Deze score is berekend op basis van 3473 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Arnoud 23-12-2016 Via de website gekocht

Webwinkel zoals het moet zijn!

Coolblue is zó klantvriendelijk en helder en duidelijk en overzichtelijk en betrouwbaar dat ik zelden ergens anders meer (op internet) spullen koop. Wellicht kun je soms voor een tientje ergens anders goedkoper uit zijn, maar daar staat zoveel service en gemak tegenover dat ik daar (tot een bepaalde hoogte) graag voor betaal.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Overzichtelijk
  • Betrouwbaar

Mateusz 23-12-2016 Via de website gekocht

Snel en zeer klantgericht!

Het lukt Coolblue iedere keer om te verrassen met de klantgerichtheid. Niet alleen maken ze het winkelen super easy door breed aanbod met geode bruikbare filters maar hebben vervolgens ook veel flexibiliteit in het afleveren/ophalen! Voor mij is dit echt een voorbeeld van hoe online met offline perfect kan samenwerken voor de klant!

Pluspunten

• snel
  • breed aanbod
  • flexibiliteit en snelheid

Dennis 23-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Geweldige service. 22:00 s avonds besteld. S ochtends om 8:40 aangesloten door twee aardige jongens die m aan hebben gesloten. Top!

Pluspunten

• Duidelijk in informatie
  • Scherp geprijsd
  • Houden je continu op de hoogte

Dita 23-12-2016 Via de website gekocht

Ontevreden

Levering is niet op de afgesproken dag geleverd + ik heb schijnbaar teveel betaald, kreeg ik achteraf wel terug.

Pluspunten

• goede service

Minpunten

• niet op tijd geleverd
  • teveel betaald

Officiele reactie van Coolblue 23-12-2016

Beste Dita,

Vervelend dat uw pakketje niet op tijd is aangekomen. Dat is niet de service die u van ons mag verwachten. Is uw pakket nu wel aangekomen? Als we nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen we dit graag. U kunt dan een e-mail sturen naar geenglimlach@coolblue.nl onder vermelding van uw ordernummer.

Vriendelijke groet,

A.Heins 23-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon prima!

Een prima zaak,alles is perfect geregeld.
Meerdere apparaten,maar ook kleine dingen,echt geen minpunten te noemen.

Marjolijn van der Grinten 23-12-2016 Via de website gekocht

Alfi thermoskan uitgezocht bij Coolblue.

Op de website stond alles heel duidelijk beschreven en kon ik de kannen goed met elkaar vergelijken. De kan werd gratis integenstelling tot andere bedrijven en binnen een dag geleverd. Mijn complimenten! Ik zal altijd eerst op jullie site kijken bij het uitzoeken en bestellen van artikelen.

TE 23-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie

Je wordt zeer nauwkeurig geïnformeerd over wanneer je wat je mag verwachten.
Uitstekende service. Top!

Ron de Wit 23-12-2016 Via de website gekocht

Voorbeeld van hoe het moet

Laats hadden we met mijn bedrijf een bijeenkomst over klantvriendelijkheid. Ter introductie werd een filmpje van Coolblue vertoont. Een voorbeeld van hoe het moet. Nu heb ik de praktijk voor de eerste keer mogen ervaren en ik moet zeggen Coolblue maakt het helemaal waar. Mooie duidelijke website met goede informatie over de producten. Snelle levering waarover goed wordt gecommuniceerd. Verpakking dik in orde en met mijn Nespresso apparaat al een paar heerlijke koppen koffie gezet. Met ruilen of terugsturen heb ik (gelukkig) geen ervaring met Coolblue maar als ik zie hoe dit proces beschreven is op de website en mail kan het niet anders zijn dan dat ze waarmaken wat ze zeggen. Dus een echte aanrader voor de consument.

Pluspunten

• Website
  • communicatie via de mail over retouneren
  • mailverkeer over levering
  • verpakking

Ellen 23-12-2016 Via de website gekocht

Jammer, niet de volgende dag geleverd!

De bestelling ging prima! Dinsdag besteld, vriezer zou woensdag worden bezorgd.
Ik kreeg in eerste instantie ook een mail van de bezorger met een bezorgtijd voor woensdag tussen 10.45 en 13.45 uur.
Ik was dan ook hevig verbaasd dat ik later op de dag een mail kreeg met een bezorgafspraak voor donderdag! Probleem voor mij, want dan was er niemand thuis. Ik heb dus de afspraak moeten verzetten naar vrijdagavond.
Volgens mij niets mis met Coolblue, maar de bezorgdienst doet niet wat wordt beloofd!
Officiele reactie van Coolblue 23-12-2016

Beste Ellen,

Bedankt voor je review. Wat naar dat uw koelkast pas veel later geleverd werd dan de bedoeling was. Wilt u anders het ordernummer en deze toelichting naar ons toesturen via geenglimlach@coolblue.nl. Dan kijken we gelijk wat we nog voor u zouden kunnen betekenen. Alvast bedankt!

Sylvia Klaassen 23-12-2016 Via de website gekocht

Printer Epson XP-630

Ik geef tot nu toe het cijfer 8 omdat we het net een paar dagen in huis hebben maar wat we al gescand en geprint hebben is nu al prima kwaliteit. Ik heb de printer online gekocht omdat mijn oude printer ophield met scannen had ik eigenlijk meteen een nieuwe nodig voor mijn werk. Online kun je duidelijk via de filmpjes en reviews je keuze maken, het bestellen gaat gemakkelijk en krijgt netjes alles via de pc binnen. En wat super is een dag later heb je je product al in huis. Ook hier wordt je over bericht. Voor mijn een 10 voor de service

Maarten 23-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Niuewe PC Medion Erazor gekocht

In de winkel in Utrecht goed en snel geadviseerd door een deskundige verkoper. De PV werd snel en in goede staat geleverd. Mooie zaak met goede koffie!

Rene 23-12-2016 Via de website gekocht

zeer vlotte afhadeling

zeer duidelijke website en dito afhandeling, dankzij de vele keuzemogelijkheden.
Ook de prijzen zijn zeer concuurentieel

Hans 23-12-2016 Via de website gekocht

Fijne zaak

Alle Cool Blue winkels wil ik aanbevelen.
Geen enkele teleurstelling gehad, de producten worden altijd keurig op tijd afgeleverd, zonder beschadigingen. Hulde!

• Op elk gebied

Ferry Jansen 23-12-2016 Via de website gekocht

Chatservice

Voor de verjaardag van mijn vrouw op zoek naar een Instax printer. Ze wilde de SP1, maar waarom is er een SP2 (is de SP1 dan achterhaald :-)).
Met servicedesk een chat geopend met een zeer vriendelijke dame (ga ik vanuit) en binnen 10 minuten waren we er uit wat de verschillen waren en wist ik wat ik wilde hebben. Weer een paar tellen later had ze bestelling in oder gemaakt en de volgende dag hadden we hem in huis... wat eer service....

Pluspunten

• Nemen de tijd voor je
  • Geven een eerlijk en duidelijk advies
  • zorgen voor de juiste informatie

S.J. Westra 23-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende klantcommunicatie

Het assortiment is ruim en bevat altijd de topmodellen van de goede merken, de levering is snel en de klantcommunicatie is uitstekend!

Pluspunten

• Assortiment
  • Levering
  • Communicatie

Lvdluna 23-12-2016 Via de website gekocht

Super!

Nu een aantal malen wat besteld bij coolbleu. Ons nieuwe gasfornuis was daarvan de grootste uitgave. Informatie erover was prima, al bleek de gasaansluiting toch iets anders te zijn dan onze oude, je kan goed vergelijken en een goede keuze maken.
Betaling en factuur digitaal en geen bezorgkosten. Vooral de bezorging was echt fantastisch! Snelle levering (2 dagen), duidelijk tijdvak (dus je hoeft niet de hele dag thuis te blijven) en vriendelijke bezorgers die het allemaal netjes uitpakken en op de plek zetten.
Maar ook als het niet goed gaat zoals bij onze nieuwe mixer, die het na 5 minuten al niet meer deed, is de service erg goed. Geen enkele discussie, 1 telefoontje en het was geregeld. En het geld was binnen 2 dagen terug gestort. Zo hoort het.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Service.

Bart v.d.Torre 22-12-2016 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering van het bestelde artikel
Goede informatie van het artikel op de site incl. foto's

Henneke Loosman 22-12-2016 Via de website gekocht

Iets duurder, maar binnen 16 uur geleverd

Ik had dezelfde tablet ergen anders besteld, maar wachtte al 3 weken op de levering (hij was daar€ 25,-- goedkoper). Ik heb hem daar geannuleerd en 's avonds om elf uur besteld bij Coolblue. De volgende dag om 14.45 uur werd hij bij mij thuis afgeleverd. Top!!!

Rilee 22-12-2016 Via de website gekocht

Super

Precies zoals afgesproken. Product snel en volgens afspraak geleverd. Goed op de hoogte gehouden van de status per mail.

Tony 22-12-2016 Via de website gekocht

service met een griffel

goede service en bezorging conform afspraak zelf in de drukke december maand. Ook de prijs is gunstiger dan in andere webwinkels

Ine 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel met snelle levering en uitstekende service. Afgelopen week twee maal een. Stelling geplaatst die zelfs op zondag geleverd werd.
Prima verpakt en goed product. Ben zeer tevreden over cool blue

Ivp-89 22-12-2016 Via de website gekocht

Super service!

Super goed geholpen door de klantenservice. Desbetreffende medewerker nam alles uit handen en heeft het perfect voor mij geregeld. Zo had ik mijn spullen de avond erop op het afgesproken tijdstip in huis. Ook de bezorger was zeer vriendelijk en behulpzaam! Ook het aanbod aan spullen is top! Kortom echt een aanrader om spullen bij coolblue te bestellen!!

Pluspunten

• Perfecte service
  • Klantvriendelijk
  • Zeer behulpzaam
  • Groot aanbod aan producten
  • Levering in de avond op afspraak

Mevr. Wils 22-12-2016 Via de website gekocht

Help, ik zit zonder inkt !

De printer gaf het al verschillende keren aan maar dan toch plots is de inkt helemaal op. Op zaterdagnamiddag besteld bij Coolblue en op zondag geleverd. Gemakkelijk online bestellen, snelle levering en vlotte afhandeling. Dankjewel team Coolblue !

Pluspunten

• Snel
  • Vlot
  • Overzichtelijke website

Hennie 22-12-2016 Via de website gekocht

Super online shop

Goede levering. Groot assortiment en goede producten. Makkelijk shoppen via internet. Kan Coolblue iedereen aanbevelen.
Bestel alles via coolblue.

Pluspunten

• Alleeen maar pluspunten

frans 22-12-2016 Via de website gekocht

webshop

nette webshop en snelle levering overzichtelijke betaling en leveringsmogelijkheden. alles duidelijk en netjes gerangschikt en ass goed vindbaar

x 22-12-2016 Via de website gekocht

uitstekend

Coolblue heeft mijn verwachtingen overtroffen, mijn keuze van een Bose speaker op voorraad en binnen 18uur in huis via Post.NL heel bijzonder. Het pakket was goed te volgen. De prijs was ook zeer scherp.

Martijn 22-12-2016 Via de website gekocht

TomTom bandit actioncam

Super levering. Afgelopen week zag ik de TomTom bandit op iBood voorbijkomen. Dacht heel even verder kijken, kom ik bij Coolblue terecht. Zelfde artikel betere prijs en een snellere levering. Dezelfde avond nog besteld en de volgende dag keurig thuisbezorgd. Super!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs
  • Communicatie over de levering heel erg goed

Michelle 22-12-2016 Via de website gekocht

Snelle bezorging en geen gedoe

Erg tevreden over de bezorging van coolblue. Via een mail kon ik precies zien hoelaat het pakketje zou worden bezorgd en dat was ook het geval. Echt super!

gvs 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Levering dag na bestelling, artikel dat ik besteld had en in goede staat. Kan het nog beter?Daarbij komt dat er een immense keuze is in elk artkel en dat er een gedegen uitleg bij staat.

Willem en eveline 22-12-2016 Via de website gekocht

Laptop hp pavilion

Geweldige service eerst een andere laptop besteld die achteraf niet aan onze verwachtingen voldeed en die buiten de omruiltermijn Toch nog werd ingenomen zomder verdere verplichtingen uiteraard hebben we eerst bij coolbleu gekeken naar een andere en die ook gevonden en zo ook besteld een ding weet je dan zeker je hebt dan op alle vlakken de beste garantie
dikke pluim voor coolbleu

SageQ31 22-12-2016 Via de website gekocht

The Full Treatment

Om te beginnen is het assortiment in deze winkel zeer toereikend. Vrijwel alle informatie vindt je gemakkelijk terug wanneer je producten zoekt en vergelijkt. Mijn ervaring met Cool Blue is er een die voor een deel gekenmerkt is door betrokken en capabele mensen voor al je vragen, maar vooral door de zeer snelle leveringen.

Peter 22-12-2016

Bluetooth speaker JBL een Topper en supersnel binnen 18 uur

Coolblue heeft mijn verwachtingen overtroffen, mijn keuze van een JBL bluetooth speaker op voorraad en binnen 18uur in huis via Post.NL heel bijzonder. Het pakket was goed te volgen. De prijs was ook zeer scherp.

Pluspunten

• op voorraad
  • scherpe prijs
  • snelle levering
  • alles boven verwachting

Van Noordenne 22-12-2016 Via de website gekocht

TomTom sporthorloge

Super snelle levering maandagavond besteld en dinsdag opgehaald bij post nl. horloge ligt nu onder de kerstboom. Horloge dus nog niet kunnen uitproberen.

Deborah 22-12-2016 Via de website gekocht

Een man een man,een woord een woord.Toppers !!!

Geweldig s'avonds besteld,volgende dag om half 4 al binnen,echt top.Prijs was ook voordelig.Hebben hun woord gehouden.Goed en netjes afgeleverd, als nog bedankt voor de goed verzorging.

Pluspunten

• Komen hun woord na
  • Nemen het afval mee.
  • Waren snel klaar

Minpunten

• Helaas geen kunnen ontdekken

geert 22-12-2016 Via de website gekocht

Een webshop zoals het hoort

Op heden en in de loop van een 3 tal jaren en het plaatsen van een 20 tal bestellingen nog geen enkele negatieve ervaring. Zelfs een foute bestelling door mezelf werd probleemloos rechtgezet. Niet altijd de goedkoopste maar door de uitstekende service die paar euro's extra zeker waard.

Pluspunten

• zeer uitgebreide keuze
  • vlotte afhandeling van bestelling tot levering
  • correcte afhandeling bij problemen

Minpunten

• op heden geen enkele negatieve ervaring

R.S. 22-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb een tv gekocht en was vanuit gegaan dat ik 30 dagen kon uitproberen. Na 3 weken bleek dat wij toch liever iets groter wilden. Echter bleek dat ik dat binnen 14 dagen kon doen en dat de termijn verstrekt was.
Alsnog werd naar een oplossing gezocht en ik mocht tv terug sturen en als die in goede staat was dan kon ik alsnog omruilen.
Ik had die in de middag opgestuurd en volgende dag kreeg ik al nieuwe grotere tv die wij wilden hebben.
Uitstekende service

Pluspunten

• sevice
  • klantvriendelijk
  • snelheid
  • berijdbaar oplossing te zoeken
  • bezorging tot de plek waar je het wilt hebben

J.v. Rossum 22-12-2016 Via de website gekocht

usb stick 32 gb

'sAvonds besteld en de andere dag in huis.Zeer snelle levering. Geen verzendkosten.Geen enkel probleem. Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker bij dit bedrijf kopen.

Jan Kaspers 22-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Uitstekende service. Alle gemaakte afspraken werden exact nagekomen. Het personeel was zeer attent en vriendelijk. De levering vond precies op tijd plaats. Hoed af.

Marleen 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima kwaliteit en service !

Heel veel keuze, goed kwaliteit en super-service ! Wij bestelden 3 cameratassen (om te vergelijken), stuurden er twee (gratis) terug. We konden alles online volgen en een paar dagen later stond het geld terug op onze rekening. Ook heel goede ervaring met de telefonische helpdesk !

Pluspunten

• Vlotte levering
  • Mogelijkheid tot gratis terugbezorgen
  • goede kwaliteit
  • ruim aanbod

Jolande 22-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden!

Na wat speuren op het internet kwam Coolblue met de aanbieding voor mij er als beste uit!! En dan nog eens géén verzendkosten!! Joepie!!!
Nu afwachten of mijn lieff blij is met het cadeautje

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • Snelle levering

Minpunten

• Nota beschadigd door verpakking

Nana Mohlmann 22-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel

De reden dat ik altijd voor Cool blue kies is vanwege de goede service. De levering is lekker snel en als er iets niet goed werkt of kapot is, helpen ze je zo snel mogelijk aan een nieuw apparaat of repareren ze het in korte tijd.

Pluspunten

• service
  • echte winkel bij mij in de stad
  • vriendelijk en behulpzaam personeel

FilipN 22-12-2016 Via de website gekocht

'Beloftevast', ook op piekmomenten als de Kerstperiode.

Aankoop gedaan enkele dagen voor Kerstmis (+/- 16u00). Levering 's anderendaags om 18u15. Ondanks de Kerstdrukte kregen Coolblue en bPost het voor elkaar om toch 's anderendaags nog te leveren. Proficiat !

Gerrit 22-12-2016 Via de website gekocht

Feestneuzen!

Geweldige (online)shop. Als ik kan kiezen uit meerdere webshops, kies ik altijd Coolblue. Gewoon omdat Coolblue van het bestellen tot het uitpakken een feestje maakt. Levering 7 dgn per week en nog niet niet 24u per dag! Door de humor en service steekt Coolblue overal ver bovenuit!

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • service
  • prijs
  • Levering
  • Humor

hans 22-12-2016 Via de website gekocht

het kopen van een Ipad air 2 goud

Kon de Ipad nergens meer kopen maar bij Cool Blue was hij nog op voorraad s'avonds besteld andere dag om 09:00 uur al in huis fantastisch.

dhr E Fransen 22-12-2016 Via de website gekocht

makkelijk betrouwbaar echt elke dag

het is gewoon heel makkelijk de site is overzichtelijk en coolbleu is betrouwbaar kijk maar de certificeringen en het word supersnel geleverd wanneer je wil zelfs op zondag DAAROM!

Pluspunten

• snelle levering
  • elke dag zelfs zondag
  • makkelijk bestellen

LdH 22-12-2016 Via de website gekocht

van alles

Zolang er niet van het protocol afgeweken moet worden wegens menselijke fouten, gaat alles prima. En is het verloop uitstekend.

Marcel v.d. B 22-12-2016 Via de website gekocht

TP-Link Archer C3200

TP-Link Archer C3200 gekocht.
Na heen en weer gezocht te hebben en vooral reviews gelezen te hebben op div sites deze router gekocht, ook voor de toekomst.

En op zaterdag avond 23.30 uur besteld de zondag erna afgeleverd. Toppie

Andy 22-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Bluetooth box

Het product is supersnel geleverd in zeer goede staat. De service van Coolblue is echt uitstekend, evenals het assortiment.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemak

Dirk Kuiken 22-12-2016 Via de website gekocht

D. Kuiken

Ze hebben een snelle levering. Producten van een zeer concurerende prijs! Hele goed service bij eventuele gebreken aan het product!

Magda 22-12-2016

Magda

Heb al diverse keren bij Coolblue online gekocht. De keuze, beschrijving en bezorging zijn top. Ook de klantenservice staat je vriendelijk en oplossingsgericht te woord.