Deze score is berekend op basis van 1404 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Gaby 10-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Veel producten en niet te duur. Ook nog vlotte levering en je hoeft er dus echt je deur niet voor uit.

Eeg Valkenswaard 10-08-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Bij de TV reclame van Cool Blue denk je wel eens: het zal wel, zo snel en de info waar en wanneer het wordt geleverd met berichtjes en telefoontjes vooraf maar......het is echt zo.
En de jongens die brengen en vlot installeren zijn echt zo aardig!

Beatriz 10-08-2017 Via de website gekocht

bezorging super snel en op tijd

Een Bosch wasmachine gekocht, jammer dat bij mijn eerste bestelling ging niet, ik heb betaald met een creditcard maar toch is terug gedraaid met mogelijk reden "niet betrouwbaar w-fi".
Maar met hetzelfde creditcard de volgende dag heb ik opnieuw via een andere laptop/Wi-Fi mijn besteling gedaan en het ging prima, Bezorging op zaterdag opgeleverd en binnen 15 minuten op plaats (3e verdieping).
Ik ben super tevreden mee!

Tycho 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en uitstekende bezorging.

Makkelijk te bestellen, direct duidelijk waar je aan toe bent en snelle levering!
Wasmachine en droger worden geplaatst waar je wilt, aangesloten en worden proefgedraaid.

Prima service 10-08-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Vandaag besteld, morgen in huis. Meedenkende klantenservice.
Vragen zelfs bij een probleem - ook al ligt de oorzaak niet bij hen - wat je liever doet: retourneren of oplossen. Kies je voor het laatste, dan helpen ze mee het probleem op te lossen.

Henny 10-08-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super georganiseerde zaak!

Leuke ontvangst - vriendelijke en kundig personeel! En is er een artikel niet dan wordt er toch nog meegedacht waar je het eventueel kan vinden!

ChantalB89 10-08-2017 Via de website gekocht

Ik koos voor coolblue omdat het de goedkoopste wasmachine had en hun ook zorgen dat het op de eerste verdieping kwam.

JMCW 10-08-2017 Via de website gekocht

Aan te bevelen

Duidelijke site. Groot assortiment. Levering snel en je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zending.

RHuisman 10-08-2017 Via de website gekocht

Redelijke prijs en vooral geweldige service

Coolblue is weliswaar niet de allergoedkoopste, maar de service is geweldig. Indien nodig is terugsturen geen enkel probleem en de levering is altijd in orde.

Carry 10-08-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!

Een koffie-loze dag is op deze manier helemaal niet nodig. Apparaat kapot op maandag, via Coolblue een nieuwe geregeld, dinsdag weer gewoon aan de koffie. Makkelijk te regelen en Topservice

Tol 10-08-2017 Via de website gekocht

Altijd snelle levering

De producten die wij bij coolblue hebben besteld zijn altijd supersnel in huis. We hebben er tot nu ook geen problemen mee gehad.

Gerda de Haan 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede producten, en de service is ongeëvenaard.

Coolblue; een paar kenmerken. Goede overzichtelijke internetpagina, goede producten, een humoristische benadering van het hele aankoopproces. Beloftes worden nagekomen, leveringen zij snel en de service is top!

Rukiye 10-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Bezorging werd keurig aangekondigd. Bezorger belde vijf minuten voor aankomst. De twee bezorgers waren zeer vriendelijk en toonden zich kundig: zij gaven tips over gebruik van machine. Verder benadrukten ze dat als ik niet tevreden zou zijn of zaken toch niet goed genoeg waren, ik kon bellen en het nog aangepast kon worden. Kortom, perfecte service!

Pien 10-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mooie prijs!

Nergens deze Eastpak Out of office rugzak voor deze mooie prijs. Volgende dag in huis. Precies op tijd.

Fam koppelaar 10-08-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

De overzichtelijke website. De prijzen en de service. Netjes op tijd geleverd. Oude wasmachine meegenomen. En nieuwe geplaatst.

Jan Willem van der Heijden 10-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service nadat ik een bestelfout had gemaakt!

Nadat ik één product teveel had besteld, heb ik Klantenservice gebeld en is de extra bestelling probleemloos geretourneerd en de betaling terug geboekt op mijn rekening.

Roy 10-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product

Ik heb besloten de aanschaf via Coolblue te doen omdat ze je goede service bieden en wanneer ik niet tevreden zou zijn, ik het product kan retourneren zonder verdere kosten. Zo had ik de mogelijkheid om het Accesspoint ook daadwerkelijk te plaatsen en te zien of deze zou bevallen.

Amp 10-08-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat

Bestellingen worden heel snel opgepakt en afgehandeld. In de avond besteld, om 9 uur afhalen bij een PostNL punt.
Bezorgen via PostNL ging wat minder goed. Het bezorgwindow was van 14:30 - 16:30. helaas bleek de bezorger al om 13:45 aan de deur te zijn geweest.

lpw2011 10-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Het klopte inderdaad: vandaag besteld morgen in huis! E-mailbevestiging en track & trace handig om je pakker te volgen.

mark1962 10-08-2017 Via de website gekocht

INDERDAAD !!! Geweldige service. #Onder de indruk#

Wat een geweldige service. Goed bereikbaar, goed te woord gestaan en direct geholpen. Kleine details maken het super, b.v. Wilt u muziek tijdens het wachten ?
Zo kan het dus ook. Voorbeeld voor veel andere bedrijven. Bedankt.

Stijn 10-08-2017 Via de website gekocht

Super service en snelheid!

Coolblue heeft een mooi aanbod aan producten en dit was de eerste keer dat ik iets bij hen heb besteld (ik had altijd het idee dat Coolblue een beetje een rare kwibus was). Het product, een nieuwe koelkast, op maandagavond vlak voor 23 uur besteld en zoals aangegeven de volgende middag (!) bezorgd. Natuurlijk zie je dit steeds vaker bij internetwinkels, maar voor een koelkast toch aardig bijzonder. Ik woon in Amsterdam centrum op een plek die lastig te bereiken is met de auto laat staan bestelbus. Op de dag zelf kreeg ik een tijdvak van 3 uur aangewezen waarin mijn bestelling zou worden bezorgd, later op de dag kreeg ik nog een keer een bericht op mijn telefoon met een vrij strakke tijdsaanduiding (in dit geval 15.25). Afgezien dat het heel netjes is dat je uiteindelijk nog een specifiekere tijd krijgt (en dus niet 3 uur thuis hoeft te wachten) waren de bezorgers er ook daadwerkelijk stipt om die tijd! De bezorgers hebben met man en macht de koelkast door het smalle trappenhuis weten te manoeuvreren en de koelkast op twee hoog gekregen, op de terugweg namen ze mijn oude koelkast weer mee. Ik ben erg tevreden over alle aspecten van deze webwinkel: de service, snelheid en het aanbod, ik ga zeker vaker bij hen bestellen!

Dick 10-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima shop doet wat het zegt. Kan iedereen aanbevelen om zijn aankopen hier te doen.
Alles voor een glimlach.

Mar 10-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging door vriendelijke bezorgers. Wat ook handig is is dat je dmv email, sms en telefoon op de hoogte wordt gehouden van de bezorgtijd (tot op een uur nauwkeurig) Zou hier alleen al vanwege de goede service opnieuw bestellen.

Jacqueline 10-08-2017 Via de website gekocht

Zelfs sneller dan gepland!

Vrolijke medewerkers, zowel aan de telefoon als bezorgers. Geweldige communicatie. Vooral rondom de planning, daar kunnen nog veel bedrijven van leren. Een telefoontje of ik al thuis was, zorgde er voor dat mijn wasmachine 15 minuten vóór de geplande tijd geleverd werd. Oude wasmachine weer mee en geen snipper van de verpakking achtergelaten. Zelfs de droger plaatsten de bezorgers even voor mij op de wasmachine terug.

Ed 10-08-2017 Via de website gekocht

afspraken worden perfect na gekomen

onze 2de bestelling liep weer perfect. Tv voldoet meer dan wij verwacht hadden. Volgende keer weer Coolblue

P. Iddy 10-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle verzending en goede service.

Geweldige webshop, alles zeer snel te vinden en alles duidelijk omschreven. Vele betalingsmogelijkheden. Zeer snelle levering.
Top!

Nellie Aschenwald 10-08-2017 Via de website gekocht

Een heel groot assortiment. Alles heel gemakkelijk te vinden. Heel veel keuze en snel thuis bezorgd.

Frank 10-08-2017 Via de website gekocht

goeie service

je word altijd netjes en op tijd geholpen.
had een probleem met aflever adres en zij hebben mij meteen geholpen en het gecorrigeerd.

Eraldo 10-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering,geen verzendkosten en goed product geweldige winkel
ik zou zo weer wat bestellen toppy

Zorgman 09-08-2017 Via de website gekocht

top service en lekker snel

makkelijke site, makkelijk bestellen alles wat je nodig hebt is aanwezig en snel te leveren en goede kwaliteit

Harrie en Corrie 09-08-2017 Via de website gekocht

Super blij met mijn tv

Snel keuzemenu, goede omschrijving, volgende dag gebracht, makkelijk zelf te installeren, een geweldig helder beeld.

Smeagol 09-08-2017 Via de website gekocht

Super geweldige service!!

Zeer gebruiksvriendelijke site! Alle info is gemakkelijk terug te vinden. Je kan gemakkelijk alle producten bekijken en vergelijken. Supersnelle levering in prima staat!

Peter de P 09-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service.

Betrouwbare site, met gevoel voor humor. Langer wachten op je bestelling, hoe kom je erop...
Verder, hoewel de betaling in eerste instantie niet goed leek te gaan, is het automatisch toch goed gekomen en de bestelling toch de volgende dag geleverd. Puike service, want de dame van de klantenservice zou hier op blijven letten (om 23.00 uur!!) en dat is gelukt!

pieter 09-08-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle levering

gemakkelijk bestellen, goede internet website, goede uitleg over producten, garantie en service en snelle levering

JH 09-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Prima service, netjes van te voren de tijd aangegeven, vriendelijke mannen......extra service verleend door de droger er voor mij op te plaatsen

Prima service! 09-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Prima service!
Beter kan niet!
Er waren moeilijkheden waar Ziggo maar ook Samsung niet uitkwamen. Ik kon het toestel zonder problemen ruilen bij Coolblue.

Kimberly 09-08-2017 Via de website gekocht

Mooie wasmachine gekocht!

Coolblue is altijd netjes, vriendelijk en de service is top. De bezorging van mijn wasmachine verliep niet vlekkeloos maar Coolblue heeft dit goed opgelost! Ze snappen het probleem en waar je op zit te wachten als klant! Bestel graag bij hun!

Carolien 09-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare levering

Coolblue is een prima winkel met een goede website. De levering verliep ook uitstekend en naar afspraak!

Ron van der Poel 09-08-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf

Coolblue begrijpt wat de klant wil. Gemak en duidelijkheid.
Je hoef maar een product te kiezen en ze hebben er een video bij met de uitleg van het product,
Ik vind dat prettig , want ik heb een hekel aan lezen.
Het enthousiasme straalt dit jonge bedrijf goed uit en gun ik het ze om mijn aankopen bij hen te doen.

MH 09-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

Gebruiksvriendijke site met voldoende info, snel geleverd en vriendelijke en goed geinformeerde monteurs/bezorgers

Kees 09-08-2017 Via de website gekocht

Rervice is goed

De webshop is goed en duidelijk service is goed s'avonds besteld de andere dag geleverd en op zn plek gezet en aangesloten

KC 09-08-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar!

Leverproces en de informative eromheen zijn echt top. Wel jammer dat je de bezorgdatum niet kostenloos zelf kunt kiezen. Nu werd het pakketje bezorgd terwijl ik er niet was, dat had ik vooraf kunnen zeggen... maar daarvoor wil ik natuurlijk niet betalen :-)

- 09-08-2017 In de winkel gekocht

top service

wasmachine kapot in het weekend vandaar gelijk nieuwe besteld,
keurig gelijk maandag nieuwe geleverd je werd keurig op de hoogte gehouden van de aflevertijd
en de jongens hebben keurig twee hoog gebracht en aangesloten.
tevens namen ze de oude machine weer mee, top service

G ten Napel 09-08-2017 Via de website gekocht

Levering is goed verlopen!

Coolblue is een betrouwbare webshop, goede service en klant vriendelijk personeel. Heb je een probleem dan lossen ze het snel voor je op.

AveevA 09-08-2017 Via de website gekocht

Opnieuw een goede ervaring met Coolblue!

Ik vind de positieve uitstraling en de klantvriendelijkheid van zowel website als levering bijzonder prettig en uitnodigend. Het is niet een vernisje dat over alles heengelegd is, maar deze kwaliteit is daadwerkelijk ervaarbaar door de aanpak van servicemedewerkers.

Joram de Wilde 09-08-2017 Via de website gekocht

Super service! Snel en vriendelijk!

Ze waren snel met leveren, later iets defect aan mijn toetsenbord, opgestuurd, dezelfde week zonder vragen of lastige bureaucratie een gloednieuw exemplaar gekregen. Klantenservice was ook top. Ik ben heel blij met Coolblue... al voor de zoveelste keer👍👍

Numismatz 09-08-2017 Via de website gekocht

Prima kwaliteits prijs verhouding

Correct en snel, goede prijs/kwalteits verhouding en volledige informatie via de website, daarom aan te bevelen.

Marjanka 09-08-2017 Via de website gekocht

Super

Snelle levering, humoristische begeleiding bij het wachten en een fantastische doos! Een sensatie om uit te pakken en het product was ook nog top!

Rob R. 09-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!!!

Fout artikel besteld, deze werd weer teruggenomen door de bezorger. Via de servicedesk een ander besteld, was zeer snel geregeld en de volgende dag (zondag!) al in huis!
Hulde aan alle toegewijde medewerkers bij Coolblue..

Eddy 09-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige Winkel!!!