Deze score is berekend op basis van 3431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Schuurman 13-06-2018 Via de website gekocht

Super geregeld en snel

De site is overzichtelijk, en de service is perfect, alles snel bezorgd, en de prijzen zijn ook oke.

Eric van Dongen 13-06-2018 Via de website gekocht

Een beetje jammer!

Snelle levering, maar naar het verkeerde adres.

Tijdens het plaatsen van de bestelling merkte ik op dat de adresgegevens verouderd waren. Deze heb ik aangepast terwijl er een product in het winkelwagentje zat. Vervolgens het bestelproces doorlopen, waarbij in mijn ogen het juiste adres voorbij kwam. In de daaropvolgende bevestiging stond nog het oude adres. daar kwam ik pas achter toen het pakketje onderweg was voor bezorging.

In plaats van een poging mijn bestelproces te reproduceren om te kijken of ik idd gelijk kon hebben, werd mij gewezen op de bevestiging die gestuurd was. Ik moest me maar melden bij de bewoners van het oude adres. Laat ik daarmee nu niet op goede voet zijn. Daarnaast leverde Coolblue sneller uit, dan ik de bevestiging in mijn mailbox kon lezen. Niet iedereen zit 24u per dag achter zijn pc. Een beetje jammer dus!

Officiele reactie van Coolblue 16-06-2018

Beste Eric,
Bedankt voor jouw review. Wat ontzettend vervelend dat het niet is gelopen zoals je verwacht had. Natuurlijk is het balen als het adres niet blijkt te kloppen. Helaas kunnen wij tijdens het leveringsproces het adres niet meer aanpassen. Natuurlijk staat de techniek niet stil, wie weet wat ons de toekomst brengt. Helaas is dat te laat voor jouw pakketje.

Marc 13-06-2018 Via de website gekocht

Levering niet conform hetgeen men adverteert

Coolblue adverteert met voor 23.59 bestelt, dag erna geleverd.
Dat kan men dus niet garanderen, heb een combimagnetron op vrijdag besteld, door een sorteerfout pas maandag geleverd.
Na een melding te hebben gemaakt en een vergoeding gevraagd, afgescheept met een louse €10,00 aan een voucher.

Beste Marc,

Dank je wel voor je review. Wat spijtig om te lezen dat je ervaring met Coolblue allesbehalve positief is. Wij hebben afgelopen tijd te maken gehad met een enorm grote drukte als gevolg van het vakantiegeld dat aan veel mensen is uitgekeerd. Dit heeft ertoe geleid dat wij op sommige vlakken steken hebben laten vallen, omdat wij de drukte niet altijd aankonden. Uiteraard is dit geen excuus en streven wij er nog altijd naar om een service te leveren die Coolblue waardig is. Voor jouw lost het op dit moment niets meer op. Jouw combi magnetron is te laat geleverd. Onze klantenservice heeft een gebaar willen maken in de vorm van een voucher. Je geeft aan dat je dit niet voldoende vind. Graag ontvangen wij van jouw een reactie op geenglimlach@coolblue.nl Wellicht dat we je toch nog kunnen verwonderen met een glimlach.

Boy 13-06-2018 Via de website gekocht

Beste (web)winkel die ik ken

Bij Coolblue leveren ze altijd zoals beloofd. Producten die niet goed zijn of niet aan de verwachtingen voldoen kunnen altijd zonder problemen retour worden gestuurd.

ontevreden klant 13-06-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service

Zeer slechte service voor reparatie ,koop n product wat ik nooit heb kunnen gebruiken omdat t niet oplaadt . Nu moet ik minimaal 3 weken wachten op n antwoord
Waardeloos voor mij nooit meer coolblue, drukte is geen excuses

Beste,

Bedankt voor je review. Vervelend te lezen dat jouw product zo snel na aanschaf al kuren vertoont. Op moment dat je een product bij ons aankoopt ga je akkoord met onze algemene voorwaarde en daarmee ook met de garantie voorwaarde. Binnen de fabrieksgarantie heb je recht op een reparatie en die bieden wij je dan ook graag aan. Het mag maximaal 3 weken duren, wij streven erna om alles natuurlijk eerder te repareren. Stuur je het nog op?

Ron 13-06-2018 Via de website gekocht

Wederom perfect volgens afspraak.

Mooi cadeau voor mijn vrouw haar verjaardag, uiteraard zijn zij niet de goedkoopste maar wel diegene die altijd de afspraken nakomen.
Zondag een iPad besteld en maandag voor 12 uur geleverd.
En dinsdag een super blije vrouw😂
Komen altijd keurig hun beloften na en hier wil ik graag iets extra voor betalen.

René Almere 13-06-2018 Via de website gekocht

Winkelen zonder problemen

Al meerdere aankopen gedaan via internet. 100% goed en betrouwbaar. Je weet dat het goed zit. Extra informatie over je aankoop. Gewoon shoppen zonder gezeur.

TiniS 13-06-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment en snelle levering

Op zaterdagmiddag begaf mijn koffiemachine het. Zonder koffie kan/wil ik niet. Op internet op zoek naar een espressoapparaat. Zo Coolblue gevonden. Dit was de eerste keer dat ik bij dit bedrijf bestelde. Ruime keuze op hun website en veel reviews van tevreden klanten. Apparaat besteld en deze werd op de aangegeven tijd op zondagmiddag bezorgd. Keurig en degelijk verpakt. En niet veel later had ik weer koffie!

Gerrit 13-06-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Uitmuntend

Maar zelfde de service mogen ervaren die ze mij bij cool blue elke keer weer opnieuw geven. Heb nu al vaker iets bij Coolblue Eindhoven gekocht en word daar elke keer weer opnieuw als klant is koning behandeld. Zelfs als er aan het product iets niet goed word de service nog een stapje hoger

Monique 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en aanbod!

Ik bestel altijd bij Coolblue omdat de site overzichtelijk is, de levering snel is door servicegerichte mensen. Ook telefonisch zit ik met een glimlacht in contact.

Egbert 13-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goed en snel geregeld

Ik kies voor cool blue vanwege de prettige en snelle manier van afhandelen.En eigenlijk altijd voorradig wat je zoekt en je kan er echt alles vinden.

Wilco 13-06-2018 Via de website gekocht

Ik had graag fooi gegeven

Top service en alleraardigst, Je bent ( helaas ) verrast door de fijne hulp en afhandeling, Hier kunnen andere bedrijfstakken nog veel van leren

Kevin van Middendorp 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Product was makkelijk en snel besteld, de bezorging was ook enorm snel. Geleverde product is in goede staat geleverd

Suzanne 13-06-2018 Via de website gekocht

Prefect!

Goede service, snelle levering zelfs op zondag, heldere communicatie. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Duidelijke en overzichtelijk site waarop je heel handig producten met elkaar kunt vergelijken. Ik ben super tevreden en zal mijn volgende aankoop hier weer bestellen.

Jochem 13-06-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en op tijd

Blij met Coolblue! Goede prijs en correcte levering.
Daarnaast vind ik het erg fijn dat ik het bestelde product kan afhalen in de winkel. Dat is vaak handiger dan thuis afleveren en minstens zo snel.

VPL70 12-06-2018 Via de website gekocht

Was het overal maar zo...

Coolblue is toonaangevend in hoe een online shopping experience moet zijn. Duidelijk, informatief, aantrekkelijk, snel, prima service, leuke communicatie.

Carine 12-06-2018 Via de website gekocht

Super tevreden.

We hebben nu al enkele verschillende bestellingen geplaatst en telken male loopt alles heel vlot van bestellen tot levering al dan niet met plaatsing. Zowel voor iets klein als iets groot is het dik in orde. Je kunt op coolblue rekenen.

Hennie Dijkema 12-06-2018 Via de website gekocht

Zeer duidelijke verkoopsite

Alles zeer duidelijk en eenvoudig te begrijpen ook voor niet digibeten, daarom zeer aan te bevelen, ook de producten zijn duidelijk en eenvoudig gepresenteerd zodat je een goede keuze kan maken, ook bij niet het goede product zeer duidelijke mogelijke gelijkwaardige producten aanbevolen of suggesties aangedragen, wat helemaal top is de vergelijkings mogelijkheid tussen 3 produkten top !!!

V. 12-06-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg super!

Al meerdere dingen besteld en alles verloopt fijn! Goede reviews wat je keuze makkelijker maakt. Veel bestel gemak en snelle levering. Bezorgen op zondag is ook super.

ikke 12-06-2018 Via de website gekocht

slechte levertijden

levertijd niet zoals aangegeven. bevestigings mail zou het wel op tijd komen.
contact via de mail ook waardeloos. voor mij niet meer.

Beste Ikke,

Bedankt voor je review. Je hebt ons nieuwsgierig gemaakt. Zou je ons van een korte uitleg + ordernummer kunnen voorzien op geenglimlach@coolblue.nl Wij hebben alle vertrouwen in een goede afloop.

gerrit 12-06-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

via website tv uitgezocht en besteld wat zeer goed ging .daarna de aflever datum gezocht die mijn uitkwam
via de mail berichten uitstekend geinformeerd over aflevertijd wat ook klopte petje af

FredH 12-06-2018 Via de website gekocht

Meeste keus, vaak de goedkoopste en altijd snelle levering

Altijd goede ervaringen gehad. Heeft een groot assortiment is vaak de goedkoopste en altijd een snelle levering.

Magda 12-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snlee, goede levering

Zeer snelle, goede levering (ook op zondag!). Ruime keus en super service. Ook als er iets defect is, wordt er snel actie ondernomen.

Cokky 12-06-2018 Via de website gekocht

Erg goed

Veel producten, goede informatie over het product en veel klantenreviews waardoor je makkelijk een keuze kunt maken

Marian 12-06-2018 Via de website gekocht

Super goede service

De volgende dag al geleverd keurig op tijd en netjes verpakt. Alles werkt top en ben er blij mee. Voor herhaling vatbaar

Richa 12-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering en betrouwbare winkel

Winkel geeft snel berichten mbt bestelling en levering, verder uitstekende leveringsvoorwaarden.
Goed verpakt

Erwin 12-06-2018 Via de website gekocht

Reclame is geen leugen

Supersnelle en vriendelijke levering. Alles opgeruimd en machine volledig klaar voor gebruik bij het vertrek van de jongens.

Bert Jasperse 11-06-2018 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Ik had problemen om mijn data over te zetten van mijn oude telefoon naar mijn nieuwe telefoon. Beide toestellen meegenomen naar de winkel en zij hebben daar de data heel snel en kosteloos overgezet. Hele goede service!

Math 11-06-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden met de service van Coolblue

Ik ben zeer tevreden, ze doen wat ze beloven, de site is goed leesbaar, en de prijs is geweldig.

Dus ik kan Coolblue iedereen aanraden.

Geen 11-06-2018 Via de website gekocht

Slechte service.

Heel slecht ga hier nog ers meer bestellen als ze zo n slecht service geven. Als ik aangeef dat ik thuis ben en de chauffeur achterom probeert t pakket af te leveren. En het dus bij de buurman afgeeft zonder ons in te lichten. Vooral bij deze buurman vond ik t erg kwalijk. Had ook dit kunnen houden en dan hadden we niets meer gehad. Dus ja erg slecht. En ook t adres stond onder op de doos? ??? Hoe kan dit dan?

Beste,

Bedankt voor je review. Wij schrikken hiervan. Dit is niet wat je van Coolblue mag verwachten en bieden ons excuus aan. Wij willen graag dit intern bespreken met onze vervoerspartner. Mogen wij jouw korte uitleg + ordernummer ontvangen op geenglimlach@coolblue.nl

Joyce 11-06-2018 Via de website gekocht

Feestje om te wachten!

Bij Coolblue bestellen is simpel. Je hoeft niet heel veel gegevens in te vullen. Het wordt allemaal heel grappig gebracht. Je kunt bijvoorbeeld confetti maken en naar de bezorger gooien. Ik ben zeer tevreden, het artikel zat in een kartonnen doosje en niet in het plastic. Vind ik een pluspunt. Ik weet niet hoe dat met andere producten is. Het werd snel bezorgd en zelfs op de afgesproken tijd! Top!

Hans 11-06-2018 Via de website gekocht

Aanrader als je een nieuwe vaatwassser zoekt.

Via de website van Coolblue een nieuwe vaatwasser besteld inclusief plaatsingservice. Na twee dagen was er helaas nog niet gebeld om een afspraak te maken, zelf gebeld...17 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk geholpen. Was netjes geweest als hiervoor verontschuldigingen oid waren aangeboden, puntje van aandacht? De levering was supernetjes, werden keurig gebeld dat men onderweg was. De installateurs waren erg sympathieke mensen met hart voor hun vak. Het uitbouwen en inbouwen ging vakkundig en met een lach en ze gingen pas weg toen alles keurig werkte en er netjes uitzag, complimenten!!

Stefan 11-06-2018 Via de website gekocht

Super tevreden!!!!

Enkele bestellingen gedaan en alles zeer vlot gegaan.
Zeer goed kontakt met de medewerkers en steeds snelle reacties op vragen.

Levering op tijd en in perfecte staat geleverd.

Dus ha zo door Coolblue!

Roland 11-06-2018 Via de website gekocht

Vertrouwen in Coolbleu weg. V

Als vaste klant zijnde bij Coolbleu, heeft ons vertrouwen nu een behoorlijke deuk opgelopen. Ruim anderhalf jaar geleden een Philips ambilight tv gekocht. Deze is nu voor de 2e keer kapot. De 1e keer zijn we hem ruim 2 weken kwijt geweest ivm de reparatie. Nu wordt hij morgen voor de 2e keer opgehaald. In 1e instantie werd van ons verwachtdat we hem zelf maar even zouden opsturen. Een 43 inch tv. :( Na overleg zou de reparatie bij ons thuis plaats vinden, maar kregen al snel een mail, dat het desbetreffende reparatie bedrijf niét aan huis repareert. Zijn we de tv voor de 2e keer voor langere tijd kwijt dus. Leuk....met het komende WK voor de deur. Maar ja.....gelukkig kregen we een goed 'advies' van de mevrouw van de klantenservice van Coolbleu. Dat we de wedstrijden misschien gezellig in een café of bij een kennis kunnen gaan kijken.....!!! Tsja....ons vertrouwen in dit Philips toestel waren we al kwijt, maar ons vertrouwen in Coolbleu nu óók.

Caroline 11-06-2018 Via de website gekocht

Alles helemaal top geregeld

Scherpste prijs, heldere productinformatie en supersnelle levering. Ik heb er ook mijn wasmachine besteld, dat was echt topervaring. In één dag geleverd, naar boven gesjouwd, aangesloten en zelfs mijn oude machine meegenomen.

Sjarles 11-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Prima webwinkel, ruime keus en redelijke prijzen. UITSTEKENDE service in geval van retour of omruilen. Laatst een kookplaat gekocht die (achteraf) niet goed werkte. Omdat de verpakking al weg was, was het voorstel van de klantenservice om met het apparaat naar een van de stenen winkels te gaan en aldaar het apparaat om te ruilen, zodat er toch verpakking was voor het defecte apparaat.

aly 11-06-2018 Via de website gekocht

Beste communicatie ever

Ik kies graag voor Coolblue; in de communicatie, zowel online als telefonisch, weten ze de goede toon te hebben, ook als het even tegenzit. Naast produkt en goede website, is het toch de toon die de muziek maakt, en dat begrijpen ze bij Coolblue.

Rudy Somers 11-06-2018 Via de website gekocht

Service with a smile ????

Gemakkelijk bereikbaar, ook met het openbaar vervoer, vlottte bediening, vriendelijk behulpzaam personeel. Toonzaal👍

Anton Bravenboer 11-06-2018 Via de website gekocht

prima levering en service en een juiste prijs

Zeer klantvriendelijke site, gemakkelijke route tot einde bestelling en goed te volgen aflevertijd. Service zoals gewend/bekend bij Coolblue kortom ik kocht het juiste product bij de juiste zaak voor een billijke prijs. Top.

deQuartel 11-06-2018 Via de website gekocht

Personeel met kennis van zaken.

Ik verkies Coolblue vaak boven Mediamarkt, het personeel (chat) heeft kennis van zaken en kan antwoord geven op onderwerpen die voor mij nog onduidelijk zijn of ondersteund mij in een keuze zonder te proberen mij een duurder produkt te verkopen.

Fred 11-06-2018 Via de website gekocht

Coolblue is klantvriendelijk en staat dicht bij de klant.

Een voorbeeld voor andere webshops. Alles klopt en de prijzen zijn scherp. Service is voorbeeldig. Snelle levering.

André 11-06-2018 Via de website gekocht

Prima service en fenomenale nazorg. Topklasse!

De bestelling was netjes verzorgd en op tijd geleverd. Ik heb om een kopie van het factuur gevraagd en deze had ik (op zondag!) binnen 2 uur binnen. Top!

gerard. 11-06-2018 Via de website gekocht

waardeloze sevice.

om maar gelijk met de deur in huis te vallen
vrijdag avond 2 telefoons stuk .
zaterdag op verschillende aanbieders gekeken omdat Coolblue beweert ook op zondag te leveren. 2 nieuwe telefoons bestelt
zondag de hele dag gewacht maar niets geleverd kreeg van post .nl bericht dat ze 17.55 uur aan de deur waren geweest (maar ik heb niemand gezien) ze zouden het pakje de volgende dag weer aanleveren.is nniet gebeurt het pakje ging terug naar het sorteer centrum en zou dinsdag aangeleverd worden
dinsdag bericht van post.nl dat hij tussen 15.00uur en 21.30uur geleverd zou worden (de hele middag en avond bij voor de deur gelegen.) en om 21.25 kreeg ik bericht dat ze mij gemist hadden en dat ik de volgende dag (woensdag) het pakje na 11.00 uur op kon halen bij het depot van AH in ons dorp. daar heb ik het uiteindelijk op gehaald. WAT EEN GEWELDIGE SERVICE.
ik hoop dat jullie snel een andere vervoerder vinden want dit is voor mij de laatste keer.
gr.Gerard

Fien 11-06-2018 Via de website gekocht

Zo snel geleverd!

Ik vond snel wat ik wilde hebben, betaalde en de volgende dag was het er. Zo snel! 100 karakters is wel lang.

Sem 11-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Goeie shop, met veel keuzes en goeie prijzen. Snelle levering. Zou volgende keer zeker weer hier bestellen.

Willem 11-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima proces. Zowel het bestellen als het logistieke proces. Erg klant vriendelijk en deskundig advies

Suzanne 10-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Prima service

Overzichtelijke website, scherpe prijzen, snelle levering. 1 product werkte niet naar behoren dus dat product ging retour en heel snel kwam er een nieuw (goedwerkend) product binnen. Goede retourservice dus.

Kalli 10-06-2018 Via de website gekocht

Top!

Snelle levering, goed aanbod, mooie prijzen. Goed contact over wanneer de levering plaats vindt, je hoeft dan geen halve dag thuis te zitten wachten.
Ook nog tips gekregen via mail over het aansluiten vh gekochte product.

Liesbeth Rutten 10-06-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Het artikel dat ik wilde kopen was bij Coolblue het goedkoopste. Grote keuze waar je het bezorgd wil hebben en de dag erna geleverd. Dit klopte ook. De site van Coolblue is gemakkelijk en duidelijk in gebruik.

Susanne Peersman 10-06-2018 Via de website gekocht

Gevarieerd assortiment en snelle levering. Top!

Coolblue is een betrouwbare winkel. Ze hebben een gevarieerd aanbod aan producten met een duidelijke productomschrijving. Ook zorgen ze voor een snelle levering. Top!