j hendrix 19-11-2022

eerlijke prijs, eerlijk product - werkt als een tiet! - levering klokslag op tijd, nice

soski 18-11-2022

Ik heb (na te vergelijken met een andere grote webshop in BE en NL) gekozen voor Coolblue omdat zij de koptelefoon die ik wil hadden voor de laagste prijs dankzij de Tweedekans-optie. Het product was volledig in nieuwstaat en ik was er erg blij mee. Het was de eerste keer dat ik iets naar een BPost-pakjesautomaat liet verzenden, en dat vond ik ook een heel fijne en gemakkelijke manier. Het pakket kwam één dagje later aan dan aangegeven was, maar dat was geen probleem. De website is helder en gemakkelijk.

Tinne 18-11-2022

Gemakkelijke en duidelijke website. Altijd voldoende informatie over de producten en het is eenvoudig om producten met elkaar te vergelijken. Als het héél snel moet gaan kunnen we onze bestelling onmiddellijk afhalen in een Coolblue winkel in de buurt. Ruilen om wat voor reden is heel eenvoudig ! Je kan kiezen tussen - geld terug - nieuw product - of iets anders aankopen.
Iedereen is ook altijd zeer vriendelijk, zowel aan de telefoon als in de winkel.
Vorige week heb ik nog een airfryer gekocht, ik twijfelde nog over de aankoop maar op de website kreeg ik zo veel informatie dat mijn keuze snel gemaakt was. Ook de app met recepten is een goede hulp om mee te beginnen. Mijn deeg staat klaar om morgenvroeg verse broodjes te bakken !

Nijns Christel 17-11-2022

Vriendelijke bediening zowel bij binnen komen als voor het aankopen.
Goede uitleg over mijn artikel dat ik heb aan gekocht.

Wim 17-11-2022

Veel keuze Snelle levering
Veel producten in voorraad. Goede recensies
Geven ook steeds de alternatieven voor de aanschaf van een product.

Matthijs Segers 17-11-2022

Goede klantenservice en geen gedoe. Snel geleverd of direct kunnen opghalen.

Philippe 17-11-2022

Wasmachine gekocht die geleverd moest worden in een onooglijk dorp in de Ardennen Namelijk Pussemange.
Stipt geleverd door 2 toffe kerels Axel en Bryan.
Ketels verdienen een dikke pluim alsook Coolblue.
Als het goed is mag het ook gezegd worden
Dikke merci

Philuooe

Maxim 17-11-2022

Snelle levering en goede producten, ondanks dat op hun website staat dat ze helpen met het pakje tot en met het 4e verdiep te brengen als er geen lift is werd dit niet gedaan

Ann 17-11-2022

Ruime keuze, goede prijs en super opvolging van de levering. Zeer vriendelijk en stipt!

Cool Blue 17-11-2022

ja alles was oke en ze hebben de tv tot op de 2 de verdieping gebracht echt tof

Pascale Pierloot 17-11-2022

Ik kocht mijn eerste tablet bij CoolBlue en was zeer tevreden van het product en de snelle levering. Intussen heb ik al meerdere aankopen bij hen gedaan. Simpel en betrouwbaar. En ik ben nog nooit teleurgesteld en alle bestellingen verliepen vlot en correct.

Gino Schouppe 16-11-2022

Gemakkelijk via app van Coolblue voorraad bekijken en bestellen.
Correcte uitleg en stipt met levering.

Michel 16-11-2022

Het is dat ik cadeau bonnen had ik kon het zelfde bijbol.com voor €25 goedkoper kopen

Sean De Vreese 16-11-2022

Coolbluenis gebruiksvriendelijknin de app, snel en duidelijk in het leveringsproces, 10 op 10, geen klachten.

Nick Ceulemans 16-11-2022

Coolblue is altijd mijn 1ste aanspreekpunt om elektronicazaken aan te kopen. De site is zeer gebruiksvriendelijk, de prijzen zijn eerlijk en de leveringstermijnen zijn uitermate snel. Ik bestelde recent een 49inch monitor dat nergens bij concurrenten op stock was. Besteld omstreeks 22u ‘s avonds en de dag erna ‘s ochtends om 9u geleverd! Ik ben een ZEER TEVREDEN KLANT!

Christophe1 16-11-2022

Onbetrouwbaar, geen nazorg en geen technische kennis. Coolblue is ook niet bereid naar bepaalde technische oplossingen te luisteren, laat staan toekomstige klanten te waarschuwen voor bepaalde compatibiliteitsproblemen. Extra detail: Perabuus een eigen kabel in retourdoos gestoken en in plaats van toe te geven dat ze hem kwijt zijn, beschuldigen ze me dat ik het uitgevonden heb zodat ik een gratis kabel zou krijgen (letterlijk hun woorden). COOLBLUE IS NIET COOL EN JE WORDT ER HELEMAAL BLUE VAN ....

Guido Van Acker 15-11-2022

de bestelling ging vlot, mede door de hulp van een specialist ter zake. De levering was super snel en zelfs op zondag !

Mikke69 14-11-2022

Het bestellen van het product ging erg vlot. De communicatie was duidelijk. Enige (kleine) minpuntje is dat het product een dag later dan aangekondigd aankwam, maar door een stakingsdag en wettelijke feestdag tussendoor is dit begrijpelijk.

Margot 14-11-2022

Ik moest lang wachten op het afhalen van mijn pakje, dat was jammer. Voor de rest zeer professionele bediening

pvl 13-11-2022

Prima beschrijving van het artikel. Snel geleverd. Prima prijs ( vegeleken met andere webshops)

Angel 13-11-2022

Het wordt op prijs gesteld dat het product in een stevige doos wordt geleverd, maar een kleine plastic zak zou zeer op prijs zijn gesteld, om mogelijke krassen te voorkomen, aangezien dit product is gelanceerd en ontworpen voor verzamelaars, ik zeg dit niet als een klacht maar als advies voor de toekomst

Frank 12-11-2022

veel keuze, en toch makkelijk om te kiezen.
Duidelijke uitleg en vergelijking van verschillende toestellen mogelijk.
zeer correcte garantieregeling

Cyriel 12-11-2022

Ik vind het fijn om bij Coolblue te bestellen omdat ze een groot aanbod hebben en snel leveren.
Nog nooit problemen gehad met één van mijn bestellingen.
En als er dan toch iets moet teruggestuurd worden dan gaat dat ook vlot.

Karel roothooft 12-11-2022

Zeer goede prijs kwaliteit en goede aanbevelingen en goede uitleg,levering was perfect

Jean-Paul 12-11-2022

Jullie maken maar reclame vandaag besteld morgen geleverd , ze zouden zoon reclame moeten verbieden . Woensdag bestelling gedaan misschien maandag geleverd Jullie zouden een vergoeding moeten geven voor elke dag dat er voorbij gaat .