Deze score is berekend op basis van 3615 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sarah en Ruud 16-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!!

Perfecte service: Fijne website, makkelijk te bestellen, snelle levering 20:00 uur besteld (wasdroger) volgende dag om 10:45 in huis, behulpzame bezorgers was droger meteen op de juiste plek gezet.

Roy Jacobs 16-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service. Houden zich aan de afspraak.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf Coolblue. Meteen positief. De kans dat ik de volgende keer iets koop bij dit bedrijf is wel heel erg groot.

fan 16-04-2017 Via de website gekocht

Altijd zeer snelle en correcte levering

Mijn ervaringen dateren al van een jaar of zes geleden. Een keer of twee per jaar koop ik een artikel via Coolblue en zowel qua adequate levering als qua klantvriendelijkheid alleen maar aan te bevelen.
Zozeer zelfs dat ik bij de laatste bestelling een prijs die 10 euro hoger was dan de laagste prijs die op de website gecommuniceerd werd graag voor lief nam, vanwege de plezierige behandeling door Coolblue tot dusver.

Erwin 16-04-2017 Via de website gekocht

Vaste klant bij Coolblue!

Echt een top winkel, geweldig producten en goede klantenservice, hulp via whatsapp en bestellen tot 23:59 hebben me al meerdere keren uit de belang geholpen. Echt me vaste winkel waar ik dingen koop. Enige minpunt is dat ze niet altijd de goedkoopste zijn, maar dat maken ze goed met de service

Adriana 16-04-2017 Via de website gekocht

fijne winkel

het is een duidelijk site, alles is goed te vinden, de prijzen zijn ook goed, zeker niet duurde als bij een ander, de methode om te bestellen is overzichtelijk en duidelijk, en de levering is goed, goede afspraken die ook inderdaad nagekomen worden, zeker ik ben er goed over te spreken

Dennis 16-04-2017 Via de website gekocht

Naar verwachting geleverd, fijn!

Alles is in orde, levertijd, verpakking, etc. En fijn dat het artikel op voorraad was waar het bij apple zelf lastig was om aan te komen.

D 16-04-2017 Via de website gekocht

Service top en koelvriescombinatie geweldig fijn

Levering top, vroeg en snel. Installeren goed en vriendelijk.
Ik zal Coolblue iedereen aanraden!
De koelvriescombinatie is ook echt heel fijn. Groot, mooi en gebruiksvriendelijk.

Carlo 16-04-2017 Via de website gekocht

Goed totaalplaatje

Al vaker bij Cooblue besteld. Ook nu weer een goede prijsstelling, snelle levering en een goede overzichtelijke website.

Stonetje 16-04-2017 Via de website gekocht

Snel, stipt en supervriendelijk.

Coolblue heeft nig nooit teleurgesteld. Zowel online bestellingen als aankopen in de winkel worden altijd super professioneel afgehandeld. Coolblue is écht een bedrijf om triots op te zijn!!

Mooie en stille kielkast 16-04-2017 Via de website gekocht

Snel, stipt en supervriendelijk.

Bertjen 16-04-2017 Via de website gekocht

Snel snel snel

Heb reeds meermaals besteld via coolblue. Altijd snel en correct geleverd. Via mobile vikings krijg je nog vikingpunten er bovenop.

A. 16-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Goede winkel, superservice levering dezelfde dag nog, continue updates over je bestelling Helemaal prima!

Ria 15-04-2017 Via de website gekocht

Maakt belofte waar

Al eerder naar volle tevredenheid iets besteld. Weet alleen niet hoe het met garantie zit.
Normaal heb je een bon.

Julian 15-04-2017 Via de website gekocht

Prima service en betrouwbare levering. Goede voorlichting.

Prima overzichtelijke shop. Goede service en mooie makkelijke site. Betrouwbare levering. Afspraken worden nagekomen. .

Erik 15-04-2017 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast blijkt gebruikt

Coolblue leverde mij een gebruikte koelkast, ipv een nieuwe. Er zaten krassen en deukjes zowel aan de binnen als buitenkant en je kon ruiken dat er al eten in gezeten had. Ze boden me 10% korting. Kortom; weet wat Coolblue doet met de 30 dagen niet tevreden geld terug producten, gewoon weer als nieuw verkopen!

Officiele reactie van Coolblue 17-04-2017

Hey Erik,

Bedankt voor je review. Wat vreemd om te horen dat jij een koelkast hebt gekregen die aan de binnenkant beschadigd is, dat is absoluut niet de bedoeling en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Als jij ons, op geenglimlach@coolblue.nl, een e-mail toe kunt sturen met het ordernummer en het achterliggende verhaal, lossen wij dit heel graag voor je op. We hopen snel van je te horen.

P.Leopold 15-04-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Werd door mijn zoons al diverse malen geattendeerd op de service, sprak mij aan, met name retourelement. Ook verpakking en verzending keurig geregeld. Voor mij reden meer bij jullie te kopen.

Paul 15-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van je spullen!

Makkelijk bestellen en zeer behulpzaam!
Bij ons ging het eerst fout, de betaling mislukte ondanks Ideal betaling.
Geen probleem ff bellen met de helpdesk en de order wordt geannuleerd en vervolgens via de mail een nieuwe met betaallink.
Dat is nog eens service!

Milja 15-04-2017 Via de website gekocht

Wederom prima service

Bestellen ging makkelijk, en werd de volgende dag (zondag!!) ook zonder extra kosten geleverd, duidelijke mails

Corné G 15-04-2017 Via de website gekocht

Alles was perfect

Niks op aan te merken alles gaat perfect, heb helemaal geen problemen gehad met de service of iets dergelijks.

E. M. 15-04-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Het pakketje was er heel erg snel, voor 23:59 uur besteld, morgen in huis! wat een top service! Helemaal tevreden!

Rachel 15-04-2017 Via de website gekocht

Lekker snel in huis!!

In het verleden goede ervaring met Coolblue. Nu kon ik dit product de dag erop al in huis hebben. Super!! Nu nog even kijken of de Bamboo pen voor iPad echt bevalt.

C.Jansen 15-04-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie op mijn bestelling,ik ben goed op de hoogte gehouden mbt verzending, en een snelle levering.

M.Elfrink 15-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en art. perfect.

Had al goede ervaringen met Coolblue. Bovendien een heel goede en uitgebreide website, waar snel iets te vinden is.

Bernard 15-04-2017 Via de website gekocht

Gemak met HOOFDLETTERS geschreven

Het gaat stuk en dag later is het bezorgd.... Wat kun je nog meer wensen in een tijd waarin wat we vandaag bedenken gisteren voltooid zou moeten zijn? Dan is het erg gemakkelijk dat je voor de vervanging van gewone dingen bij een prim bedrijf zonder poespas met goede functionaliteit terecht kunt

Alexandra 15-04-2017 Via de website gekocht

Service van Coolblue prima maar vd bezorgingsdienst niet.

Ik vind de dienst van bezorging (Bpost)?waardeloos. Kunnen we nog naar het postkantoor, rekening houdend met hun openingstijden. Ambtenaren! Heel vervelend. De meeste bezorgers DHL oid laten alles gewoon achter, veel makkelijker.

Rob 15-04-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Vier uur thuis zitten wachten op een tv vlak voor de Pasen. Op den duur kwam de mededeling via sms dat de tv rond 17.00 uur bezorgd zou worden. Maar rond die tijd geen bezorger. Later kwam een mailtje dat de bezorger was geweest en niemand thuis had getroffen. Blijkbaar had de bezorger zin om vroeg de Pasen te vieren want bij ons was hij zeker niet geweest. Bezorger had ogenblikkelijk uitgelogd en was dus niet meer te bereiken. Omdat het mogen Pasen is dus even 3 dagen zonder TV en bezorgen ze op zijn vroegst dinsdag. Coolblue bedankt voor deze waardeloze service.

Officiele reactie van Coolblue 17-04-2017

Hey Rob,

Bedankt voor het invullen van de review. Vervelend om te horen dat het leveren van de televisie niet helemaal goed is verlopen. Dat was uiteraard niet onze afspraak en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Zou jij ons kunnen laten weten hoe de levering dinsdag verloopt? Wij kijken daarna graag met jou naar een compensatie voor het wachten. We horen dat heel graag van je op geenglimlach@coolblue.nl.

Jan 15-04-2017 Via de website gekocht

Prima winkel.

Gemakkelijke en overzichtelijk site, met een uitgebreid assortiment, waarvan veel direct op voorraad. Vanaf het moment van bestellen binnen 13 uur geleverd. Dat noem ik snelle service.

Kees 15-04-2017 Via de website gekocht

super snelle levering

's Avonds een wasmachine besteld, volgende ochtend om 8 uur was de machine al in werking. Zonder meerprijs netjes boven gezet en aangesloten, oude machine en verpakkingsmateriaal meegenomen. Perfect!

MarJo 15-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering.

Ik had al eens eerder iets gekocht bij Cool Blue en had er daardoor vertrouwen in. Deze keer werd het wederom snel en correct geleverd, zat het goed verpakt en verder geen problemen.

Ria 15-04-2017 Via de website gekocht

zeer fijne service snel gereageerd via de mail.

snel op te zoeken op de site, en als je vragen hebt kan je verschillende mogelijkheden benutten.
snel antwoord met een directe video.

Adriaan 15-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering (ook zondag!), goed retourbeleid

Snelle levering (ook zondag!), goed retourbeleid (NB: opletten dat je geld ipv korting terugkrijgt!)

Mark 15-04-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service en slecht ingepakt

Een pak printerpapier samen met toner cartridges in één grote door. Dat is vragen om problemen. Liever meer aandacht voor het inpakken dan de bestelling binnen één dag in huis.

Officiele reactie van Coolblue 15-04-2017

Beste Mark,

Wat vervelend om te horen dat u niet te spreken bent over de levering. We gaan uw ervaring verwerken in ons logistieke proces. Zijn de producten beschadigd binnen gekomen en daardoor onbruikbaar geworden? Als dit het geval is, lossen we het uiteraard heel graag op.

jeanneke 15-04-2017 Via de website gekocht

Bijzonder grote keuze en blijmoedige service

De Cool Blue shop springt er als webwinkel uit tegenover andere aanbieders door het grote keuze-aanbod, maar ook de onverbloemd prettige manier van dienstverlening aan de klant, de snelheid van leveren en de grote vriendelijkheid van zowel verkopers als bezorgers. Een ballon klaar hebben voor een kindje, als er een wasmachine wordt bezorgd, de welwillende manier van omruilen als er onverhoopt iets kapot is, geen vervelende vragen, geen vasthouden van betaalde kosten, maar meteen crediteren. En dan vooral ook de geestige website, die wanneer je iets hebt besteld een aantal "wachthulpjes"bntoont. Geweldig leuk!

New Version Personal Training 15-04-2017 Via de website gekocht

Duidelijk met snelle levering!

Een duidelijke en overzichtelijke pagina. Met een uitstekende uitleg over het product.
Mijn persoonlijke aankoop was de IPad Mini, waar vervolgens een handige koppeling was om een extra toetsenbord of beschermhoes te kiezen op maat! Ideaal.
Enorm snelle levering, ik ben er enorm blij mee!

Den Ouden 15-04-2017 Via de website gekocht

Van a tot z perfect

Met recht van a tot z perfect. Alles perfect geregeld, van bestellen tot aan levering, met tussenin een prima informatievoorziening.

Lidia 15-04-2017 Via de website gekocht

Netjes en vlot geleverd

Altijd een snelle levering. Netjes verpakt. Nog geen problemen ondervonden met artikelen,waren altijd oke

Slechte communicatie 15-04-2017 Via de website gekocht

Product niet geleverd en slechte communicatie

Ik ben zo klaar met Coolbleu. De manier waarop zij communiceren is enorm slecht. Een product niet leveren op tijd en dat niet even melden aan de klant. Zij schuiven het probleem af op hun bezorgdienst Dynalogic, terwijl ik mijn product koop bij Coolbleu. Zij begrijpen niet dat de klant niet geïnteresseerd is in wie het product levert als het maar geleverd wordt en als er maar tijdig wordt gecommuniceerd. Ik heb inmiddels anderhalve dag gewacht op een vaatwasser die maar niet komt. Daarbij zijn zij niet beter of goedkoper dan een bcc.nl of mediamarkt. Kortom, bestel nooit bij Coolbleu want zij hebben hun processen niet op orde!

Officiele reactie van Coolblue 15-04-2017

Wat vervelend om te horen dat u niet te spreken bent over de communicatie. Dat kunnen we ons heel goed voorstellen gezien uw ervaring met de levering en het gebrek aan een oplossing. We lossen het heel graag voor u op en we gaan uitzoeken waar het mis is gegaan. Zou u een e-mail met het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl willen sturen?

Jacqueline 15-04-2017 Via de website gekocht

Woensdag besteld donderdag ontvangen. Het enige nadeel was dat de tas een beetje vies was. Met een nat doekje afgenomen. Duidelijk wat stoffig.

Jario 15-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende, klantgerichte service met een zeer snelle leverdienst. Iedereen vast en zeker aan te raden!

JohanM 15-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig snel

Vandaag besteld en morgen binnen zonder sores. Kan niet gemakkelijker. Kon bijna ook niet anders want ik heb al redelijk ervaring met Coolblue. Ik wist dus waar ik aan begon. Coolblue gemakkelijk, voordelig, betrouwbaar en snel...

Beau 15-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal top!

's Avonds besteld, volgende middag direct in huis. Scherpe prijs en goed product. Zou de volgende keer zeker weer iets bestellen bij Coolblue!

Bart Z 15-04-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, snelle levering!

Door het grote assortiment kun je alles in 1x bestellen, zodat het in een keer binnenkomt, wat erg handig is, daarnaast is de levertijd erg snel, meestal de volgende dag al, als het op voorraad is natuurlijk. echt een aanrader

Supergran 15-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Het artikel is scherp geprijsd en volledig en goed. Ook de service is prima ivm het bestel proces, snelle afwikkeling en bezorging.

Leo 15-04-2017 Via de website gekocht

Perfekte service

Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs
Produkten voldoen aan de verwachting
Mijn volgende aankoop zal ik waarschijnlijk weer via deze site doen

ed 15-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service s,avonds besteld s,ochtends in huis

s,avonds besteld en s,morgens geleverd en aangesloten en de oude meegenomen top dit is pas winkelen bestellen en alles word voor je gedaan

Roos 15-04-2017 Via de website gekocht

Goede en vriendelijk service

Mijn HP laptop ontvangen en die werkte niet goed. De laptop terug kunnen sturen en kreeg gelijk een andere opgestuurd!

Ed 15-04-2017 Via de website gekocht

Prima! Alles volgens afspraak!

Alles volgens het beloofde schema afgeleverd. Top-Verkopers Top-Service Niets op aan te merken. Kan ik iedereen aanbevelen.

Tom 15-04-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, zéér snelle levering

Regelmatig shop ik bij Coolblue, omdat ik weet dat ze bijna altijd wel hetgeen hebben dat ik zoek, voor een goede prijs en vooral: omdat ze snel leveren. Die drie punten zijn voor mij het belangrijkst, en Coolblue voldoet hier ruimschoots aan!

Jan 15-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service

komt de afspraken betreffende levering en service na . Prima informatie omtrent de levering.
niks op aan te merken.

Arie 15-04-2017 Via de website gekocht

Prima

geweldig groot assortiment snelle levering zeer overzichtelijk niets op aan te merken top aanrader voor een ieder die van plan is een telefoon wasmachine tv of stereo-installatie aan te schaffen.