Deze score is berekend op basis van 1693 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Denzo 01-06-2017 Via de website gekocht

Het is cool en not zo blue!! I love you

Ben erg blij met het product wat ik heb gekocht!! Had nooit gedacht dat het zo makelijk ging verheug me ook op de volgende aan koop

Frans Scheijven 01-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Coolblue is voor ons de beste webwinkel,prijs is altijd goed en de service is perfect. En het is bij Coolblue online super fijn schoppen maar vooral vertouwen kopen.Dat moet met online maar afwachten of je het product dat je koopt ook thuis gestuurd krijgt.Met Coolblue hoef daar niet over in te zitten.

Fred 01-06-2017 Via de website gekocht

Dikke deuk in de goede indruk die ik had.

Heb je een koffieapparaat Nespresso van 70,= Gaat kapot dus volg je de aanwijzingen via de site wat een snelle service beloofd. Opgestuurd via PostNL met T&T code. Pakket na 4 dagen nog steeds kwijt. Aangezien een reparatie waarschijnlijk meer kost dan de nieuwprijs zou je verwachten dat Coolblue haar naam hoog houdt en een nieuwe stuurt. Nee hoor. Fabrikant gaat repareren en kan drie weken in beslag nemen. Dus 3 weken koffieafkickverschijselen.

Officiele reactie van Coolblue 01-06-2017

Beste Fred,

We moeten zeggen dat we het ten zeerste betreuren wanneer we zien dat je al zo lang wacht op je koffiezetapparaat. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling, echter moet wel worden gewezen op het feit dat wij geen controle hebben over pakketten die vanuit klanten naar ons worden gestuurd. Wanneer dit wel zouden hebben, zouden we hier uiteraard meer voor je hebben betekend. Verder heeft de fabrikant ook inspraak wat betreft de reparatie, daarom kunnen wij je niet zomaar voorzien van een nieuw apparaat. Hopelijk wordt het koffiegebrek je niet al te veel, maar wij zullen ons inzetten om het apparaat zo snel mogelijk te repareren.

Marcelfo 01-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Duidelijke uitleg op de site over het product.
Ook heel klantvriendelijke service, niet alleen voor de levering, maar ook voor het retourneren indien nodig.
Ook de herkenbare blauwe Coolblue doos is een leuke eyecatcher.

Lizzy 01-06-2017 Via de website gekocht

Wasmachine gekocht, uitstekende service!!

We moesten een nieuwe wamachine hebben dus wat rondgekeken. Uitgekomen op coolblue, en dit was de eerste keer bestellen hier. Ik ben zeer te spreken over de gebruiksvriendelijkheid en service van coolblue! En de TIP om de bezorger te verassen.... coolblue, dikke pluspunten voor jullie!! Ik heb me rot gelachen

Paul Walther 01-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Overzichtelijk site gemakkelijk te bestellen en snelle levering ook op zondag
Ik kan hem bij iedereen aanbevelen.

Raijmond 01-06-2017 Via de website gekocht

Aspraak niet nagekomen

tot 2x toe een afspraak gemaakt, echter 2x niets geleverd!! Hier blijkt uit dat afsprak is afspraak dus niet klopt.

Bas 01-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

's Avonds besteld, volgende morgen om 9:00 in huis. Daarnaast werd het artikel gelijk op de plaats van bestemming gezet door de bezorgers.

Jasper 01-06-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Topzaak met dito service!

Goede service in de winkel in rotterdam. Wachten duurde wel lang voor de maandagochtend. Medewerker goed geholpen bij de keuze van een nieuwe televisie en ook nog eens de volgende avond gratis thuisbezorgd!

jolanda 01-06-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Via google kwam ik op de site terecht,
na 18,00 uur een wasmachine gekocht, de dag erna werd hij al geleverd, super

BWo 31-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering!

Bestellen en volgende dag al thuis! Prima service dus en het artikel voldoet ook uitstekend! Goed en veilig verpakt kan niet beter!

BKdD 31-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Alles gingen spoel, vanaf bestelling tot levering. De stappen voor het bestelen en de website is gebruikersvriendelijk.

Lieneke Knuyt 31-05-2017 Via de website gekocht

Snel bezorgd

Alles is perfect bezorgd. Je zag niet dat het een tweedekansje was. De bezorging was iets uitgesteld, maar dat werd netjes per mail gecommuniceerd.

R.S. 31-05-2017 Via de website gekocht

Binnen 24 uur een nieuwe laptop!

Het was voor mij gewoon heel makkelijk. Via tweakers.net laptops vergelijken en er één uitgezocht die bij coolblue verkocht werd. Ik had de laptop met spoed nodig, omdat ik een deadline had en mijn oude laptop er plotseling mee ophield. Dan is het toch super dat ik binnen 24 uur tijd al aan de slag ben op een nieuwe laptop?! Ik bestelde 'm zondag rond 23u, had 'm maandag rond 19:30u in huis en rond 21:00u diezelfde avond, was ik erop aan het werk! Ik kon zelf de avond bezorgtijd kiezen (gratis bezorging tussen 18 en 22 uur), kreeg een SMS met de verwachte bezorgtijd tussen 19:25 en 21:25 uur en om rond 19:30 uur stond de bezorger voor de deur. GEWELDIG!

Marc 31-05-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel en een goede scherpe prijs

Ik heb voor Cool Blue gekozen omdat ik er van bekende alleen maar goede dingen over hoor..
Mijn Tv was kapot gegaan en ik had per direct een nieuwe nodig, je weet hoe dat gaat.
Een mooie Samsung tv besteld en hij was de volgende dag al inhuis.

Over de 2 jaar garantie kan je ook niks zeggen.
Super kwaliteit tegenover een eerlijke scherpe prijs.

Familie Roeling 31-05-2017 Via de website gekocht

Prima levering

De keuze was goed te maken met de mogelijkheden op de website. De bestelling was ook snel gedaan.En een hele snelle levering. De oude wasmachine was echt aan vervanging toe. Top dat deze ook meteen is meegenomen. Die willen we niet meer terug zien.
Bij het eerste gebruik werkte het meteen prima, en is hij stil genoeg om naast de kamer van mijn dochter te staan.

EA 31-05-2017 Via de website gekocht

Super snel! Groot aanbod.

Uitgebreid assortiment en de volgende dag in huis of afhalen bij afhaalpunt of in de (fysieke) winkel.
Al vele aankopen gedaan. Altijd prima service en goede producten.

Arja 31-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

De service is geweldig. Snelle levering, plaatsing en bij problemen zonder moeite omruilen. Topbedrijf!

Alan 31-05-2017 Via de website gekocht

Wat een makkie! :-)

Op Coolblue is het heel gemakkelijk zoeken naar je gewenste producten. Een hele fijn optie is het vergelijken van producten. Alles wordt netjes naast elkaar weergegeven. Als je eenmaal je bestelling geplaatst hebt, word je uitstekend op de hoogte gehouden van je bestelling en de verloop van de verzending. Fijn om zo nauwkeurig te weten wanneer je bestelling arriveert. En als je bestelling geleverd wordt (in ons geval een wasmachine), dan wordt deze vakkundig op z'n plaats gezet en aangesloten. Ondertussen word je goed geïnformeerd over je bestelling.

Dennis 31-05-2017 Via de website gekocht

Top service, geweldig personeel

Top site, snelle levering, vriendelijk personeel. Beter kan gewoon niet! Vooraf voldoende geïnformeerd over de levering

Thymo 31-05-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld voor andere bedrijven!

Coolblue is zo'n bedrijf waar je niet hoeft na te denken of het pakketje wel aankomt. Alles wordt keurig gecommuniceerd: bestelbevestiging, ontvangst van betaling, 'pakket is verstuurd' en elk pakket kan altijd via 'track and trace' worden gevolgd! Als je een probleem hebt met je bestelling wordt er naar je geluisterd en ook nog eens perfect opgelost zonder enige moeite. Leveringstijden zijn erg indrukwekkend! Vaak is het vandaag besteld, morgen in huis. En dan is het ook echt morgen in huis, zelfs op zondag. Coolblue is, samen met Zalando, een bedrijf waar ik blind op kan vertrouwen.

Schipper 31-05-2017 Via de website gekocht

Supergoede levering

Via Google op deze site gekomen. Bestellen ging makkelijk. Voorwaarden zijn goed. SMS en mail gekregen over mogelijke levertijd. Keurig in orde allemaal. Oude spul wordt weer meegenomen zodat je zelf niet met alle troep zit. Goed geregeld allemaal. Top!!😆

interjrs 31-05-2017 Via de website gekocht

Fijn winkelen

Verschillende producten bij CoolBlue besteld, altijd vlot geleverd. Bij eventuele mankementen of ontevredenheid was alles binnen uren/dagen opgelost, tot mijn tevredenheid.
Prijstechnisch vaak de beste keuze, zo niet, dan schilt het verrekte weinig.

nicola buys 31-05-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik heb voor deze shop gekozen bij het aankopen van een nieuwe laptop. De prijzen die gehanteerd waren was op coolblue het laagste. Op bv. bol.com stond dezelfde laptop tegen 150€ duurder. Ook de verzending en service was top. Volgende dag in huis (na feestdag). Ik ben zeer tevreden over deze online shop vooral het getoonde enthousiasme en humor. Ja ik ben tevreden!

Seamus 31-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snel en in perfecte staat

Zoals in de titel staat, was het een snelle levering en kreeg ik precies wat ik gevraagd had in perfecte staat. Ik had eerder dit bedrijf niet gehoord en dit was mijn eerste ervaring als klant. Ik zou ze opnieuw aarzelen.

Anna 31-05-2017 Via de website gekocht

Het pakket werd niet helemaal op het aangekondigde tijdstip afgeleverd, ruim een uur later. Maar fijn dat de bezorging de volgende dag al gedaan wordt. Alles zat goed verpakt, informatie/administratie van CB is heel duidelijk.

Ria 31-05-2017 Via de website gekocht

..prima service??

Heel tevreden over de avondbezorging, pakje is in prima staat aangekomen😄..keurig vooraf een mailtje en een SMS gekregen..over de bezorgtijd, tijdspanne van 2 uur.👍

Remco18 31-05-2017 Via de website gekocht

Aandacht voor de klant en geweldige service

Zeer betrouwbaar, snelle levering en goede prijs en kwaliteit verhouding.
Er is aandacht voor de klant bij het maken van een keuze en het verdere verloop van de bestelling en de levering.

Lynz 31-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Bij het artikel dat ik gekocht heb stond veel informatie waardoor ik een weloverwogen keuze kon maken. Ook extra acties van Magimix worden duidelijk aangegeven, top! En op zondag besteld is de volgende dag gewoon al in huis!

Nico 31-05-2017 Via de website gekocht

Online gemak met diensten die niet waargemaakt worden

Ik bestelde mijn product op de zaterdag waarbij deze zondag geleverd zou worden. Dit was de reden om voor Coolblue te kiezen. Alleen ik heb de hele zondag thuis gezeten zonder dat er iets geleverd werd (gelukkig won Tom Dumoulin de Giro zodat ik niet voor niks thuis ben gebleven). Vervolgens via alle kanalen contact proberen te zoeken waarbij de klantenservice aan geeft dat appjes, tweets etc. met 30 minuten en e-mails met een uur beantwoord worden. Ik heb nergens antwoord op gehad, ja de volgende dag dat er leveringsproblemen waren en superdruk op de social media kanalen. Wat een standaard reactie is, maar goed ze konden mij er zondag niet mee voorzien. Daarbij werd gezegd dat mijn pakketje er nu wel zou aankomen -no shit sherlock-, dat had ik zelf ook wel gezien. Kijk ik kreeg uiteraard wel netjes antwoord van de klantenservice, maar goed ik koos bewust voor Coolblue omdat ze een zondag levering bieden. Dus als je dit als bedrijf niet kan waarmaken en dit niet naar je klant kan communiceren, laat dan die zondag levering lekker zitten.

Officiele reactie van Coolblue 31-05-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden dat wij de belofte van de zondag levering niet hebben kunnen waarmaken. Uit uw review kunnen wij opmaken dat u op de hoogte bent van de grote drukte van afgelopen weekend. Onze collega's hebben heel hard hun best gedaan om alle berichten en e-mails van alle klanten alsnog te beantwoorden. De drukte heeft ook een vertraging in de leveringen veroorzaakt waardoor de zondag levering voor uw bestelling niet kon plaatsvinden.

Normaliter kunnen wij ook de zondag levering tijdig uitvoeren en wij gaan ervan uit dat dit in de toekomst vlekkeloos zal verlopen. Wij hopen dat een eenmalige vertraging van uw bestelling u niet zal weerhouden om in de toekomst weer een bestelling bij ons te plaatsen.

Mocht u nog andere vragen hebben, dan kunt u altijd ons een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

Veerle Berends 31-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige, snelle service! Top!

Onze wasmachine was helaas overleden en ik had gezien dat ze gratis je oude wasmachine meenamen en die nieuwe installeerde. Ik heb hem direct besteld want ook de prijzen waren prima! Ze laten je precies weten wanneer ze er zijn en de bezorgers waren 2 hele vriendelijke jongens die ook heel snel klaar waren met instaleren en nog ook korte uitleg gaven over onze nieuwe wasmachine. Al met al, zijn we erg blij en hoeven we nu nooit meer naar de mediamarkt, gelukkig.

cklatho 31-05-2017 Via de website gekocht

goed

Word altijd goed en snel geholpen! Goede website en schappelijke prijzen. Snelle levering. Goede helpdesk.

Sjoerd 31-05-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

mooie en duidelijk site met specificaties en plus en minpunten. Daarnaast een snelle service en snel bezorgd. Top Winkel

Michael 31-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Snel en duidelijke levering voor een goede prijs. Het bestelproces was zoals altijd ook erg makkelijk en overzichtelijk. Ik ben erg tevreden en heb verder niks op te merken. Zo hoort het. Product is ook in prima staat aangekomen.

Roel 30-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Order besteld net voor middernacht en de volgende dag (zondag!) al binnen, top!! Verder een goed advies gegeven via Facebook, fijn hoor!

Ada 30-05-2017 Via de website gekocht

100% tevreden

Fantastische service, veel keuze op de overzichtelijke website. 's Avonds besteld, de volgende dag in bezorgd. De aflevertijd werd in de loop van de ochtend steeds nauwkeuriger doorgegeven, waardoor ik niet de halve dag aan huis gekluisterd zat. De bezorgers hebben mijn nieuwe koelkast in no time helemaal naar de derde verdieping gesjouwd (zonder lift), en dat op de warmste dag van het jaar. Ook geen spijt van de keuze voor een Tweedekans, want de koelkast lijkt echt nog helemaal nieuw en nooit gebruikt.

Marcel 30-05-2017 Via de website gekocht

vandaag besteld, morgen geleverd, of overmorgen, dus niet

Zou zaterdag geleverd worden. Dan krijg ik mail, dat het zondag wordt. En ook die dag, helemaal niets. Vul ik klacht in. Zou binnen 1 uur antwoord krijgen. Pas de volgende dag krijg ik een suffe reactie.
Mooie beloftes van snelheid, maar in de praktijk is het allemaal heel teleurstellend.

Officiele reactie van Coolblue 31-05-2017

Beste meneer/mevrouw,

Wij willen onze oprechte excuses aanbieden dat wij uw bestelling niet zaterdag hebben geleverd. Afgelopen weekend zijn er ontzettend veel vragen over leveringen ontvangen via verschillende communicatiekanalen. Wegens onvoorziene grote drukte is het niet mogelijk geweest om alle bestellingen tijdig te leveren en de klantvragen binnen de beloofde reactietijd te beantwoorden. Onze collega's van de klantenservice afdeling hebben hard hun best gedaan om alsnog alle berichten te beantwoorden zodat iedereen alsnog is voorzien van een terugkoppeling.

Inmiddels hebben we de drukte weer onder controle en is het mogelijk om alle bestellingen te leveren zoals er ook wordt beloofd. Nogmaals bieden wij onze excuses aan voor het niet nakomen van de afspraken. Hopelijk zal dit u niet weerhouden om in de toekomst weer een bestelling te plaatsen.

Uiteraard kunt u elke dag tot 23.59 uur contact opnemen met onze klantenservice afdeling. Mocht u nog andere vragen/opmerkingen hebben, schroom niet om een e-mail te versturen naar geenglimlach@coolblue.nl.

Groeten,

S 30-05-2017 Via de website gekocht

Transport is waardeloos

wij hebben een wasmachine besteld maar de wasmachine word nu 3 dagen later bezorgd door een fout van een bezorger.

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend dat je nu al 3 dagen zit te wachten op de levering van jouw wasmachine! Zeker een wasmachine is iets wat je niet lang kunt missen. We snappen dat je hier teleurgesteld over bent. We willen natuurlijk graag met je mee kijken naar een oplossing hiervoor. Zou je het ordernummer van de bestelling naar ons toe willen sturen? Dit kan het beste naar geenglimlach@coolblue.nl

Willeke 30-05-2017 Via de website gekocht

Top, vlug, en netjes afgeleverd

Waarom, omdat ik op het laatst toch nog de koelkast kon bestellen op zaterdagavond en zondags werd geleverd, wat de concurrent niet na kon komen en zelfs al 2 dagen ervoor besteld had.. en dit is niet de eerste x dat Coolbleu ons uit de brand helpt.. Dank jullie wel allemaal 🌞

Bas vd Hurk 30-05-2017 Via de website gekocht

Doen wat het belooft

Wasmachine binnen een dag geleverd. Bezorgservice was top! Ondanks de extreme hitte (30 graden) zijn de mannen de machine gaan installeren (2 hoog) en de oude mee teruggenomen. Top!

Rob Nuijten 30-05-2017 Via de website gekocht

Ideale webwinkel

Cool Blue onderscheidt zich duidelijk van andere winkels. Opvallend is de positieve benadering van de klant en de service die geboden wordt. Zaterdagmiddag iets besteld en op zondagmiddag bezorgen. Afspraak is afspraak. Een gezonde humor en een dosis 'Niet moeilijk doen' is wat ik waardeer. Wat een heerlijke benadering als je Wachttherapie aangeboden krijgt! Top hoor. Ik kom zeker terug als ik iets nodig heb.

Nando Linha 30-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Site!

Ik had mijn Monitor Zaterdag besteld en ik kreeg hem de volgende dag (Zondag) Gewoon binnen! Uitsekende Bezorging en een hele goede service overall! Ik raad deze site echt aan! Vooral omdat ze de volgende dag al voor je deur staan en ook omdat ze op Zondag Bezorgen!!

D. Ellens 30-05-2017 Via de website gekocht

Niet te spreken over houding chauffeur/installateur

Helaas geeft CoolBlue de aflevering uit handen aan een externe firma. De twee chauffeurs/installateurs probeerden onder bijna alle afspraken belooft door CoolBlue uit te komen. Ten eerste vroegen ze of ze mijn twee bestelde apoaraten in de verpakking mochten achterlaten. Ten tweede vroegen ze of ik het niet zelf kon aansluiten en ten derde hebben ze de helft van het verpakkingsmateriaal achter gelaten. Ik ben hier absoluut niet te vreden over.

Beste meneer/mevrouw Ellens,

Wat vervelend dat de bezorgers met zoveel tegenzin onze standaard service niet of half hebben uitgevoerd! Dat is niet wat je mag verwachten en hiervoor willen wij dan ook onze excuses aanbieden. Natuurlijk moeten de bezorgers de apparaten uitpakken en afleveren op de plaats van bestemming. Daarnaast is het aansluiten ook iets wat altijd behoort te gebeuren. We willen graag met je meekijken en de desbetreffende bezorgers vragen om hen verhaal. Zou je hiervoor misschien het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Peet 30-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en nagekomen afspraken

Beetje stress nadat mn oude wasmachine ermee stopte! Via Kieskeurig de wasmachine uitgezocht die bij mijn budget en gebruikspatroon paste. Coolblue was het bedrijf die mijn Miele het meest voordelig kon leveren. De ene dag besteld via een duidelijke, leuke site. De dag erna kon men al leveren. Kort voor de levering werd ik door twee vrolijke nette bezorgers gebeld dat ze er aan kwamen. Op de afgesproken tijd reden ze voor, sleepte mn nieuwe machine naar boven, sloten hem aan en namen de oude weer mee. Na een korte duidelijke uitleg verdwenen ze weer. Die dag kreeg ik nog een mailtje van Coolblue dat ik vooral mn Cashback aanvraag bij Miele niet moest vergeten in te dienen. Dit is de tweede keer dat ik iets via hen bestel, maar het is echt mijn bedrijf. alles is duidelijk en niets is te veel. Dit is de service waar ik van hou. En.. mijn nieuwe Miele is fantastisch. Stil en de was komt er bijna droog uit!

Popke 30-05-2017 Via de website gekocht

Aflevering wasmachine

Na bestelling te hebben geplaatst en aflever datum aangegeven. Goede communicatie via mail en sms en vlak voor dat men kwam een telefoontje. Wasmachine afgeleverd en geïnstalleerd. Alles snel en goed. En oude wasmachine meegenomen.
Prima service.

Jeroen de Vries 30-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, perfecte online aankoop ervaring!

Ik was zeer verrast door de supersnelle bezorging op zondag! Kan geen Chinese verkoper tegenop!
Zeer tevreden over het product en over de extra informatie eb tips die Cool Blue aan je verstuurt.

R Mutsaers 30-05-2017 Via de website gekocht

Misleidende communicatie. Levering steeds opnieuw uitgesteld

Ik heb het product nog steeds niet ontvangen. Levering is tot 3x toe vertraagd. Steeds kreeg ik misleidende info over de actuele status van levering.

Beste meneer/mevrouw Mutsaers,

Wat ontzettend vervelend dat jouw levering tot 3 keer toe als is vertraagd. We kunnen ons de teleurstelling goed voorstellen. Hiervoor onze oprechte excuses. Natuurlijk willen wij graag met je meekijken naar de actuele status van de levering en wanneer het wel wordt geleverd. Zou je hiervoor misschien het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen toesturen?

Cennet 30-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service, zoals beloofd netjes op tijd!

Beloofd om binnen 2uur terug te bellen en ik werd terug gebeld zelfs binnen 1uur! Top service! Heb geen spijt dat ik bij jullie een Elektrische tandborstel van Oral-B Genius 9000 White voor een mooi prijsje heb gekocht! Ga zo door!

Eveline 30-05-2017 Via de website gekocht

Volgens afspraak

Makkelijk bestellen en betalen. Uitkiezen leverdatum is geen probleem en de grasmaaier (in ons geval) werd zonder enig probleem geleverd op de gekozen datum geleverd.

Esther 30-05-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle service

Veel producten te verkrijgen, en als PostNL mee zit, snelle bezorging! Doordeweeks altijd op tijd! Bestellen via de site is makkelijk, en je kan je ook oriënteren om zo het beste product te verkrijgen.