Deze score is berekend op basis van 3453 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul 23-01-2018 Via de website gekocht

lekker vlot... zoals altijd

ruime keus, veel advies en reviews, snelle levering, zekerheid van makkelijke retourmogelijkheid, duidelijke communicatie, beetje vrolijkheid rond het pakketje.

Daphne 23-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Nog geen 2 weken geleden heb ik mijn eerste spiegelreflex camera besteld bij Coolblue. Nadat ik volgens gebruiksaanwijzing de sd-kaart en de accu in de camera had gestopt, en de camera aandeed, kwam er rook uit de camera bij de plaats van de accu. De klantenservice van Coolblue had ik binnen een minuut al aan de lijn, en ze zouden direct een nieuwe camera voor mij regelen.
Voor het ongemak kreeg ik een Coolblue-waardebon van 7,50 aangeboden!
Canon had een cashback actie gaande waar ik nog net gebruikvan kon maken met de eerst bestelde camera, maar aangezien de camera omgeruild moest worden kon ik hier geen gebruik meer van maken. De medewerkers van Coolblue hebben mij toen nog een keer een waardebon van dit maal 25 euro aangeboden! Vandaag kreeg ik ook nog eens een handgeschreven kaartje namens Coolblue in de brievenbus, om mij veel plezier met de camera te wensen!
Ik heb nog nooit zo'n goede service meegemaakt!

Peter 23-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige serves ,snelle levering,

Complete website ,goede informatie ,en advies
snelle levering,en niet goed geld binnen 3 dagen terug
telefonische advies en een goede klanten serves
ik raad dit bedrijf dan ook zeker aan .

Samantha 23-01-2018 Via de website gekocht

Super service tot aan de keuken

Goeie kwaliteit.
En optijd geleverd. Service tot over de drempel.
Klant vriendelijk.

Bestellen was gemakelijk en snel.
In 1 woord super.

Beter dan de whekamp

Pom 23-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service!

Het is is een hele fijne winkel, je krijgt je producten heel snel binnen voor een goede prijs. Het is ook een hele fijn website, mooi verzorgd. De betaling ging snel, je kan goed dingen vinden, niks om over te klagen dus.

Fons Laan 23-01-2018 Via de website gekocht

melige grappen maar ze laten je in de kou staan.

Diverse zaken besteld inclusief installatie. Datum afgesproken. En dan komt er een bericht dat er iets fout is gegaan. Wat er fout is gegaan wordt niet duidelijk. Wanneer er dan geleverd wordt ook niet. Er wordt niet alleen geen duidelijkheid gegeven, maar ook geen oplossing. Dat leverde bij ons flink wat problemen op. Dus moesten we helaas afbestellen. Krijg je een waardebon van € 10,00. Dat wilden we juist niet, we wilden een oplossing. En dan krijg je de onthutsende reactie: omdat jullie afbesteld hebben kunnen we niets meer doen. Dus je kon er wel iets aan doen? Wat een flauwe manier om klanten in de kou te zetten.

Beste Fons,

Bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat de mogelijkheden tot een compensatie wat kleiner worden, wanneer een order wordt geannuleerd. Wij kunnen dan namelijk niet meer op de order compenseren want die is er dan niet meer.

Wij kunnen wel kijken naar een grotere voucher. Zou u ons het uitgebreidere verhaal plus ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen versturen? Dan kijken wij graag met u mee. Excuses voor al het ongemak.

Paul Hoosemans 23-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Zeer fijne webshop! Geweldige service en goede producten. Snel mijn product gevonden en zelfs het gemak van levering op zondag!

C. Molendijk 23-01-2018 Via de website gekocht

Altijd een goede service en snelle levering.

De websites van Coolblue zijn altijd erg duidelijk. De informatie over de producten gaan vaak net wat verder dan andere websites en de review filmpjes van de producten zijn vaak leuk om te bekijken. Als het op de website staat dat ze de volgende dag leveren dan is dat ook altijd zo, zelfs op zondag! Als het onverhoopt gebeurt dat er toch iets mis is met je bestelling of met het product dat geleverd is kan je altijd rekenen op zeer behulpzame helpdesk. Ik heb er nu al een paar keer contact mee gehad en altijd is mijn probleem snel en naar mijn tevredenheid opgelost.

Kortom, Coolblue is de eerste winkel waar ik ga kijken als ik iets nodig heb. Pas als ze het daar niet hebben kijk ik verder.

KarenW 23-01-2018 Via de website gekocht

Van A tot Z top

Kwalitatief aanbod, overzichtelijk en duidelijk omschreven
Makkelijk te vergelijken op de site
Vlot betalingsproces
Supersnelle levering aan huis

Francine 23-01-2018 Via de website gekocht

De beste one line

Alles ok met cool bleu. Goede service goede kwaliteit overzichtelijke website. terugzending geen probleem.

luc 23-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service

alles top snelle bestelling en snelle levering ,een aanrader voor iedereen om hier te shoppen,een tevreden klant

Bram 23-01-2018 Via de website gekocht

correcte service

Makkelijk het product te vinden , waar je naar op zoek bent.
Snel te bestellen en de volgende dag op de aangegeven tijd in huis

Sjoerd 23-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Al meerdere keren iets besteld bij Coolblue, en nog nooit ellende gehad.
Geweldige support via Twitter, en je krijgt ook voldoende informatie over je bestelling.
Medewerkers denken goed met je mee als je er even niet uit komt (:

Petra 23-01-2018 Via de website gekocht

Twee keer bestelling niet geleverd

Bestelde op woensdag een desktop die volgens de website op voorraad was. Betaalde hem en de volgende dag zou hij geleverd worden. Volgende morgen lees ik in mijn email dat de desktop toch niet meer op voorraad was. Ik bel hen en ze zullen het geld terugstorten. Idd wordt de status van de computer op die dag:'niet leverbaar'. Echter de volgende dag is hij weer op voorraad. Ik bel ze op en zeg dat ze het geld niet moeten terugstorten en dat ze mij die PC mogen sturen. Medewerker twijfelt of hij idd weer op voorraad is en belt tijdens ons telefoongesprek naar het magazijn om te verifiëren of de PC echt leverbaar en op voorraad is. Als hij daarop een positief antwoord krijgt, koop ik opnieuw deze computer. Hij zal na 4 dagen afgeleverd worden. Op de morgen van aflevering krijg ik een mail van Cool Blue dat de computer niet meer op voorraad is. Weer bel ik op, en vraag hoe dit kan. Medewerker denkt dat de PC inmiddels aan een ander is verkocht. Ze zullen het geld terug storten. Wat een service :(

Beste Petra,

Dat klinkt inderdaad niet best! Daar balen wij ook heel erg van. Wanneer wij fouten maken, lopen we daar zeker niet voor weg. Kunt u het ordernummer naar geenglimlach@coolblue.nl sturen? Dan zoeken wij het voor u uit en kunnen wij kijken naar een nieuwe keuze met korting. Bij voorbaat dank en wij zien het graag tegemoet.

Jan 23-01-2018 Via de website gekocht

Snel en vakkundig geleverd

Goed op de hoogte gehouden voortgang bestelling.
Prima de tijd doorgegeven hoe laat het bestelde bezorgd zou worden .

Mr. R 23-01-2018 Via de website gekocht

Super!!

De Coolblue heeft een hele goede service, je komt binnen en krijgt gelijk een drankje aan geboden. De Coolblue heeft ook erg veel keuze! De levering was ook erg snel, en ik vind dit de beste elektronica winkel in NL!! Top winkel, zeker een aanrader!

FB 23-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en fijne levering!

Levering mogelijk op de eerstvolgende dag maar je kunt zelf ook kiezen voor een andere dag waarop het beter uitkomt. De avond tevoren krijg je een mail met een tijdsblok van 4 uur zodat je ongeveer weet wanneer ze te verwachten zijn maar dit wordt snachts bijgewerkt tot een tijdsblok van een uur. Een half uur van tevoren kreeg ik zowel een sms als een belletje dat ze er bijna waren. Super! Zo zit je dus niet de hele dag te wachten zonder de deur uit te kunnen!

Hannie 23-01-2018 Via de website gekocht

Leuke bezorgers over de vloer

Met name de levering van het product was fantastisch. Zeer enthousiaste mannen, ter zake kundig en buitengewoon geestig. In 20 minuten oude wasmachine verwijderd en nieuwe geïnstalleerd en dan zo'n indruk achterlaten. Knap gedaan mannen.

Ragna 22-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Zeer ruime keus, veel verschillende merken. Zeer duidelijke en overzichtelijke site. Klantenservice is prima te bereiken, lang niet altijd het geval bij andere internetbedrijven. Snelle bezorging en ook altijd zeer vriendelijke bezorgers!

Evelien 22-01-2018 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden op de site en 's avonds nog bestellen, volgende dag binnen!
En de uitleg en duidelijkheid hierbij is uitstekend.

Jolijn 22-01-2018 Via de website gekocht

Top personeel

Ik had een laptop besteld die achtetaf niet goed bleek te zijn voor school. Ik ben naar de winkel gegaan en daar mocht ik hem terug brengen en toen kreeg ik hulp met wat beter was voor school. Echt top hulp!!

Sanne 22-01-2018 Via de website gekocht

Binnen 12 uur bestelling binnen :-)1

Om 22:00 uur had ik mijn bestelling geplaatst, de volgende dag ontvang ik deze om 09:45 uur. Ik kies altijd Coolblues beste keuze. Daar vertrouw ik altijd op en uiteindelijk weer een goede keuze geweest prijs/kwaliteit is top!

Eric 22-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Een nieuwe wasmachine gekocht. Geweldige service! De volgende ochtend thuisgebracht, uitgepakt, naar boven getild, aangesloten en het eerste programma aangezet. Daarna ook nog eens de oude machine mee retour genomen.

De gehele verzending is te volgen en je krijgt ook nog eens een tijdblok van maar 1 uur gemaild. Dat is nog eens fijn! En kort voor ze er zijn bellen ze op om te zeggen hoe laat het precies wordt.

Kortom, een geweldige service!

JanJohn55 22-01-2018 Via de website gekocht

Goede Website en geweldig snelle levertijd

De website is erg gebruiksvriendelijk, prijzen zijn concurrerend en producten veelal op voorraad dus worden de volgende dag al afgeleverd. Bezorgers zijn erg correct en netjes en de levering is tot op het uur te volgen. De oude machine werd netjes meegenomen.
Vaatwasser zelf in gebouwd, was wel even een klusje maar resultaat is perfect.
Wat een mooie machine en wat een uitgebreide mogelijkheden zowel qua programma's als qua indeling. Ontzettend veel ruimte, lijkt wel of er veel meer in past dan in mijn vorige machine.
Eerste afwas resultaten zijn perfect. Alles is super schoon en ook kurk droog, waarschijnlijk door de toepassing van Zeoliet in deze machine. De binnenverlichting en de zeer ruime besteklade maken deze machine af en een investering voor jaren. Kortom erg tevreden!

Saloukos 22-01-2018 Via de website gekocht

Cool blue for ever you

Snelle service en levering ruim productaanbod goed prijs / kwaliteit verhouding
Betalingscondities ok

Michel 22-01-2018 Via de website gekocht

Super shop geweldige communicatie met mail verkeer en duidelijke uitleg na aankoop. Een deurbel gekocht van het merk Ring. Na aankoop kreeg ik een mail met daarin een link waar de deurbel volledig in het Nederlands werd uitgelegd. Gewoon top

Judith 22-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Uitstekende service! Op vrijdagavond om half 12 een stofzuiger besteld en 14 uur later stond hij al bij ons thuis. We hadden diezelfde stofzuiger eerst bij de Mediamarkt besteld, maar daar hadden we hem na anderhalve week nog niet binnen. Van deze snelle service van CoolBlue kan de Mediamarkt zeker nog wat leren!

Post 22-01-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen en netjes allemaal. Alles keurig geregeld en op tijd geleverd.
Ook de bezorgers keurig.

tevreden klant 22-01-2018 Via de website gekocht

Prima service; goede communicatie!

Goede informatie vooraf: zowel op de site als via de telefoon.
Klantvriendelijke wijze van bestellen.
Goede communicatie vooraf over het bezorg-tijdstip.
Uitstekende service: eerst werd de nieuwe vrieskist bezorgd en een dag later werd de oude opgehaald. Daardoor was er gelegenheid om de vriesvoorraad te verhuizen en de oude vrieskist te ontdooien.
Kortom: UITSTEKEND.

Rob meerkerk 22-01-2018 Via de website gekocht

oCoolbleu doet wat beloofd!

Duidelijke website, grote keuze, snelle bezorging. Coolblue doet wat beloofd. Wat wil je nog meer?
Klasse!

HMO78 22-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service. Houden zich aan hun afspraak!

Zijn helemaal tevreden met Coolblue. Helpen je met de keuze en eenmaal besteld is de aflevering zoals beloofd. Bezorgers hebben zelf uit zich zelf karton en plastic mee genomen. Heb dit bij andere leveranciers wel anders mee gemaakt. Dikke voldoende
Zelf installeren was een makkie

Tara van der Leest 22-01-2018 Via de website gekocht

Chapeau, een dikke 10!

Duidelijk website. Alles is erg gemakkelijk en overzichtelijk te bestellen en af te handelen. Je wordt door hun van elke stap die ze nemen ivm jou bestelling op de hoogte gehouden. Geen bezorgtijd dat je een halve dag of meer thuis kan zitten wachten , maar een tijdbestek van een uur incl een sms en belletje als ze binnen een half uur op de stoep staan. Oprechte vriendelijke , vrolijke , behulpzame mensen ( aan de telefoon als de bezorgers) Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen hoe jullie het doen. TOP. Volgende bestelling zeker weer via Coolblue.

Hendrik G. 22-01-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, goede productinfo en de beste prijs

De webshop is zeer overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Er is ruim voldoende productinformatie beschikbaar en de voorwaarden van levering en retourneren zijn glashelder weergegeven.

Moniek 22-01-2018 Via de website gekocht

Super geregeld

De website is overzichtelijk en goed toegangkelijk. Je krijgt snel een bevestigingsmail en kan in 1klik je bestelling volgen! Als het pakket er eenmaal is is het uitpakken van de doos een feestje, er staan grapjes op de doos! Erg leuk, ik ben zeer tevreden en doe mijn bestelling met plezier bij cool blue

gerda 22-01-2018 Via de website gekocht

garmin camper navigatie

er staat een goede beschrijving bij zodat je precies weet wat je koopt, prijs/kwaliteit verhouding is prima en een super snelle levering

Wim Slotboom 22-01-2018 Via de website gekocht

Bezorging Top!!

Makkelijk te vinden op internet. Van de producten is een goede informatie beschrijving. Indien er meer behoefte is kan meer "doorklikken" en krijgt men detailinformatie.

JanR 22-01-2018 Via de website gekocht

Perfect bedrijf

Een uitstekend assortiment, gepresenteerd op een hele goede website. Goede info m.b.t. de producten en ook nog goede instructiefilmpjes. Mijn waardering wordt steeds beter naarmate ik meer bij Coolblue koop.

Stefanie 22-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service met duidelijke track en trace

Op vrijdagavond een nieuwe wasmachine besteld. Zaterdagmiddag stond de wasmachine aangesloten en was de oude meegenomen. Snelle service. En fijne, betrouwbare track en trace van Dynalogic.

Dotty 22-01-2018 Via de website gekocht

Telkens superservice

Goede site, snelle levering en ik moet altijd lachen om de gekke teksten om de verpakking. Een keer bleek ik meer besteld dan nodig en de retour werd meer dan gladjes afgehandeld.

Coolbluebeoordeling 22-01-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Wasmachine 's avonds besteld, de volgende morgen in huis. Per mail en sms keurig op de hoogte gehouden en een belletje van de mannen toen ze er bijna waren. Oude wasmachine meegenomen en nieuwe keurig aangesloten inclusief tips voor gebruik. Heel blij en tevreden!

Maarten 22-01-2018 Via de website gekocht

Leuk bedrijf, uitgebreid aanbod en super service!

Coolblue is een leuk bedrijf, ondanks dat ze al erg groot zijn, blijf je het idee hebben om bij de lokale winkel om de hoek te staan. Dit door hun onspannen manier van communiceren en constante drang om het de klant naar de zin te maken. Regelmatig zelfs te doen glimlachen (zoals met hun wacht therapie bijvoorbeeld).

Het aanbod is zeer uitgebreid en de gegeven informatie meer dan voldoende.
Producten kun je eenvoudig met elkaar vergelijken en de beste kiezen, ook de adviezen van Coolblue zelf zijn erg handig.

Kortom; Coolblue is een echte aanrader voor je online aankopen.

Een geschrokken klant 22-01-2018 Via de website gekocht

Bedreigt door bezorgers, Waardeloze service

Wasmachine gekocht bij Coolblue. Het zou de volgende dag om 15.00 bezorgd worden. De bezorgers kwamen uiteindelijk om 19.00. Ach ja, kan gebeuren. Had leuk geweest als ze even hadden gebeld, maar een kniesoor die erover zeurt.

De oude wasmachine was kapot, vandaar dar we een nieuwe hadden gekocht. De reparateur had de plastic plaat op de bovenkant van de wasmachine eraf geschoven (zat zonder schroeven vast). De wasmachine was makkelijker te tillen zonder die plaat, dus we hadden hem eraf gelaten. De bezorgers wierpen één blik op de oude wasmachine en weigerden hem mee te nemen. "We nemen nooit wasmachines mee als ze kapot zijn." Dat vonden we raar, wij gingen Coolblue bellen, zij gingen de nieuwe wasmachine uit de wagen halen. De telefoniste zei dat de bovenplaat er inderdaad eigenlijk op moest zitten, dus wij schoven hem weer terug op zijn plek, maar" daar trapten de bezorgers niet in." Ze namen hem niet mee.

Boven de oude wasmachine hangt een simpel ikea-kastje met daarin wasmiddel e.d., daaronder zit de kraan. Op de aansluiting van de nieuwe wasmachine bleek een soort blokje te zitten, waardoor de aansluiting niet op de kraan geschroefd kon worden. Mijn man pakte de schroefboor er al bij om het kastje weg te halen, maar de bezorgers hadden daar geen tijd voor, moesten door naar de volgende klanten.

De hele vriendelijke telefoniste van Coolblue zei dat ze de oude wasmachine wel mee moesten nemen en even konden wachten tot het kastje weg was. De bezorgers weigerden en weigerden te wachten tot het kastje weg was, maar wilden wel dat we op hun tablet een handtekening zetten dat ze de oude wasmachine mee hadden genomen en de nieuwe wasmachine hadden aangesloten. Dat weigerden wij. Toen werd het echt akelig.

We werden eerst onaardig en vervolgens ronduit agressief benaderd. Schreeuwen, vingers vlak voor het gezicht, te snel te dichtbij komen, dat soort gedrag. Fijn met drie kleine en inmiddels bange kinderen in huis. We werden voor racist uitgemaakt (hun huidskleur was geen enkele issue, hun gedrag wel). De bezorgers bedreigden ons dat ze nu wisten waar we wonen en we hier problemen mee gingen krijgen. Ik ging de politie bellen, maar toen gingen ze snel weg. Ze hebben nog 38 minuten voor de deur gestaan. Bellend en boos naar boven naar ons huis kijkend. Toen ze het verpakkingsmateriaal van de wasmachine in de wagen gooiden, zagen we dat die verder helemaal leeg was. Mijn man heeft zelf de wasmachine aangesloten en waterpas gezet (het kastje weghalen bleek 3 minuten werk) en de was stond al lang te draaien toen de bezorgers eindelijk weg reden.

De aardige telefoniste van Coolblue vond hun gedrag, waar ze telefonisch getuige van was geweest, ook belachelijk en bood aan 5 dagen later andere bezorgers te sturen om de oude wasmachine op te halen. We hebben geen heel groot huis en het grofvuil kwam 2 dagen later, dus we hebben de wasmachine zelf naar beneden getild en door het grofvuil op laten halen. Dit verhaal posten op coolblue.nl kon niet, want "het is wel heel negatief". Ja positiever kunnen we het echt niet maken. Behalve de aardige telefoniste ook nooit meer iets gehoord van Coolblue. Die bezorgers zijn toch hun visitekaartje en ik was serieus bang van die mannen. Voortaan betaal ik liever meer bij een bedrijf dat niet claimt de wasmachine aan te sluiten. Het is een klusje van niets en ik wil mijn kinderen nooit meer van die enge mannen in huis aan doen.

Beste geschrokken klant,

In eerste instantie lazen wij je verhaal en schaarde wij ons achter de koeriers. Het klopt inderdaad dat de bovenplaat er echt op moet zitten en wij vragen altijd of de oude machine klaar staat om meegenomen te worden. Er kan inderdaad helaas niet op het kastje gewacht worden.

Maar wat wij daarna allemaal lezen, gaat buiten alle perken en daar schrikken wij ook enorm van. Wij kunnen niet inzien op dit moment of dit een externe partner is, maar wij zijn verantwoordelijk voor de partners die wij uitkiezen.

Voor het gedrag van de koeriers bieden wij onze oprechte excuses aan en wij worden er ook totaal niet blij van. Zou u het ordernummer van de bestelling naar geenglimlach@coolblue.nl kunnen sturen? Dan pakken wij het daar verder op en wordt er ook iets serieus mee gedaan om hiervan de onderste steen boven te halen. Wij zien het graag tegemoet. Bij voorbaat dank.

Roussel 22-01-2018 Via de website gekocht

rimpelloos aankooptraject

duidelijk geetiketteerd artikel qua prijs en inhoud , dat zorgvuldig binnen de vooraf aangegeven 24 uur correct werd bezorgd , zelfs op zondag !!

Bar 22-01-2018 Via de website gekocht

Levering en uitleg super goed!

Snelle service, meedenken en oplossingsgericht. Plaatsing zeer netjes en uitstekende uitleg. Apparaat eerst 1 x laten draaien op advies van Coolblue zodat daarna de machine gelijk in gebruik genomen kon worden. Hierdoor ook geen rare luchtjes wat je wel eens in reviews leest.
Handleiding zit erbij, je kunt alle programma nakijken/lezen.

Anoniem 22-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Snelle levering, bericht van te voren over tijdstip van levering, klantgerichte vriendelijke medewerkers en de oude apparatuur wordt ook meegenomen. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

Renzo 22-01-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden

De online bestelling en daarop volgende ontvangst procedure verliep soepel. Via track en trace was de verzending te volgen en een kwartier voor aankomst werd ik gebeld door een vriendelijke medewerker. De nieuwe AEG T8DB86KP wasdroger werd correct geinstalleeerd en getest. De oude wasdroger en afval werd weer ingenomen. Al met al dik tevreden.

Martine 22-01-2018 Via de website gekocht

Dikke pluim voor de bezorgservice!

Een tijdsindicatie vooraf, een smsje 30 minuten vóór levering, en een we-zijn-er-bijna telefoontje. Stipt op tijd waren de bezorgers van Coolblue bij ons. Ze tilden onze nieuwe droger naar de 2e etage, sloten deze aan, zorgden dat deze waterpas stond en gaven als toegift nog tips hoe we onze wasmachine (die we dus al hadden) beter konden plaatsen, zodat deze minder geluid gaf. Waarna ze het advies óók nog voor ons in praktijk brachten. En wat blijkt, ze hadden gelijk! Complimenten en hartelijk dank!

HGP van Dijk 22-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Duidelijke site, dus zonder veel moeite het item gevonden, besteld en betaald! De beloofde levering volgende dag werd tijdig uitgevoerd door PostNL. Het bestelde is stevig verpakt en dus zonder beschadiging aangekomen. Uitpakken, installeren en genieten van de aankoop!

G 22-01-2018 Via de website gekocht

afspraak en Afspraak

Het bedrijf is betrouwbaar en snelle levering.
In mijn familie ging er iets mis met een levering datum kan gebeuren toch.
Kreeg excuses en een dinerbon voor twee personen.

Gerard van der Star 22-01-2018 Via de website gekocht

Totale aandacht voor mij als klant!

Geweldig de manier waarop CoolBlue met mij als klant communiceert: alles klopt en maakt mij tot een tevreden klant. Had nog nooit iets bij CoolBlue besteld maar ze hebben het nu zo voor elkaar dat ik trots ben “lid” te zijn van de CoolBlue familie! Heel knap!