Deze score is berekend op basis van 3407 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

patricia 22-01-2019

super goede bezorging en zeer snelle levering , of je nu iets kleins of groot koopt.
prijs vergelijk ook niet verkeerd , eens een verkeerd model droger besteld en werd super opgelost door de volgende dag het goede type te bezorgen [ en aansluiten ]
een 10 voor de bezorgers

Henk 22-01-2019

Al heel lang klant en nog nooit klachten gehad. Altijd keurig en snel geleverd en nooit schade aan verpakking of artikelen. Ook bij artikelen die geplaatst/geinstalleerd moesten worden ging alles perfect, snel en vriendelijk. Soms zijn andere sites wellicht iets goedkoper voor een paar producten, maar altijd is de service van coolblue voortreffelijk, dus dan moet het verschil wel heel groot zijn, wil ik switchen

BvH - Oost-Vlaanderen - België 21-01-2019

Coolblue heeft vele en vooral kwalitatieve producten en merken aan goede prijs / kwaliteit verhouding. Ook de installatie of levering van producten verloopt steeds goed en professioneel. Mocht er toch iets mis zijn kan je bij Coolblue terecht, zij behandelen en zoeken een oplossing voor het probleem. Ook indien je tóch een retour wil doen binnen de toegestane periode wordt dit goed afgehandeld.
Wanneer ik een product wil kopen kijk ik steeds na of Coolblue dit ook verkoopt / levert. Indien dit zo is gaat mijn voorkeur uit om het bij Coolblue te kopen !

Fam. van Zwietering 21-01-2019

Op de website van coolblue kan je de apparaten goed vergelijken. Levering keurig op tijd en de bezorgers zijn super vriendelijk. Al met al coolblue is een aanrader!

Co 21-01-2019

Goede website Goede prijs kwaliteits verhourhouding Keurig net beleefd en deskundige monteurs.Afspraken worden stipt nagekomen Zeer aan te bevelen.Betrouwbaar.

Annelies 21-01-2019

Coolblue biedt een superservice! Reperatie van het artikel was niet mogelijk. Voor het aankoopbedrag een nieuw exemplaar gekocht, die de volgende dag al bezorgd werd!

Juliëtte 21-01-2019

Goed en vriendelijk personeel. komen op de af gesproken tijd. en zetten het op de plek en sluiten het aan.
Wat ik ook prettig vond even een kwartier van tevoren een telefoontje dat ze er aan kwamen.
top bestel er zeker nog eens.

Kraan 21-01-2019

Snelle levering, uitstekend verpakt, goede (vergelijking) informatie op de website, groot aanbod.
Retourmogelijkheden (niet nodig gehad) prima en gratis!

Els 21-01-2019

Snelle levering, ophalen in de winKel op zondag en hulpvaardig personeel. overzichtelijke site

Mie Steegen 21-01-2019

Cooblue is heeft een duidelijke website, waar je makkelijk producten kan vergelijken. Eens de bestelling geplaatst kan je makkelijk online betalen en wordt je onmiddellijk via mail op de hoogte gebracht dat jouw bestelling wordt verwerkt. Van elke volgende stap tot uiteindelijk de levering bij jouw thuis of aangeduid adres wordt je geïnformeerd. Super om op deze manier vanuit mijn luie zetel mijn aankopen te kunnen doen! Aanrader!!

Claudia 21-01-2019

Ik ben een zeer tevreden klant van Coolblue. Ze hebben een overzichtelijke website met veel informatie en een makkelijk bestel- en betaalproces. Fijn dat je zelf een dagdeel kunt kiezen waarop er geleverd wordt en dat je dan ook goed op de hoogte gehouden wordt over wanneer ze ongeveer zullen komen. Zo wist ik dat ik niet de hele middag hoefde te wachten. Echt een hele fijne service. De bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam!

Jose 20-01-2019

Snelle goede service. Wat je ziet is wat je krijgt en het gekochte functioneert prima

H.Heijtlager 20-01-2019

Shop is wel goed, maar de jongens lieten mij achter met een loodzwaar apparaat om uit te pakken, en om in het gat te tillen!

Hans 20-01-2019

Service met een grote s.
Vrijdagavond een vaatwasmachine besteld.
Zaterdagochtend rond 8.30 uur werd het apparaat afgeleverd (na het gebruikelijke telefoontje) en aangesloten. De oude vaatwasser werd netjes afgevoerd.
Bij gebruik van de afwasmachine bleek dat het water niet werd afgepompt, en in de machine bleef staan.
Klantenservice gebeld en ..... vond het ook heel vervelend en beloofde ons om op dinsdag iemand langs te sturen die moest beoordelen of het probleem thuis opgelost kon worden of dat het apparaat omgeruild zou worden.
Wat bleek?? De waterafvoerslang was niet goed op het sifon aangesloten waardoor er geen water werd afgevoerd. Reparatietijd: 5 minuten. Fantastisch toch??
De Whirlpool afwasmachine voldoet uitstekend.

Dat is dus de service van Coolblue Coolblue. daar wordt ik vrolijk van!

Jos van Wakeren 20-01-2019

Goede omschrijving van het product.
Prijsstelling.
Verwerking en levering perfect.

Loes 20-01-2019

Heel handige site, veel opties en super snelle levering. 's avonds rond 21u iets besteld, de volgende ochtend had ik het al! Ze zetten ook altijd een grapje of opdracht op hun dozen, super leuk!

Wendy 20-01-2019

Strijkeizer, was bij coolblue het goedkoopste en de volgende dag in huis. Dus ik helemaal blij!

Wouter 20-01-2019

Op zaterdag ging de koelkast kapot, op Coolblue een nieuwe besteld en zondagmiddag werd de nieuwe al bezorgt door 2 aardige jongens.
Super snelle service dus helemaal top!!
Duidelijke website niets op aan te merken.

Matthias 20-01-2019

Hoi iedereen.

Bij deze wil ik jullie mijn goede, wat zeg ik geweldige ervaring met Coolblue.nl laten weten.
Ik koop hier zo nu en dan artikelen (Vaak van grotere waarde) en was altijd erg tevreden.
Op 15 januari kocht ik bij hun een Samsung 970 EVO 2TB M.2 SSD harddisk voor mijn pc.
Helaas is deze niet aangekomen, Wat zeg ik, Hij is uit mijn brievenbus gestolen. Kortom de fout lag niet bij Coolblue of PostNL. Nadat ik de postbode sprak (Een aardige oudere man) en zeker wist dat de schijf afgeleverd was heb ik het bij Coolblue gemeld. De jonge man aan de telefoon was echt heel vriendelijk en beloofde een onderzoek te starten en aankomende week hier contact over op te nemen met mij per mail. tot mijn grote verbazing kreeg ik net al een Mail met Track&Trace code dat er een nieuwe Samsung 970 EVO 2TB M.2 naar mij onder weg is, en zelfs ''morgen'' (zondag 20-01) geleverd wordt, deze keer gelukkig met de pakketdienst.

Ik kan alleen maar zeggen aan ''Wanci van Coolblue'' de Backoffice Medewerker die mij geholpen heeft, REUZE bedankt! Jij en Coolblue zijn echt top!

M.v.g.

Matthias

Sjoerd Keizer 19-01-2019

Coolbeu is voor mij de juiste winkel. Eigelijks het zelfde als bol.com. Maar voor mij maak de grappige woordkeuze het winkelen bij hun leuker. En dat ze op zondag bezorger is ook een mooie luxe

Michael 19-01-2019

Goede levering afspraak.

Zo als web site staat omschreven.
Voor 12 uur besteld volgende dag in huis.
Mits voorraad.
Ook goed spul te koop niet alleen commerciële producten ook hifi...

Raf 19-01-2019

Uiterst goede service! (in de winkel)
Een zeer dure 5k monitor besteld maar het 5k werkte toch niet lekker (alles veel te klein en sommige programmas kunnen niet scalen).
Dus terug gebracht en aangekaart dat ik toch een ander scherm wilde.
Medewerker heeft samen met mij op internet rondgekeken naar bepaalde specs en reviews etc maar ik besloot toch om het even op mn gemak thuis verder te researchen. Coolblue boodt zelf aan gewoon mijn aankoop bedrag terug te storten. (inruilwaarde tegoedbon had ik ook goed gevonden). Zeer fijne winkel en hele goede medewerkers!
Zo had ik ook later een externe HDD besteld waarvan het onduidelijk was of deze op 5400 of 7200 rpm draaide. (zelfs de fabrikant had deze info niet) Medewerkster in de winkel heeft er echt vanalles aan gedaan om dit ter plekke te onderzoeken en na te vragen. Helaas was deze info niet 100% zeker dus gevraagd of ik hem gewoon mag omruilen mits het om de lage rpm gaat, en dat mag dus gewoon!
Zeer goede service in de winkel!
(geen ervaring met bezorging, ik laat nooit iets bezorgen aangezien ik die lompe bestelwagenrijders totaal niet vertrouw)

Pieter 19-01-2019

Mobiel besteld in het weekend en op zondag keurig afgeleverd. Goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorger zou komen.

delozevisser 19-01-2019

snelle levering en eerlijke prijs ,heb al meer artikelen besteld en zal in de toekomst zeker nog bestellingen plaatsen

Herman 19-01-2019

Netjes - vlug en duidelijke info - keurige verpakking.
Was voor mij eerste maal en doe het zeker weer.

F bekkers 19-01-2019

Gekozen op aanraden van mijn zus. De afspraak voor de levering uitstekend gegaan.
Fijne jongens die het thuisbrachten. Verder nog geen ervaring dit is het eerste pakket.
Zou weer bij jullie gaan zoeken online bij volgende bestelling.
Ga het in de toekomst ook adviseren.

Robert 19-01-2019

Duidelijke webshop, eerlijke prijs t.a.v. concurrenten, netjes op tijd geleverd, goed op de hoogte gehouden van de levering tijdstip en zeer vriendelijke bezorgers.
Wasmachine is netjes aangesloten, waarbij duidelijk werd uitgelegd omtrent de werking. Oude wasmachine is retour genomen.

Ton 19-01-2019

Goed productaanbod en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ook aandacht voor de klant. Had de foodprocessor Philips HR7778 besteld voor 154,99. Zag binnen twaalf uur dat deze door Coolblue aangeboden werd voor 149,99. Meteen een mail geschreven en ik kreeg meteen de 5 euro terug (los nog van de 25 euro cashback van Philips)

Bertus 19-01-2019

Zoals altijd, weer geweldig, uitstekende service en super snel bezorgd, hartstikke Cool, ga er helemaal van blue-zen!

Engelien Muller 18-01-2019

Ben erg blij met de wasmachine. Vrijdagavond besteld en zaterdag geleverd. Helemaal top

Pascal 18-01-2019

Betrouwbare webshop waar je makkelijk kunt bestellen. Het aanbod is zeer ruim. Snelle levering.

CH Maat 18-01-2019

Een prima Webshop vandaag besteld en morgen in huis dat klopt ook perfect ik ben ook heel tevreden over mijn Sony DAB radio hij werkt prima en is heel eenvoudig in te stellen met de nederlandse beschrijving.

Mich 18-01-2019

Ik zocht een nieuwe Smartphone. In het aanbod was er eentje bij die mij echt wel aansprak.
Ben nog even naar andere sites gaan kijken, maar jullie waren echt de "beste" koop.
Bestellen ging vlot.... heb het pakketje laten afgeven bij BPost... en 's anderen daags kon ik het al gaan halen . Super

Philip Uijthoven 18-01-2019

Het was mijn eerste kennismaking met Coolblue als klant en wilde dat eens uitproberen ofschoon ik legio mogelijkheden had aangeschafte artikel elders te kopen.
Ik vond de totale begeleiding en "nazorg" indrukwekkend.

Simone 18-01-2019

Inderdaad de bezorgers komen met een glimlach, snel en vakkundig werd de droger naar zolder gebracht en aangesloten. Zoals afgesproken. Heerlijk dat je geen halve dag voor niks zit te wachten, maar precies weet op de dag van levering hoe laat ze komen. En dat ze je ook nog 15 min van te voren. Alle rommel zoals plastic, piepschuim werd ook meegenomen. Voor mij alleen nog maar Coolblue

Arjen 18-01-2019

Bij Coolblue krijg ik altijd een blij gevoel. De productinformatie is heel handig. Ik maak veel gebruik van Coolblue's keuze. Dat scheelt een hoop uitzoekwerk en is altijd goed. De levering is snel en betrouwbaar en de communicatie altijd fijn. Het leukste vind ik nog dat je altijd verrast wordt met grappige dingen zoals: 10 dingen die je kan doen tijdens het wachten. Gewoon hartstikke leuk.

Henk 18-01-2019

Goede service, snelle afhandeling en goede informatie over het bestel-en bezorgtraject

anoniem 18-01-2019

Heel duidelijke en complete website, heel makkelijk bestellen en snelle, nette levering. Meerdere bestellingen geplaatst en ontvangen, altijd een 9 !!

Tamara 18-01-2019

Wow heb dit nog nooit meegemaakt, gisteren besteld kreeg gelijk een bericht en mail dat ze het de volgende dag bezorgen. Vanochtend weer een mail dat ze tussen half 1 en half 2 komen. Om kwart over 12 een Ber dat ze binnen een kwartier er zijn op de fiets en ja hoor om half 1 ging de bel, een hele vriendelijke bezorgster. Ik ga hier voortaan mijn spullen bestellen en ik ga het doorgeven aan vrienden en kennissen. Bedankt coolbleu voor de goeie service👍👍👍👍

Margrethe 18-01-2019

S avonds laat besteld en volgende ochtend vroeg gebracht. Netjes een mail met tijdvak gehad en vervolgens ook een telefoontje van bezorgers dat ze er in een kwartier waren. Vriendelijke nette mannen die ook nog tips etc. gaven.

Nadia 18-01-2019

De klantenservice is super. Vriendelijke mensen en helpen je super goed. Goed bereikbaar en product wordt super snel en op tijd geleverd. Komen hun woord en afspraak na.

Joost 18-01-2019

Betrouwbare webshop met uitstekende service. Klantvriendelijkheid staat voorop en dat merk je. Ik waardeer de teksten op bezorgfietsen en bussen. Daar krijg je inderdaad een glimlach van.

A.Hirschfeld 17-01-2019

Ik heb via de website een wasmachine besteld fantastisch geregeld! Goede terug koppeling over levering, veel contact wanneer de bezorger komt heel netjes afgeleverd service is top!

sandra 17-01-2019

Hele duidelijke site, goede informatie, correcte prijzen, goede kwaliteit, gemakkelijk om te bestellen en te betalen, perfecte levering! Niks negatiefs!

Hp 17-01-2019

Gebruiksvriendelijke website/app, goed contact via whatsapp, al met al een postitieve ervaring.

patty van de polder 17-01-2019

Heeel erg vriendelijke mensen allemaal! Goedkoopste, veel aanbod, gewoon toppie!

Stevie1976 17-01-2019

Goede overzichtelijke webshop met duidelijk afbeeldingen van producten en goede omschrijvingen. De prijzen zijn ook redelijk. Een super vlotte service en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van wanneer je bestelling wordt bezorgd. Altijd heel fijn om bij CoolBlue te bestellen. Klantenservice is ook erg vriendelijk en super behulpzaam.

Marina 17-01-2019

Ik ben zeer tevreden over de bestelling. Snelle levering, goede prijs-kwaliteit.

BeauGrace1969 17-01-2019

Ruime keuze voor elk budget. Makkelijk bestellen en zeer snelle levering door vriendelijke bezorgers

a stormer 17-01-2019

De reclame, de site, de bestelling, de aflevering. Jullie hebben het goed voor elkaar.