Karel Vercruyssen 25-12-2022

snelle levering zonder overmatig gebruik van te grote dozen en inpak materiaal.

Brigitte 25-12-2022

Online aankoop zeer snel ontvangen .
Prijs , kwaliteit .

Geleverd met fiets , en dit met hevige regen

Wim Vandereyken 24-12-2022

Ik heb online een daglichtlamp gereserveerd en mocht die meteen de volgende dag al ophalen in Hasselt.
Zeer vriendelijk personeel, de mogelijkheid om m’n item in te pakken. Hier kom ik graag vaker terug.

Thea Moonen 24-12-2022

Heb een nieuwe diepvrieskist gekocht. Afspraak was dat de oude werd meegenomen maar die ging zogezegd niet meer op de vrachtwagen.
Ben nu reeds 4 dagen aan het bellen maar er wordt niet opgenomen. 'Druk op 2' en we bellen U terug wordt er beloofd....nog steeds niemand gehoord.

Thibault 24-12-2022

Cooblue is steeds de beste website qua design, service, levering, overzicht, support etc. Soms niet de goedkoopste, wel altijd de beste.

Ine 24-12-2022

Bestelling gedaan tijdens de kerstdrukte, en even contact opgenomen met de klantendienst om een vraag te stellen. Ik had Laura of Lauren aan de lijn en die was zo vriendelijk, geduldig en behulpzaam dat ik besloot haar in deze review te vernoemen. Dankt Laura of Lauren. Super!

Dirk 23-12-2022

grote aanbieding
Snelle levering
help bij keuze, fantastische tool om selectie te maken

willy 23-12-2022

verpakking was slecht voor een item dat onderhevig is aan beschadigingen door vallen e.d.
als de verpakking degelijker was dan had ik een 10 gegeven maar nu niet.

in de verpakkingsdoos zat geen opblaasbare bufferfolie of andere bescherming om de goederen tegen abnormale handeling te beschermen

Steven 23-12-2022

heel gemakkelijke winkel om producten te kiezen of om het product dat je in handen hebt te vinden. Met hun coolblue keuze items helpen ze je ook enorm. Dan moet je zelf al minder vergelijken.

yelena 23-12-2022

makkelijk afrekenen, zeer snelle levering zoals beloofd op de website, ook in de drukke kerstperiode.

Liang Cong Cong 23-12-2022

Zeer goede diensten ook zeer snel, de dag ervoor besteld en kreeg al de dag erna. Telkens een vernieuwing waar je pakje al is, brengt goed op de hoogte. Mijn bestelling was ook goed aangekomen zonder beschadiging. Zeer tevreden.

Stijn Thoelen 23-12-2022

Vlotte service en correcte afhandeling. Komen afspraken na… oud toestel meegenomen

Guy Van Hoyweghen 23-12-2022

Donderdag besteld en ging vrijdag geleverd worden
Ondertussen is het dinsdag en de status staat nog op klaarmaken van de verzending
Dit is niet ok . Had hierover meer feedback gewenst 🙈

Julie 22-12-2022

Snelle levering, goede kwaliteit van producten, veel filters om het juiste product te vinden, goede service, tweedekansonderwijs producten zijn volledig in orde, makkelijke manier van retouren.

mimy 22-12-2022

perfect over heel de lijn /kwaliteit /prijs /klantvriendelijk /betrouwbaar /snel en goed

Saar 22-12-2022

Alles voor een smile?
Wel, je krijgt wat cool blue beloofd !
Vlotte en super vriendelijke service.
Duidelijke, doeltreffende en super efficiënte flow!
Zo is t plezant :)

Filip 22-12-2022

Ik heb mijn horloge niet ontvangen, Bpost heeft een andee pakket afgeleverd op een andere en ander adres!
Na contact met klantendienst, wel vriendelijke dame, is het probleem nog steeds niet opgelost! En zelfs geen mail van hen gekregen zoals beloofd aan telefoon!
Kerst zonder kado, ! Maar wel betaald!

Suzy 22-12-2022

Duidelijke en correcte info , handige mogelijkheid om toestellen te vergelijken. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je verzending en wanneer die aankomt. Vlotte communicatie met een vleugje humor

Dries 22-12-2022

Snelle levering, goede service. Nog nooit problemen mee gehad en toch al een aantal zaken op besteld.

Sylvi 21-12-2022

Coolblue als enige die in de Kerstperiode de beloofde leveringstermijn respecteert.... en daarenboven kwalitatieve producten levert tegen betaalbare prijzen

fver56 21-12-2022

Goede beschrijving van de producten op de website.
Zeer snelle en correcte levering

Lieve 21-12-2022

Ik ben erg tevreden dat mijn bestelling snel geleverd werd en alle beloftes nagekomen werden.

Luc 21-12-2022

Zeer vriendelijke ontvangst. Korte wachttijd. Behulpzaam personeel. Vlugge en korecte afhandeling

Sara 20-12-2022

Product doet exact wat het hoort te doen, zaterdag besteld en zondag geleverd. Zeer tevreden

Cilissen Nadia 20-12-2022

Perfecte omschrijving, gemakkelijke keuze,
Alles was heel duidelijk.
Snel & correct geleverd .
Hopelijk heb ik er vele jaren plezier van .