Deze score is berekend op basis van 1695 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ad Borgstein 05-03-2019

Zaterdag defecte wasmachine, zondag een nieuwe naar zolder gebracht, aangesloten, geactiveerd, droger er weer op en oude wasmachine naar beneden en meegenomen.
Zelfs onze wit geschilderde trap schoongemaakt met een vaatdoek.(het regende ) volgens mij doen ze het express😜wat een service en dat in 2019 wordt je alleen maar blij van. Of ik nog verbeter punten heb, ja wel 14 Ehh...............

Magda 05-03-2019

Bij Coolblue bestellen en er staat product is op voorraad, dan kun je er op vertrouwen dat de bestelling er ook de volgende dag is. Dat kan ik niet altijd van andere websites zeggen, daar kan het toch weleens weken duren voor het product er is. En nog belangrijker is dat de producten van Coolblue van een goede prijs kwaliteit verhouding zijn. Daarom bestel ik tegenwoordig altijd bij Coolblue. Bestelling retourneren is ook geen probleem, ik kreeg mijn geld keurig terug. Door overmacht moest ik wat terug sturen want de persoon waar voor het was, was niet meer.

Roland 05-03-2019

Wij waren zeer verrast, dat het binnen 24 gebracht en geplaatst is en was, zeer netjes afgeleverd, Coolblue, top de mensen die de spullen brachten waren beleefd en snel.

Julie 05-03-2019

Goed prijs van de artikelen beter dan concurrentie en heel snelle levering ook in het weekend op zondag!

Pieter Blokland 05-03-2019

Inmiddels verschillende bestellingen gedaan bij Coolblue. Alles klopt aan het bestel- en leverproces, waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden. Daarnaast werken ze gedurende het hele proces aan een glimlach.

En mocht een bestelling toch eens tegenvallen? Ook het retourproces is helder en verloopt zonder problemen.

Gerrit 05-03-2019

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen en alles nog eens snel ook. Top zaak niet twijfelen maar gewoon bestellen ze verdienen het.

Marian 04-03-2019

Makkelijk on-line bestellen, betalen en
razendsnel bezorgd.
Ik ben er blij mee.

Lynn 04-03-2019

Ik heb een tweedekans 2din autoradio van Kenwood gekocht bij coolblue. Alles was in nieuwstaat en geleverd met ALLE toebehoren. Wat dus niet was! Geen microfoon, geen dab+ antenne ,... er staat duidelijk op dat alles erbij zat! Ik bel naar de klantendienst om het recht te laten zetten. Ze verontschuldigen zich voor hun fout. Nu blijkt dat we nog 26€ moeten opleggen omdat de tweedekans radio duurder is (52€ in totaal) dan wij die gekocht hebben, 2 dagen geleden!!! Wij betalen bijna 400€ voor de radio met alle toebehoren, en nu krijgen we te horen dat we nog moeten bij betalen voor dezelfde radio! Ze maken zelf een fout en nu moet ik ervoor betalen. Pure oplichterij! Zoveel reclame maken als bedrijf maar mensen zo in het zak zetten, dringend schijnheilige filmpjes stoppen! Ze bieden de radio met alle toebehoren aan voor deze prijs. Ik betaal de radio en krijg de helft van toebehoren in de doos! schandalig klanten zo behandelen!

Maartje 04-03-2019

Coolblue springt boven de rest uit met de service die ze leveren. Goeie en duidelijke communicatie met de klant, reviews en vergelijken van producten zijn zeer behulpzaam. Verder is de levertijd ook enorm snel en efficient.

Ellen 04-03-2019

Vaatwasser werd binnen de kortste keren bezorgd, maar belangrijker: ik werd steeds van tevoren gewaarschuwd hoe laat ze er zouden zijn. De nieuwe machine arriveerde samen met het technische team dat snel en kundig de oude machine onttakelde en de nieuwe perfect plaatste en aansloot. Er was niets op aan te merken, dus een 10.

Mick Van Biesen 04-03-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de supersnelle levering, de fantastische prijzen en vanwege de uitgebreide productinformatie natuurlijk ook voor de super goede hulp die je altijd krijgt!

Shahrokh Zarza 04-03-2019

Top website, Alles overzichtelijk, redelijke prijzen, snelle levering. klantvriendelijke support.

Heidy 04-03-2019

Snelle levering, keurig op de afgesproken tijd. De bezorgers hebben de wasmachine netjes aangesloten, de oude meegenomen. De tijd genomen om mij de machine uit te leggen.
Ik ben heel tevreden.

Dick M 04-03-2019

Makkelijk besteld, snel thuis, doet precies zoals omschreven. Pakket zou, bij niet thuis, bij buren worden afgegeven. Dat heeft de bezorger niet gedaan. Jammer.

j.h.v.d.mooren 03-03-2019

ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling en levering vind het wel jammer dat de droog kwalitijd minder is dan van de vorige

Bianca 03-03-2019

Keurige nette medewerkers met altijd goede zin.
Ze gaan voorzichtig te werk, werken erg netjes en geven je alle informatie die je nodig hebt.👍🏻👍🏻

Recharged Miracles 03-03-2019

Het gemak van oriëntatie tijdens het kijken naar TV toetsellen, uiteindelijk een LG 65UK6300 gekocht. Bijpassende beugel is goed, de TV hangt prima. De video's op de website van Coolblue zijn geweldig!

Franken 03-03-2019

Ik ben uitermate vriendelijk geholpen door twee heren die in Amsterdam op de vierde(plus) verdieping zonder lift heel veel trappen hebben opgelopen met een loodzware koelkast en toch nog lachend boven kwamen. Zeer professioneel geholpen. De deur zat aan de verkeerde kant en dat hebben ze ook voor mij opgelost. Geweldig!

eugene 03-03-2019

Fantastische. Niets ontbreekt. De service is perfect! De site is zeer intuïtief en er ontbreekt geen enkele informatie. De e-mails die tijdens het bezorgproces verstuurd worden en het contact via watsapp zijn zeer gericht en fijn om te krijgen!

Saris 03-03-2019

Niets op aan te merken. We kopen vaak een tweedekansproduct wat aanzienlijk in de prijs scheelt. Levering met halfuur vantevoren bericht over levertijd. Nette bezorgers. Uitstekende service en nemen gratis je oude product mee.

Mark 03-03-2019

Prettige toegankelijke website, goede product informatie, accurate en snelle levering.

Piet Haarsma 03-03-2019

Het kopen van wit-goed, TeeVee's en andere technische apparatuur, koop ik altijd, bij Coolblue, vanwege hun uitstraling. Immer goedlachs, uitstekende bezorging, prima informatie en bij een eventuele retour, geen enkel probleem. Betrouwbaar, prima kwaliteit en wat ik heel belangrijk vind, eerlijkheid. En ook, die blauwe verpakkingen, lust voor het oog.

Siemon 03-03-2019

Het product wat ik aanschafte in dit geval een statief was gunstig geprijsd en snel en correct thuisbezorgd . Ga zeker in de toekomst als ik iets nodig heb bij hun bestellen.

LeoHoog 03-03-2019

Prima informatie inzake levering. Verder zeer tevreden over plaatsing, aansluiting en meenemen oude wasmachine. Tevens goede informatie over gebruik wasmaschine.

Brenda 02-03-2019

Op de site van Coolblue kun je makkelijk navigeren en producten met elkaar vergelijken. Verder loopt het bestel- en leveringsproces soepel. Als ik nieuwe elektronica nodig heb kijk ik doorgaans als eerste bij Coolblue.

Wendy 02-03-2019

Uitstekende service, snelle levering, ruime keuze en voor elk budget (tweedekans).

Mevr. Hensgens 02-03-2019

De prijzen tussen de webshops verschillen vaak niet veel van elkaar. Wel waren er nuttige reviews om zo een goede keuze te kunnen maken. Het gaat meer om de service en deze is prima. Zaterdags koelvries combinatie besteld en op zondag geleverd en geplaatst en het oude defecte apparaat meegenomen. Vriendelijk personeel, van te voren gebeld toen ze in de buurt waren.

De Jong 02-03-2019

Goeie winkel, snelle levering, goede productinformatie. Voldoende informatie en info filmpjes over de producten

Anita de Bruijn 02-03-2019

Snelle levering, website overzichtelijk , mooie design magnetron, makkelijke bediening, broodjes lekker knapperig, had ik deze maar eerder aangeschaft
Super Blij mee!!!

Ben Dee 02-03-2019

Mijn product kon ik makkelijk bestellen. Het werd op tijd geleverd op het adres dat ik had opgegeven.

L.B. 01-03-2019

- duidelijke en uitgebreide beschrijvingen bij de producten;
- juiste benadering en communicatie met mensen, echt top!;
- service achteraf, als nodig, is geweldig. Men helpt persoonlijk met de adequate oplossing samen te zoeken, wat je niet vaak ziet;
- zeer frisse omgang, open, vriendelijke en jonge uitstraling, dat voel je gewoon.

Babs 01-03-2019

Zeker een aanrader! Bij Coolblue.nl een nieuwe was-droog combinatie gekocht, werd netjes op de afgesproken dag en tijd bezorgd door 3 vriendelijke gasten. Alles netjes aangesloten en uitgelegd. Vorige was-droog combi was van BCC die kunnen hier heel wat van leren die doen het liefst zo min mogelijk... NEVER nooit meer dat ik ergens anders zulke dingen koop dan Coolblue.nl daar is alles teminsten goed geregeld.

Marleen 01-03-2019

Service met een glimlach! Maar dan ook écht! Vriendelijke bezorgers met een meer dan positieve houding. Koelvriescombinatie fijn op zijn plek gezet met uitleg erbij. Leuke website ook! Vooral de wachttherapie..... 😉

Nane Hofland 01-03-2019

Mijn opa en oma zijn enorm blij met de service van Coolblue.
De mannen, die bij de buren een nieuwe wasmachine brachten, boden aan om de wasmachine bij opa en oma van zolder te halen omdat ze gaan verhuizen.
Ze zijn enorm blij, dat Coolblue dit zomaar voor hen wilde doen.
De service, vriendelijkheid en behulpzaamheid zijn waanzinnig.

Ze hebben het er al de hele dag over.
Hartstikke bedankt.

Namens familie xxx uit Haastrecht,
Nane Hofland

Hans 01-03-2019

Zondagmiddag om 1uur een wasmachine besteld en deze werd maandag rond 9,30u geleverd. Zeer goede service. Machine geplaatst en wasprogramma gestart.
Drie bijzonder vriendelijke medewerkers. Uitstekende service zoals ik nog nooit had meegemaakt bij een andere winkel.

Ido Poelman 01-03-2019

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Prima informatie over het product op de website. De door ons aangeschafte vaatwasmachine werd tot op zijn plekje in de keuken gebracht en aangesloten. Vriendelijke en vrolijke bezorgers van CoolBlue. De oude vaatwasser werd, zonder kosten voor ons, meegenomen door de bezorgers.

Marieke 01-03-2019

Zeer snelle levering , een stel vrolijke bezorgers.
Productie aangesloten en oude meegenomen.
Echt top!

Ck 01-03-2019

Overzichtelijke site, je kunt goed vergelijken en filteren. Goede afhandeling en snelle verzending. Goed verpakt.

Ilona 01-03-2019

Er is géén betere service dan die van Coolblue. Ruim assortiment van alle producten en als ik iets ga kopen denk ik altijd het eerste aan Coolblue!

S.Gelissen 28-02-2019

Aflevering volgens afspraak. Erg vriendelijke bezorgers en goede tips bij aankoop van het product. Hier kunnen veel andere retailers nog wat van leren!

Staf vdb 28-02-2019

Sterke prijzen , snelle levering , doen wat ze beloven.
s'Avonds besteld , volgende middag al in afhaalpunt.

Ashley 28-02-2019

Wat een top service!!! Pakketje altijd volgende dag in huis! Ik heb problemen gehad met een fabrieksfout in mijn telefoon die ik geleverd kreeg. Zonder problemen had ik binnen 2 dagen een nieuw toestel!! Erg vriendelijk en makkelijk telefoonisch te bereiken! Het is misschien niet de goedkoopste site maar je weet wel zeker dat als er iets mankeert aan het product dat ze zonder problemen je helpen en zonodig nieuwe sturen! Ik zal het zeker iedereen aanraden met zulke goede service!!!!

R.M 28-02-2019

Duidelijke betrouwbare webshop , snelle levering , vriendelijke medewerkers die je direct antwoord op je vraag geven .

Gekocht JBL Extreme 2 Black :Prijs niet altijd de goedkoopste op internet maar je altijd kan rekenen op support en hulp tijdens en na de aankoop , vakkundig en snel geholpen . Mocht er iets niet goed zijn , staan ze ook voor je klaar , daarom koop ik toch liever bij Cool Blue .

Heel tevreden over de aankoop en webshop ! !

Martine F. 28-02-2019

Zeer klantvriendelijke website - super service - prima transacties - prima producten.

Adrie 28-02-2019

Coolblue maakt het kiezen makkelijk, scherpe prijs, snelle levering en alles duidelijk!

Viresh 28-02-2019

Na 6 jaar vaste klant bij Coolblue is daar nu een einde aan gekomen
Na 6 jaar vaste klant bij Coolblue is daar vandaag een einde aan gekomen. In die 6 jaar is er wel eens wat mis gegaan met levering en wat betreft productgarantie echter ben ik altijd goed geholpen door Coolblue zelf.
Afgelopen zaterdag mijn spiderman spel voor de playstation 4 binnengekregen.
Deze zat netjes ingepakt en ingeseald in de originele seal. Bij het uitpakken zag ik tot mijn verbazing dat er een cd-rom in het hoesje zat en geen blu-ray van spiderman zelf. Een cd-rom van het merk Philips notabene. Ik heb vervolgens direct de klantenservice van Coolblue gebeld met dit onwaarschijnlijke verhaal. Gelukkig kon de medewerker aan de andere kant va de lijn mijn verhaal wel geloven aan mijn toon en frustratie. Die verzekerde dat als ik het product retour zou sturen er direct een nieuwe naar mij toegestuurd zou worden. Pfff gelukkig dacht ik.
Vandaag het product ontvangen. Ik wilde het product uitpakken en tegelijk filmen met mijn telefoon deze keer. Ik zag dat ik op dat moment een mail van Coolblue had gekregen met de volgende inhoud:

Beste Viresh,

Bedankt voor het doorsturen van de foto's en je melding. Gistermiddag hebben wij jouw hoes en de Philips CD-ROM ontvangen. Om maar direct met de deur in huis te vallen: we hebben de hoes in dezelfde staat weer teruggestuurd.

Het is onmogelijk dat iemand de seal ongeschonden omzeilt en een CD-ROM in de hoes plaatst.
We hebben de inhoud van de CD-ROM niet geraadpleegd, maar aan de achterkant gezien was deze CD-ROM niet nieuw.
Daarnaast is Philips een Nederlands merk en wordt dit spel van Playstation niet in Nederland geproduceerd. Het is dus niet aannemelijk dat een CD-ROM van Nederlandse makelij in een Oostenrijks fabriek belandt (zie bijlage voor controle) en zo in de hoes eindigt.
Ik kan je hier niet verder mee helpen, daar wij niet het idee hebben dat de schijven in ons beheer omgewisseld zijn. Mocht iemand anders jouw pakket hebben aangenomen en geopend, dan raad ik je aan om diegene om opheldering te vragen.

Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat wel.

Begrijpelijk dat ik nu in alle staten was. Wasmachines, iPhones , AirPods, keukenapparaturen etc etc. aangeschaft in de afgelopen 6 jaar en nu denken jullie dat ik jullie ga scammen voor een playstation spel van 60 euro. En trouwens cd-roms van philips zijn wereldwijd te verkrijgen, dus kan je de fabriek niet uitsluiten. Ik geloof niet dat dit bij coolblue of bij de TNT post is omgewisseld, maar bij de fabriek zelf aangezien er een originele seal eromheen zat.

Wederom Coolblue gebeld. Wederom kon de medewerker aan de telefoon mijn verhaal geloven en beloofde er wat aan te gaan doen. Echter kreeg ook zij te horen van haar meerdere dat er niks aan te doen was. Ik was de eerste die dit was overkomen en daardoor kon het niet anders dan dat ik dit zelf had gedaan.
Met andere woorden: " Na 6 jaar klant te zijn bij ons geloven wij dat jij ons nu in de maling neemt met een playstation spel van 60 euro en riskeren wij het feit dat je nooit wat meer bij ons aanschaft en hier een review over gaat schrijven dat je als klant geen poot hebt om op te staan als jij het uitpakken van online aankopen niet elke keer vastlegt middels video.
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2019

Hoi Viresh,

Ik kan me voorstellen dat je niet blij was met ons antwoord in dit geval.

Met de intentie om het op te lossen, heb ik daarom je bestelling erbij gezocht. Ik zag dat een andere collega het inmiddels opgelost heeft door je een nieuwe game toe te sturen.

Als het goed is, moet die ondertussen ook al binnen zijn.

Ik hoop dat je lekker alsnog een weekendje de Spider-man kan zijn. Veel plezier ermee!

Jessica 27-02-2019

Een geweldige stofzuiger! Je pakt hem nu sneller uit de kast, omdat hij zo handelbaar is. Geen snoer en dat is echt een pluspunt. Ik heb honden en als ik de combi pak als kruimeldief, dan zuig je zo de haren van de bank ook van de deurmat, geweldig!
De prijs van dit product ligt hoog, maar de moeite waard!!

Günter 27-02-2019

Ik heb op de site verschillende wasmachines makkelijk kunnen vergelijken waardoor ik voor mijn situatie de juiste keuze heb kunnen maken en het gevoel heb de juiste prijs te hebben betaald. Ik ben super tevreden over de snelle en correcte levering. Zondag besteld en maandagmiddag de eerste wasbeurt al kunnen doen. Professioneel en met de glimlach geleverd (zoals in de reclame). Duidelijke productuitleg gekregen. Erg tevreden over mijn keuze. Kortom, tot hiertoe een zeer geslaagde aankoop.

Ronald 27-02-2019

Op 22 juni 2018 een Nas besteld, deze heeft het helaas vandaag begeven.
Gebeld met de klantenservice, dit valt onder de garantie. en de nas mag worden opgestuurd en dan zal deze nagekeken worden. Hierbij dien ik rekening te houden met 8 tot 10 werkdagen.
Gevraagd wat ik dan in de tussentijd zou kunnen doen, omdat ik wel de gegevens die daarop staan nodig heb. Hiervoor kon een leentoestel worden aangeboden, dit tegen een borg van hetzelfde bedrag als de nas nieuw kost. dit vindt ik niet netjes maar hier toch mee akkoord gegaan. toen kwam de opmerking ow sorry u bent een zakelijke klant en daarvoor stellen wij geen leentoestel beschikbaar. Gevraagd wat dan een oplossing zou kunnen zijn, de enigste oplossing die er geboden kan worden is een nieuwe kopen en deze opsturen ter reparatie zodra ik deze weer terug heb dan heb ik er twee waarvan ik er maar een nodig heb.
Natuurlijk ga ik er van uit dat dit met een glimlach is geregeld.
Helaas ondervind ik dus wel de nadelen van deze winkel. de volgende keer zal ik toch bij een andere winkel iets bestellen waar de service wel is geregeld.
Officiele reactie van Coolblue 01-03-2019

Beste Ronald,

Vervelend dat je NAS kapot is gegaan. Natuurlijk willen we het graag oplossen via een reparatie. Hierbij is het wel zo dat we niet verplicht zijn om een leentoestel uit te geven, ook niet bij normale consumenten.

Als we een leentoestel aanbieden, is het al een uitzondering. Het verbaast me wel een beetje dat het dan blijkbaar niet kan omdat je een zakelijke klant bent. Voor zover ik weet, maakt dat niet zoveel uit.

Ik wil je vragen om een mail met dit verhaal en mijn reactie eronder te sturen naar mt-klantenservice@coolblue.nl. Dan kijken we vanuit daar nog een keer naar de zaak.

Ik vertrouw erop dat we op die manier tot een betere oplossing kunnen komen.

Ruben Niphuis 27-02-2019

Super service en de snelste levering van Nederland
Altijd snel bereikbaar voor vragen!!