Bruno 10-04-2021

2dekans Samsung gekocht en snel geleverd. Omschrijving was eerst niet volledig, maar na contactname is alles goed verlopen.

Luuk 10-04-2021

Coolblue is een zeer betrouwbare online winkel. Altijd correcte levering, altijd veel keuze en altijd goede prijs.

Joeri 10-04-2021

De eerste keer iets besteld, makkelijk te kiezen, te betalen en prima service kwa stiptheid en snelheid van de levering , alsook een uitgebreid gamma

Funda Arman 10-04-2021

Top service! Vanaf het moment dat je begint met bestellen, totdat je de artikel in handen hebt!!

Tommy 09-04-2021

Duidelijke site, gemakkelijk in gebruik, product voor 22.00 u besteld, volgende ochtend reeds geleverd.
Zeer snelle service!!

Valle 09-04-2021

Zeer gemakkelijk om producten te vinden en handig om ze te vergelijken.
Verder ook bestelling vlot geplaatst en snelle levering.

Krishou76 09-04-2021

Zeer ruim aanbod, competitieve prijzen en bliksemsnel handeling en levering.

Timmy 09-04-2021

Coolblue is gewoon de beste webshop die er is. Goede overzichtelijke site en zeer snelle verzending! Alsook een zeer vriendelijke en behulpzame klantendienst! Tot nu toe altijd zeer snel en vriendelijk geholpen geweest! Als er iets fout gegaan is hebben ze zeer snel een oplossing.

Ronny 09-04-2021

Ruime keuze op de website, en een heel vlotte levering via een postpunt. Top!

Jon 09-04-2021

Coolblue moet één van mijn favoriete online shops zijn voor wat betreft electro en computer materiaal. Ik vind er over het algemeen altijd wel wat ik zoek, de prijs is meestal zeer goed en de levering gebeurt meestal de dag erop.
Het zijn ook de kleine dingetjes die het verschil maken: leuke verpakkingen, de wachttherapie, goede supportafdeling. Niks op aan te merken. Altijd dik in orde.

Hilde 09-04-2021

Overzichtelijke website, ruim aanbod
Mooie aanbiedingen en prima leveringsservice!

Pim 09-04-2021

Zoals altijd snel besteld en de dag erna geleverd in perfecte staat. Enige wat ik kan opmerken is dat de prijs van bepaalde artikelen toch duurder zijn dan op webshops van concurrenten (al worden die dan niet de dag erna geleverd - wat voor mij eigenlijk niet altijd hoeft).

Kurt Fleurackers 09-04-2021

Had een Amerikaanse ijskast besteld, blijkbaar was ik vergeten aan te vinken om deze uit te pakken bij de levering . De mensen die de levering deden van Coolblue raadde mij wel wel aan dit in de toekomst te doen, maar zonder enige verdere communicatie werd het toestel uitgepakt en op zijn plaats gezet.
Mijn dank hiervoor .. dus een welgemeende 10/10

Anna Smeulders 09-04-2021

Ik heb in de avond een kabeltje besteld en die was er de volgende dag al. Ik heb dus niets op jullie service aan te merken. Goed bezig!

AVPS Consulting BV - Soethoudt Marc 09-04-2021

Snelle en correcte levering, nu toch met een vorige bestelling liep alles in het honderd

kurt 08-04-2021

vlot en correct, er was heel snelle levering en het product was degelijk verpakt

Kristof 08-04-2021

Tsja, wat valt er nog te zeggen over Coolblue? Zoals altijd vlotte levering, vlotte service, eenvoudige bestelprocedure en uitstekende producten. En als er eens iets mis is met een toestel zijn ze altijd bereid om te zoeken naar een oplossing, veel beter dan dit kan je winkelen niet maken.

Laura 08-04-2021

Ik kreeg snel een antwoord op en doorverwijzing naar aanleiding van mijn vragen en de aangegeven levertijd werd ook exact nagekomen. Zeer tevreden!

Robson Lazzarotto Priori 07-04-2021

Zeer goed bedrijf naar kwaliteit van zowel producten als service. Ook de leversnelheid als het retourbeleid zijn fantastisch! De levering van mijn laatste bestelling was spijtig genoeg iets minder, aangezien het over een klein pakket ging van een hoge waarde (tablet + toetsenbord) en die stond openbaar aan de zijdeur in de regen. Wij wonen in een rustige buurt, maar iedereen kan wel eens pech hebben of de regen had meer kunnen zijn en dan kost dit de consument of het bedrijf wel flink wat geld.

Fons 07-04-2021

Vlot toegankelijke site met veel gepaste info. Levering gebeurde op het moment dat werd aangekondigd!

Maikel 06-04-2021

Zeer goede winkel met duidelijke communicatie en goede prijzen.
De levering was zeer correct met goede uitleg van de leveranciers.
Ook zeer fijn dat de chauffeur even laat weten wanneer hij eraan komt.

roger 06-04-2021

Vriendelijk onthaal en onmiddelijke bediening Vlotte aankoop geweest Aanrader ook voor degene die al wat ouder zijn en minder goed met internet overweg kunnen.

Martine Esprit 06-04-2021

Het was gewoon perfect. Website duidelijk, gemakkelijk in gebruik en levering gratis. Meer woorden moet ik hiervoor niet gebruiken

Christine 06-04-2021

Ik zocht een deurbel. Veel producten stonden op "tijdelijk uitverkocht". Dat had ik bij de afwasmachines ook al gemerkt. Haal het van jullie site of maak het mogelijk om hierop te filteren.
Verder is website overzichtelijk, user friendly. Call center ook. Zowel via telefoon als via messenger

Eddy Pacquée 06-04-2021

Mijn elektronische bestelling van een nieuwe iPad Pro verliep zeer vlot: de coolblue suggesties maken het gemakkelijk om de juiste keuzes te maken en bijbehorende accessoires te kopen.
De levering verliep zoals beloofd: correct, volledig en op tijd. De tussenliggende berichten geven op elk ogenblik een goede status van het leveringstraject.