op afspraak, prima!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Service
  • Levering

Filip van Mol 06-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue is top !

Alles aan de Coolblue website is perfect.
Perfecte documentatie.
Scherpe prijzen en goede producten.
Steeds correcte leveringen en vriendelijk personeel.
Coolblue is dan ook cool, want je kan met ene gerust hart en ontspannen aankopen doen.

Pluspunten

• Informatie
  • prijs/kwaliteit
  • levering

peter 06-10-2016 Via de website gekocht

prijs/kwaliteit dik in orde

alles was gewoon dik in orde, zelfs ik had een foutje met de levering gedaan en werd perfect opgelost door een vriendelijke mijnheer aan de telefoon, het product werd de volgende dag perfect op het juiste adres geleverd

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • gratis levering en installeren

Ties 06-10-2016 Via de website gekocht

Topservice en makkelijk aankoopproces

Overzichtelijke website, makkelijk aankoopproces, uitstekende serive bij aflevering! Goede informatie over aflevertijd, scheelt een hoop irritatie

Jochem 06-10-2016 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Levering op afgesproken tijd, product in auto uitgepakt, ik geen rommel en netjes boven gezet door nette mannen.

ansje meijer 06-10-2016 Via de website gekocht

Oh, wat zijn wij heden blij

snelle levering zonder kosten.
binnen vierentwintig uur geleverd
niet de eerste keer dat dit kunstje ons geleverd is.

Mirjam 06-10-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel een wasmachine en droger besteld. Snel geleverd. Oude meegenomen en nieuwe geinstalleerd. Erg blij mee

Pluspunten

• Gratis verzenden
  • Gratis geplaatst

Teun de Best 05-10-2016 Via de website gekocht

scheerapparaat serrie 7000

Ik had in April dit jaar een scheerapparaat bij jullie gekocht, maar hij maakte veel lawaai.
Ik terug naar de winkel in Eindhoven netjes geholpen ze zij ik stuur hem op.
Nog geen week later kreeg een mail kon een nieuwe uitzoeken.
Heb gedaan nieuwe werkt perfect.

De service is dus goed

Met vriendelijke groet Teun

Hans 05-10-2016 Via de website gekocht

perfect!

alles klopte! wat moet je hier nog aan verbeteren? keuze maken is easy, bestelproces vlekkeloos, volgende dag geleverd...

J. van Os 05-10-2016 Via de website gekocht

verkeerde maat

Heb voor de eerste keer besteld. Helaas was de maat niet goed, en in het echt viel het ook een beetje tegen. Ik heb alles (2 vesten) retour gedaan en wacht nu op mijn geld. Hoop dat dat snel wordt teruggeboekt.
Officiele reactie van Coolblue 05-10-2016

Beste meneer/mevrouw van Os,

We vinden het erg vervelend dat uw aankoop niet aan de verwachtingen heeft voldaan. We kijken graag met u mee wat de status van de terugbetaling is, zou u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen?

Michielvp 05-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue als preferred supplier

Hoewel niet altijd de goedkoopste, wel altijd de betrouwbaarste. Waar ik vroeger uren besteedde aan het vinden van de goedkoopste webshop, ga ik nu voor gemak en snelle levering. Inmiddels heb ik allerlei huishoudelijke en hifi apparatuur via coolblue in huis en is er nooit opeens een levertijd aangepast of een voorraad product na bestelling opeens naar tijdelijk niet leverbaar gesprongen. Daarom kom ik bij veel aankopen bij coolblue uit.

Recentelijk kreeg ik niet de gratis accessoire die bij een versterker zou worden meegeleverd. 1 email naar coolblue en men heeft nog diezelfde avond alles op alles gezet om het op te lossen.

Pluspunten

• Gemak
  • Snelle levering
  • Houden zich aan de afspraak
  • Zeer capabele aftersales

Minpunten

• Niet altijd de goedkoopste

kyvers 04-10-2016 Via de website gekocht

Weer tevreden.

Al een paar keer bij Coolblue besteld en steeds tevreden! Ook nu. Je wordt op de hoogte gesteld van de tijd waarop je bestelling wordt geleverd en bij vragen aan de telefoon word je heel vriendelijk te woord gestaan. Prima!

Thijssen 04-10-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Groot assortiment, goede prijs, snelle levering zelfs op zondag. Fijne en overzichtelijke website, zou ik volgende keer zeker weer gebruiken

Timmy 04-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik heb al verschillende dingen besteld op coolblue, en moet zeggen heb nog nooit iets negatiefs kunnen vinden. De site is heel handig in gebruik, de leveringen zijn altijd correct. De betaling loopt vlot.. en heb zelfs al gehoord (familie) dat als het artikel niet goed is dat er geen enkel probleem is om dit om te wisselen.. dus zeker een aanrader!

Pluspunten

• Makkelijke site
  • Snelle levering

Jo van der Meer 04-10-2016 Via de website gekocht

eerste bestelling positief

Mijn eerste bestelling bij Coolblue als positief ervaren.
Snel en goed mijn product gevonden.
ZEEER makkelijk en behulpzaam de in te stellen filters. Hierdoor sneller het product van mijn wensen te vinden.
Dat het product niet geheel oke is (achteraf) is niet aan Coolblue maar het product/fabriek zelf.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • filter instelling om product snel te vinden
  • geen verrassingen achteraf
  • goede prijs

Minpunten

• Verpakt los in doos. Mocht opgevuld/beschermd zijn

Marianne 03-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue, fijn bedrijf

Fijne website om producten te zoeken en te vergelijken. Veel reviews en productinformatie. Snelle levering en deen prijs is oké

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel productinformatie

carsten 03-10-2016 Via de website gekocht

Echte aanrader

Ik heb recent een monitor gehaald bij coolblue en daarbij was een kabel geleverd met een verbogen pin. Hierdoor is de monitor poort ook kapot gegaan en ik raakte best in de stres maar ik mag het gewoon retour sturen. Beste service van coolblue, een prima winkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Fijne klantenservice

Jacob 03-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue heeft een duidelijke en overzichtelijke website. Het artikel dat ik nodig had was snel gevonden. Na bestelling kon ik het artikel al snel afhalen.

Nel 03-10-2016 Via de website gekocht

Vlot en vriendelijk

De webstek is duidelijk. Goede omschrijving van het product. De levering is zeer snel en er wordt goed aangegeven wanneer het product geleverd wordt. In tegenstelling tot andere bedrijven wordt het apparaat gratis op z'niet plek geplaatst en aangesloten en het oude apparaat meegenomen. Vriendelijke bezorgers.

Een klasse apart 03-10-2016 Via de website gekocht

Een topbedrijf

Scherpe prijzen, soms goedkoper dan andere (web)winkels.
Meedenkend, servicegericht en uiterst vriendelijk personeel.
Afwikkeling compensatie uitstekend.
Bij een volgende aankoop ga ik zeker weer naar Coolbleu

Pluspunten

• klantgericht en vriendelijke medewerkers
  • scherpe prijzen
  • afwikkeling compensatie uitstekend
  • supersnelle levering

Robin 03-10-2016 Via de website gekocht

Super service :)

Na eerst waardeloze service te hebben ervaren bij een andere (tweedehands) winkel, met slechte levering en kwaliteit toch maar een nieuwe wasmachine gekocht bij coolblue.
Super kwaliteit, voordelige prijs, topservice bij levering en allemaal tips en uitleg over het gebruik van de wasmachine van de heren die het kwamen brengen. Voelt toch een stuk beter, bestellen bij coolblue!

Pluspunten

• Topservice
  • Snelle levering met duidelijke tijdsvakken
  • Zelf leverings datum kiezen
  • Voordelig

Peter 03-10-2016 Via de website gekocht

Een nieuwe wasmachine

Ik heb voor het eerst bij Coolblue iets besteld en mijn ervaring is in een woord: SUPER.
Snelle en uitstekende communicatie en de bezorgers waren zeer netjes.

Pluspunten

• Communicatie
  • Bezorging
  • De Goede prijs

Henriette 03-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine

We moesten een nieuwe wasmachine hebben,dan ga je kijken op div sites.toen zagen de geschikte wasmachine staan en hebben we hem besteld.we kregen netjes berichtjes wanneer het bezorgt zou worden.en het wordt netjes aangesloten en ook werd de oude machine meegenomen.Top !!!

Pluspunten

• Goede service
  • Prijskwaliteit

Peter van Zee 03-10-2016 Via de website gekocht

Weer snel gevonden, besteld en super snel geleverd

Bijzonder overzichtelijke web shop ('s)
Kon mij artikel snel vinden. en voor 23.00 uur besteld de volgende dag in huis. Top

L 03-10-2016 Via de website gekocht

Erg goede service!

Mijn laptop deed het niet helemaal naar behoren. Omdat ik hem echt nodig had heb ik te lang gewacht met terugsturen (het kan namelijk binnen 2 weken zonder reden van opgaaf teruggestuurd worden en dan krijg je een nieuw product of je geld terug). Toch heb ik een nieuwe laptop gekregen bij de fysieke winkel in Groningen. Echt een hele goede service, aangezien ik mijn laptop dringend nodig heb! Daarnaast is de levering erg snel. Voor 23.59 uur 's avonds besteld is de volgende dag in huis! ideaal!

Eelke 03-10-2016 Via de website gekocht

Pelgrim koelkast

Eerste keer via cool blue: rond 2300 uur besteld en volgende dag in huis! Ondertussen kreeg ik email dat het later op de dag zou worden dus ik werd goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Goed product
  • Snel

Minpunten

• Ze brengen het niet naar eerste etage

Dearmond 03-10-2016 Via de website gekocht

Ontzettend tevreden!

's Avonds besteld, de volgende middag al in huis. Prima verpakt en duidelijk op de site. Ik ben gewoon heel erg tevreden. Geen 10 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn.... ;-)

André 03-10-2016 Via de website gekocht

A. den Ouden

Al vaker bij Coolblue spullen gekocht en ook deze keer besloten om hier een tekentablet aan te schaffen. De volgende dag was het het al afgeleverd in een goede verpakking en uiteraard was het voor een zeer scherpe prijs.

Ghislaine 03-10-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service, inderdaad met een glimlach

's Avonds om 9 uur een wasmachine gekocht na het bekijken van diverse sites en reviews bij Coolblue. De betalingsbevestiging en informatie over de levering volgde snel. De volgende ochtend werd ik netjes een half uur voor bezorging gebeld dat ze er aan kwamen. Oude machine mee genomen en de nieuwe netjes geïnstalleerd. Ben erg tevreden over de service.

Pluspunten

• duidelijke communicatie
  • overzichtelijke website

Martijn 03-10-2016 Via de website gekocht

Top webshop

Goed advies, korte levertijd, leuke communicatie, uitstekende service (ook after sales), klantgericht, goede zoekfunctie op de website.

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede zoekfunctie op de website
  • Leuke communicatie
  • Uitstekende service

patrick 03-10-2016 Via de website gekocht

service en levering

de website is duidelijk en makkelijk en kom je er niet uit dan staat de klantenservice altijd klaar voor je.
de snelle levering en de service bij afleveren is uitstekend zoals bijv. afleveren van huishoudelijke apparaten, ze zorgen uitgepakt en geplaatst en ze nemen de oude apparaten mee en de verpakking

Feiko 03-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare Webshop

Ik had de dag voor release FIFA 17 besteld. Ik zou om 0:30 op de releasedag een bericht ontvangen hoe laat mijn spel geleverd zou worden. Geen bericht ontvangen dus via FB chat gevraagd hoe laat ik mijn pakket zou ontvangen. Vriendelijk te woord gestaan en de medewerker heeft geregeld dat ik alsnog die avond mijn pakket heb ontvangen. Goed geregeld, ik hoop alleen dat ik het ook in de avond had ontvangen als ik geen bericht had verstuurd.

Pluspunten

• Bereikbaarheid Klantenservice
  • Servicegericht

Minpunten

• Niet proactief geinformeerd

Suzie 03-10-2016 Via de website gekocht

Super service

Door storing was zending er niet de volgende dag. Omdat ik zending wel nodig had hebben ze toen op kosten van Coolblue voor een express zending nog dezelfde dag gezorgd! Helemaal top.

Jafeth 03-10-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Ik koop altijd met een gerust hart bij Coolblue, ze zijn niet altijd de goedkoopste maar ik weet dat mijn bestelling in goede handen is en dat is me meer waard dan die paar euro's verschil. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van je levering middels e-mailtjes en smsjes.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid levering
  • Bezorgers waren zeer enthousiast

Veenstra 03-10-2016 Via de website gekocht

reparatie Polar M400

In mei 2016 een Polar M400 besteld. Product voldeed prima en naar verwachting. Snelle levering. Echter na 4 maanden laad het horloge niet meer op. het horloge retour gestuurd, ging perfect met de retourformulieren. Echter zijn we nu 4 weken verder en heb ik meerdere malen met een medewerker aan de lijn gezeten om te kijken wat de status is. Dit is echter nog steeds niet bekend behalve dat het horloge bij de fabrikant is. Ik moet mijn mailbox in de gaten houden. Dit is lekker gebruik het horloge voor een hardloopschema en om een doel te behalen voor een bepaalde datum. Erg jammer dit!

Pluspunten

• snelle levering
  • vriendelijke medewerkers

Minpunten

• status van reparatie/geen goed overzicht

Peggy van der Stam 03-10-2016 Via de website gekocht

Coulcblue

Super service, keurige medewerkers, alleen maar lof. Makkelijk online te vinden. Netjes gemeld hoe laat ze komen. Houden alles netjes achter. Prima service

Esther 03-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, fijne site

Fijne overzichtelijke site en snelle levering van mooie spullen. Al meerdere keren bij Cool blue besteld en steeds erg tevreden

SmitD 03-10-2016 Via de website gekocht

Prima service

Snelle levering, duidelijke communicatie. Levering ging perfect, de wasmachine werd 2 verdiepingen naar boven gehesen, geïnstalleerd en aangezet voor een testwas. Oude machine mee terug inclusief al het verpakkingsmateriaal. Zo hoort het.

Pluspunten

• Duidelijke info over levertijd.
  • Website is overzichtelijk.
  • Vergelijken van apparaten is eenvoudig.

niek 02-10-2016 Via de website gekocht

Alles geheel zoals beloofd

Ik had tegelijkertijd twee producten besteld die blijkens een bericht van Coolblue van twee verschillende distributiecentra moesten komen, maar die werden keurig op tijd tegelijkertijd afgeleverd.

Pluspunten

• levering de volgende dag
  • precies volgens afspraak
  • nette prijzen

Hayo 02-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue: hoe goed wil je het hebben?

Ik bestel al jaren vele produkten bij Coolblue en ben nog nooit teleurgesteld geweest. Eénmaal doordat een produkt een fabrieksfout had, maar dat is naar volle tevredenheid opgelost door Coolblue.

Ik heb al vaak online winkels vergeleken, maar Coolblue blijft aan de top staan door de snelheid, de bereikbaarheid, het assortiment. Het komt voor dat ze niet altijd de allergoedkoopste zijn, maar de service en het gemak maken veel goed.

24 uur per dag bestellen via de praktische website, snelle levering (de volgende dag), geen gezeur bij een eventuele retourzending, enz. Allemaal voordelen en volgens mij moet een webwinkel daaraan voldoen. Dat is toch wat we allemaal zoeken in een webwinkel?

Pluspunten

• praktische website
  • 24 uur per dag bestellen
  • volgende dag geleverd
  • retour-procedure erg gemakkelijk en gratis

Minpunten

• soms niet de goedkoopste, maar scheelt niet veel

JW 02-10-2016 Via de website gekocht

j.w. van dop

Een harde schijf gekocht en bewust vandaag laten bezorgen om deze in pc te laten plaatsen. Want morgen voor werk naar buitenland en heb die pc daar nodig.
Mooie sms-en van zowel Cool Blue als Post NL. :
Post NL: "Uw pakket wordt tussen 12.10 en 14.10 bezorgd. Veel plezier ermee." en:
Cool Blue: " uw pakket wordt door PostNL vandaag bezorgd, doe ze de groeten" ???
Nou helemaal niets ontvangen. En probleem ook niet oplossen. Mag ander tijdstip opgeven via internet, kost je ook weer 10 minuten..... Moet ik dus vanwege verblijf buitenland het door iemand laten ophalen, benieuwd of die het meekrijgt.
Niet echt klantvriendelijk en helaas zal het voor mij bij deze ervaring blijven, niet snel meer Cool Blue!!

Minpunten

• niet nakomen van afspraken
  • niet echt probleem oplossingsgericht
Officiele reactie van Coolblue 02-10-2016

Beste meneer Van Dop,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw pakket vandaag niet bezorgd is. Dit is zeker niet wat u van ons mag verwachten. Helaas kunnen we hier nu niets meer aan veranderen, zeker omdat u morgen al op reis gaat voor uw werk.
We kunnen u verzekeren dat dit niet de gebruikelijke Coolblue ervaring is en dat dit een vervelend incident was. Wij balen daar ontzettend van. We hebben een kleine compensatie naar uw e-mailadres gestuurd. We hopen u daarmee uit te nodigen om ons nog een tweede kans te geven. We willen u in ieder geval onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Officiele reactie van Coolblue 03-10-2016

Beste,

Wat enorm vervelend dat uw bestelling niet op tijd is geleverd. Dat mag natuurlijk niet gebeuren en daar willen wij dan ook direct onze oprechte excuses voor aanbieden. Is de bestelling inmiddels wel terecht? Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan wil ik u vragen om direct contact met ons op te nemen en een e-mail te sturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Karin 02-10-2016 Via de website gekocht

Prima ??

Wat ze beloven doen ze en je kunt je bestelling helemaal volgen.
Ook de website is duidelijk en ze zijn heel snel

Johan 02-10-2016 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Eerlijke en relevante product informatie, goed te vergelijken verschillende producten en duidelijke levertijden. Er wordt snel gecommuniceerd en morgen in huis is ook echt morgen in huis!

• Assortiment
  • Informatie

Trees Smeets- Neuhaus 02-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Alles wat beloofd werd op de site, is ook in de praktijk ten uitvoer gebracht. Keurige service vanaf de bestelling tot en met de installatie.

Pluspunten

• Duidelijke bestellingsmehode
  • Snelle levering
  • Prima installatie