Deze score is berekend op basis van 1379 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

André 01-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik had mijn omvormer snel nodig dus dan bestel ik het bij Coolblue, en dat klopte natuurlijk weer. De omvormer heeft zijn werk al gedaan dus iedereen blij. Ga zo door

Magic X 01-05-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk altijd een oplossing met goede service

Ik kies voor cool blue om hun service, het gemotiveerde personeel.
Ook als je een keer niet tevreden bent met een product proberen ze jeen met een goed gevoel de winkel uit te laten gaan. Mijn laatste aankoop is de Samsung tab 2
tablet en weer zeer tevreden snelle levering perfect apparaat

Patrick 01-05-2017 Via de website gekocht

Top service, snel besteld en snel geleverd

Goede duidelijke shop, vond snel wat ik nodig had
En ik had het de volgende dag ook nog eens in mijn handen door de snelle levering

Bert 01-05-2017 Via de website gekocht

prima service

super snelle levering, het product bevalt erg goed. De aflevering was ook correct en het oude artikel werd correct afgevoerd en meegenomen.

C.J. Gelens 01-05-2017 Via de website gekocht

Heerlijk als alles gewoon werkt!

Afgelopen week de 'Plantronics Backbeat Pro+' hoofdtekefoon, via http://hoofdtelefoonstore.nl (onderdeel van Coolblue) aangeschaft. Superrr om te ervaren dat alles klopt! Van de online bestelling, het exacte tijdstip van de levering, de gebruiksvriendelijkheid van het product, tot de confetti voor de bezorger... alles klopt en werkt! Bedankt Coolblue voor deze geweldige ervaring en tot snel 😃

Willem 01-05-2017 Via de website gekocht

snelle service!

ik was opzoek naar een telefoon hoesje en utp kabels, even googelen en ik kwam bij coolblue uit
erg prettige webshop, overzichtelijk en snel geleverd.

Petra 01-05-2017 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site en ook goede adviezen over bijbehorende producten.
Verder geweldige humor wanneer je besteld hebt, zoals wachttherapie.

Jochem 01-05-2017 Via de website gekocht

Razendsnel een nieuwe wasmachine in huis

Prachtig, Coolblue is echt een aanrader. Ze houden je op de hoogte en bellen een kwartier voordat ze komen. Heel goed!

Krista 01-05-2017 Via de website gekocht

Ik wacht nog steeds op mijn product.. :(

Ik heb vrijdag het product besteld, met de belofte: vandaag besteld en morgen af te halen op de postNL locatie. Het is inmiddels maandagavond en het product is er nog steeds niet. Had het wel fijn gevonden als erbij had gestaan dat het veel langer zou duren. Ik had dit niet verwacht van Coolue eigenlijk.

Officiele reactie van Coolblue 01-05-2017

Hey Krista,

Bedankt voor het invullen van de review. Vervelend om te horen dat het niet helemaal is gelukt met de levering. Dit is inderdaad helemaal niet wat je van ons mag verwachten en daar willen wij onze excuses voor aanbieden. Omdat wij heel graag willen dat jij jouw pakket toch gewoon thuis krijgt, willen wij je vragen om ons jouw ordernummer en begeleidend verhaal toe te sturen op geenglimlach@coolblue.nl. Wij gaan er dan direct voor je achteraan om ervoor te zorgen dat jij jouw pakket krijgt en dat jij weer een glimlach op jouw gezicht hebt. We horen snel van je te horen.

Elly de Wit 01-05-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden!

Diverse artikelen van Cool Bleu gehad en de snelle levering en goede service ontlokken bij mij een hele grote glimlach!

Ivo 01-05-2017 Via de website gekocht

Compleet assortiment en punctuele levering !!

Bij Coolblue is de keuze erg uitgebreidt en zijn de prijzen erg scherp. Wat ik fijn vind is dat er altijd de volgende dag geleverd wordt.

hilda reus 01-05-2017 Via de website gekocht

prima shop op internet en goeie bezorgservice

prima site, erg tevreden met de snelheid waarmee de winkel werkt.
goed ingepakt en prima te volgen wanneer het bezorgd wordt

erik 01-05-2017 Via de website gekocht

zeer goed service

zeer goede en snelle levering,goede prijs kwaliteitsverhouding. Het oude toestel werd
meegenomen en de nieuwe geinstalleerd.

Rene 01-05-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Een enorm uitgebreid assortiment, de mogelijkheid om het in een winkel op te halen of te laten leveren bij een servicepunt. Tot 0.00 uur besteld de volgende dag in huis :)

Cooper 01-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

Zo zou elke internetshop moeten werken. Hier twijfel je niet om in de auto te stappen. Thuis bestellen en klaar. Minder dan 24 uur later de spullen in huis.

katrien 01-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Artikelen gemakkelijk terug te vinden
Gemakkelijk vergelijkbaar
Reviews zijn nuttig bij het helpen om een keuze te maken

Finn 01-05-2017 Via de website gekocht

Beste webshop van Nederland!

Coolblue is veruit de beste webshop in Nederland. Het aanbod is enorm en meestal zijn alle producten ruim op voorraad. Bovendien hebben ze ook nog een super snelle bezorgservice, de volgende dag heb je je producten al in huis. De klantenservice is goed bereikbaar en de websites zijn zeer overzichtelijk.

Tom Manse 01-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service met een glimlach

Wij zochten een nieuwe TV, omdat ons oude toestel niet meer om aan te zien was. Bij Coolblue vonden we een ruime sortering aan TV toestellen in diverse prijsklassen. Wij hoefden niet zo'n reuze toestel en we zijn geen gamers, dus een redelijk eenvoudig toestel met een 80 cm beeld was voldoende. We kozen voor een Samsung. Het bestelde apparaat werd de volgende dag afgeleverd. Tussentijds ontvingen we een mail met "wacht therapie" en uitpaktips. Die waren om te schateren, dus gelijk op Facebook geplaats. Aflevering door Post nl.

daniel sloof 01-05-2017 Via de website gekocht

goede service het pakket kwam zelfs eerder als verwacht

Ik vind de klantvriedelijkheid altijd heel belangerijk, en dat hebben ze hier zeker. Ze doen er alles aan om je tevreden te stellen. Ook de bezorging is goed. De website is overzichtelijk en mooi. En een acount aanmaken gaat ook heel makkelijk. Het grappige vond ik dat je tips kreeg voor het wachten op je pakket nog nooit eerder gezien, heel orgineel ! Bedankt voor alles ik ga zeker nog een keer iets bestellen bij jullie.

Lonneke 01-05-2017 Via de website gekocht

Fijne vriendelijke service!

Ik was op zoek naar een goede cameratas voor mijn nieuwe camera. De maten waren duidelijk omschreven en op de website staan duidelijke foto's van het product. Ik twijfelde of de regenhoes bij het product was inbegrepen, daarom besloot ik een e-mail te sturen. Binnen 5 minuten had ik al een reactie binnen! Mijn complimenten! Ook de levering was binnen het geplande tijdvak en geheel gratis (gratis is voor ons Nederlanders altijd goed he :P) Bedankt team Coolblue!

Lirema 01-05-2017 Via de website gekocht

Beste service/winkel

Naar mijn mening de beste webwinkel van het moment. Ik kijk altijd eerst of iets via Coolblue te bestellen is. Soms betaal je een paar cent meer maar je krijgt er de beste service voor terug. Heb 2x over te maken gehad met een productiefout van een gekocht artikel. Je stuurt een WhatsApp bericht en wordt meteen geholpen. Geen retourproblemen of verwijzingen naar de fabricant. Coolblue regelde meteen een retourservice en een nieuw product zonder enig gedoe. Je kan overal wel producten online kopen. Maar bij deze winkel ben ik er in ieder geval ook zeker van dat je goed wordt geholpen en serieus wordt genomen.

Rob B. 01-05-2017 Via de website gekocht

Alles goed verzorgd, wasmachine was niet meer bestelbaar volgende dag mailtje dat hij weer op voorraad was. Afgesproken datum en tijd bezorgd door 2 gemotiveerde medewerkers van coolblue. Goede uitleg over wasmachine netjes geplaatst moest naar zolder geen probleem. Oude machine weer meegenomen. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

René 01-05-2017 Via de website gekocht

Bezorgdatum product lang niet bekend

Heb weleens vaker wat via Coolblue besteld. Normaal altijd perfecte service en snelle bezorging. Ook in toekomst wil ik zeker blijven bestellen.

Echter nu een aankoop bij een onderleverancier gedaan (fietsencenter.nl) voor een fietsstoeltje. Bezorgdatum schoof eerst steeds op en is nu reeds meerdere dagen onbekend.

Ik had graag gezien dat Coolblue me informeert als de bezorgtijd anders wordt dan origineel aangegeven, ook als nog niet bekend is wat deze wordt. Nu kreeg ik veel standaard mailtjes van Coolblue over interessante accesoires etc en of ik blij was met mijn bestelling, terwijl ik nog steeds op mijn bestelling wacht.

Marije 01-05-2017 Via de website gekocht

Topservice!!

Overzichtelijke site, makkelijk vergelijken en bestellen, wordt van tevoren gebeld dat de levering er bijna is, het oude apparaat wordt meegenomen, nieuwe apparaat wordt aangesloten en aangezet, kleine uitleg wordt gegeven en de chauffeurs zijn vriendelijk. Niks op aan te merken.

Lyan Schreurs 01-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering , goede prijs kwaliteit verhouding!!

De site is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De bestelling 's avonds nog laat gedaan, levering meteen de volgende dag 's middags. Alles keurig verpakt. We hebben ons artikel via cool blue besteld, omdat we daar de beste prijs hadden. Dus prijs/kwaliteit is super!

Els Pieters 01-05-2017 Via de website gekocht

Super service kan niet beter.

Koop al jaren bij cool blue bij pech met het product wordt je super snel geholpen.
Je wordt prima op de hoogte gehouden via de mail en dit alles voor een prima prijs van de producten.Dus koop met een gerust hart bij cool-Blue.

Erica 01-05-2017 Via de website gekocht

Zeer ruim assortiment, goede selectie mogelijkheden

Coolblue heeft ontzettend veel sub-websites waarop de selectie van het product waarnaar je zoekt zoveel makkelijker maakt. Vaak begin ik bij coolblue te zoeken wat ik ongeveer wil. Dan vergelijk ik uiteraard nog wel even de prijs op internet en als CoolBlue bij de prijs in de buurt komt in CoolBlue mijn voorkeurswebsite. Verzending gaat snel en goed.
Daarnaast moet ik wel gniffelen om de flauwe grappen op de dozen en facebook :) Wel een bedrijf van deze tijd.

JOHN BOEGMAN 01-05-2017 Via de website gekocht

mooie verpakking en veilig

Heb een steelstofzuiger gekocht en het was er binnen 2 dagen en keurig verpakt.
En ik kon ook nog 5 cadeaubonnen inleveren.
Bij bestellen op internet ging dit erg eenvoudig.
Dus tot volgende bestelling zou ik maar zeggen!!!

joyce 01-05-2017 Via de website gekocht

Top

Iedere keer weer perfecte service. Coolblue weet hoe het hoort!
De leveringen zijn altijd op tijd, plaatsen van wasmachine en droger geen probleem. Als je even niet weet wat je moet aanschaffen zijn de medewerkers zowel telefonisch als persoonlijk eerlijk en geven zij een goed advies.

George 01-05-2017 Via de website gekocht

deze webwinkel is zeer goed!

Zec doen wat ze beloven,afhandeling en aflevering volgens afspraak en degelijk verpakt.
Ook de traxch en trace service is goed,niks meer zelf invullen maar op de button klikken en de post gegevens komen zichtbaar in beeld.

stefan 01-05-2017 Via de website gekocht

super service

Hadden een wasmachine gekocht en de bezorgers hadden m zo boven staan en wat fijn was de oude weer meteen mee naar beneden gesjouwd

Rob van den Bosch 01-05-2017 Via de website gekocht

afspraken goed gecommuniceerd en nagekomen

Vond snel wat ik zocht en vond daar ook een goede specificatie. Verder duidelijke informatie over levering en, bijkomende, kosten.

Alexander 01-05-2017 Via de website gekocht

Nette service!

Wasmachine en droger gekocht vanwege de levertijden en service. Geen spijt van gehad. Volgende dag netjes geleverd en geïnstalleerd. Advies gekregen over de tussenlade en hoe het beste de droger aan te sluiten omdat er geen Y splitsing was. Al met al een topservice. Daarna ook nog eens een mailtje met wastips! Ideaal voor de startende student!

van Boven 01-05-2017 Via de website gekocht

prima service

Ze kwamen op tijd met een keurige vermelding via mail en telefoon. Plaatsten de nieuwe wasmachine en namen de oude mee. Ik kreeg zelfs nog uitleg over de nieuwe wasmachine en alles gratis. Prima

Janny 01-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Geweldige service snelle levering geen gezeur als de wasmachine met de trap omhoog moet! En de oude Miele 135 kg mee terug.
Keurig personeel die komt leveren geen lange levertijden en nog goedkopere dan de andere!
In een woord TOP!!!

SK België 01-05-2017 Via de website gekocht

Correcte service. Perfecte levering.

Onze vraag over het product aan een medewerker werd onmiddellijk beantwoord.

De (zeer correct geschatte) leveringstijd wordt 's morgens vroeg per mail meegedeeld en de exacte leveringstijd is online perfect op te volgen (tot op de 5 minuten nauwkeurig). Een voorbeeld voor velen.

Pieter 01-05-2017 Via de website gekocht

Originele koptelefoon Samsung

Via Samsung bij Coolblue terecht gekomen voor een originele koptelefoon (oortjes) voor een S3 mini met 3 verschillende maten dopjes erbij. Dit zijn de enige die goed zitten en goede kwaliteit geluid geven voor een veel lagere prijs dan de adviesprijs van Samsung. Super dus!!

Linda 01-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Een erg Duidelijke site met voldoende keus aan produkten . Goed advies personeel met kennis van zaken en super service. En een snelle levering.

Michiel 01-05-2017 Via de website gekocht

Zoals het hoort

Prima levering van Cool Blue. De duidelijke website en goede communicatie over het levermoment zorgen er voor dat ik graag een paar euro meer betaal.

Verena 01-05-2017 Via de website gekocht

Super service

Online bestellt en de levering naar huis brengen laten. De info wanneer de waschmachine komt super precies, 30 min periode.
En opstellen was ook heel netjes gedaan

Michael AE 01-05-2017 Via de website gekocht

Eenvoudige en prettige koopervaring

Coolblue biedt een goed assortiment aan producten en handige middelen om te selecteren. De prijzen zijn passend. Er zijn ook uitstekende videoreviews. Kopen is een no-brainer en er is altijd die prettige sfeer en fijne humor die de klant op zijn of haar gemak stelt. De service is prima.

GVR 30-04-2017 Via de website gekocht

Prima site, makkelijk en duidelijk

Alleen op deze site kwam ik er achter dat wat ik wilde combineren ook daadwerkelijk op en bij elkaar paste. Daarna makkelijk besteld en zeer snel in huis. Kortom een site om aan te bevelen.

Jerry 30-04-2017 Via de website gekocht

Toegankelijk, snel en betrouwbaar

Ze doen precies wat je van een webshop verwacht. Overzichtelijk enduidelijk website en producten tegen concurrerende prijzen die ze ook nog eens snel leveren.

Simon 30-04-2017 Via de website gekocht

snelle service

je kan er vinden wat je zoekt. Goede service via website en hele snelle bezorging. goederen netjes bezorgd.

J van Leeuwen 30-04-2017 Via de website gekocht

Alles klopt

Informatie op site klopt, extra product informatie is in orde. Brede informatie voorziening van product tot klantenreviews, ook negatieve reviews

Jacqueline 30-04-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goede en duidelijke communicatie

Grote keuze, duidelijke omschrijvingen van producten, snelle verzending en goede communicatie v.w.b. de verzending en levering van het product.

V. Veldhuis 30-04-2017 Via de website gekocht

Goede (web)winkel!

Coolblue heeft aan al mijn verwachting gedaan. Ze hebben een zeer scherpe prijs. Daarnaast werd het snel en goed thuis geleverd. Ik zal Coolblue zeker aanraden. Ik ben over het geheel zeer tevreden! 😀

Ariesan 30-04-2017 Via de website gekocht

Snel en keurig geleverd

Van te voren al duidelijk wanneer er bezorgd zou worden. En die belofte zijn ze na gekomen. Keurig verpakt en een product ontvangen die voldoet aan de wensen

Roelke Posthumus 30-04-2017 Via de website gekocht

Precies volgens afspraak en goede service

Overzichtelijke en duidelijke site; aflevering volgens de afspraak en vriendelijke medewerker, die het apparaat op de daarcoor bestemde plaats zette en dit ondanks de slechte toegankelijkheid.

marijke 30-04-2017 Via de website gekocht

vlotte bezorging en keurig verpakt

super jammer dat de 28 inch er niet meer was. staat er op de site dat hij binnenkort er weer was zelf de zelfde week nog, dus moest ik wel een maatje kleiner nemen wat op zich best jammer is.
vond de foute informatie op de site best slordig .zelf de mede werker aan de telefoon zei eerst ja maar ineens zei hij o die komt niet meer.het is namelijk wel de zuinigste tv en is op de boot erg handig.