Deze score is berekend op basis van 3465 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

W. Hiemstra 19-02-2018 Via de website gekocht

De website, service en het hele bestelproces is super.

De service en de snelle levering zijn gewoon geweldig. Je wordt enorm goed op de hoogte gehouden als je iets besteld hebt. En ze doen er alles aan om zich te verbeteren door constant feedback te vragen aan klanten.

Melle 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, uitstekende service, goede prijzen.

De site is overzichtelijk en je kunt makkelijk de producten met elkaar vergelijken. Als je dan een keus hebt gemaakt is de bestelling een appel en een ei en de levering de volgende dag.

R de Waal 19-02-2018 Via de website gekocht

Super service

Super eenvoudig bestellen en keurig op tijd afgeleverd. Je ontvangt een tijdsblok van 1 uur, dus je hoeft niet heel de dag te wachten. Service was super, ik mocht niet eens de stekker in het stopcontact steken, dat wilden de bezorgers zelf doen. Achteraf kreeg ons zoontje nog een ballon, een kleinigheidje, maar super attent!

MMW 19-02-2018 Via de website gekocht

uitstekende service!

Het was super makkelijk om een product te bestellen. Ik kon makkelijk vergelijken met producten die ik nodig had.

Wat ik super goed vond was de service bij het bezorgen. Je kreeg veel informatie over hoe laat dit bezorgd werd en werd ook gebeld als de monteurs onderweg zijn. Binnen 10 minuten was mijn droger boven en aangesloten! echt top service!!

Ad 19-02-2018 Via de website gekocht

Magnetron besteld en dezelfde dag geleverd

Mijn vorige bestellingen bij Coolblue liepen al gesmeerd maar de laatste ging wel erg snel, Tussen bestelproces online en bezorging zaten slechts enkele uren.

Sanne 19-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snelle service

Onze wasmachine was kapot. Om 19:00 uur besteld en de volgende morgen stond de nieuwe wasmachine geïnstalleerd en wel om 11:00 uur al weer te draaien! Super blij mee.

Joys Veldkip 19-02-2018 Via de website gekocht

Super notificatie

Nadat ik mijn email had achtergelaten, werd ik op de hoogte gesteld over wanneer het product weer op voorraad zou zijn.
Na het ontvangen van deze notificatie heb ik het meteen kunnen bestellen en de volgende dag werd het gratis bezorgd. Ik ben helemaal gelukkig!

Mw FR 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Binnen een dag geleverd, oude modellen meegenomen en uitleg over de nieuwe modellen. Prima service!!

Mir 19-02-2018 Via de website gekocht

Super service

De service van coolblue kunnen veel winkels nog van leren de bezorging is top de klantenservice is top onze levering was niet compleet toen ik er voor belde ston volgende dag al op de stoep en we kregen nog een hand geschreven kaart omdat we zijn verhuisd

Tim vd aa 19-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette service

Zeer netjes en bezorgen alles netjes op tijd nooit problemen mee gehad. Klantenservice is ook top niks van op aan te merken

M. Massop 18-02-2018 Via de website gekocht

Nog nooit zo snelle levering gehad

Koop tegenwoordig als het even kan bij Coolblue. Vind hun service dat je voor bijbetaling een supersnelle levering kan krijgen echt top. Heeft me een keer enorm uit de brand geholpen toen 's avonds bleek dat ik voor 11 uur de volgende ochtend een nieuwe beamer nodig had. Verder is het eigenlijk niet belangrijk, maar ik word blij van hun teksten op bv de dozen :).

Anoniem 18-02-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en zeer snelle levering

Op zondagavond een Siemens wasdroger gekocht. Maandag morgen om 7:40 werd deze al gebracht en geïnstalleerd (oude wasdroger werd netjes me rug genomen).

BramD 18-02-2018 Via de website gekocht

Waarom ik nooit meer iets bestel bij Coolblue

Op zaterdag een rugzak besteld bij Coolblue. Wordt zondag al geleverd, mooi! Ik krijg een mail met een verzendbevestiging en zie dat het pakje wordt bezorgd op een adres waar mijn dochter vroeger woonde (?!). Hoe komt dat? Welnu, 2 jaar geleden heb ik eens een laptop besteld voor mijn dochter en bij haar laten afleveren. Sindsdien heb ik andere bestellingen gedaan, zijn allemaal op mijn eigen adres aangekomen. Maar goed, even rechttrekken, want mijn dochter woont daar niet meer.
Coolblue gebeld en verteld wat er aan de hand is. Ze begrepen er niets van, in mijn 'persoonlijke gegevens' komt dat oude adres van mijn dochter niet eens voor. Maar ja, niets aan te doen, nee, het pakje terughalen kon niet. De bewoners van dat adres zouden het wel weigeren dachten ze, en dan zouden ze mijn geld wel terugstorten.
Dag erna komt er een mail van Coolblue klantenservice. 'Vanuit mijn collega heb ik vernomen dat je je bestelling graag had willen annuleren.' Maar het pakketje is al afgeleverd, zeggen ze dan. Ik mag het gewoon terugsturen. Sukkels.
Die nemen hun klanten echt niet serieus.

Officiele reactie van Coolblue 19-02-2018

Beste Bram,

We vinden het ontzettend vervelend om te horen dat de bestelling die u heeft geplaatst naar een foutief adres gestuurd is. Tevens vinden wij het onwijs spijtig om te horen dat het daaruit voortgekomen contact niet verlopen is zoals je van ons had mogen verwachten.

Wij zouden dan ook graag willen kijken of wij tot een passende oplossing kunnen komen. Je kunt hierover contact met ons opnemen door het ordernummer met een korte toelichting te versturen naar geenglimlach@coolblue,nl. Dan helpen wij jou graag verder.

Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons weten in de e-mail.

JeroenG01 18-02-2018 Via de website gekocht

Super service!!

Overzichtelijke shop, veel keuze en topproducten. Prima service. Gevarieerd aanbod met goede filtermogelijkheden om tot de juiste keuze te komen.

Max 18-02-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Competitieve prijzen, snelle levering en zeer goede service ook na de levering (mails met tips en handleidingen m.b.t. jouw bestelling)!

Thomas 18-02-2018 Via de website gekocht

Super fast delivery

Easy ordering process. Very nice explanatory and informative comparison between the choices/products. Same day delivery.

Joke 18-02-2018 Via de website gekocht

Super tevreden

Nog nooit eerder bij Coolblue besteld, ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben! Overzichtelijke site, veel keus en snelle levering. En fijn dat je meteen de benodigde randonderdelen mee kunt bestellen. Groot compliment voor de vriendelijke bezorgers werd netjes van tevoren gebeld en werd mij netjes uitgelegd wat de moglijkheden voor aansluiten van de apparstuur zijn. Namen ook het oude apparaat mee. Ik ga in het vervolg meer bij Coolblue bestellen want service en vriendelijkheid vind ik ook belangrijk!

Poul 18-02-2018 Via de website gekocht

Ik ben blij

Aanbieding van externe harddisk voor Mac computer Uitstekende aftersales, zeer behulpzaam bij het uitvogelen van de installatie!

Michel 18-02-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke, snelle, humoristische service

Hele grote duim voor Coolblue ivm. supervriendelijke, snelle en nuttige service op alle fronten: toffe, humoristische klantenservice, heldere communicatie over de bezorg planning en het tijdvak (waardoor ik niet een hele dag hoef vrij te nemen), de gebruik tips na de bestelling, vrolijke kerels die de loeizware wasmachine weghaalden en een nieuwe naar beneden brachten en installeerden. En 'n persoonlijk kaartje als nazorg door contact met klantenservice! Die zelfmaak confetti hebben ze verdiend!

Aimée 18-02-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk webshop en super service

Coolblue heeft niet alleen een super snelle service ook het aanbod in producten is te gek. Op gebied van electronica bieden ze de beste producten aan in allerlei prijsklassen. Ik ben fan! :)

Cor houweling 18-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering prima verpakt

Snelle levering zelfs op zondag dat maak je zelden mee. En ze hebben veel goede producten waar je uit kan kiezen goede merken. Het is mijn eerste bestelling dus hoe de service is als er wat mis is met het product dat weet ik nog niet

M. 18-02-2018 Via de website gekocht

Subtiele maar ruime fototas

Snelle levering van een hele mooie fototas. Nog beter dan op de foto's. Handig met een extra tas voor je camera. Ik wilde graag een subtiele tas als vrouw. Dat is het zeker. Niemand valt het op dat je met je camera loopt! Missie geslaagd!

E.Nijwening 18-02-2018 Via de website gekocht

, Netjes voor de deur op de 1e etage afgeleverd. Klasse!

Op de site was het gemakkelijk en bestellen. Ondanks dat er wegwerkzaamheden in de straat waren is het product voor mijn deur afgeleverd. Klasse!

Mary Visscher 18-02-2018 Via de website gekocht

Wasdroger en airfryer gekocht

Vorige maand een droger laten plaatsen hele nette jongens het was ook snel gebeurt en netjes tekst en uitleg over de droger gegeven en goed geplaatst deze week een airfryer gekocht die was er ook de andere dag al die zijn we nog aan t uit testen maar t begin is er en dat bevalt al prima Cool Blue ik ben er blij mee .

Poulus Verhagen 18-02-2018 Via de website gekocht

Verkeerde voorlichting in bezorging bij mij thuis

Het blijkt dat als je op een eiland woont je plotseling aan de andere kant van de wereld woont
terwijl er 16 uur per dag een boot vaart ,maar je krijgt wel wat je bestelt 3 dagen later bezorgt

Jesse 18-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle levering en goede communicatie. Product goed verpakt, alles compleet. makkelijke website met kloppende beschrijving van product!

Rob 18-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Heel groot assortiment en de volgende dag al in huis.
echt super.
Alles is makkelijk te vinden op de site.
Veel voordeliger dan op andere site's

Elly 18-02-2018 Via de website gekocht

Kiezen,betalen,hebben!

Kruimeldief stuk, verbrand door het opzuigen van een heet kooltje dat uit de kachel viel. Stom natuurlijk. Maar...... niet getreurd..... ff gauw op de site bij cool blue de “Beste koop” opzoeken.
Niet eens de duurst 😀....bestellen.... betalen....en savonds komt meneer cool blue aan de deur.... en daar is weer een nieuwe kruimeldief. Super.....alsof er nooit iets is gebeurt! En deze blunder hoef ik dus ook aan niemand op te biechten👍

Chiel 17-02-2018 Via de website gekocht

misleidende reclame

Vandaag een vriezer besteld bij CoolBlue omdat ze op zondag leveren.
Stond duidelijk dat deze de volgende dag (zondag) geleverd zou worden.
Na bestelling en betaling staat er in eens dat hij maandag geleverd wordt.
Klantenservice geeft aan dat het maximum voor de zondag is bereikt, om 18:30u.
Vervolgens staat er om 23:00u nog steeds op de website dat voor 23:59 besteld zondag wordt geleverd.

Officiele reactie van Coolblue 18-02-2018

Beste Chiel,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat jouw bestelling niet direct de volgende dag is geleverd. Normaliter worden de geplaatste bestellingen meteen de volgende dag geleverd. Echter wanneer dit een groot product bevat, kunnen wij deze producten enkel van maandag tot en met zaterdag leveren.

Natuurlijk willen wij de grootte van het bestelde product graag controleren en daarbij jou van een eventuele compensatie voorzien. Je kunt hierover contact met ons opnemen voor het ordernummer met een korte toelichting te versturen naar geenglimlach@coolblue,nl. Dan helpen wij jou graag daar verder.

Toine Horsten 17-02-2018 Via de website gekocht

Geen gezeur omruilen écht zonder gezeur!

Coolblue schermt erg met zijn service en dat is volkomen terecht! Ze werken met mooie korte tijdblokken voor de afgesproken levering en ze houden zich daar stipt aan. Vriendelijke jongelui pakken in een mum van tijd de wasmachine uit en installeren snel een vakkundig de nieuwe. De oude machine is dan al in de vrachtauto verdwenen. Tot slot wordt een aantal afleverchecks uitgevoerd en wordt de machine uitgelegd. Na een uurtje bleek ik (volkomen eigen schuld!) bij nader inzien eigenlijk een ander model te willen. En inderdaad: géén gezeur! Alleen "wat jammer dat u niet tevreden bent" en de volgende dag kwamen ze hem ophalen. En uiteraard draait mijn nieuwe machine inmiddels overuren!

Ronald 17-02-2018 Via de website gekocht

Stipt op tijd!!

Binnen 24 uur een Bosch zaagmachine besteld en geleverd. Nette bezorger en 5 minuten voor de levering een telefoontje. Klasse.
Minpuntje van Coolblue: ik probeer me steeds te registreren maar het lukt maar niet. Willen ze mij niet als klant? Zelfs met de helpdesk gebeld, maar geen oplossing.
Andere zoekmachine geeft ook geen resultaat.

Kelly 17-02-2018 Via de website gekocht

Alles prima verlopen!

Van de bestelling (20u) tot de levering 's anderendaags (8u30) is alles TOP verlopen: bestellen gaat vlot, prima informatie over het tijdstip van levering en vriendelijk en behulpzame medewerkers die alles komen leveren en plaatsen. Super!

Dolores 17-02-2018 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Na eerst in de winkel goed advies te hebben gekregen heb ik later thuis het product besteld omdat ze het niet op voorraad hadden in de winkel. Erg blij met het advies en product

J.Kokje 17-02-2018 Via de website gekocht

Is ok

Alles is prima als je particulier besteld, volgende dag s' avonds thuis. Als je zakelijk besteld, dan heb je niks aan. Geen een winkelier heeft zin om tot 21.00 wachten op pakketje.

Marielle de haas 17-02-2018 Via de website gekocht

Super blij met service coolblue.

Na een negatieve ervaring met concurrent media markt. Die veel beloven maar weinig na komen. Heb ik mijn wasmachine besteld bij Coolblue. Wat een service. Besteld al snel een mailtje dat bestelling ontvangen was. Vervolgens was er steeds contact met coolblue via mail ,sms. Ze beloven en komen na de volgende dag werd de machine besteld. Een half uur van te voren een sms dat ze onderweg waren vervolgens een belletje van de bezorger. Wasmachine werd keurig afgeleverd uitgelegd en aangesloten door nette en aardige medewerkers. Oude machine werd meegenomen en ik kon eindelijk beginnen aan die eindeloze was.

Marcel 17-02-2018 Via de website gekocht

Beloofde compensatie en telefoontje niet gehad!

Bestelling op zaterdag middag werd echt niet zondag geleverd !!!! Maar woe pas ...en dat hoor je pas nadat je betaald hebt ! Dus gebelt ...en we zouden nog teruggebeld worden voor compensatie! Er wordt nog steeds reclame gemaakt voor deze service ! Nou ik was fan van coolblue maar ze zijn erg gezakt in klantvriendelijkheid

Officiele reactie van Coolblue 18-02-2018

Beste Marcel,

Onze oprechte excuses dat jouw bestelling pas woensdag is geleverd terwijl je de bestelling op een zaterdag hebt geplaatst. Wij balen enorm van de extreme vertraging! Natuurlijk kijken wij graag met jou mee naar een gepaste oplossing en compensatie.

Het is absoluut niet de bedoeling dat onze klanten zo lang wachten op hun bestelde producten. Wij willen zeker niet de verantwoordelijkheid bij de klant neerleggen waarbij je zelf weer contact met ons diende op te nemen. Dit is niet de service die onze klanten van Coolblue gewend zijn.

Uiteraard willen wij jou alsnog voorzien van de beloofde compensatie. Graag zien wij jouw ordernummer met een korte toelichting in een e-mail tegemoet. De e-mail kun je versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben betreft de levering en onze service, dan vernemen wij dit graag in de e-mail.

Winny 17-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Wat word beloofd word gedaan. Geweldige bezorgers zelf een presentje voor mijn zoontje. Alles netjes geïnstalleerd en de troep weer meegenomen. Duidelijke tips eb informatie.

Legeintje stephaan 17-02-2018 Via de website gekocht

Vlugge correcte levering door bekwame vriendelijke mensen

Gewoon even geprobeerd hoe het is met Coolblue en this uitstekend verlopen
Ben heel tevreden
Dank
Voor herhaling vatbaar

HugOKE 17-02-2018 Via de website gekocht

Time is money.

Op een tiental minuten een kruimeldief vergeleken, beslist, betaald en binnen 24 uur geleverd ... klaar. Een bezoek aan een winkel in de stad kost minstens een halve dag.
Het product voldoet bovendien prima.

R.Vreedenburgh 17-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering,fijn dat je weet hoe laat de levering is,vriendelijke jongemannen die de wasmachine plaatsten en de oude meenamen.

Michaela 17-02-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Volgens Kieskeurig een goede keus, zeer tevreden over bestelling en levering. Perfect op tijd en vriendelijke bezorgers!

Lotte 17-02-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Coolblue is zeer betrouwbaar + snelle levering en ze hebben zo veel mogelijkheden om te bestellen dus zeker hier bestellen

Cor Haaksman 17-02-2018 Via de website gekocht

Coolblue zegt wat ie doet en doet wat ie zegt!

Duidelijke, snelle webshop. Goede vergelijkingsmogelijkheden. Eenvoudig en helder bestel-en betaalproces. Zeer stipte en heldere communicatie/berichtgeving over verzendproces. Uiterst vriendelijke en behulpzame, nette bezorgers met schone bus!

Jurian Buitink 17-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en een geweldige service

in de middag besteld en de volgende dag al binnen geweldig netjes verpakt zodat het product niet kan beschadigen

Wijnand 17-02-2018 Via de website gekocht

Coolblue biedt TOPservice

In 2018 kocht ik een Samsung Gear3 Classic en een IPad 2017 bij Coolblue.nl. Zowel de smartwatch en de iPad werden binnen 30 dagen goedkoper op de website aangeboden. Coolblue stortte zonder problemen het prijsverschil terug op mijn rekening. Ik hoefde niet te overtuigen, alles werd snel afgehandeld en het geld stond 3 dagen later weer op mijn rekening. Dat noem ik nog eens service! Tot mijn spijt bieden de winkels in mijn regio dit klantvoordeel niet... 'Vroeger', was het zo dat je naar de winkel in de buurt ging omdat je de mensen kende en kocht op basis van een goed servicevertrouwen... In deze tijd doen internetwinkels zoals Coolblue het op dat vlak beter.

pbr59 17-02-2018 Via de website gekocht

boven verwachting

Heel snelle levering, uren eerder dan verwacht. Prijs is concurrerend, erg goed.
Ruime Keuze mogelijkheden op de website

rescue622 17-02-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd kopen met prima service

Een prima website , goede service vriendelijk te woord gestaan , snelle levering en gratis verzenden.

Michiel Ouwersloot 17-02-2018 Via de website gekocht

professionele service

Een gebruiker vriendelijke webshop met duidelijke review's en goede omschrijving wat het produkt precies kan en dat helpt enorm bij de keuze.

Hubert Eerdekens 17-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Goede informatie over de producten, Overzichtelijk aanbod. Gemakkelijk om te bestellen. En de dag erna geleverd, zoals beloofd.

Klaas 17-02-2018 Via de website gekocht

Wat een snelle levering.

Coolblue levert zeer snel en heeft een grote sortering hoogwaardige producten. De service is uitstekend.