Deze score is berekend op basis van 3458 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fa 27-10-2016 Via de website gekocht

Top

Zeer vertrouwbaar.goed mail ontvangt na betaling en versturen. Snel inleveren.
Ook mail kreeg als post bij ander buren met huisnummer.. super goed

Pluspunten

• Top
  • Tevreden

Officiele reactie van Coolblue 28-10-2016

Beste Fa,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Je geeft een positieve review en dat vinden we hartstikke leuk. Wel zien we dat we als cijfer een 2 hebben gekregen. Wil je ons vertellen wat we hadden kunnen doen om een hoger cijfer te krijgen? We horen het graag van je.

E 27-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goed aanbod op site met in verhouding tot andere sites zeer goede prijs. Snelle levering, zeer vriendelijke en correcte bezorgers.

Anne-Lous 27-10-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Ik heb gekozen voor Coolblue, omdat het een overzichtelijke website biedt, waarbij de specificaties en reviews duidelijk aangegeven staan. Ze hebben wellicht niet alles wat een grootmacht als bijvoorbeeld Bol.com heeft, maar maken dit maken ze driedubbel goed met klantvriendelijkheid, levertijd en productaanbevelingen.

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijke service
  • Overzichtelijke website

Minpunten

• enigzins klein assortiment

Verona 27-10-2016 Via de website gekocht

Stoomstrijkijzer

Goede prijs voot het artikel. Gratis en goede bezorging. Het werd ook snel geleverd. Heel erg tevreden

R. Hertog 27-10-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk, snel

Ik koop al sinds 2005 producten bij Coolblue. Betrouwbaar dat zijn ze, een veelzijdigheid van producten is ook een sterk punt. Net even wat vaker het "onbekende merk" kunnen leveren is voor mij een groot pluspunt. Ze zijn niet het meest goedkoop, maar de service doet daar niet voor onder. Ook prettig is het feit dat er filialen zijn om naartoe te gaan om een product te zien alvorens aan te schaffen.

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Duidelijk
  • Overzichtelijk
  • Telefonisch snel bereikbaar

Minpunten

• Niet de goedkoopste

Raymond 26-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop televisie

Voor mij was naast de prijs en een snelle levertijd, ook de demonstratie video op de Coolblue site doorslaggevend om bij hun een televisie te kopen.
Ook hebben mijn eerdere ervaringen met het aankopen van apparatuur bij Coolblue mij het vertrouwen gegeven dat het met deze aankoop ook goed zou komen.
Ondertussen staat de televisie alweer een week aangesloten en werkt alles naar behoren.

sofied 26-10-2016 Via de website gekocht

Superservice

Al enkele keren besteld bij Coolblue nu en elke keer weer verrast door de uitstekende service. Bestelling verloopt heel vlot, prijzen liggen vaak een stuk lager dan elders én je pakje wordt de volgende dag al geleverd. Bovendien wordt er gedurende het hele proces uitstekend gecommuniceerd. Een dikke tien dus!

Pluspunten

• prijzen
  • service
  • snelle levering
  • uitstekende communicatie

evert 26-10-2016 Via de website gekocht

nieuw witgoed

een nieuwe wasmachine en wasdroger netjes op tijd conform afspraak afgeleverd!
Heel netjes precies op de plek neergezet en geïnstalleerd en zelfs een eerste was aangezet om het fabrieksvuil weg te spoelen.
Correcte zeer meewerkende kerels die pluim verdienen!
Top gewoon!

Pluspunten

• stiptheid
  • dienstverlening

Wouter 26-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Niks op aan te merken,
Snelle levering.
Goede klantenservice.
Klantenservice heeft ook gewoon verstand van zaken en niet een een of ander raar callcenter.
Aanrader!

Verhoef 26-10-2016 Via de website gekocht

Wasmaschine AEG Lavamat 76672 FL

Wij zijn zeer tevreden over Coolblue en de service. Onze wasmachine is op een zondag kapot gegaan en wij zijn direct op zoek gegaan naar een nieuwe. De volgende ochtend kon het apparaat al worden bezorgd, je wordt goed geïnformeerd over de levertijd. Je hoeft geen halve dag thuis te blijven, bezorgtijd wordt op het half uur nauwkeurig aangegeven. Daarnaast een goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader dus!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede informatie over bezorgtijd
  • Vriendelijk personeel

Ronald 26-10-2016 Via de website gekocht

Prima service zolas het hoort, en meer!

Laatste technische aankopen steeds bij Coolblue gedaan en ben daar zeer tevreden over. Ze weten je goed te informeren over een product en ze denken mee aan de behoefte van de klant. Ze laten je duidelijk merken dat ze zeker willen zijn dat je als klant tevreden bent en blijft! Kopen in de webshop gaat makkelijk en snel. Je wordt met leuke berichten op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Pluspunten

• service
  • vriendelijkheid
  • informatie

Koolmees 26-10-2016 Via de website gekocht

Af en tie komt Coolblue wel erg raar uit de hoek

Over het algemeen ben ik tevreden over Coolblue, maar als ik denk, dat er qua prijs een fout staat op de site, dan gaat me op een vreemde manier de verdediging in. Ik was geïnteresseerd in Dolce Gusto koffie. De adviesprijs is € 4,95 en die wordt door 99% van de supermarkten gehanteerd, er is vrijwel geen concurrentie. Coolblue noteert € 8,95, de prijs die normaal gesproken wordt gehanteerd voor verpakkingen van 30 cups (i.p.v. 16). Maar nee hoor, Coolblue zegt, dat ze niet overal de goedkoopste in willen zijn, want men geeft (technische) ondersteuning. Dus als je iets wilt weten over koffie dinken: Coolblue helpt!

Website is duidelijk genoeg voor mij.

Wanneer je Coolblue wijst op een waarschijnlijke fout krijg je mogelijk een standaard antwoord. Als je daarop ingaat krijg je als antwoord, dat het niet standaard is, maar men gaat niet inhoudelijk op mijn mededeling in.

Er is m.i. voldoende assortiment.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Stort geld snel terug
  • Houdt klant goed op de hoogte van het hele proces.

Minpunten

• Komt af en toe met stompzinnige antwoorden

Koolmees 26-10-2016

Jammer van de typo in de titel.

Officiele reactie van Coolblue 26-10-2016

Beste Koolmees,

Bedankt voor uw recensie. We kunnen ons goed voorstellen dat het antwoord dat u kreeg over de bijna dubbele prijs van de koffiecups op u nogal standaard overkwam. Daarom geven we u graag nog een toelichting op de prijs van deze cups voor de Dolce Gusto.
Coolblue is een (web)winkel die zich specialiseert in non-food producten. Wij verkopen deze cups niet als onze zogenaamde core business, maar meer voor het gemak van de consument: bij aanschaf van een Dolce Gusto (of ander koffiezetapparaat) bestaat de mogelijkheid om direct wat koffie bij te kopen, zodat u het apparaat bij ontvangst direct kunt testen met één van de smaken op onze website. Het is u wellicht ook al opgevallen dat ons assortiment in Dolce Gusto cups niet erg groot is. Dit is met dezelfde reden. Doordat wij geen groot assortiment hierin hebben en grote voorraad inkopen, kunnen we qua prijs jammer genoeg niet mee met supermarkten of zelfs groothandels.
We hopen dat dit het prijsverschil wat duidelijker voor u heeft gemaakt. Tevens hopen we dat u wel kunt genieten van uw kopje Dolce Gusto.

Maaike 26-10-2016 Via de website gekocht

Klankvriendelijkheid ten top

Snelle levering, zelfde prijs als andere leveranciers, maar daarentegen sluit Coolblue de wasmachine voor die prijs ook aan. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en de bezorger(s). Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• klantvriendelijk
  • persoonlijk
  • snel

Hilde 26-10-2016 Via de website gekocht

Super !!

Zoals altijd perfecte service. Zeer snelle levering en zeer vriendelijke medewerkers. Een echte aanrader voor iedereen. Wij zijn al enkele jaren zeer tevreden over coolblue.

Pluspunten

• 100 % top
  • Perfecte service

Shirley- Jane 26-10-2016 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke website. Ze komen hu afspraken na. Hele snelle leveringen. Nette prijzen ten opzichte van de concurrentie.

Pluspunten

• Snelle levering

marten 25-10-2016 Via de website gekocht

uitstekende service

Deze webshop heeft een uitstekend assortiment
Daarnaast is de levering erg snel
De levering gaat in goed overleg en is erg puntueel

Pluspunten

• assortiment
  • service
  • levering

Bastiaan 25-10-2016 Via de website gekocht

Top winkel, top service.

Al vele malen aankopen gedaan. Over het algemeen helemaal naar wens. Zowel qua aankoop als qua aftersales.
Ook wel eens iets geretourneerd omdat het elders (veel) goedkoper was. Jammer dat ze mij als vaste klant niet tegemoet wilden komen en het verschil (deels) compenseren. Dit artikel is dus binnen de zichttermijn retour gegaan.
En daarna weer meerdere aankopen gedaan :)

Pluspunten

• veel keuze
  • veel voorraad
  • goede keuzebegeleiding bij aankoop
  • goede begeleiding bij installatieproblemen

Minpunten

• niet altijd de voordeligste

Claire 25-10-2016 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven én een beetje meer

De basis is op orde: site is duidelijk, prijs is oké, geen verzendkosten, ze leveren op het tijdstip dat ze beloven, je krijgt goede, duidelijke bevestigingen, je krijgt wat je besteld hebt, etc. Daarnaast vind ik de 'extraatjes', zoals de wachttherapie en de oefeningen op de doos ontzettend leuk. Die glimlach krijgen ze van mij.

Pluspunten

• snelle levering
  • geen bezorgkosten
  • duidelijk

Minpunten

• niet alles in het assortiment

Sophie 25-10-2016 Via de website gekocht

Topkwaliteit en supersnelle levering

Nikkei x6 wifi gekocht. Supersnelle levering op zondag! Goede beschrijving. Gratis verzendkosten. Beter kan niet!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs/kwaliteit

Jessica 25-10-2016 Via de website gekocht

Top service!

Heb 2 ervaringen, beide top.
Eerst een vraag gesteld via FB, snel antwoord.

Daarna een lastminute verjaardagskado besteld. Dat werd zelfs op zondag geleverd, met in de ochtend een sms met een margetijd van 2 uur!

Dus vriendelijke medewerkers met een gezonde dosis humor, en nette afhandeling van de bestelling.

Jeff 25-10-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Ik dacht probeer eens wat anders dan bol.com en moet zeggen de site van coolblue is veel duidelijker. Ik vind het leuk dat ze ook aangeven als je bijvoorbeeld een wasmachine zoekt wat de best verkochte is of de beste prijs kwaliteitverhouding. Ik heb een aantal van die voorgestelde producten bekeken en het zag er ook niet verkeerd uit. De bestelling die ik deed was simpel en ook vlot bezorgd zoals afgesproken. Ik kreeg zelfs een mailtje met daarin hoe het werd aangeboden zodat ik weet of ik ervoor moet thuisblijven of niet.

Pluspunten

• Doet goede vergelijkbare product voorstellen
  • Snel en duidelijk bezorgd
  • Prima website

Minpunten

• Geen minpunten tot zover

Zijlmans 25-10-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Verkeerde handleiding - Jammer dan!

Het bestelproces verliep vlot en de camera kon de volgende dag afgehaald worden. Tot zover alles prima. Nadat de camera cadeau was gedaan, bleek dat er een handleiding in het Duits bij zat. Even gebeld met Coolblue en ze stuurden gelijk een digitale versie van Nederlandse handleiding op. En ze zouden zorgen voor een papieren versie.

Kort daarop bericht dat ze geen papieren versie zouden leveren en daarbij verwezen ze doodleuk naar de algemene voorwaarden. Het betreft hier niet even een eenvoudig cameraatje maar een behoorlijke aanschaf. Blijkbaar doen ze toch niet alles voor een glimlach!

Pluspunten

• Correcte en vriendelijke aAfhandeling
  • Snelle en eenvoudige bestelling

Minpunten

• Doen net niet dat stapje extra

Leen 24-10-2016 Via de website gekocht

uitstekende service

Al verschillende keren wat besteld bij Coolblue. heel erg tevreden over de overzichtelijke website, maar ook de kennis en de service van de medewerkers!!

Pluspunten

• scherpe acties
  • Overzichtelijke website
  • Service
  • Doen wat ze beloven

Heidy 24-10-2016 Via de website gekocht

Heidy

Coolblue is echt de beste webshop die je kunt bedenken. Perfecte klantenservice en je voelt je als klant echt koning. Ook denken ze mee over de beste oplossing.

Pluspunten

• Snelheid van reactie
  • Proactieve klantenservice
  • Fijne winkels

Henri 24-10-2016 Via de website gekocht

Goed geregeld

Overzichtelijk en uitgebreid assortiment en keurige prijs, snelle levering en indien nodig kan het makkelijk retour

Pluspunten

• overzichtelijk
  • Prijs kwaliteit

Kevin 24-10-2016 Via de website gekocht

Topservice

Top service! Bij bestelling was er iets fout gegaan, of dit door mijzelf kwam of door de site weet ik niet. Maar na een paar whatsapp berichten was dit zo opgelost. Verder was de levering ook geweldig. De wasmachine stond zo, netjes uitleg gekregen en tips om zo lang mogelijk van het product te kunnen genieten. Aanrader dus!

Pluspunten

• Klantenservice online
  • Levering
  • Aansluiten van het product
  • Uitleg en tips

Peter van Kemenade 24-10-2016 Via de website gekocht

Zij doen wat zij beloven

Prettige makkelijk werkende webshop. Snelle afwerking. Duidelijke informatie en goed te volgen traject.

Tonlida 24-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop wasmachine via Coolblue

Op Zondagavond ging 20 jaar oude Bosch wasmachine kapot. Via de zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site van Coolblue uiteraard weer voor een Bosch gekozen. Maandagochtend stond de transporteur/installateur voor de deur. Eerst werd de kapotte machine opgeladen en vervolgens de nieuwe machine keurig aangesloten en een eerste test gedraaid. We kunnen alleen maar zeer tevreden zijn over de belevering.

Pluspunten

• Zeer gebruiksvriendelijke site
  • Aanlevering en afvoer uitgevoerd zoals beloofd

Barbara 24-10-2016 Via de website gekocht

U keert tevreden terug ;-)

Heb al vele jaren ervaring met coolblue en tot nu toe altijd tevreden. De klantendienst antwoordt snel zowel via mail als via Facebook waardoor je makkelijk en snel kan beslissen over aankoop. Levering altijd dik in orde.

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Veel informatie beschikbaar alsook reviews
  • Goede prijs/kwaliteit
  • videoreviews bij bv laptops = makkelijker kiezen

Minpunten

• Productbeschrijving niet altijd overzichtelijk

Dirk 24-10-2016 Via de website gekocht

uitstekende service

Vlotte service , de nieuwe wasmachine is netjes aangesloten en de oude weer meegenomen, ook de troep ging weer mee.
Ook netjes op de afgesproken tijd , dit is via het tracking systeem goed te volgen.
Coolblue bedankt!

Pluspunten

• de volgende dag bezorgd
  • en netjes aangesloten
  • de troep en oude machine retour

Paula duinkerken 24-10-2016 Via de website gekocht

Een echte aanrader zeer betrouwbaar

Had donderdag een laptop besteld en vrijdag al in huis netjes afgeleverd je krijgt een berichtje hoe laat ze het afleveren en netjes op tijd ben zeer te vreden

Matthijs 24-10-2016 Via de website gekocht

Top service

Het begint al dat je een tijdsvlak van 1 uur krijgt voor de bezorging, ipv dat je heel de dag thuis mag zijn tot de bezorgers langs komen.

Belde netjes dat ze een half uurtje later zouden zijn. Hebben keurig en voorzichtig de wasmachine door het huis getild en netjes aangesloten.

Verliep allemaal precies zoals je zou willen dat het gaat. Snel netjes en accuraat!

Pluspunten

• Snel en netjes geplaatst en aangesloten
  • Vriendelijke bezorgers

Minpunten

• Waren iets later, maar hebben dat netjes gemeld

Renaud 24-10-2016 Via de website gekocht

Rond 16 uur droogautomaat besteld, en volgende morgen om 10.30 met de glimlach geleverd, geplaatst en getest op vierde verdieping, met een uitstekend track and trace systeem.

Pluspunten

• Keuze
  • Levering
  • vriendelijkheid

Smits 24-10-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Zeer tevreden over de levering van Coolblue (wasmachine en droger). Vriendelijke en behulpzame klantenservice. Levering, montage en plaatsing verliep spoedig. Zeer vriendelijk personeel. Korting werd snel geregeld i.v.m. minimale schade aan een filter. Een aanrader!

Pluspunten

• Flexibiliteit levering
  • Service

Hulshof 23-10-2016 Via de website gekocht

Top!

Goede service! Snelle levering en het oude apparaat kan gelijk meegenomen worden. Van tevoren wordt ook nog eens duidelijk en meerdere malen gemeldt hoe laat ze bij je aankomen.

Pluspunten

• Snelle en goede levering
  • Oud apparaat kan mee
  • Duidelijk over aankomst

Martine 23-10-2016 Via de website gekocht

Bosch wasmachine

Zeer tevreden over de service van Coolblue; buiten de super snelle levertijd, word je goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van leveren. De machine werd moeiteloos naar zolder gesjouwd en aangesloten en de oude machine namen zij mee. Heel aardige mannen die ook nog goede tips gaven over de wasmachine mbt langere levensduur. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen!

Pluspunten

• service
  • vakkundig

Gewichtige Zaken 23-10-2016 Via de website gekocht

Van alle markten thuis

Zeer ruime keuze in tal van categorieen, zeer overzichtelijke webshop en zeer snelle levering. Coolblue heeft me nog nooit teleurgesteld

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Overzichtelijke webshop
  • Goede prijs /kwaliteit verhouding
  • Snelle levering

Hemmo van der Laan 23-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue: mijn eerste keuze webwinkel!

Coolblue is voor mij de eerste keuze webwinkel.
De website is zeer overzichtelijk en geeft de beste product informatie in Nederland.
De service van Coolblue is uitstekend : zowel voor als (lang) na de levering. Als een product toch niet 100% bevalt, kun je het binnen twee weken ruilen of retour sturen. Enkele keren gedaan en loopt uitstekend.

Pluspunten

• Uitstekende website
  • Snelle levering
  • Breed assortiment
  • Goede service voor én na
  • 5 echte winkels

Minpunten

• Niet altijd de scherpste prijs

Jeroen 23-10-2016 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd.

De wasmachine die ik wilde hebben was mede bij Coolblue het goedkoopst.
Ze bezorgen de wasmachine gratis en nemen de oude me terug. In ons geval moest dit op de 2e verdieping bezorgd worden, dat was geen probleem.
De nieuwe wasmachine is netjes aangesloten en de uitleg was ook prima.
De meebestelde trillingsdempers waren in ons geval niet nodig. Deze gingen meteen retour en krijgen we het geld van terug.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede uitleg
  • Gratis levering
  • Goede communicatie over bezorgtijd

Tijmen 23-10-2016 Via de website gekocht

Helemaal Top weer!

Een wasmachine en oven besteld. Netjes op de afgesproken dag bezorgd en van te voren geïnformeerd over het tijdstip. De wasmachiner was een 'tweedekansje'. Ruim €100 korting en ik heb ik 5 minuten gezocht naar de zogenaamde 'beschadiging'. De bezorgers waren ontzettend behulpzaam en zijn nadat ze 3 keer hadden gevraagd of ze de wasmachine écht niet hoefde aan te sluiten weer vertrokken.

Pluspunten

• Je kunt goed afspraken maken
  • Goed geprijst

Jan-Hein 23-10-2016 Via de website gekocht

wasmachine levering

Voor de eerste keer bij wegwinkel coolblue iets besteld, dat zo groot was dat het geleverd moet worden, nl een wasmachine. En dat ging perfect. Om te beginnen was de levertijd tot op een uur bekend, een verademing t.o.v. winkels waar je de hele dag moet vrijhouden voor 1 pakket! Dan de informatie over wat ikzelf kon voorbereiden voor een soepele levering. En vervolgens verliep de levering en installatie 'vlekkeloos'. De mannen wisten wat klankvriendelijkheid was. Duidelijke uitleg wat er zou gebeuren, zeer voorzichtig transport in het huis, goede installatie van de wasmachine met tips voor gebruik, en de oude wasmachine werd direct meegenomen. Kortom klasse!

Pluspunten

• levertijd op uurbasis
  • info vooraf ter voorbereiding
  • klantvriendelijke bezorgers
  • vakkundige installatie
  • zelf geen gesleep aan het oude apparaat

Minpunten

• geen enkele

De Raaf 22-10-2016 Via de website gekocht

Coolblue = Coolblij

Heldere website, snel contact bij vragen met ook een adequaat antwoord. Communicatie over levering en installatie helder, kompleet en correct. Website levert altijd weer een glimlach op mijn gezicht maar ook de levering . Verpakking met humor, medewerkers die bezorgen altijd vriendelijk en voorkomend. Snelle inbouw (koelkast) en geen enkel snippertje of stofje achter gelaten . Grote klasse .

Pluspunten

• Juistheid van informatie
  • Website waar je vrolijk van wordt
  • Snelheid

Minpunten

• Nog steeds niet kunnen vinden

Leo de Haan 22-10-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb uitstekende ervaringen met Coolblue. De levering is altijd stipt en conform de aangegeven tijd. Als er aanspraak moet worden gedaan op garantie is de afhandeling bijzonder coulant, ook wanneer toeleveranciers van Coolblue het laten afweten. Wanneer daarbij een accessoire zoekraakt wordt per omgaand zonder enig probleem een vervangend exemplaar toegezonden. Ik koop bij voorkeur bij Coolblue.

Van Hot naar Her 22-10-2016 Via de website gekocht

Service wordt snel minder

Tot voor kort waren wij vaste klant bij CoolBlue. Eigenlijk onze huisleverancier. Goede service en snelle levering was erg goed. Maar opeens kregen wij apparaten die niet goed werkten. Van diverse fabrikanten kregen wij te horen: 'Dat heb je als je bij CoolBlue koopt, die krijgen de mindere toestellen.' Wij konden dat niet geloven.
Maar als je na een aantal GSM's die niet werken en een laptop die zwaar magnetisch was het nog niet gelooft dan misschien bij deze: een splinternieuwe warmtepompdroger.
Deze bleek bij aankoop defect te zijn. Dat merk je pas als het apparaat een paar keer gebruikt hebt. Ik wil de mijn review bijwerken en Coolblue laten weten dat het apparaat niet werkte. Maar er werd niet op gereageerd. Totaal niet! En dat snappen wij niet. Dat is niet netjes en niet conform de regelgeving omtrent koop. Inmiddels hebben wij AEG ingeschakeld en tot onze verbazing werd de nieuwe machine niet omgeruild. De compressor is kapot. De hele machine is ontmanteld en op een nieuwe onderbak met compressor gezet. En nog werkt de machine niet.
Hiervoor moet je bij de verkoper zijn, maar weer geen reactie. U begrijpt als vaste klant zijn wij zeer teleurgesteld.

Pluspunten

• Wàs een geweldige winkel

Minpunten

• Service daalt als een baksteen
  • Klant niet serieus genomen

Officiele reactie van Coolblue 23-10-2016

Beste meneer of mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met de apparaten die u bij Coolblue heeft gekocht. Zeker het gebrek aan service is niet wat u mag verwachten. We zouden heel graag alsnog met u meekijken om de problemen met uw droger en eventuele andere apparaten op te lossen. Zou u hiervoor uw ordernummer willen toesturen via het e-mailadres geenglimlach@coolblue.nl?
Onze excuses voor het feit dat u eerder geen reactie van ons heeft gehad. We gaan er alles aan doen om het alsnog voor u op te lossen.

L. Tinga 22-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering na uitstekend advies.

Uitstekend advies ivm aanschaf vervangende tablet omdat vorige niet meer te repareren was. Supersnel via Whatsapp! Ook NA de aankoop !

Pluspunten

• Advies
  • Levering

Mikki 22-10-2016 Via de website gekocht

geweldige winkel ^^

plus - de levering is snel ,producten veilig en netjes ingepakt.

min - sommige producten hebben extra's nodig om volledig te functioneren, en helaas staat dat er niet bij .

Pluspunten

• snelle levering
  • goede zorg voor producten
  • schattige filmpjes na je aankoop

Minpunten

• soms te weinig product info

Somers 22-10-2016 In de winkel gekocht

Henri

Ik heb deze shop gekozen goede en duidelijke website, om zijn prijzen, zijn service en vooral om zijn vlotte levering.

Kees Vogels 22-10-2016 Via de website gekocht

COOL tevreden met BLUE tooth apparaat

Na een uitgebreidt prijsonderzoek ,daarbij de snelle bezorging (zondag) ,de gemakkelijke betaling met I-deal ,en de "speelse" manier van benaderen en communicatie ,zeg ik ;ja Coolblue is mijn webwinkel ,en daarbij tegen iedereen ...DOEN ...!!!

Miriam 22-10-2016 Via de website gekocht

Gourmetstel

Ik kwam bij Coolblue uit omdat die sneller een gourmetstel kon leveren en tegen een lagere prijs dan hetzelfde stel bij een ander bedrijf. Ik had mijn gourmetstel de volgende dag in huis.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Dutchy 22-10-2016 Via de website gekocht

1 van de beste web/winkels van nederland

Coolblue vind ik echt één van de beste winkels van nederland. Online bestelling worden echt super snel geleverd en altijd netjes verpakt. De winkels werken ook netjes en overzichtelijk. Ik had mijn bestelling daar afgehaald omdat ik de coolblue winkel een keer wilde zien. Bleek dat 2 van de 3 artikelen niet goed waren. Zonder enig probleem werden de artikelen terug genomen en ik had de volgende dag al weer nieuwe in huis.

En de humor die ze op de website hebben staan bij het bestellen is briljant. Ook de grappige dozen waar de aankopen in verstuurd worden geven mij altijd een glimlach.

Coolblue krijgt van mij een dikke 11.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goeie service
  • Groot assortiment