Sandra 16-06-2021

Coolblue is heel gebruiksvriendelijk, je kan heel gemakkelijk producten gaan vergelijken. Tips meekrijgen die helpen bij de keuze van het apparaat.

Luc 15-06-2021

Snelle en correcte levering. Product van hoge kwaliteit. korting voor tweede kans mooi meegenomen.

CathyC 14-06-2021

Perfectie bestaat niet maar Coolblue komt toch heel dichtbij. Ben fan van de bakfietslevering maar bovenal van de top klantenservice.

Chiel 14-06-2021

Duidelijke communicatie
Vlot plannen van leverdatum
Tijdig verwittigen van komst
TOP-service

Jorien 14-06-2021

Gemakkelijk te filteren, goede vergelijkingsfunctie, snelle levering, goede garantieperiode, competitieve prijzen

Alexander 14-06-2021

Ik had 2 bbq roosters besteld 47 cm en 57 cm
Die ik gemakkelijk op de website coolblue.be heb kunnen vinden , zoals gewoonlijk is de levering ook de volgende dag gebeurt en alle info dat een klant nodig heeft is ook doorgestuurd geweest via mail .

1 enkel minpuntje , de dozen waar de roosters in kwamen waren veel te groot ik had er 7 à 8 roosters kunnen insteken

Kiji 14-06-2021

Ruie keuze en zelfs als je al eens een foute bestelling doet, dan nog helpen ze om te ruilen.

Julie 14-06-2021

Geweldige service. De levertijd is exact zoals aangegeven werd voor aankoop.
Duidelijke mailing, directe opvolging.
Coolblue doet wat het beloofde!

Bruno 14-06-2021

perfecte dienstverlening, prima producten, leveringen zeer punctueel

françois 14-06-2021

Uitgebreide keuzemogelijkheid. Interessante en eerlijke prijzen. Eenvoudig aankoopsysteem.

Ankie 14-06-2021

Snelle en correcte service.
Snel antwoord van de klantenservice.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Guy Verschuere 14-06-2021

Steeds prompte levering. Prima website met groot aanbod en handige filters, je vind er steeds alles wat je nodig hebt.

J 13-06-2021

1 dagje later dan gepland, maar goed op tijd verwittigd en duidelijke info over de aangepaste levering

Christof 13-06-2021

Heel gebruiksvriendelijk, makkelijk overzicht, mogelijkheid tot vergelijken..... kortom .... ideaal

David 13-06-2021

Perfect geleverd en op tijd. Zeer tevreden over de aankoop van mijn Nikon-camera

AJ 13-06-2021

Snelle en goede afhandeling van de aankopen. Duidelijke info mails na de aankoop. Super vriendelijk begeleiding bij afhalen.

jeanne 13-06-2021

van daag besteld morgen al geleverd dit is zeer snel geleverd bestelling prima verpakt en op tijd geleverd
product van goede kwaliteit

Luc 13-06-2021

Heel vlot kunnen zoeken, kiezen en bestellen. Goed product waar de handleiding wel wat klein uitviel. Een link plaatsen naar een online handleiding als extra service zou een 10 gegeven hebben.

Jana 13-06-2021

Ik kies steeds met veel plezier voor Coolblue omwille van de super klantenservice. Geen vraag is te veel en er wordt geen moeite gespaard om je verder te helpen. Goed bezig daar!

Debby 12-06-2021

Super handige site om een toestel van 2021 te vinden met een goede camera. Dit maakt de site beter dan de concurrenten

Marcel 12-06-2021

Toch wel altijd dik in orde bij die mensen... en nu leveren ze kleine pakjes met de fiets. TOP

Els Anthierens 12-06-2021

Stipt afgeleverd volgens afspraak, goed verpakt en op deze manier super gemakkelijke manier om aan te kopen. Aan iedereen aan te bevelen...

Jan 11-06-2021

Goed product, snelle levering en duidelijke opvolging via 'track & trace'. Je weet vrij precies wanneer je levering verwacht wordt. Top!

Glenn_Vr 11-06-2021

Snelle en correcte levering zoals beloofd. Ondanks dat vanwege de coronapandemie het online winkelen zo gestegen is, doet Coolblue zijn job uitstekend!

Leoc 11-06-2021

ik vind dat coolblue altijd de beste service heeft , ook snelle levering en heb nooit iets terug gestuurt