Michiel 26-01-2022

Super vlotte bediening, je kan makkelijk vergelijken en supersnelle levering.
De levering was iets later dan voorzien maar ook hiervan werd ik correct op de hoogte gehouden.
TOPSERVICE

Bram 26-01-2022

De site is duidelijk en gemakkelijk te gebruiken. De levering is ook zeer betrouwbaar, maar daar kan soms speling op zitten omdat ze dit uitbesteden aan een derde partij. Over het algemeen meer dan top kwaliteit!

guido 25-01-2022

Snelle vlotte levering, en product zoals verwacht, moet niet meer zijn hé.
Ook klantendienst heel vlot en handig.

Marc 24-01-2022

Zeer uitgebreid assortiment en heldere omschrijving van de artikels.Snelle levering.

Karina 24-01-2022

Wasmachine besteld, was een dubbelboeking dus wij kregen de wasmachine niet meer. Niks te horen gekregen dus zelf gebeld. 2 dagen voor niks naar België gegaan (benzinekosten €100). Nogmaals gebeld en te horen gekregen dat we de wasmachine dan dinsdag zouden krijgen. Ik kreeg maar geen mail, dus nog een keer gebeld. Bleek dat de wasmachine toch NIET beschikbaar was, terwijl ik VIER keer heb nagevraagd "kunnen we nu wel zeker weten dat de wasmachine komt en er niet weer voor niks zijn?). VIER keer te horen gekregen dat wij dit zeker krijgen. Te horen gekregen dat we een nieuwe wasmachine kunnen kopen en maar 10 euro korting krijgen. TIEN EURO, terwijl wij alleen maar verkeerde informatie krijgen, niks te horen krijgen over dubbele boekingen of dergelijke. Als wij zelf niet gebeld hadden dan hadden we nu niks geweten en dinsdag weer voor NIKS in België gezeten. Wat een achterlijke en belachelijke service. Echt nooit meer bij jullie bestellen.

line holvoet 24-01-2022

Site is heel gebruiksvriendelijk en geeft de nodige informatie over het product. Heel snelle en correcte levering. Mooie prijs.

Evi 23-01-2022

Prima service. Bestelde product nog maar net in huis maar lijkt prima keuze.
" We doen alles voor een glimlach." En dit klopt...;) Zie je ...;)... weeral...;)
Overzichtelijke website ondanks het grote aanbod. Levering volgende dag is ook werkelijk de volgende dag...op de fiets...wel met motortje gaf koerier toe. Coolblue voelt vertrouwd en ìs te vertrouwen.

eliane 23-01-2022

Top ! vlotte bestelling voor een computerautist als ik en een zeer vlotte levering, de volgende dag ' s ochtends al !

Ferdinand 23-01-2022

Gemakkelijk te bestellen en levering voor niks geleverd . Werd ook milieu vriendelijk en ook vriendelijk door de persoon die het leverde

Jakke 23-01-2022

De meeste zaken waar ik naar op zoek ben zijn er te vinden en alles heb je snel in huis. Ook de dienst naverkoop werkt vlot.

Philippe 23-01-2022

Coolblue geeft aan wat volgens haar de beste koop is, wat de keuzestress beperkt.
Het gekozen product voldoet dan ook volledig aan de wensen/verwachtingen.

Eren 23-01-2022

Ik ben een leerling en voor een leerling vindt ik deze koptelefoon perfect om te gamen en om muziek te beluisteren en de prijs daarvan is ook goedkoop.

Jan 22-01-2022

Beste webshop by far. Ook uitstekende klantendienst met verstand van zaken die zowel voor als na aanschaf zeer hulpvaardig is. Hier menen ze ook de 'morgen in huis', top.

Marnix 22-01-2022

Coolbleu Gent is een prachtige winkel! Mooi decor met ruime keuze.
Ben hier doelbewust naar toe geweest ipv aan huis levering te kiezen.
Ik kon daar uitgebreid technische vragen stellen die heel vriendelijk en geduldig werden beantwoord.
Een fysieke winkel heeft duidelijk nog altijd een grote meerwaarde tegenover enkel online bestellingen.

ErwinK 22-01-2022

Creditnota ontvangen op 08/01 ! Zelfde dag opnieuw naar de winkel omdat de ontvangen Creditnota per mail niet correct was ! (Je krijgt ook niks bewijs mee als je iets persoonlijk terug inlevert in de winkel ?!) Na een dag of 3 à 4 zou het bedrag op mijn rekening staan. Vrijdag 14/01 gebeld dat 't nog steeds niet op mijn rekening stond (01u05m aan de telefoon gehangen). Daar zei die persoon doodleuk dat 't nog eens 9 zou kunnen duren ?! 18/01 dan een bericht via messenger gestuurd dat ik daar eigenlijk niet mee akkoord kan gaan vermits men mij oorspronkelijk 3 à 4 dagen zei ! Daar krijg ik een antwoord dat de betaling was blijven hangen en 't wel snel in orde zou komen ! 22/01 opnieuw via messenger contact opgenomen dat "snel" ondertussen wel voorbij is ! Ditmaal het antwoord dat de administratie een doorlooptijd heeft van 11 dagen ?! Dus dit zou kunnen betekenen dat (18/01 + 11 dagen = 29/01) mijn vraag ten laatste op 29/01 zou kunnen behandeld worden (en nog niet uitbetaald dan) ?! Momenteel zijn we 22/01 en voor creditnota's opgemaakt per 08/01 vind ik dit in de huidige digitale wereld toch vrij lang en zeker als ze eerst over 3 à 4 dagen spreken.
ErwinK 29-01-2022

UPDATE :
Uiteindelijk de store manager in Winkel Hasselt persoonlijk opgezocht en deze heeft het voor mij opgelost ! Na 2 dagen stond het geld op mijn rekening 👍🏻

JURGEN 21-01-2022

Goede prijs voor tweedekans artikelen. Snelle en efficiënte levering. Goed contact met de cliënt.

Kris 21-01-2022

Ik ben zeer te vreden over Coolblue, elke keer opnieuw bij een aankoop.

Helpdesk is zeer vriendelijk. Altijd veel uitleg over het product dat je koopt.
Vaak zelfs nog eens een filmpje van hun over het product

Ook zeer vlug met alles, bestelling, chat of service in het algemeen.

De producten hier zijn altijd zeer goedkoop, ik zou coolblue een 10 geven mochten ze nog goedkoper worden, dus een wel verdiende 9 😉

Karen 21-01-2022

Bestelling in de namiddag geplaatst, volgende ochtend al geleverd - super !

Charlotte 21-01-2022

Goeie service, doen wat ze beloven. De info bij de producten zijn heel uitgebreid en ze hebben een goed keuzehulp systeem om te ontdekken wat het beste bij je past. Ook moeilijke technologie wordt simpel uitgelegd waardoor iedereen een juiste keuze kan maken, ongeacht hun kennis

Marcel Christiaens 21-01-2022

De aankoop is in orde. Ook tevreden van de aankoop, het toestel stond in de solden, dus de prijs was OK. Ook de levering verliep gesmeerd.

Dirk E 20-01-2022

Altijd topservice: ben al jaren een trouwe klant met niets dan positieve ervaringen. Ook qua opvolging bij reparaties en algemene bereidheid om te helpen zijn jullie ongeëvenaard!

Charly 20-01-2022

Heel tevreden. Enkel de berichtgeving over het leveren klopte niet ( normaal zou het een dag vroeger geleverd worden) maar de vriendelijkheid van de mensen die leverden maakte alles goed.

Stephanie 20-01-2022

Wij kiezen voor onze elektro altijd voor Coolblue. Wasmachine, iPad, haardroger,... Het is altijd leuk als je voor de goedkopere tweedehands optie kan gaan. Vaak gewoon voor uiterlijke imperfecties. De service is gewoon ook top.

Niels 20-01-2022

Beste online winkel ever! SUUPER makkelijk om terug te vinden wat je nodig hebt, filters gaan tot in de details. Nergens anders zie je dat!

Lotte 20-01-2022

Mijn bestelling en betaling op de site ging vlot en gemakkelijk, het pakket werd op tijd geleverd en ik ben zeer tevreden over het product.