Deze score is gebaseerd op 772 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stijn Libbrecht 13-04-2021

Besteld op zaterdagmiddag, geleverd op zondagmiddag. Perfect zoals afgesproken.

WJM Coryn 13-04-2021

Goede service, snelle opvolging van de bestelling.
De levering was op de afgesproken dag.
Het product was zoals beschreven op de website.

Frederik 13-04-2021

Heel vlotte opzoeking van het benodigde materiaal met een duidelijke filtering. Zeker aan te raden.

Greet 13-04-2021

Geleverd op een zondag, volledig volgens afspraak! Goede en snelle service…!

Erik 13-04-2021

website is toegankelijk ,duidelijk, overzichtelijk, en de bestelling was snel en ok

Theo en 13-04-2021

Prijs kwaliteit en zeer snelle levering. Het grote aanbod. Gemakkelijk retourneren.

Stijn Schroven 12-04-2021

Vind steeds waar ik naar zoek. Goede samenvatting van productomschrijving en specificaties. Snel geleverd.

Andy 12-04-2021

Overtrof mijn verwachting!

Om 23u30 besteld. NO Way dat ik geloofde dat de dag nadien de bestelling er zou zijn.
Want voor 23.59 besteld. Morgen aan huis... Heb al genoeg sites gehad waarbij het eerder 10 dagen is.

Echter cool blue overtrof dit idee
Was zelfs nog in de voormiddag geleverd! Hier was met ervaring dan de verwachting.
Ik zal voortaan altijd op cool Blue ook eens kijken.

Verpakking zat ook goed in elkaar. Een doos die je kan hergebruiken als er misschien een terugzending nodig is.

Enig werkpuntje : misschien mogen ze ook eens meegaan met de prijs te verlagen als je hetzelfde elders ziet. Dan zou ik bijna altijd hier aankopen en niet zo lang twijfelen.

Kilian 12-04-2021

Vlotte verwerking en afhandeling.

Gebruiksvriendelijke, informatieve website met ruim aanbod.

In store ophaling dezelfde dag nog, maar ook verzending is steeds vlot verlopen en verloopt zeer snel.

Charlie 12-04-2021

Makkelijk om te bestellen en betalen. Voldoende op de hoogte gehouden van tijdstip van levering. Correcte levering en installatie van de wasmachine. Zeer tevreden

Ossie 12-04-2021

Betrouwbaar, snelle levering en goede producten! Vandaag besteld, morgen in huis!

Liliane Van Cauwenbergh 12-04-2021

Gekozen voor Coolblue op aanraden van mijn zoon. Zeer gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Heel vriendelijk personeel. Ik zal zeker terug voor jullie kiezen en jullie aanraden bij vrienden en familie.

Catharina 12-04-2021

Heel duidelijk omschrijving van de producten. Ook het aanduiden van verschillende producten, en ze te kunnen vergelijken met elkaar is mega super handig!!!!! Nog nooit een site tegen gekomen die zo duidelijk is, en de keuze gemakkelijker maakt. De levering liep supervlot.

Lien 12-04-2021

Overzichtelijke webshop met handige vergelijkingsmogelijkheden, goede promoties en bruikbare tips.
Onze aankoop was netjes en tijdig geleverd op het afhaalpunt.

Mikey 12-04-2021

alles heel erg netjes verlopen , ik bestel , krijg bestelbevestiging , krijg gelijk al te zien dat er aan mijn bestelling wordt gewerkt , wordt op de hoogte gehouden wanneer het ongeveer gaat arriveren , later nog een update hoelaat men ongeveer bij mij gaat zijn , perfect

ToToe 12-04-2021

Vlotte bestelling, vlotte aflevering op het afgesproken tijdstip. Bijna akelig perfect ;-)

Tom 11-04-2021

Super tevreden van coolblue, altijd zeer vriendelijk en de juiste goede bestelde producten.
Ik kies altijd afhalen, omdat het voor mij dichtbij is, en dan is dat weer een pakje minder op de baan.
Altijd bij cool blue geweest en dat zal nog lang blijven!

Nico 11-04-2021

Ruime keuze aan producten. Gemakkelijk te bestellen en vlotte betaalwijze. Correcte opvolging.

Mouhanad Rahmeh 11-04-2021

Coolblue altijd mijn eerste keuze bij het zoeken naar mijn bestelling, goede prijzen voor tweedekansproducten, snelle levering, geweldige after-sales services ...(keep it up ,thumbs up).

Pascal Dobbelaere 11-04-2021

Super correcte service van Coolblue. Bij de tweedekans artikelen is het snel zijn, maar de support is top! Alles vlot verlopen zoals het hoort.

Heel tevreden 11-04-2021

Snelle levering, goede klantenservice. Ruime keuze van aanbod. En een correcte prijs. Ook heelmgoede en eenvoude uitleg van de producten

lode 11-04-2021

veel keuze aan een correcte prijs .vlotte levering en kwaliteitsvol verpakt.

Michelle 11-04-2021

Ik vind altijd wat ik nodig heb bij Coolblue door de duidelijke site met heldere produktomschrijvingen en + en - puntjes erbij naast de reviews, zodat een keuze snel gemaakt kan worden. Pak daarbij de snelheid van de leveren en de goede service en de keuze voor Coolblue is vlug gemaakt.

Peter Vermeulen 11-04-2021

Correcte informatie over de producten op de website. Vlotte levering. Goeie service ook in de winkels. Meer dan alleen maar verkopen. Dit is wat men noemt: klantvriendelijke dienstverlening!

Sabine 10-04-2021

Heel duidelijke en overzichtelijke webshop, goede track & trace, snelle levering, heel tevreden van mijn aankoop.